Δήμος Παγγαίου | Έργο εξοικονόμησης ενέργειας σε σχολεία και το κλειστό γυμναστήριο Γεωργιανής
Με ιδιαίτερη χαρά, ο Δήμος Παγγαίου ανακοινώνει την ένταξη της Πράξης «Δράσεις Εξοικονόμησης Ενέργειας σε Δημοτικά Κτίρια του Δήμου Παγγαίου», με κωδικό ΟΠΣ 6012155, στο Πρόγραμμα «Ανατολική Μακεδονία, Θράκη 2021-2027», συνολικού προϋπολογισμού 7.500.000,00 €.
Αντικείμενο του έργου
Η δράση περιλαμβάνει παρεμβάσεις εξοικονόμησης ενέργειας στις εξής σχολικές μονάδες:
- Γενικό Λύκειο Ν. Περάμου
- Γυμνάσιο Ν. Περάμου
- Γενικό Λύκειο Ελευθερούπολης
- Γυμνάσιο Νικήσιανης
- Δημοτικό Σχολείο Μελισσοκομείου
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης
- 1ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Περάμου
- Δημοτικό Σχολείο Ελαιοχωρίου
- Δημοτικό Σχολείο Ελευθερών
- Δημοτικό Σχολείο Γεωργιανής
- Δημοτικό Σχολείο Παλαιοχωρίου
- Κλειστό Γυμναστήριο Γεωργιανής
Υλοποιημένα και εν εξελίξει έργα
Ο Δήμος Παγγαίου έχει ήδη ολοκληρώσει ή βρίσκεται στη διαδικασία υλοποίησης έργων αναβάθμισης σχολικών υποδομών, όπως:
✅ Αναβάθμιση Γυμνασίου-Λυκείου Ποδοχωρίου (435.000 €)
✅ Προσθήκη στέγης στο Γυμνάσιο Ποδοχωρίου (1.880.000 €)
✅ Εξοικονόμηση ενέργειας σε σχολικά κτίρια (2.944.000 €)
✅ Αναβάθμιση 2ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερούπολης (328.500 €)
✅ Κατασκευή γηπέδων 5×5 σε σχολικές αυλές (200.000 €)
✅ Παρεμβάσεις επισκευών και συντηρήσεων (110.850 €)
✅ Συντήρηση σχολικών κτιρίων και αύλειων χώρων (198.252,34 €)
✅ Επισκευές και αποκαταστάσεις (190.646,41 €)
✅ Οικοδομικές επισκευές (56.907 €)
✅ Διαμορφώσεις αύλειων χώρων (190.000 €)
✅ Κατασκευή ραμπών και χώρων υγιεινής για ΑΜΕΑ (83.700 €)
✅ Προσθήκη κτιρίου στο Δημοτικό Σχολείο Ποδοχωρίου (1.240.000 €)
✅ Ανέγερση 12/Θ Δημοτικού Σχολείου Οφρυνίου (5.500.000 €)
Ευχαριστίες
Θερμές ευχαριστίες στον Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλο Τοψίδη, την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Προγράμματος Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Παγγαίου και όλους όσοι συνέβαλαν στη χρηματοδότηση αυτού του σημαντικού έργου.
Η επένδυση στην παιδεία αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για ένα φωτεινό μέλλον για τα παιδιά μας.