Δήμος Θάσου | Στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για την Εξαίρεση Πρόστιμων 72.000 Ευρώ
Ο Δήμος Θάσου συνεχίζει την καθιερωμένη πρακτική του υποβάλλοντας προσφυγή στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για τα πρόστιμα που του επιβλήθηκαν και φέτος το καλοκαίρι. Η ενέργεια αυτή αποσκοπεί στην ελπίδα ότι, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, τα πρόστιμα που του επιβλήθηκαν για τις πολυσύχναστες παραλίες που δεν διέθεταν ναυαγοσώστες θα ακυρωθούν.
Ο Δήμος Θάσου υποστηρίζει, όπως και οι άλλοι Δήμοι που έχουν βρεθεί στην ίδια θέση, ότι έχει πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την πρόσληψη ναυαγοσωστών και δεν ευθύνεται για τις καθυστερήσεις. Τελικά, ναυαγοσώστες επιλέχθηκαν και εργάστηκαν στις παραλίες του Δήμου.
Στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής της Θάσου στις 29 Αυγούστου, αποφασίστηκε μεταξύ άλλων ότι το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας είχε ενημερώσει τον Δήμο για την υποχρέωση πρόσληψης 14 ναυαγοσωστών, εκτός των εποπτών. Ο Δήμος Θάσου υπέβαλε ενστάσεις σχετικά με τον αριθμό των απαιτούμενων ναυαγοσωστών, σημειώνοντας ότι η αύξηση ήταν κατά τρεις περισσότεροι από άλλες χρονιές χωρίς προφανή αιτία.
Μετά από τις αντιρρήσεις του Δήμου, το Κεντρικό Λιμεναρχείο αναγνώρισε την ευστοχία των παρατηρήσεων και μείωσε τον αριθμό των απαιτούμενων ναυαγοσωστών κατά τρεις.
Ο Δήμος είχε ήδη προετοιμαστεί με την εκπόνηση μελέτης, ενώ αναμένοντας την απόφαση του Κεντρικού Λιμεναρχείου, ξεκίνησε τη διαδικασία ηλεκτρονικού διαγωνισμού, η οποία περιλάμβανε και προσυμβατικό έλεγχο από το ελεγκτικό συνέδριο. Η σύμβαση με τον ανάδοχο υπογράφηκε στις 17 Ιουλίου 2024, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία του διαγωνισμού.