Κυριάκος Μανδρανής | Η φλόγα δε σβήνει στην καρδιά του Πυροσβεστικού Σώματος
Mια πολύ δυνατή και συγκινητική αναφορά στην αυταπάρνηση και τον ηρωισμό των μελών του Πυροσβεστικού Σώματος εκανε ο Κυριάκος Μανδρανής, διοικητής της Π.Υ. Καβάλας.
Οπως αναφέρει στην ανάρτηση του :
Η φλόγα δε σβήνει στην καρδιά του Πυροσβεστικού Σώματος. Θα σβήνουμε όμως και την τελευταία φλόγα που θα απειλεί τον πλούτο αυτής της χώρας. Θα τη σβήνουμε γιατί πάντα θα υπάρχει ο σπόρος και πάντα θα βγαίνει ο ανθός.
Η φράση “Άμμες δε γ’ εσόμεθα πολλώ κάρρονες” προέρχεται από την αρχαία Ελλάδα και σημαίνει “εμείς θα γίνουμε πολύ καλύτεροι”, δηλώνοντας μια υπόσχεση συνεχούς προσπάθειας και βελτίωσης.
Ο διοικητής της Π.Υ. Καβάλας τονίζει την αφοσίωση και το αίσθημα καθήκοντος των πυροσβεστών, οι οποίοι είναι αποφασισμένοι να προστατεύσουν τη χώρα και τον φυσικό της πλούτο από κάθε απειλή. Ανεξάρτητα από την ιδιότητά τους – είτε είναι μόνιμοι, εποχικοί, πενταετούς θητείας, μέλη των ΕΜΟΔΕ (Ειδικές Μονάδες Δασικών Επιχειρήσεων) ή εθελοντές – όλοι μαζί ενώνουν τις δυνάμεις τους και ξεπερνούν τα όρια, ακόμα και σε συνθήκες εξαιρετικά επικίνδυνες.
Ο “σπόρος” και ο “ανθός” εδώ συμβολίζουν τη νέα γενιά και τις αξίες που αυτοί οι πυροσβέστες καλλιεργούν, ενώ η φλόγα που “δε σβήνει” αναφέρεται στο άσβεστο πάθος και το αίσθημα καθήκοντος που έχουν για την προστασία της πατρίδας τους.
Είναι ένας ύμνος στην αυτοθυσία και την αποφασιστικότητα των ανθρώπων που καθημερινά ρισκάρουν τη ζωή τους για να προστατεύσουν τους συνανθρώπους τους και το φυσικό περιβάλλον.






