Συνάντηση εργασίας Γερόπουλου-Τσαλικάκη στην 4η Υ.Π.Ε -Στο επίκεντρο το Νοσοκομείο Καβάλας

Στις 2 Ιουλίου 2024 πραγματοποιήθηκε σημαντική συνάντηση μεταξύ του Διοικητή του Νοσοκομείου Καβάλας, κ. Αχιλλέα Γερόπουλου, και του Διοικητή της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ), κ. Δημήτρη Τσαλικάκη.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι δύο διοικητές συζήτησαν εκτενώς για τα τρέχοντα ζητήματα που αφορούν το Νοσοκομείο Καβάλας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη ενίσχυσης του νοσηλευτικού προσωπικού.

Ο κ. Γερόπουλος ανέλυσε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το νοσοκομείο, επισημαίνοντας τις ελλείψεις σε προσωπικό που επηρεάζουν την καθημερινή λειτουργία και την παροχή υπηρεσιών υγείας στους πολίτες.

Παρουσίασε συγκεκριμένα στατιστικά δεδομένα που αναδεικνύουν την αυξημένη ζήτηση για υπηρεσίες υγείας και την αναγκαιότητα προσλήψεων για να καλυφθούν τα κενά.

Από την πλευρά του, ο κ. Τσαλικάκης αναγνώρισε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το νοσοκομείο και διαβεβαίωσε ότι η 4η ΥΠΕ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξασφαλίσει την απαιτούμενη χρηματοδότηση και να επιταχύνει τις διαδικασίες πρόσληψης νοσηλευτικού προσωπικού.

Τόνισε ότι η ενίσχυση των νοσοκομείων της περιφέρειας αποτελεί προτεραιότητα και ότι οι προσπάθειες θα συνεχιστούν για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.