Γερμανία – Δημοσκόπηση: Σχεδόν το 90% φοβάται ξένη ανάμιξη στις εκλογές

Σχεδόν το 90% των Γερμανών πιστεύει ότι ξένοι παράγοντες, πρωτίστως από τη Ρωσία και τις ΗΠΑ, προσπαθούν να επηρεάσουν τις επικείμενες ομοσπονδιακές εκλογές.

Σύμφωνα με δημοσκόπηση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, οι Γερμανοί πιστεύουν ότι προσπαθούν να επηρεάσουν τις εκλογές μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Γερμανία: Tο 45% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η Ρωσία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των προσπαθειών χειραγώγησης
Ο βιομηχανικός σύνδεσμος Bitkom διενήργησε τον περασμένο μήνα έρευνα σε αντιπροσωπευτικό δείγμα περισσοτέρων των 2.000 πολιτών με δικαίωμα ψήφου, σύμφωνα με την οποία το 45% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η Ρωσία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των προσπαθειών χειραγώγησης, ακολουθούμενη από κοντά από τις ΗΠΑ (42%), και σε μεγάλη απόσταση από την Κίνα (26%) και την Ανατολική Ευρώπη (8%).

Για περίπου τα δύο τρίτα των πολιτών που έχουν δικαίωμα ψήφου, το διαδίκτυο είναι σημαντική πηγή πληροφόρησης για τις εκλογές που θα διεξαχθούν στις 23 Φεβρουαρίου. Ωστόσο, σύμφωνα με το 82% πιο σημαντικές είναι οι συζητήσεις με φίλους και την οικογένειά τους και για το 76% η τηλεόραση εξακολουθεί επίσης να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, ιδιαίτερα για τους ανθρώπους άνω των 75 ετών.

Το 80% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η ψηφιακή πολιτική πρέπει να είναι στις προτεραιότητες της επόμενης κυβέρνησης
Σχεδόν το 80% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η επόμενη κυβέρνηση θα πρέπει να καταστήσει την ψηφιακή πολιτική μια από τις προτεραιότητές της και το 71% τάσσεται υπέρ της δημιουργίας ενός νέου, ανεξάρτητου υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σύμφωνα με την έρευνα της Bitkom.

«Το νέο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης πρέπει να είναι εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα δικαιώματα και πόρους, χρειάζεται τον δικό του προϋπολογισμό και μια ρήτρα για νέους νόμους και προγράμματα», σημείωσε ο πρόεδρος του Bitkom Ραλφ Βίντεργκερστ σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.

 

Πηγή:iefimerida.gr




Δύσκολες ώρες για την 15χρονη που έπεσε θύμα άγριου ξυλοδαρμού στη Θεσσαλονίκη | Φοβάται ακόμη και να βγει από το σπίτι της

Σε σημείο να φοβάται να βγει ακόμη και έξω από το σπίτι της έχει φτάσει η 15χρονη, που έπεσε θύμα άγριου ξυλοδαρμού στη Θεσσαλονίκη από συνομήλικές της. Το κορίτσι, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν μπορεί να ξεπεράσει το σοκ και από τη στιγμή της επίθεσης περνάει πολύ δύσκολες ώρες.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Πέμπτης (1/2) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, ο πατέρας της 15χρονης ανέφερε πως η κόρη του ήθελε να υπερασπιστεί μία φίλη της και δέχθηκε εκείνη το bullying, καθώς τα άλλα κορίτσια τη χτύπησαν, αφού πρώτα την έφτυσαν.

Το χρονικό του άγριου ξυλοδαρμού

Η επίθεση κατά της ανήλικης έγινε έξω από ίντερνετ καφέ της πόλης. Μια συμμορία από ανήλικα κορίτσια απομόνωσαν την 15χρονη μαθήτρια σε πυλωτή πολυκατοικίας και τη γρονθοκόπησαν.

Όπως είπε η 15χρονη, η μία ανήλικη της επιτέθηκε με μια γροθιά στο μάτι, ενώ η άλλη κατέγραφε με το κινητό της τηλέφωνο την άγρια επίθεση.

Το περιστατικό, σύμφωνα με την καταγγελία, έγινε στην περιοχή της Τούμπας. Λίγο αργότερα, η 15χρονη μαζί με τον πατέρα της μετέβησαν στο Αστυνομικό Τμήμα Τούμπας-Τριανδρίας και κατατέθηκε μήνυση.

Οι ανήλικες, μαζί με μία ακόμη συνομήλική τους, που συμμετείχε στην επίθεση εις βάρος της μαθήτριας και αναζητείται για να συλληφθεί στο πλαίσιο του αυτοφώρου, κατηγορούνται για εξύβριση και σωματικές βλάβες.

Επιπλέον, οι αστυνομικοί προχώρησαν σε επτά συλλήψεις γονέων για παραμέληση εποπτείας ανηλίκων και στη σύλληψη 5 κοριτσιών.

Υπενθυμίζεται πώς μία από τις ανήλικες τραβούσε βίντεο με την επίθεση, το οποίο δημοσίευσε στα social media.