Η Δράμα φώναξε “ως εδώ” για την κατάσταση στο Νοσοκομείo

Οι πολίτες ζήτησαν προσλήψεις και στελέχωση του Νοσοκομείου

Το βράδυ της Παρασκευής διεξήχθη στην Δράμα το Πανδραμινό Συλλαλητήριο για την Υγεία, με εκατοντάδες κατοίκους της πόλης να συγκεντρώνονται στο κέντρο της, εκφράζοντας την αγανάκτησή τους για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας λόγω των σοβαρών ελλείψεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

Οι συμμετέχοντες, με πανό και συνθήματα, ένωσαν τις φωνές τους απαιτώντας άμεση ενίσχυση του νοσοκομείου με προσωπικό και πόρους, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Το συλλαλητήριο, το οποίο οργανώθηκε από τοπικούς φορείς, συλλόγους και πολίτες, ανέδειξε την επιτακτική ανάγκη για άμεσες λύσεις και έστειλε ένα σαφές μήνυμα προς την κεντρική διοίκηση.

Οι πολίτες της Δράμας τόνισαν πως δεν ανέχονται άλλο την αδιαφορία και ζητούν από το κράτος να αναλάβει τις ευθύνες του, λαμβάνοντας μέτρα για την κάλυψη των κενών θέσεων στο νοσοκομείο.

Δείτε φωτογραφίες :