Γ. Οικονόμου από τον Έβρο: Είμαστε στο πλευρό των Θρακιωτών για περισσότερη ασφάλεια

Επίσκεψη στον Έβρο πραγματοποιεί ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, κ. Γιάννης Οικονόμου, στο πλαίσιο αποστολής κυβερνητικών στελεχών για αυτοψία στις πληγείσες από τις πυρκαγιές περιοχές

Ο Υπουργός βρέθηκε μεταξύ άλλων στο Συντονιστικό Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων της Πολιτικής Προστασίας, στην Αλεξανδρούπολη, όπου ενημερώθηκε από την Ελληνική Αστυνομία και τον Ελληνικό Στρατό, παρουσία του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ, κ. Κωνσταντίνου Φλώρου, και του Γενικού Επιθεωρητή Αστυνομίας Βορείου Ελλάδας, κ. Σπυρίδωνα Σκλάβου, για τις ενέργειες κατά την αντιμετώπιση των πυρκαγιών και την επιτήρηση των συνόρων.

Ακολούθησε συνάντηση με τους κατά τόπους Αστυνομικούς Διευθυντές του Έβρου, όπου και ενημερώθηκε για τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της ΕΛ.ΑΣ. στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών, αλλά και για τις ανάγκες και τις προτεραιότητες του Σώματος στην ευρύτερη περιοχή.

Ο κ. Οικονόμου μετέβη στα Διόδια Μέστης, στην Εγνατία Οδό και μίλησε με αστυνομικούς, οι οποίοι νυχθημερόν αντιμετωπίζουν στο πεδίο φαινόμενα παραβατικότητας, ιδίως την πρακτική των λαθροδιακινητών να χρησιμοποιούν την Εθνική Οδό κάνοντας αναστροφή και κινούμενοι στην αντίθετη λωρίδα κυκλοφορίας μεταφέροντας παράτυπους μετανάστες και θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια οδηγών και επιβαινόντων.

Επισκέφθηκε, επίσης, τον Ίασμο και τις Σάπες και τα Αστυνομικά Τμήματα και Τμήματα Συνοριακής Φύλαξης των περιοχών.

Ο Υπουργός, ανάμεσα σε άλλα, δήλωσε:

«Ο Έβρος και η Θράκη δοκιμάζονται τις τελευταίες μέρες από τις πυρκαγιές και το μεταναστευτικό. Δηλώνουμε ουσιαστικά, για μία ακόμη φορά, την προτεραιότητά μας να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις αυτές, για τη θωράκιση της πρώτης γραμμής, των συνόρων μας.

Είχα μια σειρά από συσκέψεις με τους Αξιωματικούς, επικεφαλής της Ελληνικής Αστυνομίας στον Έβρο και στη Θράκη, με τους αστυνομικούς, τους άνδρες και τις γυναίκες της ΕΛ.ΑΣ., που βρίσκονται στο πεδίο. Τους ευχαρίστησα για την πολύτιμη συνδρομή τους αυτές τις πολύ δύσκολες τελευταίες μέρες, στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών, με τις εκκενώσεις.

Από την πλευρά του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Ελληνικής Αστυνομίας σχεδιάζεται η εντατικοποίηση της παρουσίας μας, η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού με αύξηση του αριθμού των αποσπάσεων των στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας που θα έρθουν στον Έβρο. Ταυτόχρονα, έχουμε δρομολογήσει και έχουμε εξασφαλίσει για τέσσερα χρόνια κονδύλια για πρόσληψη συνοριοφυλάκων. Θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια έτσι ώστε με συνοπτικές διαδικασίες να ξεκινήσουν το ταχύτερο δυνατό.

Είμαστε εδώ για να δείξουμε τη δυναμική μας ανταπόκριση στην εφευρετικότητα των εγκληματικών δικτύων λαθροδιακινητών παράτυπων μεταναστών, τα οποία εφαρμόζουν καινούργιες μεθόδους -πιο σκληρές, πιο άγριες, πιο επικίνδυνες για την κοινωνία, όπως αυτές που έχετε βιώσει με τραγικό τρόπο εδώ στην Αλεξανδρούπολη και στην Εγνατία Οδό- με σαφείς οδηγίες, με επιχειρησιακό σχέδιο για εκτροπή για καταδίωξη, εφόσον εξασφαλιστεί ότι μπορεί να είναι αποτελεσματική, χωρίς να εγκυμονούνται ευρύτεροι κίνδυνοι για τον πληθυσμό.

Οι διαδικασίες στο φράχτη προχωρούν με γρήγορο ρυθμό. Το χρονοδιάγραμμα που έχουμε υλοποιείται και θα υλοποιηθεί σύμφωνα με τον προγραμματισμό.

Η Ελληνική Πολιτεία είναι αποφασισμένη να τηρήσει το λόγο και τη δέσμευση της για τη συνολική επιτήρηση των συνόρων μας στον Έβρο. Παράλληλα, δεδομένων των δυναμικών χαρακτηριστικών, υπάρχει σε εφαρμογή και θα εντατικοποιηθεί ένα διακλαδικό σχέδιο των υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας.

Είναι ανεπίτρεπτο και απαράδεκτο κάποιοι να θεωρούν ότι μπορούν να υποκαταστήσουν το Κράτος. Διαπράττουν μεγάλη ζημιά απέναντι στην Πατρίδα και έχω πλήρη επίγνωση αυτού που λέω.

Η Ελλάδα είναι ένα ευρωπαϊκό Κράτος Δικαίου, είναι μια συντεταγμένη πολιτεία και στις συντεταγμένες πολιτείες, δεν έχει σημασία μόνο το γιατί αντιδράς και τι κάνεις για να αντιδράσεις, αλλά και το πώς. Και το πώς στις δημοκρατίες το καθορίζει το Κράτος με τα όργανά του, η συντεταγμένη πολιτεία με τις διαδικασίες και τις λειτουργίες της. Η Ελληνική Αστυνομία, οι ελληνικές Αρχές ασφαλείας, έχουν ως προτεραιότητα τη θωράκιση του Έβρου.

Κατανοούμε την αγωνία των πολιτών, αλλά είμαστε εδώ συντεταγμένα -χωρίς απαξίωση, χωρίς μηδενισμό, όλο το προηγούμενο διάστημα- εντατικοποιώντας την παρουσία μας, εφαρμόζοντας τους νόμους της συντεταγμένης πολιτείας, να θωρακίσουμε πλήρως την περιοχή και να σταθούμε στο πλευρό της κοινωνίας. Να εμπνεύσουμε ξανά το αίσθημα ασφαλείας και προστασίας, το οποίο έχουν ανάγκη η περιοχή και οι πολίτες».




Γ. Πασχαλίδης – Ευχαριστίες στο ΕΚΑΒ Καβάλας και σε όλες τις Πυροσβεστικές Δυνάμεις

Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ευχαριστήσει το ανθρώπινο δυναμικό του ΕΚΑΒ Καβάλας αλλά και των γύρω περιοχών,για την άμεση και αποτελεσματική αντίδραση των μελών του στην αντιμετώπιση του κινδύνου που προκλήθηκε στους ασθενείς του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης εξαιτίας της πυρκαγιάς

Στις 21.8.2023 ξεκίνησε η επιχείρηση εκκένωσης του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης από τα μέλη του ΕΚΑΒ, καθώς η πυρκαγιά αλλά και ο έντονος καπνός απειλούσαν τόσο το ίδιο το Νοσοκομείο, όσο και τους ασθενείς που νοσηλεύονταν εκεί. Οι ασθενείς μεταφέρθηκαν στο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Αδαμάντιος Κοραής», το οποίο και μετατράπηκε σε πλωτό Νοσοκομείο. Τα πιο βαριά περιστατικά, μεταξύ αυτών και 11 νεογνά, διακομίστηκαν με την βοήθεια του ΕΚΑΒ Καβάλας στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας.

Στις 22.8.2023, το πλοίο «Αδαμάντιος Κοραής», το οποίο συνόδευσε ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, κατέπλευσε στο λιμάνι της Καβάλας, όπου και το υποδέχθηκαν ο Υφυπουργός Υγείας Δημήτρης Βαρτζόπουλος, ο Γιάννης Πασχαλίδης, ο Υποστράτηγος Νικόλαος Αθάνατος και ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Αλέξης Πολίτης. 29 ασθενείς μεταφέρθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας με την βοήθεια 23 ασθενοφόρων από τα ΕΚΑΒ Καβάλας, Θεσσαλονίκης, Σερρών, Δράμας και Αλεξανδρούπολης, ασθενοφόρων του Ελληνικού Στρατού, με την συνδρομή εθελοντών του Ερυθρού Σταυρού, καθώς και στρατιωτών.

Τέλος, σήμερα, στις 24.8.2023 ξεκίνησε η επιστροφή των ασθενών στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης από τα μέλη του ΕΚΑΒ Καβάλας.

Από την πρώτη στιγμή τα μέλη του ΕΚΑΒ Καβάλας, αλλά και των γύρω περιοχών, προχώρησαν σε ανάκληση των αδειών τους και των ρεπό, ώστε να συνδράμουν άπαντες στην αντιμετώπιση του κινδύνου που προκλήθηκε από την εκτεταμένη πυρκαγιά.

Παράλληλα, τα Αστικά ΚΤΕΛ Καβάλας συνέδραμαν στη μεταφορά των συνοδών των ασθενών.

Επίσης, το Πυροσβεστικό Πλοίο «ΠΕΤΡΑΚΗΣ» της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Λιμένος Καβάλας κατέπλευσε στις ακτές της Αλεξανδρούπολης και βοήθησε στον απεγκλωβισμό 8 συμπολιτών μας που είχαν αποκλειστεί λόγω της πυρκαγιάς.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ θερμά τα μέλη του ΕΚΑΒ, καθώς και όλο το υγειονομικό προσωπικό που από την πρώτη στιγμή και με ιδιαίτερη αυταπάρνηση συνεισέφεραν τα μέγιστα σε μια ακόμα απαιτητική στιγμή. Το ίδιο έπραξαν βέβαια τα Αστικά ΚΤΕΛ Καβάλας και οι Πυροσβεστικές μας δυνάμεις όπου και αν τους ζητήθηκε.»




Γ. Οικονόμου: Η ΕΛ.ΑΣ. προσφέρει σημαντικό και πολύπλευρο έργο και έχουμε στόχο να την κάνουμε πιο αποτελεσματική και οργανωμένη

Κύρια σημεία της συνέντευξη του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, κ. Γιάννη Οικονόμου, στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και τον δημοσιογράφο Γιώργο Αυτιά.

Οι αστυνομικοί στην πρώτη γραμμή του μετώπου στην Αλεξανδρούπολη και τον Έβρο για την προστασία και την ασφάλεια των πολιτών

Οι αστυνομικοί βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, όπως πάντοτε, όταν χρειάζεται να συνδράμουν την κοινωνία και την Πολιτεία σε όλες τις δραστηριότητες προστασίας της κοινωνίας και επιβολής του νόμου. Βοήθησαν σε εκκενώσεις, σε μια πολύ δύσκολη βραδιά και ημέρα για την Αλεξανδρούπολη.

Είδαμε να βοηθούν οι αστυνομικοί τους ανθρώπους να φύγουν, να μεταφερθούν με ασφάλεια, διότι πάντοτε προτεραιότητα είναι η προστασία της ανθρώπινης ζωής και στη συνέχεια των δημόσιων υποδομών και της περιουσίας.

Σε συνεργασία με την Πυροσβεστική και την Αυτοδιοίκηση, οι Αξιωματικοί, οι άντρες και οι γυναίκες της ΕΛ.ΑΣ., ήταν σε συνεχή επικοινωνία με το επιτελείο, με το Κέντρο Επιχειρήσεων εδώ στην Αθήνα, έτσι ώστε να συμβάλουμε και να συνδράμουμε προκειμένου με ασφάλεια να απομακρυνθούν οι πολίτες από τις εστίες του κινδύνου στη μάχη αντιμετώπισης πυρκαγιάς.

Στον Έβρο οι Έλληνες αστυνομικοί και συνοριοφύλακες την περίοδο του Δεκαπενταύγουστου απέτρεψαν περίπου 900 παράτυπες εισόδους μεταναστών ημερησίως

Στον Έβρο, πριν από λίγες μέρες, την περίοδο του Δεκαπενταύγουστου, οι Έλληνες αστυνομικοί, μαζί με τους συνοριοφύλακες, απέτρεπαν περίπου 900 παράνομες εισόδους ημερησίως παράτυπων μεταναστών.

Την περίοδο που η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων πολιτών ξεκουραζόταν, έκανε τις διακοπές της -και σωστά- 14, 15, 16 και 17 Αυγούστου, η ΕΛ.ΑΣ. στον Έβρο είχε 900 αποτροπές την ημέρα.

Είχε 30 συλλήψεις λαθροδιακινητών σε όλη την ελληνική επικράτεια, δίνει την μάχη στον Φράχτη και σε όλη την περιοχή του Έβρου για να θωρακίσει τα σύνορα μας, τα σύνορα της Ευρώπης, να αποτρέψει παράνομες εισόδους και ταυτόχρονα -όπου της ζητηθεί- να προστρέξει για να βοηθήσει ανθρώπους που ενδεχομένως χρειάζονται βοήθεια.

Αυτή είναι η ΕΛ.ΑΣ. και έχει τη σημασία του να αναδεικνύεται με αληθινά γεγονότα. Είναι η ΕΛ.ΑΣ. που δίνει τη μάχη να μεταφέρει ανθρώπους από τις φλόγες σε ασφαλή σημεία, την ίδια στιγμή που δίνει τη μάχη να προστατέψει τα σύνορα μας, την ίδια στιγμή που είναι στην πρώτη γραμμή αντιμετώπισης του οργανωμένου εγκλήματος. Αυτή είναι η ΕΛ.ΑΣ.

Δεν είμαστε εδώ για να κρύβουμε τα λάθη κάτω από το χαλί. Είμαστε εδώ, και είμαι εδώ προσωπικά, για να αποδίδουμε με δικαιοσύνη και αποφασιστικότητα, να αναδεικνύουμε τις ευθύνες, τις αδυναμίες και να βελτιωνόμαστε συνεχώς.

Την απαξίωση και τις γενικεύσεις δεν τις θέλουμε. Ταυτόχρονα, δεν θέλουμε αυτή την τεράστια αστοχία διαχείρισης μιας υπόθεσης, που ήταν απολύτως στα μέτρα της ΕΛ.ΑΣ., με την αλυσίδα λαθών σε μια σειρά από επίπεδα για τα οποία σε πρώτη φάση αποδόθηκαν ευθύνες και θα συνεχίσουν να αποδίδονται με βάση την έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Σύντομα, όχι στο διηνεκές. Σύντομα, είμαστε εδώ για να δούμε ποιος έφταιξε, τι έφτιαξε, να αποδώσουμε τις ευθύνες και να διορθώσουμε τις διαδικασίες, για να μην έχουμε πάλι τέτοιου είδους αστοχίες, οι οποίες δεν τιμούν ούτε την Αστυνομία και βρίσκονται πολύ μακριά από τα επιχειρησιακά της στάνταρ.

Προφανώς, η έρευνα συνεχίζεται και έχουν κληθεί συγκεκριμένοι άνθρωποι που εμπλέκονται σε όλη αυτή την αλυσίδα της υπόθεσης να καταθέσουν τις απόψεις τους. Πολύ σύντομα θα έχουμε και επιπλέον απόδοση ευθυνών, εκεί που υπάρχουν.

Έχει αποδείξει πολλές φορές η Κυβέρνηση αυτή ότι δεν κρύβει τα προβλήματα κάτω από το χαλί. Ούτε ουσιαστικά, ούτε επικοινωνιακά, κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Αυτό ήταν κάτι ανεπίτρεπτο, που δεν έπρεπε να συμβεί και αυτό που ο κόσμος ζητά, θα γίνει: ανάδειξη των προβλημάτων και απόδοση των ευθυνών με αποφασιστικότητα και δικαιοσύνη.

Υπήρχε μία αλυσίδα λαθών, μία λαθεμένη διαχείριση της πληροφορίας, λάθη σε επιχειρησιακό επίπεδο. Όλα αυτά, με ψυχραιμία, δικαιοσύνη, μεθοδικότητα, τα διερευνούμε και πολύ σύντομα θα υπάρχει απόδοση των ευθυνών.

Δεν υπάρχει περίπτωση οι ευθύνες να μην αποδοθούν εκεί που πραγματικά ανήκουν -επαναλαμβάνω- με αποφασιστικότητα και δικαιοσύνη. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην διδασκόμαστε από κάθε αδυναμία, έτσι ώστε να μην επιτρέψουμε ποτέ ξανά η αδράνεια, η πλημμέλεια, τα λάθη να εκθέσουν την Ελληνική Αστυνομία και τη χώρα με τέτοιο τρόπο.

Όπως επίσης -και γιατί και αυτό έχει τη σημασία του- δεν υπάρχει περίπτωση να επιτρέψουμε τη γενικότερη απαξίωση και ισοπέδωση της Ελληνικής Αστυνομίας, των ανωτάτων Αξιωματικών των ανώτερων Αξιωματικών, των ανδρών και γυναικών που βρίσκονται στο πεδίο, γιατί προσφέρουν πολύτιμη υπηρεσία στην Πολιτεία και στην Πατρίδα συνεχώς. Είναι η ίδια Αστυνομία που εκείνο το βράδυ συνέλαβε σκληρούς κακοποιούς.

Μιλάμε για συμμορίες, για εγκληματικές οργανώσεις, για ανθρώπους που διασυνδέονται με το οργανωμένο έγκλημα, που διασυνδέονται με ακραίες εξτρεμιστικές οργανώσεις, νεοναζί, μιλάμε για χαρακτηριστικά που έχει αποκτήσει η οπαδική βία που είναι πολύ μακριά από τις καθιερωμένες εικόνες που έχει κάποιος στο μυαλό του.

Για αυτό ακριβώς πρέπει να είναι πολυσχιδής η δράση μας απέναντι στην αντιμετώπιση αυτής της εγκληματικής συμπεριφοράς, να αναβαθμίσει και η ελληνική Πολιτεία το νομοθετικό της πλαίσιο. Έχουν γίνει σημαντικά βήματα μετά τη δολοφονία του Άλκη Καμπανού, που επέτρεψαν να μπουν φυλακή οι ένοχοι.

Στην αθλητική νομοθεσία κάναμε σημαντικές παρεμβάσεις, που όμως χρειάζονται διόρθωση, εμπλουτισμό, ενίσχυση και αυτή είναι η κατεύθυνση του Πρωθυπουργού. Προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούμε αποφασιστικά,  να κλείνουμε τα «παραθυράκια» που εκμεταλλεύονται κάποιοι και δημιουργούν αυτού του είδους τα άθλια φαινόμενα και τις άθλιες συμπεριφορές.

Η μάχη δεν είναι μόνο έξω από τις θύρες, είναι και στις γειτονιές που κάθονται άνθρωποι και πίνουν καφέ και πηγαίνουν και τους ρωτάνε τι ομάδα είσαι και από αυτό μπορούν να ξεκινήσουν περάσεις περιπέτειες. Η μάχη είναι στο Διαδίκτυο με το ηλεκτρονικό έγκλημα. Είναι σε συνεργασία με τις υπηρεσίες καταπολέμησης του οργανωμένου εγκλήματος. Η μάχη είναι ολιστική και θα τη δώσουμε σε όλα τα επίπεδα, πρέπει να δοθεί και στη διαμόρφωση και τη διάπλαση της κουλτούρας και του χαρακτήρα όλων αυτών των παιδιών σε όλα τα επίπεδα.

Είμαστε δίπλα στους αστυνομικούς, ξέρουμε τον αγώνα που δίνουν, αλλά ταυτόχρονα ξέρουμε και τις απαιτήσεις της κοινωνίας και όλοι πρέπει να γνωρίζουν ότι θα κρινόμαστε από την αποτελεσματικότητα της δουλειάς μας σε όλα τα επίπεδα: στο επιτελικό, στη διαχείριση, στο σχεδιασμό και στο επιχειρησιακό πεδίο.

Είναι μία υπόθεση που βρίσκεται σε εξέλιξη, που αγγίζει ευαίσθητες χορδές γιατί χάθηκε ένας νέος άνθρωπος, πρέπει να περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις την πρόοδο των εγκληματολογικών ερευνών. Όλα αυτά θέλουν το χρόνο τους γιατί δεν είναι απλές διαδικασίες. Θα εξαντληθεί κάθε δυνατότητα που υπάρχει και θα αξιοποιηθεί ό,τι στοιχείο υπάρχει.

Μετά την τραγική διαχείριση της περασμένης Δευτέρας, η Ελληνική Αστυνομία είχε να διαχειριστεί μέσα σε λίγες μέρες τον αγώνα του Παναθηναϊκού με τη Μαρσέιγ, του Ολυμπιακού με την Γκενκ, σε ένα ιδιαίτερο φορτισμένο περιβάλλον, στη συνέχεια το τελικό του Ευρωπαϊκού Σούπερ Καπ.

Σε μία ιδιαίτερα φορτισμένη ατμόσφαιρα, με φημολογίες στο διαδίκτυο, με πληροφορίες της Ασφάλειας για συγκρούσεις, για ραντεβού, για ετοιμασίες και απέδειξε ότι, όταν δουλεύει σωστά, μεθοδικά, αναλύει τις πληροφορίες και σχεδιάζει όπως πρέπει έχουμε αποτέλεσμα. Να έχουμε τη συνολική εικόνα.

Δεν κρύβουμε την αλήθεια και δεν εξιδανικεύουμε τα πράγματα από την μία, αλλά δεν ισοπεδώνουμε και μηδενίζουμε από την άλλη. Η Ελληνική Αστυνομία είναι παντού. Η Ελληνική Αστυνομία είναι στις παραλίες που καταλαμβάνουν παράνομους χώρους οι ομπρέλες, τα καθίσματα, όπου το κράτος πρέπει να επιβάλει το νόμο. Είναι ακόμα και σε μία σειρά γραφειοκρατικές διαδικασίες, θα είναι και έξω από τα γήπεδα για τους ελέγχους.

Δεν έχουμε μέτωπο με τους ανθρώπους που αγαπούν την ομάδα τους και πηγαίνουν με πάθος να υποστηρίξουν, να φωνάξουν, να εκτονωθούν, να διασκεδάσουν. Έχουμε ανοικτό μέτωπο με τις εγκληματικές οργανώσεις που δηλητηριάζουν ένα από τα λαοφιλέστερα αθλήματα στο κόσμο, όχι μόνο στην Ελλάδα.

Η μάχη δεν θα σταματήσει μέχρι να τελειώσει. Δεν είναι εύκολο και θέλουμε την κοινωνία σύμμαχο, θέλουμε τις ΠΑΕ συμμάχους. Δεν είναι μια μάχη μόνο έξω από τα γήπεδα. Είναι μια μάχη που πρέπει να δοθεί στις γειτονιές. Η Ελληνική Αστυνομία θα κάνει αυτό που πρέπει.

Νομοθετικά, η Πολιτεία θα κάνει πιο αυστηρό το νομοθετικό πλαίσιο, θα κλείσει «παράθυρα». Θέλουμε όμως την συνέργεια και τη συνεργασία όλων, χωρίς εκπτώσεις και χωρίς συμβιβασμούς. Όσος χρόνος και αν χρειαστεί, θα είμαστε στην πρώτη γραμμή για να κάνουμε αυτό που πρέπει.Θέλω να είμαι παρά πολύ προσεκτικός στο δημόσιο λόγο μου σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την εξέλιξη αυτής της υπόθεσης.

Όποιες κινήσεις γίνονται με βάση αποφάσεις και εντάλματα  που εκδίδει η Ανακρίτρια και η Δικαιοσύνη, στη βάση στοιχείων που αναλύονται συνεχώς. Η υπόθεση αυτή δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσει προτού εξετασθεί και η τελευταία ένδειξη, όπως προκύπτει από την ροή των πληροφοριών, είτε από οπτικό υλικό. Αξιολογούν οι Αρχές ό,τι υλικό έρχεται στη διάθεση τους και βεβαίως έχουμε και τα κινητά τηλέφωνα, που έχουν κατασχεθεί και που θα αρχίσει σιγά-σιγά και η επεξεργασία δεδομένων και εκεί.

Όταν λέμε ότι θέλουμε μία Αστυνομία περισσότερο αποτελεσματική, να βελτιώσουμε πράγματα, να αναδιοργανωθούμε σε μία σειρά από θεματικά πεδία που χρειάζεται να είμαστε ακόμη πιο αποτελεσματικοί, να επενδύσουμε ακόμη περισσότερο στον εκσυγχρονισμό στην τεχνολογία στην αναμόρφωση διαδικασιών και δομών -που αναδείχθηκε η αδυναμία τους με τραγικό τρόπο και στο συγκεκριμένο περιστατικό- σημαίνει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αδρανήσουμε ή να κάνουμε τον οποιοδήποτε συμβιβασμό.

Για τις νέες ταυτότητες

Σεβόμαστε τις ευαισθησίες και τα δικαιώματα του καθενός, αλλά πρέπει να λέμε τα  πράγματα  με το όνομα τους. Οι καινούργιες ταυτότητες δεν έχουν τίποτα το εξωγήινο, το αντιχριστιανικό, το δαιμονισμένο. Είναι το «όχημα» για να προσαρμοστεί η Ελλάδα στις απαιτήσεις του σύγχρονου κόσμου, να μπορούμε να ταξιδεύουμε με ασφάλεια, να είμαστε συμβατοί στις υποχρεώσεις μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στον κόσμο ολόκληρο.

Αυτοί που δηλητηριάζουν τα μυαλά των ανθρώπων, οφείλουν να ξέρουν ότι η Ελλάδα βρίσκεται στον 21ο αιώνα. Η πίστη, ο σεβασμός, οι ευαισθησίες είναι εσωτερικά ζητήματα του καθενός και δεν τίθενται στηνπαραμικρή διακινδύνευση με την ανάγκη προσαρμογής στις απαιτήσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο.

Πάρα πολύ σύντομα, από τα μέσα Σεπτεμβρίου και μετά, πιστεύω ότι θα είμαστε στη θέση να μπορούμε να χορηγούμε στο κόσμο τις καινούργιες ταυτότητες με τις προδιαγραφές ασφάλειας που οφείλουμε να έχουμε για όλους. Η ανθρωπότητα πέρασε τον Διαφωτισμό και η Ελλάδα βρίσκεται στον 21ο αιώνα.

Εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας στα ζητήματα της καθημερινότητας

Αναδεικνύεται ένα δεύτερο μεγάλο ζήτημα, που είναι και ένα προσωπικό μου στοίχημα και μία πρόκληση για την Κυβέρνηση.

Η εντατικοποίηση και η μεγαλύτερη πυκνότητα της εμφάνισης της Αστυνομίας στις γειτονιές και της Αθήνας, αλλά και των υπολοίπων πόλεων, η ακόμα μεγαλύτερη εγρήγορση και αποτελεσματικότητα απέναντι στην εγκληματικότητα που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες πολίτες στην καθημερινότητά τους, η πυκνότερη παρουσία σε ό,τι αφορά σε δραστηριότητες που έχουν να κάνουν με τη Τροχαία.

Η πολύ μεγάλη δουλειά που πρέπει να κάνουμε στο κομμάτι της οδικής ασφάλειας. Φέτος τα νούμερα από ανθρώπουςπου χάθηκαν από ατυχήματα και δυστυχήματα είναι ιδιαιτέρως ανησυχητικά.

Εκτός από την βαριά εγκληματικότητα, υπάρχουν μία σειρά από πράγματα που απασχολούν τον πολίτη στην καθημερινότητα του -στην Περιφέρεια και στην Αθήνα- σε ό,τι αφορά στην οδική ασφάλεια.

Οφείλουμε να είμαστε ακόμη πιο  αποτελεσματικοί, διορθώνοντας τις αδυναμίες, αξιοποιώντας ακόμη καλύτερα το υπάρχον δυναμικό με κινήσεις αναδιοργάνωσης, αναπροσανατολισμού δυνάμεων -όπου και όπως χρειάζεται- για να εμπεδωθεί ακόμη μεγαλύτερο αίσθημα προστασίας και ασφάλειας και ποιότητας ζωής στην ελληνική κοινωνία.




Συνάντηση Γ. Πασχαλίδη με Πρόεδρο ΕΛΓΑ για ανοιχτά ζητήματα του αγροτικού κόσμου Π.Ε. Καβάλας

Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης συνάντησε τις προηγούμενες ημέρες τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ, για θέματα που αφορούν τον αγροτικό κόσμο της Π.Ε. Καβάλας, και ειδικότερα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αγρότες της περιοχής, εξαιτίας των ακραίων καιρικών φαινομένων και ειδικά της χαλαζόπτωσης, που έλαβε χώρα το καλοκαίρι του 2022.

Πιο συγκεκριμένα, οι αμπελοκαλλιεργητές των ανοιχτών αμπελιών αντιμετωπίζουν σοβαρότατο πρόβλημα, καθώς προκλήθηκαν σημαντικές ζημίες στις βέργες των αμπελιών, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθεί σε μεγάλο βαθμό η παραγωγή της τόσο της φετινής χρονιάς, όσο και των επόμενων ετών. Ταυτόχρονα αντιμετωπίζουν και ιδιαίτερο πρόβλημα με τον περονόσπορο, ο οποίος έχει προκαλέσει μεγάλο πρόβλημα στην παραγωγή.

Στην συνέχεια, μείζον ζήτημα έχει προκύψει και στην παραγωγή ελιάς στην ΠΕ Καβάλας και την Θάσο. Τα έντονα καιρικά φαινόμενα και κυρίως ο ήπιος φετινός χειμώνας, έχουν προκαλέσει ακαρπία στα ελαιόδεντρα, ενώ η χαλαζόπτωση είχε ως αποτέλεσμα να προκληθούν καρκινώματα.

Επίσης, στην περιοχή του Μελισσοκομείου και στα Τενάγη Φιλίππων, σημειώθηκαν ζημίες στις καλλιέργειες εξαιτίας του πολύ δυνατού αέρα. Ειδικότερα, οι έντονοι άνεμοι έχουν προκαλέσει εκτεταμένες ζημίες στους ηλιόσπορους, τα καλαμπόκια και τα ροδάκινα. Εκτός αυτού όμως στα Τενάγη Φιλίππων οι αυξημένες θερμοκρασίες του φετινού καλοκαιριού είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί σε μεγάλο βαθμό η παραγωγή σόγιας, καλαμποκιού και ηλιόσπορων.

Παράλληλα, ο Βουλευτής ενημέρωσε τον Πρόεδρο για τις καταστροφές που έχουν προκληθεί στις καλλιέργειες στην περιοχή Αντιφιλίππων του Δήμου Παγγαίου, εξαιτίας της συντριβής του ουκρανικού αεροσκάφους  ANTONOV.

Επιπλέον, ο Βουλευτής επανέφερε το θέμα της αποζημίωσης των αγροτών εξαιτίας της ραγδαίας αύξησης των τιμών στις πρώτες ύλες και το πετρέλαιο, που προκλήθηκε από τον πόλεμο στην Ουκρανία και την συνακόλουθη ενεργειακή κρίση.

Τέλος, ο Βουλευτής μετέφερε στον Πρόεδρο το αίτημα των αγροτών η αξιολόγηση της ζημίας να γίνει από γεωπόνους του Υποκαταστήματος ΕΛΓΑ Καβάλας, κατά το χρόνο συγκομιδής της παραγωγής, ώστε να καθίσταται με αυτό τον τρόπο δυνατή η εκτίμηση του ύψους της πραγματικής ζημίας.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ, κ Ανδρέα Λυκουρέντζο, που άκουσε με μεγάλη προσοχή τα δίκαια αιτήματα των αγροτών της Π.Ε. Καβάλας.»

 

 




Παρεμβάσεις Γ. Πασχαλίδη για ζητήματα Υ.ΔΟΜ. Θάσου και ακτοπλοϊκή σύνδεση με Καβάλα

Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ενημερώσει τους συμπολίτες του, και δη τους κατοίκους της Θάσου, σχετικά με τα ζητήματα που αφορούν τις Υπηρεσίες Δόμησης Θάσου, καθώς και την ακτοπλοϊκή σύνδεση Καβάλας-Θάσου

Ο Βουλευτής ήρθε σε επικοινωνία με τους αρμόδιους ιθύνοντες του Υπουργείου Εσωτερικών, τους οποίους και ενημέρωσε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Υ.ΔΟΜ Θάσου, κυρίως εξαιτίας της υποστελέχωσης της, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα καθυστερήσεις στην έκδοσης οικοδομικών αδειών.

Ο Αν. Υπουργός Εσωτερικών, κ Θεόδωρος Λιβάνιος, έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πρόβλημα που έχει προκύψει και θα επισκεφθεί προσωπικά το νησί της Θάσου, ώστε να ελέγξει την κατάσταση με σκοπό να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα.

Για το ζήτημα αυτό, ο Βουλευτής ενημέρωσε και τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, οι οποίοι του γνωστοποίησαν πως η παράταση της ισχύς των αδειών εκτός σχεδίου πόλεως είναι υπό εξέταση.

Τέλος ο Βουλευτής επικοινώνησε με τους ιθύνοντες του Υπουργείου Ναυτιλίας και τους ενημέρωσε για ορισμένα ζητήματα που αφορούν την ακτοπλοϊκή σύνδεση Καβάλας-Θάσου.

Αναφορικά με τα δρομολόγια Δημόσιας Επιβολής όσες εταιρίες έχουν αναλάβει δρομολόγια που συνδέουν την Κεραμωτή με τον Λιμένα, έχουν την υποχρέωση να αναλάβουν με τον ανάλογο στόλο και τα αντίστοιχα δρομολόγια Καβάλας-Πρίνου, σε διαφορετική περίπτωση, επιβάλλεται πρόστιμο από τις αρμόδιες αρχές.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστώ θερμά τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών, κ Θεόδωρο Λιβάνιο, τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιώτικης Πολιτικής, κ Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, καθώς και τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ Θόδωρο Σκυλακάκη, που άκουσαν με προσοχή τα δίκαια αιτήματα των κατοίκων του νησιού της Θάσου».




Επίσκεψη του Γ. Πασχαλίδη στο εκλογικό κέντρο του Ντίνου Κλειτσιώτη

Επίσκεψη στο εκλογικό κέντρο του συνδυασμού ”Όραμα για το Μέλλον”, του υποψηφίου δημάρχου Καβάλας, Ντίνου Κλειτσιώτη, πραγματοποίησε την Πέμπτη 10 Αυγούστου, ο βουλευτής Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Πασχαλίδης

Στη διάρκεια της συνάντησής τους, η οποία πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, οι κύριοι Κλειτσιώτης και Πασχαλίδης, είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο Δήμος Καβάλας, αλλά και για τις προοπτικές ανάπτυξης που υπάρχουν για τον τόπο μας.

Από τη μεριά του ο βουλευτής Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας εξέφρασε την πλήρη υποστήριξη και την εμπιστοσύνη του στον υποψήφιο δήμαρχο Ντίνο Κλειτσιώτη, σε σχέση με το πρόγραμμά του συνδυασμού του για την ανάπτυξη του Δήμου Καβάλας, ενώ υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας τους για ευημερία κι ένα καλύτερο μέλλον για την τοπική κοινωνία.




Αποχώρηση-“βόμβα” του Θοδωρή Μήτρα από την παράταξη του Γ. Εριφυλλίδη

Ο καρδιολόγος Θόδωρος Μήτρας, με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο fb, κάνει γνωστό ότι δεν θα είναι υποψήφιος με τον συνδυασμό «Η Καβάλα Μπροστά» του Γιάννη Εριφυλλίδη.

Όπως αναφέρει, αποσύρει την υποψηφιότητά του, μετά την ανακοίνωση στήριξης του Γιάννη Εριφυλλίδη από τον ΣΥΡΙΖΑ:

Η απόφαση μου να ασχοληθώ με τα κοινά ήταν μια προσωπική επιλογή η οποία εδραιώθηκε μέσα μου μετά και την παρότρυνση πολλών ανθρώπων που γνωρίζουν την γενικότερη στάση ζωής μου.

Κανένα κέρδος ή πλεονέκτημα δεν μπορεί να αποκτηθεί αν θυσιάσει κάποιος την υπόληψη του, το όνομα του, την συνείδηση του, την καλοπιστία του, τις αρχές και την αξιοπρέπεια του. Είμαι ένας άνθρωπος ο οποίος σέβεται την κοινωνία την οποία ζητάει να υπηρετήσει υπερβαίνοντας το ατομικό συμφέρον και με ανυπέρβλητο το αίσθημα δικαιοσύνης. Θεωρώ ότι είναι ύψιστο καθήκον να συμφωνούν τα λόγια με τις πράξεις μας.

Η σημασία του σεβασμού για εμένα είναι από τις πιο θεμελιώδεις ηθικές αξίες. Ο σεβασμός δίνεται και λαμβάνεται . Δεν μπορεί να μετρηθεί σαν ποσότητα, δεν μπορεί ν’ αγοραστεί ούτε μπορεί να διαπραγματευτεί. Χτίζεται με τον χρόνο και μπορεί πολύ εύκολα να χαθεί μέσα σε ένα πεντάλεπτο τηλεφώνημα.

Η πρόθεση μου να ασχοληθώ με τα κοινά σε επίπεδου δήμου, της Καβάλας και των Φίλιππων, ήταν σταθερή και παραμένει αταλάντευτη. Όπως έχω πει επίσης στις τοπικές εκλογές δεν πρέπει να έχουν ανάμειξη οι πολιτικές παρατάξεις. Το ίδιο είχα πει και στον Γιάννη Εριφυλλίδη. Μετά την χθεσινή επίσημη ανακοίνωση στήριξης από τον ΣΥΡΙΖΑ προς το πρόσωπο του κατόπιν εγγράφου αιτήματος του (και μάλιστα με σύναψη προγραμματικής συμφωνίας 10 σημείων σύμφωνα με το γραπτό δελτίο τύπου των μελών των οργανώσεων του ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ του Δήμου Καβάλας) – κάτι το οποίο αγνοούσα παντελώς- θα ήμουν αντίθετος σε αυτά που δήλωνα.

Όλοι έχουμε ιδεολογική ταυτότητα. Προφανώς.

Στις τοπικές εκλογές όμως την αφήνουμε σπίτι μας.

Ανακοινώνω την λύση της συνεργασίας μου με τον συνδυασμό «η Καβάλα μπροστά» του Γιάννη Εριφυλλίδη.




Συνάντηση Γ. Πασχαλίδη με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ενημερώσει τους συμπολίτες του σχετικά με την συνάντηση που είχε με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ.Λευτέρη Αυγενάκη, για θέματα που αφορούν τον αγροτικό κόσμο της περιοχής μας

Αρχικά, ο Βουλευτής αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αγρότες μας, εξαιτίας των ακραίων καιρικών φαινομένων και ειδικά της χαλαζόπτωσης, που έλαβε χώρα το καλοκαίρι του 2022. Πιο συγκεκριμένα, οι αμπελοκαλλιεργητές των ανοιχτών αμπελιών αντιμετωπίζουν σοβαρότατο πρόβλημα, καθώς προκλήθηκαν σημαντικές ζημίες στις βέργες των αμπελιών, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθεί σε μεγάλο βαθμό η παραγωγή τόσο της φετινής χρονιάς όσο και των επόμενων ετών. Συγχρόνως, έχουν έρθει αντιμέτωποι και με τον περονόσπορο, ο οποίος έχει προκαλέσει μεγάλο πρόβλημα στην παραγωγή.

Εν συνέχεια, ο Βουλευτής αναφέρθηκε στο μείζον ζήτημα που έχει προκύψει στην παραγωγή ελιάς στην Π.Ε. Καβάλας και στην Θάσο. Τα έντονα καιρικά φαινόμενα και κυρίως ο ήπιος φετινός χειμώνας έχουν προκαλέσει ακαρπία στα ελαιόδεντρα, ενώ η χαλαζόπτωση είχε ως αποτέλεσμα να προκληθούν καρκινώματα.

Επίσης, κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Βουλευτής ενημέρωσε τον Υπουργό και  για τις ζημίες που σημειώθηκαν στις καλλιέργειες εξαιτίας του πολύ δυνατού ανέμου  στην περιοχή του Μελισσοκομείου και στα Τενάγη Φιλίππων. Ειδικότερα, οι έντονοι άνεμοι έχουν προκαλέσει εκτεταμένες ζημίες στους ηλιόσπορους, τα καλαμπόκια και τα ροδάκινα. Εκτός αυτού, όμως, στα Τενάγη Φιλίππων οι αυξημένες θερμοκρασίες του φετινού καλοκαιριού είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθεί σε μεγάλο βαθμό η παραγωγή σόγιας, καλαμποκιού και ηλιόσπορων.

Παράλληλα, ο Βουλευτής αναφέρθηκε και στις καταστροφές που έχουν προκληθεί στις καλλιέργειες στην περιοχή Αντιφιλίππων του Δήμου Παγγαίου, εξαιτίας της συντριβής του ουκρανικού αεροσκάφους  ANTONOV.

Επιπλέον, ο Βουλευτής επανάφερε το θέμα της αποζημίωσης των αγροτών εξαιτίας της ραγδαίας αύξησης των τιμών στις πρώτες ύλες και το πετρέλαιο, που προκλήθηκε από τον πόλεμο στην Ουκρανία και την συνακόλουθη ενεργειακή κρίση.

Τέλος, ο Υπουργός ενημέρωσε τον Βουλευτή πως τις επόμενες μέρες θα ολοκληρωθεί η αποζημίωση των δικαιούχων του Προγράμματος «Υπομέτρο 5.1 – Επενδύσεις σε προληπτικές δράσεις που αποσκοπούν στη μείωση των συνεπειών πιθανών φυσικών καταστροφών, δυσμενών κλιματικών φαινομένων και καταστροφικών συμβάντων».

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Λευτέρη Αυγενάκη, που άκουσε με μεγάλη προσοχή τα δίκαια αιτήματα των αγροτών της Π.Ε. Καβάλας.»

 




Γ’ Εθνική | 10 Σεπτεμβρίου η σέντρα του πρωταθλήματος

Η κλήρωση του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής για τη σεζόν 2023-2024, έγινε το πρωί της Παρασκευής (04/08).   Την πρώτη αγωνιστική ο ΑΟΚ θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας την Αναγέννηση Επανομής, ενώ ο Νέστος Χρυσούπολης θα αγωνιστεί επίσης εκτός έδρας με τον Αετό Βαρβάρας στη Χαλκιδική.