Αντιπαράθεση για την Παράδοση της Στέγης Φίλων Γραμμάτων & Τεχνών Καβάλας στη Μητρόπολη
Η Επιτροπή Πρωτοβουλίας Αντίθετη με τη Συμφωνία
Με Δελτίο Τύπου που έστειλε σήμερα (23/3/25) στα ΜΜΕ η Επιτροπή Πρωτοβουλίας για τη Διασώση της Στέγης Φίλων Γραμμάτων & Τεχνών Καβάλας εκφράζει τη διαφωνία της με την παράδοση της Στέγης στη Μητρόπολη. Στην ανακοίνωσή της, η Επιτροπή αρνείται να νομιμοποιήσει τη συμφωνία, την οποία χαρακτηρίζει «κατάπτυστη», και δηλώνει την απόφασή της να απέχει από τις εκλογές του Συνδέσμου.
Αυτή η απόφαση καταδεικνύει την έντονη αντίθεση της Επιτροπής στην επίμαχη συμφωνία, η οποία φαίνεται να έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στις τάξεις των μελών και της κοινότητας. Η Επιτροπή συνεχίζει να υπερασπίζεται την προστασία και διατήρηση της Στέγης ως πολιτιστικό και κοινωνικό κέντρο, και επισημαίνει τη σημασία της διαφάνειας και της δημοκρατικής διαδικασίας στη λήψη αποφάσεων για το μέλλον του χώρου.
Η διαφωνία αυτή αναδεικνύει την ένταση γύρω από τη διαχείριση της Στέγης και τη δυνατότητα της τοπικής κοινωνίας να διατηρήσει τον έλεγχο των πολιτιστικών και κοινωνικών της υποδομών, μακριά από εξωτερικές επιρροές ή αλλαγές που θεωρούνται από πολλούς ως επιζήμιες για τον πολιτιστικό χαρακτήρα του χώρου.
Το ιστορικό της αντιπαράθεσης
Το θέμα της παράδοσης της Στέγης Φίλων Γραμμάτων & Τεχνών Καβάλας στη Μητρόπολη της πόλης έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία και κυρίως στην Επιτροπή Πρωτοβουλίας για τη Διασώση της Στέγης.
Η Στέγη Φίλων Γραμμάτων & Τεχνών Καβάλας ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1980 και από τότε αποτελεί έναν σημαντικό πολιτιστικό πυρήνα για την πόλη της Καβάλας. Ενσωματώνει πολλές δραστηριότητες στον τομέα των τεχνών, όπως θεατρικές παραστάσεις, μουσικές εκδηλώσεις, εκθέσεις και διάφορες άλλες πολιτιστικές εκδηλώσεις. Στη διάρκεια αυτών των χρόνων, η Στέγη αποτέλεσε έναν χώρο που φιλοξένησε σημαντικά καλλιτεχνικά έργα και υπηρέτησε την πολιτιστική ζωή της Καβάλας, δημιουργώντας ισχυρούς δεσμούς με την τοπική κοινωνία.
Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν η διοίκηση της Στέγης προχώρησε σε συμφωνία για την παράδοσή της στη Μητρόπολη της Καβάλας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Επιτροπής Πρωτοβουλίας για τη Διασώση της Στέγης, η συμφωνία αυτή χαρακτηρίστηκε «κατάπτυστη» και αδιαφανής. Ο λόγος για την αντίθεση της Επιτροπής είναι ότι η παράδοση του χώρου στον εκκλησιαστικό φορέα εγκυμονεί κινδύνους για την πολιτιστική του χρήση και την ανεξαρτησία του, ενώ παράλληλα περιορίζει τη δυνατότητα της τοπικής κοινωνίας να αποφασίζει για το μέλλον ενός τόσο σημαντικού πολιτιστικού χώρου.
Η Επιτροπή Πρωτοβουλίας επισημαίνει ότι αυτή η συμφωνία πραγματοποιήθηκε χωρίς διαβούλευση με τα μέλη και τους ανθρώπους της Στέγης, με αποτέλεσμα να θεωρείται από πολλούς ως ενέργεια που «απαξιώνει» το έργο της Στέγης. Στο πλαίσιο αυτής της διαφωνίας, η Επιτροπή αναφέρει την απόφασή της να απέχει από τις εκλογές του Συνδέσμου, επιδιώκοντας να δείξει τη θέση της για τη διατήρηση της Στέγης ανεξάρτητης και πολιτιστικά ενεργής στην κοινωνία της Καβάλας.
Αυτή η διαμάχη γύρω από την Στέγη έχει αναδείξει ευρύτερα ζητήματα για την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης, τη διαχείριση και τις αποφάσεις που αφορούν τέτοιους σημαντικούς χώρους. Η τοπική κοινωνία συνεχίζει να παρακολουθεί την εξέλιξη της υπόθεσης και αναμένει τις επόμενες κινήσεις από τις εμπλεκόμενες πλευρές.
Στέγη Φίλων Γραμμάτων & Τεχνών : Απόφαση διαπραγμάτευσης με την Μητρόπολη Φ.Ν.Θ
Στις 11 το βράδυ της Παρασκευής ολοκληρώθηκε η έκτακτη γενική συνέλευση του Συνδέσμου Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών, η οποία διήρκεσε περίπου 3,5 ώρες.
Η τελική ψηφοφορία, που πραγματοποιήθηκε με μειωμένη συμμετοχή λόγω των αποχωρήσεων, κατέληξε υπέρ της πρότασης της διοίκησης του συλλόγου για διαπραγμάτευση με την Ιερά Μητρόπολη, με στόχο τη συνύπαρξη με το Κειμηλιαρχείο.
Μαθήματα ζωγραφικής στη Στέγη Φίλων Γραμμάτων & Τεχνών
Νέα σχολική χρονιά δε σημαίνει μόνο διάβασμα! Ολοκληρώθηκε φέτος η τέταρτη χρονιά των χειμερινών και καλοκαιρινών μαθήματων ζωγραφικής στη Στέγη και στο Ζέφυρο για παιδιά και ενήλικες.
Η Καβαλιώτισσα εικαστικός Ευγενία Παπαϊωάννου σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Φίλων Γραμμάτων &Τεχνών, ανακοινώνει την έναρξη των μαθημάτων του εικαστικού τμήματος στις 30 Σεπτέμβρη 2024, στο χώρο της Στέγης Φίλων Γραμμάτων & Τεχνών (οδός Κύπρου).
Στο μάθημα της ζωγραφικής τα παιδιά έρχονται σε επαφή με διάφορες τεχνικές, υλικά και έννοιες. Μαθαίνουν τα σχήματα, τα χρώματα (χρωματολογία) και συζητούν για την αρμονία και τη συμμετρία. Τα μαθήματα εναρμονίζονται με την εποχή και τα παιδιά δημιουργούν κατασκευές και κάρτες τα Χριστούγεννα, μάσκες στις Απόκριες, ζωγραφίζουν πασχαλινές ιδέες!
www.proininews.gr
Μεσολόγγι: Βρέθηκαν ναρκωτικά στο σπίτι φίλων του κρεοπώλη | Τρεις συλλήψεις
Οι πρώτες πληροφορίες
Τρία άτομα συνελήφθησαν για διακίνηση ναρκωτικών σε Μεσολόγγι και Αιτωλικό, από άνδρες του Τμήματος Ασφαλείας Μεσολογγίου, ενώ εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν 165,6 γραμμάρια φυτικών αποσπασμάτων κάνναβης, 67,2 γραμμάρια κοκαΐνης, σε μορφή σκόνης και βράχου, μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας, δύο τρίφτες κάνναβης και 30 νάιλον συσκευασίες.
Σε βάρος των συλληφθέντων -ένα ζευγάρι και ένας άνδρας- σχηματίσθηκε κακουργηματικού χαρακτήρα δικογραφία. Το ανδρόγυνο κατά πληροφορίες φέρεται να σχετίζεται με την υπόθεση δολοφονίας του 31χρονου Μπάμπη Κούτσικου και από την πρώτη στιγμή κλήθηκαν από τις Αρχές για να καταθέσουν. Πρόκειται για πρόσωπα του στενού φιλικού περιβάλλοντος του 50χρονου φερόμενου δράστη που προφυλακίστηκε στον Κορυδαλλό.
Ειδικότερα, πρόκειται για έναν 40χρονο γνωστό με το προσωνύμιο «Ράμπο» και την 30χρονη σύντροφό του, με το ζευγάρι μάλιστα να δίνει κατάθεση στην ΕΛ.ΑΣ. και για την υπόθεση εξαφάνισης του 31χρονου, στο πλαίσιο της εξέτασης πιθανών μαρτύρων.
Σε σωματικές έρευνες που ενήργησαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφάλειας Μεσολογγίου στους τρεις συλληφθέντες, βρήκαν στην κατοχή τους και κατέσχεσαν τέσσερα κινητά τηλέφωνα και το χρηματικό ποσό των 200 ευρώ.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Μεσολογγίου.
Πηγή: Newsbomb.gr
Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τις εξελίξεις στην Στέγη Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών
Σήμερα 17 Ιανουαρίου 2024 οι πολίτες και φορείς που συγκεντρωθήκαμε στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, μετά από πρόσκληση της Επιτροπής Πρωτοβουλίας για τη Διάσωση της Στέγης του Συνδέσμου Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών, ομόφωνα αποφασίζουμε:
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ για την απόπειρα της Μητροπόλεως Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου να αποβάλει τον ΣΦΓΤ, μετά από 63 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης φωτεινής πολιτιστικής δράσης, από την φυσική και ιστορική του έδρα, το εμβληματικό κτίριο της οδού Κύπρου, δημιουργώντας στη θέση του Κειμηλιαρχείο. Η έξωσή του, σε αντίθεση κάθε έννοια αρμονικής συνύπαρξης με την τοπική μας κοινωνία, οδηγεί ευθέως στην ΔΙΑΛΥΣΗ του ιστορικού Συνδέσμου, που από την ίδρυσή του σκοπό είχε να προάγει το πνευματικό, καλλιτεχνικό και κοινωνικό επίπεδο της περιοχής μας και άφησε ανεξίτηλα τη σφραγίδα του στον εκπολιτισμό της.
ΚΑΛΟΥΜΕ τη Μητρόπολη, που απέκτησε ΔΩΡΕΑΝ ολόκληρο το εμβληματικό κτίριο, σε αντίθεση με την ομόφωνη απόφαση του Συλλόγου Καπνεμπόρων Καβάλας που το 1960 παραχώρησε ΕΣΑΕΙ τη ΣΤΕΓΗ στον ΣΦΓΤ, να συνταχθεί με το κοινό αίσθημα και να αναθεωρήσει τα σχέδιά της, παραχωρώντας δωρεάν στο ζωντανό αυτό πολιτιστικό κύτταρο το χώρο του ισογείου στο σύνολό του και με συμβολαιογραφική πράξη. Κάθε άλλη λύση προσβάλλει την ιστορία του Συνδέσμου, την αυτοτελή του δράση θέτοντάς τον υπό έλεγχο και κηδεμονία, ενώ αφήνει μόνιμο τραύμα στο κύρος της.
ΚΑΛΟΥΜΕ όλους τους Καβαλιώτες, τους αιρετούς εκπροσώπους τους, τους πολιτιστικούς συλλόγους, να αντιδράσουν και να κινητοποιηθούν δίπλα μας δείχνοντας τη δημοκρατική τους ευαισθησία και αλληλεγγύη. Να υπογράψουν την διαμαρτυρία που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. Να καλέσουν το μητροπολίτη να αποτρέψει τον διαφαινόμενο διχασμό στους πιστούς, να δείξει μεγαθυμία με μια πραγματική προσφορά στην κοινωνία και την πόλη της Καβάλας. Τώρα είναι η ώρα της ευθύνης. Για όλους.
ΚΑΛΟΥΜΕ το ΔΣ του ΣΦΓΤ να ανοίξει τις πόρτες του Συνδέσμου στις εκατοντάδες συμπολιτών μας που έχουν κινητοποιηθεί και να αξιοποιήσει τον ενθουσιασμό τους και τη ζωντάνια τους. Να διοργανώσει
ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, ώστε τα μέλη να εκφραστούν δημοκρατικά και διάφανα. Αυτό επιβάλλει η δημοκρατική του παράδοση, αλλά και η απλή λογική, αν πραγματικά θέλουν ενεργά μέλη, ενεργά τμήματα και ζωντανό πολιτιστικό κίνημα. Να ξέρουν ότι θα φέρουν εις το διηνεκές βαριά την ευθύνη στις πλάτες τους και θα πρέπει να λογοδοτήσουν στην τοπική κοινωνία και σε όλους τους πολίτες που έχουν στη συνείδησή τους άρρηκτα δεμένη τη Στέγη με το εμβληματικό κτήριο της οδού Κύπρου και φυσικά με την ίδια την ιστορία της πόλης μας.
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΟΥΜΕ την Επιτροπή Πρωτοβουλίας, που ορίζουμε σήμερα, να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες έκφρασης του πρωτοφανούς και αυθόρμητου κύματος αντιδράσεων, δηλαδή
Συσπείρωσης πνευματικών ανθρώπων
Δημοσιοποίησης του αιτήματός μας τοπικά και πανελλαδικά
Ενημέρωσης θεσμικών παραγόντων
Νομικών και πολιτικών ενεργειών και κινητοποιήσεων διαμηνύοντας ότι η έξωση του ΣΦΓΤ δεν θα περάσει και ο ιστορικός σύλλογος θα είναι πάντα μια ζωντανή κυψέλη δημιουργίας, ένας φάρος πολιτισμού και προόδου.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΕΓΗ! ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΣΗ! ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας και συντονισμού του αγώνα για την Στέγη Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών
Μια πρωτοβουλία διαμαρτυρίας και συντονισμού ενάντια στην προτεινόμενη αποβολή του Συνδέσμου Φίλων Γραμμάτων και τέχνων (ΣΦΓΤ) από τη Μητροπόλη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου, από το κτίριο στην οδό Κύπρου στην Καβάλα, πραγματοποιήθηκε το απογεύμα της Τεταρτης 17 Ιανουαρίου 2024.
Κοπή πρωτοχρονιάτικής πίτας απο τον Σύλλογο Χειμερινών Κολυμβητών και Φίλων Καλαμίτσας
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο Σύλλογος Χειμερινών Κολυμβητών της Καλαμίτσας πραγαμτοποποίησαν την κόπης της πρωτοχρονιάτικης τους πίτας στην ακτή της Καλαμίτσας σε συνδιασμό με τον εορτασμό των θεοφανείων, με τα μέλη του συλλόγου να βουτούν στα νερά για να πιάσουν τον Τίμιο Σταυρό.
Θεσσαλονίκη: Το «αντίο» φίλων στον Βασίλη Καρρά – «Μέχρι την τελευταία στιγμή ήταν χαμογελαστός»
Βαρύ το αντίο στον Βασίλη Καρρά
Τον Βασίλη Καρρά αποχαιρετούν σε βαρύ κλίμα ανήμερα των Χριστουγέννων, συγγενείς, φίλοι αλλά και θαυμαστές του, που έχουν σπεύσει στον Οίκο Τελετών Μπαμπούλας, απέναντι από τα Κοιμητήρια Aναστάσεως του Κυρίου στη Θέρμη Θεσσαλονίκης.
Η σορός του Βασίλη Καρρά θα παραμείνει επί τόπου μέχρι αύριο, οπότε και θα μεταφερθεί στον Ιερό Ναό της του Θεού Σοφίας και θα τεθεί σε λαϊκό προσκύνημα.
Ο αγαπημένος καλλιτέχνης έδινε μάχη για χρόνια με τον καρκίνο, ώσπου έφυγε από τη ζωή χθες, στα 70 του χρόνια, έχοντας νοσήσει από κορονοϊό.
Για τον Βασίλη Καρρά, μίλησε ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Νεολαίας και Εθελοντισμού και στενός φίλος του εκλιπόντος, Νίκος Ζεϊμπέκης, που έκανε λόγο για ένα «παλικάρι», που «μέχρι και την τελευταία στιγμή ήταν χαμογελαστός και αντί να του δίνουμε δύναμη και θάρρος, μας έδινε εκείνος».
Ζεϊμπέκης για Βασίλη Καρρά
Ο κ. Ζεϊμπέκης δήλωσε ακόμη ότι «είμαι ευτυχισμένος που τον γνώρισα σαν άνθρωπο» και είπε πως ο εκλιπών ήταν ένας άνθρωπος με γεμάτη ζωή. «Είναι βαριά η απώλεια για τους οικείους του Βασίλη, αλλά και για όλους μας», τόνισε.
Η κηδεία του αγαπημένου καλλιτέχνη θα τελεστεί στη γενέτειρα του, το Κοκκινόχωμα Καβάλας την Τετάρτη, 27/12.
Μετακομίζει η Στέγη Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών Καβάλας
Η ανακοίνωση αναφέρει αναλυτικά τα εξής:
“Επειδή ακούγονται διάφορα, ως ΔΣ του ΣΦΓΤ Καβάλας θεωρούμε υποχρέωση μας να ενημερώσουμε τα μέλη μας αλλά και και γενικότερα το κοινό της Καβάλας για το μέλλον της ΣΤΕΓΗΣ. Το ΔΣ του ΣΦΓΤ από τα μέσα του καλοκαιριού βρίσκεται σε διαπραγμάτευση με την Μητρόπολη, μετά την εκδήλωση της πρόθεσης της να κάνει επεμβάσεις σε όλο το κτίριο που βρίσκεται η ΣΤΕΓΗ η οποία συνδυάζεται με την απομάκρυνση του ΣΦΓΤ από το σπίτι του, για να χρησιμοποιηθεί ο χώρος από την Μητρόπολη. Όπως είναι γνωστό ο ΣΦΓΤ στεγάζεται από τις αρχές του 1960 στο κτίριο που έχτισαν οι καπνέμποροι στην οδό Κύπρου 16. Από την ώρα που χτίστηκε το κτίριο ευγενικά διατέθηκε για την στέγαση του Συνδέσμου, δυστυχώς χωρίς κάποια γραπτή συμφωνία. Ο χώρος χρησιμοποιήθηκε αδιαλείπτως, άκμασε ο ΣΦΓΤ και έγινε η σημαντικότερα κοιτίδα πολιτισμού της πόλης. Με τις δικές του δυνάμεις ο Σύνδεσμος έφτιαξε το θεατράκι που αναγνωρίστηκε ως τοπόσημο της πόλης. Ο σύλλογος των καπνεμπόρων γύρω στο 1980 σχεδόν διαλύθηκε, αφού υπολειτουργούσε για χρόνια, όμως ο ΣΦΓΤ συνέχισε να χρησιμοποιεί τον χώρο χωρίς κανένα πρόβλημα. Ξαφνικά όμως στα τέλη του 2002 και στις αρχές του 2003 με συνοπτικές διαδικασίες και πιθανόν σε κάποιο βαθμό παράτυπες σύμφωνα με φήμες της περιόδου εκείνης, κάποιοι ξαναζωντάνεψαν τον σύλλογο καπνεμπόρων, άλλαξαν το καταστατικό διαγράφοντας τα ιδρύματα που προβλεπόταν να περάσει η περιουσία του συλλόγου σε περίπτωση διάλυσης και συμπληρώνοντας την Μητρόπολη σαν δωρεοδόχο και στη συνέχεια τον διέλυσαν. Ετσι με ένα μαγικό τρόπο το κτίριο των καπνεμπόρων πέρασε στη Μητρόπολη. Την κρίσιμη εκείνη στιγμή το ΔΣ και η Γενική Συνέλευση του ΣΦΓΤ δεν διεκδίκησαν τον χώρο δικαστικά με χρησικτησία, όπως υποθέτω είχαν το δικαίωμα μετά από 40 χρόνια ανενόχλητης χρήσης, με αποτέλεσμα μη αναστρέψιμο. Ο ΣΦΓΤ συνέχισε να στεγάζεται στον χώρο με υπόσχεση του πρώην Μητροπολίτη πως δεν θα αλλάξει τίποτα. Όμως το κτίριο άρχισε να καταρρέει, να έχει προβλήματα υγρασίας και αερισμού, να πλημμυρίζει περιοδικά και με τον Σύνδεσμο σε αδιέξοδο να μην μπορεί να διορθώσει τίποτα. Πριν μερικά χρόνια ο ΣΦΓΤ ήρθε σε επαφή με το Ίδρυμα Νιάρχου για να ενταχθεί σε ένα πρόγραμμα ανακαίνισης πολιτιστικών χώρων, όμως αυτό δεν μπόρεσε να προχωρήσει γιατί η κυριότητα του χώρου ήταν προαπαιτούμενο. Ετσι πέρασαν τα χρόνια και άλλαξε ο Μητροπολίτης ο οποίος από πολύ νωρίς ενημέρωσε το ΔΣ για τα σχέδια του, στα οποία περιλαμβανόταν πέραν της ανακαίνισης όλου του κτιρίου και η μετατροπή του πολιτιστικού χώρου σε εκκλησιαστικό μουσείο. Αυτονόητα υπήρξαν αντιδράσεις, οι οποίες κατέληξαν μετά από διαπραγματεύσεις στο ότι δεν πρόκειται για έξωση αλλά για μεταστέγαση σε άλλο κτίριο της Μητρόπολης, ώστε να μπορούν να γίνουν οι σχεδιαζόμενες εργασίες. Το ΔΣ εξέτασε τα παρακάτω σενάρια: 1. Να προτείνει στον Μητροπολίτη να διευκολύνει την εκτέλεση των εργασιών αλλά να επιστρέψει στον ίδιο χώρο μετά την ανακαίνισή του. Πρόταση που δεν έγινε αποδεκτή. 2. Να υπάρξει αντίδραση, θεωρώντας πως θα είχε μαζί του τον κόσμο της Καβάλας και παραμείνει στον χώρο εξαντλώντας όλα τα δικαστικά μέσα. Αυτό θα σταματούσε τα σχεδιαζόμενα έργα, όμως ο χώρος θα συνέχιζε να καταρρέει και οπωσδήποτε μετά από μακροχρόνιο δικαστικό αγώνα η Μητρόπολη θα δικαιωνόταν. 3. Να έρθει σε συμφωνία με την Μητρόπολη και να της παραχωρηθεί κάποιος άλλος ισοδύναμος χώρος για τη μεταστέγαση του ΣΦΓΤ. Προτάθηκε όντως ένας τέτοιος χώρος δίπλα στο σχολείο του Αη Γιάννη επί της Βενιζέλου, που όμως δεν είναι έτοιμος για άμεση μετεγκατάσταση και απαιτούνται εργασίες για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Στην περίπτωση αυτή στη συμφωνία έπρεπε να περιέχεται και η όχι αποκλειστική χρήση του θεάτρου που θα ανακαινιστεί. Μετά από σκέψη και αντεγκλήσεις αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία και όχι ομόφωνα από το ΔΣ να προκριθεί η τρίτη λύση η οποία μπορεί μεν να πληγώνει με το ξερίζωμα ενός ιστορικού χώρου του πολιτισμού, αλλά δίνει μελλοντική διέξοδο στην συνέχιση του ΣΦΓΤ σε μιά νέα έδρα που μπορεί να γίνει επίσης τοπόσημο της πόλης. Είναι αλήθεια πως για να υλοποιηθεί αυτή η συμφωνία θα πρέπει πρώτα να επισκευαστεί το προτεινόμενο κτίριο και μέχρι στιγμής δεν έχει ξεκινήσει τίποτα. Φυσικά όλα αυτά αποτελούν μέχρι στιγμής μέρος της προφορικής συμφωνίας μεταξύ της Μητρόπολης και του ΔΣ του ΣΦΓΤ και δεν υπάρχει καμιά γραπτή συμφωνία. Αυτή θεωρούμε πως ήταν η ρεαλιστικότερη λύση που θα μπορούσε να βρεθεί για το μέλλον του ΣΦΓΤ Καβάλας. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση που μια δυναμική παρέμβαση του καβαλιώτικου λαού, θα μπορούσε να πείσει την μητρόπολη στο να αποδεχτεί το πρώτο σενάριο. Να επιτρέψει μετά την ανακαίνιση του χώρου αυτού την επιστροφή του ΣΦΓΤ. Μακάρι να δούμε να οργανώνεται κάτι τέτοιο από αυτούς που εκφράζουν δημόσια τους προβληματισμούς τους επικρίνοντας τη μέχρι τώρα στάση του ΔΣ.”