Ο Δήμος Καβάλας φιλοξενεί την πρωτότυπη έκθεση φωτογραφίας “Η τεχνολογία στον Φακό “

Από την Δευτέρα 14 Ιουνίου έως και την Κυριακή 23 Ιουνίου, ο Δήμος Καβάλας αναμένεται να φιλοξενήσει στην Μεγάλη Λέσχη την έκθεση φωτογραφίας “Η τεχνολογία στον Φακό” του κ. Ιωάννη Δημητριάδη.

Μάλιστα, την Δευτέρα θα διεξαχθούν και τα εγκαίνια της έκθεσης, παρουσία αρμόδιων φορέων, στις 19.30.