Η Συνθήκη Σένγκεν και το άνοιγμα συνόρων θα φέρουν ευχάριστα αποτελέσματα στον τουρισμό

Η πλήρης εφαρμογή της Συνθήκης Σένγκεν και το άνοιγμα των συνόρων αναμένεται να φέρουν σημαντικά οφέλη στον τουρισμό της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΑΜΘ). Η ελεύθερη μετακίνηση πολιτών από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης χωρίς συνοριακούς ελέγχους δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την προσέλκυση περισσότερων τουριστών, ενισχύοντας τη ροή επισκεπτών στην περιοχή. Με τις διευκολύνσεις που προσφέρει η Σένγκεν, οι τουρίστες μπορούν να επισκέπτονται την ΑΜΘ ευκολότερα, με αποτέλεσμα την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και την ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων.

Παράλληλα, γίνονται προσπάθειες για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, με στόχο να ενταχθούν περισσότερα λιμάνια της ΑΜΘ στα δρομολόγια μεγάλων κρουαζιερόπλοιων, προσφέροντας νέες ευκαιρίες για τουριστική ανάπτυξη. Επιπλέον, η αναβάθμιση των αεροδρομίων της περιοχής βρίσκεται στο επίκεντρο των σχεδίων της περιφέρειας, με σκοπό τη διεύρυνση των αεροπορικών συνδέσεων και την αύξηση της τουριστικής κίνησης, καθιστώντας την ΑΜΘ έναν ελκυστικότερο προορισμό για επισκέπτες από όλο τον κόσμο.




Σκρέκας: Οι εταιρείες που τους επιβλήθηκαν πρόστιμα οφείλουν να φέρουν διορθωμένους τιμοκαταλόγους

Σχολιάζοντας τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί σε μικρές και μεγάλες εταιρείες τόνισε ότι αυτά αφορούν επιχειρήσεις που βγάζουν κέρδος περισσότερο το 2023 σε σχέση με το 2021, πριν ξεκινήσει η ακρίβεια

Για την επιβολή προστίμων όπου εντοπίζεται αισχροκέρδεια μίλησε στην ΕΡΤ ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας.

Ειδικότερα, ο υπουργός αναφέρθηκε στις πολυεθνικές εταιρείες στις οποίες επεβλήθησαν πρόστιμα για μεγαλύτερα από το επιτρεπόμενο περιθώριο κέρδους λέγοντας ότι «οφείλουν να να φέρουν διορθωμένους τιμοκαταλόγους εντός δύο μηνών».

Με στόχο την ένταξη 1000 κωδικών προϊόντων στην πρωτοβουλία για μόνιμη μείωση τιμής κατά 5% ο κ. Σκρέκας δήλωσε ότι «επιδίωξη της κυβέρνησής μας και συνολικά της κοινωνίας είναι να μετριάσουμε τις επιπτώσεις του πληθωρισμού, του εισαγόμενου πληθωρισμού».

Σχολιάζοντας στη συνέχεια τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί σε μικρές και μεγάλες εταιρείες τόνισε ότι αυτά αφορούν επιχειρήσεις που βγάζουν κέρδος περισσότερο το 2023 σε σχέση με το 2021, πριν ξεκινήσει η ακρίβεια.

«Τα πρόστιμα τα οποία είδατε, τα οποία είναι τα ανώτατα πρόστιμα τα οποία μπορούν να επιβληθούν σε δύο πολυεθνικές εταιρείες πριν μια βδομάδα ή τα πρόστιμα τα οποία επιβλήθηκαν εχθές ύψους 620.000 ευρώ σε τρεις ελληνικές εταιρείες για σχολικά είδη, ισοδυναμούν με το διπλάσιο διπλάσιο του οφέλους το οποίο θα είχαν αυτές οι εταιρείες αν πουλούσαν τα προϊόντα τους», σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης.

Όπως τόνισε το υπουργείο αποσκοπεί στο «να προσαρμοστούν και να συμμορφωθούν με τον νόμο και να διορθώσουν τις τιμές στο ράφι (σ.σ .οι εταιρείες) γιατί αυτό ενδιαφέρει τον καταναλωτή. Άρα όλες οι εταιρείες στις οποίες έχει επιβληθεί πρόστιμο θα πρέπει το επόμενο διάστημα να στείλουν διορθωμένες τιμοκαταλόγους με αυτά τα προϊόντα στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ».

«Έχουμε επιβάλει πρόστιμο για το διπλάσιο του οφέλους για όλο το απόθεμα που έχουν στην αποθήκη τους για το επόμενο διάστημα» εξήγησε ο υπουργός. Αναφορικά με την πρωτοβουλία για τη μείωση των τιμών δήλωσε ότι θέλει μέσα από τις μόνιμες μειώσεις των τιμών στα ράφια, να μπορούν τα νοικοκυριά να προμηθεύονται τα βασικά καταναλωτικά αγαθά τα οποία τους ενδιαφέρουν σε χαμηλότερες τιμές το επόμενο διάστημα.




Μάκης Παπαδόπουλος: «Δήμαρχος και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ θα αφήσουν τον Δήμο Καβάλας χωρίς νερό και θα φέρουν αυξήσεις!»

Η διοίκηση του Δήμου λέει ΨΕΜΑΤΑ, ότι:

  • δεν πρόκειται να υπάρξει ποτέ κανένα πρόβλημα στην ηλεκτροδότηση των εγκαταστάσεων της ΔΕΥΑΚ.
  • υπάρχει ελπίδα το Υπουργείο Εσωτερικών να πληρώσει τις οφειλές των ΔΕΥΑ.

Η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι ότι:

  • αν δεν πληρώσουν Μουριάδης-Χρόνης το ρεύμα, θα υπάρξει διακοπή ηλεκτροδότησης των εγκαταστάσεων της ΔΕΥΑΚ!
  • το Υπουργείο Εσωτερικών έχει διαμηνύσει πως δε θα καλύψει τις οφειλές των ΔΕΥΑ.

Άλλες ΔΕΥΑ της χώρας (π.χ. ΔΕΥΑ Νέστου) έχουν κάνει ρυθμίσεις για τις οφειλές τους και δεν κινδυνεύουν!

Η ΔΕΥΑ Καβάλας όχι!

Δήμαρχε και Πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ:

Πώς και από πού θα πληρώσετε την οφειλή των 4 εκατομμυρίων ευρώ της ΔΕΥΑΚ για το ρεύμα;

ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ!

Μία δεύτερη θητεία Μουριάδη – Χρόνη στη διοίκηση του Δήμου και της ΔΕΥΑΚ:

  • θα φέρει αυξήσεις στα τιμολόγια του νερού!
  • δε θα μπορεί να πληρώσει τη μισθοδοσία των εργαζόμενων της ΔΕΥΑΚ!

 

 




Γιάννης Εριφυλλίδης: Τα 5 σημαντικά έργα που θα φέρουν τη μεγάλη Αλλαγή για την Καβάλα και τους Φιλίππους

Δέσμευση πέμπτη: Ανάπλαση του Παλιού Υδραγωγείου και διάθεσή του για πολιτιστική και τουριστική αξιοποίηση   

Το Παλιό Υδραγωγείο αποτελεί ένα συγκρότημα κτιρίων ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής αξίας, το οποίο βρίσκεται σε μεγάλη έκταση ιδιοκτησίας της ΔΕΥΑΚ. Υπάρχουν Καβαλιώτες που ίσως αγνοούν ακόμη και την ύπαρξή του, ωστόσο οι πιο παρατηρητικοί, οδηγώντας προς ή από την Ελευθερούπολη, βλέπουν το κυρίως κτίριο να ρημάζει και να καταρρέει, ξεχασμένο από όλες τις Διοικήσεις του Δήμου Καβάλας, περιμένοντας μάταια το «θαύμα» της αξιοποίησής του. Σε οποιαδήποτε μεγάλη ή μικρή πόλη της Ευρώπης το Παλιό Υδραγωγείο θα είχε προ πολλού ανακαινισθεί και θα είχε γίνει πόλος έλξης φιλότεχνων και τουριστών, ωστόσο ο Δήμος Καβάλας επιδεικτικά αδιαφορεί για τη διάσωση ενός υπέροχου κτιρίου, η αξιοποίηση του οποίου θα αναβαθμίσει σημαντικά ολόκληρη τη γειτονική περιοχή.

Άμεση προτεραιότητα από την πρώτη ημέρα της Διοίκησής μας αποτελεί η διάσωση του κτιριακού συγκροτήματος του Παλιού Υδραγωγείου, με σεβασμό στην ιστορία και τα ιδιαίτερα αρχιτεκτονικά στοιχεία, τόσο του κυρίως κτιρίου όσο και των βοηθητικών κτιρίων του συγκροτήματος, ούτως ώστε να χρησιμοποιηθεί ως ένας υπερσύγχρονος χώρος πολιτιστικών εκδηλώσεων. Όπως φαίνεται και στη φωτορεαλιστική αποτύπωση, η ανακαίνιση του συγκροτήματος και η ανάπλαση της περιοχής, η οποία θα γίνει μέσα από διαδικασία ανοιχτού διαγωνισμού, θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα βέλτιστα διεθνή πρότυπα, φροντίζοντας παράλληλα για την πλήρη προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία, αλλά και με την πρόβλεψη της λειτουργίας χώρου υγειονομικού ενδιαφέροντος για τους επισκέπτες, προσφέροντας νέες θέσεις εργασίας και έσοδα για τον Δήμο Καβάλας. Η χρηματοδότηση του έργου θα επιτευχθεί με τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία στα πρότυπα άλλων Δήμων της χώρας.

Παράλληλα, θα αξιοποιηθεί ολόκληρη η έκταση γύρω από το κεντρικό κτίριο του συγκροτήματος, με τη δημιουργία υπαίθριας σκηνής και κερκίδων, με στόχο στον χώρο αυτόν να πραγματοποιείται κάθε χρόνο το μεγαλύτερο φεστιβάλ jazz μουσικής των Βαλκανίων, αλλά και άλλες εκδηλώσεις (όπως φεστιβάλ κινηματογράφου με ιδιαίτερη θεματική, καθώς και συναυλίες κλασικής μουσικής), που θα συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον επισκεπτών από ολόκληρο τον κόσμο.

Η πραγματοποίηση αυτού του έργου, παράλληλα με τη δημιουργία δικτύου σύνδεσης όλων των αξιοθέατων της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων (Αρχαιολογικός Χώρος Φιλίππων – Φυλακή Αποστόλου Παύλου – Βαπτιστήριο Λυδίας – Βραχογραφίες Φιλίππων – Ντικιλί Τας (Ορθόπετρα)) και την κατάρτιση μακροπρόθεσμου σχεδίου για την τουριστική ανάπτυξή της, θα αλλάξει για πάντα τη φυσιογνωμία του Αμυγδαλεώνα και της ευρύτερης περιοχής, εξασφαλίζοντας πολλαπλά οφέλη για τους κατοίκους της, για όλους τους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων, για όλους τους κατοίκους του Δήμου Καβάλας.

Από την Καβάλα και τους Φιλίππους λείπουν τα τελευταία χρόνια το Όραμα και ο Σχεδιασμός, λείπει η πραγματική Διοίκηση, τόσο σε επίπεδο διαχείρισης της καθημερινότητας όσο και σε επίπεδο μεγάλων έργων. Ο ανεξάρτητος συνδυασμός «Η Καβάλα Μπροστά» έχει και το Όραμα και τους Ανθρώπους που θα το υλοποιήσουν. Στον αγώνα αυτόν για την υλοποίηση του Οράματός μας δεν περισσεύει κανείς. Καλούμε όλους τους δημότες της Καβάλας και των Φιλίππων να πιστέψουν στο νέο μοντέλο διοίκησης το οποίο προτείνουμε και να φέρουν μαζί με εμάς τη μεγάλη Αλλαγή.

 

 




Γιάννης Εριφυλλίδης: Τα 5 σημαντικά έργα που θα φέρουν τη μεγάλη Αλλαγή για την Καβάλα και τους Φιλίππους

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Καβάλας Γιάννης Εριφυλλίδης:

Ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς και επίλυση του κυκλοφοριακού και άσκηση κοινωνικής πολιτικής

¨Σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις η ενίσχυση του δικτύου των μέσων μαζικής μεταφοράς αποτελεί το Α και το Ω για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, συνιστώντας ταυτόχρονα και μέσο άσκησης κοινωνικής πολιτικής, με την πρόβλεψη ελαφρύνσεων για συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες ή με βάση εισοδηματικά κριτήρια.

Δυστυχώς, οι πρόσφατες Διοικήσεις του Δήμου Καβάλας δεν φαίνεται να έχουν συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα ενίσχυσης των μέσων μαζικής μεταφοράς, με αποτέλεσμα Αστικό ΚΤΕΛ, Υπεραστικό ΚΤΕΛ και οδηγοί ταξί να παλεύουν μόνοι τους, κάτω από αντίξοες συνθήκες και σε ένα εξαιρετικά δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, για να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό της πόλης και της περιοχής μας.

Άμεση προτεραιότητα από την πρώτη ημέρα της Διοίκησής μας αποτελεί η γενναία ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς (Αστικού ΚΤΕΛ, Υπεραστικού ΚΤΕΛ και ταξί) με την υπογραφή προγραμματικών συμβάσεων οι οποίες, μεταξύ άλλων, θα προβλέπουν:

  • Ενίσχυση των δρομολογίων και επιμήκυνσή των ωραρίων τους, ούτως ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού
  • Χάραξη νέων γραμμών, ιδιαίτερα για την εξυπηρέτηση των πιο δύσβατων περιοχών εντός του αστικού ιστού
  • Εξυπηρέτηση του δρομολογίου της Παναγίας με ηλεκτρικά λεωφορεία
  • Δωρεάν πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς για δημότες κάτω των 25 ετών και άνω των 65 ετών χωρίς εισοδηματικά κριτήρια
  • Εισαγωγή 2 νέων γραμμών νυχτερινών λεωφορείων (ένα για τις ανατολικές και ένα για τις δυτικές συνοικίες της Καβάλας), τα οποία θα εξυπηρετούν τους δημότες ανά μία ώρα από τη λήξη και μέχρι την έναρξη των ημερήσιων δρομολογίων
  • Λήψη μέτρων σε συνεννόηση με τους οδηγούς ταξί για την ενίσχυση του κλάδου και την εισαγωγή κινήτρων για τη μεγαλύτερη χρήση του ταξί από τους δημότες και τους επισκέπτες της περιοχής μας, ιδιαίτερα από ευπαθείς ομάδες συνδημοτών μας και συνδημότες που ζουν σε περιοχές όπου δεν έχουν πρόσβαση άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς

Όπως φαίνεται και στους σχετικούς χάρτες που έχουν ετοιμαστεί σε συνεννόηση με το Αστικό ΚΤΕΛ, η εισαγωγή των νυχτερινών δρομολογίων, για πρώτη φορά στην Καβάλα, θα καλύψει ένα τεράστιο μέρος του αστικού ιστού και θα εξυπηρετήσει ιδιαίτερα εργαζόμενους και φοιτητές, συμβάλλοντας τα μέγιστα και στην αναγέννηση της νυχτερινής ζωής της πόλης, με πολλαπλά οφέλη για όλους τους δημότες. Η σύναψη των προγραμματικών συμβάσεων θα πραγματοποιηθεί στο πρότυπο ανάλογων επιτυχημένων προγραμματικών συμβάσεων που έχουν συνάψει, μεταξύ άλλων, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, ο Δήμος Κομοτηνής και ο Δήμος Ηρακλείου.

Ασφαλώς, οι παρεμβάσεις της Διοίκησής μας για την επίλυση του κυκλοφοριακού δεν θα περιοριστούν μόνο στην ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς, αλλά έχει προβλεφθεί, μετά από υπόδειξη ειδικών, δέσμη μέτρων, η οποία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την αλλαγή της πολιτικής στάθμευσης με πρόβλεψη συγκεκριμένου αριθμού νόμιμων θέσεων για 3 κατηγορίες οδηγών (κάτοικοι του κέντρου-επισκέπτες-απασχολούμενοι στο κέντρο), καλύτερη αστυνόμευση από τη Δημοτική Αστυνομία, επικαιροποίηση της κυκλοφοριακής και συγκοινωνιακής μελέτης, εύρεση νέων χώρων για τη δημιουργία πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης και στις γειτονιές (ήδη έχουν βρεθεί 3 κατάλληλοι χώροι) και (πιο μακροπρόθεσμα) επανέναρξη των διαδικασιών για τη δημιουργία υπόγειων πάρκινγκ, όπου προβλέπεται από το Σχέδιο Πόλης.

Από την Καβάλα και τους Φιλίππους λείπουν τα τελευταία χρόνια το Όραμα και ο Σχεδιασμός, λείπει η πραγματική Διοίκηση, τόσο σε επίπεδο διαχείρισης της καθημερινότητας όσο και σε επίπεδο μεγάλων έργων. Ο ανεξάρτητος συνδυασμός «Η Καβάλα Μπροστά» έχει και το Όραμα και τους Ανθρώπους που θα το υλοποιήσουν. Στον αγώνα αυτόν για την υλοποίηση του Οράματός μας δεν περισσεύει κανείς. Καλούμε όλους τους δημότες της Καβάλας και των Φιλίππων να πιστέψουν στο νέο μοντέλο διοίκησης το οποίο προτείνουμε και να φέρουν μαζί με εμάς τη μεγάλη Αλλαγή”.




Γιάννης Εριφυλλίδης: Τα 5 σημαντικά έργα που θα φέρουν τη μεγάλη Αλλαγή για την Καβάλα και τους Φιλίππους

Παρά τη γειτνίαση με τον αρχαιολογικό χώρο των Φίλιππων, οι κάτοικοι των Κρηνίδων απειροελάχιστα οικονομικά οφέλη αποκομίζουν από την έλευση των τουριστών στην περιοχή τους. Ούτως ή άλλως η ανακήρυξη του αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων σε Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO ελάχιστο αντίκτυπο είχε στην αύξηση της τουριστικής κίνησης, η οποία συνεχίζει να παραμένει σε χαμηλότατα επίπεδα σε σχέση με τα εκατομμύρια τουριστών που κατακλύζουν άλλα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Αλλά και αυτοί οι λίγοι τουρίστες που επισκέπτονται τον αρχαιολογικό χώρο ουσιαστικά παρακάμπτουν τις Κρηνίδες και φτάνουν απευθείας σε αυτόν, χωρίς να διέλθουν μέσα από τους κεντρικούς της δρόμους. Όλες οι πρόσφατες Δημοτικές
Αρχές υποσχέθηκαν να δώσουν λύση στο πολύ σημαντικό αυτό πρόβλημα, ωστόσο καμία από αυτές δεν είχε την πολιτική βούληση να προβεί σε πραγματικές παρεμβάσεις. Έτσι, παρόλο που οι Κρηνίδες θα έπρεπε να είναι η πιο πλούσια
κωμόπολη ολόκληρης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, συνεχίζουν να μην αποκομίζουν κανένα απολύτως οικονομικό όφελος από τον τουρισμό της περιοχής μας.

Άμεση προτεραιότητα από την πρώτη ημέρα της Διοίκησής μας αποτελεί η πραγματοποίηση ευρείας παρέμβασης στο κέντρο των Κρηνίδων με πρωταρχικό στόχο τη διέλευση των τουριστών μέσα από την κωμόπολη και την παραμονή σε
αυτήν για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Το πάρκινγκ για τα τουριστικά λεωφορεία θα μεταφερθεί σε κατάλληλο χώρο στην είσοδο των Κρηνίδων.

Ήδη έχουν εντοπιστεί δύο πιθανοί χώροι και η τελική επιλογή θα γίνει μετά από διαβούλευση με τους κατοίκους και συνδρομή εξειδικευμένων μελετητών.

Ασφαλώς, θα υπάρξει και ειδική πρόβλεψη για επισκέπτες με κινητικά προβλήματα, οι οποίοι θα επιβιβάζονται σε ειδικό όχημα του Δήμου (για παράδειγμα ηλεκτρικό λεωφορείο ή τρενάκι) το οποίο θα πραγματοποιεί στάσεις ανά λίγα μέτρα κατά μήκος του δρόμου από το πάρκινγκ και μέχρι την είσοδο του αρχαιολογικού χώρου.

Ο Μύλος των Κρηνίδων θα περάσει άμεσα στα χέρια του Δήμου, θα αναπλαστεί πλήρως και θα χρησιμοποιηθεί ως κέντρο υποδοχής τουριστών (tourist information centre) και χώρος πολιτιστικών εκδηλώσεων και εκθέσεων. Παράλληλα, θα
προβλεφθεί και ριζική ανάπλαση ολόκληρης της κεντρικής οδού που θα ενώνει το νέο πάρκινγκ με τον αρχαιολογικό χώρο.

Όπως φαίνεται και στη φωτορεαλιστική αποτύπωση, η ανακαίνιση του συγκροτήματος και η ανάπλαση της περιοχής, η οποία
θα γίνει μέσα από διαδικασία ανοιχτού διαγωνισμού, θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα βέλτιστα διεθνή πρότυπα, με απόλυτο σεβασμό στην ιστορία του συγκροτήματος και του περιβάλλοντος χώρου, φροντίζοντας παράλληλα για την πλήρη προσβασιμότητα των ατόμων με αναπηρία, αλλά και με την πρόβλεψη της λειτουργίας καταστημάτων που θα προσφέρουν νέες θέσεις εργασίας και έσοδα για τον Δήμο Καβάλας. Η χρηματοδότηση του έργου θα επιτευχθεί με τα κατάλληλα
χρηματοδοτικά εργαλεία στα πρότυπα άλλων Δήμων της χώρας.

Η πραγματοποίηση αυτού του έργου, παράλληλα με τη δημιουργία δικτύου σύνδεσης όλων των αξιοθέατων της περιοχής (Αρχαιολογικός Χώρος Φιλίππων – Φυλακή Αποστόλου Παύλου – Βαπτιστήριο Λυδίας – Βραχογραφίες Φιλίππων – Ντικιλί Τας (Ορθόπετρα) και την κατάρτιση μακροπρόθεσμου σχεδίου για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, αποτελούν τα εχέγγυα για την εκτόξευση της τουριστικής κίνησης στις Κρηνίδες και την ευρύτερη περιοχή, με πολλαπλά οφέλη για τους
κατοίκους της, για όλους τους κατοίκους της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων, για όλους τους κατοίκους του Δήμου Καβάλας.

Από την Καβάλα και τους Φιλίππους λείπουν τα τελευταία χρόνια το Όραμα και ο Σχεδιασμός, λείπει η πραγματική Διοίκηση, τόσο σε επίπεδο διαχείρισης της καθημερινότητας όσο και σε επίπεδο μεγάλων έργων. Ο ανεξάρτητος συνδυασμός «Η Καβάλα Μπροστά» έχει και το Όραμα και τους Ανθρώπους που θα το υλοποιήσουν.

Στον αγώνα αυτόν για την υλοποίηση του Οράματός μας δεν περισσεύει κανείς.

Καλούμε όλους τους δημότες της Καβάλας και των Φιλίππων να πιστέψουν στο νέο μοντέλο διοίκησης το οποίο προτείνουμε και να φέρουν μαζί με εμάς τη μεγάλη Αλλαγή.