Φωτιά εκδηλώθηκε στον κόμβο Γαλυψού – Καβάλας επί της Εγνατίας Οδού

Φωτιά εκδηλώθηκε στον κόμβο Γαλυψού – Καβάλας επί της Εγνατίας Οδού, λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι της Κυριακής 30 Ιουνίου. Η Πυροσβεστική Υπηρεσία έσπευσε άμεσα στο σημείο με αποτέλεσμα η πυρκαγιά να  μην μπορέσει να επεκταθεί και να την σβήσουν μέσα σε λίγη ώρα.