Φονικό στη Λάρισα: «Ήταν προμελετημένο το μακελειό»

Νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αναφορικά με το διπλό φονικό που έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία στους Γόννους της Λάρισας.

Μάλιστα γνωστός του 60χρονου δράστη – ο οποίος αφού πρώτα σκότωσε δύο ανθρώπους, ταμπουρώθηκε στο ξυλουργείο του και στη συνέχεια αφού πρώτα πυροβόλησε προς το μέρος των Αστυνομικών αποφάσισε να βάλει τέλος στη ζωή του – είχε σχεδιάσει από πριν τη δολοφονία που διαπράχθηκε.
Με το πρόσχημα να τους πουλήσει κι άλλα μηχανήματα προσπάθησε να φέρει ξανά στη Λάρισα τους δύο άτυχους άνδρες, ο 60χρονος μακελάρης. «Επειδή έγινε αυτό με τις επιταγές τις ακάλυπτες θα τους καλέσω εδώ», ανέφερε ο 60χρονος σε συνομιλία που είχε με τρίτο άνδρα, μερικές μόνο ημέρες πριν το προδιαγεγραμμένο όπως αποδείχθηκε διπλό φονικό.
«Θα του πω ότι έχω κι άλλα μηχανήματα και θα τον καλέσω εδώ, αλλά δεν του λέω τίποτα», είπε ο 60χρονος δράστης στον άτυχο άνδρα. Τον ξαναπήρε τηλέφωνο και του είπε: «Έχω κι άλλα να σου δώσω» και εκείνος πήγε, δεν του αποκάλυψε τίποτα ότι ανακάλυψε ότι ήταν πλαστά και μετά τον καθάρισε. Έτσι τον καρτέρουσε, ανέφερε χαρακτηριστικά γνωστός του 60χρονου δράστη.

Πηγή:newsbomb.gr




Φονικό στη Λάρισα: Πουλούσε τα μηχανήματα για να εξασφαλίσει ένα εισόδημα για το παιδί του, λέει ο δικηγόρος του 60χρονου

Τραγικό τέλος είχε το θρίλερ με τον ξυλουργό στους Γόννους Λάρισα, που σκότωσε δύο άτομα. «Ο άνθρωπος αυτός έπασχε από καρκίνο στο κεφάλι, τελικό στάδιο και είχε κάνει μετάσταση στον νωτιαίο μυελό», λέει ο δικηγόρος του, Στέλιος Σούρλας.

«Ήταν ένας πολύ φτωχός άνθρωπος και άρχισε να πουλάει τα μηχανήματά του, τα οποία είχε για τη δουλεία του στο ξυλουργείο, προκειμένου να έχει το παιδί του όταν θα έχει το παιδί του ένα εισόδημα 1.000 ευρώ τον μήνα προκειμένου να επιβιώσει», εξήγησε ο δικηγόρος.

Όπως είπε: «Όταν κατάλαβε ότι οι άνθρωποι αυτοί τον εξαπάτησαν με πλαστές επιταγές και ήρθαν να επαναλάβουν το σκηνικό, να πάρουν κι άλλα μηχανήματα με τον ίδιο τρόπο, έφτασε ο κόμπος στο χτένι, το μυαλό του γύρισε και οδηγήθηκε σε αυτό ο έγκλημα».

«Προσπάθησα όταν το πληροφορήθηκα να τον πείσω να παραδοθεί στις Αρχές και να οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη, όμως είχε πάρει ήδη την απόφαση του μέσα του. Μάλιστα αυτό το ανέφερε και στους αστυνομικούς. Με αποχαιρέτισε, μου λέει, “γεια σου παλίκαρε, χάρηκα που σε γνώρισα, τιμή μου και να κανονίσεις για την κηδεία μου αύριο, γιατί δεν υπάρχει καθόλου χρήμα”», συμπλήρωσε.

Πηγή:newsbeast.gr

 




Διπλό φονικό στους Γόννους Λάρισας: Ο 60χρονος δράστης, η τραγική συναλλαγή και το τέλος στο ξυλουργείο

Η υπόθεση της διπλής δολοφονίας στους Γόννους της Λάρισας έχει συγκλονίσει την κοινή γνώμη, καθώς αποκαλύπτονται νέα στοιχεία για τις τελευταίες στιγμές του δράστη και των θυμάτων.

Ο 60χρονος, ο οποίος φαίνεται πως έδρασε με απόλυτη ψυχραιμία και προσχεδιασμένη αποφασιστικότητα, έμεινε ταμπουρωμένος στο ξυλουργείο του για περισσότερες από οκτώ ώρες, έχοντας μαζί του τη σορό του ενός θύματος.

Η φρικτή αυτή υπόθεση ξεκίνησε από μια οικονομική συναλλαγή που φαίνεται πως πήρε άσχημη τροπή. Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις του ίδιου του δράστη, η πώληση μηχανημάτων και η παραλαβή επιταγών χωρίς αντίκρισμα τον οδήγησαν σε ένα ξέσπασμα βίας που κατέληξε σε τραγωδία. Ο 60χρονος, νιώθοντας εξαπατημένος και οικονομικά κατεστραμμένος, αποφάσισε να εκδικηθεί με τον πιο ακραίο τρόπο.

Ψύχραιμος και αποφασισμένος για το τέλος

Παρά την πράξη του, δεν πανικοβλήθηκε ούτε προσπάθησε να διαφύγει. Αντίθετα, παρέμεινε στο χώρο του εγκλήματος, τηλεφωνώντας σε δημοσιογράφους και εκθέτοντας την οπτική του για όσα είχαν προηγηθεί. Ήταν 12:40 το μεσημέρι όταν επικοινώνησε με το Star, μιλώντας με σοκαριστική ψυχραιμία. Όπως αναφέρουν οι δημοσιογράφοι, τους περιέγραψε με κυνισμό πώς αφαίρεσε τις ζωές των δύο ανδρών, χωρίς ίχνος μεταμέλειας.

Το μόνο αίτημά του κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας ήταν ένας καφές, μια κίνηση που υποδηλώνει πόσο αποφασισμένος ήταν να ακολουθήσει την πορεία που είχε ήδη χαράξει. Οι δηλώσεις του φανερώνουν έναν άνθρωπο που ένιωθε αδικημένος, προδομένος και χωρίς διέξοδο.

“Με έπιασαν κορόιδο – Δεν έπρεπε να μπλέξουν μαζί μου”

Στις τηλεφωνικές του δηλώσεις, ο δράστης αφηγήθηκε το πώς ξεκίνησε η υπόθεση, τονίζοντας ότι είχε πουλήσει μηχανήματα και είχε λάβει ως πληρωμή ακάλυπτες επιταγές. Όταν συνειδητοποίησε την εξαπάτηση, φάνηκε πως άρχισε να σχεδιάζει την αντίδρασή του.

«Την πάτησα λέω και δεν μίλησα καθόλου. Το έπαιζα βλάκας. Λέω, με εμένα που δεν έπρεπε να μπλέξετε, το κάνατε. Τέλος πάντων, βγάζω αγγελία ότι πουλάω και άλλο ένα μηχάνημα. Με παίρνουν τηλέφωνο, μου λένε θα μου βάλουν κανονικά λεφτά. Τελικά, από τα 32 χιλιάρικα, πήρα τα δύο. Δεν μιλάω καθόλου. Ήξερα πως αν με ρίξουν, λεφτά από αυτούς δεν παίρνω», ανέφερε.

Ο 60χρονος δεν έκρυψε την απογοήτευση και τον θυμό του, θεωρώντας πως η απάτη αυτή τον είχε οδηγήσει σε οικονομική καταστροφή. Ο ίδιος παρουσίασε τον εαυτό του ως θύμα εξαπάτησης, τονίζοντας ότι δεν θα δεχόταν να πεθάνει “σαν σκυλί” και πως αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του.

Η στιγμή της εκτέλεσης – “Τον έριξα στο κεφάλι”

Ο τρόπος με τον οποίο περιέγραψε το διπλό φονικό σοκάρει. «Τον κάνω ένα άδειασμα και του δίνω μια στο κεφάλι με το 38άρι και δίνω και μία στον άλλο, τον οδηγό. Και τους έδωσα στο κεφάλι και τελείωσε. Την πλήρωσε άδικα ο οδηγός», ανέφερε.

Ο δράστης παραδέχτηκε πως ο οδηγός δεν είχε σχέση με την εξαπάτηση και πως βρέθηκε στο λάθος μέρος τη λάθος στιγμή. Παρόλα αυτά, δεν δίστασε να τον εκτελέσει, προφανώς για να μην αφήσει μάρτυρες.

“Τα δέντρα πεθαίνουν όρθια” – Η τελευταία πράξη του δράματος

Λίγο πριν βάλει τέλος στη ζωή του, ο 60χρονος επικοινώνησε και με τον τηλεοπτικό σταθμό Alpha, όπου μίλησε για τις τελευταίες του κινήσεις. Όπως είπε, μετά το διπλό φονικό, έφυγε από το ξυλουργείο για να διευθετήσει κάποιες προσωπικές του υποχρεώσεις, προτού επιστρέψει και ταμπουρωθεί.

«Τον έναν τον έβγαλα έξω στο δρόμο, τον άλλον προσπάθησα να τον βγάλω αλλά ήταν πολύ βαρύς και δε μπορούσα. Και πήρα τηλέφωνο την Αστυνομία».

Όταν ρωτήθηκε γιατί προτίμησε την αυτοκτονία αντί της σύλληψης, η απάντησή του ήταν χαρακτηριστική:

«Μία φορά θα πεθάνω. Να ξαναμπώ φυλακή;».

Η αναφορά του στη φράση «τα δέντρα πεθαίνουν όρθια» αποκαλύπτει έναν άνθρωπο που ένιωθε πως είχε χάσει τα πάντα και πως δεν υπήρχε άλλη διέξοδος πέρα από τον θάνατο.

Σοκ στην τοπική κοινωνία – Αναζητούνται απαντήσεις

Η υπόθεση έχει προκαλέσει θλίψη και αναστάτωση στους Γόννους της Λάρισας, με τους κατοίκους να αδυνατούν να πιστέψουν την αγριότητα των γεγονότων. Οι αρχές συνεχίζουν να ερευνούν όλες τις πτυχές της υπόθεσης, ενώ οι οικογένειες των θυμάτων ζητούν δικαίωση.

Το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι αν η τραγωδία αυτή θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί και αν υπήρχαν προειδοποιητικά σημάδια που θα μπορούσαν να είχαν σημάνει συναγερμό νωρίτερα.

Πηγη: newsbomb.gr




Λήμνος | «Τρομάξαμε, όλα έγιναν σε 10 λεπτά» – Εικόνες καταστροφής από drone μετά το φονικό πέρασμα της Bora – Κυβερνητικό κλιμάκιο στο νησί

Δύσκολο βράδυ πέρασαν οι κάτοικοι σε περιοχές της Λήμνου, όπου το πέρασμα της κακοκαιρίας άφησε πίσω του δύο νεκρούς, πλημμυρισμένα σπίτια και καταστροφές. Κατά διαστήματα έβρεχε καταρρακτωδώς, προκαλώντας ανησυχία στους πολίτες για την εξέλιξη του φαινομένου. Το ξημέρωμα της Δευτέρας βρήκε τους κατοίκους του νησιού να αντικρύζουν εικόνες βομβαρδισμένου τοπίου και εκτεταμένες ζημιές στα σπίτια. Σε ισχύ είναι και σήμερα, μέχρι το μεσημέρι, η απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων.

Ρέματα υπερχείλισαν, πλημμύρισαν σπίτια στην Τσιμάνδρια, στον Κοντιά, τον Θάνο, την Μύρινα.

Το ρέμα της Αγίας Τριάδας στην Μύρινα υπερχείλισε και στο πέρασμά τους ορμητικά νερά εισέβαλαν στα σπίτια. «Τρομάξαμε γιατί όλα έγιναν μέσα σε 10 λεπτά» είπε στο ΕΡΤNews ο Πωλ Παλαιολόγος, κάτοικος της περιοχής. Περιέγραψε το πώς οι κάτοικοι είδαν τα νερά από το ποτάμι να μπαίνουν στα σπίτια. Όπως είπε το ύψος των ορμητικών νερών στο σπίτι του έφτασε μέχρι τα δύο μέτρα. «Καυστήρες, μπόιλερ, γεννήτριες, όλα έχουν καταστραφεί” σημείωσε, δίνοντας το στίγμα της σχεδόν ολοκληρωτικής καταστροφής της οικοσκευής του. Η ορμή των νερών ήταν τέτοια που, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε, σήκωσε και αναποδογύρισε μέχρι και μία δεξαμενή με 2 -3 τόνους πετρέλαιο.

Εικόνες από την καταστροφή όπως καταφράφηκαν από drone

Χρειάστηκαν πέντε ώρες, με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής, ώστε με αντλίες να καταφέρουν να βγάλουν το νερό από το εσωτερικό του σπιτιού. “Ήταν τεράστιος ο όγκος του νερού, δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο” πρόσθεσε, αναφέροντας ότι έχουν πλημμυρίσει τα υπόγεια και ισόγεια και άλλων σπιτιών.

Στην Τσιμάνδρεια οι κάτοικοι είδαν τα σπίτια τους να πλημμυρίζουν για δεύτερη φορά από το ξέσπασμα της “Bora” το περασμένο Σάββατο. Μέχρι τώρα η Πυροσβεστική έχει δεχθεί 115 κλήσεις για άντληση υδάτων και 36 για μεταφορά ανθρώπων.

Κτηνοτρόφοι αγωνιούν για τα κοπάδια τους, καθώς το αγροτικό οδικό δίκτυο του νησιού έχει καταστραφεί και δε μπορούν να προσεγγίσουν τις στάνες τους για να ταΐσουν τα ζώα τους. Ζημιές έχουν προκληθεί και σε αγροτικές καλλιέργειες.

Επί ποδός είναι τα συνεργεία, αφού τόνοι φερτά υλικά έχουν μεταφερθεί στους δρόμους, ενώ σημειώνονται και κατολισθήσεις.

Το μεσημέρι αναμένεται στο νησί κυβερνητικό κλιμάκιο υπό τον Γ.Γ. Νησιωτικής Πολιτικής και τον Γ.Γ. Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών, αλλά και αντιπροσωπείες των κομμάτων.

Χθες έγινε εκτάκτως σύσκεψη υπό τον Περιφερειάρχη Κ. Μουτζούρη, καθώς από τα έντονα φαινόμενα δοκιμάστηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες οι περιοχές Τσιμάνδρεια, Νέα Κούταλη και Πεδινό όπου έχουν φουσκώσει ρέματα. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κάποια σπίτια έχουν πλημμυρίσει στις περιοχές αυτές.

Οι αρχές κάλεσαν τους πολίτες να μην μετακινούνται χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος, ενώ η κυκλοφορία των οχημάτων -με εξαίρεση αυτά που ανταποκρίνταινται σε έκτακτη ανάγκη- έχει απαγορευτεί για την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου, λόγω των εκτεταμένων ζημιών στο οδικό δίκτυο αλλά και των κινδύνων από τα έντονα φαινόμενα.Unmute

Αίτημα να κηρυχθούν οι Δημοτικές Ενότητες Μύρινας, Ατσικής και Νέας Κούταλης σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης υπέβαλε στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, η Δήμαρχος Λήμνου μετά τις μεγάλες καταστροφές.

Η έντονη κακοκαιρία που παραμένει στο Αιγαίο, άφησε πίσω της δύο νεκρούς στη Λήμνο, τον 57χρονο κτηνοτρόφο που τον παρέσυρε ο χείμαρρος και έναν 70χρονο που στην προσπάθειά του να καθαρίσει τις λάσπες στις σκάλες του σπιτιού του γλίστρησε και σκοτώθηκε.

Υπό τον φόβο υπερχείλισης του φράγματος στον Κοντιά, απομακρύνθηκαν από τα σπίτια τους 59 κάτοικοι του οικισμού του κάτω χωριού, οι οποίοι φιλοξενούνται είτε σε συγγενείς τους είτε σε ξενοδοχείο στη Μύρινα.

Ρεπορτάζ: Μαρία Σταθοπούλου/ertnews




Η πρώτη κοινή δήλωση του Σπύρου και της Δέσποινας Καρνέση για το τριπλό φονικό στη Γλυφάδα | «Σεβαστείτε το πένθος μας»

Έκκληση προς κάθε κατεύθυνση για σεβασμό στο πένθος της οικογένειάς τους απευθύνουν ο Σπύρος και η Δέσποινα Καρνέση με κοινή δήλωσή τους, ύστερα από την αιματηρή επίθεση στα γραφεία της ναυτιλιακής εταιρείας στη Γλυφάδα τη Δευτέρα. Συγκεκριμένα, στη δήλωσή τους αναφέρουν τα εξής:

«Κατανοούμε απόλυτα πως το τραγικό γεγονός που συγκλονίζει τις οικογένειές μας τις τελευταίες ημέρες έχει προκαλέσει σημαντικό ενδιαφέρον.

Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε ειλικρινά όσους μας συμπαραστέκονται.

Ταυτόχρονα, επιθυμούμε να εκφράσουμε για ακόμα μία φορά τη θερμή μας έκκληση, προς κάθε κατεύθυνση, για σεβασμό στο πένθος που βιώνουμε.

Η ανείπωτη θλίψη μας επιτάσσει την παύση κάθε συζήτησης για οποιαδήποτε άλλη υπόθεσή μας.

Και αυτή είναι η αυθεντική και μόνη βούληση όλων των μελών της οικογένειάς μας.

Δηλώνουμε επίσης ότι οτιδήποτε άλλο διακινείται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης εξ ονόματος οποιουδήποτε από εμάς, δεν μας εκφράζει.

Καπτα-Σπύρος Καρνέσης

Δέσποινα Καρνέση».

Έρευνες για το κίνητρο του δράστη – Τα σενάρια, οι τραπεζικές καταθέσεις και το πρόσωπο «κλειδί»

Την ίσια ώρα συνεχίζονται οι έρευνες της Αστυνομίας για την τριπλή δολοφονία στη Γλυφάδα, καθώς στο Τμήμα Δίωξης Ανθρωποκτονιών έχουν ξεκάθαρη εικόνα για το πώς έγιναν τα πράγματα το πρωί της Δευτέρας στο εσωτερικό της επιχείρησης και πώς ο 76χρονος Αιγύπτιος κινήθηκε στους χώρους και δολοφόνησε τα τρία άτομα, ανάμεσά τους και μία εκ των ιδιοκτητών της ναυτιλιακής εταιρείας. Ωστόσο δεν έχουν ακόμα καταφέρει να αποσαφηνιστεί το κίνητρο.

Ο 76χρονος δράστης του φονικού στη γλυφάδα

Η πρώτη εικόνα, η οποία είχε να κάνει με εργασιακούς και προσωπικούς λόγους, φαίνεται ότι έχει καταρριφθεί από τα στοιχεία που έχουν συλλέξει οι αρχές, από τις μαρτυρικές καταθέσεις αλλά και από τις ανακοινώσεις της εταιρείας. Περισσότερα στοιχεία περιμένουν τις προσεχείς ημέρες από την άρση απορρήτου των επικοινωνιών, προκειμένου να διαπιστώσουν εάν ο 76χρονος άνδρας είχε συνομιλήσει με κάποιον αναφορικά με τις προθέσεις του και εάν είχε κάποιον διάλογο που ενδεχομένως να ήταν αυτός που όπλισε το χέρι του και προέβη στη συγκεκριμένη τριπλή δολοφονία.

Παράλληλα, εξετάζονται διάφορα σενάρια τα οποία έχουν δει το «φως» της δημοσιότητας και έχουν να κάνουν με τις τραπεζικές τους καταθέσεις. Οι αστυνομικές αρχές αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο σε δεύτερο χρόνο να ζητηθεί και άρση του τραπεζικού απορρήτου, προκειμένου να έχουν την πλήρη εικόνα για το τί ακριβώς έχει συμβεί, σύμφωνα με την ΕΡΤ.

Ακόμα δεν έχει καταθέσει η ιδιοκτήτρια της συγκεκριμένης ναυτιλιακής εταιρείας. Θεωρείται πρόσωπο κλειδί, καθώς όχι μόνο έζησε τα γεγονότα από κοντά όντας κλειδωμένη σε ένα γραφείο, αλλά είναι και άτομο το οποίο γνώριζε προσωπικά για πάνω από τρεις δεκαετίες τον 77χρονο και ενδεχομένως να έχει να συνεισφέρει πολλά στην έρευνα. Αυτό θα γίνει πιθανότατα μετά την ταφή των τριών νεκρών.

«Της έβαλε την κάννη του όπλου στο μάτι και άκουσα ξανά ένα μπαμ»

Εντωμεταξύ, συγκλονίζουν οι καταθέσεις μαρτύρων για το μακελειό στη Γλυφάδα, καθώς εργαζόμενοι της ναυτιλιακής εταιρείας περνούν ο ένας μετά τον άλλον από το Ανθρωποκτονιών, για να αποκαλύψουν τις λεπτομέρειες της αιματοχυσίας.

Μια αυτόπτης μάρτυρας περιγράφει, σύμφωνα με όσα αποκαλύπτουν ο Alpha και το TLive: «Άκουσα “Βοήθεια! Καλέστε την αστυνομία”. Τότε κατάλαβα ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει. Είδα την κυρία Μαρία να κατεβαίνει με αίματα στην αριστερή πλευρά, στο στήθος της. Μόλις μπήκε στα γραφεία μας ο Αντώνης Βλασσάκης, έκλεισε την πόρτα που χωρίζει τον χώρο από τις σκάλες. Αμέσως μετά, από τη δεύτερη είσοδο που υπάρχει, μπήκε ο Άρης με καραμπίνα στο χέρι.

Μόλις μπήκε, πυροβόλησε τον Αντώνη. Εγώ κρύφτηκα κάτω από το γραφείο μου. Συνέχισα να ακούω πυροβολισμούς. Άκουσα τον Άρη να λέει: «Ποιος είναι αυτός που θα με βγάλει εμένα από το σπίτι;». Η κυρία Μαρία ήρθε προς το γραφείο μου και προσπάθησε να καλυφθεί κι αυτή. Του φώναζα να σταματήσει και πως υπάρχει κι άλλος κόσμος. Τότε τον είδα να βάζει την κάννη της καραμπίνας στο μάτι της κυρίας Μαρίας και ακούστηκε ξανά ένα μπαμ. Ο Άρης απομακρύνθηκε από τον χώρο και η κυρία Μαρία προσπάθησε να καθίσει σε μια καρέκλα. Σηκώθηκα και έτρεξα να φύγω από τον όροφο».

Σύμφωνα με τις καταθέσεις των μαρτύρων, ο 76χρονος δράστης και αυτόχειρας φαίνεται πως μιλούσε συνεχώς για το σπίτι το οποίο του είχε παραχωρηθεί, λέγοντας πως προσπαθούσαν να του το πάρουν: «Όταν ήρθε, τον ρώτησα τι κάνει και αγκαλιαστήκαμε. Αυτός μου είπε ότι σήμερα τελειώνουν όλα για τον ίδιο και πως πάει να ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Ακόμα μου είπε ότι τον διώξανε από το σπίτι και ότι του είπαν ότι θα τον κάψουν μέσα στο σπίτι, αν δεν βγει. Του είπα να αφήσει τις βλακείες. Τότε άνοιξε το πορτμπαγκάζ και έβγαλε έναν μεγάλο σάκο, τον ρώτησα τι πάει να κάνει. Πρόσεξα ότι είχε περασμένο στη ζώνη του ένα ακόμα όπλο».

Πηγή: Newsbeast.gr




Μυστήριο με το κίνητρο του Αιγύπτιου, ξεσκονίζουν τα οικονομικά του μετά το φονικό στη Γλυφάδα | Ο πλούτος και οι κόντρες

Το κίνητρο του 76χρονου που σκόρπισε τον θάνατο στα γραφεία ναυτιλιακής εταιρείας στη Γλυφάδα την περασμένη Δευτέρα ψάχνουν οι Αρχές, οι οποίες ξεσκονίζουν τα οικονομικά του. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα και από την εταιρεία, ο 76χρονος φαίνεται ότι ήταν ο άνθρωπος για όλες τις δουλειές.

Ο δράστης και αυτόχειρας φέρεται να είχε μεγάλα ποσά τουλάχιστον σε δύο λογαριασμούς. Ο 76χρονος φαίνεται επίσης να είχε απολυθεί από τη ναυτιλιακή εταιρεία πριν από έναν χρόνο. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας European Product Carriers, της εταιρείας Καρνέση, η οποία μιλά για αδιανόητη τραγωδία, για μια ολότελα ανήθικη και εγκληματική πράξη και για έναν κοινό δολοφόνο χωρίς κανένα απολύτως κίνητρο: «Η σύμβαση εργασίας του δολοφόνου με την εταιρία μας είχε καταγγελθεί την 31.3.2023, δηλαδή σχεδόν πριν από έναν χρόνο και αυτός είχε λάβει ως αποζημίωση το ποσό των 74.862 ευρώ».

Ο Άρης συνέχιζε να δουλεύει για τον Σπύρο Καρνέση, ενώ συνέχιζε να μένει στο σπίτι που του είχε διατεθεί και σύμφωνα με το κτηματολόγιο ανήκει στον Σπύρο Καρνέση, όπως ανέφερε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος στο LIVE NEWS του Mega. «Ουδέποτε η εταιρεία ή η Μαρία Καρνέση είχαν παραχωρήσει στον δολοφόνο κάποιο σπίτι να διαμένει στη Γλυφάδα, πολλώ δε μάλλον όταν το σπίτι που αναφέρθηκε επί της οδού Τσιτσάνη αρ. 16 δεν ανήκει στην αποθανούσα ή στην εταιρεία, για να είναι δυνατόν να του έχει πει η Μαρία Καρνέση να το εκκενώσει», γράφει η ανακοίνωση.

Επίσης, στην ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρεται ότι ο 76χρονος διέθετε τραπεζικούς λογαριασμούς με ιδιαίτερα μεγάλα χρηματικά διαθέσιμα. Εντύπωση, πάντως, προκαλεί πως, σύμφωνα με καταθέσεις, ο 76χρονος δράστης δεχόταν απειλητικά τηλεφωνήματα για να φύγει από το σπίτι.

Η καραμπίνα με την οποία ο 76χρονος εισέβαλε στην εταιρεία και σκόρπισε τον θάνατο

Το κινητό του 76χρονου αναμένεται να δώσει απαντήσεις μετά την άρση απορρήτου, για τα πρόσωπα με τα οποία συνομιλούσε. Σύμφωνα με πληροφορίες, στις 08:29 το πρωί της Δευτέρας ήταν η τελευταία φορά που το κινητό του ενεργοποιήθηκε μέσω viber.

Επίσης, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται και η άρση των τραπεζικών λογαριασμών του δράστη, καθώς οι πληροφορίες μιλούν για μεγάλα έως και δυσθεώρητα ποσά, που έχουν κινηθεί από τους λογαριασμούς τους.

Ο πλούτος, οι ενδοοικογενειακές κόντρες και ο τραγικός επίλογος

Η οικογένεια Καρνέση ήρθε στην επικαιρότητα με τον πιο άγριο τρόπο. Τα αδέρφια Καρνέση, ο Σπύρος, ο Προκόπης, η Δέσποινα και η Μαρία ξεκίνησαν από το μηδέν και έφτιαξαν μία αυτοκρατορία. Πλοία, εταιρείες, ακίνητα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ακόμα και ένα νησί, το Τραγονήσι, στο σύμπλεγμα των Πεταλιών.

Τη δεκαετία του ’80, νεαροί όλοι τότε αρχίζουν να βγάζουν τα πρώτα τους χρήματα και να μπαίνουν στην πιο δημιουργική τους φάση.

Στον δρόμο τους βρίσκεται ο Αντέλ Ελ Μπουράι, μόλις 30 ετών Αιγύπτιος, που ήρθε στην Ελλάδα για ένα καλύτερο μέλλον, ο άνθρωπος που έμελλε να είναι ο δολοφόνος της Μαρίας αλλά και του συζύγου της Δέσποινας.

Η μητέρα τους, Ελευθερία, που έφυγε από τη ζωή, παίρνει υπό την προστασία της τον Ελ Μπουράι, τον κάνει επιστάτη της ακίνητης περιουσίας τους στους Πεταλιούς και του δίνει το όνομα Άρης.

Στο μικρό νησάκι στο σύμπλεγμα των Πεταλιών, τις ελληνικές Μαλδίβες όπως τις αποκαλούν, η οικογένεια επενδύει πολλά χρήματα. Στους Πεταλιούς όλοι μιλούν για έναν ήρεμο άνθρωπο, για ένα μέλος της οικογένειας Καρνέση. Ο αμύθητος πλούτος τούς καθιστά μία από τις πιο ισχυρές οικογένειες της χώρας.

Το όνομά τους συζητιόταν στα ακριβά σαλόνια της Ευρώπης και τα καράβια τους διέσχιζαν τους ωκεανούς. Ένας παντοδύναμος όμιλος και εταιρείες, με υποκαταστήματα σε Νέα Υόρκη και Λονδίνο, γραφεία με πισίνες στο εσωτερικό τους.

Ο Σπύρος Καρνέσης έχει τους Πεταλιούς ως προσωπικό του στοίχημα για το οποίο θα βρεθεί στα δικαστήρια με τον Μαρή Εμπειρίκο. Η οικογένεια Εμπειρίκου είχε χτίσει από το 1916 τη βίλα της στο Χερσονήσι των Πεταλιών, ενώ ο Καρνέσης διαθέτει κατοικία στο Τραγονήσι.

Μάλιστα, το 1990 είχαν συμφωνήσει να πουλήσουν στον γιο του Πικασό στο Μεγανήσι 200 στρέμματα, αλλά τελικά το ακίνητο μεταβιβάστηκε σε άλλες εταιρείες.

Το 2019, τα φώτα της δημοσιότητας τράβηξε η πειρατική περιπέτεια του πλοίου της οικογένειας Καρνέση. Ήταν άλλη μία δύσκολη στιγμή για την ελληνική δυναστεία.

Μυθική περιουσία, όπως μυθική και η κόντρα της οικογένειας. Μαρία και Δέσποινα, οι αδελφές του Σπύρου, με αγωγή κατηγορούσαν τον Καρνέση ότι πήρε από κοινούς λογαριασμούς 325,5 εκατ. δολάρια, τα οποία και μετέφερε σε αποκλειστικά δική του εταιρεία.

Αλλά δεν είναι μόνο τα 325 εκατ. Τελευταίο παράδειγμα είναι η δικαστική διαμάχη των τριών αδελφών, καθώς η Μαρία Καρνέση, η Δέσποινα Καρνέση, αλλά και ο σύζυγός της, Αντώνης Βλασάκης, είχαν κινηθεί εναντίον του Σπύρου Καρνέση για την υπόθεση της χρηματιστηριακής εταιρείας «Πήγασος», σύμφωνα με το Mega.

Όσο γιγαντωνόταν η εταιρεία και τα αδέλφια Καρνέση, τόσο πιο μεγάλο γινόταν το δέσιμο με τον Άρη. Η μαμά Καρνέση τον αγαπούσε σαν παιδί της. Ήταν τόσο μεγάλη η εμπιστοσύνη τους, που ο Ελ Μπουράι ήταν μέλος του ΔΣ δύο πλοίων της οικογένειας.

Η κόντρα όμως που ρίζωσε στην οικογένεια φαίνεται πως ήταν ο καταλύτης για να αλλάξουν όλα.

Πηγή: Newsbeast.gr

 




«Τους σκότωσε ο άνθρωπός τους» | Οι μαρτυρίες ανθρώπων κοντά στην εφοπλιστική οικογένεια Καρνέση για το φονικό

Η εφοπλίστρια Μαρία Καρνέση (αδελφή του εφοπλιστή Σπύρου Καρνέση), ο Αντώνης Βλασσάκης (σύζυγος της Δέσποινας Καρνέση και CEO της ναυτιλιακής) και ο Ηλίας Κουκουλάρης, πρώην καπετάνιος και υπάλληλος, ο οποίος φέρεται να προσπάθησε να τους σώσει, είναι τα θύματα του Αιγύπτιου Αριστείδη Ελ Μπουράι στη ναυτιλιακή εταιρεία στη Γλυφάδα χθες το πρωί.

Βασικό κίνητρο εκτιμάται πως ήταν η δυσαρέσκεια του για την απαίτηση να φύγει από το σπίτι που του είχε παραχωρηθεί για να διαμένει δωρεάν, στη Γλυφάδα. Έτσι ο 76χρονος Αιγύπτιος έστρεψε την κάνη του όπλου του και σκότωσε τη γυναίκα που για δεκαετίες τον είχε ως έμπιστο της για όλα όσα αφορούν τα σπίτια της ίδιας και της αδελφής της στους Πεταλιούς και όχι μόνο, τον άντρα της αδελφής της και τον πλοίαρχο που προσπάθησε να αποτρέψει την τραγωδία που εκτυλίχθηκε το πρωί της Δευτέρας, στην ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Καρνέση.

Ο άνδρας για δεκαετίες δούλευε στην οικογένεια και είχε γίνει ουσιαστικά μέλος της, όπως περιγράφει στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ο πρόεδρος της κοινότητας Μαρμαρίου, όπου ανήκουν οι Πεταλιοί, Νίκος Τσαλιάγκος.

Όπως περιέγραψε, στον δράστη του φονικού είχε ανατεθεί η εν λευκώ διαχείριση όλων τω ζητημάτων που σχετίζονταν με τα σπίτια της οικογένειας, εκείνος τους παραλάμβανε από το Μαρμάρι και με σκάφος του πήγαινε στα σπίτια τους και μάλιστα ήταν τόσο στενή η σχέση τους και οι δεσμοί που είχε αναπτύξει με την οικογένεια, που σύμφωνα με τον κ. Τσαλιάγκο, έτρωγαν μαζί στο τραπέζι, αναφέροντας χαρακτηριστικά «από την εποχή της μητέρας της οικογένειας Καρνέση, ήταν ο “άνθρωπός τους”».

Ο πρόεδρος της κοινότητας είπε μάλιστα ότι ενώ εδώ και αρκετό καιρό είχε υπάρξει προστριβή και απολυθεί από τις δύο αδελφές Καρνέση, τον είδε στο Μαρμάρι και πριν από 1-2 μήνες και χαιρετήθηκαν.

Αφού απολύθηκε από τις δύο αδελφές του, ο Σπύρος Καρνέσης προσέλαβε τον Αιγύπτιο, ο οποίος συνέχισε έτσι να προσφέρει υπηρεσίες και έτσι εξηγείται και η ευκολία να έχει πρόσβαση και στις εγκαταστάσεις της ναυτιλιακής εταιρείας

Στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» μίλησε και ο ιατρός και στενός φίλος των οικογενειών των αδελφών Καρνέση, Στέλιος Γραμματικάκης, ο οποίος τόνισε πως τίποτα δεν προμήνυε την τραγωδία ούτε ανησυχούσε τα θύματα του 76χρονου τις τελευταίες ώρες, που τις πέρασε μαζί τους.

Ο κ. Γραμματικάκης είπε ότι το Σαββατοκύριακο βρισκόταν με τη Μαρία Καρνέση, η οποία απόλαυσε μια βόλτα στην παραλία το Σάββατο, ενώ την Κυριακή την επισκέφθηκε στο σπίτι της. Μίλησε με τα καλύτερα λόγια τόσο για εκείνη όσο και για την αδελφή της Δέσποινα, που γλίτωσε από τα πυρά του δράστη καθώς είχε κλειδωθεί σε τουαλέτα των γραφείων, αλλά και για τον σύζυγο της Δέσποινας, που επίσης δολοφονήθηκε από τον Αιγύπτιο, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «η Μαρία είχε την οικονομική διαχείρηση, η Δέσποινα ως νομικός την νομική κάλυψη και εκείνος ήταν η “ομπρέλα” της εταιρείας».

«Η Μαρία Καρνέση ήταν πολύ απλός άνθρωπος. Με ένα κινητό των 50 ευρώ, γιατί δεν είχε ούτε smartphone, κινούσε ολόκληρο στόλο και διαχειριζόταν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Ήταν πολύ απλοί και ταπεινοί άνθρωποι. Δεν φοβούνταν κανέναν, δεν πίστευαν ότι κάποιος θα τους κάνει κακό. Η Μαρία Καρνέση κυκλοφορούσε μόνης της στη Γλυφάδα, χωρίς προσωπική ασφάλεια. Μπορώ να την παρουσιάσω ως την Μαντώ Μαυρογένους του 2024».

πηγή: Newsbeast.gr




Τριπλό φονικό στη Γλυφάδα: Λεπτό προς λεπτό η εισβολή του 76χρονου στη ναυτιλιακή

Τέσσερις νεκροί, εκ των οποίων και ο αιγυπτιακής καταγωγής δράστης που αυτοκτόνησε, είναι ο απολογισμός της ένοπλης επίθεσης που εξαπέλυσε ένας 76χρονος σε ναυτιλιακή εταιρεία στη Γλυφάδα το πρωί της Δευτέρας. Ο δράστης είχε απολυθεί, με αποτέλεσμα πιθανόν η εκδίκηση να «όπλισε» το χέρι του. Οι μαρτυρίες για τη στιγμή της φονικής επίθεσης συγκλονίζουν.

Το χρονικό του μακελειού

Όλα ξεκίνησαν πέντε λεπτά μετά τις 10 το πρωί. Ο 76χρονος αλλοδαπός, με το ασημί Nissan, κρατώντας μια καραμπίνα, ανοίγει την είσοδο της ναυτιλιακής εταιρείας με την μαγνητική κάρτα που διέθετε και κατευθύνεται στο υπόγειο πάρκινγκ του κτηρίου στη συμβολή των οδών Φλέμινγκ και Αρτεμισίου. Βάζει την καραμπίνα σε μια σακούλα και ανεβαίνει στο ισόγειο. Εκεί, έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με έναν εργαζόμενο που γνώριζε πως είχε απολυθεί πριν μια εβδομάδα, και τον ρωτάει τι ήρθε να κάνει. Με κυνισμό του απαντά: «Ήρθα να ξεκαθαρίσω τα πράγματα».

Ύστερα, σπάει την πόρτα της ιδιοκτήτριας με κλωτσιά, την πυροβολεί και την τραυματίζει στην πλάτη. Αυτή βγαίνει τραυματισμένη να αναζητήσει βοήθεια στα διπλανά γραφεία του γαμπρού της και του πρώην καπετάνιου. Τότε, ο 76χρονος την εκτελεί στο κεφάλι. Να τον αφοπλίσει σπεύδει ο πρώην καπετάνιος, καταφέρνει να φέρει αντίσταση κρατώντας την καραμπίνα του και ο δράστης βγάζει περίστροφο από την τσέπη, πυροβολεί αυτόν και τελευταίο τον γαμπρό της ιδιοκτήτριας. Έπειτα, ανεβαίνει στον 2ο όροφο αναζητώντας μάλλον την αδερφή της ιδιοκτήτριας ή κάποιον άλλον. Ακούνε τη φασαρία και κλειδώνονται στο μπάνιο οι δύο εργαζόμενες, η μία εκ των οποίων είναι στέλεχος της ναυτιλιακής εταιρείς. Τότε, εισβάλουν τα ΕΚΑΜ, ο 76χρονος κατεβαίνει στο υπόγειο, βάζει το περίστροφο στο αμάξι του και μπαίνει στην αποθήκη όπου αυτοκτονεί με καραμπίνα.

Εκείνη την ώρα, η συνιδιοκτήτρια της ναυτιλιακής, συμπτωματικά έλειπε από το γραφείο της.

Δύο υπάλληλοι της εταιρείας διακομίσθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο «Ασκληπιείο Βούλας», προκειμένου να τους παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες, καθόσον ήταν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Στο σημείο έσπευσε και ιατροδικαστής ενώ οι εργαζόμενοι της ναυτιλιακής εταιρείας με τις καταθέσεις τους θα φωτίσουν τα σκοτεινά σημεία της υπόθεσης.

«Τους πυροβολισμούς τους άκουσα, είδα δυο παιδιά που κατέβαιναν, μου λένε είναι ο Άρης με όπλο και πυροβολεί και φυσικά έτρεξα προς τα έξω και βγήκα από την έξω πόρτα του γκαράζ» δήλωσε χαρακτηριστικά ένας εργαζόμενος στην εταιρεία.




«Τρέξτε, μαχαιρώνουν τον άντρα μου»: Πώς έγινε το άγριο φονικό στη Χαλκίδα

Τα κομμάτια του παζλ της άγριας δολοφονίας ενός 43χρονου που συνέβη εν μέση οδώ το πρωί του Σαββάτου στη Χαλκίδα, επιχειρούν να βάλουν στη θέση τους τα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. που ασχολούνται με την υπόθεση.

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, όλα συνέβησαν λίγο πριν τις 8.00 το πρωί, όταν το Κέντρο Επιχειρήσεων της Δ.Α. Ευβοίας ενημερώθηκε τηλεφωνικά από γυναίκα, η οποία μιλούσε σπαστά ελληνικά, ότι επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου, πλησίον του 4ου Γυμνασίου Χαλκίδας, μία γυναίκα επιτίθεται με μαχαίρι σε έναν άνδρα.

xalkida-1_2
Ο 43χρονος

Περίπου την ίδια ώρα πραγματοποιήθηκε νέα κλήση στην ΕΛ.ΑΣ. από έτερη γυναίκα, που δήλωσε ότι βλέπει από το μπαλκόνι της οικίας της, κάποια να μαχαιρώνει τον άνδρα της.

eyvoia-mak
Το σημείο όπου έγινε η δολοφονία

Αστυνομικοί έσπευσαν στο σημείο όπου εντόπισαν τον 43χρονο στη μέση του δρόμου, σε εμβρυακή στάση, φέροντας μαχαίρι στην αριστερή ωμοπλάτη και με αίματα στο σώμα. Στο σημείο κλήθηκε σταθμός του ΕΚΑΒ, ο ιατρός του οποίου διαπίστωσε τον θάνατο του θύματος.

Πλησίον της σορού του άνδρα ανέμενε η φερόμενη ως δράστιδα, η οποία είναι 39 ετών, έχουσα στα ρούχα της αίματα.




Χαλκιδική: Άγριο φονικό στη Στρατονίκη-Σκότωσε τη γυναίκα του και αυτοκτόνησε

Άγριο φονικό συγκλόνισε την τοπική κοινωνία της Στρατονίκης στη Χαλκιδική

Ένας 36χρονος άνδρας πυροβόλησε και σκότωσε την 39χρονη σύζυγό του μέσα στο ίδιο τους το σπίτι. Στη συνέχεια έβαλε τέλος στη ζωή του, με κυνηγετική καραμπίνα.

Για το συμβάν έχει ενημερωθεί η Ιατροδικαστική Υπηρεσία Θεσσαλονίκης, ενώ την προανάκριση έχει αναλάβει το Τμήμα Ασφαλείας Πολυγύρου.