“Οι ΗΠΑ δεν θα φύγουν από την Αλεξανδρούπολη”, διαβεβαιώνει ο Τραμπ

«Δεν είναι σωστή ιστορία». Με αυτή την τοποθέτηση ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ και ο υπουργός ‘Αμυνας Πιτ Χέγκσεθ διέψευσαν δημοσίευμα στον ελληνικό Τύπο που είχε υποστηρίξει την Κυριακή ότι η νέα αμερικανική κυβέρνηση ετοιμάζεται να κλείσει την βάση στην Αλεξανδρούπολη που εξυπηρετεί τα αμερικανικά στρατεύματα.

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ ρωτήθηκε για το συγκεκριμένο θέμα από δημοσιογράφο κατά τη διάρκεια των κοινών δηλώσεων με τον Γάλλο πρόεδρο Εμμανουέλ Μακρόν στο Οβάλ Γραφείο. Ο Ντόναλντ Τραμπ εμφανίστηκε να μην γνωρίζει το θέμα και γύρισε το κεφάλι του προς τον υπουργό ‘Αμυνας που απάντησε ότι η συγκεκριμένη ιστορία δεν ευσταθεί. «Δεν είναι μια σωστή ιστορία» συμπλήρωσε και ο Αμερικανός πρόεδρος.




Τα συνθήματα διαδηλωτών διέκοψαν ομιλία του Μπάιντεν | «Εργάζομαι με το Ισραήλ για να φύγουν από τη Γάζα»

Διαδηλωτές με συνθήματα υπέρ της κατάπαυσης του πυρός στη Γάζα διέκοψαν τον πρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν την ώρα που μιλούσε σε ιστορική εκκλησία της Νότιας Καρολίνας. Απευθυνόμενος σους διαδηλωτές, ο Μπάιντεν δήλωσε ότι κατανοεί το πάθος τους και ότι «εργάζεται αθόρυβα» με το Ισραήλ για να «φύγουμε από τη Γάζα».

«Αν ενδιαφέρεστε για τις ζωές που χάνονται στη Γάζα τότε θα πρέπει να ζητήσετε κατάπαυση πυρός στην Παλαιστίνη», «κατάπαυση πυρός τώρα» φώναξαν οι διαδηλωτές στον Μπάιντεν που μιλούσε στην εκκλησία στην οποία το 2015 ο ακροδεξιός Ντίλαν Ρουφ είχε σκοτώσει εννέα Αφροαμερικανούς.

«Όλα καλά», αντέδρασε αρχικά ο Μπάιντεν, σηκώνοντας ψηλά τα χέρια του.

«Κατανοώ το πάθος τους και εργάζομαι με την ισραηλινή κυβέρνηση για να μειώσουν την παρουσία τους και να φύγουν από τη Γάζα», είπε λίγη ώρα αργότερα ο πρόεδρος των ΗΠΑ.




Ακρίβεια: Δεν μπορούν να φύγουν από το πατρικό τους 7 στους 10 Έλληνες 18-34 ετών

Η ακρίβεια δεν επιτρέπει στους νέους να αυτονομηθούν – Το ποσοστό των νέων που διαμένει στο παιδικό του δωμάτιο παραμένει υψηλό στις ηλικίες 18-34.

Η άνοδος του κόστους στέγασης στην Ελλάδα οδηγεί τους νέους ηλικίας 18-34 ετών να διαμένουν στο πατρικό τους σπίτι.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Eurostat, η Ελλάδα κατατάσσεται στη δεύτερη θέση μεταξύ των 26 χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τον μέσο όρο να μην υπερβαίνει το 49,4%.

Οι ηλικίες 18-34 ετών έρχονται αντιμέτωπο με τα υψηλά ενοίκια που ξεπερνούν τα 400 ευρώ, καθιστώντας δύσκολο ν φύγουν από το πατρικό τους σπίτι. Η κατάσταση αυτή αποτυπώνεται στο γεγονός ότι περισσότεροι από 7 στους 10 νέους επιλέγουν να παραμένουν στο παιδικό τους δωμάτιο.




Απειλές Τουρκοκύπριου δημάρχου στον ΟΗΕ: «Αν δεν φύγουν τα οχήματά σας θα τα συντρίψουμε»

Η Τουρκία επιμένει να προβαίνει σε εμπρηστικές δηλώσεις σχετικά με τις επιθέσεις που πραγματοποίησαν Τουρκοκύπριοι εναντίον του ειρηνευτικού σώματος του ΟΗΕ στην Πύλα, που βρίσκεται στην Πράσινη Γραμμή. Οι επιθέσεις αυτές οδήγησαν στον τραυματισμό τριών μελών του ειρηνευτικού προσωπικού.

Στην τελευταία εξέλιξη, ο δήμαρχος του κατεχόμενου οικισμού Πέργαμος στην επαρχία Λάρνακας απέδωσε την ευθύνη για το περιστατικό στην ελληνοκυπριακή παράταξη. Ο δήμαρχος εξιστόρησε επίσης εμπλοκές με το προσωπικό του ΟΗΕ πριν από την εμπλοκή των τουρκοκυπριακών μπουλντόζων.

 Πρόκληση του δημάρχου

«Στις 17 Αυγούστου, στις 12:00 το μεσημέρι, η ομάδα οδοποιίας μας έφτασε στο σημείο. Μπήκαμε στην ενδιάμεση ζώνη. Δεν είχαμε πολλά προβλήματα εκείνη την ημέρα. Μόνο η Ειρηνευτική Δύναμη του ΟΗΕ είχε αυξήσει τα μέτρα ασφαλείας. Το επόμενο πρωί στις 05:00, πήγαμε στο πιο κρίσιμο σημείο, στην περιοχή Onevler, με 22 οχήματα. Ήμασταν 7 αστυνομικοί, εγώ και οι σωματοφύλακές μου. Οι δυνάμεις του ΟΗΕ ήρθαν με μια ομάδα 40-45 ατόμων» είπε στη Yeni Safak ο Μπουλέντ Μπεμπέκ, ο οποίος φέρεται να διέταξε τις μπουλντόζες «να καθαρίσουν τον δρόμο», παρασέρνοντας τα οχήματα της Ειρηνευτικής Δύναμης.

«Πιθανότατα νόμιζαν ότι θα φοβηθούμε και θα κάνουμε ένα βήμα πίσω. Αλλά χτίσαμε ένα ανθρώπινο τείχος. Ο υπεύθυνος για όσα έγιναν ήταν ο διοικητής της ειρηνευτικής δύναμης του ΟΗΕ στην περιοχή. Μας είπε απειλητικά:

Πρόεδρε, αυτό είναι ελληνικό έδαφος. Φύγετε αμέσως από αυτό το μέρος”, είπε. Κι εγώ του είπα: “Φύγετε εσείς από εδώ, αυτό είναι τουρκικό έδαφος, αν κάνετε έστω και ένα βήμα, θα κάνω ό,τι είναι απαραίτητο”. Και έμειναν εκεί» πρόσθεσε.

«Η ένταση ξεκίνησε εκείνη την ημέρα. Εμείς απωθήσαμε τις δυνάμεις του ΟΗΕ χρησιμοποιώντας σχετική δύναμη. Δεν υπήρξαν μάχες ή σωματικές επιθέσεις. Είχα κάνει τις προειδοποιήσεις μου από πριν και είχα πει: “Αν αυτά τα οχήματα δεν απομακρυνθούν, θα τα συντρίψω”.

Όταν είδα πως δεν αποχωρούσαν, έδωσα οδηγίες στις δυνάμεις μας και στους χειριστές των σκαπανέων, λέγοντας: “Τα πάντα στο δρόμο θα καθαριστούν, τίποτα δεν θα μείνει από τα εργαλεία και τον εξοπλισμό τους”.

Τα Ηνωμένα Έθνη δεν έχουν αποστολή να αποτρέψουν την κατασκευή δρόμων ή να θέσουν φράγματα. Είναι παρατηρητές εδώ, η αποστολή της ειρηνευτικής δύναμης του ΟΗΕ είναι να μειώσει τις εντάσεις μεταξύ των δύο κοινοτήτων.

Αλλά αυτοί βρίσκονται υπό τις διαταγές των Ελλήνων. Ενεργούν σύμφωνα με τις οδηγίες της ελληνικής κυβέρνησης. Το παλιό σύστημα έχει πλέον εκλείψει. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουμε ένα βήμα πίσω, αυτός ο δρόμος θα γίνει.

Το Ειρηνευτικό Σώμα το αποδέχτηκε και αυτό. Είμαι ακόμα εδώ, η ένταση έχει χαλαρώσει. Οι εργασίες στο δρόμο συνεχίζονται. Πήραν το μάθημά τους» συμπλήρωσε ο δήμαρχος του οικισμού στα Κατεχόμενα.

ethnos.gr