Συγκίνησε ο επικήδειος του Δημάρχου Παγγαίου Φίλιππου Αναστασιάδη για τον Βασίλη Καρρά

Ο επικήδειος του Δημάρχου Παγγαίου, Φίλιππου Αναστασιάδη

«Αγαπημένε μας Βασίλη, απευθύνω το τελευταίο “αντίο” για το μεγάλο ταξίδι της αιωνιότητας. Πώς να περιγράψεις το τι αισθάνεται για ‘σένα ο καθένας από εμάς από όλους τους καλλιτέχνες και τους ανθρώπους κάθε ηλικίας και κάθε μορφωτικής και επαγγελματικής τάξης. Εσύ είχες μόνο τον τρόπο από τα τραγούδια σου να εκφράζεις τα συναισθήματα όλων μας. Πάλεψες στα ίσια το πρόβλημα υγείας σου, παλληκαρίσια. Δεν έλειψε ποτέ από δίπλα εκείνη που προσφωνούσες γυναίκα, το στήριγμα της ζωής σου, η Χριστίνα και η μονάκριβη κόρη Ειρήνη σας.

»Αγωνίστηκες με μόχθο σε όλη σου τη ζωή. Από τα μικρά μαγαζιά των ανθρώπων του μόχθου μέχρι τις μεγάλες πίστες κατάφερες να μείνεις αυθεντικός και αυτό το αναγνωρίζουν όλοι. Κέρδισες την αγάπη και την εμπιστοσύνη, την αγάπη και τον σεβασμό όλου του καλλιτεχνικού στερεώματος.

»Έδωσες αγάπη και εισπράττεις αγάπη. Μαζί με εσένα αποχαιρετούμε όλοι στιγμές, θύμησες, χαρές και δάκρυα, γλέντια και στεναχώριες και αυτό κάνει τον πόνο μας ακόμη πιο βαρύ.

»Με μια λέξη σε περιγράφουν όλοι: Άρχοντας. Άρχοντας σε όλα, με ρίζες, με ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο. Ο Βασίλης Καρράς ήταν ένας πολύ καλός άνθρωπος, ένας ευαίσθητος καλλιτέχνης, δοτικός στη ζωή και στη δουλειά, γενναιώδορος με συνεργάτες και απλούς ανθρώπους.

»Όσο μεγάλη ήταν η φωνή του, τόσο μεγάλη ήταν η ψυχή του. Βασίλη είχα την τύχη να σε γνωρίσω, είχα την τύχη να με θεωρείς φίλο σου. Να δω πίσω από το καλλιτεχνικό μέγεθος ένα ακόμη μεγαλύτερο μέγεθος, το ανθρώπινο μέγεθος.

»Μετά τη χειρουργική σου επέμβαση, μου ζήτησες να τα πιούμε παρέα. Εγώ μετρούσα τα τσιγάρα και σου έλεγα “άρχοντα περιόρισέ τα”. Η απάντησή του ήταν “αυτά που έζησα εγώ μικρέ ήταν όλα όσα ζουν άλλοι σε πολλές ζωές“. Ήταν κιμπάρης. Η Θεσσαλονίκη και η Μακεδονία για την οποία τραγούδησες, η Ελλάδα, η οικογένειά σου, σε “αποχαιρετούμε” στο μεγάλο ταξίδι της ζωής σου και εκεί ψηλά που θα είσαι και θα βρεθείς με την παρέα εσύ ξέρεις τον τρόπο να τους ξεσηκώνεις με το “καλησπέρα και καλή βραδιά“. Όμως θέλουμε να κάνεις μια ξεχωριστή αγκαλιά στο γειτονάκι σου την Ευγενία που χάσαμε πρόσφατα.

»Αγαπημένε Βασίλη, από τον βορρά μέχρι τον νότο να σε αγαπάμε όλοι βρήκες τον τρόπο. Καλό ταξίδι άρχοντα. Αθάνατος».




ΕΟΦ: Παραιτήθηκε ο πρόεδρος του Οργανισμού, Δημήτρης Φιλίππου

Ο πρόεδρος του ΕΟΦ, Δημήτρης Φιλίππου, υπέβαλε το βράδυ της Τρίτης (3/10) την παραίτησή του πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Την είδηση γνωστοποίησε ο ίδιος ο πρόεδρος του ΕΟΦ με ανάρτησή του στο Facebook

Σύντομα, όπως αναφέρει ο ίδιος στην ανάρτησή του στον προσωπικό του λοηαριασμό, θα παρουσιάσει το έργο που πραγματοποίησε τα 4 χρόνια της θητείας του στον Οργανισμό.

Η ανάρτηση της παραίτησης του Δημήτρη Φιλίππου:
«Μετά από μία ολοκληρωμένη θητεία και δύο παρατάσεις και θεωρώντας ότι το πλήρωμα του χρόνου έχει φτάσει υπέβαλα εχθές αργά το βράδυ την παραίτησή μου στον πρωθυπουργό από τη θέση του προέδρου του ΕΟΦ και επιστρέφω στα ακαδημαϊκά μου καθήκοντα και την χειρουργική που τόσο αγαπώ!

Σε αυτό το ταξίδι που κράτησε τέσσερα χρόνια πολλά πράγματα επιτεύχθηκαν και ουσιαστικές αλλαγές και τομές έγιναν. Θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω τον πρωθυπουργό κ. Κ. Μητσοτάκη και τον πρώην υπουργό Υγείας κ. Κικίλια για την εμπιστοσύνη τους και τη δυνατότητα που μου παρείχαν να υπηρετήσω τη χώρα από τη θέση του προέδρου του πιο ιστορικού και συμβολικού οργανισμού στο χώρο της υγείας, αλλά ταυτόχρονα να συμμετάσχω σε σημαντικούς θεσμούς όπως η Επιτροπή Διαπραγμάτευσης και το ΚΕΣΥ. Οφείλω να παρουσιάσω το έργο που πραγματοποιήθηκε αυτά τα τέσσερα χρόνια και αυτό θα γίνει σύντομα.

Προς το παρόν να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου στον ΕΟΦ για τη σημαντικής τους βοήθεια και τον επαγγελματισμό, τους συλλόγους ασθενών και τις Φαρμακευτικές Εταιρείες για την άριστη συνεργασία που που είχαμε προκειμένου να δώσουμε λύσεις σε σημαντικά θέματα δημόσιας και ατομικής υγείας και φυσικά όλους εκείνους τους φορείς, εκπροσώπους φορέων και υπηρεσιακούς παράγοντες με τους οποίους συνεργαστήκαμε στη βάση αμοιβαίας κατανόησης και σεβασμού με στόχο την προαγωγή της υγείας στη χώρα μας!».

iefimerida.gr

 

 

 




Η απάντηση της Μαρίας Βαρύτη στην ανακοίνωση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου και τις δηλώσεις του κ. Φίλιππου Αναστασιάδη

Μέσω του δελτίου Τύπου που εξέδωσε η Διοίκηση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου και δηλώνοντας ότι, μόλις χθες (11.8.2023) προέβη στις απαραίτητες παρεμβάσεις σύνδεσης των αγωγών με το υπάρχον εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης, επιβεβαιώνει ξεκάθαρα την υγειονομική και οικολογική καταστροφή που συντελείται τα τελευταία
χρόνια.
Αυτή έχει προέλθει από τους δύο αγωγούς, στην Τοπική Κοινότητα Γεωργιανής της ΔΕ Παγγαίου, που δυστυχώς συνεχίζει να συντελείται μέχρι και σήμερα, παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις της Δημοτικής Επιχείρησης.
Ενώ όσον αφορά την δήθεν άψογη λειτουργία της ΔΕΥΑΑΠ, υπενθυμίζουμε την παρέμβαση της Διεύθυνσης Υγείας στη Δ.Ε. Ορφανού μετά από σχετική καταγγελία του Εξωραϊστικού Συλλόγου Οφρυνίου – Ορφανίου – Κάριανης στις 12 Ιουλίου
2023.
Από πότε το ενδιαφέρον των δημοτών για το περιβάλλον και την προστασία του, και πολύ περισσότερο το ενδιαφέρον μιας υποψήφιας δημάρχου πρέπει να υποκινείται
από κάποιους για να εκδηλωθεί;
Με υποτιμά ως άνθρωπο, ως επιστήμονα,  αλλά κυρίως ως γυναίκα η δήλωση του κ. Δημάρχου ότι δήθεν υποκινούμαι από άλλους για να διατυπώσω τις θέσεις, τις απόψεις και τους προβληματισμούς μου.  Για όσους με γνωρίζουν, ξέρουν πολύ καλά την ευαισθησία μου για το συγκεκριμένο ζήτημα, οπότε δεν χρειάζεται να επεκταθώ. Θέλω να διαβεβαιώσω τους συνδημότες και τις συνδημότισσές μου, ότι θα συνεχίσω να δίνω το παρών και να παλεύω με ζήλο για όλα τα ζητήματα που τους απασχολούν
προσπαθώντας να δίνω λύσεις.  Ο ζήλος μου θα είναι εντονότερος για θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, καθώς αφορούν άμεσα το μέλλον των παιδιών μας και του τόπου μας! Σε όποιον λοιπόν υπαινίσσεται ότι είμαι φερέφωνο, την απάντηση θα δώσουν οι δημοκρατικοί πολίτες την 8η Οκτωβρίου.

Μαρία Βαρύτη
Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου




Η απάντηση της Μαρίας Βαρύτη στην ανακοίνωση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου και τις δηλώσεις του κ. Φίλιππου Αναστασιάδη

Μέσω του δελτίου Τύπου που εξέδωσε η Διοίκηση της ΔΕΥΑΑ Παγγαίου και δηλώνοντας ότι, μόλις χθες (11.8.2023) προέβη στις απαραίτητες παρεμβάσεις σύνδεσης των αγωγών με το υπάρχον εξωτερικό δίκτυο αποχέτευσης, επιβεβαιώνει ξεκάθαρα την υγειονομική και οικολογική καταστροφή που συντελείται τα τελευταία χρόνια

Αυτή έχει προέλθει από τους δύο αγωγούς, στην Τοπική Κοινότητα Γεωργιανής της ΔΕ Παγγαίου, που δυστυχώς συνεχίζει να συντελείται μέχρι και σήμερα, παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις της Δημοτικής Επιχείρησης.

Ενώ όσον αφορά την δήθεν άψογη λειτουργία της ΔΕΥΑΑΠ, υπενθυμίζουμε την παρέμβαση της Διεύθυνσης Υγείας στη Δ.Ε. Ορφανού μετά από σχετική καταγγελία του Εξωραϊστικού Συλλόγου Οφρυνίου – Ορφανίου – Κάριανης στις 12 Ιουλίου 2023.

Από πότε το ενδιαφέρον των δημοτών για το περιβάλλον και την προστασία του, και πολύ περισσότερο το ενδιαφέρον μιας υποψήφιας δημάρχου πρέπει να υποκινείται από κάποιους για να εκδηλωθεί;

Με υποτιμά ως άνθρωπο, ως επιστήμονα,  αλλά κυρίως ως γυναίκα η δήλωση του κ. Δημάρχου ότι δήθεν υποκινούμαι από άλλους για να διατυπώσω τις θέσεις, τις απόψεις και τους προβληματισμούς μου.

Για όσους με γνωρίζουν, ξέρουν πολύ καλά την ευαισθησία μου για το συγκεκριμένο ζήτημα, οπότε δεν χρειάζεται να επεκταθώ.

Θέλω να διαβεβαιώσω τους συνδημότες και τις συνδημότισσές μου, ότι θα συνεχίσω να δίνω το παρών και να παλεύω με ζήλο για όλα τα ζητήματα που τους απασχολούν προσπαθώντας να δίνω λύσεις.

Ο ζήλος μου θα είναι εντονότερος για θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, καθώς αφορούν άμεσα το μέλλον των παιδιών μας και του τόπου μας!

Σε όποιον λοιπόν υπαινίσσεται ότι είμαι φερέφωνο, την απάντηση θα δώσουν οι δημοκρατικοί πολίτες την 8η Οκτωβρίου.




Απάντηση στην επιστολή του Φίλιππου Αναστασιάδη για συνάντηση από την Μαρία Βαρύτη

Δείτε τι απάντησε η κ.α Βαρύτη στην πρόσφατη πρόσκληση του Φίλιππου Αναστασιάδη (διαβάστε εδώ) :

Αξιότιμε κ. Αναστασιάδη,

Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.

Σας διαβεβαιώνω ότι ο προεκλογικός αγώνας θα γίνει στο πλαίσιο που επιβάλλει ο υγιής, δημοκρατικός, πολιτικός ανταγωνισμός και σε αυτό εχέγγυο αποτελεί το ήθος, η αξιοπρέπεια και οι δημοκρατικές μου αρχές.

Αποδέχομαι την πρότασή σας για κοινή συνάντηση, η οποία επιβάλλεται να γίνει, αλλά με όλους τους επικεφαλής των συνδυασμών που θα λάβουν μέρος στις δημοτικές εκλογές για τον Δήμο Παγγαίου, χωρίς αποκλεισμούς, ώστε να καθορίσουμε από κοινού το πλαίσιο του προεκλογικού αγώνα.




Δήμος Παγγαίου | Πρόσκληση Φίλιππου Αναστασιάδη στην Μαρία Βαρύτη

Όπως γνωστοποίησε ο Δήμαρχος Παγγαίου :

Αξιότιμη κα. Βαρύτη,

Θα ήθελα να σας συγχαρώ για την απόφασή σας να θέσετε υποψηφιότητα για το αξίωμα της Δημάρχου Παγγαίου στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές. Παράλληλα, εύχομαι καλό αγώνα σε εσάς και στους συνεργάτες σας. Ευελπιστώ να έχουμε μία δίκαιη και υγιή εκλογική αναμέτρηση.

Τέλος, επιθυμώ να προσκαλέσω εσάς και τους συνεργάτες σας στο γραφείο μου στο Δημαρχείο του Δήμου μας. Θεωρώ πως θα έχουμε έναν ευρύ και παραγωγικό διάλογο, έχοντας ως γνώμονα το καλό του τόπου μας.