Γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και η ομιλία της Προέδρου, κ. Μελίνας Τραυλού

Στην ομιλία της η Πρόεδρος της Ένωσης κ. Μελίνα Τραυλού, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Επέλεξα να σας καλωσορίσω στη Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, με αυτό το βίντεο που οπτικοποιεί την ακαδημαϊκή έρευνα “Shipping Moves The World”. Ένα επιδραστικό μας εργαλείο ενημέρωσης που αξιοποιήθηκε και αξιοποιείται παγκόσμια, εντός και εκτός ναυτιλιακού ακροατηρίου. Είναι ευθύνη, πρωταρχικά δική μας, να γνωρίζουμε, αλλά και να επικοινωνούμε σε κάθε αποδέκτη τη ζωτική σημασία της ναυτιλίας για τον κόσμο όλον. Να επικοινωνούμε την αλήθεια, την αλήθειά μας».

Και συνέχισε: «Τα τελευταία χρόνια, βιώνουμε αλλαγές ταχύτατες και συθέμελες. Μέσα σε αυτό το ραγδαία μεταβαλλόμενο παγκόσμια περιβάλλον, η χρονιά που διανύσαμε ήταν μία πολύ απαιτητική, πρωτόγνωρη θα έλεγα, αλλά ταυτόχρονα παραγωγική χρονιά για τη ναυτιλία μας. Αντέξαμε κάθε πρόκληση και ανταποκριθήκαμε αποτελεσματικά σε κάθε νέο δεδομένο. Η ναυτιλία μας παρέμεινε και παραμένει η ηγέτιδα. Και, μάλιστα, κόντρα στον ευρύτατο, άνισο, πανίσχυρο ανταγωνισμό, που απλώνεται από την Ανατολή, μέχρι τη Δύση, σε διαφορετικές μορφές. Από κρατικές ναυτιλίες, έως μεγάλους πολυεθνικούς, επιχειρηματικούς ομίλους. Μιλώντας με αριθμούς, η Ελλάδα μας, το 0,1% του πληθυσμού του πλανήτη και το 0,2% του παγκόσμιου ΑΕΠ, ελέγχει πάνω από το 20% της παγκόσμιας ναυτιλίας. Αντιλαμβανόμαστε, λοιπόν, την αξία, τη βαρύτητα της ευθύνης, τον θαυμασμό, αλλά και την κριτική στάση απέναντι στο «φαινόμενο», που ονομάζεται ναυτιλία των Ελλήνων. Είμαστε, κυρίες και κύριοι, ένα παγκόσμιο case study αριστείας, πρωτοπορίας, ανθεκτικότητας και ηγεσίας.

Επίσης, η κ. Τραυλού συμπλήρωσε: «Με πλήρη σεβασμό, υπερηφάνεια και, κυρίως, αίσθηση ευθύνης στη δύναμη της συλλογικής μας υπεροχής, πορεύτηκα και πορεύομαι επί τρία συναπτά έτη στην Προεδρία της Ένωσής μας. Μιας υπεροχής, που είναι τόσο ποσοτική, όσο και ποιοτική. Καταρχάς, ο στόλος μας έφτασε τα 5.700 πλοία. Αριθμητικά, διατηρούμε το υψηλό ποσοστό μας, τόσο στην παγκόσμια χωρητικότητα, όσο και στις επιμέρους κατηγορίες, όπου καταγράφονται και ποσοστά ακόμα υψηλότερα. Όσον αφορά στην ποιοτική μας υπεροχή, αποτυπώνεται στις επενδύσεις μας, τόσο σε νέα πλοία, όσο και σε νέες τεχνολογίες. Ο στόλος μας, καταρχάς, πρωταγωνιστεί στην ενεργειακή μετάβαση του κλάδου μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι, μέσα σε έναν χρόνο, η χωρητικότητα των υπό ναυπήγηση πλοίων μας, αυξήθηκε κατά 65%, ποσοστό που αντιστοιχεί στο 17% του παγκόσμιου orderbook. Πιο συγκεκριμένα, ναυπηγούμε 589 πλοία, χωρητικότητας πάνω από 56 εκατ. τόνους. Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον, μιλώντας και για ανταγωνισμό, να δούμε πού ναυπηγούνται: Τα νούμερα καταγράφουν με σαφήνεια τη δυναμική μας, τους δεσμούς, αλλά και τα εμπορικά οφέλη για τους εταίρους μας εξ Ανατολής. Όσον αφορά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η πρωτοκαθεδρία μας, με ποσοστό που ξεπερνά το 60%, μας καθιστά κυρίαρχους. Είναι γεγονός ότι είμαστε η εγγυήτρια δύναμη της οικονομίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σε όλες μου τις επαφές με την Ευρώπη, το μήνυμα ήταν και είναι σαφές: ελληνική ίσον ευρωπαϊκή ναυτιλία. Είμαστε και λειτουργούμε, ως η υπεροπλία της Ευρώπης, προς πάσα κατεύθυνση και αποδέκτη, με στρατηγική, ηχηρή φωνή και θέσεις τεκμηριωμένες και ρεαλιστικές. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και οι κομβικότατες εξελίξεις στους ευρωπαϊκούς θεσμούς, που αφορούν στην πρόσφατη ανάληψη της θέσης του Επιτρόπου των Μεταφορών από Έλληνα, τον Απόστολο Τζιτζικώστα, αλλά και της θέσης της Προέδρου της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου από Ελληνίδα, την Ελίζα Βόζεμπεργκ. Ακόμη, η ιδιαίτερα θετική για τον κλάδο μας έκθεση Ντράγκι, που ασπάζεται πολλές από τις θέσεις της Ένωσής μας σχετικά με την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ναυτιλίας. Επιπλέον, τις προηγούμενες ημέρες, παρουσιάστηκε από την Πρόεδρο Von der Leyen το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής «η Πυξίδα της Ανταγωνιστικότητας», το οποίο υιοθετεί τις οριζόντιες συστάσεις της έκθεσης Ντράγκι και, κυρίως, αναφέρει την ανάγκη δημιουργίας μιας Ευρωπαϊκής Ναυτιλιακής Στρατηγικής, αναγνωρίζοντας, για πρώτη φορά, τον ρόλο του κλάδου μας για το μέλλον της οικονομίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης».

Επίσης, η Πρόεδρος της ΕΕΕ συνέχισε, τονίζοντας: «Η Ένωσή μας, είναι παρούσα, στρατηγικά και ουσιαστικά. Σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Ναυτιλίας, συν-διαμορφώνουμε την εθνική στρατηγική. Επίσης, καθοριστική είναι η συμβολή μας στη διαμόρφωση των θέσεων της διεθνούς ναυτιλίας μέσω του International Chamber of Shipping (ICS). Οι συνέργειες και η γενικότερη συνεργασία μας με άλλες εφοπλιστικές ενώσεις, αλλά και κράτη, ήταν και παραμένει άκρως εποικοδομητική. Βρισκόμαστε, για πρώτη φορά, κοντά στο ενδεχόμενο μιας διεθνούς λύσης. Υπάρχει σύγκλιση μεταξύ 50 Κρατών Μελών του ΙΜΟ, για πρόταση υιοθέτησης ενός ανεξάρτητου οικονομικού μέτρου, που θα βασίζεται σε μηχανισμό τύπου συνεισφοράς. Δηλαδή, ένα levy στο καύσιμο, έχοντας αποφύγει άλλες προτάσεις, που ακολουθούσαν το πρότυπο του Ευρωπαϊκού ETS. Η πρόταση αυτή εξυπηρετεί τον στόχο μας να διασφαλιστεί, με διάταξη παγκόσμιας εφαρμογής, ότι όλα τα κόστη συμμόρφωσης θα μετακυλήσουν στον commercial operator. Οι προσεχείς συνεδριάσεις των επιτροπών του ΙΜΟ είναι καθοριστικές. Να επισημάνω ότι, με την επίτευξη συμφωνίας την άνοιξη και, με την εφαρμογή της τον Μάρτιο του 2027, θα ανοίξει και ο δρόμος για την προβλεπόμενη και αναγκαία εναρμόνιση των περιφερειακών μέτρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αναφέρομαι στο EU ETS, καθώς και στο FuelEU, που πριν ένα μήνα μπήκε και αυτό σε εφαρμογή, φέρνοντας μας μία δυσανάλογη επιβάρυνση. Να υπενθυμίσω ότι και στην υιοθέτηση του ΕTS οι προσπάθειες της Ένωσής μας απέδωσαν ιδιαίτερα.  Αναφέρομαι στην επίτευξη της υιοθέτησης πρόβλεψης για τη μετακύλιση του κόστους, αλλά και τις συντονισμένες μας ενέργειες για την ενσωμάτωση του στους πίνακες του Worldscale. Στο στάδιο της εθνικής εφαρμογής του, με τις παρεμβάσεις μας διευκολύνθηκαν στην πράξη οι εταιρείες μας. Σημαντικό είναι ότι καταφέραμε το άνοιγμα των λογαριασμών συμμόρφωσης να γίνεται στην Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση, προϋπόθεση για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας είναι η διαθεσιμότητα των καυσίμων στα λιμάνια του κόσμου, με αδιαπραγμάτευτη πάντοτε συνθήκη, την ασφάλεια των ανθρώπων μας, των πλοίων και του θαλασσίου περιβάλλοντος. Στο πλαίσιο αυτό, πετύχαμε η χώρα μας να συμμετάσχει εγκαίρως στην πρωτοβουλία Clean Energy Marine Hubs (CEM-Hubs). Μία πρωτοβουλία που αφορά στη δημιουργία κέντρων παραγωγής, καθώς και δικτύων διανομής των εναλλακτικών καυσίμων. Η συμμετοχή μας αυτή, μας παρέχει τη δυνατότητα επιρροής στη διαμόρφωση της διεθνούς πολιτικής σε αυτό το πεδίο. Στο θέμα του Δείκτη Έντασης Άνθρακα, το γνωστό μας CII (Carbon Intensity Indicator), ως Ένωση, ήμασταν οι πρώτοι που επισημάναμε τον προβληματικό αυτό κανονισμό και προχωρήσαμε συντονισμένα στην αντιμετώπισή του. Συγκροτήσαμε, καταρχάς, Ομάδα Εργασίας στο Διοικητικό μας Συμβούλιο, η οποία εργάστηκε εντατικά επί 1,5 χρόνο. Αξιοποιήσαμε τα δεδομένα που μας προσκομίσατε, διαμορφώνοντας εγκαίρως, πρόταση για την αναθεώρηση του δείκτη CII. Στηρίξαμε ότι στον υπολογισμό του θα πρέπει να εξαιρούνται οι καταναλώσεις του πλοίου στο λιμάνι. Το αποτέλεσμα είναι ότι η πρότασή μας υιοθετήθηκε από τη διεθνή ναυτιλία και από κυβερνήσεις, υποβλήθηκε στον ΙΜΟ και θα αποτελέσει τη βάση των περαιτέρω συζητήσεων. Προτεραιότητά μας είναι, να διασφαλιστεί ότι ο κανονισμός αυτός αντανακλά με ακρίβεια τη λειτουργική αποδοτικότητα των πλοίων.

Η κ. Τραυλού δεν παρέλειψε να σημειώσει: «Ένας άλλος τομέας δράσης μας, παραμένει η εποικοδομητική μας συνεργασία με τους νηογνώμονες και το συλλογικό τους όργανο, IACS. Η Ένωσή μας είναι διαχρονικά υπέρμαχος της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας. Εκφράζουμε την αντίθεσή μας, σε κάθε κίνηση αποδυνάμωσης των κανονισμών ασφάλειας κατασκευής των πλοίων μας. Στο πλαίσιο αυτό εναντιωθήκαμε σε δύο πρόσφατες πρωτοβουλίες. Συμβάλαμε έγκαιρα στην απόσυρση της υπό εξέτασης πρότασής του για μείωση των ορίων διάβρωσης (corrosion margins). Επίσης, απαιτήσαμε και πετύχαμε την επανεξέταση της αναθεώρησης των δεδομένων κυματισμού, που παρουσίασε. Δύο παράμετροι, στις οποίες βασίζονται τα Common Structural Rules. Τέλος, όσον αφορά στη Rightship, συνεχίζουμε να πιέζουμε για μεγαλύτερη διαφάνεια. Θέλω να αναφερθώ και στην πρόσφατη, ξαφνική ανακοίνωσή της για την αλλαγή στην ηλικία επιθεώρησης πλοίων dry bulk και general cargo. Μετά από την έντονη αντίδρασή μας, και σε πλήρη συντονισμό με το ICS και την Intercargo, διασφαλίσαμε εξάμηνη μετάθεση των νέων ορίων, δίνοντας χρόνο στις εταιρείες να προετοιμαστούν. Σε καμία περίπτωση, βέβαια, δεν νομιμοποιούμε τον ρόλο της Rightship έναντι των θεσμικών φορέων ελέγχου των πλοίων μας. Αυτό το επισημαίνουμε σε κάθε συζήτηση μαζί τους. Διαθέτουμε και αξιοποιούμε στο έπακρο το διεθνές μας δίκτυο από τους συνεργάτες μας στην Ουάσιγκτον μέχρι και το γραφείο μας στις Βρυξέλλες και, παράλληλα, είμαστε σε στενή συνεργασία με εθνικές εφοπλιστικές ενώσεις, καθώς και τους διεθνείς οργανισμούς. Στο πλαίσιο αυτό, θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους συναδέλφους, που μας εκπροσωπούν διεθνώς. Τον Νικόλα Βενιάμη και τον Βασίλη Παπαγιαννόπουλο στην ECSA, τον Δημήτρη Φαφαλιό, που ολοκλήρωσε τη θητεία του και τον Γιάννη Ξυλά που ανέλαβε, τον προηγούμενο μήνα, Πρόεδρος στην Ιntercargo, τον Γιώργο Καραγεωργίου, Αντιπροέδρο στην Intertanko, την Ιωάννα Προκοπίου, Αντιπρόεδρο στην BIMCO και τον Βασίλη Παπαγιαννόπουλο στην Εκτελεστική Επιτροπή της BIMCO, την Μαρίλυ Φραγκίστα Πρόεδρο της Ένωσης Μαλτέζων Εφοπλιστών και, βέβαια, τον σοφό μας Γιάννη Λύρα, που συνεχίζει την μακρόχρονη και καταξιωμένη συμμετοχή του στο Διοικητικό Συμβούλιο του ICS».

Κλείνοντας, η Πρόεδρος τη ΕΕΕ τόνισε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους στο Διοικητικό Συμβούλιο για την παραγωγική συνεργασία. Όλοι μαζί, και οι 30, εθελοντικά και υπεύθυνα, συμβάλλαμε στην προάσπιση των κοινών του κλάδου μας. Ένα ξεχωριστό «ευχαριστώ» σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της Ένωσης, που ανταποκρίνεται με επαγγελματισμό αλλά και πραγματική αγάπη στις καθημερινές πολλαπλές προκλήσεις, με γνώμονα πάντοτε την επίτευξη του καλύτερου αποτελέσματος. Και βέβαια, στην επικεφαλής, τη διευθύντρια μας, Κατερίνα Πέππα, η οποία είναι 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο παρούσα και αποτελεσματικότατη. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω το Ίδρυμα Ευγενίδου για τη φιλοξενία μας σήμερα και, ιδιαίτερα, τον Λεωνίδα. Η σημερινή εκδήλωση είναι ημέρα γιορτής για την Ένωσή μας. Μία Ένωση ισχυρή, συσπειρωμένη, οικονομικά εύρωστη, με αξιόπιστη και καθοριστική παρουσία στα ναυτιλιακά δρώμενα, εντός και εκτός Ελλάδας, αντάξια της πολύχρονης ιστορίας μας. Οι προκλήσεις μπροστά μας, δεν σταματούν, είναι και υπαρκτές και δυναμικά εξελισσόμενες. Οι σημερινές μας αρχαιρεσίες, θα δώσουν εντολή στα μέλη που θα εκλεγούν, να υπηρετήσουν τη ναυτιλία μας, ώστε ο καθένας, ατομικά από την θέση ευθύνης του, αλλά και όλοι μαζί συλλογικά, να προάγουμε την ποντοπόρο, πρωτοπόρο, την ιστορική, ανθρωποκεντρική, ηγέτιδα ναυτιλία των Ελλήνων, με εγρήγορση, μεθοδικότητα, αποφασιστικότητα και αποτελεσματικότητα. Θα ήθελα ολοκληρώνοντας την ομιλία μου, αλλά και ουσιαστικά ολοκληρώνοντας σήμερα, την τριετή θητεία μου ως Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, καταρχάς, να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη σας και τη στήριξή σας. Και πάνω από όλα θέλω να σας ευχαριστήσω, γιατί συμπλέουμε ενωμένοι και ενωμένοι σημαίνει ισχυροί. Η Ένωσή μας είναι ο φάρος της ενότητάς μας. Όσο πιο κοντά στην Ένωση είμαστε, τόσο πιο δυνατό το φως μας, εντός και εκτός Ελλάδας».

Πηγή:iefimerida.gr

 

 




Σημαντικές αποφάσεις στην εκτακτη γενική συνέλευση του ΣΦΓΤ Καβάλας

Στις 17 Ιανουαρίου 2025, η Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών (ΣΦΓΤ) Καβάλας έλαβε αποφάσεις για τη συνέχιση διαπραγματεύσεων με τη Μητρόπολη Καβάλας, με στόχο τη διασφάλιση της λειτουργίας της Στέγης με όρους αυτοτέλειας.

Εγκρίθηκε η διατήρηση της απόφασης της 30ης Δεκεμβρίου 2024, εξουσιοδοτώντας το Διοικητικό Συμβούλιο να επιδιώξει συμφωνία, η οποία θα τεθεί υπό την τελική έγκριση νέας Γενικής Συνέλευσης.

Εγκρίθηκαν ομόφωνα κατευθυντήριες γραμμές για τις διαπραγματεύσεις, που περιλαμβάνουν τη διεκδίκηση του ισογείου χώρου, τη διασφάλιση της αυτονομίας της Στέγης, τη διαφοροποίηση της εισόδου του Κειμηλιαρχείου και τη μη παραίτηση από την αίτηση ακύρωσης της οικοδομικής άδειας στο ΣτΕ.

Κατά πλειοψηφία, απορρίφθηκε η πρόταση για την ένταξη σχεδίου «Ψηφίσματος» στην ημερήσια διάταξη.




24ωρη Γενική Απεργία σήμερα Τετάρτη 20 Νοεμβρίου | Συγκεντρώσεις θα διεξαχθούν σε πόλεις της Ελλάδας

24ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.) καλεί τους εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση να συμμετάσχουν μαζικά, ενωτικά και δυναμικά στην 24ωρη Γενική Απεργία που θα πραγματοποιηθεί την ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024, καθώς επίσης στην κεντρική Απεργιακή Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας που θα γίνει στην Πλατεία Κλαυθμώνος, στις 11:00 το πρωί της ίδια ημέρας, όπως και στις

Συγκεντρώσεις οι οποίες θα διεξαχθούν και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση καλούνται να ενώσουν τη φωνή τους με τους υπαλλήλους του υπολοίπου Δημοσίου Τομέα, όπως και του Ιδιωτικού Τομέα, και να βροντοφωνάξουν «ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ». Δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η νεοφιλελεύθερη και βάρβαρη πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας (Ν.Δ.) εξαθλιώνοντας τους πολίτες και οδηγώντας τους στη φτώχεια και την ανέχεια. Επιβάλλεται να ανατραπεί αυτή η πολιτική εδώ και τώρα, να υπάρξουν γενναίες αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις και να προασπιστούν τα κεκτημένα δικαιώματα που έχει βάλει στο στόχαστρο το πολιτικό και επιχειρηματικό σύστημα. Διεκδικούμε ζωή με αξιοπρέπεια. Με μισθούς που να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες και όχι φιλοδωρήματα.

Το αμείωτο κύμα ακρίβειας, η αισχροκέρδεια, οι τεράστιες αυξήσεις στο ρεύμα (με το που έπεσε λίγο η θερμοκρασία εκτοξεύτηκε η τιμή της κιλοβατώρας), στο πετρέλαιο, στο φυσικό αέριο, σε όλα τα είδη λαϊκής ανάγκης, σε συνδυασμό με τα απλησίαστα πλέον ενοίκια «καταπίνουν» τους αστείους μισθούς και τις συντάξεις ψιχία εν ριπή οφθαλμού. Μέσα στις πρώτες λίγες ημέρες του μήνα οι τσέπες των πολιτών αδειάζουν. Η φτώχεια βαθαίνει, η κοινωνία εξαθλιώνεται οικονομικά και οι κοινωνικές ανισότητες διευρύνονται σε ανησυχητικά επίπεδα.

Η κυβέρνηση, σαν να μην τρέχει τίποτα, δεν παίρνει κανένα ουσιαστικό μέτρο κατά της ακρίβειας και της απομείωσης των μισθών των εργαζομένων και συγχρόνως συνεχίζει την αντεργατική και νεοφιλελεύθερη πολιτική της με την καθιέρωση της 6ήμερης εργασίας, της ιδιωτικοποίησης κρίσιμων Δομών του Κοινωνικού κράτους και της διάλυσης του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.).

Εξυπηρετεί τα συμφέροντα των «ημετέρων», πριμοδοτεί το κεφάλαιο σε βάρος της εργατικής τάξης, βάζει στο στόχαστρο θεμελιώδη συνταγματικά δικαιώματα και φαλκιδεύει κατακτήσεις πολλών χρόνων.

Με τους Νόμους «Χατζηδάκη» (Ν.4808/2021) και «Γεωργιάδη» (Ν.5053/2023) η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας κατάργησε την πενθήμερη εργασία, ποινικοποίησε το δικαίωμα στην απεργία και απειλεί με πρόστιμα και ποινικές διώξεις όσους εργαζόμενους ασκήσουν τα συνδικαλιστικά τους δικαιώματα. Από τον Σεπτέμβριο του 2021 και μετά όλες οι απεργίες κηρύχθηκαν παράνομες και καταχρηστικές. Η κατάργηση των Νόμων Χατζηδάκη-Γεωργιάδη αποτελεί προτεραιότητα για το συνδικαλιστικό κίνημα, όπως και η «Διάταξη Βορίδη» για εξάντληση κάθε ένδικου μέσου στις διεκδικήσεις των εργαζομένων.

Την ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 οι εργαζόμενοι του Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα πρέπει να στείλουν ένα σαφές μήνυμα στην κυβέρνηση: Δεν αντέχουμε άλλο να πληρώνουμε για να αυξάνουν τις περιουσίες τους οι έχοντες και κατέχοντες. Πρέπει να αυξηθούν οι μισθοί και οι συντάξεις εδώ και τώρα.

Πρέπει να ζούμε με αξιοπρέπεια από τα εισοδήματα μας.

Διεκδικούμε, μεταξύ άλλων:

 Ουσιαστικές αυξήσεις.

 Πάταξη της ακρίβειας και της αισχροκέρδειας.

 Επαναφορά ΕΔΩ και ΤΩΡΑ του 13ου και 14ου μισθού.

 Μισθολογική αναγνώριση της διετίας 2016-2017.

 Αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ.

 Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού σε όλες τις υπηρεσίες για να σταματήσει η διάλυση και η ερήμωση των υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Τ.Α.).

 Μονιμοποίηση των εργαζομένων που απασχολούνται με επαναλαμβανόμενες Συμβάσεις για πολλά χρόνια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση (Τ.Α.) Α΄ Βαθμού.

 Αύξηση του Επιδόματος Επικίνδυνης και Ανθυγιεινής Εργασίας, ένταξη νέων κατηγοριών. Καμία περικοπή του.

 Γνήσιο ενιαίο μισθολόγιο με πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς των εργαζομένων.

 Κατάργηση των «Αναπτυξιακών Οργανισμών» που αποτελούν «όχημα συναλλαγής, διαφθοράς και κατασπατάλησης του Δημόσιου χρήματος.

 Κατάργηση της αντεργατικής «διάταξης Βορίδη» για τις υποχρεωτικές εφέσεις μόνο σε ότι αφορά τις εργατικές διεκδικήσεις.

 Κατάργηση των αντισυνδικαλιστικών και αντεργατικών Νόμων Χατζηδάκη (Ν.4808/2021) και Γεωργιάδη (Ν.5053/2023).

 Διασφάλιση της 5νθημερης εβδομαδιαίας εργασίας και επαναφορά του ωραρίου στις 37 ½ ώρες εβδομαδιαίως.

 Τήρηση της Νομοθεσίας για την Υγεία και Ασφάλεια στους χώρους εργασίας, αναγνώριση της Επαγγελματικής Ασθένειας και του Εργατικού Ατυχήματος στους Ο.Τ.Α. Α΄ Βαθμού, εντατικοποίηση των ελέγχων από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές.

 Καμία σύνδεση της αντιδραστικής και προσχηματικής αξιολόγησης με τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη.

Συμμετέχουμε, ενωτικά, δυναμικά και αγωνιστικά στην 24ωρη Γενική Πανελλαδική Απεργία που θα πραγματοποιηθεί την ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ Όλοι μαζί στην κεντρική Απεργιακή Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας που θα γίνει στην Πλατεία Κλαυθμώνος, στις 11:00 το πρωί της ίδιας ημέρας, καθώς και στις υπόλοιπες Συγκεντρώσεις και Συλλαλητήρια σε όλη την χώρα.

Απαιτούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια… Φτάνει πια!

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.




Kavala Expo 2024 | Σε εξέλιξη η Γενική συνέλευση της Κ.Ε.Ε.Ε στη Ν. Καρβάλη

Σε εξέλιξη είναι η γενική συνέλευση της Κεντρικής ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος στο εκθεσιακό κέντρο “Απόστολος Μαρδύρης” στη Νέα Καρβάλη Καβάλας.

Η συνέλευση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της 30ης Kavala Expo 2024 ενώ το παρών δίνουν Πρόεδροι επιμελητηρίων από όλη την χώρα.

Δείτε φωτογραφίες :




Γενική Συνέλευση των Επιμελητηρίων στη Θεσσαλονίκη με Πολλαπλά Θέματα και Εκλογικό Κλίμα

Με έντονο το «άρωμα» εκλογών πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση των Επιμελητηρίων στη Θεσσαλονίκη, όπου συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την επιχειρηματική ανάπτυξη, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Στη συνέλευση δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στον ρόλο των επιμελητηρίων στην υποστήριξη της επιχειρηματικότητας, ενώ παράλληλα αναδείχθηκαν ζητήματα που θα απασχολήσουν ενόψει των επικείμενων εκλογών σε εθνικό και τοπικό επίπεδο.




Ο Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης στη Γενική Συνέλευση των Επιμελητηρίων Ελλάδος

Σε κλίμα συνεργασίας πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση των Επιμελητηρίων Ελλάδος, παρουσία του Αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης, ο οποίος τόνισε τη σημασία των επιμελητηρίων στη στήριξη της επιχειρηματικότητας και την αναπτυξιακή στρατηγική της χώρας.

Ο Υπουργός, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, παρουσίασε τις τελευταίες κυβερνητικές πρωτοβουλίες για τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για ψηφιακό μετασχηματισμό και ενίσχυση της καινοτομίας.

Η συνέλευση αποτέλεσε πλατφόρμα διαλόγου μεταξύ του επιχειρηματικού κόσμου και της πολιτείας, με στόχο την ενίσχυση της ανάπτυξης και την τόνωση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων.

 




Συμμετοχή των Επιμελητηρίων της ΑΜ-Θ στην Γενική Συνέλευση Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος στην Κεφαλονιά

Στην Κεφαλλονιά βρίσκεται η Διοικούσα Επιτροπή της ΚΕΕΕ καθώς και εκπρόσωποι από Επιμελητήρια όλης της χώρας, πολιτικοί, επιχειρηματίες, εκπρόσωποι φορέων και κοινωνικών εταίρων, για να συμμετάσχουν στη Γενική Συνέλευση της ΚΕΕΕ.

Οι ευκαιρίες ανάπτυξης της οικονομίας των Ιονίων νήσων αλλά και τα ζητήματα τα οποία αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του νησιού, αλλά και εν γένει οι επιχειρήσεις της χώρας, θα τεθούν σε διάλογο, με τη συμμετοχή πολιτικών προσώπων, όπως ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωνσταντίνος Σκρέκας, η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Ράπτη, ο τέως υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Γιάννης Μπρατάκος.

Ακόμα, από την αντιπολίτευση αναμένεται να βρεθούν στο νησί, η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Όλγα Γεροβασίλη, καθώς και ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ, Παύλος Γερουλάνος. Εκπρόσωποι όλων των πολιτικών παρατάξεων έχουν προσκληθεί, ως είθισται, και αναμένεται η συμμετοχή πολλών από αυτούς.




ΚΕΕΕ: Στην Κεφαλλονιά ο επιμελητηριακός κόσμος για τη Γενική Συνέλευση

Στην Κεφαλλονιά βρίσκεται η Διοικούσα Επιτροπή της ΚΕΕΕ καθώς και εκπρόσωποι από Επιμελητήρια όλης της χώρας, πολιτικοί, επιχειρηματίες, εκπρόσωποι φορέων και κοινωνικών εταίρων, για να συμμετάσχουν στη Γενική Συνέλευση της ΚΕΕΕ. Οι ευκαιρίες ανάπτυξης της οικονομίας των Ιονίων νήσων αλλά και τα ζητήματα τα οποία αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του νησιού, αλλά και εν γένει οι επιχειρήσεις της χώρας, θα τεθούν σε διάλογο, με τη συμμετοχή πολιτικών προσώπων, όπωςο υπουργός Ανάπτυξης, Κωνσταντίνος Σκρέκας, η υφυπουργός Τουρισμού, Έλενα Ράπτη, ο τέως υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Γιάννης Μπρατάκος. Ακόμα, από την αντιπολίτευση αναμένεται να βρεθούν στο νησί, η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Όλγα Γεροβασίλη, καθώς και ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Παύλος Γερουλάνος. Εκπρόσωποι όλων των πολιτικών παρατάξεων έχουν προσκληθεί, ως είθισται, και αναμένεται η συμμετοχή πολλών από αυτούς.

Οι εργασίες θα έχουν διάρκεια δύο ημέρες – την 17η Μαΐου, ώρες 18.00-21.00,  και την 18η Μαΐου, ώρες 10.00-14.30, και θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα Κέφαλος του Δημοτικού Θεάτρου Αργοστολίου. Οι εργασίες θα ξεκινήσουν με την εισαγωγική τοποθέτηση του προέδρου του Επιμελητηρίου Κεφαλλονιάς και Ιθάκης, Σταύρου Σπαθή, ενώ θα ακολουθήσει η ομιλία του πρόεδρου ΚΕΕΕ, Ιώαννη Μασούτη, με τίτλο: «Η επιχειρηματικότητα σε τοπικό και εθνικό επίπεδο και η συνεισφορά των επιχειρήσεων στην ελληνική οικονομία – οι επιχειρήσεις του Ιουνίου και η διασύνδεσή τους  με τις αγορές της Ευρώπης». Επίσημο δείπνο θα παρατεθεί το βράδυ της Παρασκευής καθώς και το βράδυ του Σαββάτου.

 

Πηγή: voutospress.gr




Καβάλα | Η Γενική Γραμματέας σύγχρονου πολιτισμού για το υπαίθριο θέατρο στο φρούριο

Επίσκεψη στο  φρούριο της Καβάλας πραγματοποίησε το πρωί της Τρίτης 24 Μαρτίου, η Γενική Γραμματέας Σύγχρονου Πολιτισμού του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, Ελένη Δουνδουλάκη, συνοδευομένη από τον Δήμαρχο Καβάλας Θεόδωρο Μουριάδη.

Η κ. Δουνδουλάκη περπάτησε στους χώρους του υπαίθριου θεάτρου εντός του εξωτερικού περιβόλου του Φρουρίου Καβάλας, όπου πραγματοποιούνται μια σειρά από παρεμβάσεις οι οποίες αποσκοπούν στην αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση του θεάτρου και οι οποίες από την πλευρά τους θα συμβάλουν στην ανάδειξή του σε χώρο πολιτισμού, εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας, στον εμπλουτισμό της εμπειρίας των επισκεπτών αλλά και στην ένταξη του μνημείου στην καθημερινότητα όλων των πολιτών.

Αξίζει να σημειωθεί πως στο συγκεκριμένο έργο προβλέπεται η αντικατάσταση της υπάρχουσας σκηνής του θεάτρου με νέα, ίδιων διαστάσεων και η προμήθεια και τοποθέτηση καθισμάτων πάνω στις υφιστάμενες βάσεις των κερκίδων.




33η Γενική Συνέλευση της ΕΔΕΥΑ | Νομοθετική ρύθμιση για τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις των ΔΕΥΑ

Εκπρόσωποι των ΔΕΥΑ, δήμαρχοι, καθώς επίσης και οι Γενικοί Διευθυντές και τα στελέχη των ΔΕΥΑ από όλη την Ελλάδα βρέθηκαν στα Χανιά για την 33η γενική εκλογοαπολογιστκή συνέλευση της Ένωσης Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης – Αποχέτευσης (ΕΔΕΥΑ), την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024. Την παραμονή της Γ.Σ., δηλαδή την Πέμπτη 21 Μαρτίου, διοργανώθηκε εσπερίδα για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού.

Την ΔΕΥΑ Σερρών εκπροσώπησαν η Πρόεδρος της και Δήμαρχος Βαρβάρα Μητλιάγκα, η Αντιπρόεδρος Δέσποινα Χατζηγαβριήλ και ο Γενικός Διευθυντής Νίκος Σαφαρίκας.

Στην διάρκεια των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης έγινε ο απολογισμός των δύο τελευταίων ετών και παρουσιάστηκε ο προγραμματισμός της ΕΔΕΥΑ για το προσεχές χρονικό διάστημα.

Ένα από τα θέματα που κυριάρχησαν στη συνέλευση, ήταν και αυτό της νομοθετικής ρύθμισης του υπουργείου για τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις των ΔΕΥΑ.

Οι εκπρόσωποι των δημοτικών επιχειρήσεων, ζήτησαν διαβούλευση και συγκεκριμένο επιχειρησιακό σχέδιο για το μέλλον των Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης Αποχέτευσης της χώρας, και τόνισαν πως μαζί με την ΚΕΔΕ, είναι έτοιμες να διαπραγματευτούν με το Υπουργείο Περιβάλλοντος μια νομοθετική ρύθμιση που θα αναβαθμίσει επί της ουσίας τον ρόλο και το έργο των Δ.Ε.Υ.Α. και όχι να τον υποβαθμίζει.

Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν με την εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου στο οποίο θα συμμετέχει η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα καθώς εκλέχθηκε τρίτη και της Ελεγκτικής Επιτροπής για την επόμενη πενταετία.

infonews24.gr




Γενική συνέλευση σωματείου συνταξιούχων ΟΑΕΕ Καβάλας

Εκλόγες για την νέα διοίκηση του σωματείου συνταξιούχων ΟΑΕΕ Καβάλας αλλά και γενική συνέλευση πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 13 Μαρτίου, στην αίθουσα Νικόλαος Μάρτης όπου συμμετείχε μεγάλο μέρος των μελών του σωματείου. Στην γενική συνέλευση πραγματοποιήθηκε απολογισμός για το προηγούμενο χρονικό διάστημα και συζητήθηκε το τι θα κανούν τους επόμενους μήνες.




Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ΑΜΘ | Ετήσια Γενική Συνέλευση & Κοπής Βασιλόπιτας 2024

Η Ένωση Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, το Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024 πραγματοποίησε με απόλυτη επιτυχία την Ετήσια Γενική Συνέλευση – Κοπή βασιλόπιτας 2024, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Αστυνομικού Μεγάρου Κομοτηνής, παρουσία μελών από όλες τις αστυνομικές υπηρεσίες της Περιφέρειας ΑΜΘ, καθώς και εκλεκτών προσκεκλημένων.

Την κοπή Βασιλόπιτας ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμων , ενώ την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Σοφολογιότατος Τοποτηρητής Μουφτείας Ροδόπης κ. ΧΑΛΗΛ Τζιχάτ, ο Βουλευτής Δράμας (Ν.Δ.) κ. ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ Δημήτριος , η Βουλευτής Καβάλας (Ν.Δ.) κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ Αγγελική, εκπρόσωπος του Βουλευτή ΡΟΔΟΠΗΣ (Ν.Δ.) κυρίου ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ Ευριπίδη, εκπρόσωπος του Βουλευτή ΡΟΔΟΠΗΣ (ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) κυρίου ΦΕΡΧΑΤ Οζγκιούρ , ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ροδόπης κ. ΤΑΠΑΤΖΑΣ Εμμανουήλ, ο Δήμαρχος Αρριανών κ. ΕΡΔΕΜ Χουσείν, ο Δήμαρχος Ιάσμου κ. ΤΖΑΝΕΡ Ιμάμ, ο Γενικός Περιφ. Αστυνομικός Διευθυντής Α.Μ.Θ. Υποστράτηγος κ. ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ Πασχάλης, ο Διευθυντής της Δ.Α. Καβάλας Ταξίαρχος κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Ιωάννης, ο Διευθυντής της Δ.Α. Ροδόπης Ταξίαρχος κ. ΣΕΒΔΥΝΙΔΗΣ Μιχαήλ, ο Βοηθός του Γενικού Περιφ. Αστυνομικού Διευθυντή Α.Μ.Θ. Ταξίαρχος κ. ΚΑΡΤΑΛΗΣ Παναγιώτης, ο Διευθυντής της Δ.Α. Ξάνθης Αστυν. Διευθυντής κ. ΓΙΩΡΗΣ Πασχάλης ,ο Διευθυντής της Δ.Α. Αλεξανδρούπολης Αστυν. Διευθυντής κ. ΤΣΙΑΡΑΣ Λάμπρος, ο Διευθυντής της Δ.Α. Ορεστιάδας Αστυν. Διευθυντής κ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ Χαράλαμπος, ο Διευθυντής της Δ.Α. Δράμας Αστυν. Διευθυντής κ. ΚΑΠΕΛΛΑΚΗΣ Αντώνιος, ο εκπρόσωπος της Σχολής Αστυφυλάκων Αστυν. Υποδιευθυντής κ. ΔΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ Πέτρος και ο Διοικητής 21ης
Ταξιαρχίας Ιππικού “ΠΙΝΔΟΣ” Ταξίαρχος κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ Κωνσταντίνος.

Επίσης, παρευρέθηκαν ο Γενικός Γραμματέας και ο Β’ Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αξιωματικών Αστυνομίας (Π.Ο.ΑΞΙ.Α), εκπρόσωποι των Πρωτοβάθμιων Ενώσεων Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας (Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας), της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Συνοριακής Φύλαξης Ν. Δράμας, της τοπικής Διοίκησης Ροδόπης της Δ.Ε.Α. (Ι.Ρ.Α.), ο νομικός σύμβουλος της Ε.Α.Α.Μ.Θ., άλλοιεπίσημοι-εκπρόσωποι θεσμών και φορέων, καθώς και πληθώρα μελών της Ένωσής μας.

Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης, έλαβε χώρα συνδικαλιστική ενημέρωση και απολογισμός των πεπραγμένων από τον Πρόεδρο της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Α.Μ.Θ. κ. ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ Άγγελο, καθώς και του ισολογισμού-προϋπολογισμού της Ένωσης μας από τον Ταμία κ. ΓΙΑΓΚΟΥΖΙΔΗ Αναστάσιο. Απηύθυναν εν συνεχεία χαιρετισμό, ο Γενικός Γραμματέας της Π.Ο.ΑΞΙ.Α. κ. ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΣ Πέτρος, ο Γενικός Περιφ. Αστυνομικός Διευθυντής Α.Μ.Θ. Υποστράτηγος κ. ΣΥΡΙΤΟΥΔΗΣ Πασχάλης , ο Βουλευτής Δράμας (Ν.Δ.) κ. ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ Δημήτριος, η Βουλευτής Καβάλας (Ν.Δ.) κα. ΔΕΛΗΚΑΡΗ Αγγελική, ο
Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Ροδόπης κ. ΤΑΠΑΤΖΑΣ Εμμανουήλ και ο εκπρόσωπος του Βουλευτή Ροδόπης (ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ) κυρίου ΦΕΡΧΑΤ Οζγκιούρ.

Ακολούθησε απονομή τιμητικών πλακετών για την προσφορά τους στο Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας και την κοινωνία, κατόπιν ομόφωνης απόφασης του Δ.Σ., στον Ταξίαρχο ε.α. κ. ΣΤΑΜΠΟΥΛΗ Χρήστο και στον Ταξίαρχο ε.α. κ. ΣΕΡΤΗ Αθανάσιο.

Τέλος, επιδόθηκαν στους τυχερούς των κομματιών της βασιλόπιτας τα αντίστοιχα δώρα, τα οποία ήταν μια εικόνα του Αγίου Αρτεμίου – προστάτη της Ελληνικής Αστυνομίας και της Ένωσης Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης , το χρηματικό ποσό των 300 ευρώ, επιπρόσθετα του προϋπολογισμού, το οποίο είναι προσφορά από το ταμείο της Ένωσής μας για υλοποίηση δράσεων εκ μέρους μας στη Διεύθυνση Αστυνομίας Άλεξ/πόλης, καθότι ο Διευθυντής της βρήκε το αντίστοιχο φλουρί, ένα τάμπλετ προσφορά της Ένωσής μας και ένα κινητό τηλέφωνο, προσφορά του επίτιμου μέλους μας και
Προέδρου του Συνδέσμου Βιοτεχνών και Βιομηχάνων Βορείου Έβρου κ. ΠΕΝΤΙΔΗ Βλάση.

Η όμορφη εκδήλωση της Ένωσής μας, έκλεισε με την παράθεση δωρεάν γεύματος μετά ζωντανής μουσικής στην Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Κομοτηνής, σε όλους τους εκλεκτούς προσκεκλημένους και τα μέλη μας.




Γενική συνέλευση και κοπή πρωτοχρονιάτικη πίτας απο το Σωματείο Συνταξιούχων ΒΦΛ

Την γενική απολογιστική τους συνέλευση για το προηγούμενο έτος 2023 και την συζήτηση των στόχων για το 2024 πραγματοποιήσαν το πρωί του Σαββάτου 13 Ιανουαρίου, το Σωματείο Συνταξιούχων της ΒΦΛ στο ξενοδοχείο Galaxy.
Το παρόν στην εκδήλωση έδωσαν όλα τα μέλη του σωματείου αλλα και προσκεκλημένοι.
Ενω στην συνέχεια πραγματοποιήσαν και την κοπή της πρωτοχρονιάτικης τους πίτας.




Γενική Συνέλευση των ΔΕΥΑ για την ενοποίησή τους

Συνεχίζονται οι προβληματισμοί για το νέο νομοσχέδιο της κυβέρνησης που θέλει τη ένωση των Υπηρεσιών ΔΕΥΑ της χώρας. Ακόμα, δεν έχει αποδαφηνιστεί το σχέδιο επακριβώς ώστε οι αρμόδιοι να έχουν καθαρή εικόνα του τι επρόκειτο να συμβεί, αλλά όπως δηλώνει ο Πρόεδρος ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης, κάτι το οποίο βρίσκεται εν δυνάμει σε υλοποίηση είναι η ένωση των ΔΕΥΑ Καβάλας, Δράμας και Σερρών, μη βλέποντας κάποιο όφελος με την ένωση αυτή.

Μάλιστα ερωτηματικό παραμένει το κατά πόσο μεγάλο πρόβλημα θα προκληθεί με την ανατίμηση του νερού ενώ ο κ. Χρόνης είναι βέβαιος πως θα επηρεαστεί άμεσα με αυτές τις αλλαγές και ο τρόπος λειτουργίας για τις ΔΕΥΑ αλλά και η ποιότητα ζωής των πολιτών.




Γενική Συνέλευση φωτογράφων στην Θεσσαλονίκη

Γενική Συνέλευση φωτογράφων στην Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε το πρωί της Κυριακής 10 Δεκεμεβρίου, με την συμμετοχή φωτογράφων από όλη την Ελλάδα. Σκοπός της συνέλευσης ήταν να τεθούν σε συζήτηση τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος με τις νέες αστυνομικές ταυτότητες.