Ένοπλες ληστείες τα ξημερώματα σε μίνι μάρκετ και ξενοδοχείο σε Καισαριανή και Εξάρχεια

Δύο ένοπλες ληστείες σημειώθηκαν τα ξημερώματα της Παρασκευής στην Αθήνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρώτη σημειώθηκε περίπου στις 1:20 τα ξημερώματα στην Καισαριανή όταν δύο άγνωστοι, με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά των προσώπων τους, εισέβαλαν σε ένα 24ωρο μίνι μάρκετ και με την απειλή μαχαιριού ακινητοποίησαν τον υπάλληλο. Στη συνέχεια απέσπασαν άγνωστο χρηματικό ποσό και έγιναν καπνός.

Η δεύτερη ληστεία έλαβε χώρα περίπου στις 2:15 στα Εξάρχεια. Ειδικότερα, όλα συνέβησαν όταν ένα άτομο μπήκε σε ένα ξενοδοχείο της περιοχής και με την απειλή όπλου, ακινητοποίησε τον υπάλληλο υποδοχής και απέσπασε άγνωστο χρηματικό ποσό.

Η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών βρίσκεται σε εξέλιξη.

 

Πηγή:protothema.gr




«Τα κορμιά μας δεν προσφέρουν τίποτα πια» | Τι έγραφε το σημείωμα αυτοκτονίας του ζευγαριού στα Εξάρχεια

Τα κορμιά μας δεν προφέρουν τίποτα πια, αλλά η ψυχή και η φωτιά δεν πεθαίνουν ποτέ», αναφέρει –μεταξύ άλλων- το σημείωμα που βρέθηκε στο διαμέρισμα των Εξαρχείων, όπου μία 55χρονη γυναίκα εντοπίστηκε νεκρή και δίπλα της με τραύμα στα χέρια ο 57χρονος σύζυγος της.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ιατροδικαστής που εξέτασε τη νεκρή γυναίκα εντόπισε πολύ βαθύ τραύμα στον καρπό, ενώ ο 57χρονος αν και είχε κι αυτός κομμένη φλέβα το τραύμα του δεν ήταν τόσο βαθύ γι’ αυτό και επέζησε (σ.σ. νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Ελπίς»). Πλέον το βασικό σενάριο που εξετάζεται είναι το ζευγάρι να προσπάθησε να δώσει τέλος στη ζωή του, κόβοντας ο ένας τις φλέβες του άλλου.

Για την ώρα ο 57χρονος δεν είναι σε θέση να καταθέσει στους αστυνομικούς, ενώ το σημείωμα θα εξεταστεί από ειδικό γραφολόγο. Την προανάκριση διενεργεί η Ασφάλεια Αττικής.

Πηγή: Newsbeast.gr