ΕΛΑΣ: Προσοχή στις απάτες με πρόσχημα τη διάθεση εισιτηρίων για τον τελικό του Conference League και το Final Four

Το Αρχηγείο της ΕΛΑΣ εξέδωσε ανακοίνωσε όπου τονίζει ότι οι πολίτες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την αναζήτηση εισιτηρίων εν όψει αθλητικών εκδηλώσεων υψηλής ζήτησης όπως είναι ο τελικός του UEFA Europa Conference League 2024 και Final Four Euroleague 2024, καθώς έχουν παρατηρηθεί περιπτώσεις απάτης, τετελεσμένες ή σε απόπειρα.

Όπως τονίζει η ΕΛΑΣ: «Οι προσπάθειες εξαπάτησης εκδηλώνονται κυρίως, είτε μέσω απατηλών ιστοσελίδων που εμφανίζονται ψευδώς να διαθέτουν προς πώληση εισιτήρια που αφορούν τις εν λόγω αθλητικές εκδηλώσεις, είτε μέσω απατηλών αγγελιών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ιστοτόπους αγοραπωλησιών. Στις περιπτώσεις αυτές, οι ενδιαφερόμενοι αν και πληρώνουν το συμφωνηθέν κατά περίπτωση χρηματικό ποσό, λαμβάνουν πλαστά εισιτήρια ή δεν τα λαμβάνουν ποτέ, και οι δράστες διακόπτουν κάθε περαιτέρω επικοινωνία».

«Ως εκ τούτου, συστήνεται στους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να αποφεύγουν τέτοιου είδους αμφίβολες συναλλαγές και να απευθύνονται μόνο στους επίσημους φορείς έκδοσης και διάθεσης των εισιτηρίων (UEFA κ.λ.π.)» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.




Δήμος Θάσου | «Διοργάνωση τελικής φάσης (final 4) για το πρωτάθλημα Εθνικής γυναικών στη Θάσο»

 O Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης συναντήθηκε στο Γραφείο του με την Διοίκηση του Αθλητικού Συλλόγου «ΑΝΔΡΟΣΘΕΝΗΣ».

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε αναφορικά με την πρωτοβουλία του Συλλόγου να αναλάβει τη διοργάνωση της τελικής φάσης (final 4) για το πρωτάθλημα της  Εθνικής Γυναικών της Ένωσης Σωματείων Πετοσφαίρισης Θράκης -Ανατολικής Μακεδονίας, που θα διεξαχθεί στις 06 και 07 Απριλίου 2024, στο Κλειστό Γυμναστήριο της Θάσου – Θάσου.
Κατά την συνάντηση ο Δήμαρχος Θάσου εξέφρασε τα θερμά του συγχαρητήρια στην Διοίκηση του Συλλόγου για την αξιέπαινη πρωτοβουλία του, καθώς πρόκειται για μία σημαντική αθλητική διοργάνωση, που δεν έχει πραγματοποιηθεί ανάλογη στο παρελθόν, ενώ αποτελεί διαφήμιση για τον τόπο μας.

Επίσης, στην συνάντηση συζητήθηκαν και συγκεκριμένες ενέργειες με τις οποίες ο Δήμος της Θάσου θα στηρίξει εμπράκτως την διοργάνωση, σε συνεργασία με τον
Αθλητικό Σύλλογο.

Μετά το πέρας της συνάντησης Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής:

«Θερμά συγχαρητήρια στην Διοίκηση του Αθλητικού Συλλόγου «ΑΝΔΡΟΣΘΕΝΗΣ». Διοργανώσεις αυτού του επιπέδου στο τόπο μας, με την συμμετοχή μάλιστα και της
τοπικής ομάδας, προάγουν την ανάπτυξη του αθλητισμού και προβάλουν σε πανελλαδικό επίπεδο το Νησί μας τη Θάσο. Εύχομαι από καρδιάς καλή επιτυχία στην διοργάνωση και βεβαίως καλή επιτυχία στην γυναικεία ομάδα του Ανδροσθένη, που για πρώτη φορά στην ιστορία της θα συμμετέχει στο final four του Ομίλου του πρωταθλήματος Εθνικής κατηγορίας Γυναικών. Είμαι βέβαιος ότι οι κάτοικοι της Θάσου θα στηρίξουν την διοργάνωση με την παρουσία στους αγώνες».