Φρίκη στο Μεξικό: Εννέα αγνοούμενοι φοιτητές βρέθηκαν τεμαχισμένοι σε λουτρό αίματος

Τα πτώματα εννέα ανθρώπων που εξαφανίστηκαν στο νότιο Μεξικό τον περασμένο μήνα βρέθηκαν τεμαχισμένα βάναυσα σε έναν αυτοκινητόδρομο δίπλα σε μια τσάντα γεμάτη με τα κομμένα χέρια τους. Οι σοροί τους ανακαλύφθηκαν μέσα στο πορτμπαγκάζ ενός εγκαταλελειμμένου αυτοκινήτου στο San Jose Miahuatlan, στα σύνορα των μεξικανικών πολιτειών Puebla και Oaxaca – 280 χλμ από την Πόλη του Μεξικού.

Πέντε από τα εννέα ακρωτηριασμένα πτώματα βρέθηκαν κάτω από ένα μουσαμά εμποτισμένο με αίμα, ενώ τα υπόλοιπα τέσσερα βρέθηκαν στριμωγμένα μέσα στο πορτ μπαγκάζ, σε ένα άγριο έγκλημα που αποδίδεται στα καρτέλ ναρκωτικών. Οι αρχές ανακάλυψαν επίσης στη σκηνή οτι οι δράστες είχαν κόψει τα χέρια σε όλα τα θύματα και τα είχαν τοποθετήσει σε μια τσάντα που μπήκε επίσης στο γεμάτο με πτώματα πορτμπαγκάζ.

Οι αρχικές πληροφορίες ανέφεραν ότι τα θύματα ήταν φοιτητές, με καταγωγή από την Tlaxcala, οι οποίοι είχαν ταξιδέψει στις παραλίες της Oaxaca για διακοπές. Αλλά μια αναφορά που δημοσιεύθηκε από το μεξικανικό πρακτορείο NVINoticias ισχυρίστηκε ότι οι μαθητές ήταν στην πραγματικότητα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης «Los Zacapoaxtlas».

Αν και μεγάλο μέρος του Μεξικού καταστρέφεται από τη βία των καρτέλ, η επαρχία της Oaxaca είναι ευρέως γνωστή ως δημοφιλής τουριστικός προορισμός χάρη στην παγκοσμίου φήμης κουζίνα και τις υπέροχες παραλίες της. Στις 2 Μαρτίου, τρεις ημέρες αφότου αναφέρθηκε η εξαφάνιση των φοιτητών, ένα σκούρο γκρι Volkswagen με πινακίδες κυκλοφορίας Tlaxcala που περιείχε τα πτώματα ανακαλύφθηκε κατά μήκος του πολυσύχναστου αυτοκινητόδρομου Cuacnopalan-Oaxaca, σύμφωνα με το Periodico Central.

Τα μεξικανικά μέσα ενημέρωσης έχουν ταυτοποιήσει οκτώ από τα εννέα θύματα μέχρι στιγμής. Πρόκειται για τους: Angie Lizeth, 29 ετών, Brenda Mariel, 19, Jacqueline Ailet, 23, Noemi Yamileth, 28, Lesly Noya Trejo, 21, Raul Emmanuel, 28 ετών Rubeno Antonio, και Romendo. Το ένατο θύμα δεν έχει ακόμη ταυτοποιηθεί. Μέχρι χθες Τρίτη (4/3) δεν είχε κατονομαστεί κανένας ύποπτος, αλλά η φύση της δολοφονίας υποδηλώνει ανάμειξη καρτέλ.

Το Γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα στην Πουέμπλα συνεργάζεται με τις άλλες τοπικές υπηρεσίες επιβολής του νόμου στην Tlaxcala και την Oaxaca σε μια ευρεία προσπάθεια να συλλάβει τους αδίστακτους δολοφόνους. Μέχρι στιγμής, οι αρχές έχουν εντοπίσει πλάνα από τις 24 Φεβρουαρίου που δείχνουν το όχημα να κινείται κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου Atlixcayotl κοντά στην πόλη Atlixco δυτικά από το σημείο όπου βρέθηκαν τα λείψανα των μαθητών, ανέφερε το Periodico Central.
Περισσότερες από 30.000 δολοφονίες διαπράχθηκαν στο Μεξικό το 2023, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία. Πολλές από αυτές συνδέονται με το εμπόριο ναρκωτικών, με τα μέλη των καρτέλ να συγκρούονται άγρια, οδηγώντας σε άγριες δολοφονίες.

Το 2018, τρεις Μεξικανοί φοιτητές κινηματογράφου πήγαν στη Γκουανταλαχάρα για να μαγνητοσκοπήσουν ένα έργο. Εκεί, συνάντησαν έναν 24χρονο ράπερ – διασημότητα στο YouTube – που συνεργαζόταν με το Jalisco New Generation Cartel (CJNG). Όπως πολλοί άλλοι, ο Christian Omar Palma Gutierrez προσεγγίστηκε από το καρτέλ, το οποίο θα του πλήρωνε 3.000 πέσος την εβδομάδα για να πετάει τα πτώματα με το κεφάλι σε ένα λουτρό με οξύ. Οι φοιτητές ηλικίας μεταξύ 20 και 25 ετών, συνάντησαν τον Gutierrez στη Γκουανταλαχάρα.

Δεν είχαν καμία σχέση με το καρτέλ, αλλά κινηματογράφησαν άθελά τους ένα σπίτι που ανήκε σε έναν αντίπαλο που παρακολουθούσε το CJNG. Οι μαθητές απήχθησαν. Ο ένας βασανίστηκε μέχρι θανάτου. Μη μπορώντας να απελευθερώσουν τους άλλους, τους σκότωσαν κι αυτούς. Ο Gutierrez συνελήφθη αργότερα.

Τον Σεπτέμβριο του 2011, η μεξικανική αστυνομία βρήκε πέντε κεφάλια σε αποσύνθεση αφημένα σε ένα σάκο έξω από ένα δημοτικό σχολείο στο Ακαπούλκο. Δεκάδες σχολεία έβαλαν έκτοτε λουκέτο, λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια καθώς η βία αυξήθηκε στην περιοχή. Δάσκαλοι εμφανίστηκαν να διαμαρτύρονται με πανό που έγραφαν «Το Ακαπούλκο απαιτεί ειρήνη και ασφάλεια».

Νωρίτερα εκείνη την ημέρα, σε άλλο σημείο της πόλης, πέντε ακέφαλα πτώματα βρέθηκαν μέσα και γύρω από ένα καμένο αυτοκίνητο. Ο διαχωρισμός των κεφαλιών από τα σώματα δεν έχει καμία πρακτική χρήση για τα καρτέλ, αλλά πυροδοτεί την αίσθηση του τρόμου στον πληθυσμό.

Έντεκα χρόνια αργότερα, στην άλλη άκρη της χώρας, άλλα πέντε αποκεφαλισμένα κεφάλια βρέθηκαν σε ένα ψυγείο στο Tamaulipas. Αυτές οι τακτικές δεν περιορίζονται σε ορισμένα καρτέλ ή περιοχές, λοιπόν, αλλά βρίσκουν εφαρμογή σε όλο το Μεξικό εδώ και χρόνια. Τα καρτέλ συχνά «υπογράφουν» τις φρικαλεότητες τους με κάποια φρικτή, βάναυση λεπτομέρεια.

Τα κεφάλια που βρέθηκαν το 2022 ήταν δίπλα σε τεμαχισμένα ανθρώπινα λείψανα με μερικώς αφαιρεμένο δέρμα και σχεδόν ακρωτηριασμένο σώμα. Με αυτό, άφησαν σημείωμα προς το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, ζητώντας να τους αφήσουν να ξεκαθαρίσουν με «αυτούς τους ηλίθιους από το Cartel del Noreste».

Τα καρτέλ πρέπει να είναι σε θέση να διασφαλίσουν ότι οι νεοσύλλεκτοί τους είναι διανοητικά ικανοί να αντιμετωπίσουν το αυξανόμενο επίπεδο βίας. Το «La escuela de terror» – η Σχολή Τρόμου, ή η Σχολή του Τρόμου – έχει ομαλοποιήσει τον τρόμο μεταξύ των νεοσύλλεκτων για να τους απευαισθητοποιήσει στην ανατριχιαστική βία.

Από το 2015, το CJNG, το οποίο εκτιμάται ότι έχει 5.000 μέλη, έχει χρησιμοποιήσει τον κανιβαλισμό ως τελετουργία ένταξης, που χρησιμοποιείται για να εκδιώξει τυχόν αποστάτες και να δοκιμάσει την πίστη μεταξύ των νεοσύλλεκτων. Ένας απόφοιτος είπε ότι αφού ένας συμφοιτητής του απέτυχε στο τεστ χειρισμού όπλου, πυροβολήθηκε επί τόπου, ακρωτηριάστηκε και φαγώθηκε από άλλους μαθητευόμενους.

Οποιαδήποτε αντιληπτή αδυναμία αμφισβητείται. Ένας επιζών από το σχολείο είπε ότι ο πιο ντροπαλός στην τάξη του είχε το καθήκον να κόψει το κεφάλι ενός αντιπάλου και να το συνθλίψει με μια πέτρα. Τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους, το καρτέλ έδειξε περήφανα εκπαιδευόμενους να τραβούν τις καρδιές από τα πτώματα των πρόσφατα νεκρών αντίπαλων μελών του καρτέλ και να τις δαγκώνουν.

Τον Νοέμβριο του 2022, η αστυνομία βρήκε 53 σακούλες με μικτά ανθρώπινα λείψανα, αφού ένας σκύλος εθεάθη να τρέχει στους δρόμους με ένα κομμένο ανθρώπινο χέρι στο στόμα του. Και το 2012, οι μεξικανικές αρχές βρήκαν 49 ακρωτηριασμένα πτώματα πεταμένα σε έναν αυτοκινητόδρομο κοντά στα σύνορα των ΗΠΑ.

Τα πτώματα βρέθηκαν με ένα μήνυμα, με το καρτέλ Los Zetas να αναλαμβάνει την κυριότητα. Η ταφή σε ομαδικούς τάφους ή η απόρριψή των ακρωτηριασμένων σε περιοχές που μπορεί να βρει η αστυνομία αποσιωπά την έκταση της βίας και γίνεται πρωτοσέλιδο. Υπολογίζεται οτι 63.428 ομαδικοί τάφοι βρέθηκαν σε όλο το Μεξικό μέχρι το 2020, στους οποίους είχαν ταφεί 92.658 άνθρωποι.

Μεταξύ των νεκρών περιλαμβάνονται χιλιάδες γυναίκες και παιδιά που βρέθηκαν σε διασταυρούμενα πυρά και στοχοποιήθηκαν ρητά από τα καρτέλ. Κάθε τόσο, ο δημόσιος φόβος ξεσπά με την ανακάλυψη πτωμάτων χτυπημένων και αποκεφαλισμένων, ακρωτηριασμένων πέρα ​​από τις ικανότητες των ιατροδικαστικών ομάδων.

Πηγή:newsbomb.gr




Ο Άγγελος που φώναζε για βοήθεια: Η φρίκη που κανείς δεν σταμάτησε

Ένα τρίχρονο αγόρι παλεύει για τη ζωή του στην εντατική, φέροντας στο σώμα του τις αποδείξεις μιας φρίκης που κανείς δεν μπορεί να διανοηθεί.

Ο Άγγελος, ένα παιδί που δεν πρόλαβε να ζήσει, υπήρξε θύμα αδιανόητης βίας και κακοποίησης από τη μητέρα του και τον σύντροφό της. Το κορμί του φέρει σημάδια από χτυπήματα, εγκαύματα και τραύματα που φωνάζουν την αλήθεια μιας ζωής μέσα στον τρόμο. Αυτή η ιστορία δεν είναι άλλη μια είδηση. Είναι ένα χαστούκι στη συνείδηση όλων μας.

Η κόλαση ενός παιδιού και η θηριωδία των «δικών του»

Οι εικόνες που έρχονται στη δημοσιότητα προκαλούν σοκ: καψίματα από τσιγάρα, βαριές κρανιογκεφαλικές κακώσεις, μώλωπες σε όλο το σώμα. Ο σύντροφος της μητέρας αποτύπωσε σε βίντεο τα βασανιστήρια, προσπαθώντας να αποδείξει, όπως δήλωσε, ότι η ευθύνη ήταν δική της. Και οι δύο κατηγορούμενοι, σε μια θλιβερή προσπάθεια να αποφύγουν την τιμωρία, αλληλοκατηγορούνται για το μαρτύριο του παιδιού. Η «δικαιολογία» της μητέρας ότι το παιδί «έπεφτε πάνω στα τσιγάρα» φανερώνει την πλήρη έλλειψη μεταμέλειας. Ο Άγγελος δεν ήταν απλώς παραμελημένος. Ήταν ένα θύμα αδιάκοπης και συνειδητής βίας.

Όλοι έβλεπαν, κανείς δεν μίλησε

Το σπίτι της φρίκης βρισκόταν στη Θέρισο Ηρακλείου, μια γειτονιά όπως κάθε άλλη. Κανείς, όμως, δεν έκανε κάτι. Οι γείτονες, οι φίλοι, οι συγγενείς, το κοινωνικό σύστημα – όλοι απέτυχαν. Αυτή η ιστορία δεν είναι απλώς ένα έγκλημα· είναι η απόδειξη μιας κοινωνίας που σιωπά μπροστά στην κακοποίηση.

Τι γίνεται από εδώ και πέρα;

Η μητέρα και ο σύντροφός της κατηγορούνται για απόπειρα ανθρωποκτονίας, βασανιστήρια και άλλες σοβαρές πράξεις βίας. Όμως, ακόμα κι αν η δικαιοσύνη τους επιβάλει την αυστηρότερη ποινή, η ζημιά έχει γίνει. Ο Άγγελος, αν καταφέρει να επιβιώσει, θα κουβαλά για πάντα τα τραύματα – όχι μόνο στο σώμα, αλλά και στην ψυχή του. Η ερώτηση που πρέπει να μας βασανίζει δεν είναι μόνο «γιατί έγινε αυτό;», αλλά «πώς το επιτρέψαμε;».

Αρκετά με τη σιωπή

Η ιστορία του Άγγελου πρέπει να γίνει σημείο καμπής. Η κοινωνία μας δεν μπορεί να συνεχίσει να κλείνει τα μάτια. Ο καθένας μας έχει ευθύνη να μιλάει, να καταγγέλλει, να επεμβαίνει. Τα παιδιά δεν είναι ιδιοκτησία κανενός. Είναι η πιο ευάλωτη και πολύτιμη ομάδα που έχουμε υποχρέωση να προστατεύουμε. Αν αποτύχουμε και πάλι, τότε ο Άγγελος δεν θα είναι το τελευταίο παιδί που θα υποφέρει. Και αυτό θα είναι η μεγαλύτερη ήττα μας.




Φρίκη από τις αποκαλύψεις για τον αστυνομικό της Βουλής

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του αστυνομικού που υπηρετούσε στη Βουλή και κατηγορείται για τη σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών αλλά και της συζύγου του. Κατά τον έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στα ψηφιακά μέσα του 45χρονου βρέθηκαν βίντεο και φωτογραφίες πορνογραφικού υλικού ανηλίκων -όχι των δικών του παιδιών- αλλά και υλικό με τη σύζυγό του.

Όπως δήλωσε το πρωί της Δευτέρας 20/1 ο δικηγόρος του 45χρονου αστυνομικού, μιλώντας στην εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» το πορνογραφικό υλικό έχει εντοπιστεί σε υπολογιστή της οικογένειας, ο οποίος όμως δεν ανήκει στον αστυνομικό.

«Πρόκειται για ένα εύρημα που μόνο κατ’ εκτίμηση μπορεί να αποδοθεί σε παιδική πορνογραφία. Το κρίσιμο ερώτημα είναι εάν έχουν τελεστεί τα κακουργήματα που του έχουν αποδοθεί από την κατάθεση της συζύγου του αρχικά και στη συνέχεια από κάποια πράγματα που φέρονται να επιβεβαιώνουν από αυτή την κατάθεση ορισμένα από τα παιδιά. Το πορνογραφικό υλικό έχει βρεθεί μόνο σε έναν υπολογιστή της οικογένειας, που δεν ανήκει στον εντολέα μου», είπε ο Όθωνας Παπαδόπουλος, δικηγόρος του 45χρονου αστυνομικού.

Η ποινική δίωξη σε βάρος της 35χρονης συζύγου του αστυνομικού

Την ίδια στιγμή ποινική δίωξη ασκήθηκε σε βάρος της 35χρονης συζύγου του αστυνομικού για τη συμμετοχή της στον βιασμό των παιδιών της.

Ειδικότερα, η 35χρονη, επίσης αστυνομικός κατηγορείται για βιασμό ανήλικου από οικείο πρόσωπο από κοινού κατ’ εξακολούθηση κατά συρροή, κατάχρηση ανήλικου σε ασέλγεια από κοινού κατ’ εξακολούθηση κατά συρροή και γενετήσια πράξη μεταξύ συγγενών από κοινού και κατ’ εξακολούθηση.

«Ενώ έχουμε μία προβληματική σχέση μεταξύ των δύο συζύγων, έχουμε στις αρχές του 2024 μία καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία. Ανακαλείται στη συνέχεια, δεν αναφέρεται το παραμικρό στις καταθέσεις για σεξουαλικές κακοποιήσεις ή οτιδήποτε άλλο», δήλωσε ο δικηγόρος του 45χρονου και συμπλήρωσε:

«Στη συνέχεια του ίδιου έτους έχουμε νέα καταγγελία του συζύγου για ενδοοικογενειακή απειλή κι ενώ είναι σε εξέλιξη η έρευνα, κατά τη διάρκεια που εξετάζεται ως μάρτυρας αρχίζει να αναφέρει στοιχεία που αφορούν τις σεξουαλικές κακοποιήσεις των παιδιών, μάλιστα στις οποίες πράξεις ενοχοποιεί τον ίδιο της τον εαυτό».

www.newsbeast.gr




Φρίκη για 13χρονη στα χέρια 22χρονου και 21χρονου

Φρικιαστικές στιγμές στα χέρια ενός 22χρονου και ενός 21χρονου που τη βίασαν τον περασμένο Αύγουστο κατήγγειλε ότι έζησε μια 13χρονη στη Μυτιλήνη, η οποία έφτασε στο σημείο να επιχειρήσει να βάλει τέλος στη ζωή της όταν δημοσιοποιήθηκε βίντεο με όσα είχε υποστεί.

Σύμφωνα με την καταγγελία της 13χρονης που υποβλήθηκε το πρωί του Σαββάτου, οι δύο άνδρες αρχικά την έπεισαν να μπει στο αυτοκίνητό του. Στη συνέχεια, όπως είπε στους αστυνομικούς, την οδήγησαν σε ερημική τοποθεσία στην περιοχή Άγιος Δημήτριος Αγιάσου και εκεί τη βίασαν και οι δύο με χρήση βίας, καταγράφοντας τις αποτρόπαιες πράξεις τους σε βίντεο.

Αχικά η ανήλικη δεν είπε τίποτα στους γονείς της αλλά την περασμένη Τρίτη τόσο η ίδια όσο και οι δικοί της έμαθαν ότι το φρικιαστικό βίντεο είχε κοινοποιηθεί σε τρίτους μέσω των social media.

Μια ημέρα αργότερα η ανήλικη προσπάθησε να βάλει τέλος στη ζωή της παίρνοντας χάπια με τους γονείς της να την μεταφέρουν στο γενικό νοσοκομείο Μυτιλήνης, στο οποίο η 13χρονη έμεινε για νοσηλεία μέχρι την Παρασκευή.

Οι αστυνομικοί που ανέλαβαν την υπόθεση έχουν ζητήσει την ιατροδικαστική εξέταση της 13χρονης ενώ η έρευνα συνεχίζεται για να εντοπιστεί το επίμαχο βίντεο, με τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Μυτιλήνης να ενημερώνεται για τις εξελίξεις.

 

www.protothema.gr




Φρίκη στην Πέλλα | Κάλεσε στο σπίτι του ανήλικο αγόρι για να παίξουν βιντεοπαιχνίδι και τον βίασε

Ένοχος για τη σεξουαλική κακοποίηση ενός ανηλίκου κρίθηκε 24χρονος, ο οποίος καταδικάστηκε σε συνολική κάθειρξη 13 ετών. Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης τον έκρινε ένοχο για γενετήσιες πράξεις με ανήλικο που συμπλήρωσε τα 12 έτη και βιασμό, κατ’ εξακολούθηση, ενώ αποφάσισε να τον αφήσει ελεύθερο με όρους ενόψει του εφετείου.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, οι πράξεις τελέστηκαν το διάστημα μεταξύ 2018-2020 σε περιοχή της Πέλλας. Όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2018, όταν ο κατηγορούμενος (αλβανικής καταγωγής), ο οποίος, τότε, δεν είχε συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του, κάλεσε τον 12χρονο συγχωριανό του στο σπίτι του για να παίξουν βιντεοπαιχνίδι.

Εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι οι γονείς του έλειπαν σε γεωργικές εργασίες, με τη χρήση σωματικής βίας τον κακοποίησε σεξουαλικά, κάτι που επαναλήφθηκε και τα επόμενα χρόνια, άλλοτε στο σπίτι του κατηγορούμενου κι άλλοτε στα χωράφια των γονιών του, όπου τον συναντούσε.

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε ύστερα από αναφορά σε Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης Επαγγελματικού Λυκείου, όπου φοιτούσε ο ανήλικος, κι ενώ είχε προηγηθεί άλλη μια καταγγελία σε βάρος του ίδιου κατηγορούμενου.

Πηγή: newsbeast.gr




Πώς αποκαλύφθηκε η φρίκη των ανήλικων κοριτσιών που εξωθούνταν στην πορνεία σε ξενοδοχεία της Αθήνας

Σοκάρουν οι αποκαλύψεις για το κύκλωμα μαστροπείας, με μια 25χρονη μαζί με άλλους ενήλικες να έχει στήσει κύκλωμα που προωθούσε ανήλικες 14 και 15 ετών στην πορνεία σε ξενοδοχεία της Αθήνας. «Εγκέφαλος» του κυκλώματος φέρεται ότι ήταν μια 25χρονη, η οποία από το καλοκαίρι του 2023 και έχοντας αναπτύξει φιλική σχέση με τουλάχιστον επτά ανήλικες 15-17 ετών, τις διευκόλυνε να βρίσκουν «πελάτες».

Η νεαρή γυναίκα κατηγορείται ακόμηότι εξωθώντας τα κορίτσια στην πορνεία, έπαιρνε μέρος των χρημάτων που αποκόμιζε κάθε ανήλικη. Τα ποσά κυμαίνονταν ανάλογα με τα χρήματα που εισέπρατταν οι ανήλικες ενώ πολλές φορές – σύμφωνα με αστυνομικές πηγές – τις συνόδευε η ίδια στα ραντεβού.

Η 25χρονη «εγκέφαλος» αποκόμιζε από κάθε ανήλικη, συνήθως 50 ευρώ και μέχρι 100, ανάλογα με τα χρήματα που εισέπρατταν οι ανήλικες, από 200 έως 400 ευρώ.

Η υπόθεση, αποκαλύφθηκε, όταν συγγενικό πρόσωπο μίας από τις ανήλικες είδε το κινητό της, ενημέρωσε την Αστυνομία και αμέσως ξεκίνησαν έρευνες, σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει η ΕΡΤ.

Κάποιοι από τους «πελάτες», οι οποίοι συνευρίσκονταν με τις ανήλικες, φέρεται σε συνεννόηση με την 25χρονη, να παρείχαν ως αμοιβή σε αυτές, αντί χρημάτων, ναρκωτικές ουσίες.

Σχετικά με τους άλλους συλληφθέντες, οι δύο κατηγορούνται ότι μετέφεραν τις ανήλικες από και προς τα ξενοδοχεία που λάμβαναν χώρα οι ερωτικές συναντήσεις χρησιμοποιώντας τα αυτοκίνητά τους.

Επίσης συνελήφθη και μία 21χρονη η οποία κατηγορείται ότι σε μη επακριβώς προσδιορισμένο χρόνο, αλλά κατά ίδιο χρονικό διάστημα δράσης και των λοιπών συλληφθέντων, προήγαγε στην πορνεία μία από τις ανήλικες λαμβάνοντας μέρος των χρημάτων που αποκόμιζε.

Συνολικά για την υπόθεση συνελήφθησαν δύο γυναίκες 25 και 21 ετών και δύο άνδρες 25 και 54 ετών για το αδίκημα της εμπορίας ανθρώπων κατά συρροή, άπαξ και κατ’ εξακολούθηση, ενώ στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί από τις Αρχές συμπεριλαμβάνονται ακόμη έξι άτομα.

Η επιχείρηση της αστυνομίας έγινε από τις 17 έως τις 18 Μαρτίου στον Βύρωνα, στο Αιγάλεω αλλά και στην πλατεία Αττικής και στην Ομόνοια.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης, κατασχέθηκαν ψηφιακά πειστήρια και μικροποσότητα ναρκωτικών. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα και στην συνέχεια στον ανακριτή για να απολογηθούν.

Πηγή: newsbeast.g




Φρίκη με κύκλωμα που εξωθούσε ανήλικα κορίτσια στην πορνεία στην Αθήνα | Η 25χρονη που τις στρατολογούσε και ο ρόλος του 54χρονου ταξιτζή

Μια υπόθεση-φρίκη αποκαλύφθηκε και αφορά ένα κύκλωμα, το οποίο, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, εξωθούσε ανήλικες από 14 έως και 17 ετών στην πορνείαΠρωταγωνιστικό ρόλο είχε ένας 54χρονος ταξιτζής, ενώ μια 25χρονη είχε αναλάβει να στρατολογεί τα κορίτσια. Οι ερωτικές συνευρέσεις κόστιζαν από 50 έως 400 ευρώ.

Σε ορισμένες περιπτώσεις εκτός από χρήματα, έδιναν στις ανήλικες και ναρκωτικές ουσίες, και συγκεκριμένα κοκαΐνη.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν χθες ενώπιον του εισαγγελέα, τους ασκήθηκε ποινική δίωξη και πήραν προθεσμία για να απολογηθούν.

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για την υπόθεση αναφέρει τα εξής: «Στο πλαίσιο διερευνώμενης υπόθεσης εξώθησης στην πορνεία ανήλικων κοριτσιών σε ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας, από την Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, σχεδιάστηκε και συντονίστηκε με άρτιο και μεθοδικό τρόπο ευρεία αστυνομική επιχείρηση κατά το διήμερο 17 έως 18 Μαρτίου 2024 σε Βύρωνα, Αιγάλεω και πλατείες Αττικής και Ομονοίας.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν δυνάμει ενταλμάτων τέσσερις ημεδαποί (25χρονη, 25χρονος, 54χρονος και 21χρονη) για το αδίκημα της εμπορίας ανθρώπων κατά συρροή, άπαξ και κατ’ εξακολούθηση.

Η 25χρονη συνελήφθη επιπρόσθετα και για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών βάσει του εντάλματος σύλληψης που εκδόθηκε σε βάρος της.

Ειδικότερα, η 25χρονη από το καλοκαίρι του 2023 στρατολόγησε επτά ανήλικα κορίτσια που είχαν συμπληρώσει τα 14 έτη, αφού προηγουμένως είχε αναπτύξει φιλική σχέση μαζί τους, διευκολύνοντας στην πραγματοποίηση συναντήσεων με πελάτες, με σκοπό τη γενετήσια εκμετάλλευση τους σε ξενοδοχεία ημιδιαμονής στο κέντρο της Αθήνας.

Από τις συναντήσεις η 25χρονη λάμβανε μέρος των χρημάτων και πολλές φορές τις συνόδευε η ίδια στα σημεία συνάντησης. Ακόμη, σε κάποιες περιπτώσεις αντί χρημάτων προμήθευε το θύματα με ναρκωτικές ουσίες.

Ο 25χρονος και 54χρονος υποστήριζαν τη μεταφορά και παράδοση των κοριτσιών στα ξενοδοχεία με τη χρήση των οχημάτων τους.

Η 21χρονη προήγαγε στη γενετήσια εκμετάλλευση μία εκ των ανήλικων κοριτσιών, έχοντας λάβει μέρος των χρημάτων.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης, κατασχέθηκαν ψηφιακά πειστήρια και μικοποσότητα ναρκωτικών ουσιών.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική και μετέπειτα στην ανακριτική αρχή».

Πηγή: newsbeast.gr




Φρίκη στον Βόλο | Ξυλοκόπησαν 16χρονο και τον πέταξαν στα σκουπίδια

Σε σοκ βρίσκεται μια νεαρή μητέρα μικρού παιδιού στον Βόλο. Μια ομάδα ανηλίκων ξυλοκόπησαν τον 16χρονο και τον πέταξαν σε κάδο απορριμάτων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το συμβάν σημειώθηκε ανήμερα της Τσικνοπέμπτης, γύρω στις 10.15 το βράδυ, στο πάρκο της συνοικίας του Αγίου Γεωργίου, στην περιοχή Χρυσοχοΐδη. Η νεαρή γυναίκα επέστρεψε οδικώς από φιλικό σπίτι.

Ξαφνικά είδε μία παρέα 12 παιδιών, ηλικίας 16 χρόνων περίπου, οι οποίοι τα είχαν βάλει με έναν συνομήλικό τους. Άλλοι τον χτυπούσαν με κλωτσιές και μπουνιές, ενώ άλλοι παρακολουθούσαν και γελούσαν, ενώ στην συνέχεια τον πέταξαν μέσα στον μπλε κάδο της ανακύκλωσης.

Η νεαρή γυναίκα αντέδρασε άμεσα σ’ αυτό το θέαμα ανελέητης βίας. Σταμάτησε το αυτοκίνητο στην άκρη, βγήκε έξω και άρχισε να κινείται προς το μέρος των νεαρών προτρέποντάς τους να σταματήσουν να χτυπάνε το άλλο παλληκάρι. Τα παιδιά άρχισαν να τρέχουν, δεν απομακρύνθηκαν όμως πολύ, όπως διαπίστωσε η ίδια.

Αμέσως έσπευσε στο σημείο για να βοηθήσει τον έφηβο που βρισκόταν με το κεφάλι μέσα στον κάδο ανακύκλωσης. Το παιδί πάσχιζε να βγει, διότι κινδύνευε εκτός από το να τραυματιστεί ακόμη πιο σοβαρά, να υποστεί ασφυξία έτσι όπως τον είχαν «τσουβαλιάσει».

Μόλις κατάφερε να τον απεγκλωβίσει προσπάθησε να τον πείσει να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για να εξεταστεί από γιατρούς. «Είμαι καλά, σας παρακαλώ μην ανησυχείτε. Μπορώ να το αντιμετωπίσω», υποστήριξε και έδειξε πως δεν ήταν διατεθειμένος να ακολουθήσει τις συμβουλές.

πηγή: .newsbomb.gr




Φρίκη στη Λάρισα με γιατρό που συνελήφθη για ασέλγεια στην 3,5 ετών κόρη του μέσα στο αμάξι

Φρίκη προκαλεί μια νέα υπόθεση που βλέπει το φως της δημοσιότητας και αφορά έναν γιατρό, ο οποίος συνελήφθη για ασέλγεια στην 3,5 ετών κόρη του, την οποία φέρεται να είχε βάλει μέσα στο αμάξι και να διενήργησε γενετήσια πράξη μαζί της.

Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την αστυνομική προανάκριση, κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης από τη ΜΚΟ «Χαμόγελο του παιδιού», ο κατηγορούμενος, ευρισκόμενος μόνος στο αυτοκίνητο με την ανήλικη κόρη του, η οποία έχει γεννηθεί τον Νοέμβριο 2020 στη Λάρισα, φέρεται να διενήργησε γενετήσια πράξη μαζί της. Ειδικότερα, φέρεται να χρησιμοποίησε το χέρι της ανήλικης κόρη του επί του ανδρικού του μορίου μέχρι την εκσπερμάτωσή του, σύμφωνα με πληροφορίες.

Από τη μητέρα της ανήλικης και πρώην σύζυγό του, υποβλήθηκε σε βάρος του δράστη έγκληση διότι επέστρεψε την ανήλικη στις 14:00 αντί για τις 10:00 της 27ης Φεβρουαρίου 2024, ώρα που ορίζει η πράξη συναινετικής λύσης γάμου και ρύθμισης επιμέλειας και διατροφής τέκνου.

Ο κατηγορούμενος εντοπίστηκε από αστυνομικούς στο Στόμιο Λάρισας, εκτός της οικίας του με την ανήλικη κόρη του, προσήχθη και συνελήφθη και με τη σχηματισθείσα σε βάρος του δικογραφία οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κατερίνης.

Η μικρή εξετάσθηκε παρουσία παιδοψυχολόγου η οποία διορίσθηκε, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 227 ΚΠΔ, για τη διενέργεια παιδιατρικής πραγματογνωμοσύνης. Παράλληλα, παραγγέλθηκε διενέργεια ιατροδικαστικής εξέτασης της ανήλικης.

Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε προκειμένου να ερευνηθεί για βιολογικό υλικό.

Στην κατοχή του άντρα βρέθηκε ένα κινητό τηλέφωνο το οποίο κατασχέθηκε προκειμένου αποσταλεί για εργαστηριακή εξέταση.

Πηγή: newsbeast.gr




Φρίκη στη Ζάκυνθο | 27χρονος έδεσε, χτύπησε και εξανάγκασε τη φίλη του να πάρει φάρμακα για να διακόψει την εγκυμοσύνη

Ένα απίστευτο περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε στη ΖάκυνθοΈνας 27χρονος έδεσε, χτύπησε και εξανάγκασε τη 19χρονη σύντροφό του να πάρει φάρμακα, για να διακόψει την εγκυμοσύνη της.

Ο 27χρονος, ο οποίος είναι αλβανικής καταγωγής και ζει χρόνια στο νησί, συναντήθηκε με τη 19χρονη φίλη του, που διένυε τον 2ο μήνα της εγκυμοσύνης της, την Τρίτη 20/2 γύρω στις 21:00

Την παρέλαβε από το σπίτι της και μαζί επισκέφθηκαν οικείους τους στην Κυψέλη Ζακύνθου (Μπελούσι). Αφότου αποχώρησαν από εκεί, οι δυο τους πήγαν στο Τσιλιβί, όπου είναι το σπίτι του 27χρονου και αυτός της ζήτησε να διανυκτερεύσει εκεί, ενώ η νεαρή το αρνήθηκε.

Την έδεσε με σχοινί και την ανάγκασε να πάρει τρία χάπια

Στη συνέχεια ο άνδρας τη χτύπησε και τη μετέφερε στο κρεβάτι, όπου της έδεσε τα χέρια με σχοινί και την εξανάγκασε να πάρει δύο χάπια από το στόμα και ένα χάπι δια κολπικής χρήσης, προκειμένου να προκληθεί χημική αποβολή του εμβρύου.

Λίγες ώρες αργότερα και ειδικότερα το πρωί της Τετάρτης (21/2) ο 27χρονος τη μετέφερε στο Γενικό Νοσοκομείο Ζακύνθου «Άγιος Διονύσιος», όπου της αφαίρεσε το κινητό της τηλέφωνο και της ζήτησε να μην αναφέρει τίποτα σε κανέναν.

Από τις εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε η κοπέλα διαπιστώθηκε ότι κυοφορούσε έξι εβδομάδες και το έμβρυο μόλις είχε αποβληθεί.

Ύστερα από την καταγγελία της 19χρονης, άνδρες της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ζακύνθου συνέλαβαν, χθες, τον δράστη, ο οποίος θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα με τις κατηγορίες της ενδοοικογενειακής βίας, διακοπής κυήσεως, επικίνδυνης σωματικής βλάβης και κλοπής, καθώς είχε αποσπάσει από τη σύντροφό του το κινητό της τηλέφωνο.

Πηγή: Newsbeast.gr




Φρίκη στα Τρίκαλα | Πατροκτονία με αλυσοπρίονο: «Ο δράστης ήθελε να κόψει και το δικό του κεφάλι»

Ένα φρικτό έγκλημα σημειώθηκε στα Τρίκαλα, όπου γιος αποκεφάλισε τον πατέρα του με αλυσοπρίονο. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του 46χρονου δράστη, ο οποίος ειδοποίησε την αστυνομία, το έγκλημα δεν το διέπραξε την Κυριακή, αλλά τουλάχιστον προ δύο ημερών, μέσα στη βιοτεχνία που διατηρούν, στην οδό Καρδίτσης στα Τρίκαλα.

Ο ίδιος ειδοποίησε και το ΕΚΑΒ, καθώς αυτοτραυματίστηκε με το αλυσοπρίονο. Αφού, σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταδόθηκαν στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1, έκοψε με το αλυσοπρίονο το κεφάλι του πατέρα του και προσπάθησε να του κόψει και τα χέρια, ο δράστης επιχείρησε να κόψει και το δικό του κεφάλι με το αλυσοπρίονο.

Ο άνδρας συνελήφθη και νοσηλεύεται φρουρούμενος.

Πατέρας και γιος είχαν φύγει από το σπίτι της οικογένειας το τελευταίο διάστημα, μετά τον θάνατο της μητέρας του δράστη και συζύγου του θύματος, μένοντας πλέον μονίμως στη βιοτεχνία τους με καρέκλες, στα Τρίκαλα.

Οι Αρχές αναμένουν απαντήσεις από το ιατροδικαστικό πόρισμα για την ημέρα τέλεσης της πατροκτονίας, ενώ λόγω της σοβαρότητας των τραυμάτων του δράστη, ενδέχεται η μεταφορά του από το Νοσοκομείο Τρικάλων, σε νοσοκομείο της Λάρισας.

Πηγή: Newsbeast.gr




Αποκαλύψεις για τη φρίκη που ζούσε η 15χρονη στο Ρέθυμνο | «Μίλησε» το κινητό της, περισσότεροι από 12 οι εμπλεκόμενοι

Φρίκη προκαλούν τα όσα βλέπουν το «φως» της δημοσιότητας και αφορούν την νέα υπόθεση βιασμού και μαστροπείας 15χρονης από το Ρέθυμνο. Το κινητό της κοπέλας σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία άρχισε να «μιλάει» και αποκαλύπτει πως για το μαρτύριο της έφηβης δεν ευθύνονται 12 άτομα αλλά περισσότερα.

Ο προφυλακισμένος 38χρονος Πακιστανός της δικογραφίας κατηγορείται μόνο για βιασμό άρα οι έρευνες της αστυνομίας για μαστροπεία στρέφονται σε άλλο ή άλλα πρόσωπα.

Όπως μετέδωσε την Τετάρτη (7/2) ο ΣΚΑΪ και ο δημοσιογράφος Θεοδόσης Πάνου οι έρευνες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη ενώ τα στοιχεία δείχνουν πως το κορίτσι το εξέδιδαν από την ηλικία των 12 ετών.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες από την άρση του απορρήτου προκύπτει ότι στην υπόθεση βιασμού, ασέλγειας και σεξουαλικής κακοποίησης του παιδιού δεν είναι μπλεγμένοι μόνο οι 12 κατηγορούμενοι, για τους οποίους υπάρχει ήδη δικογραφία.

Παράλληλα φαίνεται ότι υπάρχει πλήθος μηνυμάτων και συνομιλιών με πολλούς ακόμα άνδρες που ζητούσαν ερωτικό ραντεβού με την ανήλικη κοπέλα.

Από την έρευνα της ΕΛΑΣ, η οποία είναι σε πλήρη εξέλιξη, και από τις καταθέσεις που έχουν πάρει αστυνομικοί από άτομα της οικογένειας, προκύπτει πως κανείς δεν γνώριζε τίποτα για την σεξουαλική κακοποίηση που υπέστη για δυο χρόνια η 14χρονη κοπέλα.

Μάλιστα ο αυτόχειρας πατέρας του κοριτσιού, σε σημείωμα που άφησε, ανέφερε: «Δεν μπορώ να αντέξω το βάρος , δεν ξέραμε τίποτα εγώ και η σύζυγός μου».

πηγή: Newsbeast.gr

 




Ρέθυμνο | Φρίκη με τον βιασμό ανήλικης από πολλούς άντρες | Κακοποιούνταν από 12 ετών

Φρίκη προκαλεί μια υπόθεση που ερευνά το τελευταίο διάστημα η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου.

Ένα ανήλικο κορίτσι φαίνεται να έχει πέσει θύμα βιασμού από πολλούς άνδρες, στην περιοχή του Μυλοποτάμου.

Συγκεκριμένα, για βιασμό και γενετήσιες πράξεις σε βάρος της 15χρονης κατηγορούνται 12 άτομα, Έλληνες και αλλοδαποί, σύμφωνα με τη δικογραφία που έχουν σχηματίσει οι Αρχές και όπως μεταδίδουν τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Μάλιστα, ένας εκ των κατηγορουμένων συνελήφθη τις προηγούμενες ημέρες και μετά την απολογία του προφυλακίστηκε.

Αξίζει να σημειωθεί πως το κουβάρι της υπόθεσης, που πλέον βρίσκεται στα χέρια των ανακριτικών αρχών, άρχισε να ξετυλίγεται κατόπιν ανώνυμης καταγγελίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Creta24, η σεξουαλική κακοποίηση του κοριτσιού φέρεται να συνέβαινε κατ’ εξακολούθηση τα τελευταία τρία χρόνια, από τότε που ήταν, δηλαδή, 12 ετών.

Πληροφορίες του e-kriti.gr αναφέρουν πως για την υπόθεση έχει συλληφθεί και προφυλακίστηκε πριν από περίπου 8 ημέρες ένας αλλοδαπός άνδρας.

Και το flashnews.gr μεταδίδει πως η υπόθεση αποκαλύφθηκε όταν έφτασε στην υποδιεύθυνση ασφαλείας Ρεθύμνου, καταγγελία σύμφωνα με την οποία η ελληνίδα ανήλικη, ερχόταν σε σεξουαλική επαφή με άγνωστους αλλοδαπούς άνδρες έναντι αμοιβής. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αυτό συνέβαινε από το 2022.

Οι αστυνομικές αρχές ερεύνησαν την καταγγελία και σχημάτισαν δικογραφία την οποία έστειλαν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών. Στη συνέχεια η δικογραφία εστάλη στον Ανακριτή Ρεθύμνου με την υπόθεση να βρίσκεται στο στάδιο της ανάκρισης.

Πηγές:
Newsbeast.gr
e-kriti.gr
flashnews.gr
Creta24




H Φρίκη συνεχίζεται για πάνω από 500 σκυλιά στην χωματερή της Ξάνθης

Συγκλονιστικές και ανησυχητικές είναι οι εικόνες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας από την Ξάνθη. Η Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία εκφράζει τον πόνο και την ανησυχία της για τις συνθήκες που αντιμετωπίζουν εκατοντάδες αδέσποτα σκυλιά σε μια χωματερή έξω από την πόλη.

Η επιστολή της ομοσπονδίας προς τους αρμόδιους αξιωματούχους ζητά άμεσες απαντήσεις και δράση από τον Δήμο Ξάνθης και τον Δήμο Τοπείρου. Η κατάσταση περιγράφεται ως τραγική, με τα ζώα να ζουν μέσα στα σκουπίδια, να λιμοκτονούν και να τρώνε ο ένας τον άλλον για να επιβιώσουν.

Η ομοσπονδία καλεί τις αρχές να αναλάβουν τις ευθύνες τους βάσει του νόμου 4830/21 και να συντονίσουν ομάδες για τη φροντίδα, τη στείρωση, και τη συλλογή όλων των ζώων. Επισημαίνεται επίσης η παραβίαση του νόμου 4830/21 και η κλιμακούμενη κατάσταση που προκαλεί ανησυχία για την περιοχή.

Καλείται για άμεσες ενέργειες και ενημέρωση, ενώ η ομοσπονδία δηλώνει πρόθυμη να συνεργαστεί για τη βελτίωση της κατάστασης. Η κοινότητα πρέπει να ενώσει τις δυνάμεις της για να προστατεύσει αυτά τα ζώα και να αντιμετωπίσει αυτήν την ανθρωπιστική κρίση.




Πώς ξεσκεπάστηκε το κύκλωμα μαστροπείας ανήλικων κοριτσιών | Φρίκη προκαλούν οι αποκαλύψεις

Τη μορφή «χιονοστιβάδας» έχουν πάρει οι αποκαλύψεις που αφορούν κύκλωμα μαστροπείας με θύματα ανήλικα κορίτσια στον Κολωνό. Τα νέα στοιχεία προκαλούν φρίκη και εστιάζουν στο δράμα που ζούσαν οι κοπέλες.

Η μητέρα της έφηβης, η οποία μπλέχτηκε από τα δεκατέσσερά της χρόνια στον ιστό της αδίστακτης συμμορίας που ωθούσε στην πορνεία ανήλικα κορίτσια, περιέγραψε στο MEGA τη «δομή» της οργάνωσης, αποκαλύπτοντας ότι υπάρχουν και άλλα θύματα.

«Στη μέση είναι πάρα πολλά κορίτσια. Εγώ προσωπικά ξέρω επτά. Είναι όλα ανήλικα. Το βουνό ξεκινάει από τη Μ… . Η Λ… που μπήκε μέσα έχει πάρει στον λαιμό της τη Δ…, τη 17χρονη. Και η Δ… πήρε στον λαιμό της τη δικιά μου κόρη, 15 χρόνων. Γνωρίστηκαν, κάνανε παρέα. Εμένα αυτό το κορίτσι δε μου άρεσε ποτέ. Της είχα απαγορεύσει να κάνει παρέα, αλλά δεν την άφησε στην ησυχία της» επισήμανε.

Η σήμερα 18χρονη κοπέλα, στην οποία αναφέρεται η μητέρα της 15χρονης, υποστηρίζει ότι η συλληφθείσα «Λορένα» δεν είχε ηγετικό ρόλο στο κύκλωμα και βάζει στο κάδρο την 25χρονη «Έλενα».

«Καμία σχέση με τη Λορένα. Την Έλενα ξέρει, την 25χρονη. Αυτή έκανε τις πιο πολλές… και δεν ξέρω γιατί είναι έξω. Άλλοι θα έπρεπε να είναι μέσα κι είναι έξω δυστυχώς».

Ο ρόλος 25χρονης, που φέρεται να «ψάρευε» τους πελάτες

Η 25χρονη, την οποία έχουν κατονομάσει και τα δύο ανήλικα θύματα του κυκλώματος, φέρεται να «ψάρευε» πελάτες, τους έφερνε σε επαφή με τις ανήλικες και πήγαινε μαζί τους σε αρκετά ραντεβού, ενώ εκδιδόταν και η ίδια.

Εξετάζεται το οικονομικό όφελος που είχε και εκείνη, πέραν της «Λορένας» και του επίσης συλληφθέντος 34χρονου από τα Βόρεια Προάστια.

Τα δύο ανήλικα θύματα την έχουν βάλει στο κάδρο των ερευνών και αναμένεται να κληθεί για κατάθεση.

«Τα ραντεβού διαχειριζόταν ο 34χρονος, ο οποίος είχε ανεβάσει και τις φωτογραφίες μας στο διαδίκτυο. Μέσω αυτών κάναμε με τη φίλη μου πέντε ραντεβού την ημέρα, διάρκειας μίας ώρας, σε ξενοδοχείο στο Μεταξουργείο, λαμβάνοντας ως αμοιβή 80 ευρώ εγώ και η 15χρονη 120 ευρώ», δήλωσε θύμα του κυκλώματος.

Σύμφωνα με τις καταθέσεις, όσοι πήγαιναν στα ραντεβού με τις ανήλικες πλήρωναν έως και 200 ευρώ.

Οι τρεις κατηγορούμενοι, δύο μέλη του κυκλώματος και ένας πελάτης, που έχουν συλληφθεί, θα οδηγηθούν την Τρίτη στα δικαστήρια, για να απολογηθούν στον ανακριτή.




Στον εισαγγελέα οι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία της 41χρονης Γεωργίας | Φρίκη από τις αποκαλύψεις για τον σύντροφό της

Συγκλονιστικά είναι τα στοιχεία που βλέπουν, συνεχώς, το «φως» της δημοσιότητας σχετικά με την άγρια δολοφονία της 41χρονης Γεωργίας από τη Θεσσαλονίκη από τον 39χρονο σύντροφό της και έναν 34χρονο φίλο του. Οι δύο άνδρες θα οδηγηθούν σήμερα, Τετάρτη (10/1), στον εισαγγελέα.

Σύμφωνα με πληροφορίες και όπως φέρεται να παραδέχθηκαν και οι δύο συλληφθέντες στους αστυνομικούς που τους εξέτασαν, ήθελαν να σκηνοθετήσουν μια ληστεία εις βάρος της 41χρονης, με σκοπό να της πάρουν τα κλειδιά του πατρικού της σπιτιού και την επόμενη ημέρα να κάνουν διάρρηξη εκεί, προκειμένου να πάρουν ένα ποσό 7.000 με 8.000 ευρώ, που πίστευαν ότι έκρυβε η άτυχη Γεωργία εκεί.

Το βράδυ της παραμονής της Πρωτοχρονιάς, ο 39χρονος, με στόχο τη δημιουργία άλλοθι πήρε τη Γεωργία από το κατάστημα που εργαζόταν, για να πάνε μαζί στο διαμέρισμά του στην Καλαμαριά.

Εκεί τους περίμενε ο 34χρονος φίλος του με κουκούλα. Όταν έφτασαν, επιτέθηκε στην έγκυο, τη φίμωσε, της έδεσε τα χέρια και την οδήγησε στην κρεβατοκάμαρα. Μέσα στο σκοτάδι, τον ρόλο του ληστή άρχισε να παίζει και ο 39χρονος, αλλάζοντας τη φωνή του.

Τον αναγνώρισε και τη μαχαίρωσε

Ο 34χρονος ισχυρίζεται ότι κάποια στιγμή κατέβηκε στο αυτοκίνητό του και μετά από λίγο τον φώναξε ο 39χρονος, λέγοντάς του ότι σκότωσε την 41χρονη και να πάει να τον βοηθήσει.

Όλα δείχνουν ότι η 41χρονη αντιλήφθηκε ότι οι δήθεν ληστές ήταν ο ίδιος ο σύντροφός της και ο 34χρονος φίλος του, τον οποίο γνώριζε.

Το σχέδιο απέτυχε και τότε ο 39χρονος φέρεται να αποτελείωσε την άτυχη γυναίκα με μια μαχαιριά στον λαιμό.

«Ήταν βίαιος, ζήλευε, έψαχνε θύματα να τους φάει τα λεφτά» -Τι λέει η πρώην σύζυγος του δολοφόνου

Για έναν άνθρωπο βίαιο, ο οποίος τη χτυπούσε με αγριότητα, ακόμα κι όταν ήταν έγκυος, κάνει λόγο η πρώην σύζυγος του 39χρονου. Η γυναίκα αποκαλύπτει ότι τη χτυπούσε, απειλούσε ότι θα «σκοτώσει την ίδια και τη μητέρα της» και μάλιστα τον είχε καταγγείλει, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

«Τον είχα καταγγείλει για ξυλοδαρμό. Όλες τις συντρόφους του τις χτυπούσε. Είχε εμμονή με τις γυναίκες. Ήξερα ότι θα κάνει κακό» δήλωσε η ίδια, μιλώντας στο Live News.

«Εγώ βασικά τον είχα δει στον ύπνο μου. Τον είχα δει να κρατάει μαχαίρι, προτού γίνει το σκηνικό, αλλά πιστεύω ότι έψαχνε την κατάλληλη ευκαιρία. 31/12 σου λέει, ο κόσμος βγαίνει έξω, διασκεδάζει, ποιος θα κάτσει να ασχοληθεί», περιέγραψε η γυναίκα, μιλώντας για το προαίσθημα που είχε ότι αυτός ο άνθρωπος θα έκανε κακό.

«Με είχε χτυπήσει στο μάτι. Του είχα κάνει και μήνυση και ασφαλιστικά μέτρα. Εγώ προσπαθούσα χρόνια, αλλά αυτός απειλούσε. “Θα σε σκοτώσω εσένα, τη μάνα σου”… Πολύς τσακωμός, με τα παιδιά, με εμένα. Εγώ δούλευα, αυτός ζήλευε που δούλευα. Μετά, δεν μπορούσα να μιλήσω σε συνάδελφο, γιατί έλεγε: “Τον έχεις φίλο”», σημείωσε.

Για «μεγάλο έρωτα» μιλούσε στα στα social media

Την ίδια στιγμή, όπως μετέδωσε την Τετάρτη (10/1) σε σχετικό της ρεπορτάζ η εκπομπή του «Mega» «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, ο 39χρονος σύντροφος της Γεωργίας της παρουσίαζε στα social media έναν έρωτα μεγάλο με τη Γεωργία. Τα τελευταία τρία χρόνια, που φαίνεται να είχαν δεσμό, της αφιέρωνε τραγούδια, ποιήματα και στιχάκια, για να τα δουν όλοι.

«Βλέπω όλες τις ζωγραφιές του κόσμου μέσα στα δικά σου μάτια γιατί εσύ μόνο μπορείς και ζωγραφίζεις την αγάπη στην καρδιά μου. Το βλέμμα σου είναι ένα βιβλίο που ποτέ δεν τελειώνει. Μέσα σ’ αυτό διαβάζω τον κόσμο! Χρόνια μας πολλά καρδιά μου», είχε γράψει σε ανάρτησή του.

Μέχρι και τατουάζ στο χέρι του είχε κάνει το όνομά της, για να την έχει, όπως έλεγε, για πάντα στην αγκαλιά του: «Αποτυπωμένη στο χέρι μου, θρονιασμένη στην καρδιά μου, η απόλυτη ευτυχία να σε έχω στην αγκαλιά μου», γράφει σε ανάρτηση με τη φωτογραφία του τατουάζ.

 




Φρίκη στην Αράχωβα: Διαφωνία μεταξύ των κτηνιάτρων για το εάν βιάστηκε με αιχμηρό αντικείμενο ο Όλιβερ

Το βλέμμα στραμμένο στην Αράχωβα και στα όσα συνέβησαν στον Όλιβερ έχουν στρέψει οι πολίτες της χώρας μας ζητώντας απαντήσεις και τη σύλληψη φυσικά του δράστη.

Την ίδια στιγμή υπάρχει διαφωνία μεταξύ των κτηνιάτρων για το εάν το χάσκι βιάστηκε τελικά με αιχμηρό αντικείμενο ή όχι.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες για την υπόθεση που μετέδωσε το πρωί της Πέμπτης (12/7) η εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο έχει βγει γνωμάτευση από τη διενέργεια νεκροψίας στον άτυχο Όλιβερ.

Ειδικότερα τελευταία γνωμάτευση κτηνιάτρων της περιφέρειας, δεν υπήρχε η χρήση αιχμηρού αντικειμένου για τη βάναυση κακοποίηση του σκύλου.

Όμως η κτηνίατρος η οποία παρέλαβε τον Όλιβερ, σοκαρισμένη από την κακοποίηση του ζώου, είχε διαπιστώσει πως το ζώο είχε κακοποιηθεί και βασανιστεί με αιχμηρό αντικείμενο.

Παράλληλα στο Twitter έχει ξεσηκωθεί ο κόσμος αναφορικά με την «ομερτά» και την συγκάλυψη για την ταυτότητα του δράστη, και οι χρήστες παροτρύνουν τον κόσμο να «ακυρώσει» την Αράχωβα και να μην πηγαίνει.

Η κίνηση αυτή «τρεντάρει» στο Twitter ως #cancelArachova.

Το χρονικό της τραγωδίας στην Αράχωβα

Όλα ξεκίνησαν το βράδυ της Κυριακής (3/12), όταν ο ιδιοκτήτης του Όλιβερ, του καλοκάγαθου χάσκι όπως λένε στην περιοχή, επέστρεψε στο σπίτι του και άφησε για λίγο το σκυλί του να βγει έξω από την καλά προστατευμένη αυλή, καθώς το χάσκι ήθελε να πάει βόλτα.

Ενώ ο ιδιοκτήτης του περίμενε το σκυλάκι του να επιστρέψει, το χάσκι δεν εμφανίστηκε ποτέ. Τρομερά ανήσυχη η οικογένεια βγήκε στους δρόμους να το αναζητήσει μέχρι τα ξημερώματα, ωστόσο δεν κατάφεραν να το εντοπίσουν.

Τελικά το βράδυ της Δευτέρας ενημέρωσαν τον ιδιοκτήτη πως το ζώο εντοπίστηκε σχεδόν ημιλιπόθυμο και βαριά κακοποιημένο. Ο Όλιβερ έφερε χτυπήματα στο κεφάλι, είχε τα πλευρά του σπασμένα και είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά με αιχμηρό αντικείμενο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Όλιβερ εντοπίστηκε με δεμένο το στόμα.

 




Βαρβιτσιώτης: Όσα συνέβησαν στο Blue Horizon προκαλούν σοκ και φρίκη – Ο 36χρονος ήταν στο πλοίο, προσπάθησε να ανέβει ξανά

Ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτσης αποκάλυψε σήμερα πως ο 36χρονος που βρήκε τραγικό θάνατο στο λιμάνι του Πειραιά είχε επιβιβαστεί νωρίτερα στο Blue Horizon, ωστόσο κάποια στιγμή βγήκε από το πλοίο και όταν πήγε να ξαναμπεί σημειώθηκε το τραγικό περιστατικό

Ο κ.Βαρβιτσιώτης μιλώντας στα Παραπολιτικά FM 90.1 είπε «ο 36χρονος είχε επιβιβαστεί, αποβιβάστηκε μόνος του και προσπάθησε να επανεπιβιβαστεί.Η πληροφόρηση που έχω είναι πως μόνος του αγνόησε τις προτροπές του πληρώματος να μην αποβιβαστεί, αφού είχε επιβιβαστεί και στη συνέχεια προσπάθεια να μπει την τελευταία στιγμή. Εισιτήριο είχε».

«Όσα συνέβησαν στο Blue Horizon προκαλούν σοκ και φρίκη», είπε ο υπουργός Ναυτιλίας.

Η αποκάλυψη αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες του iefimerida.gr ότι ο 36χρονος είχε εκδώσει εισιτήριο για το χθεσινό δρομολόγιο Πειραιάς-Κρήτη.

(στο 2:18 η αναφορά του κ.Βαρβιτσιώτη)

«Όσα συνέβησαν στο Blue Horizon προκαλούν σοκ και φρίκη», είπε ο υπουργός Ναυτιλίας.

Η αποκάλυψη αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες του iefimerida.gr ότι ο 36χρονος είχε εκδώσει εισιτήριο για το χθεσινό δρομολόγιο Πειραιάς-Κρήτη.

(στο 2:18 η αναφορά του κ.Βαρβιτσιώτη)

Σοκ και θλίψη από τον τραγικό θάνατο του 36χρονου
Σοκ και θλίψη προκαλούν τα όσα φρικτά εκτυλίχθηκαν χθες στο λιμάνι του Πειραιά κατά τον απόπλου του πλοίου με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο ένας 36χρονος άνδρας από το Λασίθι.

Τα βίντεο που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτουν τα όσα φρικτά διαδραματίστηκαν. Ο άνδρας επιχείρησε να ανέβει στο Blue Horizon ενώ είχε λύσει κάβους, τα δύο μέλη του πληρώματος που ήταν εκεί τον έσπρωξαν και τον κατέβασαν κάτω, εκείνος ανέβηκε ξανά τον έσπρωξαν ξανά και βρέθηκε στη θάλασσα με τραγικά αποτελέσματα.

Σύμφωνα πάντως πληροφορίες έκανε συχνά το συγκεκριμένο δρομολόγιο και ήταν γνωστό πρόσωπο και στους Λιμενικούς.

Βαρβιτσιώτης: Γίνονται όλες οι ενέργειες για την απόδοση ευθυνών

Ο υπουργός ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, εξέφρασε τη θλίψη του για το τραγικό περιστατικό που έλαβε χώρα στο λιμάνι του Πειραιά.

«Εκφράζω τη θλίψη μου για το τραγικό περιστατικό στο λιμάνι του Πειραιά στο οποίο έχασε τη ζωή του ένας άνθρωπος. Γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες από το Λιμεναρχείο Πειραιά για τη διαλεύκανση της υπόθεσης και την απόδοση ευθυνών», έγραψε πριν από λίγο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.

Να σημειωθεί ότι ο 36χρονος έχασε τη ζωή του, καθώς επιχείρησε να επιβιβαστεί σε πλοίο που είχε σηκώσει καταπέλτη, αλλά μέλη του πληρώματος τον έσπρωξαν στη θάλασσα.

iefimerida.gr