Με κατάνυξη εορτάστηκε η γιορτή των Φώτων στον Δήμο Νέστου
Με ιδιαίτερη κατάνυξη και σε κλίμα ευλάβειας, γιορτάστηκε στην Κεραμωτή του Δήμου Νέστου η μεγάλη εορτή των Θεοφανίων. Από το πρωί, οι καμπάνες του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου ήχησαν χαρμόσυνα, προσκαλώντας τους πιστούς να συμμετάσχουν στην πανηγυρική ακολουθία. Εκατοντάδες κάτοικοι και επισκέπτες της περιοχής προσήλθαν για να παρακολουθήσουν την πανηγυρική Θεία Λειτουργία, να λάβουν αγιασμό και να τιμήσουν τη μεγάλη αυτή εορτή του Χριστιανισμού.
Μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας, ακολούθησε η τελετή του αγιασμού των υδάτων, στην οποία παρευρέθηκε ο Δήμαρχος Νέστου, κ. Σάββας Μιχαηλίδης, τιμώντας με την παρουσία του την παράδοση και τη σημασία της ημέρας. Ο αγιασμός των υδάτων πραγματοποιήθηκε με λαμπρότητα, ενώ η ρίψη του Τιμίου Σταυρού στη θάλασσα έφερε ιδιαίτερη συγκίνηση στους παρευρισκόμενους.
Ο καλός καιρός συνέβαλε στην επιτυχία των εκδηλώσεων, καθώς πολλοί ήταν αυτοί που αποφάσισαν να τηρήσουν το παραδοσιακό έθιμο της ημέρας. Σκάφη και καΐκια βρίσκονταν παραταγμένα από νωρίς στο παλιό λιμάνι μπροστά από την εξέδρα, έτοιμα να υποδεχτούν τους θαρραλέους κολυμβητές. Οι συμμετέχοντες στην τελετή, με πίστη και θάρρος, βούτηξαν στα παγωμένα νερά για να πιάσουν τον Τίμιο Σταυρό, προκαλώντας ρίγη συγκίνησης στους θεατές που παρακολουθούσαν. Οι κολυμβητές καταχειροκροτήθηκαν θερμά για την αφοσίωση και το θάρρος τους, κλείνοντας με αυτόν τον τρόπο μια εορταστική και συγκινητική ημέρα για την Κεραμωτή και το Δήμο Νέστου.

