2ο ΓΕΛ Καβάλας: Η Φωνή της νεολαίας για τα Τέμπη

Δύο χρόνια μετά το τραγικό γεγονός των Τεμπών, οι φωνές της νεολαίας αντηχούν δυνατά, μετατρέποντας τον πόνο σε πάθος για δικαιοσύνη και διαφάνεια.

Οι μαθητές του 2ου Γενικού Λυκείου Καβάλας, με τη συνεχή στήριξη των καθηγητών τους, δημιούργησαν ένα συναισθηματικό βίντεο που τιμά τα θύματα και αποκαλύπτει κάθε προσπάθεια απόκρυψης της αλήθειας.

Μέσα από τις εικόνες και τα λόγια τους, κατηγορούν την καταστολή του ανοιχτού διαλόγου και τον αποκλεισμό της γνώμης, επιμένοντας πως μόνο μέσα από την αλήθεια και την πλήρη λογοδοσία μπορεί να οικοδομηθεί μια κοινωνία δικαίου και δημοκρατίας. Ο κάθε στίχος και κάθε λήψη του βίντεο είναι μια έκκληση για ανανέωση, με στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης, της διαφάνειας και της αλληλεγγύης.

Η νεολαία ονειρεύεται ένα μέλλον όπου οι δημοκρατικές αξίες θα είναι άκαμπτες, όπου η δικαιοσύνη θα δεν έχει ελαττωματικές σκιές και όπου κάθε φωνή θα ακουστεί, χωρίς φόβο για την ελευθερία της έκφρασης. Με αποφασιστικότητα, οι μαθητές στέκονται ενάντια σε κάθε προσπάθεια σιωπής, δείχνοντας ότι η ελπίδα και η αλήθεια έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν το μέλλον μας.




Άδωνις Γεωργιάδης | Ο έντονος διάλογος με τους εργαζόμενους του νοσοκομείου Ρόδου – «Μη φωνάζετε, εγώ έχω πιο δυνατή φωνή»

Έντονο διάλογο με τους εκπροσώπους εργαζομένων του νοσοκομείου Ρόδου είχε μπροστά στις κάμερες ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, το μεσημέρι της Τετάρτης (7.8.24).

«Αυξήσαμε τα κίνητρα. Προ ολίγου αποφασίσαμε να κάνουμε τέσσερις ταυτόχρονα προσλήψεις ογκολόγων», τόνισε ο Άδωνις Γεωργιάδης, καλώντας την πρόεδρο των εργαζομένων στο νοσοκομείο Ρόδου να μη φωνάζει. «Μη φωνάζετε σας παρακαλώ, εγώ έχω πιο δυνατή φωνή», είπε ο υπουργός Υγείας, με την πρόεδρο των εργαζομένων να απαντά: «Δεν μπορούμε να μη φωνάζουμε, δουλεύουν από το προσωπικό μας τέσσερις νύχτες την εβδομάδα».

Ο υπουργός Υγείας ανέλαβε τη δέσμευση ότι το Κέντρο Ακτινοθεραπείας -το οποίο θα ανεγερθεί στο Νοσοκομείο Ρόδου, με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου- από την πρώτη μέρα λειτουργίας του θα είναι πλήρως στελεχωμένο.

Παράλληλα, ο υπουργός ανακοίνωσε την προκήρυξη άμεσα 50 θέσεων νοσηλευτικού προσωπικού στο Νοσοκομείο της Ρόδου.

«Πλέον το Ακτινοθεραπευτικό Κέντρο είναι γεγονός. Η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη χάρη στην Περιφέρεια και εγώ ως υπουργός Υγείας εγγυώμαι ότι το προσωπικό θα είναι στη θέση του την πρώτη μέρα που θα είναι έτοιμο για να λειτουργήσει και να σταματήσει η ταλαιπωρία των ασθενών της Ρόδου και γενικά των Δωδεκανήσων. Πιστεύω ότι το Ακτινοθεραπευτικό θα είναι ένα σημείο μεγάλης τομής, ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας προς τους ογκολογικούς ασθενείς της περιοχής. Η ταλαιπωρία είναι μεγάλη όταν χρειάζεται να πάνε στην Αθήνα και πρέπει να κάνουμε το παν για να εξαφανίσουμε αυτή την ταλαιπωρία. Οι οικολογικοί ασθενείς έχουν ήδη πολλά προβλήματα, δεν χρειάζεται το κράτος να τους δημιουργεί περισσότερα. Πιστεύω ότι ένα λογικός, ρεαλιστικός.

Εκτιμώμενος χρόνος από σήμερα για τη λειτουργία του είναι τα 2,5 με 3 χρόνια. Αυτή νομίζω ότι θα είναι και η μεγαλύτερή μας προσφορά στην περιοχή».

Η κτιριολογική αναβάθμιση

Όσον αφορά τα έργα που αυτήν την περίοδο υλοποιούνται στο ΕΣΥ του Νοτίου Αιγαίου, ο υπουργός δήλωσε:

«Από το Ταμείο Ανάκαμψης αυτή τη στιγμή εκτελούμε στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, έργα 18,2 εκατομμυρίων ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Αν αθροίσουμε σε αυτά τα χρήματα, τα χρήματα του ΕΣΠΑ που ήδη ξεκινά με την ενεργειακή αναβάθμιση του νοσοκομείου Ρόδου και του νοσοκομείου Λέρου, συν τις ανακατασκευές στα κέντρα υγείας, είναι η μεγαλύτερη κτιριολογική αναβάθμιση του εθνικού συστήματος υγείας από την ίδρυσή του. Και γίνεται αυτή τη στιγμή. Ναι υπάρχουν προβλήματα και υπάρχει έλλειμμα ανθρώπινου δυναμικού σε πολλές περιοχές, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν γίνονται βήματα προόδου. Και σήμερα, η κατάσταση στο ΕΣΥ στα Δωδεκάνησα και στο Νότιο Αιγαίο εν γένει, είναι καλύτερη από ό,τι πριν πέντε χρόνια».

Για το Νοσοκομείο της Ρόδου, ο υπουργός Υγείας ανέφερε ότι «σε συνεννόηση με τον Διοικητή του Νοσοκομείου σκοπεύουμε να προχωρήσουμε άμεσα σε μια πολύ γενναία πρόσκληση για τους νοσηλευτές, ίσως και 50, για να καλύψουμε οριστικά το πρόβλημα που υπάρχει όσο μπορούμε γρηγορότερα» σημειώνοντας πως το νοσοκομείο είναι καλύτερα από ποτέ όσον αφορά το ιατρικό προσωπικό, έχει όμως μεγάλη πίεση το νοσηλευτικό προσωπικό». Ο υπουργός Υγείας κλείνοντας την ενημέρωσή του προς τους δημοσιογράφους αναφέρθηκε στο μέγεθος και τις ιδιαιτερότητες του νησιωτικού χώρου λέγοντας ότι «για μας στο Υπουργείο Υγείας, η νησιωτικότητα είναι μια πρόκληση».

Η ψηφιοποίηση των νοσοκομείων του Νοτίου Αιγαίου

Από την πλευρά του, ο περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, αναφέρθηκε και σε ένα ακόμα έργο, αυτό της ψηφιοποίησης των επτά νοσοκομείων του Νοτίου Αιγαίου:

«Το αποτέλεσμα της συνεργασίας μας με το Υπουργείο Υγείας, οδήγησε σε ένα καινούριο έργο και πιστεύω ότι πολύ γρήγορα θα είμαστε σε θέση να το δημοπρατήσουμε. Είμαι η ψηφιοποίηση των 7 νοσοκομείων του Νοτίου Αιγαίου, ένα έργο που έχει μελετήσει η δεύτερη ΥΠΕ και έχουμε αναζητήσει χρηματοδοτική πηγή. Είμαστε στο τελικό στάδιο για να πάρουμε την έγκριση από τις Βρυξέλλες για να στηρίξουμε το Υπουργείο Υγείας και την δεύτερη ΥΠΕ και σε αυτήν αγώνα για την ψηφιοποίηση, ένα έργο περίπου 12 εκατομμυρίων ευρώ».

www.newsit.gr




Κώστας Μορφίδης: “Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η φωνή της κοινωνικής δικαιοσύνης και της προόδου στην Ευρώπη”

Σε συνέντευξη στον Αναλυτή προχώρησε ο Κώστας Μορφίδης, στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην βουλευτής, μιλώντας για το κρίσιμο διακύβευμα των επερχόμενων ευρωεκλογών και εξηγεί γιατί οι πολίτες πρέπει να επιλέξουν το κόμμα του για μια δίκαιη, προοδευτική και δημοκρατική Ευρώπη.

Δημοσιογράφος: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το κύριο διακύβευμα των επερχόμενων ευρωεκλογών;

Κώστας Μορφίδης:  Το κύριο διακύβευμα των ευρωεκλογών είναι η κατεύθυνση που θα πάρει η Ευρωπαϊκή Ένωση τα επόμενα χρόνια, ειδικά όσον αφορά την κοινωνική δικαιοσύνη, τη δημοκρατία και την αλληλεγγύη. Οι ευρωεκλογές αυτές θα καθορίσουν αν η Ευρώπη θα συνεχίσει να πορεύεται προς μια νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση ή αν θα στραφεί προς μια προοδευτική, δίκαιη και δημοκρατική πορεία, που θα εξυπηρετεί τα συμφέροντα των πολλών και όχι των λίγων.

Δημοσιογράφος: Γιατί πιστεύετε ότι οι πολίτες θα πρέπει να επιλέξουν τον ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές;

Κώστας Μορφίδης: Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η φωνή της προόδου και της κοινωνικής δικαιοσύνης στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να υπερασπιστούμε τα συμφέροντα των εργαζομένων, των ανέργων, των νέων και των συνταξιούχων. Στις ευρωεκλογές αυτές, οι πολίτες έχουν την ευκαιρία να στηρίξουν μια πολιτική δύναμη που μάχεται για την αναδιανομή του πλούτου, την προστασία των κοινωνικών δικαιωμάτων και την ενίσχυση της δημοκρατίας.




Μακάριος Λαζαρίδης: «Νέα Δημοκρατία: Η ισχυρή ελληνική φωνή στην Ευρωβουλή»

Το ευρωπαϊκό διακύβευμα των ευρωεκλογών της Κυριακής περιγράφει, με δήλωσή του, ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας κ. Μακάριος Λαζαρίδης, συνεχίζοντας τις δημόσιες παρεμβάσεις του, μέσω οπτικοποιημένων μηνυμάτων.

Συγκεκριμένα, ο κ. Λαζαρίδης δήλωσε:

«Στις 9 Ιουνίου ανοίγει ο νέος, πενταετής πολιτικός κύκλος της Ευρώπης. Τα στοιχήματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε γι’ αυτήν δεν είναι μικρά. Καλούμαστε να αποφασίσουμε για μια ισχυρή Γηραιά Ήπειρο στους τομείς της ασφάλειας και της άμυνας.

Για μια ‘πράσινη’ Ευρώπη, που θα διευκολύνει τη ζωή των αγροτών και των επιχειρήσεων.

Για μια πιο ανθρωποκεντρική ήπειρο, προσβάσιμη σε όλους.

Μια δυνατή Νέα Δημοκρατία θα μπορέσει να διαπραγματευτεί και να εξασφαλίσει ακόμα μεγαλύτερη χρηματοδότηση για την Ελλάδα. Θέλουμε να συνεχίσουμε την πορεία που ξεκινήσαμε το 2019, κάνοντας πιο ισχυρή την ελληνική φωνή στην Ευρωβουλή.

Σταθερά, πιο κοντά στην Ευρώπη!
Είναι στο χέρι μας».




Μητσοτάκης για Βασίλη Καρρά: Μία γνήσια λαϊκή φωνή σίγησε -Ένας γνήσιος Μακεδόνας και καθημερινός άνθρωπος

«Μία γνήσια λαϊκή φωνή σίγησε, ένας γνήσιος Μακεδόνας δεν είναι πια ανάμεσά μας» αναφέρει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για την απώλεια του Βασίλη Καρρά.

Ο πρωθυπουργός σε ανάρτησή του στα social media αποχεραιτά τον Βασίλη Καρρά ο οποίος έφυγε από τη ζωή την Κυριακή παραμονή Χριστουγέννων, σε ηλικία 70 χρονών.

Θλίψη στο ελληνικό τραγούδι: Πέθανε ο Βασίλης Καρράς
«Μία γνήσια λαϊκή φωνή σίγησε. Και ένας γνήσιος Μακεδόνας, ο Βασίλης Καρράς, δεν είναι πια ανάμεσα στους καθημερινούς ανθρώπους για τους οποίους τραγούδησε. Καθημερινός άνθρωπος και ο ίδιος, νομίζω πως δεν θα ήθελε μεγάλα λόγια σε αυτόν τον αποχαιρετισμό» έγραψε ο Κυριάκος Μητσοτακης στο twitter για τον θάνατο του λαϊκού τραγουδιστή που έγραψε την δικη του ιστορία στο ελληνικό πεντάγραμμο.

 




Γρηγόρης Παπαεμμανουήλ | ΄΄ Η Φωνή της Δράμας ακούγεται παντού΄΄

Στο Συνέδριο  της  Ένωσης  Περιφερειών  Ελλάδας (ΕΝ.Π. Ε)  που έγινε στα  Γιάννενα,  ο  Αντιπεριφερειάρχης  της  Π.Ε. Δράμας   Γρηγόρης Παπαεμμανουήλ  εκπροσώπησε  την  Περιφερειακή  Ενότητα  Δράμας και είχε  τη δυνατότητα να συναντήσει  και να συνομιλήσει με  την Υπουργό Εσωτερικών  Νίκη Κεραμέως  και  τον  Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιο. Επίσης στο Συνέδριο  παρευρέθηκε  και μίλησε ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών  Νίκος Παπαθανάσης για το ρόλο των  Περιφερειών  στο νέο  ΕΣΠΑ  και  στο Ταμείο Ανάκαμψης.

Στις συζητήσεις του με τους δύο Υπουργούς ο Γρηγόρης Παπαεμμανουήλ  έθεσε μεταξύ άλλων τα εξής 3 θέματα: 

  1. Την επέκταση  του προγράμματος  «55-67,  12+12 μήνες» του   ΟΑΕΔ   που δίνει  μεγάλη  ανάσα  στο  πρόβλημα  της  υποστελέχωσης  των  ΟΤΑ  αλλά και  τη  δυνατότητα  εργασίας  σε  πολλούς  συμπολίτες  μας.   
  2. Την  πραγματοποίηση  συνεδριάσεων της  Οικονομικής Επιτροπής μέσω τηλεδιάσκεψης.
  3. Την αύξηση του προϋπολογισμού των ΤΟΕΒ με στόχο τη μεγαλύτερη αντιπλημμυρική θωράκιση των οικισμών και των καλλιεργειών με βάση τα νέα δεδομένα της κλιματικής αλλαγής.

-Σημαντική ήταν και η συνάντησή του με την Υφυπουργό Κοινωνικής Συνοχής και  Οικογένειας, Βουλευτή Ιωαννίνων Μαρία Κεφάλα, σε σχέση με τα θέματα των πολυτέκνων και των τριτέκνων.

Επίσης στη συνάντησή του με τον Περιφερειάρχη  Κεντρικής  Μακεδονίας και  Πρόεδρο  της ΕΝ.Π.Ε. Απόστολο Τζιτζικώστα  επιβεβαιώθηκε η ανάγκη  διατήρησης της επικοινωνίας τους  σε προσωπικό και  πολιτικό επίπεδο.

Θερμές  ευχαριστίες οφείλονται  στον Περιφερειάρχη  Ηπείρου Αλέξανδρο Καχριμάνη  για την άψογη  διοργάνωση του Συνεδρίου, αλλά  και  την ζεστή  φιλοξενία

Με αφορμή τη συμμετοχή του στο Συνέδριο της ΕΝ.Π.Ε. ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας Γρηγόρης Παπαεμμανουήλ δήλωσε: ΄΄Κοινός στόχος όλων η συμμετοχή της ΕΝ.Π.Ε στην επικείμενη Συνταγματική Αναθεώρηση και το πέρασμα από την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση στην Περιφερειακή Διακυβέρνηση με ξεκάθαρη διάκριση των αρμοδιοτήτων και ενίσχυση των οικονομικών πόρων΄΄.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΡΑΜΑΣ

ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΑΠΑΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Μάκης Παπαδόπουλος: «Με την Ανθή Αργυροπούλου δυναμώνουμε τη “φωνή” των επαγγελματιών της αγοράς στα θέματα της Αυτοδιοίκησης»

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Μάκης Παπαδόπουλος με την παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ:

“Καλωσορίζουμε στην ομάδα των υποψηφίων του ΤΟΠΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ την Ανθή Αργυροπούλου, ελεύθερη επαγγελματία

Η Ανθή Αργυροπούλου γεννήθηκε στην Καβάλα και διαμένει στην Αγία Παρασκευή. Είναι μητέρα δύο παιδιών.

Σπούδασε νηπιαγωγός στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και στη συνέχεια έλαβε πιστοποιητικό επιμόρφωσης στο αντικείμενο της Ειδικής Αγωγής από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Ολοκληρώνει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο αντικείμενο “Διδακτική των Επιστημών” στο Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας στην Καβάλα.

Διατηρεί τη δική της επιχείρηση Anthis Creations Jewelery στη διοργάνωση γάμων – βαπτίσεων και κατασκευή χειροποίητου κοσμήματος, στην περιοχή του Αγ. Νικολάου. Είναι ενεργό μέλος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, εκλεγμένη στην Ομοσπονδία Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης.

Θέλω να ευχαριστήσω και προσωπικά την Ανθή Αργυροπούλου για την εμπιστοσύνη που δείχνει σε εμένα και την παράταξή μας, αλλά και για την απόφασή της να δώσει μαζί μας τη “μάχη” των δημοτικών εκλογών του 2023″