Ο Δημήτρης Δελησταμάτης υποψήφιος με τον υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Δημήτρης Δελησταμάτης υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Δημήτρης Δελησταμάτης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Δημήτρηνα συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Γεννήθηκα στον Θεολόγο της Θάσου και από το 1980 ζω στην Καβάλα, από το 2010 σε δικό μου σπίτι στον όμορφο Αμυγδαλεώνα.

Εργάζομαι ως οδηγός βαρέων οχημάτων.Εργάστηκα επίσης ως οδηγός στις αστικές συγκοινωνίες Καβάλας για επτά χρόνια και ως οδηγός ταξί για άλλα τέσσερα χρόνια.

Το 2016-2018 εργάστηκα στην Tarragona της Ισπανίας στην εταιρεία TRANSPAIS ως οδηγός διεθνών μεταφορών. Εδώ και τρία χρόνια εργάζομαι στη μεταφορική εταιρεία ΝΕΑΠΟΛΙΣ.

Υπήρξα ιδρυτικό μέλος της λέσχης αυτοδυτών Καβάλας και είμαι μέλος της Διασωστικής Ομάδας Καβάλας, μετέχοντας σε βάρδιες πυρασφάλειας της ομάδας.

Στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τη Συμπαράταξη Πολιτών και τον Άρη Βέρρο, μέλος της επιτροπής κυκλοφοριακού και προσβασιμότητας τού Δήμου Καβάλας ως εκπρόσωπος της Συμπαράταξης Πολιτών.

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Δήμου Καβάλας το γνωρίζω πολύ καλά και με την εμπειρία μου από την Ευρώπη και με τη βούληση του Γιάννη Εριφυλλίδη η λύση είναι δεδομένη».

Πιστεύουμε ότι η εργατικότητα, η καθαρή πολιτική σκέψη, η ακεραιότητα του χαρακτήρα, η πολύτιμη εμπειρία από την επαγγελματική σταδιοδρομία του στο εξωτερικό, οι πολύ αξιόλογες προτάσεις που έχει ήδη καταθέσει στον συνδυασμό μας για την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τον Δημήτρη Δελησταμάτη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των προτάσεών μας σε όλους τους τομείς της αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας –  ιδιαίτερα για την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης μας – και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Δημήτρη, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 

 




Ισχυρή εκπροσώπηση ΣΥΡΙΖΑ στο ψηφοδέλτιο του Γιάννη Εριφυλλίδη

Την περασμένη Παρασκευή τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ της Καβάλας υποδέχθηκαν και συζήτησαν με την υποψήφια για την προεδρία του κόμματος Έφη Αχτσιόγλου.

Δεν ξέρουμε αν συζήτησαν και για τις αυτοδιοικητικές – δημοτικές εκλογές και για το αν και ποιον θα στηρίξει ο ΣΥΡΙΖΑ για υποψήφιο δήμαρχο Καβάλας.

Πάντως από το σύνολο των έως τώρα υποψηφίων δημάρχων ο μόνος που συμμετείχε σε αυτήν την κομματική συνάθροιση ήταν ο Γιάννης Εριφυλλίδης, που συνομίλησε με την κ. Αχτσιόγλου.

Πιθανόν το θέμα της συζήτησης να ήταν η στήριξή του ως υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ, αυτό όμως που προφανώς έχει προτεραιότητα για την ίδια είναι να εκλεγεί πρώτα πρόεδρος και μετά όπως τόνισε “…το συζητάμε”.

Άξιο αναφοράς ωστόσο είναι το γεγονός ότι το προηγούμενο διάστημα έχουν ξεκινήσει προεργασίες για την διεκδίκηση του δημαρχιακού θώκου στην Καβάλα από άτομο το οποίο ανήκει στην Συμπαράταξη Πολιτών (παράταξη που πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ) και αυτό το άτομο είναι ο Νίκος Μουρτασάγας (διαβάστε εδώ)




Η Ελισάβετ Δημητρίου-Κοτσακίδου υποψήφια με τον Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Ελισάβετ Δημητρίου-Κοτσακίδου συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Ζυγού με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε την Ελισάβετ να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα στην Καβάλα και έζησα μεγάλο μέρος της παιδικής μου ηλικίας στον Ζυγό, όπου κατοικεί η οικογένειά μου μέχρι σήμερα.

Αποφοίτησα από την Ανωτέρα Σχολή Δραματικής Τέχνης Μαίρης  Βογιατζή Τράγκα και στη συνέχεια παρακολούθησα μαθήματα στη Δραματική Σχολή της Μιμής Ντενίση. Είμαι επίσης απόφοιτη του ΔΙΕΚ Μεταμόρφωσης Αττικής (Τμήμα Τεχνικού Κομμωτικής Τέχνης).

Ως ηθοποιός έχω συμμετάσχει σε τηλεοπτικές σειρές (ΑΝΤ1 και ALPHATV) και στην κινηματογραφική ταινία «Πανδημία-Όλα λοιπόν ένα» του Δημήτρη Πιατά (2014).  Στο θέατρο πρωταγωνίστησα μαζί με τον Γιάννη Μόρτζο στην παράσταση «Όταν ο Θεόφιλος συνάντησε την ερωτευμένη απελπισθείσα» (Θέατρο Τέσσερις Εποχές-Γιάννης Μόρτζος, 2014-2015), ενώ εργάστηκα και ως βοηθός του σκηνοθέτη Ευάγγελου Σαμιώτη στην παράσταση «Από τη ζούγκλα έρχομαι» (L.A. Theater, 2014). Έχω επίσης συμμετάσχει σε τηλεοπτικά διαφημιστικά και βιντεοκλίπ.

Στο παρελθόν εργάστηκα ως κομμώτρια στην Αθήνα και σήμερα εργάζομαι στο τμήμα τηλεφωνικών πωλήσεων μεγάλης εταιρίας κινητής τηλεφωνίας.

Αγαπώ πολύ το χωριό μου, πιστεύω στο όραμα του Γιάννη Εριφυλλίδη για ένα διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης για τις κοινότητες της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων και συμμετέχω στον συνδυασμό του, πιστεύοντας ότι μπορεί να φέρει μια μεγάλη Αλλαγή και για τον Ζυγό».

Πιστεύουμε ότι η δυναμική της προσωπικότητα, οι εμπειρίες που έχει αποκτήσει από την επαγγελματική της πορεία στην Αθήνα, η καλλιτεχνική φύση, η διάθεση να προσφέρει στον τόπο μας, η εργατικότητά της, το ανοιχτό πνεύμα, οι ιδέες της για την ανάπτυξη του Ζυγού και η μεγάλη αγάπη της για το χωριότης καθιστούν την Ελισάβετ Δημητρίου-Κοτσακίδου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των δημοτικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για τον Ζυγό. Ελισάβετ, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ενέργειες Γιάννη Πασχαλίδη για κάλυψη κενών στα Κέντρα Υγείας και στα Περιφερειακά Ιατρεία

Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ενημερώσει τους συμπολίτες του σχετικά με το ζήτημα της κάλυψης των κενών στα Κέντρα Υγείας και στα Περιφερειακά Ιατρεία της  Π.Ε. Καβάλας

Ο Βουλευτής, προς επίλυση του προβλήματος, επισκέφτηκε το Υπουργείο Υγείας, όπου και πληροφορήθηκε πως έχει ήδη εγκριθεί η τοποθέτηση 11 αγροτικών ιατρών στα Κέντρα Υγείας και στα Π.Ι. της περιοχής μας και πως η διαδικασία βρίσκεται στο στάδιο της αξιολόγησης των ενδιαφερομένων ιατρών, που θα γίνει με την διαδικασία της μοριοδότησης. Η διαδικασία και η τοποθέτηση των ιατρών αναμένεται να ολοκληρωθούν στο τέλος Αυγούστου.

Ειδικότερα, τρεις αγροτικοί ιατροί θα τοποθετηθούν στο Κέντρο Υγείας Ελευθερούπολης και θα καλύψουν τις θέσεις στα Π.Ι. Νικήσιανης, Γαληψού και Αμυγδαλεώνα. Ένας αγροτικός ιατρός θα τοποθετηθεί στο Κέντρο Υγείας Χρυσούπολης και θα εξυπηρετεί και τον Αερολιμένα Καβάλας, ενώ οι υπόλοιποι επτά θα τοποθετηθούν στο Κέντρο Υγείας Θάσου και θα καλύψουν τις θέσεις στο Κέντρο Υγείας Πρίνου και στα Π.Ι. Λιμεναρίων, Θεολόγου, Θάσου, Παναγίας και Καλλιράχης.

Επίσης, ζητήθηκε από τον Βουλευτή η τοποθέτηση ενός ακόμη ιατρού στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Παραλίας Οφρυνίου.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ θερμά τον Υπουργό Υγείας κ. Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, ο οποίος ανταποκρίθηκε σε όσα του μετέφερα και κατέθεσα και δεσμεύθηκε για την άμεση κάλυψη των κενών των Κέντρων Υγείας και των Περιφερειακών Ιατρείων της Π.Ε. Καβάλας.»

 




Ο Αλέξανδρος Μελισσόπουλος υποψήφιος με τον Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Αλέξανδρος Μελισσόπουλος συστρατεύεται ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κρυονερίου με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ο Αλέξανδρος γεννήθηκε το 1977 στο Κρυονέρι, όπου κατοικεί μέχρι σήμερα. Εργάζεται ως ψήστης σε κατάστημα εστίασης της Καβάλας, ενώ παλαιότερα εργάστηκε επί σειρά ετών ως
αρτοποιός στο Κρυονέρι.

Πιστεύουμε ότι η εργατικότητα, ο ευθύς και ακέραιος χαρακτήρας, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά, οι ιδέες του για την ανάπτυξη του Κρυονερίου και η μεγάλη αγάπη του για το χωριό του καθιστούν τον Αλέξανδρο Μελισσόπουλο πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των τοπικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για το Κρυονέρι.

Αλέξανδρε, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ο Φώτης Καμπερίδης υποψήφιος με τον Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Φώτης Καμπερίδης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Φώτη να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Γεννήθηκα το 1985 και μεγάλωσα στην Καβάλα, στη συνοικία των Σφαγείων όπου ζω μέχρι και σήμερα.

Από μικρή ηλικία είχα μεγάλη έφεση και αγάπη για τον αθλητισμό. Από την ηλικία των 5 ετών και μέχρι τα 13 έτη μου ασχολήθηκα με το μπάσκετ στις ομάδες των Λιπασμάτων και του Αστέρα Καβάλας. Στα 13 με κέρδισε ο κλασικός αθλητισμός ως αθλητή του άλματος εις τριπλούν με μεγάλες διακρίσεις σε διασυλλογικά και πανελλήνια πρωταθλήματα. Υπήρξα αθλητής και των τριών συλλόγων του κλασικού αθλητισμού της Καβάλας (ΑΟΚ, ΟΚΑΚ, ΟΚΑΦ).

Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι ως προπονητής του Ομίλου Κλασικού Αθλητισμού «Φίλιππος Καβάλας». Το 2007 πήρα το πτυχίο της διαιτησίας ποδοσφαίρου, την οποία με μεγάλη επιτυχία εξασκώ μέχρι και σήμερα, καθώς υπήρξα ομοσπονδιακός διαιτητής για 13 χρόνια, με κορυφαία στιγμή τη συμμετοχή μου τη σεζόν 2020-2021 στην υψηλότερη κατηγορία του ελληνικού πρωταθλήματος, τη SuperLeague.

Επίσης, έχω τελειώσει με επιτυχία τις σχολές διαιτησίας μπάσκετ, γραμματείας μπάσκετ, βόλεϊ και χάντμπολ και είμαι κριτής κολύμβησης και στίβου, ιδιότητες τις οποίες εξασκώ μέχρι και σήμερα.

Σπούδασα στο Πανεπιστήμιο της Καβάλας (Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών και Επιχειρησιακής Πληροφορικής από το 2004 έως το 2008, ολοκληρώνοντας με επιτυχία (ως υπότροφος) τις σπουδές μου. Από το 2018 έως το 2020 σπούδασα στο Δημόσιο ΙΕΚ Καβάλας, αποφοιτώντας από το Τμήμα Προπονητή Αθλημάτων με την αντίστοιχη πιστοποίηση. Από το 2020 έως το 2022 σπούδασα και πάλι στο Δημόσιο ΙΕΚ Καβάλας, αποφοιτώντας με επιτυχία από το Τμήμα Βοηθού Φυσικοθεραπείας».

Πιστεύουμε ότι η λαμπρή πορεία του στον αθλητισμό, ως αθλητής, προπονητής και διαιτητής, η σημαντική και αναγνωρισμένη προσφορά του σε πληθώρα αθλημάτων, ο ακέραιος χαρακτήρας, η πολύπλευρη προσωπικότητα, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλακαθιστούν τον Φώτη Καμπερίδη πολύτιμο συνεργάτηγια την υλοποίηση του προγράμματός μας, ιδιαίτερα στον τομέα του αθλητισμού, καθώς και για την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Φώτη, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.