Ξάνθη: 60χρονος Γάλλος που δήλωσε αναρχικός έσκισε το Κοράνι σε τζαμί στα λουτρά Θερμών
Ο 60χρονος πήρε και μια κουρτίνα, την έβαλε στο κεφάλι του και περιφερόταν στα λουτρά Θέρμης
Τις αρχές ενημέρωσαν κάτοικοι του χωριού που εείδαν τον 60χρονο.
Σύμφωνα με το xanthinews.gr ο άνδρας είναι Γαλλοβούλγαρος ο οποίος βρέθηκε στην περιοχή χωρίς να έχει ταξιδιωτικά έγγραφα.
Δείτε φωτογραφίες



«Οι ασεβείς πράξεις, οι οποίες έλαβαν χώρα σε Τζαμί της ευρύτερης περιοχής της Ξάνθης, είναι απολύτως καταδικαστέες χωρίς αστερίσκους, προξενούν ιδιαίτερη θλίψη σε όλους μας, αλλά, συγχρόνως, χαλυβδώνουν την θέλησή μας να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο του απόλυτου σεβασμού της θρησκευτικής ελευθερίας των μουσουλμάνων συμπολιτών μας της Θράκης, την οποία άλλωστε εγγυάται το Σύνταγμα της Ελλάδας. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στην Ελληνική Αστυνομία η οποία επενέβη άμεσα, συνέλαβε τον αλλοδαπό δράστη και ήδη ακολουθείται η αυτόφωρη διαδικασία του νόμου. Ο σεβασμός στους χώρους λατρείας κάθε θρησκευτικής κοινότητας αποτελεί αδιαπραγμάτευτη αξία για την Ελλάδα».