Ο Δημήτρης Σπετσιώτης υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Δημήτρης Σπετσιώτης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Δημήτρη να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1979.

Το 2003 αποφοίτησα από το τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ενώ το 2008 ολοκλήρωσα με επιτυχία το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών του ιδίου τμήματος με τίτλο «Εφαρμοσμένη μηχανική & προσομοίωση συστημάτων».

Αρχικά εργάστηκα ως μηχανικός εργοταξίου, ενώ από το 2010 είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και ασχολούμαι με την εκπόνηση μελετών κτιριακών, υδραυλικών και  λιμενικών έργων. Την περίοδο 2021-23 υπήρξα επιστημονικός συνεργάτης του Οργανισμού Λιμένος Καβάλας. Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι με τον προγραμματισμό Η/Υ σε εφαρμογές ανάλυσης δεδομένων και μηχανικής μάθησης.

Είμαι έγγαμος με 2 παιδιά.

Γνωρίζω Αγγλικά και Γερμανικά ενώ στο παρελθόν έχω ασχοληθεί ερασιτεχνικά με την ιστιοπλοΐα, τη μουσική και τις πολεμικές τέχνες».

Πιστεύουμε ότι οι λαμπρές σπουδές, η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία ως πολιτικός μηχανικός, η εμπειρία και οι εξειδικευμένες γνώσεις που αποκόμισε από τη συνεργασία του με τον Οργανισμό Λιμένος Καβάλας,το ήθος, ο ακέραιος χαρακτήρας, η σεμνότητα, η πολύπλευρη προσωπικότητα, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τονΔημήτρη Σπετσιώτηπολύτιμο συνεργάτη για τον εκσυγχρονισμό της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Καβάλαςκαι την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας – ιδιαίτερα για την ανάπλαση του ανοιχτού κολυμβητηρίου και του παραλιακού μετώπου, τη διάσωση της οικίας Κραντονέλλη, την αναγέννηση του κέντρου των Κρηνίδων και την αξιοποίηση του Παλιού Υδραγωγείου – για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Δημήτρη, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 




Ο Αντώνης Μαδεμτζίδης υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Αντώνης Μαδεμτζίδης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τον Αντώνη να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Ας γνωριστούμε:

Γεννήθηκα το 1976 στην Καβάλα από τον Γιώργο Μαδεμτζίδη (μηχανικό κινηματογράφου) και τη Φωτεινή Μαδεμτζίδου (καπνεργάτρια). Αποφοίτησα από το 4ο Λύκειο Καβάλας και στη συνέχεια σπούδασα σε ιδιωτική σχολή ως Προγραμματιστής Η/Υ στη Θεσσαλονίκη.

Μετά τη στρατιωτική μου θητεία, εργάστηκα για ένα έτος ως Διοικητικός Υπάλληλος στο Δημοτικό Θέατρο Καβάλας (νυν ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.) και κατόπιν για μια διετία ως Υπεύθυνος Προσωπικού και Μηχανογράφησης σε εταιρεία εμπορίας μαρμάρων. Τα επόμενα 7 έτη εργάστηκα ως Καθηγητής Πληροφορικής σε φροντιστήριο της Καβάλας, τόσο σε παιδικά τμήματα, όσο και ενηλίκων. Το 2010 με βρήκε στο Τουριστικό Περίπτερο Καβάλας να υποδέχομαι και να ενημερώνω τους νεοεισερχόμενους τουρίστες της πόλης.

Τα τελευταία 12 χρόνια διατηρώ τη δική μου συνεχώς αναπτυσσόμενη επιχείρηση Γραφικών Τεχνών και Εκτυπώσεων στο κέντρο της Καβάλας.

Έχω παρακολουθήσει πλείστα σεμινάρια και ημερίδες τόσο στον τομέα της Πληροφορικής όσο και αυτόν της Γραφιστικής, ενημερώνοντας και βελτιώνοντας συνεχώς τις γνώσεις μου, με μόνο γνώμονα την αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της επιχείρησής μου.

Έχω υπάρξει μέλος της θεατρικής ομάδας Άνω Θρώσκω, του Σκακιστικού Ομίλου και του Φωτογραφικού Ομίλου Καβάλας, ενώ ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το ποδόσφαιρο για περισσότερο από τρεις δεκαετίες.

Είμαι σύζυγος της Ρεβέκκας Οφλίδου και πατέρας δύο υπέροχων εφήβων.

Γιατί συμμετέχω:

Η οπτική μου είναι πως δεν έχει υπάρξει «κακός» Δήμαρχος στην Καβάλα. Δηλαδή Δήμαρχος που να πήγε την Καβάλα «πίσω». Φαντάζομαι, όλοι αγαπούν τον τόπο τους και όλοι θέλουν το καλό του. Μακριά από μένα οι αφορισμοί και οι ανούσιες αντιπαραθέσεις.

Ωστόσο, η ζωή εξελίσσεται με συγκεκριμένους ρυθμούς. Οι πόλεις εκσυγχρονίζονται και κάνουν την καθημερινότητα των κατοίκων τους ευκολότερη. Μια πετυχημένη Δημοτική Διοίκηση, το λιγότερο που έχει να κάνει, είναι να ξεπεράσει αυτούς τους ρυθμούς. Και εκεί είναι ακριβώς που πάσχουμε…

Δεν οραματίζομαι ιδανικές πόλεις και αψεγάδιαστες κοινωνίες. Μπροστά μου βλέπω μόνο καθημερινά προβλήματα που, αυτονόητα, αποτελούν παρελθόν σε άλλες πόλεις.

Και μία Καβάλα, που η δυναμική που έχει τα τελευταία χρόνια θα έπρεπε να την έχει πρωτοπόρα στον Τουρισμό, στον Πολιτισμό και στην Ποιοτική Ζωή των πολιτών, κάτι που δυστυχώς δεν συμβαίνει.

Ευελπιστώ λοιπόν σε αυτό να προσφέρω, τόσο με τις ιδέες μου, όσο και με την εκπλήρωση συγκεκριμένων στόχων σε συγκεκριμένους χρόνους

Γιατί με τον Γιάννη:

Δεν θα μιλήσω για τις σπουδές του, ούτε για την επιστημονική του επάρκεια. Δεν θα μιλήσω καν για την πολυεπίπεδη προσωπικότητά του. Ούτε για τις ευαισθησίες του. Είναι γνωστά πια αυτά στη μικρή μας κοινωνία.

Ο Γιάννης πιστεύει πως με επέλεξε. Αλλά η αλήθεια είναι πως εγώ τον επέλεξα.

Παρακολουθώντας τα τελευταία χρόνια όλη την πορεία της κίνησης Η Καβάλα Μπροστά, από τα σπάργανά της, όταν και συγκέντρωνε νεολαίους όλων των κομματικών αποχρώσεων της πόλης για ανταλλαγή απόψεων, έως σήμερα που αποτελεί έναν Πολυσυλλεκτικό Συνδυασμό, με πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα, μακριά από Κομματικές γραμμές, Κατευθύνσεις και Ομάδες, κατάλαβα πως αποτελεί μια σημαντική ελπίδα αλλαγής της πορείας της πόλης μας.

Αυτή η κοινωνικοπολιτική ομάδα φρέσκων ανθρώπων που ζυμώνεται εδώ και αρκετά χρόνια μπορεί να αποτελέσει τη βάση μιας καλύτερης ζωής στην Καβάλα μας.

Σε αυτήν την ομάδα είναι τιμή να είμαι μέλος.

Γιατί τώρα:

Αν όχι τώρα, πότε;».

Πιστεύουμε ότι η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία, οι σπουδές και οι γνώσεις του, το πνεύμα συνεργασίας, η εργατικότητα, η ευσυνειδησία, η σεμνότητα, το πηγαίο χιούμορ, η ευγένεια, η ενασχόλησή του με τη φωτογραφία και τον αθλητισμό, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τον Αντώνη Μαδεμτζίδη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας και για την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Αντώνη, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Ευγενία Παπαναστασίου υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Ευγενία Παπαναστασίου συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε την Ευγενία να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Ονομάζομαι   Ευγενία Παπαναστασίου.  Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα. Κατάγομαι από οικογένεια δημοδιδασκάλων. Είμαι μητέρα ενός παλικαριού, πτυχιούχου Κοινωνικών Επιστημών Τμήματος Ψυχολογίας και ήδη τελειόφοιτου μεταπτυχιακού φοιτητή.

Έχω αποφοιτήσει από το Τμήμα της Νομικής του Α.Π.Θ. και ασκώ το δικηγορικό λειτούργημα επί 35 έτη σε ιδιόκτητο γραφείο στην Καβάλα.

Παρακολούθησα στο άλλοτε  υπάρχον Ε.Λ.Κ.Ε.Π.Α. Καβάλας σεμινάρια για «Μάρκετινγκ»,  «Πληροφορική και  γλώσσεςπρογραμματισμού» και «Διαφήμιση -Δημόσιες  Σχέσεις».Παρακολούθησα στο Β΄ περιφερειακό τμήμα Αν. Μακεδονίας του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας τμήμα “Management-Marketing”.

Διετέλεσα αιρετό μέλος του Δ.Σ. Ταμείου Προνοίας Δικηγόρων Καβάλας ως το έτος 1999, οπότε και καταργήθηκε.Ήμουν ιδρυτικό μέλος του Λ.Ε.Α.Δ.Κ. (Λογαριασμός Ενίσχυσης Αλληλοβοήθειας Δικηγόρων Καβάλας).Διετέλεσα αιρετό μέλος του Δ.Σ. σε θέση Αντιπροέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 19ου  Δημοτικού Σχολείου Καβάλας για 3 έτη, αιρετό μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 7ου Γυμνασίου Καβάλας και αιρετό μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γενικού Λυκείου Καβάλας, ενώόλα αυτά τα έτη διετέλεσα μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων Καβάλας.Διετέλεσα μέλος του Δ.Σ. του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας από το 1999 έως το 2004.

Από το 1999 ασχολήθηκα ενεργά συνδικαλιστικά με τον Δικηγορικό Σύλλογο Καβάλας και από το 2002 μέχρι το 2016 ήμουν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας, εκλεγόμενη συνεχώς σε πέντε αρχαιρεσίες του Δ.Σ.Κ. ως αιρετό μέλος, τη δε τριετία 2011-2013 διετέλεσα Γενική Γραμματέας του Δικηγορικού Συλλόγου  Καβάλας. Μέχρι σήμερα είμαι η μακροβιότερη γυναίκα δικηγόρος Καβάλας που εκλεγόμουν στο Δ.Σ. του Δ.Σ.Κ. και ευχαριστώ κι από εδώ τους συναδέλφους που με προτιμούσαν. Από το 2019 και μετά δεν πήρα μέρος στις αρχαιρεσίες του Δ.Σ.Κ,θεωρώντας ότι νεώτεροι συνάδελφοι πρέπει να δοκιμάζονται και να μετέχουν σε αυτές τις διαδικασίες μιας και η δικηγορία είναι βαλλόμενη συνεχώς και οι νέοι επιβάλλεται να ασχοληθούν επίσης ενεργά και συνδικαλιστικά και όχι μόνο επαγγελματικά με τα του λειτουργήματός τους, πάντα με την εμπειρία ημών των παλαιών και τη συμπαράστασή μας.

Με τους συναδέλφους μου Ηλία Μπαχάρη και Φάνη Γκερλεκτσή καταθέσαμε αίτηση Ασφαλιστικών Μέτρων με δικά μας έξοδα (παράβολα κ.λ.π.) στο Πρωτοδικείο Καβάλας για τη διάσωση των Σιλό των Μύλων Νικολεττόπουλου, ως νεωτέρων μνημείων της ιστορίας της πόλης μας, που δυστυχώς λόγω  του κινδύνου της πάκτωσης βραδιάτικα τόνων εκρηκτικών δεν είχαν την τύχη να διασωθούν.Διετέλεσα μέλος της Πρωτοβουλίας για τη διάσωση των Λουτρών Ελευθερών που δυστυχώς η αδιαφορία της Περιφέρειας Ανατ. Μακεδ.-Θρακης και των Δήμων Καβάλας και Παγγαίου έχουν αφήσει στο έλεος ένα διαμάντι της περιοχής του νομού μας.Με ομάδα πολιτών περεμβήκαμε στο Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας και πετύχαμε την αλλαγή της μελέτης για τη φωταγώγηση στις ΚΑΜΑΡΕΣ με προβολείς επί των τοίχων τους αλλά με φωταγώγηση από το έδαφος, για το μη τραυματισμό του σήματος κατατεθέντος της πόλης.

Διετέλεσα τακτικό μέλος του Δ.Σ. της Εταιρείας Αποφυλακιζομένων Καβάλας από το 2005 έως το 2015 και διετέλεσα για δύο θητείες Γραμματέας του Δ.Σ.Είμαι εγγεγραμμένη στον κατάλογο πραγματογνωμόνων που τηρείται στο Πρωτοδικείο και την Εισαγγελία Καβάλας  ως διερμηνεύς-μεταφράστρια για τη γερμανική γλώσσα.Ήμουν μέλος της Ένωσης Δικαίου Αλλοδαπών και Μετανάστευσης (ΕΔΑΜ)  μέχρι το 2011 και από το 2011 μέχρι σήμερα είμαι μέλος της  Ένωσης Νομικών Μεταναστευτικού Δικαίου ‘IMMIGRATIO’. Με την ιδιότητα αυτή διετέλεσα Εισηγήτρια σε ενημερωτικές εκδηλώσεις του Δήμου Καβάλας, του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας, της Δημοτικής Συμπαράταξης Πολιτών, σε θέματα Μεταναστευτικού Δικαίου, τροποποιήσεων του Δικαίου Αλλοδαπών, τις ρυθμίσεις θεμάτων Ιθαγένειας και Μεταναστευτικής Πολιτικής.Από το  2012 που ιδρύθηκε και μέχρι το 2015 διετέλεσα μέλος της Αντιφασιστικής Πρωτοβουλίας Καβάλας συμμετέχοντας σε διοργανώσεις εκδηλώσεων και φεστιβάλ με αντιρατσιστικό περιεχόμενο.Διετέλεσα μέλος της Πρωτοβουλίας για τη μετεγκατάσταση των Μεταναστών και Προσφύγων από τα νταμάρια του ΕσκίΚαπού στα στρατόπεδα Ασημακοπούλου.

Διετέλεσα τακτικό μέλος της Επιτροπής Δημοσίων Κτημάτων για τη χρονική περίοδο 2014-2016 και  αναπληρωματικό για την περίοδο 2016-2018.Διετέλεσα Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Επιτροπής Επίλυσης Δασικών Αμφισβητήσεων το 2011.Είμαι κάτοχος από το 1998 πιστοποιητικού Μαθημάτων Πρώτων Βοηθειών από την Ιατρική Εταιρεία Καβάλας. Έχω παρακολουθήσει επί 3 έτη σεμινάρια στο “Πανεπιστήμιο Ενεργών Πολιτών” σε τμήματα ψυχολογίας, τέχνης της διαπραγμάτευσης και αυτογνωσίας.Είμαι μέλος του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών και Προσφύγων του Δήμου Καβάλας ως 31-12-2023.Είμαι μέλος της Δημοτικής Επιτροπής Ισότητας του Δήμου Καβάλας ως 31-12-2023.Με κάποιες από τις παραπάνω ιδιότητές μου έχω παραστεί σε ΔημοτικάΣυμβούλια του Δήμου Καβάλας για παρεμβάσεις επί των θητειών τεσσάρων (4) διαφορετικών Δημάρχων.

Δεν υπέβαλα ποτέ ως σήμερα υποψηφιότητα για κάποια θέση στην τοπική αυτοδιοίκηση  -αν και μου προτάθηκε από 2 διαφορετικούς υποψηφίους Δημάρχους: το 2019 από τον ένα για σύμβουλος και το 2023 για Δήμαρχος  από τον άλλο (και είναι απολύτως ψευδές ότι μου προτάθηκε από τον δεύτερο για Δήμαρχος το 2019)- θεωρώντας ότι με τις συλλογικότητες και χωρίς χρώματα και αρώματα μπορώ να ενεργοποιούμαι και να συμμετέχω και σε καίρια και φλέγοντα ζητήματα που αφορούν την πόλη μου, την κοινωνία, την πολιτισμικότητα και τον πολιτισμό.

Η διακήρυξη του υποψηφίου Δημάρχου Καβάλας με το συνδυασμό “Η ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ” Γιάννη Εριφυλλίδη με συνεπήρε και την υπέγραψα ανεπιφύλακτα γνωρίζοντας και εκτιμώντας τον ίδιο προσωπικά, αλλά και μέσα από την επαγγελματική μας κατά καιρούς συνεργασία. Γνωρίζοντας το ήθος του, τη σοβαρότητά του, την ανιδιοτέλειά του, την καθαρότητά του, τη συνέπεια στον λόγο του, τις επιστημονικές του γνώσεις, ότι έχοντας σπουδάσει και ζήσει στο εξωτερικό μπορεί και έχει πολλές νέες ιδέες και να τις πραγματώσει με προγράμματα Ευρωπαϊκά, την ικανότητά του, την πίστη του σε ό,τι κάνει, την τιμιότητά του, την ευγένειά του, την αποτελεσματικότητά του, την ενασχόλησή του με τον πολιτισμό και τόσες άλλες ικανότητες και δεξιότητες που έχει. Εκτιμώντας όλα αυτά τα χαρακτηριστικά του Γιάννη Εριφυλλίδη αποφάσισα να τον στηρίξω, μετά την τιμητική πρόταση που μου έκανε για να είμαι υποψήφια σύμβουλός του, με τις δυνάμεις κα τις γνώσεις που έχω. Εκτίμησα επίσης την κατά τον χρόνο των μεταξύ μας συνομιλιών δήλωσή του, ότι σε επιτυχόντες και μη του συνδυασμού του “Η ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ” θα αναθέτει θέματα για ομαδική δουλειά χωρίς αναθέσεις και προτιμήσεις προσώπων, για να καταπέσει  η πεποίθηση ατόμων ότι με την υποψηφιότητά τους θα εξαγοράσουν θέση και να συμμετέχουν ενεργά και όχι να είναι απόντες. Στηρίζω τον Γιάννη Εριφυλλίδη τέλος γιατί η εικόνα της πόλης μου είναι αποκαρδιωτική, είναι ένα απέραντο εργοτάξιο με έργα που άρχισαν παραμονές εκλογών, με κοπή δέντρων σε μια πόλη που σφύζει από το μπετόν, με καθαριότητα δρόμων, παρτεριών και νησίδων  που γίνεται τέλη Αυγούστου, στο τέλος δηλαδή της θερινής μεγάλης τουριστικής κίνησης, με έργα που έμειναν στα λόγια τα παχυλά.

Διαπίστωσα εξ ιδίων ότι ο Γιάννης Εριφυλλίδης είναι στον συνδυασμό του πολυσυλλεκτικός, πολυφωνικός και πολυτασικός, συνεπώς ένας ανεξάρτητος δήμαρχος που μας χρειάζεται.  Πιστεύω ότι ο Γιάννης Εριφυλλίδης χρειάζεται τη βοήθεια όλων μας για να πάρει τη θέση του Δημάρχου Καβάλας-Δ.Ε. Φιλίππων, γιατί επιδίωξή του είναι στην κοινωνία του “φαίνεσθαι” να μείνει ο εαυτός του, στο θέατρο της ζωής να γίνει η αυθεντικότητα, στων κομμάτων τις υποσχέσεις να γίνει η απόδειξη, στη μάχη της καθημερινότητας να είναι η ήρεμη δύναμη και να κάνει τη διαφορά. Εύχομαι καλό αγώνα στους/στις συνυποψηφίους μου και καλή επιτυχία για την ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ …. γιατί η στασιμότητα και η αδιαφορία πρέπει να απαλειφθεί».

Πιστεύουμεότι η μακρά, συνεπής και ανιδιοτελής συμμετοχή στα κοινά, που αφενός την έχει αναδείξει σεσύμβολο ενεργού, μαχόμενου πολίτη και δικηγόρου και αφετέρου καθιστά την απόφασή της για ενεργό συμμετοχή με τον συνδυασμό μας για πρώτη φορά σε εκλογές, είτε τοπικής αυτοδιοίκησης είτε εθνικές, ιδιαίτερα τιμητική για εμάς, οι νομικές σπουδές και οι γνώσεις της, η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία ως δικηγόρος Καβάλας,η μακρά προσφορά στον Δικηγορικό Σύλλογο Καβάλας, η πολυσχιδής προσωπικότητα, η ιδιαίτερη ευαισθησία, η ειλικρινής αγάπη για τον συνάνθρωπο, η καθαρή πολιτική σκέψη, το ανεξάρτητο πνεύμακαι η μεγάλη αγάπη της για τον τόπο μαςκαθιστούν την Ευγενία Παπαναστασίου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλαςκαι την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη μας.Ευγενία, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Ουρανία (Ράνια) Διαμαντάρα υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Ουρανία (Ράνια) Διαμαντάρα συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική ΣύμβουλοςΔημοτικής Κοινότητας Νέας Καρβάλης με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Ράνια να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Είμαι η Ουρανία Διαμαντάρα, γεννήθηκα στην Καβάλα με τόπο καταγωγής το Χαϊδευτό Καβάλας.Είμαι παντρεμένη στη Νέα Καρβάλη με τον Ιωάννη Παπαναστασίου, έχουμε 2 παιδιά, την Άννα και τον Αναστάσιο,και μια υπέροχη εγγονούλα.

Έχω δουλέψει για 30 περίπου χρόνια μαγείρισσα στον παιδικό σταθμό του Δήμου Καβάλας στη ΝέαΚαρβάλη και τώρα είμαι συνταξιούχος. Επειδή μου αρέσει να ασχολούμαι μετα κοινά, είμαι υποψήφια στο τοπικό ψηφοδέλτιο της Νέας Καρβάλης με τον αυριανό Δήμαρχο Γιάννη Εριφυλλίδη».

Πιστεύουμε ότι η δυναμική της προσωπικότητα, η εργατικότητα, ο ευθύς και ακέραιος χαρακτήρας, η σεμνότητα, οι ιδέες της για την ανάπτυξη του τόπου μας και η μεγάλη αγάπη της για τη Νέα Καρβάλη καθιστούν την Ουρανία Διαμαντάρα πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των δημοτικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Καβάλας με επίκεντρο το ιερό προσκύνημα του Αγίου Γρηγορίου και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για τη Νέα Καρβάλη. Ράνια, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 




Η Ευαγγελία Κωνσταντινίδου υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Ευαγγελία Κωνσταντινίδου συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε την Ευαγγελία να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1959 από γονείς Καβαλιώτες.

Αποφοίτησα από το 2ο Λύκειο Θηλέων Καβάλας το 1977. Παντρεύτηκα το 1979 και έχω δύο παιδιά, τον Ηλία Φόρτο, ΑμεΑ (κωφό), ο οποίος εργάζεται, και τη Μαρία Φόρτου, μουσικολόγο και καθηγήτρια πιάνου. Σήμερα ζω με τον γιο μου, μονογονεϊκή οικογένεια από το 2000.

Εργάστηκα από το 1978, πρώτα ως βοηθός λογιστή (1978-1985) και στη συνέχεια ως υπάλληλος τραπέζης από το 1985 έως το 2013. Είμαι πλέον συνταξιούχος τραπεζικός από το 2014.

Με δική μου πρωτοβουλία μαζεύτηκαν υπογραφές από γονείς κωφών και βαρήκοων παιδιών μας και δημιουργήθηκε το πρώτο στην Ελλάδα σχολικό τμήμα για κωφά και βαρήκοα παιδιά από τον Νομό Καβάλας στο 16ο Δημοτικό Σχολείο της Μεταμόρφωσης. Έτσι τελείωσαν το δημοτικό σχολείο τέσσερα παιδιά από τον Νομό Καβάλας. Δυστυχώς το παράλληλο αυτό τμήμα δεν συνέχισε τη λειτουργία του.

Είμαι μέλος του Νομαρχιακού Συλλόγου ΑμεΑ Καβάλας, όπως και ο γιος μου. Θέλω να βοηθήσω τα άτομα με αναπηρία, τις μονογονεϊκές οικογένειες, τα παιδιά της Παιδόπολης και γενικά τα άτομα που έχουν ανάγκη. Θέλω να δημιουργηθούν δομές για τα παιδιά μας, να ζήσουν με φροντίδα και ειδική βοήθεια ανάλογα με την ιδιαίτερη περίπτωση κάθε ατόμου. Δεν έχουμε ασχοληθεί ποτέ σοβαρά με τα προβλήματα των κωφαλάλων και των γονιών τους, την επικοινωνία τους με τους ακούοντες μέσω των μαθημάτων νοηματικής. Υπάρχουν αναπηρίες που μπορούν να βελτιωθούν με πνευματική άσκηση, από ειδικά τμήματα του Δήμου, με παιχνίδια, ζωγραφική και μουσική, που θεραπεύει την ψυχή μας. Χρειάζονται προγράμματα με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής τόσο για τα παιδιά όσο και για τους ενήλικες που δεν πρέπει πια να είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους».

Πιστεύουμε πωςτο γεγονός ότι είναι μια πραγματική αγωνίστρια της ζωής, η δυναμική προσωπικότητα, το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της για τα προβλήματα των ατόμων με αναπηρία, η αγάπη για τα παιδιά,η εργατικότητα, η ευαισθησία και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν την Ευαγγελία Κωνσταντινίδου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική με έμφαση στη δημιουργία νέων δομών για τα άτομα με αναπηρία και τις μονογονεϊκές οικογένειες –και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Ευαγγελία, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Ζωή Χωματά υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Ζωή Χωματά συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Ζωή να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Είμαι η Ζωή Χωματά. Γεννήθηκα στην Καβάλα. Έκανα τα πρώτα βήματα και βίωσα τα νεανικά μου χρόνια στη γειτονιά του Βύρωνα. Παιδί του Χρήστου και της ΣταυρούλαςΧωματά. Παντρεμένη με τον Κώστα Καρκαλίδη αποκτήσαμε 2 υπέροχα παιδιά την Αθηνά και τη Σταυρούλα. Πνεύμα φύσει ανήσυχο, δημιουργικό και μαχητικό, δραστηριοποιήθηκα επαγγελματικά στον χώρο του ιδιωτικού τομέα, πάνω στο αντικείμενο που επέλεξα να σπουδάσω -σπάνιο δυστυχώς στις μέρες μας- ως Μηχανικός Δομικών Έργων. Τα τελευταία χρόνια, εργάζομαι σε τεχνικό γραφείο της πόλης μας.

Το ενδιαφέρον και η ενασχόλησή μου με τα κοινά είναι μια υπόθεση που δεν ξεκινά πρόσφατα. Πεποίθησή μου είναι πως μόνο ως ενεργοί πολίτες με συλλογική δράση, μπορούμε να απαιτήσουμε και να πετύχουμε το αυτονόητο, τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσής μας, οικονομικών, κοινωνικών και περιβαλλοντικών. Στις μέρες μας μάλιστα, με τη συρρίκνωση του οικογενειακού εισοδήματος, την υποβάθμιση των κοινωνικών δομών και τις τερατώδεις περιβαλλοντικές καταστροφές, αυτό αποτελεί επιτακτική αναγκαιότητα περισσότερο από ποτέ.

Αποδέχτηκα την πρόταση του Γιάννη Εριφυλλίδη να συμπορευτώ μαζί του, γιατί βλέπω στο πρόσωπό του έναν καλλιεργημένο νέο άνθρωπο, δυναμικό, αποφασιστικό, με όραμα και ρεαλιστικές ολιστικές προτάσεις που διασφαλίζουν με σύγχρονους όρους την ποιότητα ζωής στον Δήμο μας, που κινητοποιούν και «αγκαλιάζουν» όλους τους πολίτες και σέβονται το περιβάλλον.

Γιατί η ΚΑΒΑΛΑ μας δικαιούται και οφείλει να έχει μόνο μια πορεία… ΜΠΡΟΣΤΑ!».

Πιστεύουμε ότι οι σπουδές και οι γνώσεις της, η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία στον ιδιωτικό τομέα,η πολύπλευρη προσωπικότητα, η ευαισθησία, η μακρά και συνεπής συμμετοχή στα κοινά, το έντονο ενδιαφέρον της για όλα τα κοινωνικά ζητήματα, η καθαρή πολιτική σκέψη, η αγωνιστικότητακαι η μεγάλη αγάπη της για τον τόπο μαςκαθιστούν τη Ζωή Χωματά πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας– ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική και τις τεχνικές υπηρεσίες – και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη μας.Ζωή, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 




Η Έλενα Λυμπερή (ElenaLimperis) υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Έλενα Λυμπερή (ElenaLimperis) συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε την Έλενα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Μεγάλωσα στην πόλη Omsk της Ρωσίας, όπου έμεινα μέχρι τα 21 μου χρόνια,  κάνοντας τις σπουδές μου στο Κρατικό Πανεπιστήμιο Dostoevsky ως μεταφράστρια και ειδικός στις διεθνείς σχέσεις, ενώ παράλληλα εργαζόμουν στο Εμπορικό Επιμελητήριο της πόλης μου.

Στη συνέχεια πήγα στην Αγγλία όπου έκανα μαθήματα εξάσκησης πάνω σε 3 ξένες γλώσσες (Αγγλικά, Ιταλικά και Ελληνικά που για μένα μέχρι τότε ήταν εντελώς άγνωστη γλώσσα).  Εκεί γνώρισα τον σύζυγό μου, που είναι Καβαλιώτης. Παντρευτήκαμε και αποκτήσαμε τρία παιδιά και έκτοτε μένουμε στην Καβάλα εδώ και 17 χρόνια. Εργάζομαι στην Καβάλα ως καθηγήτρια ξένων γλωσσών.

Επέλεξα να συστρατευτώ με τον Γιάννη Εριφυλλίδη γιατί διαβάζοντας το πρόγραμμά του, διαπίστωσα  μέσα από αυτό,  πως μου δίνει ελπίδα για  ένα καλύτερο μέλλον της οικογένειάς μου και το μεγάλωμα των παιδιών μου σε μια πόλη που αξίζει να δείχνει τις κρυμμένες  δυνατότητές της,που επιτέλους πρέπει να αναδειχτούν μόλις ο Γιάννης αναλάβει τα ηνία του Δήμου μας.

Τον επέλεξα γιατί είναι ένας νέος άνθρωπος, πολίτης του κόσμου, που αγαπά την πόλη του και την νοιάζεται. Γιατί ενδιαφέρεται για την πορεία των επαγγελματιών, για τη λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος, την καθαριότητα της πόλης, την αξιοποίηση των διατηρητέων κτιρίων, την ανάδειξη της ιστορίας των Φιλίππων και την αναβάθμιση των υπόλοιπων κοινοτήτων του Δήμου μας».

Πιστεύουμε ότι οι σπουδές και οι γνώσεις της, οι εμπειρίες από τη ζωή και την εργασία της σε χώρες του εξωτερικού, η εργατικότητα, η αγάπη για τα παιδιά, η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία στον χώρο της εκπαίδευσης,η πολύπλευρη προσωπικότητα,η εργατικότητα,  η έμφυτη ευγένεια και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν την Έλενα Λυμπερή πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την παιδεία, τον τουρισμό και τον πολιτισμό  –και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας.

Έλενα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ο Γιάννης Μυριανθόπουλος υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

 Ο Γιάννης Μυριανθόπουλος συστρατεύεται ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κρυονερίου με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Γιάννη να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Γεννήθηκα στο Τορόντο του Καναδά.

Απόφοιτος της Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης και πτυχιούχος βυζαντινής μουσικής.

Εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα, τα τελευταία χρόνια ως υπάλληλος σε εργοστάσιο της Καβάλας».

Πιστεύουμε ότι η εργατικότητα, οι σπουδές του και η ενασχόληση με τη βυζαντινή μουσική, η σεμνότητα, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά, οι ιδέες του για την ανάπτυξη του Κρυονερίου και η μεγάλη αγάπη του για το χωριό τουκαθιστούν τον Γιάννη Μυριανθόπουλο πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των τοπικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για το Κρυονέρι. Γιάννη, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 




Η Όλγα Μεταξά υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Όλγα Μεταξά συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική ΣύμβουλοςΔημοτικής Κοινότητας Κρηνίδων με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε την Όλγα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα στη Γερμανία, αλλά όλη μου τη ζωή την έχω ζήσει στις Κρηνίδες.

Είμαι 51 ετών, έχω τρία παιδιά και είμαι μονογονέας.

Διατηρώ μαγαζί με επιδιορθώσεις ρούχων στις Κρηνίδες τα τελευταία 17 χρόνια».

Πιστεύουμε ότι η δυναμική της προσωπικότητα, ο ευθύς χαρακτήρας, η σεμνότητα, η εργατικότητα, οι ιδέες της για την ανάπτυξη του τόπου μας και η μεγάλη αγάπη της για τις Κρηνίδες καθιστούν την Όλγα Μεταξά πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των δημοτικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για τιςΚρηνίδες. Όλγα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Μαρία Μπουρλή υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη  

Η Μαρία Μπουρλή υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη  

Η ΜαρίαΜπουρλή συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε τη Μαρία Μπουρλή να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Ονομάζομαι Μπουρλή Μαρία. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα.Φοίτησα στο 7ο Γυμνάσιο Καβάλας και στο 2ο Γενικό Λύκειο Καβάλας.

Είμαι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης με μεταπτυχιακή εξειδίκευση αρχικά στην Ειδική Αγωγή και ακολούθως στις νέες τεχνολογίες μάθησης και επικοινωνίας. Μιλάω αγγλικά και γερμανικά.

Τα τελευταία 8 χρόνια εργάζομαι ως δασκάλα σε δημοτικά σχολεία της πόλης μας. Τα ενδιαφέροντά μου επικεντρώνονται στο να προσφέρω το καλύτερο δυνατόν στους μαθητές και ειδικότερα στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Συντάσσομαι με τον Γιάννη Εριφυλλίδη, διότι θεωρώ ότι είναι ο πιο κατάλληλος και ικανός να αναβαθμίσει τη γαλάζια πολιτεία της Καβάλας σε μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή πόλη».

Πιστεύουμε ότι οι λαμπρές σπουδές και οι γνώσεις της, η δυναμική προσωπικότητα, η σεμνότητα, η επιτυχημένη σταδιοδρομία στον χώρο της εκπαίδευσης και το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Μαρία Μπουρλή πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας σε όλους τους τομείς της αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας, ιδιαίτερα μάλιστα στον τομέα της παιδείας και του πολιτισμού, καθώς και για την τήρηση όλωντων δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Μαρία, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Χρυσούλα Κωσταρέλλη υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Χρυσούλα Κωσταρέλλη συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Χρυσούλα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Ονομάζομαι Χρυσούλα Κωσταρέλλη. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα,στην περιοχή της Κηπούπολης, μέλος πολύτεκνης οικογένειας.

Είμαι 43 ετών,ελεύθερη επαγγελματίας. Έχω σπουδάσει προγραμματιστής συστημάτων και εφαρμογών σε H/Y και μιλάω δύο ξένες γλώσσες.Είμαι στον εργασιακό στίβο από το 2000, ως ιδιωτική υπάλληλος, και από το 2015 διατηρώ τη δική μου επιχείρηση (ιχθυοπαντοπωλείο) στην περιοχή της  Νεάπολης.

Είμαι παντρεμένη με τον Λευτέρη Νανάκο, αλιέα στο επάγγελμα.

Είμαι ενεργή φιλόζωη πολίτης και ασχολούμαι καθημερινά με τη φροντίδα των ζώων.

Στην 23χρονη πορεία μου στον ιδιωτικό τομέα, έχω μάθει καλά ότι μόνο με σκληρή δουλειά μπορείς να πετύχεις.

Γιατί θέλησα να ασχοληθώ με τα κοινά;

Γιατί η πόλη μας,μας χρειάζεται.

Νέα μυαλά, νέες καινοτόμες φρέσκες ιδέες.

Γιατί η Καβάλα έχει την ομορφιά και μας χρειάζεται να την αναδείξουμε και να την πάμε ψηλά.

Γιατί με σωστή οργάνωση και δουλειά θέλουμε μια πόλη φιλική προς τους κατοίκους της και τους επισκέπτες της.

Γιατί δεν θέλουμε άλλο ένα καλοκαίρι με την πόλη να θυμίζει μια τεράστια λακκούβα.

Γιατί θέλουμε μια πόλη καθαρή.

Γιατί θέλουμε η διαχείριση των αδέσποτων ζώων να γίνει οργανωμένα, σωστά.

Γιατί με τον Γιάννη Εριφυλλίδη;

Γιατί ο Γιάννης Εριφυλλίδης σε κοιτάει στα μάτια, ακούει και δεν δίνει υποσχέσεις ανέφικτες, μετράει τα λόγια του,ενημερώνεται και πράττει.

Γιατί θέλει να δουλέψει και Όλοι ξέρουμε ότι Μπορεί.

Γιατί δεν έχει πολιτικά βαρίδια, δεν υποσχέθηκε θέσεις,θέλει μόνο μια δυνατή ομάδα και πολλή Δουλειά.

Γιατί έχει πρόγραμμα εφικτό.

Γιατί όλοι οι πολίτες είναι ίσοι.

 

Ζητώ λοιπόν την ψήφο σας.

Μια ψήφο εμπιστοσύνης στη γενιά των 40άρηδων αυτής της πόλης για να βγούμε από το τέλμα, για να παραδώσουμε μια πόλη καλύτερη στις επόμενες γενιές.

Όλοι μαζί για την Καβάλα Μπροστά!!»

 

Πιστεύουμε ότι η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία, η εργατικότητα, η δυναμική προσωπικότητα, η συνεπής ενασχόληση με τον εθελοντισμό, η ευαισθησία, η σεμνότητα, ο ευθύς χαρακτήρας, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Χρυσούλα Κωσταρέλλη πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας σε όλους τους τομείς της αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας, ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική, τον εθελοντισμό και την ορθή διαχείριση των αδέσποτων ζώων, και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα.

Χρυσούλα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Εγκαίνια και Αγιασμός στο εκλογικό κέντρο του Γιάννη Εριφυλλίδη παρουσία πλήθους Καβαλιωτών

Τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου του ανεξάρτητου συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά» με υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας τον Γιάννη Εριφυλλίδη πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή, με τους Καβαλιώτες να δίνουν δυναμικό παρών, εκφράζοντας με τη μαζική προσέλευσή τους τη στήριξή τους στον συνδυασμό του και τον ίδιο, με την επίσημη πλέον έναρξη του προεκλογικού αγώνα. Παράλληλα, τελέστηκε, ως είθισται, Αγιασμός

Ο Γιάννης Εριφυλλίδης, μιλώντας από στήθους, εμφανώς συγκινημένος από την προσέλευση του κόσμου, τόνισε ότι η Καβάλα μπορεί να πάει μπροστά με τη δική του διοίκηση και την ομάδα των συνεργατών του που επεξεργάστηκαν προγραμματικές θέσεις, όχι ανέφικτες, αλλά πραγματοποιήσιμες. Αναφέρθηκε στα πέντε μεγάλα έργα που ήδη επικοινωνήθηκαν στους Καβαλιώτες, αλλά και στις προτεραιότητές του από την 1η Ιανουαρίου 2024, ως εκλεγμένος Δήμαρχος Καβάλας, υπογραμμίζοντας ότι το άλφα και το ωμέγα της διοίκησής του θα είναι η χάραξη μιας νέας κοινωνικής πολιτικής, προσαρμοσμένης στις αυξανόμενες  ανάγκες των καιρών, αλλά και η αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος που ταλανίζει την πόλη, το οποίο καμία διοίκηση δεν αντιμετώπισε αποτελεσματικά, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα των νυχτερινών δρομολογίων του Αστικού ΚΤΕΛ, τη δωρεάν πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς για δημότες κάτω των 25 και άνω των 65 ετών και τη δημιουργία νέων παρκινγκ.

Ακόμη, υπογράμμισε ότι ο ίδιος δεν ασχολείται με τους άλλους συνδυασμούς, το αντίθετο άλλοι συνδυασμοί εμμονικά ασχολούνται με τον συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά», ενώ εξέφρασε τη βεβαιότητα, επικαλούμενος το κλίμα νίκης που καταγράφει στην πόλη ο συνδυασμός με την ολοένα αυξανόμενη αποδοχή των Καβαλιωτών, ότι στις 15 Οκτωβρίου η μεγάλη νίκη θα γιορταστεί στον ίδιο χώρο.

Το παρών στην τελετή των εγκαινίων έδωσαν και πολλά πρόσωπα προερχόμενα από τον πολιτικό στίβο, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της Δ.Ε.Ε.Π. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας Μπάμπης Δράκος, ο πρ. Δήμαρχος Φιλίππων Λάζαρος Τσαταλμπασίδης, ο πρ. Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας Γιώργος Παπαφιλίππου, ο πολιτευτής του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Καρασαββόγλου, ο πολιτευτής του ΣΥΡΙΖΑ Φιλήμων Ξουλόγης, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, ο πρ. Αντινομάρχης Γιώργος Τσαλουχίδης, ο πρ. Αντιδήμαρχος Δημήτρης Θεοδοσίου, αλλά και εκπρόσωποι θεσμικών φορέων, όπως ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας Γιάννης Κελγιώργης. Παρούσα και η στενή συνεργάτιδα του Στάθη Εριφυλλίδη, πρ. Δημοτική Σύμβουλος και Πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, Μαργαρίτα Βλάσση.

 

 




Εγκαινιάστηκε το εκλογικό κέντρο του Γιάννη Εριφυλλίδη

Τα εγκαίνια του πολιτικού του γραφείου πραγματοποίησε το βράδυ της Παρασκευής 1 Σεπτεμβρίου, ο υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας, Γιάννης Εριφυλλίδης.
Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν υποψήφιοι τοπικοί σύμβουλοι αλλά και πολίτες της Καβάλας.




Η Αθηνά Παναγιωτίδου υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Αθηνά Παναγιωτίδου συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τονανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε την Αθηνά να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Είμαι η Αθηνά Παναγιωτίδου και είμαι Παιδαγωγός Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας στον ΔήμοΚαβάλας, με μεταπτυχιακές σπουδές MSc στη «Διδακτική Παιδαγωγική και ΤΠΕ (τεχνολογίες της πληροφορικής και των επικοινωνιών)».

Είμαι μητέρα δύο κοριτσιών, της Έλενας 21 ετών και της Κατερίνας 13 ετών.  Εργάζομαι ως Προϊσταμένη – Παιδαγωγός σε βρεφονηπιακό σταθμό της Καβάλας και διδάσκω επίσης στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. Καβάλας.

Είμαι συγγραφέας τριών παραμυθιών με σημαντικές διακρίσεις ανά την Ελλάδα, που διατίθενται, μετά από τη βράβευσή τους από το Υπουργείο Παιδείας – Πολιτισμού και Αθλητισμού Κύπρου, ως εκπαιδευτικό υλικό σε όλα τα σχολεία της Κύπρου. Επίσης έλαβα και το Β΄ βραβείο ποίησης τον Ιούνιο του 2023 σε πανελλήνιο διαγωνισμό που προκήρυξε ο ΕΠΟΚ ( Ελληνικός Πολιτιστικός Όμιλος Κυπρίων) σε εκδήλωση για την αδελφοποίηση με τον Δήμο Καραβά στην Κύπρο.

Επιπλέον, είμαι σεναριογράφος, έχω κάνει πολλές διασκευές θεατρικών έργων και έχω γράψει τους στίχους πολλών τραγουδιών για θεατρικές παραστάσεις, είμαι ερασιτέχνης ηθοποιός και μέλος της θεατρικής ομάδας του Θεάτρου Παίδευσις. Η πρώτη μου στιχογραφική προσπάθεια σε ότι αφορά soundtrack ταινίας μικρού μήκους ήταν το 2020 οπότε και κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο με τίτλο «Όταν τρομάζουν οι ζωές». Η ταινία δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί λόγω της έναρξης της πανδημίας Covid-19.

Υπήρξα δύο φορές υποψήφια Βουλευτής, στις εκλογές του Ιουλίου 2019 και στις εκλογές του Μαΐου 2023 και επίσης πήρα μέρος ως υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2019.

Διετέλεσα πρώτη γυναίκα Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Νομού Καβάλας από τον Δεκέμβριο του 2021 έως τον Απρίλιο του 2023, οπότε και παραιτήθηκα λόγω συνταγματικού κωλύματος για να πάρω μέρος στις εκλογές ως υποψήφια βουλευτής, και δύο φορές εκλεγμένο μέλος στο διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου (2015 έως το 2021).
Υπήρξα εκλεγμένη εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο του Νομικού Προσώπου των Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου Καβάλας από τον Σεπτέμβριο του 2019 έως τον Απρίλιο του 2023 και εκλεγμένη εκπρόσωπος στο Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Νομού Καβάλας.

Έχω πάρει μέρος σε πλείστα συνέδρια και σεμινάρια, παιδαγωγικού και συνδικαλιστικού χαρακτήρα, ως Εισηγήτρια και Σύνεδρος.

Αγαπώ την πόλη μου την Καβάλα και με τη συμμετοχή μου για ακόμη μια φορά στα κοινά, μέσα από την ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα «Η ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ», ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιάννη Εριφυλλίδη, θέλω να προσφέρω όσο μπορώ περισσότερα και να βάλω το λιθαράκι μου έτσι ώστε να αναβαθμίσουμε την πόλη μας και να την κάνουμε μια πόλη σύγχρονων προδιαγραφών!

Γιατί με τον Γιάννη;
Γιατί είναι το καινούριο και αυτό που χρειάζεται ο τόπος μας.
Έναν νέο Δήμαρχο με όραμα!

Η φρέσκια ματιά του Γιάννη σε ότι αφορά την Καβάλα μας, σε συνδυασμό με τον ακέραιο χαρακτήρα του και τις ευρύτερες γνώσεις που διαθέτει λόγω των σπουδών του και της διαμονής του στο εξωτερικό, καθιστούν την εκλογή του στο αξίωμα του Δημάρχου Καβάλας αναγκαία. Γιατί η πόλη μας δεν χρειάζεται άλλο Δημάρχους με παρωπίδες και αγκυλώσεις, δεν χρειάζεται άλλα δήθεν και πρέπει, χρειάζεται ανθρώπους που να συνδυάζουν ευρυμάθεια, αλτρουισμό και να διαθέτουν πάνω από όλα ενσυναίσθηση και αγάπη για τον τόπο τους, πάνω από εμπάθειες και συμπάθειες.

Η μηχανή της Καβάλας μπροστά λοιπόν και εμείς ως καλογυαλισμένα γρανάζια της, θα δουλέψουμε ακούραστα για να την πάμε πολλά βήματα μπροστά με οδηγό τον Γιάννη μας!!!».

Πιστεύουμε ότι η πολύπλευρη και πληθωρική προσωπικότητά της, η άριστη γνώση της λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου Καβάλας, η ενασχόληση με τις τέχνες, το έντονο ενδιαφέρον για ζητήματα άσκησης κοινωνικής πολιτικής, η μεγάλη της αγάπη για τα παιδιά, η αποδεδειγμένη διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά, η καθαρή πολιτική σκέψη, ο ενθουσιασμός, η αγωνιστικότητα και η μεγάλη αγάπη της για τον τόπο μας καθιστούν την Αθηνά Παναγιωτίδου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική, τον πολιτισμό και την αναδιοργάνωση όλων των υπηρεσιών του Δήμου μας, σε αγαστή συνεργασία με τους δημοτικούς υπαλλήλους – και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη μας. Αθηνά, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ο Γιάννης Λοστορίδης υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Γιάννης Λοστορίδης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Γιάννη να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Γεννήθηκα το 1967 στην Καβάλα.

Αποφοίτησα από το 2ο Λύκειο Καβάλας. Ήμουν αθλητής του Ναυτικού Ομίλου Καβάλας(ΝΟΚ), παίκτης του πόλο.

Εργάστηκα στο σωματείο φορτοεκφορτωτών καπνού και στο εργοστάσιο της ΒΦΛ και τα τελευταία επτά χρόνια εργάζομαι στο Αεροδρόμιο Μέγας Αλέξανδρος ως ελεγκτής ασφαλείας».

Πιστεύουμε ότι η εργατικότητά του, το ήθος και ο ακέραιος χαρακτήρας, η σεμνότητα, η ενασχόλησή του με τον αθλητισμό και ιδιαίτερα με την υδατοσφαίριση, η καθαρή πολιτική σκέψη, το ανοιχτό πνεύμα, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τον Γιάννη Λοστορίδη πολύτιμο συνεργάτηγια την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας, ιδιαίτερα μάλιστα στον τομέα του αθλητισμού και της κοινωνικής πολιτικής, καθώς και για την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα.

Γιάννη,καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 




Ο Γιώργος Μακρίδης υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Νέας Καρβάλης με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

 Ο Γιώργος Μακρίδης συστρατεύεται ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Νέας Καρβάλης με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Γιώργο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Είμαι 36 ετών και κατάγομαι από το Μπατούμ της Γεωργίας. Σε ηλικία μόλις 3,5 ετών ήρθα στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Νέα Καρβάλη η οποία έγινε η δεύτερη,αλλά και η πραγματική μου πατρίδα.

Μεγαλώνοντας στηΝέα Καρβάλη και τελειώνοντας τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, επέκτεινα τις γνώσεις μου, παίρνοντας δύο πτυχία. Το ένα είναι το πτυχίο βοηθού ηλεκτρολόγου εγκαταστάσεων και το δεύτερο του επισκευαστή αμαξιδίων ατόμων με αναπηρία.

Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία σε διάφορες μονάδες της παραμεθορίου.

Τα τελευταία 12 χρόνια εργάζομαι ως οδηγός, προκειμένου να βιοποριστώ και να συντηρήσω την οικογένειά μου η οποία αποτελείται από 4 μέλη,τη σύζυγό μου  Κοντογιαννίδου Ελισάβετ, που και αυτή είναι εργαζόμενη, και τα δυο μας αγόρια.

Αποφάσισα να στηρίξω τον Γιάννη Εριφυλλίδη, γνωρίζοντας τις προθέσεις του για την ανάπτυξη της Νέας Καρβάλης σε κάθε τομέαμέσα από το πρόγραμμά του,  αλλά γνωρίζοντας και τον ίδιο, αποκομίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις για την ηθική του, την ευαισθησία του στα κοινωνικά ζητήματα και τις φρέσκες ιδέες του που θα δώσουν άλλη όψη στον τόπο μου,κάτι το οποίο έχει τόσο μεγάλη ανάγκη».

Πιστεύουμε ότιη διάθεση να προσφέρει με ανιδιοτέλεια στον τόπο μας, η εργατικότητα, η ιδιαίτερη ευαισθησία του ως προς το ζήτημα της προσβασιμότητας παντού των ατόμων με αναπηρία, οι προτάσεις του για την ανάπτυξη της Νέας Καρβάλης και η μεγάλη αγάπη του για τη Νέα Καρβάλη και την ευρύτερη περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Καβάλας καθιστούν τον Γιώργο Μακρίδη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των δημοτικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Καβάλας με επίκεντρο το ιερό προσκύνημα του Αγίου Γρηγορίου και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για τη Νέα Καρβάλη.

Γιώργο, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ο Νίκος Σωτηρέλης υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

 Ο Νίκος Σωτηρέλης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Νίκονα συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Είμαι ο Νίκος Σωτηρέλης,συνταξιούχος Πολιτικός Μηχανικός, ελεύθερος επαγγελματίας. Μέχρι πρόσφατα, δραστηριοποιούμουν αποκλειστικά με άδειες και ιδιωτικά έργα, χωρίς να εμπλακώ ποτέ με δημόσια, πιθανόν εξαιτίας μιας εγγενούς δυσανεξίας προς τον κρατικοδιαιτισμό. Όσο με θυμάμαι είμαι παντρεμένος, με την Χρύσα Παπαχίντζιου, εκπαιδευτικό-Γεωπόνο. Έχουμε ένα παλληκάρι τον Παντελή με δεξιότητες και περγαμηνές, που δυστυχώς, όπως σχεδόν όλα τα άξια και ταλαντούχα παιδιά μας, η πόλη αδυνατεί να τον κρατήσει.

Κατά τη διάρκεια του δημιουργικού κομματιού του βίου μου, έχω την πεποίθηση πως κουτσά-στραβά κάτι κατάφερα. Το να αραδιάσω αδιάφορες λεπτομέρειες, ελάχιστη σημασία θα είχε. Αυτό που έχει σημασία είναι το ποιος είναι, τι πρεσβεύει και τι επιδιώκει ο Γιάννης Εριφυλλίδης. Και τελικά, πέρα και πάνω απ’ όλα σημασία έχει ο τόπος μας. Μαργαριτάρι σ’ αιγαιοπελαγίτικο γιαλό, δικαιούται κι αξίζει πολλά παραπάνω απ’ αυτά που του στερήθηκαν τετραετίες τώρα. Ένα διαχρονικό μίγμα υπερφιαλισμού, ματαιοδοξίας και συχνά ιδιοτέλειας, με μικρές εξαιρέσεις, κράτησαν πίσω ένα τόπο που η φύση τον προίκισε και τον κόσμησε απλόχερα για να είναι «Η ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ».

Με τον Γιάννη πρωτοσυναντήθηκα πριν κανένα χρόνο κι η αλήθεια είναι ότι δε με έπεισε. Η αλήθεια είναι ότι με κέρδισε από την πρώτη κιόλας στιγμή. Αρχή βέβαια άνδρα δείκνυσι. Αν όμως πράγματι υπάρχει μια ευκαιρία για τον τόπο, η επιλογή του Γιάννη αποτελεί μονόδρομο για την ενσάρκωσή της. Νέος προικισμένος με ήθος, παιδεία, περγαμηνές, μεράκι, όραμα, θέληση, ενσυναίσθηση μα και φιλοδοξία που οριοθετείται μέχρι την προσφορά. Τετραετίες ολάκερες γκώσαμε από άτομα με κύρια επιδίωξη να πάρουν κι όχι να δώσουν. Μειονέκτημα μια διαφαινόμενη δυσκολία να αφομοιώσει το πολιτικό «παιχνίδι» και να εντρυφήσει στον «επαγγελματισμό» της πολιτικής, πράγμα που καθιστά την εκλογή του… ακόμα πιο ελκυστική.

Με αιχμή ένα πρόγραμμα θεμελιωμένο σε ένα τρίπτυχο όραμα με αναπτυξιακό προσανατολισμό, περιβαλλοντικό στίγμα και κοινωνικό πρόσημο χωρίς εκδουλεύσεις, εξαιρέσεις ή αποκλεισμούς, δεν αφήνει περιθώρια για άλλη εναλλακτική. Σ’ αυτήν την  προσπάθεια ανά(σ)τασης του τόπου μας φιλοδοξώ να συνδράμω κι εγώ ως κοινωνός και αρωγός, να βάλω ένα λιθαράκι με την όποια επιστημονική κατάρτιση και τις κοινωνικές μου ευαισθησίες.

Η τύχη της πόλης βρίσκεται στο χέρι μας και το χέρι μας θα κρατάει ένα ψηφοδέλτιο… για την ΚΑΒΑΛΑ μας ΜΠΡΟΣΤΑ».

Πιστεύουμε ότι οι σπουδές και η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία, ο αγνός ιδεαλισμός,η καθαρή πολιτική σκέψη, η ευρύτατη μόρφωση,η συνεπής συμμετοχή στα κοινά, η πολύπλευρη προσωπικότητα, η σεμνότητα, το ήθος, η έμφυτη ευγένεια και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλακαθιστούν τονΝίκο Σωτηρέλη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των προτάσεών μας σε όλους τους τομείς της αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας- ιδιαίτερα για την επίβλεψη και υλοποίηση του τεχνικού προγράμματος το οποίο προτείνουμε για τον Δήμο μας -και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Νίκο, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 

 

 




Η Θωμαή Βασιλείου υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Θωμαή Βασιλείου συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τηΘωμαή να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1962 από γονείς προσφυγικής καταγωγής.

Τελείωσα το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αγίας Βαρβάρας – Πεντακοσίων, το 2ο Γυμνάσιο Θηλέων και το 1ο Λύκειο Καβάλας.

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Είμαι παντρεμένη με τον Παντελή Λασκαρίδη, οικονομολόγο, και μητέρα της Αγγελικής, Γεωπόνου του ΑΠΘ.

Από τα φοιτητικά μου χρόνια αναγκάστηκα να δουλέψω σε λογιστήρια επιχειρήσεων, στην αρχή ως βοηθός και μετά τη λήψη του πτυχίου μου ως υπεύθυνη των λογιστηρίων τους.

Μετά τη συνταξιοδότησή μου και έχοντας περισσότερο ελεύθερο χρόνο, ασχολούμαι με τη μεγάλη μου αγάπη, τη ζωγραφική.Συμμετείχα σε πολλές ομαδικές εκθέσεις. Το 2022 έκανα την πρώτη μου ατομική και την παρούσα χρονική στιγμή ετοιμάζω και τη δεύτερη ατομική  μου έκθεση.

Η τέχνη στάθηκε αφορμή να γνωρίσω τον Γιάννη Εριφυλλίδη.Στη συνέχεια της γνωριμίας μας, διέβλεψα στην προσωπικότητα του Γιάννη κάποιες αρετές (ευγένεια, ανιδιοτέλεια, διαλλακτικότητα κ.α.), που σε συνδυασμό με το όραμά του για τον Δήμο Καβάλας, με οδήγησαν στο να είμαι μια από τους 121 που υπέγραψαν την αρχική διακήρυξη του συνδυασμού «Η Καβάλα Μπροστά».

Η επιτακτική ανάγκη για έναν σύγχρονο Δήμο, έναν Δήμο που να είναι αντάξιος στα θέλω του κάθε συνδημότη μας, με ώθησαν στην απόφαση να συμμετάσχω ενεργά από τη θέση της υποψήφιας για το Τοπικό Συμβούλιο της Δημοτικής Ενότητας Καβάλας στο πλευρό του Γιάννη Εριφυλλίδη».

Πιστεύουμε ότι η δυναμική και πολύπλευρη προσωπικότητα, οι σπουδές και η επιτυχημένη επαγγελματική πορεία, η μεγάλη αγάπη της για τη ζωγραφική και η ευαίσθητη, καλλιτεχνική ματιά, που αντικατοπτρίζεται τόσο στα πολύ ιδιαίτερα έργα της όσο και σε όλες τις εκφάνσεις του δημόσιου βίου της, η καθαρή πολιτική σκέψη, η εργατικότητα, η έμφυτη ευγένεια, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Θωμαή Βασιλείου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την κοινωνική πολιτική, την αναδιάρθρωση των υπηρεσιών του Δήμου μας και βέβαια τον πολιτισμό και τις τέχνες –και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Θωμαή, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Γεσθημανή Καραβίδα υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

 Η Γεσθημανή Καραβίδα συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Γεσθημανή να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα και έζησα στην Καβάλα, όπου και πήρα τα πρώτα μαθήματα ζωγραφικής.

Το 2009 μετακόμισα στη Θεσσαλονίκη, όπου παρακολούθησα για ένα διάστημα μαθήματα αγιογραφίας. Εν συνεχεία, ασχολήθηκα με τη φωτορεαλιστική ζωγραφική και θεωρούμαι αυτοδίδακτη. Τα υλικά τα οποία χρησιμοποιώ είναι λάδια σε καμβά και χαρτί. Εμπνέομαι ως επί το πλείστον από τη φύση. Κύριο θέμα που με χαρακτηρίζει στα περισσότερα έργα μου είναι οι θαλασσογραφίες με τους φάρους.

Είμαι μέλος του Σ.Κ.Ε.Τ.Β.Ε. (Σύλλογος Καλλιτεχνών Εικαστικών Τεχνών Βορείου Ελλάδος) με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Το 2013 απέσπασα το Β΄ Βραβείο σε διαγωνισμό του συλλόγου. Είμαι επίσης μέλος του Τ.Ε.Π.Ε. (Τομέας Εικαστικών Παρεμβάσεων και Εφαρμογών ΓΝΘ «Παπαγεωργίου») και της Διεθνούς Ένωσης Τεχνών (InternationalArtUnion).

Έχω συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις σε διάφορες πόλεις της Ελλάδος και του εξωτερικού. Έχω κάνει 5 ατομικές εκθέσεις, ξεκινώντας με την πρώτη στη γενέτειρά μου το 2013.Έργα μου βρίσκονται σε ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές.

Αγαπώ την πόλη μου και θα ήθελα όσον αφορά τα εικαστικά να υπάρξουν χώροι, ώστε να μπορούν να φιλοξενηθούν αξιόλογοι καλλιτέχνες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, θέλω να δημιουργηθεί μία Δημοτική Πινακοθήκη. Εμπιστεύομαι τους νέους ταλαντούχους ανθρώπους με όραμα και όρεξη για δημιουργία, γι’ αυτό επέλεξα να πορευτώ με την παράταξη «Η Καβάλα Μπροστά» του κυρίου Γιάννη Εριφυλλίδη».

Πιστεύουμε ότι η αναγνωρισμένη καλλιτεχνική σταδιοδρομία, η δυναμική προσωπικότητακαι ταυτόχροναη ευαισθησία, το ομαδικό πνεύμα που τη χαρακτηρίζει, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Γεσθημανή Καραβίδα πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας για τις τέχνες και τον πολιτισμό στην περιοχή μας, ιδιαίτερα στον τομέα των εικαστικών τεχνών, με βασικό στόχο την ίδρυση Δημοτικής Πινακοθήκης στον χώρο των παλαιών Δικαστηρίων ή στην οικία Κραντονέλλη, και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή στον Δήμο Καβάλας. Γεσθημανή, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ο Γαβριήλ Καρφόπουλος υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Γαβριήλ Καρφόπουλος συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Γαβριήλ να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Ονομάζομαι Γαβριήλ Καρφόπουλος. Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1978. Αποφοίτησα από το 3ο Γενικό Λύκειο Καβάλας το 1995 και για τα επόμενα 2 χρόνια σπούδασα στο Εργαστήρι Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΙΙΕΚ ΞΥΝΗ στη Θεσσαλονίκη.

Τον Ιούνιο του 2000 προσλήφθηκα από την καθημερινή εφημερίδα της Καβάλας «ΝΕΑ ΕΓΝΑΤΙΑ», στην οποία και εργάστηκα μέχρι και το Μάιο του 2005, στο κομμάτι του αθλητικού ρεπορτάζ. Από τον Ιούνιο του 2005 και για μια επταετία βρέθηκα στη Θεσσαλονίκη, όπου εργάστηκα στο τμήμα πωλήσεων σε εταιρεία αθλητικών ειδών.

Μετά από ένα σύντομο πέρασμα στις τηλεπικοινωνίες, βρέθηκα στο MetroCash&Carryτης Ξάνθης, όπου εργάζομαι έως σήμερα, ως προϊστάμενος στο τμήμα διανομής του καταστήματος.

Ο «μεγάλος μου έρωτας» όμως είναι το ποδόσφαιρο, το οποίο υπηρετώ εδώ και 33 χρόνια, είτε ως ποδοσφαιριστής είτε ως προπονητής, έχοντας αγωνιστεί σε πολλά και ιστορικά σωματεία της πόλης και του νομού μας, αλλά και σε ομάδες της Θεσσαλονίκης, των Σερρών και της Ξάνθης. Εκτός από ποδοσφαιριστής, εργάστηκα ως προπονητής για σχεδόν 7 χρόνια στα τμήματα υποδομής του ΒΡΑΣΙΔΑ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ, ενώ παράλληλα πέρασα από τον πάγκο και ορισμένων ανδρικών συλλόγων.

Η συστράτευσή μου ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον υποψήφιο Δήμαρχο Γιάννη Εριφυλλίδη ήταν μια απόφαση την οποία έλαβα με μεγάλο ενθουσιασμό. ΠΙΣΤΕΥΩ στο ανοιχτό πνεύμα, στις καινοτόμες ιδέες και στο όραμά του. ΠΙΣΤΕΥΩ στον Γιάννη και βρίσκομαι δίπλα του σε αυτόν τον όμορφο αγώνα για μια καλύτερη Καβάλα!».

Πιστεύουμε ότι η δυναμική προσωπικότητα, η εργατικότητα, η εμπειρία του από την επαγγελματική ενασχόληση με τη δημοσιογραφία και το αθλητικό ρεπορτάζ, η επαγγελματική σταδιοδρομία στην Καβάλα, στη Θεσσαλονίκη και στην Ξάνθη, η σημαντική καριέρα στο ποδόσφαιρο, ως ποδοσφαιριστής και ως προπονητής,ο ενθουσιασμός, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τον Γαβριήλ Καρφόπουλο πολύτιμο συνεργάτηγια την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας και ιδιαίτερα στον τομέα του αθλητισμού, καθώς και για την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας.

Γαβριήλ, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Άννα Κρικοπούλου υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Άννα Κρικοπούλου συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Φιλίππων με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Η Άννα Κρικοπούλου συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Φιλίππων με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά».

Ας αφήσουμε την Άννα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Είμαι μητέρα τριών παιδιών, της Εύης, καθηγήτριας Γερμανικής Γλώσσας & Φιλολογίας, του Παναγιώτη και του Χρήστου Σεπετσίδη, οι οποίοι ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό. Έχω την τύχη και την ευλογία να είμαι γιαγιά δυο υπέροχων αγοριών, του Μιχαήλ- Παναγιώτη που  μαθητεύει στο Ειδικό Δημοτικό Καβάλας και του Μάρκου Hermes που ακόμη βρίσκεται στην προσχολική ηλικία.

Στα 18 μου χρόνια βρέθηκα στην Αθήνα να μαθαίνω την τέχνη της φωτογραφίας, η οποία με κέρδισε και έτσι ανέπτυξα σχετική επαγγελματική δραστηριότητα, ανοίγοντας δικό μου πια φωτογραφείοστην περιοχή μας το 1987.Αργότερα ασχολήθηκα με την εστίαση,αφού διατηρούσαμε οικογενειακή επιχείρηση στο εξωτερικό.

Έπειτα από ένα τραγικότατο γεγονός που χτύπησε την οικογένειά μου, πήραμε την απόφαση  της επιστροφής στον τόπο μας. Έτσι, βρέθηκα ξανά μετά από χρόνια στα θρανία των ΤΕΕ Καβάλας, αποκτώντας πτυχίο ειδικότητας Υποστήριξης Συστημάτων &Εφαρμογών Υπολογιστών του τομέα Πληροφορικής.

Την τελευταία δεκαπενταετία εργάζομαι ως διοικητικός υπάλληλος στο Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης & Επικοινωνίας της Διεύθυνσης Υδάτων Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας -Θράκης.

Έκανα ένα ξεκίνημα  για μάθηση στα ΙΕΚ Καβάλας, διότι εκτός από λάτρης της δια βίου μάθησης είχα και προσωπικό ενδιαφέρον για την ειδικότητα της εργοθεραπείας. Οι πολλές υποχρεώσεις μου δυστυχώς δεν μου επέτρεψαν να παρακολουθήσω πέραν του ενός εξαμήνου, στόχος μου όμως είναι να κατορθώσω κάποια στιγμή  να γίνω βοηθός εργοθεραπευτή.  Κάνω αναφορά σε αυτό διότι σχετίζεται με τον λόγο που με προέτρεψε να εκτιμήσω πολύ παραπάνω την προσωπικότητα και το πρόγραμμα του νέου μας υποψηφίου Δημάρχου, του κυρίου Γιάννη Εριφυλλίδη.

Ξαφνιάστηκα ευχάριστα όταν διαπίστωσα πως υπάρχει άτομο με ειδικότητα ψυχολογίας στον αυτισμό που συστρατεύεται με τη Δημοτική Παράταξη «Η Καβάλα Μπροστά». Πώς θα μπορούσα να μην στηρίξω κι εγώ με τη σειρά μου, αφού δέχθηκα την τιμητική πρόταση του Γιάννη, ενός ανθρώπου με ενσυναίσθηση και με ενδιαφέρον για τα παιδιάμε αναπηρίες και φυσικάόχι μόνο! Μου μετέφερε το αίσθημα της ελπίδας της θετικής εξέλιξης του τόπου μας, για τα παιδιάμας, για εμάς όλους.

Όπου και αν έζησα δεν ξέχασα  ποτέ τις ρίζες μου, αγαπώ τον τόπο μου, αγαπώ το χωριό μου και γνωρίζω πως οι ανάγκες για μια καλύτερη και ανθρώπινη διαβίωση δεν είναι λίγες. Μπαίνω λοιπόν με χαρά και διάθεση προσφοράς έργουστην ομάδα των υπόλοιπων πολιτών που συστρατεύτηκαν με τον κύριο Γιάννη Εριφυλλίδη – Καβάλα Μπροστά για να κάνουμε πολλά βήματα μπροστά!»

Πιστεύουμε ότι η δυναμική προσωπικότητα, αλλά και η ευαισθησία της, όπως εκφράζεται τόσο μέσα από το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της για τα παιδιά με αναπηρίες όσο και μέσα από την ενασχόλησή της με την τέχνη της φωτογραφίας, οι πολύτιμες εμπειρίες που έχει αποκομίσει από την επαγγελματική σταδιοδρομία της στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η διάθεση να προσφέρει στον τόπο μας, η εργατικότητα, οι ιδέες της για την ανάπτυξη των Φιλίππων και η μεγάλη αγάπη της για το χωριό της, τα παιδιά και τη φύση καθιστούν την Άννα Κρικοπούλου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των δημοτικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για τους Φιλίππους. Άννα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ο Γιώργος Εμενίδης υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Γιώργος Εμενίδης συστρατεύεται ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Κρηνίδων με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Γιώργο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Είμαι 48 ετών, κατάγομαι από τις Κρηνίδες Καβάλας,έναν τόπο που αγαπώ και όπου επέλεξα πλέον να ζήσω, μετά από μακρά απουσία ετών. Είμαι παντρεμένος και πατέρας ενός παιδιού. Από πολύ μικρός έφυγα και έζησα στη Θεσσαλονίκη, όπου μεγάλωσα, δημιούργησα την οικογένειά μου και την επιχείρηση εστίασης την οποία διατηρώ μέχρι τώρα. Μετά από 45 ολόκληρα χρόνια ένιωσα την ανάγκη του επαναπατρισμού και αποφάσισα με την οικογένειά μου να στήσω μια νέα επιχείρηση εστίασης(πιτσαρία) στις Κρηνίδες.

Πέρα από τη δουλειά μου, πιστεύω πως ένας άνθρωπος έχει την ανάγκη στις έστω και λίγες πολύτιμες ελεύθερες ώρες που διαθέτει να κάνει κάτι για την προσωπική του διασκέδαση. Το δικό μου χόμπι, αν μπορώ να το χαρακτηρίσω έτσι, είναι το ποδόσφαιρο με το οποίο ασχολήθηκα για χρόνια, μέχρις ότου ο χρόνος φυσιολογικά να κάμψει τις ανθρώπινες δυνάμεις. Όμως είναι ένα σπορ που θα αγαπώ και θα παρακολουθώ πάντα, και αθλούμενος πολλές φορές, αλλά και από τις κερκίδες.

Επέλεξα να στηρίξω τον αγώνα του Γιάννη Εριφυλλίδη και να σταθώ δίπλα του, γιατί θεωρώ πως είναι άνθρωπος με  πρωτοποριακές και κυρίως εφαρμόσιμες ιδέες που θα αλλάξουν τον τόπο μου, τις Κρηνίδες, όπως και ολόκληρο τον Δήμο Καβάλας, με πολλές παρεμβάσεις. Θα σταθώκοντά του, διαθέτοντας όλες μου τις δυνάμεις στον προεκλογικό του αγώνα, στηρίζοντάς τον ακάματα. Και τώρα αλλά και μετά την ανάληψη της διοίκησης του Δήμου Καβάλας. Για να πάρουν οι Κρηνίδες, ο τόπος μου, την αξία που πρέπει, όπως και ολόκληρος ο Δήμος μας».

Πιστεύουμε ότιη διάθεση να προσφέρει με ανιδιοτέλεια στον τόπο μας, η εργατικότητα, η επιτυχημένη επιχειρηματική πορεία, οι προτάσεις του για την ανάπτυξη των Κρηνίδων και η μεγάλη αγάπη του για τις Κρηνίδες και την ευρύτερη περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων καθιστούν τον Γιώργο Εμενίδη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση του πρωτοποριακού προγράμματός μας για την ανάπτυξη του δικτύου των δημοτικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή και για τιςΚρηνίδες. Γιώργο, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ο Χρήστος Παγκάκης υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

 Ο Χρήστος Παγκάκης συστρατεύεται ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Χρήστο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Ονομάζομαι Χρήστος Παγκάκης και γεννήθηκα στις Κρηνίδες Καβάλας το έτος 1961. Απεφοίτησα το 1981 από το Κ.Ε.Τ.Ε. (ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ) Θεσσαλονίκης.

Φοίτησα για έναν χρόνο στην Ιδιωτική Σχολή ΠΑΣΤΕΡ, που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη στο Τμήμα Ραδιοηλεκτρολόγων-Ηλεκτρονικών. Εν συνεχεία, παρακολούθησα το έτος 1983 επί ένα 6μηνο στη σχολή Σ.Ε.ΤΗΛ. (ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ) μαθήματα ως Τεχνίτης Τηλεπικοινωνιών.

Προσλήφθηκα και εργάστηκα από το 1985 έως το 2009, ως Ιδιωτικός Υπάλληλος, σε διάφορες επιχειρήσεις στη Θεσσαλονίκη.

Από το 2013 μέχρι σήμερα διατηρώ τη δική μου οικογενειακή επιχείρηση ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΝ «Η ΧΑΡΑ» στις Κρηνίδες Καβάλας.

Διευρύνοντας συνεχώς το πεδίο των γνώσεών μου, μεταξύ άλλων, έχω παρακολουθήσει διάφορα επιμορφωτικά προγράμματα-σεμινάρια που αφορούν την Οργάνωση και Διοίκηση για επαγγελματίες.

Είμαι παντρεμένος με την Τσαπανίδου Ελένη (πρώην υπάλληλο της Ε.Α.Σ. ΚΑΒΑΛΑΣ) και πατέρας δύο τέκνων.

Επέλεξα να συμμετάσχω ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων δίπλα στον υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη, διότι πιστεύω ακράδαντα ότι μπορώ να προσφέρω και με ιδιαίτερη χαρά αποδέχτηκα και ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα και την πρότασή του, διακρίνοντας σε αυτόν ήθος, εντιμότητα, όρεξη για δουλειά, καινοτόμες ιδέες και αποχή από κομματικές ταμπέλες.

Υπερασπίζεται την ποιότητα ζωής της πόλης μας και των χωριών, έχει μεγάλο και άρτιο πρόγραμμα που αφορά την προστασία του περιβάλλοντος και τη διαφύλαξη της παγκόσμιας αρχαιολογικής κληρονομιάς μας».

Πιστεύουμε ότι οι σπουδές και οι γνώσεις του, η καταξιωμένη επαγγελματική πορεία,το ήθος, η εργατικότητα, η σεμνότητα, η πολύπλευρη προσωπικότητα, η διάθεση για ανιδιοτελή προσφοράστα κοινά, η πολιτική σκέψη και η μεγάλη αγάπη του για ολόκληρη την περιοχή μας και ιδιαίτερα για την περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων καθιστούν τον Χρήστο Παγκάκη πολύτιμο συνεργάτηγια την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας και στην τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για τον Δήμο μας και ειδικότερα για τη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων.

Χρήστο, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 




Η Μάρθα Πολίτου υποψήφια με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Μάρθα Πολίτου συστρατεύεται ως υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Μάρθα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σπούδασα δημοσιογραφία στο «Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας» στην Αθήνα.

Από το 1996 έως το 2018 εργάστηκα ως δημοσιογράφος και συντάκτρια σε εφημερίδες και ραδιοφωνικό σταθμό της πόλης μας. Σήμερα εργάζομαι ως ελεγκτής ασφαλείας στο Αεροδρόμιο της Καβάλας. Είμαι μέλος της ΕΣΗΕΜ-Θ (Ένωση Συντακτών Μακεδονίας-Θράκης) τα τελευταία 20 χρόνια.

Διευρύνοντας συνεχώς το πεδίο των γνώσεων και δεξιοτήτων μου, μεταξύ άλλων, έχω επιμορφωθεί στο αντικείμενο «Οργάνωση και Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων» του Πανεπιστημίου Αιγαίου (e-learning), έχω αποκτήσει πιστοποιητικό ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, άδεια εργασίας προσωπικού ασφαλείας ιδιωτικών επιχειρήσεων και άδεια ελεγκτή ασφαλείας αερομεταφορών και έχω εκπαιδευτεί στην υποστήριξη λειτουργιών πνευμόνων και καρδιάς / χρήση αυτόματου εξωτερικού απινιδωτή.

Έχω δυο γιους, ο ένας είναι 23 ετών, απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Κρήτης, ο δεύτερος 20 ετών, φοιτητής του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου».

Πιστεύουμε ότι η πολύ σημαντική εμπειρία της στον χώρο της δημοσιογραφίας, η μακρά και επιτυχημένη επαγγελματική πορεία,η δυναμική και πολύπλευρη προσωπικότητα,η εργατικότητα,  η καθαρή πολιτική σκέψη, το πηγαίο χιούμορ, οι πολύτιμες γνώσεις που έχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια από την εργασία της σε νευραλγική για τον τουρισμό θέση στο αεροδρόμιο της πόλης μας και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Μάρθα Πολίτου πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση του προγράμματός μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας – ιδιαίτερα για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας, μέσα από μια διαφορετική προβολή της Καβάλας και των Φιλίππων από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης πανελλήνιας και διεθνούς εμβέλειας –και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Μάρθα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ο Κωνσταντίνος Μητσιώτης υποψήφιος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Κωνσταντίνος Μητσιώτης συστρατεύεται ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Κωνσταντίνο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Μητσιώτης, γεννήθηκα στην Καβάλα και είμαι 30 ετών. Τελειώνοντας το Λύκειο, δημιούργησα τη δική μου επιχείρηση εστίασης. Από τότε μέχρι και τώρα, συνεχίζω να εργάζομαι στον τομέα του τουρισμού στην Καβάλα, αλλά και στα νησιά μας. Αγαπημένη μου ενασχόληση είναι η γυμναστική και τα  διάφορα είδη σπορ.

Επέλεξα να βρίσκομαι ως υποψήφιος τοπικός σύμβουλος δίπλα στον υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη, γιατί υπερασπίζεται την ποιότητα ζωής της πόλης, την οικιστική φυσιογνωμία της,  έχει μεγάλο και άρτιο πρόγραμμα που αφορά την κοινωνική πολιτική, την ευζωία των αδέσποτων ζώων, την προστασία του περιβάλλοντος  και υπόσχεται πως, μόλις εκλεγεί Δήμαρχος Καβάλας, θα είναι κοντά στη νεολαία, την τρίτη ηλικία και τις ευπαθείς ομάδες των συμπολιτών μας. Στηρίζω τον Γιάννη Εριφυλλίδη γιατί πιστεύω πως μπορεί να προσφέρει.

Μαζί πάμε την «ΚΑΒΑΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ» με όραμα, στόχους και διαφάνεια για την πόλη όπου μεγαλώσαμε και την οποία αγαπάμε».

Πιστεύουμε ότι η σημαντική εμπειρία του στους τομείς του τουρισμού και της εστίασης, η έμφυτη ευγένεια, η εργατικότητα, η ακεραιότητα του χαρακτήρα του, η ενασχόλησή του με τον αθλητισμό και η μεγάλη αγάπη του για την Καβάλα καθιστούν τονΚωνσταντίνο Μητσιώτη πολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των πρωτοποριακών προτάσεών μας για τον τουρισμό και τη νεολαία της περιοχής μας και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Κωνσταντίνε, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Η Θεοδώρα Μαυρογένη υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον Γιάννη Εριφυλλίδη

Η Θεοδώρα Μαυρογένη συστρατεύεται ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τη Θεοδώρα να συστηθεί με τα δικά της λόγια:

«Γεννήθηκα στην Καβάλα το 1968 και αποφοίτησα από το 2ο Λύκειο Καβάλας.Συνέχισα  τις σπουδές μου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στη Γεωπονική Σχολή με ειδίκευση στην Επιστήμη και την Τεχνολογία Τροφίμων.

Τα πρώτα μου εργασιακά βήματα τα έκανα στις Κρηνίδες ως ελεύθερος επαγγελματίας και κατόπιν εργάστηκα στην ΕΑΣ Καβάλας απασχολούμενη στον Πρωτογενή και Δευτερογενή τομέα σε μία ευρύτερη γεωγραφική ζώνη του Νομού μας.Τα τελευταία χρόνια συνεχίζω  την επαγγελματική μου πορεία αποκλειστικά στον τομέα των Τροφίμων στον ιδιωτικό τομέα.

Ποτέ δεν έπαψα να είμαι ενεργό μέλος του Συλλόγου Γεωπόνων Ν.Καβάλας και του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου στο Παράρτημα της Αν.Μακεδονίας συμμετέχοντας πολλές φορές ως εκλεγμένο μέλος.

Η αγάπη μου για τα παιδιά με οδήγησε να συμμετέχω στους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων.Με σημείο αναφοράς τον άνθρωπο και την προσφορά, συμμετέχω εθελοντικά σε δράσεις επιμόρφωσης και ενημέρωσης που αφορούν το αντικείμενο της επιστήμης μου και της επαγγελματικής μου απασχόλησης ενώ για πολλά χρόνια ασκώ διακονία στην Ιερά Μονή Παναγίας Εικοσιφοίνισσας.

Είμαι παντρεμένη με τον γεωπόνο Ανδρέα Κακουλίδη και έχουμε δύο παιδιά που φοιτούν σε Πολυτεχνικές  Σχολές.

Η ενασχόληση μου με πάθος και φιλότιμο με τον Πρωτογενή και Δευτερογενή τομέα ώστε να επιφέρει το βέλτιστο αποτέλεσμασε όσους εξαρτώνται από αυτούς, μου έχει εξασφαλίσει ένα υπόβαθρο αξιοποίησης γνώσεων και ευελιξίας προκειμένου να είμαιχρήσιμη και παραγωγική σε ό,τι ο Γιάννης Εριφυλλίδης κρίνει να μου εμπιστευτεί, για  ένα Δήμο Καβάλας όπως τον ονειρευόμαστε και του αξίζει».

Πιστεύουμε ότι οι σπουδές, η επαγγελματική σταδιοδρομία, η τεράστια εμπειρία που έχει αποκομίσει από την ενασχόλησή της με τον πρωτογενή και τον δευτερογενή τομέα, ιδιαίτερα στη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων, η δράση της στο Γεωτεχνικό Επιμελητήριο, η δυναμική και πληθωρική προσωπικότητα, η εθελοντική συμμετοχή και προσφορά στους συλλόγους και άλλους φορείς της περιοχής μας και η μεγάλη αγάπη της για την Καβάλα καθιστούν τη Θεοδώρα Μαυρογένη πολύτιμη συνεργάτιδα για την υλοποίηση των προτάσεών μας σε όλους τους τομείς αρμοδιότητας του Δήμου Καβάλας και την τήρηση των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την πόλη και την περιοχή μας. Θεοδώρα, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.

 




Επικοινωνία Ευριπίδη Στυλιανίδη με Γιάννη Οικονόμου για άμεση αντιμετώπιση των λαθροδιακινητών στην Εγνατία Οδό

Με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη και παλιό συνεργάτη του από την ΟΝΝΕΔ Γιάννη Οικονόμου επικοινώνησε ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας Ευριπίδης Στ. Στυλιανίδης ζητώντας την άμεση παρέμβαση της Ελληνικής Αστυνομίας και της Εγνατίας Οδού ΑΕ για την προστασία των οχημάτων που χρησιμοποιούν το διεθνή δρόμο θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή τους κάθε φορά που διακινητές μπαίνουν στο αντίθετο ρεύμα.
«Τα πολλά και συχνά θανατηφόρα ατυχήματα που γίνονται τελευταία επιτάσσουν άμεση κινητοποίηση και δράση» τόνισε ο Ευριπίδης Στυλιανίδης.
Ο Υπουργός κινητοποιήθηκε αμέσως δίνοντας εντολη να ενισχυθεί η αστυνομική φύλαξη στις εισόδους, όσο είναι εφικτό. Προβλέπεται επίσης η εφαρμογή συστημάτων έγκαιρης προειδοποίησης προς τα οχήματα, καθώς και τεχνικές και αστυνομικές παρεμβάσεις για την αποτροπή εισόδου.
Το θέμα έχει αρχίσει να λαμβάνει επικίνδυνες διαστάσεις για τις οποίες η κυβέρνηση είναι ήδη κινητοποιημένη. Όπως δήλωσε ο Βουλευτής Ροδόπης «Ευχαριστώ τον Υπουργό και την κυβέρνηση για την άμεση ανταπόκριση.
Θα παρακολουθώ την υπόθεση συστηματικά, ώστε να έχουμε γρήγορα θετικά αποτελέσματα για να μη χαθούν άλλες αθώες ζωές στην άσφαλτο και θα επανέλθω όποτε και αν χρειαστεί»



Ο Γιώργος Λημναίος υποψήφιος με τον ανεξάρτητο υποψήφιο Δήμαρχο Καβάλας Γιάννη Εριφυλλίδη

Ο Γιώργος Λημναίος συστρατεύεται ως υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας με τον ανεξάρτητο δημοτικό συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά»

Ας αφήσουμε τον Γιώργο να συστηθεί με τα δικά του λόγια:

«Ονομάζομαι Γιώργος Λημναίος  και είμαι 21 ετών. Γεννήθηκα και ζω στην Καβάλα. Τελειώνοντας το Λύκειο, άρχισα τις σπουδές μου στο τμήμα Αρτοποιίας- Ζαχαροπλαστικής της ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ Καβάλας, ενώ παράλληλα εργαζόμουν για δύο χρόνια σε τοπική επιχείρηση σχετική με το αντικείμενο των σπουδών μου.

Στα προσωπικά μου ενδιαφέροντα βρίσκεται το ποδόσφαιρο, στο οποίο επιδίδομαι από τα 12 μου χρόνια, ξεκινώντας από την Ακαδημία Ποδοσφαίρου ΠΑΟΚ Καβάλας. Τη νέα αθλητική χρονιά πήρα μεταγραφή στην ομάδα «ΑΣΠΙΣ» του Πολύστυλου.

Στα άλλα ενδιαφέροντά μου βρίσκεται η μουσική,το τραγούδι και η εκμάθηση κλασικής κιθάρας.

Ως νέος άνθρωπος που ξεκινά τη ζωή του στην πόλη,  ζητώ αυτή να έχει ποιότητα  και άξιους ανθρώπους με καινούριες ιδέες να την διοικούν. Αυτή η ποιότητα μεταφράζεται σε ενδεδειγμένη κοινωνική πολιτική, δημιουργία θέσεων εργασίας, πρωτοποριακά προγράμματα για την πόλη, ανάπτυξη της οικονομίας της, επέκταση του χρόνου της τουριστικής περιόδου, ανάπτυξη των χωριών του Δήμου Καβάλας, αξιοποίηση των διατηρητέων κτιρίων, δημιουργία παρκινγκ, χώρων πρασίνου και αθλητικών χώρων και επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Όλα αυτά και άλλα πολλά είμαι πεπεισμένος πως ο υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Γιάννης Εριφυλλίδης μπορεί να τα υποστηρίξει απόλυτα με την ανάληψη της Δημαρχίας στις επικείμενες εκλογές. Γι’ αυτόν τον λόγο επιλέγω να βρίσκομαι δίπλα του ως υποψήφιος τοπικός  σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας».

Πιστεύουμε ότι η πολύπλευρη προσωπικότητα, η έμφυτη ευγένεια,ο νεανικός αυθορμητισμός, η εργατικότητα, η σοβαρή ενασχόληση με το ποδόσφαιρο και η μεγάλη αγάπη του για την πόλη μας καθιστούν τον Γιώργο Λημναίοπολύτιμο συνεργάτη για την υλοποίηση των πρωτοποριακών προτάσεών μας για τη νεολαία και τον αθλητισμόστην περιοχή μας και την τήρηση όλων των δεσμεύσεών μας για μια νέα αρχή για την Καβάλα. Γιώργο, καλωσόρισες στη μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική ομάδα μας.




Ενημέρωση Γιάννη Πασχαλίδη για την πυρκαγιά στη Θάσο

Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ενημερώσει τους συμπολίτες του σχετικά με την πυρκαγιά που έλαβε χώρα στην περιοχή Άγιος Γεώργιος στο Ραχώνι Θάσου

Ο Βουλευτής έσπευσε σήμερα στο νησί της Θάσου προκειμένου να μεταβεί στο σημείο όπου ξεκίνησε η πυρκαγιά, η οποία προκλήθηκε από την πτώση κλαδιού ενός πλατανιού πάνω σε καλώδια της ΔΕΗ. Η ανταπόκριση των πυροσβεστικών δυνάμεων ήταν άμεση και η φωτιά έχει σβήσει ολοσχερώς.

Στην διαδικασία της πυρόσβεσης συμμετείχαν 2 canadair, 1 Erickson, 2 εκτράκτορες, 1 ομάδα ΕΜΟΔΕ από την Θεσσαλονίκη, 2 πεζοπόρα τμήματα και 8 οχήματα από τη Θάσο, 1 πεζοπόρο τμήμα από την Αλεξανδρούπολη, 1 δεκάτονο όχημα από την Καβάλα, 1 όχημα από την Ξάνθη και 1 από την Κομοτηνή.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά συγχαρητήρια μου στον Συντονιστή Αρχιπύραρχο κ. Νίκο Μπαλατσούκα, καθώς και σε όλους όσους συμμετείχαν στην αποστολή δασοπυρόσβεσης, η οποία και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Εύχομαι καλή δύναμη και κουράγιο στους πυροσβέστες μας, που κάθε καλοκαίρι δίνουν μεγάλη μάχη με τον πύρινο εφιάλτη.. »

 




Σύσκεψη υπό τον Γιάννη Οικονόμου μετά το τροχαίο στον Έβρο – Μέτρα για τους διακινητές μεταναστών

Η λήψη άμεσων μέτρων για τη ριζική αντιμετώπιση του φαινομένου παραβίασης των κανόνων οδικής κυκλοφορίας από διακινητές μεταναστών, οι οποίοι θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή διερχόμενων οδηγών και επιβαινόντων στο οδικό δίκτυο της Θράκης και της Ανατολικής Μακεδονίας, ήταν το αντικείμενο σύσκεψης που έγινε μέσω τηλεδιάσκεψης, τη Δευτέρα 31 Ιουλίου, υπό τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Γιάννη Οικονόμου

Αφορμή για την τηλεδιάσκεψη έδωσε το τελευταίο σοβαρό τροχαίο ατύχημα, που συνέβη χτες στον επαρχιακό δρόμο στο Δωρικό, έξω από την Αλεξανδρούπολη, κατά το οποίο τραυματίστηκε εξαμελής οικογένεια, (πατέρας, μάνα και τα τέσσερα ανήλικα παιδιά τους), όταν το αυτοκίνητο τους συγκρούστηκε μετωπικά με άλλο ΙΧ αυτοκίνητο, με το οποίο Σύρος διακινητής μετέφερε ομοεθνή του και μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.

Στην τηλεδιάσκεψη αποφασίστηκε να εντατικοποιηθεί πάραυτα η επιτήρηση της Ελληνικής Αστυνομίας, ώστε να λειτουργήσει αποτρεπτικά σε ανάλογες περιπτώσεις, οι οποίες είναι πολύ συχνές τον τελευταίο καιρό.

Όπως έγινε γνωστό από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στο πλαίσιο αυτό θα διαβιβαστούν άμεσα προτάσεις στην Εταιρεία «Εγνατία Οδό» για αποτρεπτικές τεχνικές παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο και θα εξεταστεί κάθε άλλο πρόσφορο μέσο τεχνικής παρέμβασης, στο πλαίσιο της ισχύουσας νομοθεσίας.

Επισημαίνεται επίσης ότι τα αυστηρότατα μέτρα ασφαλείας που εφαρμόζονται στα σύνορα, για την αντιμετώπιση της παράνομης εισόδου μεταναστών στη χώρα, έχουν οδηγήσει τους διακινητές σε νέες πρακτικές, όπως η μετακίνηση μέσω δευτερευουσών οδών ή και η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας της Εγνατίας Οδού, για να αποφύγουν την αστυνομία, θέτοντας με αυτόν τον τρόπο σε κίνδυνο τις ζωές οδηγών και επιβαινόντων στα οχήματα.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Βουλευτής Έβρου, Σταύρος Κελέτσης, οι βουλευτές Έβρου Χρήστος Δερμεντζόπουλος και Αναστάσιος Δημοσχάκης, ο αντιπεριφερειάρχης Έβρου, Δημήτρης Πέτροβιτς και ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Γιάννης Ζαμπούκης, ο αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, αντιστράτηγος Λάζαρος Μαυρόπουλος, εκπρόσωπος της «Εγνατίας Οδού» και αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ.

newsit.gr