Ξεκίνησε το 3ο Φόρουμ για την Αν.Μακεδονία και Θράκη

Το Φόρουμ για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, διοργανώνουν ο Όμιλος Alter Ego Media και το City Hub Events, σε συνεργασία με την Tsomokos Communications. Είναι ένα συνέδριο που έχει στο επίκεντρο τον ρόλο της περιοχής στο παρόν και στο μέλλον και έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν πολλές προσωπικότητες του πολιτικού, επιχειρηματικού και οικονομικού κόσμου.

Η βασική θεματολογία του Συνεδρίου είναι:

-Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη ως μεταφορικός κόμβος των Δυτικών Βαλκανίων.
Δρόμοι της ενέργειας: Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής προσπάθειας ενεργειακής αυτονομίας.
Όψεις της σύγχρονης μετανάστευσης: Άνθρωποι μεταξύ προστασίας των ευρωπαϊκών συνόρων και γεωπολιτικών ανταγωνισμών.
Βιομηχανική και αγροτική παραγωγή στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.

Πολλοί πολιτικοί έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα ως ομιλητές, άλλοι με φυσική παρουσία στην Αλεξανδρούπολη και άλλοι μέσω ζωντανής σύνδεσης. Μεταξύ αυτών οι παρακάτω:

-Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, Υπουργός Προστασίας του Πολίτη.
-Χρήστος Σταϊκούρας, Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
-Σοφία Ζαχαράκη, Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας.
-Θανάσης Κοντογεώργης, Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ.
-Σοφία Βούλτεψη, Υφυπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου.
-Διονύσης Σταμενίτης, Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
-Χριστόδουλος Τοψίδης, Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
-Ιωάννης Ζαμπούκης Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης.

Επίσης έχουν προσκληθεί να παραστούν, η Αντιπρόσωπος της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες και οι πρέσβεις της Γερμανίας, της Μεγάλης Βρετανίας και της Μολδαβίας.

Το Συνέδριο θα αρχίσει σήμερα Τετάρτη στις 12:15 και αύριο Πέμπτη στις 9:30 το πρωί.

Τη ζωντανή μετάδοση των εργασιών του Συνεδρίου, μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω:




Ο Δήμος Καβάλας στο Επιχειρηματικό Φόρουμ Ευφυών Πόλεων

Ο Δήμος Καβάλας συμμετείχε στο Επιχειρηματικό Φόρουμ της Πρόκλησης των Ευφυών Πόλεων για τις Τοπικές Πράσινες Συμφωνίες, που πραγματοποιήθηκε στο Πόρτο της Πορτογαλίας στις 18-19 Ιουνίου 2024. Εκπροσώπησαν τον Δήμο Καβάλας:

  • Ο Αντιδήμαρχος Διοικητικής Αναδιάρθρωσης και Οργάνωσης, Βασίλης Λεμονίδης
  • Ο Διευθυντής Προγραμματισμού Ανάπτυξης και Ψηφιακών Υπηρεσιών και υπεύθυνος του Προγράμματος ICC για τον Δήμο Καβάλας, Χαράλαμπος Παπαδόπουλος
  • Ο Παναγιώτης Κουτσόγλου, μέλος της ομάδας ICC του Δήμου Καβάλας και εκπρόσωπος της Επιχειρηματικής Κοινότητας
  • Ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Γιάννης Χαραλαμπίδης, ορισμένος από το πρόγραμμα ως επικεφαλής εμπειρογνώμονας.

Η εκδήλωση περιλάμβανε 24 συνεργατικές συνεδρίες και 12 ομιλίες ολομέλειας, επικεντρώνοντας στη σημασία της συνεργασίας μεταξύ πόλης και επιχειρήσεων για την ανάπτυξη αποτελεσματικών Τοπικών Πράσινων Συμφωνιών (LGD). Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, πραγματοποιήθηκε ένα Φόρουμ Δημάρχων – Επιχειρήσεων, όπου συζητήθηκαν η ανάπτυξη των Τοπικών Πράσινων Συμφωνιών και η υλοποίηση της ατζέντας της δίδυμης μετάβασης (Πράσινης και Ψηφιακής).

Το Φόρουμ αποδείχθηκε στρατηγικής σημασίας για την Καβάλα, προσφέροντας βαθιές συζητήσεις, ευκαιρίες δικτύωσης και πρακτικές πληροφορίες για την προώθηση βιώσιμων πρωτοβουλιών στις συμμετέχουσες πόλεις.