Αλεξανδρούπολη | Εκδηλώσεις μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας
Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων για τη Γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από το Τουρκικό Κράτος θα ξεκινήσει την Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου με επιμνημόσυνη δέηση στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου Αλεξανδρούπολης, στις 10 το πρωί. Στη συνέχεια, ο Βασίλης Ναζλής, πρόεδρος του Συλλόγου Απογόνων Μικρασιατών Ελλήνων Ν. Έβρου «Νικηφόρος Βλεμμύδης», θα εκφωνήσει τον πανηγυρικό λόγο της ημέρας.
Μετά την επιμνημόσυνη δέηση, στις 10:40 π.μ., θα ακολουθήσει κατάθεση στεφάνων στο μνημείο της Δόμνας Βισβίζη.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η 14η Σεπτεμβρίου έχει οριστεί ως Ημέρα Εθνικής Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από το τουρκικό κράτος.