Πρώτος σταθμός της περιοδείας του Γ.Γ του Κ.Κ.Ε Δημήτρου Κουτσούμπα στην Θάσο

Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, φτάνοντας σήμερα το μεσημέρι στο λιμάνι της Θάσου, πρώτο σταθμό στην περιοδεία του στην περιφέρεια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ξεκινάμε την περιοδεία μας, εδώ από το όμορφο νησί της Θάσου, στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, μια ακριτική περιοχή με πάρα πολλά προβλήματα. Θα μιλήσουμε με μαζικούς φορείς, με σωματεία, με συλλόγους, με κατοίκους της περιοχής και θα μιλήσουμε και σε πολιτικές εκδηλώσεις και συγκεντρώσεις που οργανώνει η Κομματική Οργάνωση.

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο λαός εδώ, όπως και πανελλαδικά είναι τεράστια. Έχουμε μία κυβέρνηση ανάλγητη, η οποία συνεχώς προσθέτει νέα προβλήματα, εκτός από τα προβλήματα που δημιουργεί με τη συγκάλυψη της τραγωδίας των Τεμπών χωρίς την απόδοση ακόμη των πολιτικών και ποινικών ευθυνών, που έπρεπε να είχε γίνει χθες, όπως είναι σήμερα αυτή η άθλια μεθόδευση με την Προανακριτική επιτροπή για τον Χρήστο Τριαντόπουλο αλλά και όλη τη μεθόδευση που έγινε με την Επιτροπή, που η ίδια σύστησε και η οποία με τα διάφορα «ήξεις αφήξεις» προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Μαζί με όλα αυτά υπάρχουν τα «Τέμπη» της καθημερινής ζωής, η τεράστια ακρίβεια, οι χαμηλοί μισθοί, τα σοβαρά προβλήματα στην αγροτική και κτηνοτροφική παραγωγή και εδώ στη Θάσο και ευρύτερα σε όλη την Ανατολική Μακεδονία – Θράκη. Αυτά θα συζητήσουμε με τους φορείς και τους κατοίκους και θα τα ξαναπούμε».




Περιοδεία στην Θάσο για τον Γ.Γ του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα

Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας την Παρασκευή 11, το Σάββατο 12 και την Κυριακή 13 Απριλίου θα πραγματοποιήσει περιοδεία στην Περιφέρεια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Το πρόγραμμά του θα έχει ως εξής:

Την Παρασκευή 11 Απριλίου, στις 18:00, θα μιλήσει σε σύσκεψη με φορείς και σωματεία της Θάσου που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του “Καλογερικού” στον Λιμένα της Θάσου.

Στις 21:00, θα απευθύνει χαιρετισμό στη συνεστίαση των Κομματικών Οργανώσεων Θάσου, στο κέντρο «Αλμυρίκια» στα Λιμενάρια της Θάσου.

Το Σάββατο 12 Απριλίου, στις 19:00, θα μιλήσει σε πολιτική συγκέντρωση στην Αποθήκη 1 στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Την Κυριακή 13 Απριλίου, στις 11:00, θα μιλήσει σε σύσκεψη σωματείων και φορέων της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στην αίθουσα του Εμπορικού Επιμελητηρίου Ξάνθης.

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)




Στο Μαξίμου σήμερα ο γ.γ. του ΝΑΤΟ – Τι φέρνει στις βαλίτσες του ο Ρούτε και ποιες είναι οι προσδοκίες της Αθήνας

Ποια θέματα θα βρεθούν στο επίκεντρο της συνάντησής του με τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Ο προϋπολογισμός του 2025 πρωταγωνίστησε στο χθεσινό υπουργικό συμβούλιο, η συνεδρίαση του οποίου διήρκεσε τρεισήμισι ώρες υπό τον πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να επισημαίνει ότι ο νέος προϋπολογισμός συνδυάζει τη δημοσιονομική σοβαρότητα με την οικονομική ανάπτυξη, καθώς στόχο έχει να απαντήσει σε εθνικές και κοινωνικές προτεραιότητες, επουλώνοντας τις πληγές της κρίσης της περασμένης δεκαετίας και συντελώντας στο να ανέβει η πατρίδα μας ακόμα ψηλότερα.

Μεταξύ άλλων αυτό που συζητήθηκε είναι ότι η εξυγίανση των οικονομικών του κράτους επιτρέπει την κάλυψη εθνικών αναγκών όπως η ενίσχυση των εξοπλιστικών προγραμμάτων. Ένα θέμα που αναμένεται να κυριαρχήσει σήμερα κατά τη συνάντηση του πρωθυπουργού στις 12.00 στο Μέγαρο Μαξίμου με τον γενικό γραμματέα του ΝΑΤΟ, Μαρκ Ρούτε, ο οποίος έρχεται στην Ελλάδα προσερχόμενος από την Άγκυρα, καθώς χθες είχε συνάντηση με τον πρόεδρο της Τουρκίας, με τον οποίο συνομίλησε για τις αυξανόμενες προκλήσεις και τη «συλλογική μας ασφάλεια», αλλά και με τους υπουργούς Εξωτερικών και Άμυνας, Χακάν Φιντάν και Γιασάρ Γκιουλέρ αντίστοιχα.

Στο «τραπέζι» της συνάντησης Μητσοτάκη – Ρούτε τα δύο ανοιχτά πολεμικά μέτωπα

Νωρίτερα ο πρώην πρωθυπουργός της Ολλανδίας, Μαρκ Ρούτε, θα βρεθεί στα υπουργεία Άμυνας και Εξωτερικών για συνομιλίες με Νίκο Δένδια και Γιώργο Γεραπετρίτη αντίστοιχα. Στο επίκεντρο της σημερινής συνάντησης Μητσοτάκη – Ρούτε αναμένεται να βρεθούν τα δύο ανοιχτά πολεμικά μέτωπα, ο συνεχιζόμενος πόλεμος στην Ουκρανία και η κρίση στη Μέση Ανατολή, ενόψει και της ανάληψης της Προεδρίας των ΗΠΑ από τον Ντόναλντ Τραμπ τον Ιανουάριο, η αλληλεγγύη των συμμάχων του ΝΑΤΟ και η συμβολή της Ελλάδας στο ΝΑΤΟ ως σύμμαχος.

Αυτό που επισημαίνεται από την ελληνική πλευρά είναι ότι συνολικά οι δαπάνες για την Άμυνα το 2025 θα είναι αυξημένες κατά 73% σε σχέση με το 2019, καθώς οι φυσικές παραλαβές –καθώς αναμένεται μεταξύ άλλων η παραλαβή των φρεγατών Belharra– αναμένεται να αυξηθούν κατά 746 εκατ. το 2025 και να διαμορφωθούν σε 1,641 δισ. έναντι 896 εκατ. το 2024. «Δαπανούμε κάτι παραπάνω από το 3% του ΑΕΠ μας για αμυντικές δαπάνες», επανέλαβε χθες ο πρωθυπουργός και αυτό αναμένεται να τονίσει και σήμερα στον Μαρκ Ρούτε, ο οποίος και θα πραγματοποιήσει το πρώτο του ταξίδι ως γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ στη χώρα μας μετά την ανάληψη των καθηκόντων του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την περασμένη Παρασκευή ο νέος γ.γ. του ΝΑΤΟ συναντήθηκε με τον Ντόναλντ Τραμπ για πρώτη φορά μετά την επανεκλογή του στην προεδρία των ΗΠΑ, με τον οποίο συζήτησε για «το εύρος των παγκόσμιων ζητημάτων ασφαλείας που αντιμετωπίζει η συμμαχία». Θετικό είναι για την Ελλάδα το γεγονός ότι Ντόναλντ Τραμπ σε δηλώσεις του έχει επιμείνει ότι ένα ισχυρό ΝΑΤΟ απαιτεί από όλα τα κράτη-μέλη να κάνουν το δικό τους μέρος αναλόγως της οικονομικής τους δύναμης.

Οι σχέσεις Μητσοτάκη – Ρούτε δεν θα χτιστούν από την αρχή, καθώς επί πρωθυπουργίας του Ολλανδού είχαν συναντηθεί και μάλιστα στη συνάντηση που είχαν πριν από περίπου έναν χρόνο στη Χάγη ο Μαρκ Ρούτε είχε αποδώσει τα εύσημα στην Ελλάδα για την πρόοδο στην οικονομία της, με την χώρα μας να έχει ανακτήσει την επενδυτική βαθμίδα.

Παράλληλα η συνάντηση γίνεται και λίγα 24ωρα μετά την αποκάλυψη από την «Καθημερινή της Κυριακής» ότι στην πρόσφατη επίσκεψη του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκου Χριστοδουλίδη, στις ΗΠΑ αυτό που συζήτησε μεταξύ άλλων με τον Τζο Μπάιντεν ήταν η ένταξη της Κυπριακής Δημοκρατίας στο ΝΑΤΟ, όταν οι πολιτικές συνθήκες το επιτρέψουν.

«Μην ξεχνάμε ότι Αθήνα και Λευκωσία ακολουθούν κοινή γραμμή πλεύσης και έχουν διαρκώς ανοικτούς τους διαύλους επικοινωνίας», σχολίαζε κυβερνητικός αξιωματούχος και τόνιζε επίσης ότι «για να φτάσουμε στον στόχο αυτό θα πρέπει να έχουν προηγηθεί θετικές εξελίξεις στο κυπριακό πρόβλημα και πρόοδος στα ευρωτουρκικά».

Όπως και να έχει, η άφιξη του γ.γ. του ΝΑΤΟ στην Αθήνα μία ημέρα μετά την επίσκεψή του στην Άγκυρα θεωρείται από μόνη της είδηση.




Γ.Γ. Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ξάνθης | Χωρίς αναγνώριση ως επικίνδυνο, το επάγγελμα του αστυνομικού

«Σαράντα λεπτά την ώρα για την νυχτερινή εργασία στους Αστυνομικούς. Χωρίς αναγνώριση του επαγγέλματος του Αστυνομικού ως επικίνδυνο και με τον ίδιο τον Αστυνομικό να εξασφαλίζει τον εξοπλισμό για την προστασία του». Αυτό τόνισε μιλώντας στην ΕΡΤ ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ξάνθης  Παναγιώτης Δροσίδης.

Σχετικά με τα κενά στις Αστυνομικές Διευθύνσεις της Περιφέρειας ο κ. Δροσίδης υποστήριξε πως «είναι πάνω από 100, καθώς δεν γίνεται αναπλήρωση όσων συνταξιοδοτούνται και επι πλέον γίνεται διαρκώς αφαίμαξη προσωπικού προς τα μεγάλα αστικά κέντρα, τα νησιά και τα αεροδρόμια».

Για τη νυχτερινή αποζημίωση απέστειλαν απάντηση οι Ενώσεις Αστυνομικών Υπαλλήλων Ροδόπης, Ορεστιάδας, Ξάνθης, Καβάλας λέγοντας πως η κυβέρνηση κοστολογεί τις ζωές τους για 40 λεπτά του ευρώ και  «θα πάρει την απάντηση όταν θα έλθει η ώρα», ζητώντας επιτακτικά την αναγνώριση ως επικίνδυνου του επαγγέλματος του Αστυνομικού.

Σύνταξη: Βασιλική Μαχαίρα

Πηγή : ertnews.gr




Γιάννης Πασχαλίδης | Συνάντηση με τον Γ.Γ του ΥΠΑΑΤ για τους δικαιούχους των σχεδίων βελτίωσης Νέστου

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης πραγματοποίησε συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Δημήτριο Παπαγιαννίδη.

Ειδικότερα, ο Βουλευτής, αμέσως μόλις πληροφορήθηκε τον τρόπο διανομής των χρημάτων του προγράμματος των σχεδίων βελτίωσης, έσπευσε να επισκεφθεί τον Γ.Γ. του Υπουργείου, προκειμένου να συζητήσει το θέμα. Μετά τη σχετική παρέμβαση του Βουλευτή, ο Γ.Γ. ανέφερε ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό, ώστε να δοθεί η βέλτιστη λύση στο ζήτημα.

Επιπλέον, ο Βουλευτής έθιξε για μία ακόμη φορά το  σοβαρό ζήτημα της άρδευσης νερού από τον ποταμό Νέστο, που ταλανίζει τους αγρότες της περιοχής. Ο Γ.Γ. ενημέρωσε τον Βουλευτή πως έθεσε το θέμα στους ιθύνοντες της ΔΕΗ και πως δεν πρέπει να υπάρχει λόγος ανησυχίας. 

Ο  Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Θερμές ευχαριστίες προς τον Γ.Γ. για την εσπευσμένη συνάντηση. Τα ζητήματα που συζητήθηκαν είναι ιδιαιτέρως σοβαρά και εκτιμώ πως θα υπάρξει επίλυση. »