Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας: 14 Χρόνια Εθελοντικής Προσφοράς

Σε μια ζεστή και συγκινητική εκδήλωση, το Σωματείο Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας γιόρτασε την κοπή της Βασιλόπιτας για το 2025, σηματοδοτώντας 14 χρόνια εθελοντικής και πολύτιμης προσφοράς.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2025, στην αίθουσα ΦΙΛΙΠΠΟΣ του Ξενοδοχείου Airotel Galaxy στην Καβάλα, με την παρουσία πλήθους Καβαλιωτών, μελών, φίλων και εκπροσώπων Αρχών και Φορέων.

Η Ευλογία και τα Λόγια του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανος, ευλόγησε τη Βασιλόπιτα, εκφράζοντας θερμά λόγια για το έργο του Σωματείου. «Το έργο σας είναι γνωστό. Ο Θεός να σας δίνει δύναμη για να συνεχίσετε να προσφέρετε με ομοφροσύνη και επικοινωνία για το καλύτερο», τόνισε χαρακτηριστικά.

Εντυπωσιακή Συμμετοχή Επισήμων

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους κορυφαίοι εκπρόσωποι της πολιτικής, τοπικής αυτοδιοίκησης και κοινωνικών φορέων. Μεταξύ αυτών, ο Υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Νικόλαος Παναγιωτόπουλος, ο Δήμαρχος Καβάλας κ. Θεόδωρος Μουριάδης και πολλοί Αντιπεριφερειάρχες, Δημοτικοί Σύμβουλοι και εκπρόσωποι Συλλόγων.

Το Έργο του Σωματείου: Υποστήριξη Παιδιών και Νέων Ενηλίκων

Η Πρόεδρος του Σωματείου, κα Βασιλική (Βίλλυ) Κονδυλίδου, αναφέρθηκε με υπερηφάνεια στα 14 χρόνια δράσης. Το Σωματείο στηρίζει έμπρακτα τα παιδιά που φιλοξενούνται στο Παράρτημα Προστασίας Παιδιού Καβάλας, καθώς και τους νεαρούς ενήλικες που αποχωρούν από τη φροντίδα του Ιδρύματος.

Μέσα από πρωτοποριακά προγράμματα, όπως η «Υποστηριζόμενη Διαβίωση Νεαρών Ενηλίκων», το Σωματείο εξασφαλίζει στους νέους οικονομική και ψυχική στήριξη, ενισχύοντας την ένταξή τους στην κοινωνία. Ιδιαίτερη μνεία έγινε για τη στήριξη ενός νέου που παλεύει με σοβαρό πρόβλημα υγείας, αλλά και για την κάλυψη βασικών αναγκών άλλων δέκα προστατευόμενων.

Συνεργασία και Στόχοι για το 2025

Η κα Κονδυλίδου ανακοίνωσε τους μελλοντικούς στόχους του Σωματείου, με έμφαση στη βελτίωση των κριτηρίων μοριοδότησης του ΑΣΕΠ για παιδιά που φιλοξενήθηκαν σε Ιδρύματα. Επίσης, ανακοίνωσε τη συνέχιση συνεργασιών με τοπικούς φορείς, συλλόγους και τον Πανελλήνιο Σύλλογο Αποφοίτων Παιδοπόλεων.

Ευχαριστίες και Χορηγοί

Ιδιαίτερες ευχαριστίες δόθηκαν στους δωρητές και χορηγούς, που συμβάλλουν έμπρακτα στο έργο του Σωματείου. Σημαντική είναι και η συνεισφορά εθελοντών, καθώς και ιατρών που παρέχουν δωρεάν φροντίδα στα παιδιά και νέους που στηρίζει το Σωματείο.

Ένα Μήνυμα Αλληλεγγύης

Η εκδήλωση έκλεισε με θερμές ευχές και ένα μήνυμα αλληλεγγύης: «Το Σωματείο μας λειτουργεί ως οικογένεια για τα παιδιά που δεν έχουν υποστηρικτικό περιβάλλον. Όλοι μαζί μπορούμε να προσφέρουμε αγάπη και ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον».

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τον ιστότοπο του Σωματείου:
https://filoipaidopoli.weebly.com




Η ιστορία φρίκης της 18χρονης που κατήγγειλε ότι τη βίασαν 64 άνδρες σε 5 χρόνια | Ανάμεσά τους γείτονες και φίλοι του πατέρα της

Μια 18χρονη γυναίκα της τάξης των Νταλίτ από το κρατίδιο Κεράλα της νότιας Ινδίας κατήγγειλε ότι 64 άνδρες την κακοποίησαν σεξουαλικά από τότε που ήταν 13 ετών. Η Αστυνομία έχει συλλάβει μέχρι στιγμής 28 άτομα σε σχέση με την υπόθεση. Οι άνδρες βρίσκονται υπό κράτηση και δεν έχουν κάνει καμία δημόσια δήλωση.

Στους κατηγορούμενους, οι οποίοι είναι μεταξύ 17 και 47 ετών, περιλαμβάνονται γείτονες της γυναίκας, προπονητές και φίλοι του πατέρα της, όπως δήλωσε η Αστυνομία στο BBC.

Η γυναίκα κατήγγειλε τη φερόμενη κακοποίηση, αφού ομάδα συμβούλων που εργάζονται στο πλαίσιο κυβερνητικού προγράμματος επισκέφθηκε το σπίτι της.

Η Αστυνομία έχει καταγράψει περίπου 18 υποθέσεις, σύμφωνα με τους διάφορους νόμους της Ινδίας περί εγκληματικότητας, καθώς και με τον νόμο για τις Καθορισμένες Κάστες και τις Καθορισμένες Φυλές (Πρόληψη των Φρικαλεοτήτων) – ο οποίος είναι ένας νόμος για την πρόληψη των εγκλημάτων κατά των ατόμων που ανήκουν σε κατώτερες κάστες και φυλές στην Ινδία.

Οι Νταλίτ βρίσκονται στο τέλος της ιεραρχίας των ινδουιστικών καστών και αντιμετωπίζουν εκτεταμένες διακρίσεις στην Ινδία παρά τους νόμους για την προστασία τους.

Οι υποθέσεις έχουν επίσης καταχωρηθεί βάσει του νόμου περί προστασίας των παιδιών από σεξουαλικά αδικήματα, δεδομένου ότι η κακοποίηση έλαβε χώρα όταν η γυναίκα ήταν ανήλικη, δήλωσε στο BBC Hindi ο ανώτερος αξιωματούχος της αστυνομίας, Nandakumar S.

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να καταγραφούν και άλλες υποθέσεις, καθώς η Αστυνομία εξακολουθεί να ερευνά το θέμα. Έχει συσταθεί ειδική ομάδα 25 ατόμων.

Η φρίκη ξεκίνησε στα 13

Η Αστυνομία δηλώνει ότι η φερόμενη κακοποίηση ξεκίνησε όταν το κορίτσι ήταν 13 ετών. Ο γείτονάς της φέρεται να την κακοποίησε και να έβγαλε σεξουαλικές φωτογραφίες, ανέφερε η ιστοσελίδα News Minute.

Ο γείτονάς της φέρεται να την κακοποίησε σεξουαλικά ξανά όταν ήταν 16 ετών, κατέγραψε βίντεο από την κακοποίηση και το μοιράστηκε με πολλούς άλλους, οι οποίοι συνέχισαν να κακοποιούν τη γυναίκα επί πολλά χρόνια.

Ένας δικηγόρος που είναι επικεφαλής της Επιτροπής Ευημερίας των Παιδιών (CWC) της περιοχής δήλωσε στην εφημερίδα Indian Express ότι η γυναίκα ήταν αθλήτρια και πήγαινε σε διάφορες αθλητικές κατασκηνώσεις, γεγονός που θα μπορούσε να διευκολύνει την περαιτέρω κακοποίηση.

Η Αστυνομία αναφέρει επίσης ότι η γυναίκα φέρεται να βιάστηκε ομαδικά τρεις φορές τα τελευταία πέντε χρόνια.

Οι φερόμενοι ως κακοποιητές της χρησιμοποιούσαν τον αριθμό τηλεφώνου του πατέρα της για να επικοινωνούν μαζί της και η γυναίκα αποθήκευε τις επαφές τους στο τηλέφωνο. Η Αστυνομία χρησιμοποιεί τώρα το τηλέφωνο για να εντοπίσει τους κατηγορούμενους.

Η οικογένεια της γυναίκας δεν γνώριζε για τη φερόμενη κακοποίηση.

Η υπόθεση ήρθε στο φως όταν ομάδα συμβούλων επισκέφθηκε το σπίτι της γυναίκας τον περασμένο μήνα. Οι σύμβουλοι ειδοποίησαν την CWC για το θέμα και η γυναίκα κλήθηκε να εμφανιστεί ενώπιον της επιτροπής μαζί με τη μητέρα της.

«Της προσφέρθηκε συμβουλευτική και ανοίχτηκε ενώπιον ψυχολόγου, αφηγούμενη τη σεξουαλική κακοποίηση που αντιμετωπίζει από την ηλικία των 13 ετών», δήλωσε ο επικεφαλής της CWC στην Indian Express.

Πρόσθεσε ότι η γυναίκα μεταφέρθηκε σε ειδικό χώρο που συνδέεται με το CWC για την προστασία της.

Οι ισχυρισμοί της γυναίκας έχουν προκαλέσει σοκ σε ολόκληρη τη χώρα. Αναμένεται να δώσει λεπτομερή κατάθεση σχετικά με τη φερόμενη κακοποίηση σε γυναίκα αστυνομικό.

www.newsbeast.gr




Οι φίλοι του Παναθηναϊκού στην Καβάλα πανηγύρισαν την κατάκτηση της Euroleague

Ο Παναθηναϊκός είναι πρωταθλητής Ευρώπης.

Μετά από μία φοβερή εμφάνιση με ανατροπή κόντρα στη Ρεάλ Μαδρίτης, οι “Πράσινοι” επικράτησαν με 95-80 στο μεγάλο τελικό του Final Four της Euroleague και κατέκτησαν τον τίτλο για 7η φορά στην ιστορία τους.

Για αυτόν τον λόγο οι φίλοι της ομάδας στην Καβάλα βγήκαν να πανηγυρίσουν την κατάκτηση της Euroleague από την ομάδα τους το βράδυ της Κυριακής.

Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό.




Οι «Φίλοι Παιδόπολης» έκοψαν βασιλόπιτα

Το Σάββατο 06 Ιανουαρίου 2024 στις 12:00 πμ στην Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Καβάλας, σε μια κατάμεστη αίθουσα από Καβαλιώτες, αλλά και φίλους από άλλους Νομούς, έγινε η πρώτη εκδήλωση «κοπή Βασιλόπιτας» του Σωματείου Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας. Συμμετείχαν αρκετοί από τους νέους που στηρίζει το Σωματείο, πολλοί φίλοι, μέλη και εκπρόσωποι Αρχών, Φορέων και Συλλόγων.

Το 2024 συμπληρώνονται δεκατρία (13) χρόνια εθελοντικής, σημαντικής και ουσιαστικής προσφοράς προς τα Παιδιά του Παραρτήματος Προστασίας Παιδιού (Π.Π.Π. Καβάλας, πρώην Παιδόπολη) και τους Νέους /-ες Ενήλικες που αποκόπτονται απότομα από το υποστηρικτικό – προστατευτικό περιβάλλον του Φορέα όπου για χρόνια ζούσαν, καλούμενα να ανταπεξέλθουν στις δύσκολες συνθήκες της ζωής χωρίς να έχουν κάποιον να τους στηρίζει.

Ο Πατέρας Χερουβίμ, εκπροσωπώντας τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου, ευλόγησε τη Βασιλόπιτα και ανέφερε ότι «η υποστήριξη και η ενασχόληση με τα παιδιά πάντα είναι σημαντική και ωφέλιμη, συνεχάρη το Σωματείο για το μεγάλο και σημαντικό έργο που έχει να επιδείξει όλα αυτά τα χρόνια …».

Επιπλέον την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους και εκφράσανε τη συμπαράστασή τους: ο Βουλευτής της ΝΔ κύριος Ιωάννης Πασχαλίδης, η Βουλευτής της ΝΔ κυρία Αγγελική Δεληκάρη, ο Χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας κύριος Θεόδωρος Μαρκόπουλος, ο Δήμαρχος κύριος Θεόδωρος Μουριάδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών και Ανάπτυξης κύριος Αλέξανδρος Ιωσηφίδης, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικού Προγραμματισμού και Δημοτικής Περιουσίας κύριος Ιωάννης Προμούσας, ο πρώην Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας κύριος Κωνσταντίνος Πεφάνης, ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κύριος Κωνσταντίνος Παπακοσμάς,  η πρώην Πρόεδρος του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας ΑΜΘ, Αντιπρόεδρος του Σωματείου Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας και Πρόεδρος του Λύκειου Ελληνίδων Καβάλας κυρία Μαρίνα Φιλιππίδου, Πρόεδροι και Μέλη πολλών Συλλόγων της πόλης μας, ενδεικτικά και με τυχαία σειρά αναφέρονται : Θασιακή Ένωση Καβάλας κύριος Κωνσταντίνος Χιόνης, Γιατροί του Κόσμου κυρία Άννα Γιοβανιού, Inner Weel κυρία Έφη Λοϊζά, Λέσχη Ποντίων Νομού Καβάλας κύριος Μιχάλης Τσουλφίδης, Πολιτιστικός Σύλλογος Αγίας Παρασκευής κύριος Απόστολος Λυκουρίνος, Σοροπτιμιστικός Όμιλος Καβάλας κυρία Ευαγγελία Οικονομίδου, Σώμα  Οδηγισμού – Τοπικού Τμήματος Καβάλας κυρία Θώμη Αγγέλου, Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός Περιφερειακό Τμήμα Καβάλας κυρία Αντωνία Βαλασιάδου, Κοινωνικός Συνεταιρισμός ΚΟΙΣΠΕ Καβάλας Αγγελική Δημητρακάκη, Σύλλογος Αλιευτικών Πλοίων Καβάλας κύριος Ιωάννης Μανιός, οι νεαρές/-οί ενήλικοι που στηρίζει το Σωματείο μας, Ανάδοχοι Γονείς, Γονείς που προχώρησαν σε παιδοθεσία από το Παράρτημα Προστασίας Παιδιού Καβάλας (πρώην Παιδόπολη Άγιος Γεώργιος), πολλοί φίλοι και τα μέλη του κοινωνικού – εθελοντικού Σωματείου μας που είχαν την ευκαιρία μέσα σε μια ζεστή ατμόσφαιρα χαράς να συζητήσουν για τους σκοπούς και τους στόχους του Σωματείου Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τα ΜΜΕ που παραβρέθηκαν και κάλυψαν την εκδήλωση.

Από τον Πρόεδρο έγινε αναδρομή στην πλούσια και ουσιαστική δράση του Σωματείου μας. Ευχαρίστησε τους δωρητές και όλους όσους στηρίζουν το Σωματείο.

Ιδιαίτερα ευχαρίστησε όλους τους Ιατρούς που ανιδιοτελώς εξετάζουν και φροντίζουν παιδιά και νέους που υποστηρίζει το Σωματείο μας.

Έγινε ιδιαίτερη αναφορά στο Πρωτοποριακό και Υποδειγματικό Πρόγραμμα του Σωματείου: «Υποστήριξη Διαβίωσης Νεαρών Ενηλίκων που αποχωρούν από τα  Π.Π.Π. ΠΑΜΘ και η ένταξή τους στην Κοινωνία». 

Ανακοινώθηκαν οι προγραμματισμένες δράσεις για το 2024, με κύριο στόχο την συνεργασία με τα Παραρτήματα Προστασίας Παιδιού Καβάλας και Δράμας, την υποστήριξη των νέων που φιλοξενήθηκαν στα Π.Π.Π. ΠΑΜΘ, την συνεργασία με τον Σύλλογο Αποφοίτων Παιδοπόλεων Βόλου, τη συνεργασία με τους Φορείς και την Κοινωνία του Νομού μας.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους  χορηγούς της εκδήλωσής μας για τα δώρα της Βασιλόπιτας και της κλήρωσης, τους κοσμηματοπώλες της πόλης μας : τον κύριο Δημήτριο Μαυρίδη και Κωνσταντίνο Χατζηγιαννάκη «CONSTANTINOS» και τα Αρτοζαχαροπλαστεία Ανδρέα Σκλαρή για την χορηγία της ποικιλίας εδεσμάτων, και της Βασιλόπιτας.

Περισσότερες πληροφορίες για το Σωματείο Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας: https://filoipaidopoli.weebly.com , στο fb: Φίλοι Παιδόπολης  Στα e-mail: filoipaidopoli@gmail.companagiotis0363@gmail.com.  Και στα τηλέφωνα 6947153898, 6936556846.

EUROBANK:  Λογαριασμός Όψεως:  GR320 260 71000 00190 200530 672

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου

Φίλοι Παιδόπολης Άγιος Γεώργιος Καβάλας




Οι Φίλοι των Ζώων Δράμας στα γραφεία του Project για τη Δράμα 

Εκπρόσωποι του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Φίλοι των ζώων Δράμας» επισκέφθηκαν την υποψήφια δήμαρχο Παρθένα Κιόρτεβε στα γραφεία της παράταξης, στην οδό Αμύντα, όπου και συνομίλησαν για το μείζον ζήτημα των αδέσποτων ζώων

Η Παρθένα Κιόρτεβε και υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι άκουσαν με προσοχή τις θέσεις και τις προτάσεις του εθελοντικού οργανισμού για τα αδέσποτα ζώα ενώ συμφώνησαν πως το ζήτημα χρίζει άμεσης αντιμετώπισης τόσο για την ασφάλεια των δημοτών όσο και για την ασφάλεια των αδέσποτων ζώων, τα οποία προσπαθούν να επιβιώσουν χωρίς καμία μέριμνα από την πολιτεία.

Το ζήτημα των αδέσποτων ζώων αποτελεί προτεραιότητα για τη δημοτική παράταξη “Project για τη Δράμα” καθώς έχει συγκεκριμένες προτάσεις και πρόγραμμα για τη διαχείριση του δύσκολου αυτού ζητήματος.

Η πρότασή μας βασίζεται:

-Στην εφαρμογή της νομοθεσίας για τα ζώα συντροφιάς με βάση τον νόμο 4830/2021 (ο Νόμος αφορά τα αδέσποτα και τα δεσποζόμενα ζώα.)

-Στην ηθική και ανθρωπιά μας για ένα μέλλον με σεβασμό και ευζωία των τετράποδων συνδημοτών μας.

Συγκεκριμένα, το “Project για τη Δράμα” θεωρεί πως η καλλιέργεια φιλοζωικής κουλτούρας, η ενημέρωση των δημοτών για τη νομοθεσία, η προώθηση της υιοθεσίας των ζώων που φιλοξενούνται στο κυνοκομείο, η παροχή κινήτρων για σήμανση και στείρωση των δεσποζόμενων ζώων από τους ιδιοκτήτες τους και το άνοιγμα του κυνοκομείου στο κοινό με καταγραφή και δημοσιοποίηση του έργου του, είναι κάποιες από τις βασικές ενέργειες και θέσεις  του προγράμματός μας, το οποίο και θα εφαρμόσουμε από την πρώτη μέρα, αν οι συνδημότες μας στις 8 Οκτωβρίου μας εμπιστευτούν τη διοίκηση του δήμου Δράμας.

Στη Δράμα γυρίζουμε σελίδα!   Είσαι μέσα;

facebook page: Project για τη Δράμα

web page: www.projectdrama2020.gr/

youtube account: https://www.youtube.com/@project-drama

email: project.drama2020@gmail.com

instagram: https://www.instagram.com/project_drama