Εύλογοι προβληματισμοί και ένα κρίσιμο ερώτημα για την πεσμένη γέφυρα τής Καβάλας.

Πρέπει να απαντηθεί από τούς αρμόδιους αυτοδιοικητικούς θεσμούς.

Του Θανάση Γκόρδη.

Η πεσμένη γέφυρα στην Καβάλα αποτελεί ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα αναποτελεσματικότητας και κωλυσιεργείας της δημόσιας (αυτο)διοίκησης..
Πρόσφατα μάλιστα διαπιστώσαμε ότι η google την κατέταξε στα αξιοθέατα της περιοχής μας, με αυξημένη μάλιστα επισκεψιμότητα!..
Μελέτες επί μελετών από το 2018 που κατέρρευσε, αλλά τίποτε περαιτέρω…
Καμία ουσία..
Ουδεμία πρόοδος διαδικασιών..
Ωσάν να μην επιθυμούν οι αρμόδιοι θεσμικά φορείς να πάρουν μια απόφαση!
Είτε η γέφυρα να κατασκευαστεί ξανά, είτε όχι!
Με πρωτοβουλία τής δημοτικής Αρχής είχαν πραγματοποιηθεί μετρήσεις της ροής των οχημάτων μπροστά από το παλιό νοσοκομείο, προκειμένου – όπως ειπώθηκε από τον δήμο – να διαφανεί η ανάγκη ή μη επανακατασκευής της γέφυρας..
Την περίοδο, δηλαδή, που το κτήριο του πρώην νοσοκομείου παραπλεύρως της πεσμένης γέφυρας τελεί σε πλήρη αχρησία και εγκατάλλειψη!
Εν αναμονή της περιλάλητης αξιοποίησής του.
Οι κυκλοφοριακές ανάγκες, όμως, του συγκεκριμένου δρόμου θα είναι εντελώς διαφορετικές όταν αξιοποιηθεί το παλιό νοσοκομείο!
Θα είναι πλήρως διαφορετικές οι συνθήκες συσσώρευσης οχημάτων και ανθρώπων.
Είτε το εν λόγω κτήριο γίνει πολυτελές ξενοδοχείο (το επικρατέστερο σενάριο), είτε γηροκομείο, είτε εργατικές κατοικίες κλπ.
Συνεπώς, η κυκλοφοριακή μελέτη και οι σχετικές μετρήσεις στο υπάρχον καθεστώς, είναι περιττές και άνευ χρησιμότητας.
Άρα, η γέφυρα επιβάλλεται να κατασκευαστεί πάλι.
Διότι και όταν πρωτοδημιουργήθηκε η γέφυρα, ο σκοπός ήταν να αποφορτίζεται και να ρυθμίζεται καλύτερα η επικίνδυνη κυκλοφοριακή φόρτιση στην περιοχή εισόδου-εξόδου από το παλιό νοσοκομείο Καβάλας.
Με δεδομένο, επιπροσθέτως, ότι τοποθετήθηκαν (για μεγάλο χρονικό διάστημα λειτουργούσαν) και φανάρια στο συγκεκριμένο σημείο, ακριβώς και πρωτίστως λόγω της ύπαρξης τού – εν λειτουργία τότε – κάτω νοσοκομείου.
Και δευτερευόντως λόγω της μη ύπαρξης ακόμη της παράκαμψης τής Καβάλας, όπως λανθασμένα ισχυρίζονται ορισμένοι που δεν θέλουν το έργο αποκατάστασης για οικονομικούς λόγους..
Αξίζει, επίσης, να τονιστεί ότι η πρόταση που ακούγεται για κατασκευή “κυκλικού κόμβου” μπροστά στην είσοδο τού παλιού νοσοκομείου ΔΕΝ λύνει το πρόβλημα της επικινδυνότητας του σημείου (όταν το κτήριο αξιοποιηθεί), διότι δεν υπάρχει αρκετός χώρος για την κατασκευή του.
Και ιδιαίτερα δεν υφίσταται η δυνατότητα διαπλάτυνσης προς την είσοδο τού παλιού νοσοκομείου, ώστε να εξαλειφθεί η κυκλοφοριακή φόρτιση και επικινδυνότητα των οχημάτων που μελλοντικά θα εισέρχονται και εξέρχονται τού χώρου.
Εάν και εφόσον, επαναλαμβάνουμε, αξιοποιηθεί το πρώην νοσοκομείο Καβάλας, κάτι που θεωρείται επιβεβλημένο.
Τις συγκεκριμένες αξεπέραστες δυσκολίες για τον κυκλικό κόμβο υπογραμμίζουν, σύμφωνα με πληροφορίες, επιστήμονες και τού Τεχνικού Επιμελητηρίου.
Εν κατακλείδι, αφού με βάση την κοινή λογική αλλά και τον υφιστάμενο προγραμματισμό για την επένδυση στο παλιό νοσοκομείο προκύπτει ως μονόδρομος η αναγκαιότητα να κατασκευαστεί ξανά η γέφυρα, ΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΥΛΟΓΟ ΕΡΩΤΗΜΑ (αφού όλα εξαρτώνται από το χρήμα):
Το κονδύλι που θα απαιτηθεί (περίπου 5 εκ. ευρώ) θα συμψηφιστεί με τα χρήματα που θα διαθέσει η Περιφέρεια Ανατολική Μακεδονίας και Θράκης για έργα στην Καβάλα από τον αντίστοιχο κωδικό;..
Ή – όπως είναι το σωστό –
η γέφυρα θα χρηματοδοτηθεί από επιπρόσθετο διαφορετικό κονδύλι, καθώς πρόκειται για έργο αποκατάστασης καταστροφής και όχι για συνηθισμένη αναπτυξιακή υποδομή;
Περιμένουμε μια σαφή απάντηση – τουλάχιστον στο τελευταίο – από τούς θεσμικούς παράγοντες..



Δράμα: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω έργων σε γέφυρα στον ποταμό Νέστο

Η Αστυνομική Διεύθυνση Δράμας αποφάσισε την λήψη μέτρων ρύθμισης κυκλοφορίας στην Εθνική Οδό 14 Δράμας – Ξάνθης, προκειμένου εκτελεστούν στην γέφυρα του ποταμού Νέστου, εργασίες βασικής αποκατάστασης της λειτουργίας της γεφύρωσης με στόχο την εξυπηρέτηση της ασφαλούς κίνησης επί του οδικού δικτύου Δράμας – Ξάνθης Ε.Ο. 14., από 10/03/2025 και για χρονικό διάστημα περίπου δύο (2) εβδομάδων.

Ο ανάδοχος του έργου και ο υπεύθυνος μηχανικός, θα μεριμνήσουν για την τοποθέτηση κατάλληλης σήμανσης, ώστε να εφαρμοστούν επαρκώς τα μέτρα ρύθμισης – περιορισμού – εκτροπής της κυκλοφορίας.

Η κυκλοφορία των οχημάτων θα γίνεται σύμφωνα με τη σήμανση που θα τοποθετηθεί για το σκοπό αυτό, με την συνδρομή του Τμήματος Τροχαίας Δράμας για την διασφάλιση της ομαλής – ασφαλούς κυκλοφορίας οχημάτων.

Οι παραβάτες θα διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, η δε εκτέλεσή της ανατίθεται στους Αστυνομικούς Υπαλλήλους.

 

 




Η πεσμένη γέφυρα στο επίκεντρο στης εκπομπής «Όπου Υπάρχει Ελλάδα»

Ο δήμαρχος Καβάλας συμμετείχε στην εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα», όπου είχε την ευκαιρία να αναφερθεί σε ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η πόλη: την πεσμένη γέφυρα.

Το θέμα αυτό έχει απασχολήσει έντονα την τοπική κοινωνία, καθώς η γέφυρα αποτελεί κρίσιμο σημείο σύνδεσης για την καθημερινότητα των πολιτών και την κυκλοφορία στην περιοχή.




Γέφυρα Βρυούλων όπως λέμε… γέφυρα Καβάλας!

Η επικίνδυνη κατάσταση που παρατηρείται στη γέφυρα Βρυούλων στη Νέα Φιλαδέλφεια, με εκτεθειμένα τα σίδερα και το σκυρόδεμα, αναδεικνύει μια ανησυχητική ομοιότητα με την τραγική κατάληξη της γέφυρας στην Καβάλα που κατέρρευσε πριν από 6 χρόνια, θέτοντας σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές και την καθημερινότητα των πολιτών.

Και στις δύο περιπτώσεις, τα σημάδια φθοράς και παραμέλησης είναι εμφανή.

Στη γέφυρα Βρυούλων, η έκθεση των οπλισμών και του σκυροδέματος είναι προφανής ένδειξη δομικής κόπωσης, υποδεικνύοντας ότι η συντήρηση είτε δεν έγινε εγκαίρως είτε δεν έγινε με την απαιτούμενη σχολαστικότητα. Αντίστοιχα, στην περίπτωση της γέφυρας της Καβάλας, παρόμοιες φθορές αγνοήθηκαν, οδηγώντας στην κατάρρευση της.

Αυτά τα περιστατικά καταδεικνύουν ένα κοινό πρόβλημα: την αμέλεια των αρμόδιων φορέων στην αξιολόγηση και αποκατάσταση των γεφυρών που επιβαρύνονται καθημερινά από τη χρήση.

Οι δύο περιπτώσεις αναδεικνύουν και το ζήτημα της πολιτικής ευθύνης. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, οι κάτοικοι έχουν εκφράσει επανειλημμένως ανησυχίες για την ασφάλεια των γεφυρών, αλλά οι αντίστοιχες ενέργειες είτε καθυστέρησαν είτε δεν έλαβαν χώρα.

Η αποφυγή τέτοιων τραγωδιών στο μέλλον απαιτεί μια συνολική αλλαγή νοοτροπίας, με τη συντήρηση των υποδομών να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα.




Η πεσμένη γέφυρα της Καβάλας εμφανίζεται σε… βιντεοπαιχνίδι!

Η πεσμένη γέφυρα της Καβάλας, που έγινε θέμα συζήτησης και προβληματισμού στην πραγματική ζωή, βρήκε τον δρόμο της και στον ψηφιακό κόσμο, εμφανιζόμενη στο δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι Euro Truck Simulator.

Οι παίκτες που ταξιδεύουν στους δρόμους της Ελλάδας στο παιχνίδι, ήρθαν αντιμέτωποι με αυτή την “πρόκληση υποδομών” σε μια προσπάθεια των δημιουργών να αντικατοπτρίσουν την πραγματικότητα.

Η συγκεκριμένη γέφυρα που κατέρρευσε το 2018 αποτυπώθηκε στο παιχνίδι με εκπληκτική λεπτομέρεια.




Νέες συναντήσεις για την πεσμένη γέφυρα

Το ζήτημα της πεσμένης γέφυρας στην Καβάλα παραμένει στο επίκεντρο της επικαιρότητας, προκαλώντας έντονες συζητήσεις και ανησυχίες στην τοπική κοινωνία. Για να αντιμετωπιστεί αυτό το κρίσιμο ζήτημα, προγραμματίστηκε νέα συνάντηση μεταξύ του Δήμου Καβάλας και της Αντιπεριφέρειας Καβάλας ενώ το θέμα τέθηκε επί τάπητος και από τους βουλευτές Καβάλας στον υφυπουργό παρα τω πρωθυπυπουργώ κ. Κοντογεώργη.

Στην συνάντηση  θα συζητηθεί το αν είναι αναγκαία η αποκατάσταση και ανακατασκευή της γέφυρας στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού.




Αρχές του έτους νεότερα για την πεσμένη γέφυρα

Αρχές του έτους θα γίνουν κοινές δηλώσεις μεταξύ δήμου και περιφέρειας για το τι αναμένεται να γίνει η πεσμένη γέφυρα που βρίσκεται εδώ και 6 χρόνια στην ίδια κατάσταση στην οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού στην Καβάλα.

Το συγκεκριμένο γεγονός γνωστοποίησε στο ENA Channel και στην εκπομπή Αναλυτής ο Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χριστόδουλος Τοψίδης.




Έβρος | Τη νέα «Γέφυρα Φιλίας και Εμπιστοσύνης Κήποι-Ύψαλα» παρουσίασε στην Κωνσταντινούπολη η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ

Την οριστική της μελέτη που περιλαμβάνει και ένα τρισδιάστατο βίντεο όπου φαίνεται η τελική μορφή της νέας καλωδιωτής γέφυρας «Φιλίας και Εμπιστοσύνης Κήποι-Ύψαλα» η οποία θα ενώνει την Ελλάδα και την Τουρκία στο ύψος των δύο τελωνείων των χωρών, παρουσίασε στην Κωνσταντινούπολη πρόσφατα, ο διευθύνων σύμβουλος της Εγνατία Οδός ΑΕ, Κωνσταντίνος Κουτσούκος.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η Εγνατία Οδός ΑΕ, ανέλαβε εξ ολοκλήρου την εκπόνηση της μελέτης για την ελληνική και την τουρκική πλευρά, σε συνεργασία με την Τουρκική Γενική Διοίκηση Αυτοκινητοδρόμων (KGM).

Το μήκος της κύριας γέφυρας θα είναι 400 μέτρα, το πλάτος, 31,14 μέτρα και θα διαθέτει τέσσερεις λωρίδες κυκλοφορίας, δύο δηλαδή ανά ρεύμα κυκλοφορίας.

Το βίντεο που παρουσιάστηκε, ξεκινά κάνοντας μία ιστορική διαδρομή με εικόνες από το 1954, με τον Κωνσταντίνο Καραμανλή,  όταν μπήκαν τα θεμέλια για την κατασκευή της πρώτης γέφυρας στο  συγκεκριμένο σημείο, «σηματοδοτώντας μια νέα εποχή στις μεταφορές, την οικονομία και τις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Ακριβώς 70 χρόνια μετά, οι ελληνοτουρκικές σχέσεις περνούν σε ένα νέο στάδιο με την ολοκλήρωση της μελέτης κατασκευής της Γέφυρας  Φιλίας και Εμπιστοσύνης Κήποι-Ύψαλα», σημειώνει η Εγνατία Οδός Α.Ε.. Επίσης, παρουσιάζει εικόνες από τις συναντήσεις ελληνικής και τουρκικής αντιπροσωπείας, από το 2006 έως σήμερα, σε υπουργικό επίπεδο και όχι μόνο επίπεδο, όπως,  μεταξύ των υπουργών των Μεταφορών και Υποδομών των δύο χωρών, Χρήστου Σταϊκούρα και Αμπντουλκαντίρ Ουράλογλου , αλλά και του Έλληνα πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και του Τούρκου προέδρου, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Δείτε το βίντεο ΕΔΩ:

Πηγή: ertnews.gr




Καβάλα: Η πεσμένη γέφυρα έγινε… θέμα σε σατιρική εκπομπή

Ο… ανυποψίαστος παίκτης, η λάθος απάντηση και οι εναλλακτικές για την αξιοποίηση της γέφυρας

Έξι ολόκληρα χρόνια συμπληρώθηκαν από την ημέρα που κατέρρευσε τμήμα της γέφυρας που βρίσκεται στο παλιό Νοσοκομείο της Καβάλας στις 9 Νοέμβριο του 2018 και συνεχίζει να γίνεται θέμα, αυτήν τη φορά στον τομέα που της αρμόζει: Τον σατιρικό.

Το βράδυ της Τετάρτης 13 Νοεμβρίου 2024 οι BOOMERS, η σατιρική-ψυχαγωγική εκπομπή, παρακλάδι του Ράδιο Αρβύλα στον ANT1, κατά κόσμον Α. Κανάκης, Γ. Σερβετάς, Χ. Κιούσης, «Κωστάκης» και «Πασοκτσής» ασχολήθηκαν με το θέμα στο κομμάτι της εκπομπής «Ποιος δεν θέλει να γίνει εκατομμυριούχος», θέτοντας το ερώτημα: «Γέφυρα κατέρρευσε κάπου στην Ελλάδα. Πόσος χρόνος πέρασε όχι για να φτιαχτεί ξανά, αλλά για να γίνουν οι μελέτες»;

Ο… ανυποψίαστος παίκτης απάντησε λάθος και οι παρουσιαστές έθεσαν εναλλακτικές για την αξιοποίηση της γέφυρας, όπως το να γίνει τουριστικό αξιοθέατο, στα πρότυπα του Πύργου της Πίζας

 

ΠΗΓΗ: https://www.kavalapost.gr/




Γέφυρα Καβάλας | Περιμένοντας περισσότερο κι από το Game of Thrones!

Κάποτε ήταν μια γέφυρα…….

Τώρα είναι ένα έργο που ανήκει περισσότερο στη σφαίρα του μύθου παρά της πραγματικότητας. Μιλάμε, φυσικά, για τη γέφυρα της Καβάλας, η οποία, σχεδόν 6 χρόνια μετά την κατάρρευσή της, παραμένει «εκτός λειτουργίας» και έχει κερδίσει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας – και όχι, δεν μιλάμε για σύνδεση.

Από το 2018, όταν η γέφυρα κατέρρευσε εντυπωσιακά, έχουμε δει λίγο απ’ όλα: υποσχέσεις, συζητήσεις, αόριστα χρονοδιαγράμματα, ακόμα και τα… άστρα να μην ευθυγραμμίζονται σωστά. Ίσως φταίει η γραφειοκρατία, ίσως φταίνε οι καθυστερήσεις στα έργα, ίσως οι πολιτικές σκοπιμότητες. Ίσως, απλώς, η γέφυρα αποφάσισε να γίνει αστικός μύθος και δεν σκοπεύει να χτιστεί ποτέ. Στην Καβάλα, η κατάσταση έχει γίνει ένα είδος καφενειακής συζήτησης, με τους κατοίκους να αναρωτιούνται πότε και αν θα δουν επιτέλους το αγαπημένο τους τοπόσημο να ξανασηκώνεται.

Κάτοικοι και επισκέπτες της Καβάλας μπορούν πλέον να κάνουν τουριστική ξενάγηση στην «πρώην» γέφυρα, να συζητούν για το αν είναι θέμα χρόνου ή θέμα αιώνα η αποκατάστασή της, και να συγκρίνουν την αναμονή με μεγάλες πολιτιστικές καθυστερήσεις, όπως η τελευταία σεζόν του Game of Thrones (που τουλάχιστον ολοκληρώθηκε). Αν μη τι άλλο, το σίγουρο είναι ότι η γέφυρα της Καβάλας έχει γίνει ο ορισμός του «θα γίνει κάποια στιγμή», με τα έργα να μοιάζουν σαν την αόρατη αναβάθμιση της καθημερινής μας ζωής.

Για όσους έχουν κουραστεί από τις παρακάμψεις και την καθημερινή ταλαιπωρία, ένα είναι σίγουρο: η γέφυρα της Καβάλας δεν είναι απλώς ένα κατασκευαστικό έργο. Είναι πλέον ένα κοινωνικό φαινόμενο – η επιτομή της ελληνικής γραφειοκρατίας και το μνημείο της υπομονής. Όσοι τολμούν να διασχίσουν τα σημεία παράκαμψης θυμούνται με νοσταλγία τις εποχές που η γέφυρα ήταν ακόμη όρθια και λειτουργούσε κανονικά, και, φυσικά, δεν χάνουν ευκαιρία να κάνουν αστεία μεταξύ τους σχετικά με την κατάσταση.

Αναρωτιούνται συχνά πώς θα ήταν αν η γέφυρα έπαιρνε και αυτή μέρος σε κάποιο reality show – ποιος θα ήταν ο πρωταγωνιστής;

Και μέχρι να δούμε ξανά τσιμέντο να ρέει στις βάσεις της γέφυρας, οι κάτοικοι θα συνεχίσουν να περνούν τις παρακάμψεις, να αστειεύονται με το γιοφύρι και – φυσικά – να περιμένουν.

Υπομονή, λοιπόν!

Ίσως τη δούμε έτοιμη πριν την κυκλοφορία του επόμενου βιβλίου του George R.R. Martin.

Ίσως………..

 

 

 




Ισχυρό το ενδεχόμενο να μην επανακατασκευαστεί η πεσμένη γέφυρα στην Καβάλα

Σε περίπου ένα μήνα συμπληρώνονται έξι χρόνια από την κατάρρευση της γέφυρας μπροστά από το παλιό Νοσοκομείο.

Η Εγνατία Οδός Α.Ε. ανέθεσε πρόσφατα την εκπόνηση τριών επιπλέον μελετών.

Παράλληλα, ο Δήμος Καβάλας θα εκπονήσει και τη δική του μελέτη, η οποία θα αφορά την κυκλοφοριακή ρύθμιση και την πρόσβαση οχημάτων από και προς το παλιό Νοσοκομείο.

Η αναμονή για την τελική απόφαση συνεχίζεται και αναμένεται να διαρκέσει αρκετούς μήνες ακόμα…




Καβάλα | Μελέτες για την πεσμένη γέφυρα

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ενημέρωση μας, οι μελέτες για την πεσμένη γέφυρα τέλειωσαν.

Εκπονήθηκαν όλες από την Εγνατία Οδό ΑΕ. Το αποτέλεσμα των μελετών – που περιμέναμε χρόνια- γνωστοποιήθηκε στην Περιφέρεια ΑΜΘ. Κι αυτή προ μηνών απεύθυνε ερώτημα στο Δήμο Καβάλας για το αν η γέφυρα κατασκευαστεί εκ νέου ή όχι.

Αυτά τα ξέρουμε καιρό, περιμένοντας την απάντηση του Δήμου Καβάλας. Ο οποίος – κατά τον Δήμαρχο- θα εκφράσει άποψη αφού μελετήσει τα κυκλοφοριακά δεδομένα στην περιοχή.

Προχθές η διοίκηση της Εγνατίας Οδού ΑΕ επανήλθε. Με δύο ακόμη μελέτες για την περιοχή της πεσμένης γέφυρας. Και οι θα είναι έτοιμες αρχές του 2025. Ειδικότερα η διοίκηση της εταιρίας αποφάσισε:

1) Τη σύναψη Σύμβασης με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης κατά το άρθρο 118 του 4412/2016, για την «Εκπόνηση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) και Ειδικής Οικολογικής Αξιολόγησης (ΕΟΑ) για τα λιμενικά έργα προστασίας της υφιστάμενης γέφυρας Παλαιού Νοσοκομείου Καβάλας επί της οδού Νυρεμβέργης», προϋπολογισμού 29.600,00 € (πλέον ΦΠΑ), χρονικής διάρκειας τριών (3) μηνών.

2) Τη σύναψη Σύμβασης με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης κατά το άρθρο 118 του 4412/2016, για την «Εκπόνηση Ακτομηχανικής Μελέτης στην περιοχή της υφιστάμενης γέφυρας Παλαιού Νοσοκομείου Καβάλας οδού Νυρεμβέργης», προϋπολογισμού 29.925,00 € (πλέον ΦΠΑ) χρονικής διάρκειας τριών (3) μηνών.

www.proininews.gr




Εξετάζεται ο κυκλικός κόμβος αλλά και η νέα γέφυρα μπροστά από το Παλιό Νοσοκομείο

Υπό εξέταση είναι δύο λύσεις από πλευράς της διοίκησης του Δήμου Καβάλας όσον αφορά την οδό Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού, στο σημείο που βρίσκεται η πεσμένη γέφυρα.

Η πρώτη αναφέρεται στην δημιουργία ενός κυκλικού κόμβου μπροστά από το Παλιό Νοσοκομείο που ουσιαστικά θα δημιουργηθεί εκεί που βρίσκονται σήμερα οι φωτεινοί σηματοδότες. Αυτό ουσιαστικά θα κρατήσει την κατασταση ως έχει στον δρόμο και δεν θα χρειαστεί να φτιαχτεί νέα γέφυρα.

Ωστόσο εάν κάτι τέτοιο αποδειχτεί ότι δεν μπορεί να υλοποιηθεί τεχνικά τότε η νέα γέφυρα είναι μονόδρομος και είναι η δεύτερη λύση που εξετάζει ο Δήμος.




Δεν θα χρειαστεί νέα γέφυρα; Εξετάζεται λύση με κυκλικό κόμβο στο Παλιό Νοσοκομείο

Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Καβάλας :

“Ένας κυκλικός κόμβος μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής, μειώνοντας τις καθυστερήσεις και τους κινδύνους ατυχημάτων, που έχουν αυξηθεί λόγω της παρακάμψεως που απαιτείται από την έλλειψη της γέφυρας. Επιπλέον, η δημιουργία του κόμβου θα διευκολύνει την πρόσβαση στο παλιό νοσοκομείο το οποίο πρέπει να αξιοποιηθεί”.

Νεότερες ανακοινώσεις αναμένεται να υπάρξουν το επόμενο διάστημα μεταξύ των Δήμων και της Περιφέρειας ΑΜ-Θ.