Φιλικό με Μακεδονικό ο ΑΟΚ | Αγωνία για Τσαμούρη, αλλά χωρίς ανησυχία

Ο ΑΟΚ προετοιμάζεται για το φιλικό με τον Μακεδονικό στην Ευκαρπία, εκμεταλλευόμενος το ρεπό του στο πρωτάθλημα. Ο Γιάννης Τάτσης και το τεχνικό τιμ επιδιώκουν να διατηρήσουν την ομάδα σε αγωνιστική εγρήγορση, ενώ παράλληλα θα δώσουν ευκαιρίες σε παίκτες με λιγότερο χρόνο συμμετοχής.

Την ίδια στιγμή, ο Κώστας Τσαμούρης, που τραυματίστηκε απέναντι στον ΠΑΟΚ Β’, αναμένεται να επιστρέψει σύντομα στη δράση. Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν πως θα μείνει εκτός για περίπου 7-10 ημέρες, αλλά όλα δείχνουν πως θα είναι διαθέσιμος για την κρίσιμη αναμέτρηση κόντρα στον Εθνικό Ν. Κεραμιδίου στις 15 ή 16 Μαρτίου.

Με ανεβασμένη ψυχολογία μετά τη σπουδαία νίκη επί του ΠΑΟΚ Β’, οι «αργοναύτες» συνεχίζουν την προσπάθειά τους στα play out, με το βλέμμα στραμμένο στην παραμονή στην κατηγορία.




Μακάριος Λαζαρίδης: «Δημιουργούμε ένα νέο Ε.Σ.Υ., πιο φιλικό προς τον πολίτη»

Τις πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης για να ενισχύσει και να εκσυγχρονίσει τη Δημόσια Υγεία, καθιστώντας την πιο ελκυστική προς τους πολίτες και τους επαγγελματίες του χώρου, περιέγραψε ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής. Αφορμή, το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υγείας με τίτλο: «Δράσεις δημόσιας υγείας – Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας», το οποίο ο κ. Λαζαρίδης χαρακτήρισε ως τον «”μεγάλο ασθενή” δεκαετιών που όμως έχει αρχίσει σταδιακά να θεραπεύεται.

Τα προβλήματά του χρόνια και οι παθογένειές του πολλές, ωστόσο βήμα – βήμα αντιμετωπίζονται. Είναι ένας από τους τομείς του Κράτους ο οποίος επιμένει να αντιστέκεται στις προσπάθειες αλλαγής του, εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες, αλλά αναμφίβολα βρίσκεται σε πολύ καλύτερη κατάσταση σε σχέση με παλαιότερα».

Ο κ. Λαζαρίδης έκανε έναν σύντομο απολογισμό των κυβερνητικών πεπραγμένων στην Υγεία και εστίασε στην αξιοποίηση των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης «για τον εκσυγχρονισμό περισσότερων από 80 νοσοκομεία και 150 κέντρα υγείας σε όλη τη χώρα. Μεταξύ αυτών και στην εκλογική μου περιφέρεια, την Καβάλα», όπως χαρακτηριστικά τόνισε. Παράλληλα, υπογράμμισε την υλοποίηση του μεγαλύτερου προγράμματος δωρεάν προληπτικών εξετάσεων ύψους 500.000.000 ευρώ, επίσης από το Ταμείο Ανάκαμψης.

«Καταλαβαίνετε, φαντάζομαι, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ, που πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης! Στους πολλούς και όχι στους λίγους, όπως λέτε. Και πραγματικά θα πρέπει να ντρέπεστε που καταψηφίσατε το νομοσχέδιο για την επιπλέον χρηματοδότηση της χώρας μας από το Ταμείο Ανάκαμψης. Δεν υπερψηφίσατε δηλαδή τους πόρους για τη βελτίωση των υποδομών των νοσοκομείων, την ενίσχυση των αγροτών μας, τα προγράμματα δωρεάν ιατρικών εξετάσεων και άλλα προγράμματα, όπως το “Εξοικονομώ κατ’ οίκον”», τόνισε.

Ο κ. Λαζαρίδης έκανε λόγο για «διαρκείς προσπάθειες» για τη βελτίωση της εικόνας της δημόσιας υγείας και αυτό -όπως είπε- «αποτυπώνεται και στο νομοσχέδιο που συζητάμε σήμερα εδώ και έρχεται, με υπευθυνότητα και ρεαλισμό, να διευθετήσει εκκρεμείς καταστάσεις. Αφορά ζητήματα που έχουν να κάνουν τόσο με την εφαρμογή του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τη δημόσια υγεία όσο και με τους γιατρούς και τους νοσηλευτές του Εθνικού Συστήματος Υγείας».

Επικαλέστηκε δε τη χθεσινή τοποθέτηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ότι «το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα υπάρξει εκείνο το χρηματοδοτικό εργαλείο που θα απαλλάσσει τους ασθενείς από το οικονομικό βάρος των απογευματινών χειρουργείων. Αυτό δίνει το τελικό χτύπημα σε εκείνους που αντιτάχθηκαν από την αρχή σε αυτό το σωστό μέτρο».

Οι πολίτες, όπως ανέφερε ο κ. Λαζαρίδης, «έχουν δώσει ξεκάθαρη εντολή στην Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και προσωπικά στον Πρωθυπουργό να υλοποιήσουν το μεταρρυθμιστικό έργο για το οποίο έχουν δεσμευτεί και να δημιουργήσουν ένα νέο Ε.Σ.Υ. πιο φιλικό προς αυτούς. Ένα Ε.Σ.Υ. που μας αξίζει και το οποίο μας κάνει υπερήφανους. Βούλησή μας είναι να κερδίσουμε και αυτό το στοίχημα, προσαρμοσμένοι στις εξελίξεις και τα δεδομένα της εποχής, αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα ‘’όπλα’’, τις γνώσεις και την εμπειρία μας».




Ακυρώνεται το φιλικό μεταξύ ΑΟΚ και Νέστου λόγω της απώλειας του Παντελή Εμινίδη

Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΑΟΚ :

Θερμά συλλυπητήρια σε όλη την οικογένεια και τους οικείους του κυρίου Εμινίδη Παντελή, ο οποίος διατέλεσε για πολλά χρόνια παράγοντας του Νέστου.
Καλό ταξίδι και καλό Παράδεισο.
Η σημερινή φιλική αναμέτρηση ακυρώνεται λόγω πένθους.