Υψήλη η επισκεψημότητα στο Αρχαίο Θέατρο των Φιλίππων

Υψυλή ήταν καθ’όλη την διάρκεια του χειμώνα η επισκεψημότητα στο Αρχαίο Θέατρο των Φιλίππων, κυρίως απο τουρίστες του εξωτερικού, οι οποίοι φτάνουν στην Ελλάδα με τουριστικά γκρούπ. Μιλώντας μάλιστα στο ENA CHANNEL, η προϊσταμένη της εφορίας αρχαιοτήτων, κ. Σταυρούλα Δαδάκη, έκανε λόγω και για τα τουριστικά γκρούπ απο τον τουρισμό της κρουαζίερας, η οποία δηλώνει πως ο εν λόγω τουρισμός βοηθάει την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής αλλά δεν βοηθαεί οικονομικά τις επιχειρησεις.

Στην συνέχεια η κ. Δαδάκη έκανε λόγω και για τα έργα που πραγματοποιούνται το τελευταίο χρονικό διάστυμα στο Αρχαίο Θέατρο των Φιλίππων για τον καλλωπισμό του χώρου αλλα και την ανάδειξη αυτού.




Πρόταση του Εμπορικού Συλλόγου των Φιλίππων για περίπτερο με τοπικά προϊόντα στο Αρχαίο Θέατρο των Φιλίππων

Πρόταση προς τους αρμόδιους φορείς του Δήμου Καβάλας, κατέθεσε πριν απο λίγο χρνικό διάστημα, ο εμπορικό Σύλλογος Φιλλίπων, όπου σύμφωνα με την πρόταση αυτή, ζήτουν να τοποθετηθούν σε καποιό σημείο στο αρχαίο θέατρο των Φιλίππων, εκθεσιακά περίπτερα με τοπικά προϊόντα απο την περιοχή. Η πρόταση έχει κατατεθεί και οι ίδιοι αναμένουν μια ορισττική απόφαση αλλα και παραχωρίσει κάποιου χώρου ώστε να υλοποιήθει το εν λόγω σχέδιο.

Η πρόταση αυτή μάλλον δεν βρίσκει αντίθετη την προϊστάμεη της εφορίας αρχαιοτήτων, κ. Σταυρούλα Δαδάκη η οποία δηλώσε πως είναι ενας διαφορετικό τύπος τουρίσμου για την περιοχή.

 




Πρόταση του Εμπορικού Συλλόγου Φιλίππων για περίπτερα- εκθετήρια τοπικών προϊόντων

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Σύλλογος :

Η κατασκευή περιπτέρων που θα βρίσκονται μόνιμα εκτός του Αρχαιολογικού χώρου και θα προβάλλουν τοπικά προϊόντα φαίνεται πως είναι πρωταρχικός στόχος του Εμπορικού Συλλόγου Φιλίππων.

«Αγαπητά μας μέλη, σας προσκαλούμε στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση με θέματα συζήτησης: 1) Εκλογή προεδρείου γενικής συνέλευσης. 2) Διοικητικός και οικονομικός απολογισμός. 3) Προγραμματισμός δράσης και οικονομικός προϋπολογισμός 2024.

4)Ανάγνωση έκθεσης εξελικτικής επιτροπής. 5) Απαλλαγή Δ.Σ. από κάθε ευθύνη διαχείρισης έτους 2023. 6) Ψήφιση και έγκριση του διοικητικού και οικονομικού απολογισμού καθώς και για τον προγραμματισμό δράσης και τον προϋπολογισμό 2024.

7) Ερωτήσεις- τοποθετήσεις . Η γενική συνέλευση θα γίνει στις 18 Φεβρουαρίου και ώρα 18:30.μ στην κοινότητα των Κρηνίδων. Η παρουσία σας είναι αναγκαία για την πορεία των δράσεων που έχει προγραμματίσει ο Σύλλογος για το 2024 Θα χαρούμε πολύ να καταγράψουμε και τις δικές σας προτάσεις θέτοντας ως στόχο το νέο έτος να είναι πιο κερδοφόρο για τους επαγγελματίες.

Με τιμή το Δ.Σ.».




Καβάλα | Ομάδα πρωτοβουλίας αγροτών αγροτικής ενότητας φιλίππων

Η ομάδα πρωτοβουλία αγροτών είναι ένα υπό σύσταση κίνημα διαμαρτυρίας το οποίο απολογίζει τα μέλη του σε όσους υπογράφουν το κείμενο που θα τους διανεμηθεί και θα εμπεριέχει τα δομικά του χαρακτηριστικά, καθώς επίσης και την παράγραφο διαμαρτυρίες προς το δήμο καβάλας κατά των αποφάσεων που παρθήκαν στο δημοτικό συμβούλιο και αφορούν τις υπέρογκες χρεώσεις στα αρδευτικά νερά.

Το κείμενο που διανέμεται απευθύνεται κατά πρώτον στους αγρότες του δήμου καβάλας ζητώντας τους να συμμετέχουν στην συνέλευση προκειμένου να καθοριστούν οι δράσεις και ο τρόπος που αυτές θα πραγματοποιηθούν. Επίσης συστατικές προτάσεις για την δομή πρωτοβουλίας προκειμένου να συσταθεί σε σώμα.

Το κείμενο απευθύνεται ακόμα σε όλους τους αιρετους εκλεγμένους στο δήμο καβάλας. Δήμαρχο, Αντιδημάρχους, Προέδρους, Μέλη δημοτικού συμβουλίου,Επικεφαλής παρατάξεων, Προέδρους κοινοτήτων, μέλη τοπικών συμβουλίων, υπηρεσιακούς παράγοντες του δήμου που στα πλαίσια των αυτοδιοικητικών τους αρμοδιοτήτων συνέταξαν,ελαβαν γνώση, και τάχθηκαν η ψήφισαν είτε υπέρ είτε κατά αυτής της απόφασης.

Ομάδα πρωτοβουλίας αγροτών

Η ομάδα πρωτοβουλίας αγροτών συστήνεται με σκοπό την διάβολευση, την διαδήλωση της αντίθεσης στις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, τις προτάσεις στο όραμα ενός στρατηγικού σχεδιασμού για την διαχείριση των αρδευτικών υδάτων, με στόχο την μείωση του κόστους παραγωγής. Την ορθολογικότερη διαχείριση του αρδευτικού ύδατος,
την ανταποδοτική διαχείριση με στόχο την βιωσιμότητας και την ανάπτυξη από το δήμο στον τομέα της άρδευσης.

Η ομάδα που συστήνεται ως σκοπό έχει το αμέσως επόμενο διάστημα να υποβάλει προς το δήμο καβάλας τις προτάσεις της, την αντίθεση και διαμαρτυρίες στις αποφάσεις οι οποίες πλήττουν τον κλάδο των αγροτικών εκμεταλλεύσεων. Επί του παρόντος και πριν τη συλλογή των υπογραφών για την ένταξη στην ομάδα οργανώνεται η συνέλευση
με σκοπό κατά πρώτον, την εκλογή και και αποδοχή από το σώμα ενός άτυπου προεδρείου 7 μελών . Την συγκέντρωση των προτάσεων που θα υποβληθούν στο Δήμο και το κείμενο διαμαρτυρίας κατά των αποφάσεων που έχουν παρθεί στο Δημοτικό συμβούλιο για την άρδευση.

Η συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την κυριακή 4 φεβρουαρίου Στις 12:30 μετά μεσημβρίας στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων της Κοινότητας Ζυγού.

Τηλέφωνο για σχετικές πληροφορίες
Βουδούρης Λεωνίδας, 697560110




Γιάννης Εριφυλλίδης | Συναντήσεις με την Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Φιλίππων και τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας

Με την Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Φιλίππων, Ευγενία Φιλόσογλου, και τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, Γιάννη Κελγιώργη, συναντήθηκε το πρωί της Τετάρτης, 24 Ιανουαρίου, ο δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Η Καβάλα Μπροστά Γιάννης Εριφυλλίδης.

Ο Γιάννης Εριφυλλίδης εξέφρασε την αμέριστη συμπαράσταση της παράταξής του στην έντονη αγωνία των εμπόρων και καταστηματαρχών λόγω των αδικαιολόγητων και
υπέρογκων αυξήσεων στα ανταποδοτικά τέλη, τις οποίες επέβαλε η Δημοτική Αρχή χωρίς καμία διαβούλευση και παρά τις έντονες αντιδράσεις της αντιπολίτευσης και των αρμόδιων φορέων, και έθεσε στη διάθεση των δύο Προέδρων όλες τις δυνάμεις της παράταξης “Η Καβάλα Μπροστα” σε σχέση με οποιεσδήποτε ενέργειες και δράσεις αποφασίσουν οι δύο σύλλογοι στο επόμενο χρονικό διάστημα. Οι συζητήσεις, που έγιναν σε πολύ θερμό κλίμα, επεκτάθηκαν και σε άλλα ζητήματα που αφορούν στην τοπική αγορά.




Καβάλα | Υπεγράφη από τον Αντιπεριφερειάρχη η Απόφαση Κύρωσης του Αναδασμού «Τενάγη Φιλίππων Υπέρ ΣΑΑΚ Αμισιανών

Η ΠΑΜΘ/ΠΕ Καβάλας και ειδικότερα η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής, ανακοινώνει ότι υπεγράφη από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρο Μαρκόπουλο η Απόφαση Κύρωσης του Αναδασμού «Τενάγη Φιλίππων Υπέρ ΣΑΑΚ Αμισιανών ετών 2004 – 2005» και θα αποσταλεί στο Εθνικό Τυπογραφείο για την δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Η έκδοση των τίτλων ιδιοκτησίας στους δικαιούχους του αναδασμού θα γίνει μετά την έκδοση και αποστολή από τον ΕΚΧΑ των ΚΑΕΚ των αγροτεμαχίων του αναδασμού και θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση από την Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της ΠΕ Καβάλας.




Βράβευση επιχειρήσεων στην Καβάλα και τη Δ.Ε. Φιλίππων για τις καλύτερες Χριστουγεννιάτικες βιτρίνες

Ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης και οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου Καβάλας και του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, θα βραβεύσουν την Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024, στις 12:00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, τις επιχειρήσεις της Καβάλας και της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων που διακρίθηκαν στον πρόσφατο διαγωνισμό καλύτερης Χριστουγεννιάτικης βιτρίνας.




Η Μητρόπολη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου κόβει την καθιερωμένη βασιλόπιτα της

Παρουσία πλήθους αιρετών, τοπικών και πολιτικών φορέων πραγματοποιείται αυτή την ώρα στην αίθουσα Τελετών και Διαλέξεων της Ι.Μ Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου η κοπή της καθιερωμένης βασιλόπιτας για το νέο έτος από τον Μητροπολίτη Στέφανο.




Ευχές για την ονομαστική του γιορτή δέχτηκε ο Μητροπολίτης Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου Στέφανος

Στο Δημοτικό Κήπο της Καβάλας δέχτηκε ευχές για την ονομαστική του γιορτή ο ο Μητροπολίτης Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου Στέφανος.

Πολίτες κάθε ηλικίας μαζί με εκπροσώπους συλλόγων, εκπροσώπους τοπικών φορέων εύχονται στον Μητροπολίτη να είναι γερός και υγιής.

Παρούσα στην εκδήλωση η χορωδία της Λέσχης Ποντίων αλλά και χορευτική ομάδα του ίδιου συλλόγου.




Ο Δήμαρχος Καβάλας θα ανταλλάξει ευχές με τους κατοίκους του ορεινού όγκου της δημοτικής ενότητας Φιλίππων

Ο Δήμαρχος Καβάλας, κ. Θόδωρος Μουριάδης, θα βρεθεί στον ορεινό όγκο της δημοτικής ενότητας Φιλίππων (Παλαιά Καβάλα, Κορυφές, Λυκόστομο, Λιμνιά, Βουνοχώρι) την Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2023, από τις 10:30 έως τις 12:30, συνοδευόμενος από την Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Καβάλας.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο Δήμαρχος θα ανταλλάξει ευχές για τα Χριστούγεννα και το νέο έτος με τους κατοίκους της περιοχής, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία διασκέδασης με τη ζωντανή μουσική εκτέλεση της Φιλαρμονικής.




Ι.Μ. Φιλίππων, Νεαπόλεως & Θάσου | Διήμερο εθελοντικής αιμοδοσίας

Όπως είναι ήδη γνωστό, η τοπική μας Εκκλησία, ανταποκρινόμενη στην ανάγκη αντιμετωπίσεως των ποικίλων κοινωνικών και ανθρωπίνων προβλημάτων της συγχρόνου κοινωνίας και μάλιστα της συμπαραστάσεως και βοηθείας κάθε δοκιμαζομένου και αδυνάτου αδελφού, ωργάνωσε και συνέστησε την εθελοντική ομάδα αιμοδοσίας «Ο ΑΓΙΟΣ ΙΑΣΩΝ», προκειμένου, ακριβώς, να αντιμετωπίσει την δυσκολία στην προσφορά  αίματος προς τους αδελφούς μας που έχουν αυτή την ανάγκη. 

Εν όψει της Εορτής των Χριστουγέννων και με δεδομένο το πολύ ενθαρρυντικό αποτέλεσμα από τις πρόσφατες αιμοδοτικές πρωτοβουλίες, η τοπική μας Εκκλησία επαναλαμβάνει αυτό το ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ, ώστε όλοι μαζὺ ενωμένοι να αναλάβωμε αυτήν την σταυροφορία αγάπης και προσφοράς για να παρακινήσουμε νέους αιμοδότες και με σκοπό την κάλυψη των πολλαπλών αναγκών στον τομέα αυτό. Σε αυτή την αγαθή και ειρηνική πορεία της δωρεάς του αίματός μας προς τους συνανθρώπους μας δεν πρέπει να λείψει κανείς. 

Σας προσκαλούμε, λοιπόν, όλους εκ νέου σε μία σταυροφορία ζωής για την ζωὴ των αδελφών μας, την Πέμπτη και την Παρασκευή, 7 και 8 Δεκεμβρίου, στην υπηρεσία αιμοδοσίας του Νοσοκομείου της Καβάλας και στο καθορισμένο ωράριο προσελεύσεως από τις 8.30 το πρωΐ έως τις 1.30 το μεσημέρι, όπου δύνασθε να καταθέσετε, όσοι δεν έχετε πρόβλημα υγίειας και μόνο με την σύσταση των ιατρών, λίγες σταγόνες αίματος στην τράπεζα της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, σαν μία θυσία ζωής και προσφορά αγάπης.

Δίνουμε αίμα, σώζουμε ανθρώπινες ζωές και αποδεικνύουμε στην πράξη την κοινωνική μας ευαισθησία, την αλληλεγγύη και την εθελοντική μας δράση για την ανακούφιση των αναγκών των συνανθρώπων μας.

Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως

Φιλίππων, Νεαπόλεως & Θάσου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Ι.Μ Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου | 15 υποτροφίες σε νέους φοιτητές εις μνήμην Μητροπολίτου ΦΝΘ Προκοπίου

Στην προκήρυξη της Ιεράς Μητροπόλεως Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, που δημοσιεύθηκε πριν από δύο μήνες και αφορούσε στην χορήγηση 15 υποτροφιών για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 ανταποκρίθηκαν 34 ενδιαφερόμενοι από την Πόλη μας και από την ευρύτερη περιοχή των Φιλίππων, του Νέστου και της Θάσου, οι οποίοι επέτυχαν εφέτος την εισαγωγή τους στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Ελλάδος και  υπέβαλαν την σχετική αίτησή τους με τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά στους Εφημερίους των Ενοριών τους και μέσα στην καθορισθείσα προθεσμία.    

Για την επιτυχία του σκοπού της εν λόγω πρωτοβουλίας ενημερώθηκαν εγκαίρως με σχετικό υπηρεσιακό έγγραφο τόσο η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας, ώστε μέσα από τις κατά τόπους Σχολικές Μονάδες να λάβουν γνώση οι τελειόφοιτοι μαθητές και μαθήτριες, όσο και οι Σύλλογοι Πολυτέκνων και Τριτέκνων Ν. Καβάλας για την ενημέρωση των οικογενειών, για τις οποίες υπήρξε ιδιαίτερη και ευνοϊκή πρόβλεψη στους όρους της προκηρύξεως. 

Η συσταθείσα τριμελής επιτροπή του Ταμείου Υποτροφιών της Ιεράς Μητροπόλεως για την αξιολόγηση των 34 αιτήσεων που υποβλήθηκαν, εξέτασε όλες τις περιπτώσεις με βάση τα απ΄ αρχής τεθέντα και δημοσιευθέντα κριτήρια απονομής της χρηματικής υποτροφίας και κατέληξε στην σχετική μοριοδότηση για την διάκριση των 15 πρώτων υποτρόφων. Τα σχετικά αποτελέσματα έχουν κοινοποιηθεί ήδη στους αρμόδιους ιερείς-Εφημερίους των Ενοριών, δια των οποίων υπεβλήθησαν οι αιτήσεις των υποψηφίων υποτρόφων, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να έχουν την δυνατότητα να πληροφορηθούν όλα τα αναλυτικά στοιχεία που τους αφορούν. Πληροφορίες δίδονται και από τα Γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως και στον αριθμό τηλεφώνου 2510223141.

Μέσα από την προνοιακή αυτή πρωτοβουλία της τοπικής μας Εκκλησίας, η οποία ανταποκρίνεται στην επιθυμία του μακαριστοὺ Μητροπολίτου Προκοπίου,σύμφωνα με την ιδιόγραφη διαθήκη του,  15 οικογένειες της περιοχής μας θα απολάβουν την οικονομική συνδρομή των 1.500,οο€ η κάθε μία (15 Χ 1.500,οο€= 22.500,οο€), ως έπαινο τιμής και δίκαιη ανταμοιβή και αναγνώριση για την επιτυχία του παιδιού τους στις τελευταίες πανελλαδικές εξετάσεις και για την ενίσχυση της φοιτητικής τους σταδιοδρομίας σε καιρούς δυσκόλους με την δυσμενή οικονομική συγκυρία.   

Η απονομή των υποτροφιὼν θα γίνει με την επίδοση ισόποσων τραπεζικών επιταγών από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ. Στέφανο στους υποτρόφους φοιτητές μετά την απόλυση της Θείας Λειτουργίας της 1ης Ἰανουαρίου 2024 (περί ώρα 10.15 π.μ.) στον ιερό Καθεδρικό Ναό του Αγίου Αποστόλου Παύλου Καβάλας.

Εκ της Ιερὰς Μητροπόλεως

Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου

 




Συνάντηση με Προέδρους και συμβούλους των τοπικών κοινοτήτων Φιλίππων και της Ν. Καρβάλης

Το απόγευμα της Τετάρτης 22 Νοεμβρίου 2023, στο κοινοτικό κατάστημα Κρηνίδων, συναντήθηκα με τους Προέδρους και τους συμβούλους των τοπικών κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων και της Νέας Καρβάλης που εξελέγησαν στις εκλογές του περασμένου Οκτωβρίου με τον συνδυασμό του “ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΔΗΜΟΥ”.

Επρόκειτο για μία συνάντηση γνωριμίας κατά τη διάρκεια της οποίας μου δόθηκε η ευκαιρία να τους ευχαριστήσω για το γεγονός ότι στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις το πρόγραμμα που παρουσιάσαμε προεκλογικά στους συνδημότες μας.

Τους διαβεβαίωσα ότι η προσπάθεια που έγινε τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια στις τοπικές κοινότητες για να αλλάξει η εικόνα τους, θα συνεχιστεί με μεγαλύτερη ένταση την επόμενη πενταετία.

Έχουμε την υποχρέωση να φροντίσουμε για την άμεση επίλυση των προβλημάτων της καθημερινότητας και να ενισχύσουμε το πλέγμα των υποδομών σε όλα τα επίπεδα.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ!




Συνεχίζονται οι εργασίες ανάπλασης κοινόχρηστων χώρων σε διάφορες περιοχές της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της κεντρικής πλατείας του Ζυγού και του πεζοδρομίου στις Κρηνίδες, στην περιοχή που λειτουργεί η τοπική λαϊκή αγορά, από τα συνεργεία της κοινοπραξίας «Α.ΠΡΑΣΙΝΗΣ & ΣΙΑ-ΤΣΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ».

Η σύμβαση που υπεγράφη τον Μάιο του 2023, με στόχο τη δημιουργία οργανωμένων υπαίθριων χώρων, που θα απευθύνονται σε άτομα όλων των ηλικιών και θα αποτελέσουν πόλο έλξης τόσο για τους κατοίκους όσο και για τους επισκέπτες, περιλαμβάνει παρεμβάσεις και σε άλλες τέσσερις κοινότητες (Λυδία, Δάτο, Βρυσούλες, Κρυονέρι).

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ

ΚΡΗΝΙΔΕΣ: Παρεμβάσεις σε πεζοδρόμια

ΛΥΔΙΑ: Παρεμβάσεις στο σιντριβάνι της πλατείας με στεγάνωση της λεκάνης του, τοποθέτηση του μηχανισμού για την ορθή λειτουργία του, με στόχο επαναλειτουργία του.

ΔΑΤΟ: Παρεμβάσεις ανάπλασης της κεντρικής πλατείας και δημιουργίας πεζοδρομίων περιμετρικά

ΒΡΥΣΟΥΛΕΣ: Παρεμβάσεις ανάπλασης της κεντρικής πλατείας και δημιουργίας περιμετρικού πεζοδρομίου.

ΖΥΓΟΣ: Παρεμβάσεις ανάπλασης της κεντρικής πλατείας και δημιουργίας πεζοδρομίου.

ΚΡΥΟΝΕΡΙ: Παρεμβάσεις ανάπλασης κοινόχρηστου χώρου και δημιουργία χώρων στάσης-συνάθροισης.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

▪️Χρηματοδότηση: Από ίδιους πόρους του Δήμου Καβάλας

▪️Προϋπολογισμός:795.144,16 ευρώ

▪️Χρόνος περαίωσης: 12 μήνες




Ξεκίνησαν οι εργασίες τοποθέτησης του αντλητικού συγκροτήματος στη γεώτρηση Φιλίππων

Με την τοποθέτηση του αντλητικού συγκροτήματος από το συνεργείο της αναδόχου εταιρείας “ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΡΓΩΝ Α.Ε.”, ξεκίνησαν τις τελευταίες ημέρες οι εργασίες αξιοποίησης της υδρογεώτρησης στην κοινότητα των Φιλίππων.

Σύμφωνα με όσα προβλέπει η σύμβαση που συνυπέγραψαν τον περασμένο Σεπτέμβριο ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης και ο εκπρόσωπος της εν λόγω εταιρείας, Νίκος Δόντης, θα ακολουθήσει η εγκατάσταση υδραυλικού και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, η τοποθέτηση ηλεκτρονικού πίνακα και η κατασκευή οικίσκου.

Αντίστοιχες εργασίες θα πραγματοποιηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα και στην κοινότητα των Κορυφών, δίνοντας λύση στο χρόνιο πρόβλημα λειψυδρίας που αντιμετωπίζουν οι προαναφερόμενες κοινότητες.

▪️Συνολικός προϋπολογισμός: 296.273 ευρώ

▪️Χρόνος περαίωσης: 3 μήνες




Ξεκίνησαν οι εργασίες τοποθέτησης του αντλητικού συγκροτήματος στη γεώτρηση Φιλίππων

Με την τοποθέτηση του αντλητικού συγκροτήματος από το συνεργείο της αναδόχου εταιρείας “ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΡΓΩΝ Α.Ε.”, ξεκίνησαν τις τελευταίες ημέρες οι εργασίες αξιοποίησης της υδρογεώτρησης στην κοινότητα των Φιλίππων. 

Σύμφωνα με όσα προβλέπει η σύμβαση που συνυπέγραψαν τον περασμένο Σεπτέμβριο ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης και ο εκπρόσωπος της εν λόγω εταιρείας, Νίκος Δόντης, θα ακολουθήσει η εγκατάσταση υδραυλικού και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, η τοποθέτηση ηλεκτρονικού πίνακα και η κατασκευή οικίσκου.

Αντίστοιχες εργασίες θα πραγματοποιηθούν το επόμενο χρονικό διάστημα και στην κοινότητα των Κορυφών, δίνοντας λύση στο χρόνιο πρόβλημα λειψυδρίας που αντιμετωπίζουν οι προαναφερόμενες κοινότητες.

▪️Συνολικός προϋπολογισμός: 296.273 ευρώ 

▪️Χρόνος περαίωσης: 3 μήνες




Συνεχίζονται οι εργασίες ανάπλασης κοινόχρηστων χώρων σε διάφορες περιοχές της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων

Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της κεντρικής πλατείας του Ζυγού και του πεζοδρομίου στις Κρηνίδες, στην περιοχή που λειτουργεί η τοπική λαϊκή αγορά, από τα συνεργεία της κοινοπραξίας «Α.ΠΡΑΣΙΝΗΣ & ΣΙΑ-ΤΣΑΝΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ».

Η σύμβαση που υπεγράφη τον Μάιο του 2023, με στόχο τη δημιουργία οργανωμένων υπαίθριων χώρων, που θα απευθύνονται σε άτομα όλων των ηλικιών και θα αποτελέσουν πόλο έλξης τόσο για τους κατοίκους όσο και για τους επισκέπτες, περιλαμβάνει παρεμβάσεις και σε άλλες τέσσερις κοινότητες (Λυδία, Δάτο, Βρυσούλες, Κρυονέρι).

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΟΥ

🔸️ΚΡΗΝΙΔΕΣ: Παρεμβάσεις σε πεζοδρόμια

🔸️ΛΥΔΙΑ: Παρεμβάσεις στο σιντριβάνι της πλατείας με στεγάνωση της λεκάνης του, τοποθέτηση του μηχανισμού για την ορθή λειτουργία του, με στόχο επαναλειτουργία του.

🔸️ΔΑΤΟ: Παρεμβάσεις ανάπλασης της κεντρικής πλατείας και δημιουργίας πεζοδρομίων περιμετρικά

🔸️ΒΡΥΣΟΥΛΕΣ: Παρεμβάσεις ανάπλασης της κεντρικής πλατείας και δημιουργίας περιμετρικού πεζοδρομίου.

🔸️ΖΥΓΟΣ: Παρεμβάσεις ανάπλασης της κεντρικής πλατείας και δημιουργίας πεζοδρομίου.

🔸️ΚΡΥΟΝΕΡΙ: Παρεμβάσεις ανάπλασης κοινόχρηστου χώρου και δημιουργία χώρων στάσης-συνάθροισης.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

▪️Χρηματοδότηση: Από ίδιους πόρους του Δήμου Καβάλας 

▪️Προϋπολογισμός:795.144,16 ευρώ 

▪️Χρόνος περαίωσης: 12 μήνες




Υπεγράφη συμφωνητικό του έργου για την αναβάθμιση του Βιολογικού στο Δάτο Δ.Ε Φιλίππων

Παρουσία του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη, την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2023, στην αίθουσα πολυκέντρο του Πολιτιστικού Συλλόγου Πολυστύλου, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης, και ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας “ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ”, Διονύσης Γεωργόπουλος, υπέγραψαν το συμφωνητικό για την εκτέλεση των εργασιών του έργου «Αναβάθμιση, επέκταση και εκσυγχρονισμός της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων (Ε.Ε.Λ.) της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων και επαναχρησιμοποίηση επεξεργασμένου νερού».

Σκοπός του έργου είναι ο εκσυγχρονισμός, η αναβάθμιση και η ενεργειακή αυτονομία της μονάδας, η οποία, μετά το πέρας των εργασιών, θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί σε πρώτη φάση 20.000 ισοδύναμους κατοίκους για την περίοδο αιχμής (καλοκαίρι) και αντίστοιχα 30.000 στη δεύτερη φάση.




Χρόνης | Εντός του 2023 πέφτουν οι υπογραφές με ανάδοχο για το έργο ύδρευσης στην πρώην Δ.Ε Φιλίππων

Τηλεδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης  με την Διαχειριστική Αρχή του ΥΜΕΠΕΡΑΑ και στελέχη του αγωγού TAP με την ΔΕΥΑ Καβάλας.

Όπως  τόνισε μάλιστα σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Καβάλας Απόστολος Χρόνης εντός του 2023 πρόκειται να πέσουν οι υπογραφές με ανάδοχο για το έργο ύδρευσης στην πρώην Δ.Ε Φιλίππων.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Είμαστε πιο έτοιμοι από ποτέ να “γυρίσουμε σελίδα” και στη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων!»

Με πλήθος κόσμου και μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου η προεκλογική ομιλία του Υποψηφίου Δημάρχου Καβάλας Μάκη Παπαδόπουλου στις Κρηνίδες.

Στην ομιλία του, ο Μάκης Παπαδόπουλος ανέλυσε το σχέδιο της παράταξής μας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας, αλλά και το σχέδιο οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρη τη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων.

«Πριν από 10 χρόνια, στη γη των Φιλίππων, ανακοινώσαμε την ίδρυση της παράταξής μας, τον ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ. Επιλέξαμε τις Κρηνίδες, για να δείξουμε και συμβολικά πόσο εκτιμάμε την αξία αυτού του τόπου. Ένας τόπος πραγματικά πλούσιος, με ομορφιά, με εύφορη γη, με πολύτιμη, ιστορική και θρησκευτική κληρονομιά παγκόσμιας εμβέλειας. Ταυτόχρονα όμως και ένας τόπος αφημένος στην τύχη του, για πολλά χρόνια, από όλες τις διοικήσεις του Δήμου Καβάλας. Ένας τόπος με πολλά και μεγάλα προβλήματα καθημερινότητας και ανάπτυξης.

Εμείς όμως είμαστε εδώ για να γυρίσουμε σελίδα. Για να αποκτήσει ξανά αυτός ο τόπος ποιότητα ζωής και ευημερία!

Για να μετατρέψουμε το Μνημείο της ΟΥΝΕΣΚΟ σε διεθνή τουριστικό προορισμό. Για να δημιουργήσουμε, μαζί με όλους εσάς, ένα σύγχρονο μοντέλο ανάπτυξης. Με την ενίσχυση της γεωργίας, της κτηνοτροφίας,

της επιχειρηματικότητας. Με νέες θέσεις εργασίας, με νέες πηγές εσόδων για τον Δήμο και τους δημότες.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ για την καθημερινότητα:

  • Ξεκινούμε και ολοκληρώνουμε επιτέλους το έργο της υδροδότησης των χωριών από τον Κεντρικό Αγωγό του Κεφαλαρίου. Δίνουμε νερό πόσιμο και υγιεινό σε κάθε οικισμό, σε κάθε σπίτι. Νερό χωρίς νιτρικά, χωρίς σωλήνες από αμίαντο. Κανένας δεν έχει πιστέψει σε αυτό το μεγάλο έργο όσο εμείς.

  • Αναβαθμίζουμε το Δημαρχείο στις Κρηνίδες, φτιάχνονας μία μικρή “Τεχνική Υπηρεσία”. Τοποθετούμε μόνιμα στο Δημαρχείο των Κρηνίδων εξοπλισμό και οχήματα για τις ανάγκες των κατοίκων.

  • Φτιάχνουμε επιτέλους το οδικό δίκτυο σε όλα τα χωριά, για να φτάνουν οι δημότες με ασφάλεια παντού, με σωστούς δρόμους, με πεζοδρόμια και διαβάσεις για πεζούς και Άτομα με Αναπηρία.

Κατασκευάζουμε τον κόμβο εισόδου στο Νέο Ζυγός, βελτιώνουμε τον δρόμο και τα πεζοδρόμια στο Μικροχώρι, φροντίζουμε τη γέφυρα του Δάτου, αναβαθμίζουμε όλους τους αγροτικούς δρόμους, για να είναι κατάλληλοι και ασφαλείς.

Εγκαθιστούμε σύγχρονες στάσεις λεωφορείων.

  • Αλλάζουμε τον δημοτικό φωτισμό, τον κάνουμε πιο οικονομικό και πιο αποτελεσματικό με νέες λάμπες LED. Το κάνουμε ΑΜΕΣΑ, χωρίς να περιμένουμε την Ενεργειακή Κοινότητα που θα γίνει αργότερα.

  • Οργανώνουμε καλύτερα και πιο αποτελεσματικά την αποκομιδή των απορριμμάτων, το πλύσιμο των κάδων και την ανακύκλωση.

Δημιουργούμε «Λούνα Παρκ Ανακύκλωσης» για τα παιδιά και προσελκύουμε εκδρομές σχολείων μαζί με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Φιλίππων.

  • Συντηρούμε και εξασφαλίζουμε τη σωστή λειτουργία του Βιολογικού Σταθμού του Δάτουκαι καθαρίζουμε τα κανάλια δίπλα στα χωριά.

  • Στο Ζυγός, αναβαθμίζουμε την κεντρική οδό και ολοκληρώνουμε την πλατεία.

– Στη Λυδία κατασκευάζουμε επιτέλους πλατεία.

– Στο Κρυονέρι φτιάχνουμε περιαστικό πάρκο, κατάλληλο και για εκδηλώσεις, όπως επίσης αξιοποιούμε την έκταση 6,5 στρεμμάτων στο “Φουντουκλή”.

– Δημιουργούμε θέσεις θέας στην Ακρόπολη των Κρηνίδων, στον λοφίσκο του Σταυρού Αμυγδαλεώνα, στον Προφήτη Ηλία και αλλού.

  • Επιλύουμε όλες τις εκκρεμότητες που αφορούν τα χωροταξικά σχέδια στα χωριά και φυσικά διεκδικούμε να αλλάξει η αρχαιολογική ζώνη σε Κρηνίδες και Λυδία, για να έχουν επιτέλους οι κάτοικοι τη δυνατότητα να κάνουν συντηρήσεις στα σπίτια τους.

  • Φροντίζουμε για ασφαλείς σχολικές αίθουσες και αυλές.Άμεσα ολοκληρώνουμε το Λύκειο στις Κρηνίδεςκαι ανακατασκευάζουμε το Δημοτικό Σχολείο στο Πολύστυλο.

  • Εξασφαλίζουμε τη συνεχή συντήρηση στα γήπεδα ποδοσφαίρουκαι αναβαθμίζουμε σε σύγχρονο Αθλητικό Κέντρο το κλειστό γυμναστήριο του Αμυγδαλεώνα. Στηρίζουμε έμπρακτα τους αθλητικούς συλλόγους.

  • Κάνουμε σύγχρονο το Καταφύγιο Ζώων στο Ζυγόςκαι υλοποιούμε το καινοτόμο πρόγραμμα που σχεδιάσαμε για τα αδέσποτα ζώα.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ για την ανάπτυξη της Δ.Ε. Φιλίππων:

  • Στηρίζουμε τους παραγωγούς και τους κτηνοτρόφους μας με σύγχρονη τεχνογνωσία. Αναβαθμίζουμε το σύστημα άρδευσης, για να δίνουμε νερό στους αγρότες μας με επαρκή και δίκαιο τρόπο.

  • Δίνουμε τη σημασία που χρειάζονται τα Τενάγημε αντιπλημμυρικά έργα και τακτικούς καθαρισμούς στα κανάλια.

  • Αναδεικνύουμε, στην πράξη και όχι στα λόγια, το Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομάς της UNESCO. Πιέζουμε το υπουργείο Πολιτισμού για να λειτουργήσει επιτέλους ο φορέας διαχείρισης του Μνημείου.

Σε συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία, συνδέουμε όλους τους ιστορικούς χώρους των Φιλίππων σε ένα ενιαίο δίκτυο: Ντικιλί Τας – αρχαιολογικός χώρος Φιλίππων – Βαπτιστήριο Λυδίας – Λασπόλουτρα

γίνονται ένας μεγάλος τουριστικός πόλος έλξης.

Οργανώνουμε, κάθε χρόνο, την αναπαράσταση της μάχης των Φιλίππων και την αναδεικνύουμε σε κορυφαίο διεθνές γεγονός.

  • Αναβαθμίζουμε τα Λασπόλουτρα, ώστε να παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και με στόχο να λειτουργούν για όλο τον χρόνο.

  • Βελτιώνουμε την πίστα μοτο-κροςκαι συμβάλλουμε στη διοργάνωση περισσότερων εκδηλώσεων.

  • Φροντίζουμε τους γονείς και τα παιδιά, τα Άτομα με Αναπηρία και τους ηλικιωμένους, με τα μέτρα που ανακοινώσαμε πρόσφατα στο πλαίσιο της πολιτικής μας ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ.

– Επιδοτούμε με voucher 150 μαθητές της Γ’ Λυκείου, στα δύο από τα τέσσερα μαθήματα που θα δώσουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις.

– Επιδοτούμε με voucher την τετράωρη απασχόληση νταντάς στο σπίτι για τους εργαζόμενους γονείς που φροντίζουν μόνοι τους τα παιδιά τους.

– Φτιάχνουμε την πρώτη Στέγη Αυτόνομης Διαβίωσης για τα άτομα με αναπηρία, για να δώσουμε προοπτική ζωής και ασφάλεια στις οικογένειές τους.

– Λέμε ΝΑΙ σε Δημοτικό Γηροκομείο.

– Δίνουμε έκπτωση 40% στους λογαριασμούς του νερού για τις τρίτεκνες οικογένειες.

 

– Δίνουμε στήριξη 3.000 ευρώ για κάθε νέο παιδί σε πολύτεκνες οικογένειες.

 

– Δίνουμε ελεύθερη είσοδο σε πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες.

– Ενισχύουμε το Βοήθημα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και το Κοινωνικό Παντοπωλείο, που θα δίνει τρόφιμα κάθε μήνα.

10 χρόνια τώρα, με έχετε γνωρίσει, με έχετε μάθει, ξέρετε ποιος είμαι.

Έχετε γνωρίσει το πάθος μου για τον τόπο μου. Έχετε γνωρίσει την αποτελεσματικότητά μου.

Θέλω λοιπόν με κάθε ειλικρίνεια να σας πω ότι είμαι πιο έτοιμος από ποτέ. Έτοιμος να υπηρετήσω εσάς και τον τόπο της ζωής μας.

Έχω την ομάδα μου, έχω τη γνώση και την εμπειρία που χρειάζεται, για να δίνω λύσεις στα προβλήματά σας, γρήγορα και με αποτέλεσμα.

Σας ζητώ λοιπόν να με εμπιστευτείτε.

 

Να μου δώσετε την ευκαιρία να σας αποδείξω ότι ΝΑΙ μαζί μπορούμε να τα αλλάξουμε όλα!

 

Να γυρίσουμε σελίδα σε όλα τα χωριά των Φιλίππων!  Αξίζει τον κόπο!

 

Και όλοι μαζί, να δημιουργήσουμε την Καβάλα και τους Φιλίππους που μας αξίζουν!».




Απολογισμός έργου στη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων από τον Αντιδήμαρχο Πρωτογενούς Τομέα, Θόδωρο Παπαδόπουλο

Τον Απολογισμό του έργου που επιτελέστηκε την προηγούμενη τετραετία στην Δημοτική Ενότητα Φιλίππων και όσα περιλαμβάνει το Πρόγραμμα της παράταξης ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΗΜΟΣ για την επόμενη πενταετία ανέφερε, σε συνέντευξη Τύπου, το μεσημέρι της Δευτέρας 2 Οκτωβρίου, ο Αντιδήμαρχος Πρωτογενούς Παπαδόπουλος και Κοινότητες, Θόδωρος.

Η συνέντευξη, που φιλοξενήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο Αμυγδαλεώνα (Καπνομάγαζο), δόθηκε η παρουσία του Δημάρχου, Θόδωρου Μουριάδη. 

Ο Αντιδήμαρχος επισήμανε ότι η Δημοτική Ενότητα απέκτησε υπαλλήλους, που ασχολούνται μονίμως με την επίλυση προβλημάτων καθημερινότητας, αλλά και με τη συντήρηση κοινόχρηστων χωρών.

 Όσον αφορά τα μεγάλα έργα, έκανε αναφορά στην ανακατασκευή του Γυμνασίου Κρηνίδων και του κλειστού γυμναστηρίου Αμυγδαλεώνα, την αναβάθμιση του πηλοθεραπευτηρίου, την κατασκευή νέου κυνοκομείου στην περιοχή του Ζυγού, όπως και της μονάδας κομποστοποίησης στις Κρηνίδες. 

Επίσης, έκανε μνεία στα έργα οδοποιίας, στην κατασκευή πλατειών, παιδικών χαρών στα περισσότερα χωριά, καθώς και στα έργα που αναφέρονται στον αγροτικό τομέα. 

Ιδιαίτερη αναφορά, τέλος, έκανε στα σημαντικά έργα ύδρευσης και αποχέτευσης, που εκτέλεσε η ΔΕΥΑΚ, ενώ δεν παρέλειψε να μιλήσει και για το εμβληματικό έργο, που θα σημαδέψει τη δημαρχία Μουριάδη, την Ενεργειακή Κοινότητα.

 Κείμενο ομιλίας «Προσπαθώντας να κάνω μια αναδρομή στην τετραετία που μας πέρασε που ξεκινήσω αναφέροντας το γεγονός ότι από την αρχή της θητείας μου δεν υπήρχε ουσιαστική υπηρεσία καθημερινότητας στη δημοτική ενότητα Φιλίππων. 

Η περίοδος με τους υδρονομίες και την κοινωφελή εργασία τελείωνε στις 30 Σεπτεμβρίου και δεν απέμενε κανείς σχεδόν να αντιμετωπίσει στοιχειώδη καταστάσεις που αφορούσαν την καθαριότητα και τα μικροπροβλήματα που προκύπτουν.

 Τότε ήμασταν στην ευχάριστη θέση να προσλάβουμε καινούργιο προσωπικό το οποίο διαμοιράστηκε αναλογικά στις δημοτικές ενότητες. Ταυτόχρονα προσλήφθηκε προσωπικό με το πρόγραμμα πλησίον της σύνταξης ενώ όλοι οι υδρονομικοί ήταν στα χωριά να αντιμετωπίσουν την καθημερινότητα. 

Πλέον, με το μέριμνα του Δημάρχου, υπάρχουν σε όλα τα χωριά αρκετά άτομα, καθόλη τη διάρκεια του έτους, υπό τη διαχείριση μου αλλά και των προέδρων των κοινών διαφορετικών την κομματική τους ταυτότητα, να αντιμετωπίσουν τα μικροπροβλήματα των χωριών.

 Το εργατικό προσωπικό δεν απασχολούσε μόνο στην καθαριότητα αλλά και στη συντήρηση όλων των υποδομών που υπάρχουν στην περιοχή. Με αυτό το προσωπικό ανακατασκευάσαμε και συντηρήσαμε πολλούς κοινόχρηστους, χώρους, πάρκα, πεζοδρόμια, πλατείες κ.α. σε όλους τους οικισμούς.

 Πιστεύω ότι ο κόσμος διαπιστώνει ότι αυτήν την τετραετία δόθηκε μεγάλη προσοχή στην καθημερινότητα και αυτό το εισπράττω καθημερινά. Για τα μεγάλα έργα τολμώ να πω ότι στο τεχνικό πρόγραμμα που πραγματικά είναι αναλογικά πολύ μικρότερο από τις δεκαετίες πριν το 2010, η δημοτική ενότητα Φιλίππων πήρε πολύ περισσότερα από ότι παλαιότερα. 

Το γυμνάσιο Κρηνών ανακατασκευάζεται πλήρως χωρίς ο Δήμος να ξοδέψει ούτε ένα ευρώ, και πολύ γρήγορα είναι ένα σύγχρονο, ασφαλές, ενεργειακά αναβαθμισμένο και λειτουργικό παιδαγωγικό ίδρυμα χωρίς τα προβλήματα που είχαμε τα τελευταία χρόνια. 

Ένα άλλο έργο πολύ σημαντικό για την περιοχή μας είναι η αναβάθμιση του πηλοθεραπευτηρίου Κρηνίδων το όποιος ξεκίνησε και θα κορυφωθεί μετά τη λουτρική περίοδο. 

Θα κατασκευαστούν δέκα νέοι οικίσκοι προς αντικατάσταση των πεπαλαιωμένων τροχόσπιτων, πισίνα με ιαματικό νερό, υποδομές για ατομική πηλοθεραπεία και λουτροθεραπεία, αναμόρφωση της ρεσεψιόν, λειτουργεί νέου χώρου για το εστιατόριο κ.λπ. 

Πλέον το πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων που αποτελεί ένα σύγχρονο θερμαλιστικό κέντρο που παρέχει πολλαπλές και αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πελάτες του.

Το νέο κυνοκομείο που κατασκευάζεται στο αγρόκτημα του Ζυγού και θα ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους, έχει πλέον αποκτήσει μορφή και θα αποτελέσει ένα σύγχρονο κέντρο που θα φιλοξενήσει τα αδέσποτα της περιοχής και που παρέχονται πολιτισμικές υπηρεσίες φροντίδας, ιατρικής περίθαλψης κ.λπ. 

Ένα ακόμη πρόβλημα που είχαμε ειδικά εμείς στους οικισμούς, αυτό της ανακύκλωσης των βιολογικών αποβλήτων λύνεται με την κατασκευή της μονάδας κομποστοποίησης στις Κρηνίδες. Ήδη το κτίριο έχει ολοκληρωθεί και απομένει η κατασκευή της περίφραξης και η προμήθεια των μηχανημάτων θρυμματισμού και κομποστοποίησης. 

Στον τομέα της οδοποιίας πρέπει να αναφέρουμε ότι έγιναν δύο έργα αστικής οδοποιίας συνολικού προϋπολογισμού πάνω από 1,4 εκατομμύρια ευρώ και ασφαλώς στρώθηκαν περισσότερα από 10 χιλιόμετρα δρόμων.

Μέριμνα δόθηκε ειδικά στα σημεία των οικισμών που υπάρχουν χωματόδρομοι και πλέον αυτοί είναι πολύ λιγότεροι και πιστεύω ότι με μια ταυτόσημη προϋπολογισμού εργολαβία θα εξαλειφθούν εντελώς.

 Στον Αμυγδαλεώνα ανακατασκευάστηκε το κλειστό γυμναστήριο και πλέον αποτελεί σύγχρονο αθλητικό κέντρο λιγότερο γυμναστήριο ενώ συντάσσεται ήδη μια μελέτη για τη δημιουργία ενός ανοιχτού αθλητικού κέντρου στον εξωτερικό χώρο του με γήπεδα μπάσκετ, βόλευ, τένις κ.λπ. 

Η καινούργια πλατεία έχει παραδοθεί στον κόσμο του Αμυγδαλεώνα, ενώ το ΚΕΠ λειτουργεί εδώ και δύο χρόνια στο ισόγειο της ανακαινισμένης κοινότητας του οικισμού. Επίσης ανακαινίστηκαν οι κοινότητες της Λυδίας και της Λιμνιάς, το ιατρείο των Φιλίππων, το νηπιαγωγείο της Λυδίας ενώ ένα καινούργιο νηπιαγωγείο λειτουργεί στο Κρυονέρι και φιλοξενεί τα νήπια του Ζυγού και του Κρυονερίου. 

Ταυτόχρονα εξελίσσεται το έργο κατασκευής δύο νέων πλατειών στο Κρυονέρι και στους Φιλίππους, η ανακατασκευή τριών πλατιών (στο Ζυγό, στη Λυδία και στο Δάτο) και η κατασκευή ενός πεζοδρομίου μήκους 400μ. στις Κρηνίδες. 

Κατασκευάστηκαν και παραδόθηκαν έξι νέες παιδικές χαρές (Λυδία, Φίλιπποι, Κρυονέρι, Ζυγός, Πολύστυλο και Δάτο) και κατασκευάζονται άλλες δύο στο Νέο Ζυγό και στο Σταυρό Αμυγδαλεώνα. 

Επίσης κατασκευάστηκαν τοιχία αντιστήριξης (Ζυγό και Φίλιπποι), και επιλύθηκαν το πρόβλημα των πλημμυρών στο βόρειο τμήμα των Κρηνίδων και στους Αμυγδαλεώνα με την κατασκευή έργων, τοποθετήθηκαν στάσεις υπεραστικών λεωφορείων, ανακατασκευάστηκαν οι χώροι πολλαπλών χρήσεων στον Ζυγό, το σχολείο πάλης στο Νέο γυμνάσιο. το ηρώο των Κρηνίδων, κατασκευάστηκε γήπεδο μπάσκετ στο Δάτο. τοποθετήθηκαν εκατοντάδες λάμπες LED και πολλά ακόμη. 

Στον αγροτικό τομέα κατασκευάστηκε η νέα γέφυρα στον βιολογικό του Δάτου και έγιναν επεκτάσεις δικτύων άρδευσης σε μήκος περισσότερο από έξι χιλιόμετρα. Δόθηκαν άδειες χρήσης νερού σε περισσότερες από 20 γεωτρήσεις, ανορύχθηκαν δύο νέες γεωτρήσεις άρδευσης (Ζυγός, Δάτο) και τοποθετήθηκαν 7 ινβέρτες για τον έλεγχο της κατανάλωσης ανάλογα με τη ζήτηση. 

Ξεκίνησαν και βρίσκονται σε εξέλιξη δύο αγροτικής οδοποιίας προϋπολογισμού 2,5 εκατομμυρίων ευρώ και με το οποίο θα ασφαλτοστρωθούν περίπου 20 χιλιόμετρα αγροτικών δρόμων. 

Το σημαντικότερο όμως έργο στο αγροτικό τομέα είναι αυτό που εγκρίθηκε η χρηματοδότηση και πρόκειται να δημοπρατηθεί άμεσα αυτό του εκσυγχρονισμού του τρόπου λειτουργίας με την αναβάθμιση των αντλιοστασίων, της τοποθέτησης υδρομέτρων, της εννιαιοποίησης του τρόπου κοστολόγησης της σε κυβικά μέτρα, την τοποθέτηση 500 καρτοδεκτών, τον εξ αποστάσεως εντοπισμό των βλαβών κ.λπ. 

Πλέον η άρδευση θα εκσυγχρονιστεί και η νέα υπηρεσία άρδευσης θα στελεχωθεί με εξειδικευμένο προσωπικό. Στον τομέα της ύδρευσης οι ενέργειες που έγιναν στη δημοτική ενότητα Φιλίππων είναι πολλές και ιδιαίτερα σημαντικές. 

Καταρχήν στον ταλαιπωρημένο οικισμό των Φιλίππων με άμεσες ενέργειες λύθηκε το πρόβλημα της βιομηχανίας νερού, με αλλαγές σε αρκετά δίκτυα και με τον εξορθολογισμό του τρόπου κατανομής της ποσότητας του με παρεμβάσεις εντός του χωριού. 

Αναζητήθηκε και έγινε δοκιμαστική άντληση χωρίς επιτυχία ενώ η δεύτερη έδωσε πολύ καλή ποσότητα και ποιότητα. Ήδη ολοκληρώνονται οι εργασίες και σε λίγο καιρό οι κάτοικοι θα έχουν εκτός από καλή ποσότητα και καλή ποιότητα στο νερό που θα πίνουν.

 Η ίδια διαδικασία εξελίσσεται και στις Κορυφές. Ξεκίνησαν οι εργασίες αντικατάστασης τμήματος εσωτερικού δικτύου ύδρευσης στο Ζυγό και συντάχθηκαν οι μελέτες για την αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης στις Κρηνίδες και στην κοινότητα Πολυστύλου- Δάτου και προτάθηκαν για χρηματοδότηση στο ταμείο ανάκαμψης. Ξεκίνησε η αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης της Αμυγδαλεώνας, όμως δυστυχώς προέκυψαν διάφορα προβλήματα και η ΔΕΥΑΚ είναι στη φάση ανεύρεσης λύσης αυτών.

 Ένα πολύ σημαντικό έργο που χρηματοδοτήθηκε είναι η ανακατασκευή του Βιολογικού στο Δάτο, ένα έργο ιδιαίτερα σημαντικό που δημοπρατήθηκε και που εκσυγχρονίζει τη λειτουργία του, θα μειώσει το ενεργειακό κόστος του και θα παρέχει καθαρό νερό προς την άρδευση. 

Το μεγάλο όμως στοίχημα για όλους μας είναι η υδροδότηση των οικισμών από τις πηγές ΒοΪράνης εκεί όπου έγιναν μεγάλα βήματα, όπως η ολοκλήρωση της τεχνικής μελέτης, η σύνταξη και η έγκριση της περιβαλλοντικής μελέτης για τον παλιό αγωγό προς την Καβάλα και περιμένουμε την έγκριση της χρηματοδότησης από το Υπουργείο. 

Είμαστε πραγματικά, πιο κοντά από ποτέ στο να υδροδοτηθούν οι οικισμοί μας από τις πηγές του Κεφαλαρίου. Ο δήμος Καβάλας είναι από τους πρώτους δήμους της Ελλάδας που ίδρυσε ενεργειακή κοινότητα, δηλαδή ένα θεσμικό όργανο αποσκοπεί στην ίδρυση και στη διαχείριση ενός μεγάλου φωτοβολταϊκού πάρκου στην περιοχή της Λιμνιάς. 

Τα μέτρα που θα προκύψουν είναι αυτόνομα γιατί αφενός θα μειώσουμε στο ελάχιστο το ενεργειακό κόστος στο δήμο μας αλλά και να μπορέσει ο Δήμος Καβάλας να παράσχει δωρεάν ρεύμα στις ευάλωτες οικογένειες. Θα πρέπει επίσης να τονίσουμε ότι ονοματοδοτήθηκαν όλοι οι δρόμοι των οικισμών, ότι έγιναν ενέργειες από το δήμο για την ίδρυση ειδικού σχολείου στους Αμυγδαλεώνα και θα έχουμε νέα ευχάριστα ενώ πολύ σύντομα θα έχουν οι πολιτιστικοί σύλλογοι των Κρηνίδων θα αποκτήσουν στέγη για να πραγματοποιήσουν τις δραστηριότητές τους. 

Σίγουρα αυτά που έγιναν είναι λιγότερα από αυτά που δεν έγιναν αλλά ήταν μια τετραετία μεστή σε έργα και δράσεις, μια τετραετία που ο Δήμαρχος Μουριάδης με την σχεδόν καθημερινή του παρουσία στα χωριά έδωσε λύσεις σε πολλά χρονίζοντα προβλήματα μας και με την εμπιστοσύνη που έδειξε τόσο σε εμένα όσο και σε όλους τους προέδρους των οικισμών από την παράταξη στην οποία ανήκαν, βελτίωσε την καθημερινότητά μας, αναβάθμισε την ποιότητα της ζωής μας και πήγε στον τόπο μας ένα βήμα μπροστά. 

Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι αξίζει μια ακόμη θητεία και θα την έχει». πηγή: Δήμος Καβάλας μια τετραετία που ο Δήμαρχος Θεόδωρος Μουριάδης με την σχεδόν καθημερινή του παρουσία στα χωριά έδωσε λύσεις σε πολλά χρονίζοντα προβλήματα μας και με την εμπιστοσύνη που έδειξε τόσο σε εμένα όσο και σε όλους τους προέδρους των οικισμών που δεν έχουν παράταξη στην οποία ανήκαν, βελτίωσε την καθημερινότητα. μας, αναβάθμισε την ποιότητα της ζωής μας και πήγε στον τόπο μας ένα βήμα μπροστά. 

Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι αξίζει μια ακόμη θητεία και θα την έχει».

 




Χαράλαμπος Χρυσανίδης: Η περιοχή των Φιλίππων έχει μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης

Στις μεγάλες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης που έχει η περιοχή των Φιλίππων, αναφέρθηκε ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας Χαράλαμπος Χρυσανίδης, μιλώντας στα εγκαίνια του προεκλογικού κέντρου του συνδυασμού ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ στις Κρηνίδες.

«Εμείς θέλουμε να κάνουμε τον τόπο μας πιο ελκυστικό σε επενδύσεις κάθε είδους και ιδιαίτερα στον τουριστικό τομέα», υπογράμμισε ο κ. Χρυσανίδης τονίζοντας πως, «οι αρχαιότητες των Φιλίππων, ο Απόστολος Παύλος, η πρώτη ευρωπαία χριστιανή η Λυδία, τα απομεινάρια της Εγνατίας οδού και τα λασπόλουτρα, είναι τα βαριά χαρτιά της πρόκλησης στην οποία καλούμαστε να ανταποκριθούμε».

«Οι συνθήκες θεωρώ», σημείωσε με έμφαση «πως είναι πιο κατάλληλες από κάθε άλλη φορά, καθώς δημιουργήσουν σημαντικές ευκαιρίες για επενδύσεις σε όσους μπορούν να δουν λίγο σε βάθος χρόνου. Αυτές οι συνθήκες είναι:

  • Οι Βαλκάνιοι γείτονες μας αγοράζουν και επενδύουν εκτός από την παραλία και στην ενδοχώρα.
  • Το αεροδρόμιο στον Αμυγδαλεώνα που ήδη λειτουργεί θα επεκτείνει τις δραστηριότητές του.
  • Η ολοκλήρωση σε σύντομο χρόνο (λόγω αμερικάνικου ενδιαφέροντος) της σιδηροδρομικής γραμμής και ο σταθμός του Αμυγδαλεώνα.
  • Η υπό κατασκευή παράκαμψη του Αμυγδαλεώνα θα δώσει άλλη προοπτική ανάπτυξης στον οικισμό.

Ο Χ. Χρυσανιδης άσκησε οξύτατη κριτική στον απερχόμενο δήμαρχο κάνοντας λόγο για παντελή έλλειψη ουσιαστικού έργου στην ευρύτερη περιοχή των Φιλίππων σημειώνοντας ότι «σήμερα ζητάει την ψήφο σας, σαν να πολιτεύεται για πρώτη φορά, σαν να μην διοίκησε ο ίδιος τα τέσσερα προηγούμενα χρόνια». Απαρίθμησε ένα προς ένα όλα τα έργα που η διοίκηση του κ. Μουριάδη υποσχέθηκε αλλά δεν ολοκλήρωσε ποτέ, ενώ ορισμένα ούτε καν τα ξεκίνησε.

Για την ύδρευση

«Συνεχίζετε να πίνετε το ίδιο νερό που πίνατε και ας υπάρχει έτοιμη πίστωση από τον ΤΑΠ και μελέτη από την προηγούμενη διοίκηση για το έργο ύδρευσης από το

Κεφαλάρι. Πέρασαν τέσσερα χρόνια για να ετοιμάσει την περιβαλλοντική μελέτη και τώρα την επόμενη τετραετία λέει ότι ΘΑ κατασκευαστεί το έργο».

Για το γενικό πολεοδομικό σχέδιο

«Έλεγε στο πρόγραμμά του το 2019 ότι θα εκπονήσει γενικό πολεοδομικό σχέδιο για την δημοτική ενότητα Φιλίππων. Πέρασαν τέσσερα χρόνια και ΔΕΝ το
ακούμπησε.

Για τι ευκαιρίες που έχασε «Τον πλούτο και τις ευκαιρίες για ανάδειξη των αρχαιοτήτων στην περιοχή και το συνεδριακό κέντρο στην Λυδία δεν τα εκμεταλλεύτηκε. Μόλις τώρα τελευταία, θυμήθηκε την εδώ και μερικά χρόνια χρηματοδότηση του υπουργείου Πολιτισμού για τις βραχογραφίες και με συνοπτικές διαδικασίες το έδωσε, με την συνήθη γι’ αυτόν μέθοδο της απ’ ευθείας ανάθεσης και με άγνωστα κριτήρια, σε γραφείο των Αθηνών».

Για το ενδιαφέρον προς τους αγρότες

Για τους αγρότες έδειξε σχεδόν μηδενικό ενδιαφέρον αφού τους αδιαμόρφωτους δρόμους μέσα στους οικισμούς και στα χωράφια τους θυμήθηκε μόλις… προχθές.

Θυμήθηκε να ρίξει λίγο χαλίκι ή λίγη άσφαλτο χωρίς καμία τεχνική προδιαγραφή, μήπως και τον ξαναψηφίσετε. Το ίδιο προσπάθησε να κάνει με κάποιες παιδικές χαρές σε ορισμένα χωριά. Υπάρχει όμως σήμερα πρόσκληση της Περιφέρειας για παρεμβάσεις σε υποδομές αγροτικής οδοποιίας, για αναπλάσεις αγροτικών οικισμών μέσα από το πρόγραμμα LEADER, ανοιχτή από 1/8 έως 30/10/23. Θα προλάβαινε αν είχε την ανάλογη προετοιμασία, αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχει έτοιμη μελέτη. Τον προτρέπω ακόμη και τώρα μπορεί να προλάβει, αν
ασχοληθεί σοβαρά. Δεν πετιούνται έτσι 600.000 €, που είναι στο πρόγραμμα αυτό».

Για τον βιολογικό του Δάτου
«Ο επί χρόνια εγκαταλελειμμένος βιολογικός σταθμός του Δάτου – που μόνο βιολογικός δεν ήταν τα τελευταία χρόνια αλλά μια ανοιχτή δεξαμενή λυμάτων –
τώρα βγήκε στην επιφάνεια λίγες μέρες πριν τις εκλογές για να μας πουν ότι ΘΑ τον βελτιώσουν μέχρι τριτοβάθμια επεξεργασία ώστε το νερό να είναι κατάλληλο για πότισμα, κάτι που στον πρώην δήμο Ελεύθερών το πετύχαμε πριν δεκαπέντε χρόνια!!!».

Ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας παρουσίασε τις βασικές θέσεις του συνδυασμού ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ για την συνολικότερη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής των Φιλίππων.
Καλύτερη οργάνωση της Δ. Ε. Φιλίππων «Θα έχουμε αντιδήμαρχο χωρικής ενότητας του πρώην δήμου Φιλίππων με ουσιαστικές αρμοδιότητες προσωπικό και ανάλογο εξοπλισμό, για την άμεση
επίλυση προβλημάτων καθημερινότητας, με συγκεκριμένη χρηματοδότηση που θα διαχειρίζεται τόσο ο αντιδήμαρχος Φιλίππων όσο και οι πρόεδροι των άλλων οικισμών».

Ύδρευση και άρδευση

«Η ύδρευση από το Κεφαλάρι για όλους τους οικισμούς θα γίνει δίχως άλλες κουβέντες και δικαιολογίες εφόσον είναι εξασφαλισμένη η πίστωση. Το νερό άρδευσης θα γίνεται με μέτρηση της κατανάλωσης και αναλογική χρέωση, με μείωση της τιμής από τον περιορισμό της άσκοπης χρήσης ή διαρροών και της ηλεκτροδότησης των γεωτρήσεων και αντλιοστασίων με ηλιακή ενέργεια».

Ολοκλήρωση βασικών υποδομών
«Θα εκμεταλλευθούμε όλες τις πηγές χρηματοδότησης ώστε οι αγροτικοί δρόμοι να είναι βατοί όπου υπάρχει αγροτική ή κτηνοτροφική εγκατάσταση. Μέσα σε όλους τους οικισμούς, από τον πιο μικρό μέχρι τα μεγαλύτερα χωριά, θα ανοίξουμε τους δρόμους που είναι εντός του σχεδίου και θα τους διαμορφώσουμε. Θα δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα σε αντιπλημμυρικά έργα και αγωγούς ομβρίων σε όλους τους οικισμούς».
Κανένας οικισμός να μην είναι απομονωμένος

«Εμείς, θέλουμε κανένα χωριό, κανένας σύλλογος και κανένας κάτοικος να μηννοιώθει την απομόνωση, την ανασφάλεια και την εγκατάλειψη. Θέλουμε να
είμαστε το ίδιο χρήσιμοι στα μικρά και μεγάλα χωριά μας, το ίδιο χρήσιμοι για κάθε κάτοικο και επισκέπτη. Θέλουμε να εξασφαλίσουμε τις απαραίτητες συνθήκες άνετης διαμονής, κοινωνικής προστασίας και φροντίδας των αδέσποτων ζώων».

«Επιλέξετε εκείνον που έχει την πείρα και την γνώση»
Ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο κ. Χρυσανίδης κάλεσε τους πολίτες των Φιλίππων να τον εμπιστευτούν και να εμπιστευτούν το συνδυασμό ΕΡΓΟ ΤΩΡΑ, υπογραμμίζοντας με έμφαση πως «δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια για λάθος επιλογές. Να κρίνετε και να επιλέξετε εκείνον που έχει την πείρα και την γνώση για να προχωρήσει την ανάπτυξη της περιοχής και όχι να επιλέξετε με βάση την κομματική ιδεολογία και τις υποχρεώσεις προς συγγενείς και φίλους. Εμείς, δεν είμαστε επαγγελματίες πολιτικοί, είμαστε ένα κομμάτι από εσάς τους απλούς ανθρώπους που θέλουμε με όρεξη και μεράκι να προσφέρουμε στον δήμο και να φανούμε χρήσιμοι στους πολίτες».




Ευχαριστήριο μήνυμα προς όλους από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας για το 66ο Φεστιβάλ Φιλίππων

Με την ολοκλήρωση του 66 ου Φεστιβάλ Φιλίππων, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε όλους όσοι συνέβαλαν και φέτος στη μεγάλη επιτυχία του.

Ο Πρόεδρος κ. Σωκράτης Μποζούδης, το Διοικητικό Συμβούλιο καθώς και η Καλλιτεχνική Διευθύντρια κ. Εύα Οικονόμου Βαμβακά, ευχαριστούμε θερμά πρώτα από όλα τον κόσμο που τίμησε με την παρουσία του τις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ σε όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού και στη συνέχεια όσους συνέβαλαν έμπρακτα στην υλοποίησή του.

Ευχαριστούμε το Δήμο Καβάλας που χρηματοδότησε το σύνολο των δράσεων του Φεστιβάλ καθώς και το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού με την υποστήριξη του οποίου πραγματοποιήθηκε το 7 ο Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος.

Ευχαριστούμε επίσης την Αρχαιολογική Υπηρεσία Καβάλας και τους αρχαιοφύλακες, την Υπηρεσία Καθαριότητας και την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Καβάλας, το ΕΚΑΒ, την Αστυνομική Διεύθυνση και την Τροχαία Καβάλας, τον Αστυνομικό Σταθμό Κρηνίδων, τον Οργανισμό Λιμένος, το ΚΤΕΛ Καβάλας και τον Ερυθρό Σταυρό που σε όλες τις παραστάσεις
παρείχε αφιλοκερδώς τις πολύτιμες υπηρεσίες του.

Παράλληλα ευχαριστούμε τους χορηγούς μας: Εnergean Oil & Gas S.A., τη Βιομηχανία Σωλήνων Πολυαιθυλενίου ΒΕΗ, το κατάστημα THE HUB αλλά και τους χορηγούς επικοινωνίας μας ΕΡΤ 3, ΕΡΤ Καβάλα, Cosmote Τv, Εφημερίδα των Συντακτών,
Monopoli.gr, Culture now.gr, UZ Utopiazone enjoy your journey, Theatermag.gr. για την προσφορά τους.

Ευχαριστούμε ακόμα, όλα τα ΜΜΕ και το δημοσιογραφικό κόσμο, που συνέβαλαν με το χρόνο και το χώρο που μας διέθεσαν στην επιτυχία της μεγάλης αυτής διοργάνωσης.

Κι επειδή πίσω από κάθε παράσταση κρύβεται η συμβολή πολλών ξεχωριστών ανθρώπων, ευχαριστούμε το διοικητικό (Τόνια Μανάλη, Έφη Πριμικυρλίδου, Βέρα Λαζαρίδου) και το τεχνικό (Γιώργος Μαστοράκης, Γιάννης Σταυρίδης, Κώστας Γαρουφαλλίδης, Γιώργος Τριανταφυλλίδης, Παναγιώτης Λαζαρίδης) προσωπικό του ΔΗΠΕΘΕ που στήριξε με τις
ιδέες και την ενέργεια του τις δράσεις μας, την Artware και τον Αλέξανδρο Κόκκα για τη δημιουργία της εκπληκτικής νέας οπτικής ταυτότητας του Φεστιβάλ, την κ. Πάρια Τόμπρου για τη βοήθειά της στην παράσταση ΕΡΗΜΟΙ καθώς και το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας, το Στράτο Στρουμπούλη και το Γιάννη Στεφάνου χωρίς την πολύτιμη αρωγή των οποίων η ΔΙΑΔΡΟΜΗ 404 δε θα μπορούσε ποτέ να συμβεί.

Και φυσικά, πέρα και πάνω απ΄ όλα ευχαριστούμε τους εθελοντές του 66 ου Φεστιβάλ Φιλίππων που για μια ακόμη χρονιά ήταν συγκινητικά κοντά μας.

Τέλος, ευχαριστούμε όλους αυτούς που στήριξαν και αγκάλιασαν αθόρυβα κάθε δράση μας, τους αφανείς ήρωες που υπάρχουν σε κάθε Φεστιβάλ και αν και συνήθως δεν αναφέρονται ονομαστικά αποτελούν πάντα την καρδιά και τη ψυχή του.
Ευγνώμονες και ανανεωμένοι λοιπόν σας αποχαιρετάμε και σας δίνουμε ραντεβού για του χρόνου.




Επίσκεψη της Αναστασίας Ιωσηφίδου στην Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου

Με επίσκεψη στην Ιερά Μητρόπολη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου συνεχίσθηκαν οι επαφές της υποψήφιας  δημάρχου Αναστασίας Ιωσηφίδου , την οποία συνόδευε κλιμάκιο υποψηφίων της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, καθώς και η ομάδα πολιτικού σχεδιασμού και οργάνωσης προεκλογικού αγώνα, με επικεφαλής το έμπειρο στέλεχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τέως Γενικό Διευθυντή της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ Ευστράτιο Μαρουλά.

Στην συνάντηση με τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη μας κ.κ. Στέφανο , η κα Ιωσηφίδου είχε την ευκαιρία να αναπτύξει το πρόγραμμα της παρατάξης της,  τονίζοντας ιδιαιτέρως τα σημεία που αφορούν  τις σχέσεις Δήμου και Εκκλησίας καθώς και να συζητήσει μαζί του θέματα που σχετίζονται με το κοινωνικό έργο των δύο φορέων και την ενίσχυση των από κοινού δράσεων τους.




66ο Φεστιβάλ Φιλίππων: Αναβολή παράστασης «Μέχρι το καλοκαίρι» του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, ενημερώνει το θεατρόφιλο κοινό, ότι λόγο των δεδομένων καιρικών συνθηκών είναι αδύνατη η διεξαγωγή της παράστασης «Μέχρι το καλοκαίρι» των Χριστίνα Κυπραίου και Μιχάλη Πητίδη στο χώρο του ανοιχτού κολυμβητηρίου

Το προσωπικό του θέατρου και οι συντελεστές της παράστασης κάνουν τις απαραίτητες προσαρμογές ώστε η παράσταση να φιλοξενηθεί στον κλειστό χώρο του θεάτρου Αντιγόνη Βαλάκου. Για αυτό και θα δοθεί τελικά μια παράσταση την Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου στις 21:00.

Όσοι θεατές έχουν προμηθευτεί εισιτήρια για σήμερα Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου, μπορούν είτε να τα εξαργυρώσουν στα ταμεία του Φεστιβάλ Φιλίππων είτε να παρακολουθήσουν την αυριανή παράσταση.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 (10.00-14:00)




ΔΕΥΑΚ: Υπογραφή συμφωνητικού για την Προμήθεια και Εγκατάσταση ΗΛΜ εξοπλισμού αξιοποίησης υδρογεωτρήσεων στις κοινότητες Φιλίππων και Κορυφών Δ.Ε. Φιλίππων

Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης και ο εκπρόσωπος της αναδόχου εταιρείας «ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΡΓΩΝ Α.Ε.», Νίκος Δόντης, παρουσία του Δημάρχου Καβάλα, Θόδωρου Μουριάδη, του Αντιδημάρχου Πρωτογενούς Τομέα και Κοινοτήτων, Θόδωρου Παπαδόπουλου και του Προέδρου της Κοινότητας. Τοτού, συνυπέγραψαν συμφωνητικό για την «Προμήθεια και Εγκατάσταση ΗΛΜ εξοπλισμού αξιοποίησης υδρογεωτρήσεων στις κοινότητες Φιλίππων και Κορυφών Δ.Ε. Φιλίππων”. 

ΥΔΡΟΓΕΩΤΡΗΣΗ ΦΙΛΙΠΠΩΝ

αντλητιακό συγκρότημα

σωληνώσεις

υδραυλικός εξοπλισμός

ηλεκτρολογικός εξοπλισμός

ηλεκτρονικός πίνακας

κατασκευής οικίσκου 194.928 €

ΥΔΡΟΓΕΩΤΡΗΣΗ ΚΟΡΥΦΩΝ

αντλητιακό συγκρότημα

σωληνώσεις

υδραυλικός εξοπλισμός

ηλεκτρολογικός εξοπλισμός

κατασκευή οικίσκου 101. 345 €

ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΜΟΥΡΙΑΔΗ

«Η αντιμετώπιση των προβλημάτων λειψυδρίας στους οικισμούς των Φιλίππων και των Κορυφών, αποτέλεσε τη βασική μας προτεραιότητα από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας. 

Η ΔΕΥΑΚ, σε συνεργασία με το ΑΠΘ, μετά την εκπόνηση γεωφυσικής έρευνας, προχώρησε στην ανακοίνωση ερευνητικών υδρογεωτρήσεων και στις δύο κοινότητες, οι οποίες κατέδειξαν ότι η υπόγεια υδροφορία ήταν πολύ ικανοποιητική, σε βαθμό που θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες των κατοίκων σε πόσιμο νερό.

Εν συνεχεία, οι ερευνητικές γεωτρήσεις μετατράπηκαν σε παράγωγα, κατόπιν των περιορισμών διεύρυνσης και σωλήνωσης τους, και ακολούθησε η γνωστή διαγωνιστική διαδικασία για την προμήθεια και εγκατάσταση ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, προκειμένου να ολοκληρωθούν όλες οι προβλεπόμενες κινήσεις για την αξιοποίησή τους.

 Κλείνοντας, αφού ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ, τον Απόστολο Χρόνη και τους συνεργάτες του για την εξαιρετική δουλειά που έκαναν το προηγούμενο διάστημα, θέλω να τονίσω με έμφαση ότι το θέμα των υδρογεωτρήσεων στους δύο οικισμούς δεν προσφέρεται για μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις. 

Δεν μπορεί να γίνει αντικείμενο σφοδρής σύγκρουσης, λόγω της αδυναμίας ορισμένων να αρθρώσουν έναν σοβαρό πολιτικό λόγο. Άλλωστε οι κάτοικοι των Φιλίππων και των Κορυφών γνωρίζουν ποια είναι η αλήθεια και τι ακριβώς κάναμε για να μη μείνει ούτε μία ημέρα χωρίς νερό κανένας οικισμός στη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων.

 Απέναντι στη σκόπιμη παραπληροφόρηση και τις αστείες αναφορές των αντιπάλων μας, εμείς προβάλουμε το έργο και τις παρεμβάσεις μας.

 Η Κυριακή των εκλογών είναι κοντά, οι πολίτες του Δήμου Καβάλα θα μας αξιολογήσουν με βάση τη συνολική μας εικόνα και τη στάση που κρατήσαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Αυτοί θα έχουν τον τελευταίο λόγο!» Χρόνος περαίωσης: 3 μήνες

 




Φεστιβάλ Φιλίππων: «Αφανείς Ήρωες» – «Συνελήφθη μαϊμού που δεν χωρούσε πουθενά»

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, στο πλαίσιο του 66ου Φεστιβάλ Φιλίππων, παρουσιάζει την Τρίτη 29 και την Τετάρτη 30 Αυγούστου στις 21.00 στην Παλιά Μουσική την παράσταση «Συνελήφθη μαϊμού που δεν χωρούσε πουθενά» μία διασκευή του διηγήματος «Εξομολογήσεις μίας μαϊμούς από τη Σιναγκάουα» του Χαρούκι Μουρακάμι.

 Μία μαϊμού και μία γυναίκα συναντιούνται σε έναν ιερό τόπο. Η πρώτη εργάζεται παρέχοντας υπηρεσίες χαλάρωσης και η δεύτερη βρίσκεται σε ένα ταξίδι αυτογνωσίας. Βρίσκονται σε ένα μεταίχμιο, όπου δε μπορούν να είναι κομμάτι των μικροκοινωνιών που τις περιβάλλουν. Αμφότερες είναι αδέσποτες υπάρξεις, χαμένες ανάμεσα σε εικόνες και μνήμες που τους έχουν φορεθεί και ψάχνουν μία νέα δική τους γλώσσα επικοινωνίας. Αναζητούν την ταυτότητά τους κόντρα σε έναν κόσμο διαρκώς μεταβαλλόμενο. Ακόμη κι αν μία αστυνομική ταυτότητα κάποια στιγμή γίνει αντικείμενο κλοπής…

Μετάφραση: Υψιπύλη Σοφιά

Σκηνοθεσία: Ειρήνη Λαμπρινοπούλου

Διασκευή-Δραματουργική Επεξεργασία: Η ομάδα

Πρωτότυπη Μουσική: Ζήσης Μεζίλης

Φωτισμός-Σκηνικός Χώρος: Βασίλης Αποστολάτος

Κατασκευή Κάμι: Έλενα Στίγκα

Κατασκευή Yukata: Καίτη Δρακάκη

Καλλιτεχνικός Συνεργάτης: Αναστάσης Μελέτης

Φωτογραφίες & Trailer: Ορέστης Σταυρόπουλος, Άννα Φιλίδου

 

Συνελήφθη μαϊμού που δεν χωρούσε πουθενά

Παλιά Μουσική

Τρίτη 29 – Τετάρτη 30 Αυγούστου, ώρα 21.00

Τιμές Εισιτηρίων: 10€ Κανονικό, 8€ Μειωμένο

*Λόγω πολύ περιορισμένου αριθμού θέσεων, παρακαλούνται οι δικαιούχοι προσκλήσεων που θέλουν να παρακολουθήσουν την παράσταση να επικοινωνήσουν με το ταμείο του Φεστιβάλ Φιλίππων για κράτηση θέσης. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Απαγορεύεται η είσοδος στο χώρο μετά την έναρξη της παράστασης.

Προπώληση στο Κέντρο Πληροφόρησης Επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510-620566, καθημερινά 10:00 – 14:00 και 18:00 – 21:00 ενώ τις ημέρες των παραστάσεων θα γίνεται προπώληση στο ταμείο του χώρου της εκδήλωσης από τις 19:00 το απόγευμα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7  (10.00-14:00)

 




66o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΙΠΠΩΝ: «Παραμύθι χωρίς όνομα» από την Παιδική Σκηνή Κάρμεν Ρουγγέρη

Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων
Κυριακή 20 Αυγούστου, 21.00

Η παράσταση «ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ» από το ομώνυμο μυθιστόρημα της Πηνελόπης Δέλτα, που παρουσιάστηκε από την παιδική σκηνή Κάρμεν Ρουγγέρη, στο Θέατρο ΚΙΒΩΤΟΣ την χειμερινή σεζόν, ανοίγει πανιά και έρχεται στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων την Κυριακή 20 Αυγούστου στις 9 το βράδυ, στο πλαίσιο του 66ου Φεστιβάλ Φιλίππων.

Μικροί και μεγάλοι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την πολυσυζητημένη παράσταση της χρονιάς, που από την πρώτη ημέρα που παρουσιάστηκε στο θέατρο ΚΙΒΩΤΟΣ, μάγεψε τους θεατές που γέμιζαν ασφυκτικά το θέατρο και καταχειροκροτούσαν τους συντελεστές.

Το κείμενο υπογράφει η Κάρμεν Ρουγγέρη η οποία συν σκηνοθετεί την παράσταση με την Χριστίνα Κουλουμπή. Το παιχνιδιάρικο σκηνικό και τα παραμυθένια κοστούμια δημιουργεί και επιμελείται η Χριστίνα Κουλουμπή. Στην κίνηση, τις χορογραφίες και τους μαγικούς φωτισμούς μπαίνει η σφραγίδα του Πέτρου Γάλλια.

Το «Παραμύθι χωρίς όνομα» είναι ένα υπέροχο, έργο της Πηνελόπης Δέλτα που αν και γράφτηκε 100 χρόνια πριν, παραμένει διαχρονικό και επίκαιρο που συνεπαίρνει μικρούς και μεγάλους.

Το έργο, με αξίες και ηθικούς κανόνες, είναι γεμάτο «θησαυρούς», που το παιδί καλείται να ανακαλύψει.

Όλα συμβαίνουν σε μια φανταστική χώρα, την χώρα των Μοιρολάτρων, μια πλούσια χώρα, όπου βασιλεύει ο βασιλιάς Συνετός.
Τα ονόματα που δίνει στους ήρωές της η κορυφαία πεζογράφος, ξεδιπλώνουν εύκολα τον κάθε χαρακτήρα του έργου.
Τον βασιλιά Συνετό θα διαδεχθεί στο θρόνο ο γιος του Αστόχαστος (Αυγουστίνος Ρεμούνδος) ο νέος αυτός βασιλιάς, θα βασιλέψει αστόχαστα.
Μαζί με τη γυναίκα του Παλάβω (Χριστίνα Κουλουμπή ή Ελένη Ζιώγα) μια επιπόλαιη βασιλοπούλα κόρη του βασιλιά (Γιάννης Νικολάου) από το διπλανό βασίλειο, θα καταφέρουν μέσα σε λίγο χρόνο να οδηγήσουν την χώρα τους σε απόλυτη κατάρρευση και χρεοκοπία.
Το ζευγάρι θα αποκτήσει 4 παιδιά, 3 κόρες, τη Ζήλιω (Γεωργάκη Κατερίνα), την Πικρόχολη (Ξένια Παυλοπούλου), την Ρηνούλα (Μελίνα Σπετσιέρη) και τον Συνετό τον Β΄(Νεκτάριος Φαρμάκης).
Τα ονόματά όλων των ηρώων δίνουν και σε αυτή την περίπτωση με πολλή έξυπνο τρόπο τον χαρακτήρα τους.
Ο Συνετός ο Β΄, εγγονός του καλού βασιλιά, μαζί με την αδελφή του τη Ρηνούλα, θα φύγουν από το παλάτι, μη μπορώντας να αντέξουν την επιπολαιότητα των γονιών τους.
Για καλή τους τύχη, στο δρόμο τους θα συναντήσουν την κυρά-Φρόνηση και τη Γνώση, θα ακολουθήσουν τις συμβουλές τους και θα μείνουν στον τόπο τους για να τον νοικοκυρέψουν με τη βοήθεια του λαού τους.

Ένα έργο που θα ευχαριστηθούν μικροί και μεγάλοι. Μια παράσταση προσεγμένη στην λεπτομέρεια, με την υπογραφή της Κάρμεν Ρουγγέρη, της Χριστίνας Κουλουμπή και των συνεργατών τους.

Κείμενο: Κάρμεν Ρουγγέρη
Σκηνοθεσία: Χριστίνα Κουλουμπή – Κάρμεν Ρουγγέρη
Σκηνικά – Κοστούμια: Χριστίνα Κουλουμπή
Κίνηση – Χορογραφίες – Φωτισμοί: Πέτρος Γάλλιας
Μουσική Σύνθεση – Ενορχήστρωση – Video Art: Αντώνης Δελαπόρτας
Στίχοι και επιλογή τραγουδιών: Ανδρέας Κουλουμπής
Βοηθός Σκηνοθέτη: Γιάννης Τσουρουνάκης
Υπεύθυνη Περιοδείας: Ελένη Καρτάση

Ηθοποιοί με αλφαβητική σειρά: Κατερίνα Γεωργάκη, Ελένη Ζιώγα, Χριστίνα Κουλουμπή, Γιάννης Νικολάου, Ξένια Παυλοπούλου, Αυγουστίνος Ρεμούνδος, Μελίνα Σπετσιέρη, Νεκτάριος Φαρμάκης.

«Παραμύθι χωρίς όνομα» από την Παιδική Σκηνή της Κάρμεν Ρουγγέρη
Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων
Κυριακή 20 Αυγούστου, ώρα 21.00

Διάρκεια έργου: 1:30 χωρίς διάλειμμα

Εισιτήρια:
12€ Γενική Είσοδος

Προπώληση:
Καβάλα: Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510-620566, καθημερινά 10:00 – 14:00 και 18:00 – 21:00, ενώ την ημέρα της παράστασης θα γίνεται προπώληση στο ταμείο του Αρχαίου Θεάτρου Φιλίππων από τις 19:00 το απόγευμα.

Κρηνίδες: Café «Προσκήνιο», Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, τηλ. 2510516090

Δράμα: «Americanino 30» Γ. Παπανδρέου 30, Τηλ. 2521058206

Ξάνθη: Βιβλιοπωλείο «ΔΥΟ», Βενιζέλου 29, τηλ: 25410-27777

Και ηλεκτρονικά: https://www.viva.gr/tickets/theater/children/paramythi-xoris-onoma-periodeia/

Απαγορεύεται η είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης.

Φέτος, θα υπάρξει δυνατότητα μεταφοράς θεατών από λεωφορείο του ΚΤΕΛ Καβάλας από και προς το αρχαίο θέατρο Φιλίππων με την επίδειξη εισιτηρίου της εκάστοτε θεατρικής παράστασης και ειδικό αντίτιμο 3.20€.
Αναχώρηση από το ΚΤΕΛ Καβάλας στις 18.45 και επιστροφή μετά το πέρας της παράστασης.

Για περισσότερες πληροφορίες και κρατήσεις θέσεων μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 (10:00-14:00).

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας




Υγειονομική βόμβα στα Τενάγη των Φιλίππων: Ακατέργαστα λύματα στο ρέμα της Νικήσιανης.

Μετά από καταγγελία συνδημότη μας, ότι υπάρχει περιβαλλοντικό «έγκλημα» στο Ρέμα της Νικήσιανης, όπου καταλήγουν εδώ και πολλά χρόνια οι αποχετεύσεις των χωριών Νικήσιανης, Γεωργιανής και Αγίου Χριστοφόρου, πληροφορηθήκαμε ότι η Διεύθυνση Υγείας της ΠΕ Καβάλας της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, στην οποία απηύθυνε την καταγγελία (την οποία και πρωτοκόλλησε), έκανε αυτοψία στην περιοχή.

Για την ιστορία αναφέρουμε τα εξής:
Στις 22/06/2011, σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ με απόφαση του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης το έργο κατασκευής εγκαταστάσεων επεξεργασίας λυμάτων και δικτύων αποχέτευσης Δήμου Παγγαίου. Η Μονάδα Επεξεργασίας Λυμάτων θα έχει δυναμικότητα 8.000 κατοίκων και θα εξυπηρετεί τους οικισμούς Νικήσιανης – Γεωργιανής – Αγ. Χριστοφόρου, Παλαιοχωρίου και Αντιφιλίππων.
Η κατασκευή της Μονάδας ολοκληρώθηκε το 2019 από τη σημερινή διοίκηση. Δυστυχώς μέχρι σήμερα μόνο οι οικισμοί Παλαιοχώρι και Αντιφίλιπποι έχουν συνδεθεί με την μονάδα επεξεργασίας λυμάτων.

Τα ερωτήματα:
Το ερώτημα των κατοίκων της περιοχής είναι γιατί δεν έχει γίνει εδώ και τέσσερα χρόνια που λειτουργεί η μονάδα επεξεργασίας λυμάτων, η σύνδεση του δικτύου των οικισμών  Νικήσιανης – Γεωργιανής – Αγ. Χριστοφόρου, εφόσον το εξωτερικό δίκτυο είναι ήδη κατασκευασμένο, από την προηγούμενη διοίκηση (όχι βέβαια του κυρίου Αναστασιάδη). Το δεύτερο ερώτημα είναι τι διαπίστωσε η Υπηρεσία Δημόσιας Υγείας και αν έχει επιδώσει την έκθεση της αυτοψίας στη ΔΕΥΑ Παγγαίου.
Αν διαπίστωσε περιβαλλοντική επιβάρυνση ή άλλα προβλήματα προχώρησε σε λήψη μέτρων για την προστασία του περιβάλλοντος; Κατήγγειλε αυτήν την αυθαιρεσία στην Εισαγγελική Αρχή ως όφειλε;
Η ΔΕΥΑ Παγγαίου έχει σημαντικό μερίδιο ευθύνης που δεν έχουν συνδεθεί οι οικισμοί αυτοί και επιτρέπει να συνεχίζεται η απαράδεκτη κατάσταση να χύνονται λύματα στο Ρέμα της Νικήσιανης.
Για την εγκληματική ολιγωρία αυτών των τεσσάρων ετών και το περιβαλλοντικό έγκλημα που έχει συντελεστεί στην περιοχή ζητάμε: Την άμεση παραίτηση του Προέδρου της ΔΕΥΑ Πάρη Γρηγοριάδη, του Αντιπροέδρου Χρήστου Παρασκευά και του τοπικού Αντιδημάρχου Βασίλη Δημητρακούδη που είναι υπόλογοι και ευθύνονται για την καθυστέρηση του έργου.

Πρέπει να μας απαντήσουν που δαπανήθηκαν τα χρήματα που είχαν εγκριθεί για το συγκεκριμένο έργο της σύνδεσης των οικισμών Νικήσιανης – Γεωργιανής – Αγ. Χριστοφόρου με την μονάδα επεξεργασίας λυμάτων και δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και τέσσερα χρόνια.
Ο Φίλιππος Αναστασιάδης πρέπει να μας απαντήσει, αν σκοπεύει να έχει ως συνυποψηφίους του στις προσεχείς εκλογές τους εμπλεκομένους συνεργάτες του, που είναι υπόλογοι και υπεύθυνοι για την καθυστέρηση του έργου.
Εάν οι προαναφερθέντες υπεύθυνοι, οι οποίοι αμείβονται με παχυλούς μισθούς όλα αυτά τα χρόνια, είναι στο συνδυασμό του στις ερχόμενες εκλογές τότε είναι και ο ίδιος υπόλογος και συνυπαίτιος!
Μαρία Βαρύτη
Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου




Μαρία Βαρύτη: Υγειονομική βόμβα στα Τενάγη των Φιλίππων

Υγειονομική βόμβα στα Τενάγη των Φιλίππων: Ακατέργαστα λύματα στο ρέμα της Νικήσιανης

“Μετά από καταγγελία συνδημότη μας, ότι υπάρχει περιβαλλοντικό «έγκλημα» στο Ρέμα της Νικήσιανης, όπου καταλήγουν εδώ και πολλά χρόνια οι αποχετεύσεις των χωριών Νικήσιανης, Γεωργιανής και Αγίου Χριστοφόρου, πληροφορηθήκαμε ότι η Διεύθυνση Υγείας της ΠΕ Καβάλας της Περιφέρειας ΑΜ-Θ, στην οποία απηύθυνε την καταγγελία (την οποία και πρωτοκόλλησε), έκανε αυτοψία στην περιοχή.

Για την ιστορία αναφέρουμε τα εξής:

Στις 22/06/2011, σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ με απόφαση του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης το έργο κατασκευής εγκαταστάσεων επεξεργασίας λυμάτων και δικτύων αποχέτευσης Δήμου Παγγαίου.

Η Μονάδα Επεξεργασίας Λυμάτων θα έχει δυναμικότητα 8.000 κατοίκων και θα εξυπηρετεί τους οικισμούς Νικήσιανης – Γεωργιανής – Αγ. Χριστοφόρου, Παλαιοχωρίου και Αντιφιλίππων.

Η κατασκευή της Μονάδας ολοκληρώθηκε το 2019 από τη σημερινή διοίκηση. Δυστυχώς μέχρι σήμερα μόνο οι οικισμοί Παλαιοχώρι και Αντιφίλιπποι έχουν συνδεθεί με την μονάδα επεξεργασίας λυμάτων.

Τα ερωτήματα:

Το ερώτημα των κατοίκων της περιοχής είναι γιατί δεν έχει γίνει εδώ και τέσσερα χρόνια που λειτουργεί η μονάδα επεξεργασίας λυμάτων, η σύνδεση του δικτύου των οικισμών  Νικήσιανης – Γεωργιανής – Αγ. Χριστοφόρου, εφόσον το εξωτερικό δίκτυο είναι ήδη κατασκευασμένο, από την προηγούμενη διοίκηση (όχι βέβαια του κυρίου Αναστασιάδη).

Το δεύτερο ερώτημα είναι τι διαπίστωσε η Υπηρεσία Δημόσιας Υγείας και αν έχει επιδώσει την έκθεση της αυτοψίας στη ΔΕΥΑ Παγγαίου.

Αν διαπίστωσε περιβαλλοντική επιβάρυνση ή άλλα προβλήματα προχώρησε σε λήψη μέτρων για την προστασία του περιβάλλοντος;

Κατήγγειλε αυτήν την αυθαιρεσία στην Εισαγγελική Αρχή ως όφειλε;

Η ΔΕΥΑ Παγγαίου έχει σημαντικό μερίδιο ευθύνης που δεν έχουν συνδεθεί οι οικισμοί αυτοί και επιτρέπει να συνεχίζεται η απαράδεκτη κατάσταση να χύνονται λύματα στο Ρέμα της Νικήσιανης.

Για την εγκληματική ολιγωρία αυτών των τεσσάρων ετών και το περιβαλλοντικό έγκλημα που έχει συντελεστεί στην περιοχή ζητάμε:

Την άμεση παραίτηση του Προέδρου της ΔΕΥΑ Πάρη Γρηγοριάδη, του Αντιπροέδρου Χρήστου Παρασκευά και του τοπικού Αντιδημάρχου Βασίλη Δημητρακούδη που είναι υπόλογοι και ευθύνονται για την καθυστέρηση του έργου.

Πρέπει να μας απαντήσουν που δαπανήθηκαν τα χρήματα που είχαν εγκριθεί για το συγκεκριμένο έργο της σύνδεσης των οικισμών Νικήσιανης – Γεωργιανής – Αγ. Χριστοφόρου με την μονάδα επεξεργασίας λυμάτων και δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και τέσσερα χρόνια.

Ο Φίλιππος Αναστασιάδης πρέπει να μας απαντήσει, αν σκοπεύει να έχει ως συνυποψηφίους του στις προσεχείς εκλογές τους εμπλεκομένους συνεργάτες του, που είναι υπόλογοι και υπεύθυνοι για την καθυστέρηση του έργου.

Εάν οι προαναφερθέντες υπεύθυνοι, οι οποίοι αμείβονται με παχυλούς μισθούς όλα αυτά τα χρόνια, είναι στο συνδυασμό του στις ερχόμενες εκλογές τότε είναι και ο ίδιος υπόλογος και συνυπαίτιος! “