Φωτιές στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ | Το πριν και το μετά των εστιών σε Έβρο και Καβάλα

Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες:

Φωτιά στον Έβρο 

18/8/23

24/08/23

Φωτιά στο Νέστο

21/8/23

24/8/23




Μελισσοκόμος αποχαιρετά με λυγμούς τις μέλισσες που κάηκαν στον Έβρο

Με μια συγκινητική ανάρτηση στο Facebook, την οποία συνοδεύει με το αντίστοιχο βίντεο, ο μελισσοκόμος Γιώργος Καραφυλλίδης αποχαιρετά τις μέλισσές του που κάηκαν στο χωριό Κίρκη του Έβρου.

Στο βίντεο, ο μελισσοκόμος περπατάει, κλαίγοντας, ανάμεσα στα καμένα μελίσσια. «Μόνο λαμαρίνες έμειναν… Πουλάκια μου… τι τραβήξανε. Κάρβουνα όλα, μόνο τα καπάκια μείνανε» λέει με αναφιλητά.

Δείτε το βίντεο :




Λευτέρης Αυγενάκης: Αφύσικο φαινόμενο με αφύσικη εξέλιξη, η φωτιά στον Έβρο

Για αφύσικο φαινόμενο, με αφύσικη εξέλιξη έκανε λόγο ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης, αναφερόμενος στις πυρκαγιές στον Έβρο, ξεκινώντας την παρέμβασή του στη σύσκεψη αγροτικών φορέων που γίνεται στη Λάρισα

Ο ΥπΑΑΤ εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα ξεπεράσουμε γρήγορα τα προβλήματα ώστε να επανέλθει η ζωή στην κανονικότητα.

Συγκεκριμένα ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Λευτέρης Αυγενάκης, δήλωσε:

«Κατ’ αρχάς θέλω να εκφράσω τη θλίψη μου για τους συνανθρώπους μας που έχασαν τη ζωή τους στις πυρκαγιές.

Για τέταρτη ημέρα καίγεται ο Έβρος. Σε μια νοητή ευθεία είχαμε μέσα σε 24 ώρες 15 πυρκαγιές. Είναι αφύσικο φαινόμενο, με μια αφύσικη εξέλιξη που, εκ των πραγμάτων, μας προβληματίζει και το οποίο ερευνά η πυροσβεστική υπηρεσία.

 Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα στελέχη του Πυροσβεστικού Σώματος που δίνουν μάχη με τις φλόγες, τους αστυνομικούς, το ΕΚΑΒ, τον Ερυθρό Σταυρό, τα στελέχη της Αυτοδιοίκησης και τους εθελοντές για τη μάχη που δίνουν για να αντιμετωπίσουν την επίθεση της φωτιάς.

Είμαι βέβαιος ότι, με τον συντονισμό του Πρωθυπουργού, θα αντιμετωπίσουμε γρήγορα όλα τα προβλήματα, ώστε να γιατρέψουμε τις πληγές και να επανέλθει η ζωή στην κανονικότητα».

 




Φωτιά στον Έβρο – Ιατροδικαστής: Και δύο παιδιά ανάμεσα στα 18 άτομα που απανθρακώθηκαν

Δύο παιδιά βρίσκονται ανάμεσα στα 18 άτομα που απανθρακώθηκαν κατά τη διάρκεια της τεράστιας φωτιάς στη Δαδιά του Έβρου, όπως ανέφερε ο ιατροδικαστής Αλεξανδρούπολης κ. Παύλος Παυλίδης

Ο ιατροδικαστής εξέτασε μακροσκοπικά τις απανθρακωμένες ανθρώπινες σορούς στο σημείο όπου εντοπίστηκαν κοντά στο χωριό Άβαντας και είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Ήταν συνολικά δέκα οχτώ απανθρακωμένοι, όλοι τους άντρες, και δυο εξ αυτών ήταν παιδάκια. Βρέθηκαν όλοι σε ομάδες δυο-τριών ατόμων σε μια απόσταση πεντακοσίων μέτρων, προφανώς ενώ προσπαθούσαν να διαφύγουν και κάποιοι εξ αυτών είχαν καεί μέσα σ ένα μαντρί. Όπως μου εξήγησαν οι αστυνομικοί που με συνόδευαν, η περιοχή αποτελεί πέρασμα παράτυπων μεταναστών, στην διαδρομή από τα σύνορα προς τα ενδότερα, μέσω του ορεινού όγκου της Ροδόπης».

Ο κ. Παυλίδης εξήγησε ότι οι σοροί θα μεταφερθούν αύριο στο νοσοκομείο για νεκροψία-νεκροτομή. Φήμες περί εντοπισμού και άλλων οχτώ σορών, σε διαφορετικό σημείο δεν επιβεβαιώθηκαν από τον ιατροδικαστή όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

ethnos.gr

 




Καιρίδης για νεκρούς στον Έβρο: «Η τραγωδία επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά τους κινδύνους της παράτυπης μετανάστευσης»

Σε δηλώσεις για τους μετανάστες που έχασαν τη ζωή τους στις παρκαγιές στο δάσος της Δαδιάς στον Έβρο, προχώρησε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου Δημήτρης Καιρίδης

Ειδκότερα, κ. Καιρίδης δήλωσε: «Με μεγάλη θλίψη, πληροφορηθήκαμε τον θάνατο 18, τουλάχιστον, μεταναστών από την πυρκαγιά στο δάσος της Δαδιάς».




Βενζίνη: Τρίτη πιο ακριβή χώρα στην αμόλυβδη η Ελλάδα – Σταθερά στα 2 ευρώ

Eρωτήματα τα οποία δεν μπορούν να απαντηθούν ούτε από τους πρατηριούχους παρά μόνο από τα διυλιστήρια προκύπτουν για την τιμή της βενζίνης καθώς κινείται στα 2 ευρώ είτε η τιμή στο πετρέλαιο είναι στα 130 δολάρια στο βαρέλι brent είτε στα 87

«Τέτοια εποχή πέρυσι, λίγο πριν, είχαμε τιμές της τάξης των 130 δολαρίων στο βαρέλι brent του πετρελαίου και είχαμε τιμές της τάξης των 2 ευρώ το λίτρο στην αμόλυβδη. Τώρα, με 87 δολάρια στην τιμή του brent, είναι πάλι στα 2 ευρώ το λίτρο η τιμή της αμόλυβδης. Προκύπτει μία ερώτηση που δεν υποβάλλει μόνο ο καταναλωτής αλλά και ο κλάδος των πρατηριούχων», είπε μιλώντας στο Action 24, η πρόεδρος των βενζινοπωλών της Αττικής, Μαρία Ζάγκα.

«Η ερώτηση αυτή απευθύνεται στα διυλιστήρια και από τους καταναλωτές και από τον κλάδο μας, γιατί εμείς κινούμαστε βάσει τιμολογίων. Έχουμε δύο χρόνια στην πλάτη μας ένα πλαφόν στο κέρδος, που σημαίνει ότι το ποσοστό κέρδους είναι ορισμένο. Έλεγχοι γίνονται για την τιμή, αλλά όχι για τη νοθεία και τις πειραγμένες αντλίες», προσέθεσε.

«Μέσα σε δύο μήνες η απλή αμόλυβδη πήρε προσθετικά γύρω στα 14-15 λεπτά, ενώ το απλό πετρέλαιο πήρε 25 λεπτά, κάτι που επιβαρύνει πολύ τους επιχειρηματίες για τα οχήματα που χρησιμοποιούν πετρέλαιο κίνησης. Αυτή η τιμή, είναι γύρω στο 1,95-1,96 ευρώ το λίτρο για την αμόλυβδη στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη και το 1,70 ευρώ το λίτρο για το πετρέλαιο κίνησης, έχει ‘καθίσει’ εκεί για αρκετό καιρό. Υποπτεύομαι ότι για λίγο καιρό θα είμαστε εκεί. Δεν βλέπω ότι θα χτυπήσει κόκκινο, αλλά πάλι αυτό είναι μία υπόθεση. Το σωστό είναι βάσει τιμολογίων. Εμείς χθες παραλάβαμε σε σχεδόν ίδιες τιμές με την προηγούμενη εβδομάδα», είπε ακόμα η κυρία Ζάγκα.

Μάλιστα όπως επεσήμανε οι πολίτες δεν πρέπει να κοιτάνε «για δήθεν φθηνά καύσιμα και να παίρνουν σωστά σε μία λογική τιμή». Έφερε μάλιστα παραδείγματα πελατών της που ένας τη ρώτησε πώς γίνεται ενώ το αυτοκίνητο να «παίρνει 48 λίτρα, του έβαλαν 59;». Σε άλλη περίπτωση, οδηγός της είπε ότι «έμεινε» μετά από γέμισμα. «Δεν την είδες την τιμή; Καλά να πάθεις», του απάντησε.

«Η έννοια του κόσμου είναι να πάρει το σωστό πετρέλαιο όχι στην τιμή πλέον, γιατί έχει τη δυσάρεστη εμπειρία της ταλαιπωρίας είτε πειραγμένες αντλίες», εξήγησε.

εν υπάρχει φτηνή βενζίνη στην Ελλάδα»

Όπως  επεσήμανε «δεν υπάρχει φτηνή βενζίνη στην Ελλάδα γιατί έχουμε ειδικό φόρο αυξημένο. Το κέρδος είναι ελάχιστο, είναι πολύ μικρό».

«Η Ελλάδα είναι η τρίτη πιο ακριβή χώρα στην αμόλυβδη, γιατί έχει φόρο. Ολλανδία, Δανία, Ελλάδα. Βγάλε τα τρία τέταρτα της τιμής παίρνει η κυβέρνηση τον ειδικό φόρο και δίνει επιδόματα… αλλά το fuel pass πάει και στην τράπεζα, και αλλού. Να επιδοτηθούν τα καύσιμα στην αντλία», κατέληξε.

tanea.gr

 

 




Φωτιά στον Έβρο: Δήλωση της Κατερίνας Σακελλαροπούλου για τα θύματα στο δάσος της Δαδιάς

Η οδύνη για τις πυρκαγιές που μαίνονται και η αγωνία για τις προσπάθειες κατάσβεσής τους «γίνονται οξύτερες στην τρομερή είδηση της απανθράκωσης πολλών συνανθρώπων μας στο δάσος της Δαδιάς», αναφέρει σε δήλωσή της η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου

«Συγκλονισμένοι από την τραγωδία, πενθούμε για τον χαμό τους, για τις δυσαναπλήρωτες απώλειες των συμπολιτών μας, για την καταστροφή της φύσης, θλιβόμαστε για την αδυναμία μας να την αποτρέψουμε», σημειώνει ακόμη η κυρία Σακελλαροπούλου που χαρακτηρίζει χρέος όλων μας να αναλάβουμε επειγόντως αποτελεσματικές πρωτοβουλίες, «ώστε η ζοφερή αυτή πραγματικότητα να μην γίνει η νέα κανονικότητα».

Ολόκληρη η δήλωση της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, είναι η ακόλουθη:

«Με οδύνη βλέπουμε τις πυρκαγιές να μαίνονται στον Έβρο, την Αττική, τη Βοιωτία, την Εύβοια, με αγωνία παρακολουθούμε τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που καταβάλλονται για την κατάσβεσή τους. Οδύνη και αγωνία που γίνονται οξύτερες στην τρομερή είδηση της απανθράκωσης πολλών συνανθρώπων μας στο δάσος της Δαδιάς.

Συγκλονισμένοι από την τραγωδία, πενθούμε για τον χαμό τους, για τις δυσαναπλήρωτες απώλειες των συμπολιτών μας, για την καταστροφή της φύσης, θλιβόμαστε για την αδυναμία μας να την αποτρέψουμε. Χρέος όλων μας είναι να αναλάβουμε επειγόντως αποτελεσματικές πρωτοβουλίες, ώστε η ζοφερή αυτή πραγματικότητα να μην γίνει η νέα κανονικότητα, αλλά να αντιμετωπισθεί με αποφασιστικότητα και τόλμη».




Φωτιά στον Εβρο: Εγκλωβισμένοι 250 μετανάστες σε νησίδες

Μήνυμα εκτάκτου ανάγκης εξέδωσε η οργάνωση παροχής στήριξης σε πρόσφυγες Alarm Phone

Σύμφωνα με την ανάρτηση της οργάνωσης, οι μετανάστες έχουν εγκλωβιστεί σε δύο νησίδες στον Έβρο εξαιτίας των πυρκαγιών που μαίνονται.

Όπως αναφέρει η ομάδα αλληλεγγύης, πρόκειται για δύο ομάδες προσφύγων οι οποίες αριθμούν αθροιστικά περίπου 250 άτομα και έχουν εγκλωβιστεί σε δύο νησίδες του ποταμού, τονίζοντας ότι το πύρινο μέτωπο τους πλησιάζει επικίνδυνα και με γοργούς ρυθμούς.

«Οι φωτιές πλησιάζουν πολύ κοντά μας τώρα. Χρειαζόμαστε βοήθεια το συντομότερο δυνατό» είναι το μήνυμα των προσφύγων.

Απανθρακωμένες σοροί προσφύγων

Τραγικό θάνατο βρήκαν 26 πρόσφυγες στο δάσος της Δασιάς στον Έβρο.

Εκτός από τους 18 μετανάστες που βρέθηκαν νεκροί όπως ανακοίνωσε η πυροσβεστική κοντά σε παράπηγμα στην περιοχή του Άβαντα, εντοπίστηκαν και άλλοι 8 στην Λευκίμμη. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ενδέχεται ο αριθμός τους να αυξηθεί.

Νωρίτερα, ο αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου της πυροσβεστικής είχε δηλώσει: «Στην πυρκαγιά της Αλεξανδρούπολης, σε επιτόπιο έλεγχο από στελέχη της Πυροσβεστικής στην ευρύτερη περιοχή του Άβαντα εντοπίστηκαν οι σοροί 18 ατόμων πλησίον παραπήγματος. Με δεδομένο ότι από τις γύρω περιοχές δεν έχει υπάρξει καμία δήλωση εξαφάνισης ή αγνοουμένων κατοίκων διερευνάται το ενδεχόμενο να πρόκειται για ανθρώπους που εισήλθαν παράτυπα στη χώρα. Υπενθυμίζεται ότι από χθες είχαν σταλεί μηνύματα 112 εκκένωσης της ευρύτερης περιοχής.

Σημειώνεται ότι, τα μηνύματα μεταδίδονται και σε κινητά από ξένα δίκτυα που βρίσκονται στην περιοχή. Ήδη από το αρχηγείο της ελληνικής αστυνομίας έχει ενεργοποιηθεί η ομάδας αναγνώρισης θυμάτων καταστροφών. Οι έρευνες σε όλο το μήκος της περιοχής που εκδηλώθηκε και βρίσκεται σε εξέλιξη η πυρκαγιά, συνεχίζονται».

tanea.gr

 

 




Φωτιά στον Έβρο: Μεταφέρονται πυρομαχικά από δύο αποθήκες στρατοπέδων στις Σάπες για προληπτικούς λόγους

Σε προληπτικές ενέργειες προχωρούν οι Ένοπλες Δυνάμεις, καθώς η φωτιά στην ευρύτερη περιοχή του Έβρου μαίνεται ανεξέλεγκτη

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες του onalert.gr, για καθαρά προληπτικούς λόγους μεταφέρονται πυρομαχικά από δύο αποθήκες από στρατόπεδα στις Σάπες Έβρου. Τα πυρομαχικά βρίσκονταν σε υπέργειες αποθήκες και τώρα μεταφέρονται σε αποθήκες τύπου igloo.

Έπειτα από εντολές του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ, το σύνολο του προσωπικού των Μονάδων που εδρεύουν στον Νομό Έβρου βρίσκεται σε επιφυλακή εντός των Στρατοπέδων, για εμπλοκή και αντιμετώπιση της διαμορφούμενης κατάστασης.

Οι Ένοπλες Δυνάμεις προσφέρουν σημαντική συνδρομή στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών με πλήθος εναέριων και επίγειων μέσων σε όλη την επικράτεια.

newsit.gr

 




Αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών μεταναστών στον Έβρο – Δεκάδες σοροί έχουν βρεθεί από τις αρχές

Δυστυχώς επιβεβαιώνονται πλήρως οι πληροφορίες του newsit.gr ότι έχουν εντοπιστεί 26 απανθρακωμένοι μετανάστες στο δάσος της Δαδιάς του Έβρου

Όπως έγινε γνωστό, εκτός από τους 18 μετανάστες που βρέθηκαν νεκροί όπως ανακοίνωσε η πυροσβεστική κοντά σε παράπηγμα στην περιοχή του Άβαντα, εντοπίστηκαν και άλλοι 8 στην Λευκίμμη. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ενδέχεται ο αριθμός τους να αυξηθεί.

Νωρίτερα, ο αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου της πυροσβεστικής είχε δηλώσει: «Στην πυρκαγιά της Αλεξανδρούπολης, σε επιτόπιο έλεγχο από στελέχη της Πυροσβεστικής στην ευρύτερη περιοχή του Άβαντα εντοπίστηκαν οι σοροί 18 ατόμων πλησίον παραπήγματος.

Με δεδομένο ότι από τις γύρω περιοχές δεν έχει υπάρξει καμία δήλωση εξαφάνισης ή αγνοουμένων κατοίκων διερευνάται το ενδεχόμενο να πρόκειται για ανθρώπους που εισήλθαν παράτυπα στη χώρα. Υπενθυμίζεται ότι από χθες είχαν σταλεί μηνύματα 112 εκκένωσης της ευρύτερης περιοχής.

Σημειώνεται ότι, τα μηνύματα μεταδίδονται και σε κινητά από ξένα δίκτυα που βρίσκονται στην περιοχή. Ήδη από το αρχηγείο της ελληνικής αστυνομίας έχει ενεργοποιηθεί η ομάδας αναγνώρισης θυμάτων καταστροφών. Οι έρευνες σε όλο το μήκος της περιοχής που εκδηλώθηκε και βρίσκεται σε εξέλιξη η πυρκαγιά, συνεχίζονται».

newsit.gr

 




Εισπρακτική απειλεί ΑμεΑ στην Καβάλα με διακοπή ρεύματος για οφειλή ύψους 100 ευρώ!

Σε μία σοβαρότατη καταγγελία προχώρησε αναγνώστρια του KavalaNews.gr (τα στοιχεία της είναι στη διάθεσή μας), σχετικά με τη συμπεριφορά εταιρείας απαιτήσεων εις βάρος συγγενικού της προσώπου

Πρόκειται για άτομο με υψηλό ποσοστό αναπηρίας με Κοινωνικό Τιμολόγιο (ΚΟΤ), ο οποίος απειλήθηκε ότι αν δεν πληρώσει την οφειλή του προς τη ΔΕΗ (ύψους 100 ευρώ!) θα προχωρήσουν σε διακοπή ηλεκτροδότησης.

Συγκεκριμένα, ο οφειλέτης δέχθηκε τηλεφώνημα, το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής από εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων η οποία συμβάλλεται με τη ΔΕΗ.

Αφού ενημέρωσε τον καταναλωτή για το ύψος της οφειλής, ζήτησε να πληρωθεί μέχρι τη Δευτέρα, καθώς σε διαφορετική περίπτωση, η ΔΕΗ θα προχωρούσε σε διακοπή ηλεκτροδότησης.

Ο καταναλωτής τόνισε ότι θα προχωρήσει σε διακανονισμό, με την υπάλληλο της εταιρείας να τον ενημερώνει ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό και πως η λύση είναι η άμεση πληρωμή του συνόλου του ποσού.

Η αναγνώστρια του KavalaNews.gr και κοντινή συγγενής του αναπήρου, ενημερώθηκε για την πρακτική της εταιρείας και επικοινώνησε άμεσα με τη ΔΕΗ.

Σύμφωνα με τον υπάλληλο της ΔΕΗ που της απάντησε, η εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων έχει την υποχρέωση να ενημερώνει τον καταναλωτή για το ποσό που καλείται να πληρώσει και τίποτα πέραν αυτού.

Επιπρόσθετα, απολογήθηκε για τη στάση της συνεργαζόμενης εταιρείας, σημειώνοντας ότι δεν προβλέπεται η διακοπή ηλεκτροδότησης στους δικαιούχους Κοινωνικού Τιμολογίου (παρά μόνο σε περιπτώσεις πολύ μεγάλου ποσού οφειλής και άρνησης του οφειλέτη).

Πρόσθεσε ότι μπορεί κάποιος να προβεί σε διακανονισμό, ενώ συμπλήρωσε ότι θα επικοινωνήσει αρμοδίως με την εν λόγω εταιρεία, με σκοπό να την επιπλήξει και να μην παρατηρηθεί παρόμοιο περιστατικό στο μέλλον.

Μέχρι που έχουν δικαίωμα οι εισπρακτικές – ποια τα δικαιώματα του καταναλωτή

Όπως τονίζει στον KavalaNews.gr η δικηγόρος Καβάλας, Ειρήνη Ευσταθιάδου«οι εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων δύνανται να ενημερώνουν τους οφειλέτες για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους και να προβαίνουν σε διακανονισμό αυτών.

Σύμφωνα με το νόμο 4354/2015 μπορούν να ασκούν κάθε ένδικο βοήθημα και να προβαίνουν σε κάθε απαραίτητη δικαστική ενέργεια για την είσπραξη των απαιτήσεων (π.χ. διαταγή πληρωμής). Επίσης συμμετέχουν σε προπτωχευτικές διαδικασίες εξυγίανσης, πτωχευτικές διαδικασίες αφερεγγυότητας κλπ..

Επίσης, μπορούν να προσλαμβάνουν εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες οφειλές. Πρόκειται για τις ίδιες εταιρείες που διαχειρίζονται και τα κόκκινα δάνεια.»

Σε ό,τι αφορά τους ευάλωτους καταναλωτές, ο ΔΕΔΔΗΕ σημειώνει τα εξής:

«Στους Ευάλωτους Πελάτες παρέχονται από όλους τους Προμηθευτές Ηλεκτρικής Ενέργειας ειδικά μέτρα προστασίας, όπως είναι προθεσμία εξόφλησης Λογαριασμών Κατανάλωσης τουλάχιστον σαράντα ημερών, δυνατότητα τμηματικής και άτοκης εξόφλησης Λογαριασμών Κατανάλωσης, αναστολή της δυνατότητας του προμηθευτή να δώσει εντολή απενεργοποίησης μετρητή (διακοπής ρεύματος) λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών κατά την χειμερινή περίοδο (Νοέμβριο έως Μάρτιο) και κατά τη θερινή περίοδο (Ιούλιο και Αύγουστο), καθώς και αυστηρότερες προϋποθέσεις για την καταγγελία της σύμβασης προμήθειας εκ μέρους του προμηθευτή».

Συμπερασματικά, καταγράφηκαν οι εξής παρατυπίες:

  • ο ρόλος της εισπρακτικής ήταν να ενημερώσει για την οφειλή, όχι να απειλήσει με διακοπή ηλεκτροδότησης

  • ο καταναλωτής έχει κανονικά τη δυνατότητα και για διακανονισμό και για τμηματική εξόφληση

  • ο καταναλωτής είναι ΑμΕΑ, δικαιούχος ΚΟΤ κι ενταγμένος στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών που σημαίνει ότι κακώς οχλήθηκε για τέτοια οφειλή

  • δεν υπάρχει δυνατότητα διακοπής ηλεκτροδότησης μέσα στον Αύγουστο




ΔΑΟΚ Ορεστιάδας: Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς στον ‘Εβρο

Η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Ορεστιάδας ενημερώνει τους απασχολούμενους στον πρωτογενή τομέα της περιοχής του Βορείου Έβρου ότι τις επόμενες μέρες στην περιοχή μας θα υπάρχει πολύ υψηλός ή ακραίος κίνδυνος πυρκαγιών (κατηγορίες κινδύνου 4 και 5).

Για το λόγo αυτό παρακαλούνται οι αγρότες, κτηνοτρόφοι και μελισσοκόμοι της περιοχής, να αποφύγουν οποιαδήποτε ενέργεια που μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά (όπως: κάψιμο καλαμιάς, υπαίθριες εργασίες με μηχανήματα που προκαλούν σπινθήρες, κάπνισμα μελισσιών κ.α.), ενώ ταυτόχρονα πρέπει να λαμβάνουν όλα τα μέτρα αυτοπροστασίας για οποιαδήποτε εξωτερική εργασία.

Σε περίπτωση παραβίασης των μέτρων θα  αποδοθούν ποινικές ευθύνες ή και διοικητικές κυρώσεις, όπως μείωση ή και μηδενισμός των επιδοτήσεων της νέας ΚΑΠ.




Ενισχύονται οι περιπολίες στον Έβρο – Φόβοι ότι παράτυποι μετανάστες θα «εκμεταλλευτούν» τις φωτιές για να περάσουν στην Ελλάδα

Το ενδεχόμενο, να μεταφερθεί στην άλλη πλευρά του Έβρου, το λανθασμένο μήνυμα ότι λόγω των πυρκαγιών και της μεγάλης κινητοποίησης, χαλάρωσαν τα μέτρα φύλαξης στα σύνορα μας με την Τουρκία, προσπαθούν με κάθε τρόπο να αποτρέψουν οι επιτελείς του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Έτσι, με απόφαση του υπουργού Γιάννη Οικονόμου, θα μεταβεί στην ακριτική περιοχή, ο κλαδάρχης Αλλοδαπών και Προστασίας Συνόρων της ΕΛ.ΑΣ, προκειμένου όχι μόνο να μην μειωθούν οι περιπολίες και τα μέτρα στο ποτάμι, αλλά αντιθέτως να αυξηθούν, έτσι ώστε να αποκλειστεί κάθε πιθανότητα, παράτυποι μετανάστες να επιχειρήσουν να εισέλθουν στην χώρα.

Πληροφορίες του newsit.gr, αναφέρουν ότι πιθανότατα σε ομάδες μεταναστών, να μεταφέρθηκε σκοπίμως το μήνυμα της χαλάρωσης των μέτρων φύλαξης, ώστε να επιχειρήσουν να εισέλθουν σε ελληνικό έδαφος από την περιοχή του Έβρου.

Παράλληλα, η ελληνική Αστυνομία, συνδράμει με κλιμάκιο και μέσα, όπου χρειαστεί, όχι μόνο για να αποκλειστούν δρόμοι και να εκκενωθούν περιοχές που κινδυνεύουν από τις φλόγες, αλλά να βοηθήσουν και στο δύσκολο έργο του Ανακριτικού Τμήματος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, στη διερεύνηση των αιτιών των πολλαπλών σημερινών πυρκαγιών.

Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο που να οδηγεί στο ενδεχόμενο ενός οργανωμένου σχεδίου εμπρηστών, όμως όλα είναι υπό εξέταση και κανένας δεν μπορεί να αποκλείσει ότι σε κάποια σημεία οι εμπρηστές, να εκμεταλλεύτηκαν τα ακραία καιρικά φαινόμενα για να υλοποιήσουν τα αρρωστημένα τους σχέδια. Στόχος, είναι το συντομότερο δυνατόν να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια των πυρκαγιών και αν υπάρχουν υπεύθυνοι οι αξιωματικοί μέσω της έρευνας να τους τυλίξουν σε μια κόλλα χαρτί και να τους οδηγήσουν στην δικαιοσύνη.




Ενισχύονται οι περιπολίες στον Έβρο – Φόβοι ότι παράτυποι μετανάστες θα «εκμεταλλευτούν» τις φωτιές για να περάσουν στην Ελλάδα

Το ενδεχόμενο, να μεταφερθεί στην άλλη πλευρά του Έβρου, το λανθασμένο μήνυμα ότι λόγω των πυρκαγιών και της μεγάλης κινητοποίησης, χαλάρωσαν τα μέτρα φύλαξης στα σύνορα μας με την Τουρκία, προσπαθούν με κάθε τρόπο να αποτρέψουν οι επιτελείς του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Έτσι, με απόφαση του υπουργού Γιάννη Οικονόμου, θα μεταβεί στην ακριτική περιοχή, ο κλαδάρχης Αλλοδαπών και Προστασίας Συνόρων της ΕΛ.ΑΣ, προκειμένου όχι μόνο να μην μειωθούν οι περιπολίες και τα μέτρα στο ποτάμι, αλλά αντιθέτως να αυξηθούν, έτσι ώστε να αποκλειστεί κάθε πιθανότητα, παράτυποι μετανάστες να επιχειρήσουν να εισέλθουν στην χώρα.

Πληροφορίες του newsit.gr, αναφέρουν ότι πιθανότατα σε ομάδες μεταναστών, να μεταφέρθηκε σκοπίμως το μήνυμα της χαλάρωσης των μέτρων φύλαξης, ώστε να επιχειρήσουν να εισέλθουν σε ελληνικό έδαφος από την περιοχή του Έβρου.

Παράλληλα, η ελληνική Αστυνομία, συνδράμει με κλιμάκιο και μέσα, όπου χρειαστεί, όχι μόνο για να αποκλειστούν δρόμοι και να εκκενωθούν περιοχές που κινδυνεύουν από τις φλόγες, αλλά να βοηθήσουν και στο δύσκολο έργο του Ανακριτικού Τμήματος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, στη διερεύνηση των αιτιών των πολλαπλών σημερινών πυρκαγιών.

Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο που να οδηγεί στο ενδεχόμενο ενός οργανωμένου σχεδίου εμπρηστών, όμως όλα είναι υπό εξέταση και κανένας δεν μπορεί να αποκλείσει ότι σε κάποια σημεία οι εμπρηστές, να εκμεταλλεύτηκαν τα ακραία καιρικά φαινόμενα για να υλοποιήσουν τα αρρωστημένα τους σχέδια. Στόχος, είναι το συντομότερο δυνατόν να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια των πυρκαγιών και αν υπάρχουν υπεύθυνοι οι αξιωματικοί μέσω της έρευνας να τους τυλίξουν σε μια κόλλα χαρτί και να τους οδηγήσουν στην δικαιοσύνη.




Φωτιές στον Έβρο: Σε τρία μέτωπα οι μάχες -Κυβερνητικό κλιμάκιο στην περιοχή

Σε τρία μέτωπα μαίνονται οι φωτιές που καίνε στον Έβρο, καθώς ο νομός βρίσκεται ουσιαστικά σε έναν πύρινο κλοιό

Όσον αφορά την Αλεξανδρούπολη, οι φλόγες που καίνε για τρίτη ημέρα ανεξέλεγκτα, ενώ η κατάσταση δεν δείχνει να βελτιώνεται, καθώς τις προσπάθειες κατάσβεσης της φωτιάς από επίγειες και εναέριες δυνάμεις της Πυροσβεστικής δυσκολεύουν οι ενισχυμένοι άνεμοι.

Λίγο πριν τις 18:00, εστάλη μήνυμα του 112 στους κατοίκους της Αισύμης ώστε να εκκενώσουν με κατεύθυνση την Αλεξανδρούπολη.

Τα μηχανήματα του δήμου Αλεξανδρούπολης, της Περιφέρειας Έβρου και του Στρατού επιχειρούν μαζί με εθελοντές να περιορίσουν τις φλόγες και παράλληλα να δημιουργήσουν αντιπυρικές ζώνες. Ωστόσο, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Evros-News οι προσπάθειες αυτές δεν αρκούν για να σταματήσουν την καταστροφική μανία της φωτιάς.

iefimerida.gr

 




Ακρίβεια… στα πάντα: Το κουλούρι Θεσσαλονίκης έφτασε το ένα ευρώ

Η ακρίβεια επηρεάζει τις τιμές σε όλα τα προϊόντα, όπως και στα δημοφιλέστερα, όπως είναι το κουλούρι Θεσσαλονίκης.

Η αύξηση των αλεύρων παρέσυρε την τιμή του κουλουριού και του ψωμιού, ενώ από το φθινόπωρο αναμένονται νέες ανατιμήσεις.

Η τιμή του κουλουριού Θεσσαλονίκης, δε, έφτασε να πωλείται μέχρι και ένα ευρώ.

Τα αρτοποιία αδυνατούν να απορροφήσουν την αύξηση του κόστους παραγωγής των αρτοσκευασμάτων, ενώ σημαντική είναι ταυτόχρονα η μείωση της κατανάλωσης.

Προειδοποιούν πως αν δεν προχωρήσουν στις ανατιμήσεις θα αναγκαστούν να βάλουν «λουκέτο».

Επίσης, καταγγέλλουν μεγαλύτερη αύξηση των μεγάλων αλευροβιομηχανιών από τους οικογενειακούς μύλους.

Πρόσφατα η Ομοσπονδία Αρτοποιών ενημερώθηκε από τους προμηθευτές αλεύρων για επικείμενη αύξηση 7%-10% στις τιμές των αλεύρων.

Ο κλάδος των αρτοποιών θεωρεί αδικαιολόγητη και βιαστική την απόφαση της αλευροβιομηχανίας γι’ αυτές τις αυξήσεις την παρούσα χρονική στιγμή, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν αποθέματα.

Ως εκ τούτου, διατηρεί στάση αναμονής περιμένοντας τις εξελίξεις στην αγορά των αλεύρων.




Στο στόχαστρο της εφορίας όσοι δήλωσαν κάτω από 10.000 ευρώ

Οι ελεύθεροι επαγγελματίες που δηλώνουν εισοδήματα κάτω των 10.000 ευρώ μπαίνουν στο στόχαστρο της εφορίας αμέσως μετά το τέλος της διαδικασίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων που ολοκληρώνεται στις 31 Αυγούστου. Υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι και γενικότερα τα επαγγέλματα που εμπλέκονται με την οικοδομή, καθώς και οι εκμεταλλευτές ταξί είναι οι πρώτοι που θα περάσουν από ελεγκτικό «κόσκινο»

Με επτά στους δέκα επαγγελματίες να δηλώνουν εισοδήματα κάτω των 10.000 ευρώ, οι ανωτέρω θα είναι οι πρώτοι κλάδοι που θα ελεγχθούν εξονυχιστικά. Κάθε κλάδος θα ελεγχθεί ξεχωριστά από ειδική ομάδα ελεγκτών, οι οποίοι θα κάνουν «φύλλο και φτερό» τις φορολογικές δηλώσεις των επαγγελματιών, τις δηλώσεις ΦΠΑ που έχουν υποβάλει, τις επιστροφές φόρου που έχουν λάβει, τα στοιχεία που εμφανίζονται στα myDATA, τα περιουσιακά στοιχεία τους, τις δαπάνες διαβίωσης, μέχρι και τις ενισχύσεις που έλαβαν την περίοδο της πανδημίας.

Οι επαγγελματίες που θα ελεγχθούν θα επιλεγούν με βάση κριτήρια ανάλυσης κινδύνου, ενώ για τον έλεγχό τους θα χρησιμοποιηθούν οι έμμεσες τεχνικές ελέγχου. Σημειώνεται ότι η χρήση των έμμεσων τεχνικών ελέγχου οδηγεί στον προσδιορισμό του φορολογητέου εισοδήματος του φορολογουμένου μέσω της ανάλυσης της οικονομικής του κατάστασης, κάνοντας χρήση πληροφοριών από διάφορες πηγές, πέρα από τη δήλωση και τα επίσημα βιβλία και στοιχεία του. Ενεργοποιούνται κυρίως σε περιπτώσεις όπου υπάρχει:

• Αδικαιολόγητη αύξηση περιουσιακών στοιχείων.

• Δαπάνες που δεν δικαιολογούνται από τα δηλωθέντα εισοδήματα (ατομικά ή/και οικογενειακά των φυσικών προσώπων).

• Υποψία/ένδειξη ότι το πραγματικό εισόδημα είναι μεγαλύτερο του δηλωθέντος.

• Ζημιογόνο αποτέλεσμα που δηλώνεται από φυσικά πρόσωπα – μέλη εταιρειών.

Ελεγχοι σε νησιά

Το φετινό καλοκαίρι, όπως δείχνουν τα στοιχεία, καταγράφεται οργασμός ελέγχων αλλά και παραβάσεων. Πηγές του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών καθώς και στελέχη της ΑΑΔΕ κάνουν λόγο για ρεκόρ προστίμων και λουκέτων κυρίως στους τουριστικούς προορισμούς.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το τελευταίο διάστημα οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ έχουν επικεντρώσει το ενδιαφέρον τους σε δύο νησιά των Κυκλάδων και συγκεκριμένα στην Πάρο και την Ανδρο, όπου η φοροδιαφυγή έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.

Σχεδόν τα μισά καταστήματα στη Χώρα της Ανδρου βρέθηκαν με παραβάσεις και επιβλήθηκαν πρόστιμα και 48ωρα λουκέτα, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά, όπως μαρτυρούν κάτοικοι του νησιού. Τα ηλεκτρονικά εργαλεία που έχει στη διάθεσή του ο ελεγκτικός μηχανισμός παρέχουν τη δυνατότητα στους ελεγκτές να πηγαίνουν στοχευμένα σε όσες επιχειρήσεις φαίνεται να έχουν πραγματοποιήσει συναλλαγές με POS, χωρίς ωστόσο να έχουν εκδώσει τις σχετικές αποδείξεις.

Οπως αναφέρουν πηγές του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, δεν αποκλείεται να αλλάξει το ποινολόγιο της εφορίας και τα πρόστιμα να γίνουν ακόμη πιο αυστηρά για όσους δεν εκδίδουν και δεν διαβιβάζουν τις αποδείξεις στην ΑΑΔΕ. Σημειώνεται ότι τα στοιχεία από τα τερματικά POS βρίσκονται στη διάθεση της ΑΑΔΕ σε διάστημα 24 ωρών από τη συναλλαγή.

Το φετινό καλοκαίρι αναμένεται ρεκόρ προστίμων και λουκέτων, καθώς 1.200 ελεγκτές της ΑΑΔΕ είναι επί ποδός

Οπως προαναφέρθηκε, το τελευταίο διάστημα καταγράφεται ρεκόρ λουκέτων, εξέλιξη που οφείλεται στο γεγονός ότι και οι 1.200 ελεγκτές της ΑΑΔΕ είναι επί ποδός. Παράλληλα φέτος έχουν αλλάξει και οι συνθέσεις των κλιμακίων των ελεγκτών. Μπορεί ένα κλιμάκιο από την Κατερίνη της Κεντρικής Μακεδονίας να διενεργήσει έλεγχο στη Βάρκιζα και ένα συνεργείο από τη Θεσσαλονίκη να βρεθεί στην Πάτρα. Αυτές οι αλλαγές οδήγησαν στον εντοπισμό περισσότερων περιπτώσεων φοροδιαφυγής, καθώς η εντοπιότητα φαίνεται ότι δημιουργούσε προβλήματα.

Σαρώνουν το Ιντερνετ

Ελεγχοι όμως διενεργούνται και από τα κεντρικά γραφεία της ΑΑΔΕ. Οι ελεγκτές με λέξεις-κλειδιά ξεψαχνίζουν το Διαδίκτυο για να εντοπίσουν εστίες φοροδιαφυγής. Ενδεικτική είναι η περίπτωση ελέγχου σε εταιρεία διοργάνωσης γάμων. Ολα ξεκίνησαν μετά τις κριτικές πελατών στη σχετική ιστοσελίδα (διοργάνωσης γάμων), όπου οι ελεγκτές αποφάσισαν να ελέγξουν τη συγκεκριμένη επιχείρηση και να καταλογίσουν πρόστιμα για μη έκδοση αποδείξεων.

Κύκλωμα στην Αθήνα

Μπορεί οι έλεγχοι να έχουν επικεντρωθεί στα νησιά του Αιγαίου, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι στις υπόλοιπες περιοχές έχουν σταματήσει. Μόλις χθες η φορολογική διοίκηση έφερε στην επιφάνεια μεγάλη υπόθεση με κύκλωμα εικονικών τιμολογίων που διακίνησε, το 2019 και το 2020, συνολικά 5.271 εικονικά τιμολόγια, η συνολική καθαρή αξία των οποίων υπερβαίνει τα 48 εκατ. ευρώ.

Το κύκλωμα που εντόπισε η ΑΑΔΕ λειτουργούσε με βάση δύο ατομικές επιχειρήσεις: η μία με αντικείμενο ψυκτικές εργασίες και έδρα το Ναύπλιο και η άλλη με αντικείμενο την εκμετάλλευση κτήματος για διενέργεια εκδηλώσεων και έδρα την Αθήνα.

Οι δύο επιχειρήσεις, το 2019, τροφοδότησαν με 2.165 εικονικά τιμολόγια, καθαρής αξίας 15,3 εκατ. ευρώ, πλέον ΦΠΑ 3,7 εκατ. ευρώ, τις εξής δύο επιχειρήσεις, με τον ίδιο διαχειριστή: μια μονοπρόσωπη ΕΠΕ με αντικείμενο την κατασκευή οικιστικών κτιρίων και έδρα την Αθήνα και μια μονοπρόσωπη ΙΚΕ με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών φύλαξης και έδρα την Αθήνα. Αυτές οι επιχειρήσεις χρησιμοποίησαν τα εικονικά τιμολόγια τόσο για να καλύψουν έσοδα από την έκδοση εικονικών φορολογικών στοιχείων σε τρίτους, όσο και για να μειώσουν τα φορολογητέα έσοδά τους. Για όλες τις περιπτώσεις έχουν ασκηθεί μηνυτήριες αναφορές. Παράλληλα έχουν αποσταλεί πληροφοριακά δελτία στις αρμόδιες ΔΟΥ και ΕΛΚΕ για το σύνολο των 344 οντοτήτων, που ήταν οι τελικοί αποδέκτες των εκδοθέντων εικονικών φορολογικών στοιχείων.

kathimerini.gr

 




Βενζίνη: «Κανόνας» η τιμή πάνω από τα 2 ευρώ – Ακριβότερη η επιστροφή των εκδρομέων

Στα ύψη βρίσκεται και πάλι η τιμή της βενζίνης η οποία έχει ξεπεράσει τα 2 ευρώ όχι μόνο στα νησιά αλλά και σε περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας, εκτινάσσοντας έτσι το κόστος των διακοπών.

Ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Πρατηριούχων και Εμπόρων Καυσίμων, Γιώργος Ασμάτογλου μίλησε στον κανάλι του OPEN όπου ανέφερε: «Στα μεγάλα αστικά κέντρα βρισκόμαστε μία ανάσα από τα δύο ευρώ. Είναι εύλογο, λοιπόν, και οι αποστάσεις αυτές που καλύπτονται με οδικές μεταφορές, όπως η Ευρυτανία και το Καρπενήσι, να έχουν ξεπεράσει τα δύο ευρώ».

Όπως μάλιστα συμπλήρωσε: «σήμερα, σε μία εκτίμηση μέσης τιμής, η τιμή έχει φθάσει στο 1,98 ευρώ στα μεγάλα αστικά κέντρα. Έχει ακριβύνει πολύ το προϊόν το τελευταίο διάστημα».

Δείτε στην παρακάτω gallery που ακολουθεί τις 15 περιφέρειες όπου η βενζίνη ξεπέρασε τα 2 ευρώ στις 15 Αυγούστου:

 

Ακριβότερα θα κοστίσει η επιστροφή των εκδρομέων

Συνεχίζοντας ο κ. Ασμάτογλου εκτίμησε ότι οι τιμές από αύριο-μεθαύριο θα είναι ακόμα πιο υψηλές. Ερωτηθείς με τι τιμές θα επιστρέψουν από τις διακοπές τους οι εκδρομείς του Αυγούστου, ήταν ξεκάθαρος: «Οπωσδήποτε θα είναι ακριβότερο το προϊόν».

Από την πλευρά του και ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, μιλώντας στην εκπομπή τόνισε: «Όλα συγκλίνουν στο ότι οι τιμές των καυσίμων στο επόμενο διάστημα θα είναι ακόμη υψηλότερες».

«Τα Pass βοηθούν, αλλά δεν λύνουν το πρόβλημα. Δεν θα αλλάξουν οι τιμές των προϊόντων όσο τα καύσιμα είναι σε αυτά τα ύψη και απλά το Pass διευκολύνει», πρόσθεσε, τονίζοντας ότι «άλλη λύση από τη μείωση του φόρου ειδικής κατανάλωσης και του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης, δεν υπάρχει».

11 λεπτά πάνω σε έναν μήνα

Η τιμή χονδρικής στις 15 Ιουλίου ήταν 1,736 ευρώ/λίτρο (προ ΦΠΑ) και ακριβώς έναν μήνα μετά, στις 15 Αυγούστου, έφθασε το 1,847 ευρώ/λίτρο (προ ΦΠΑ). Αντίστοιχα, οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου έναν μήνα πριν ήταν 80 δολάρια/βαρέλι και στις 15 Αυγούστου 85 δολάρια/βαρέλι. Δηλαδή, μέσα σε έναν μήνα η αύξηση της τιμής του πετρελαίου στις διεθνείς αγορές ήταν 5 δολάριο/βαρέλι, δηλαδή 4,5 ευρώ (0,028 ευρώ/λίτρο).

«Έχουμε μία δυσανάλογη αύξηση, μία πολύ μεγάλη αύξηση στο διυλισμένο προϊόν(…) Παρά το ότι δεν υπάρχει ζήτηση από την Ευρώπη, αυξάνονται οι τιμές του διυλισμένου προϊόντος», τόνισε ο κ. Ασμάτογλου.




Η συζήτηση της Κατερίνας Σακελλαροπούλου με 12 γυναίκες από τον Έβρο

Με δώδεκα γυναίκες, δέκα χριστιανές και δύο μουσουλμάνες, που εκπροσωπούν την Κοινωνία των Πολιτών στον νομό Εβρου, συναντήθηκε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου…

«Τους Θρακιώτες συνοδεύει μία φήμη αξιοσύνης και δύναμης και θέλω να ακούσω από σας, που ζείτε την καθημερινότητα εδώ, πώς είναι σήμερα η Θράκη για μία σύγχρονη γυναίκα και τι προκλήσεις παρουσιάζει. Χαίρομαι και συγκινούμαι που είμαι εδώ», είπε η Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ανοίγοντας τη συζήτηση, στην αίθουσα του Εθνολογικού Μουσείου Θράκης στην Αλεξανδρούπολη.

«Κι εμείς χαιρόμαστε που σας γνωρίζουμε από κοντά», της απάντησαν οι γυναίκες και εξέφρασαν τη χαρά και την ικανοποίησή τους επειδή Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι γυναίκα και, μάλιστα, Θρακιώτισσα (από τη Σταυρούπολη Ξάνθης), και έχουν την τιμή να συνομιλούν μαζί της.

Με τη σειρά τους συστήθηκαν και μίλησαν για την οικογενειακή κατάστασή τους, τον τρόπο που μεγαλώνουν τα παιδιά τους οι μητέρες (κάποιες πολύτεκνες), την απασχόληση που έχουν, τις δραστηριότητες που αναπτύσσουν στον πολιτισμό ή σε άλλους τομείς, τις αγωνίες και τις σκέψεις τους.

Αναφέρθηκαν σε μία σειρά από δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στον Έβρο. Έθεσαν το ζήτημα της ανεργίας, λέγοντας ενδεικτικά πώς γυναίκες μέχρι 40 ετών, στην παραγωγική ηλικία τους, δεν έχουν διέξοδο απασχόλησης και ο τόπος φθίνει.

Όσες ζουν στον βόρειο Έβρο σημείωσαν ότι εκεί τα προβλήματα είναι μεγαλύτερα και ζήτησαν από την πολιτεία να δείξει ειδική μέριμνα για την περιοχή τους. Παρά τις όποιες αντιξοότητες, όλες δήλωσαν αποφασισμένες να συνεχίσουν με δυναμισμό και να προχωρήσουν σε νέες συνέργειες για να γίνουν καλύτερα τα πράγματα στον τόπο που ζουν και αγαπούν.

Μέσα από τον διάλογο αναδείχθηκε ο δυναμισμός των εν λόγω γυναικών και το αισιόδοξο μήνυμα που έστειλαν ήταν για ένα καλύτερο μέλλον στην περιοχή του Έβρου, μέσα από τις νέες ευκαιρίες που δημιουργούνται.

Όπως τόνισαν, ένα στοιχείο που προκαλεί αισιοδοξία είναι η ανάπτυξη η οποία παρατηρείται τα τελευταία χρόνια γύρω από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και τους αγωγούς μεταφοράς ενέργειας και εξέφρασαν την ελπίδα ότι αυτή θα αποτυπωθεί τόσο στην οικονομία όσο και σε άλλους τομείς.

Περιέγραψαν, επίσης, τους τρόπους και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες, εκτός από την απασχόλησή τους, αναλαμβάνουν ή συμμετέχουν σε εθελοντικές πρωτοβουλίες για τη διατήρηση και ανάδειξη της τοπικής παράδοσης, όπως και για την αξιοποίηση παλαιών κτιρίων για πολιτιστικές δράσεις.

«Εμείς οι γυναίκες μπορούμε να κάνουμε πάρα πολλά», επεσήμανε μία από τις γυναίκες, με την κ. Σακελλαροπούλου να τις διαβεβαιώνει πως παίρνει δύναμη από το παράδειγμα τους.

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας εντυπωσιάστηκε από αυτά που έχουν επιτύχει στην πρωτογενή παραγωγή, στην αυτοδιοίκηση, στην εκπαίδευση, στον πολιτισμό και αλλού και τις συνεχάρη.

Κάποιες από τις γυναίκες πρόσφεραν στην κ. Σακελλαροπούλου προϊόντα δικής τους παραγωγής.

Την ιδέα για τη συνάντηση είχε η ιδρύτρια και πρόεδρος του Εθνολογικού Μουσείου Θράκης, Αγγέλα Γιαννακίδου, η οποία την προετοίμασε, ήταν παρούσα, καλωσόρισε τις γυναίκες και συντόνισε τη συζήτηση.

newsit.gr

 




Πρόταση του ΑΚΚΕΛ για την αντιμετώπιση των επικίνδυνων λαθροδιακινητών στον Έβρο

Το τελευταίο διάστημα στον Έβρο το φαινόμενο με λαθροδιακινητές να οδηγούν στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας είναι πλέον καθημερινό, θρηνούμε ήδη τρεις νεκρούς

Στο ΑΚΚΕΛ παρακολουθώντας το φαινόμενο συμπεράνουμε τα εξής: σχεδόν όλα τα οχήματα είναι κλεμμένα για να μην κατασχεθούν τα οχήματα των διακινητών, από την Αθήνα τα οποία έρχονται στον Έβρο “φορτώνουν” και επιστρέφουν στην Αθήνα”.

Εάν αυτά το οχήματα εντοπίζονταν και συλλαμβάνονταν οι διακινητές πριν καν φτάσουν στον Έβρο, θα σταματούσε εν μέρει το φαινόμενο. Η λύση υπάρχει, είναι οικονομική 1950€ η συσκευή και την χρησιμοποιεί ήδη η Ελληνική Αστυνομία. Και επειδή γίνεται τελευταία πολύς λόγος για καρφιά ή αναδυόμενα κολωνάκια, αυτό το σύστημα θα μπορούσε αυτόματα να ενεργοποιεί τέτοια μέσα.

Το ΑΚΚΕΛ λοιπόν προτείνει την αγορά και τοποθέτηση σε όλους τους σταθμούς διοδίων από Θεσσαλονίκη έως Έβρο (6 σταθμοί επί 1950€ κόστος 11.700€) του συστήματος αυτόματης αναγνώρισης πινακίδων ANPR.

 Σύστημα Αυτόματης Αναγνώρισης Πινακίδων Οχημάτων (Αutomatic Number Plate Recognition – ANPR).

Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί ειδικές κάμερες που μπορούν να διαβάσουν και να αναγνωρίσουν αυτόματα τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων και να τις συγκρίνουν με μια βάση δεδομένων κλεμμένων οχημάτων.

Έτσι, αν εντοπίσουν κάποιο όχημα που φέρεται να έχει κλαπεί, ειδοποιούν τις αρχές για να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Το σύστημα ANPR χρησιμοποιείται ήδη από την Ελληνική Αστυνομία σε 30 περιπολικά και σε τρία επιχειρησιακά κέντρα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τα Ιωάννινα.

Μέσα σε περίπου 1,5 μήνα, το σύστημα έχει εντοπίσει περισσότερα από 600 κλεμμένα αυτοκίνητα https://aade.gr/mycar. Το σύστημα ANPR μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για έλεγχο πρόσβασης σε χώρους στάθμευσης, κατοικημένες περιοχές, περιοχές περιορισμένης πρόσβασης οχημάτων κ.λπ. Γι’ αυτό το σκοπό, μπορεί να συνδυαστεί με αυτόματες μπάρες, βυθιζόμενα κολωνάκια, λογισμικό διαχείρισης και βάση δεδομένων.

Φυσικά το ΑNPR λύνει ένα μέρος του προβλήματος και όχι το πρόβλημα. Η λύση του μεταναστευτικού απαιτεί πολιτική βούληση που δεν υπάρχει από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, που όπως μας λέει ο πρωθυπουργός με την μετανάστευση θα λύσει το μεγάλο πρόβλημα του δημογραφικού.

Θα αντικαταστήσει δηλαδή τον Ελληνικό πληθυσμό με λαθρομετανάστες. Θα πρέπει να αυξηθούν οι ποινές και στους διακινητές και σε όσους εισέρχονται λαθραία στην χώρα. Κανένα δικαίωμα ασύλου σε όποιον παραβιάζει τα σύνορα του κράτους.

Ενίσχυση των ελέγχων, συνεργασία με τις γειτονικές χώρες που έχουν το ίδιο πρόβλημα και δημιουργία δυνάμεων πολιτοφυλακής, που όχι μόνο θα συμβάλει στην φύλαξη των συνόρων, αλλά θα ωφελήσει οικονομικά τις ακριτικές περιοχές.

Το βασικότερο όμως είναι η ενίσχυση της διεθνούς συνεργασίας και αλληλεγγύης, της προώθησης κοινών πρωτοβουλιών για την παροχή βοήθειας στις χώρες προέλευσης του προβλήματος και στις πρώτες χώρες διέλευσης των λαθρομεταναστών, το κακό πρέπει να το χτυπάς στην ρίζα και όχι να κόβεις απλά κλαριά όταν αυτό θεριέψει.




«Φωτιά» τα ενοίκια: Πού φτάνουν έως και τα 17 ευρώ το τ.μ., πού υπάρχουν ευκαιρίες

Σταθερά σε υψηλά επίπεδα παραμένουν οι ζητούμενες τιμές μακροχρόνιας μίσθωσης των ακινήτων στην Αθήνα και σε πολλές περιπτώσεις, ιδίως σε περιοχές όπως το Μετς, το Κουκάκι, το Ψυρρή και το Παγκράτι, αγγίζουν ακόμη και τα 17€/τ.μ. (!).

Ελάχιστες είναι οι εξαιρέσεις των ζητούμενων μισθωμάτων με οριακά κάτω από 10€/τ.μ., κυρίως σε περιοχές όπως Πλατεία Αμερικής, Μεταξουργείο και Κάτω Ιλίσια, για ακίνητα μερικώς ή μη ανακαινισμένα, ενώ στην «κούρσα» των ραγδαίων αυξήσεων έχει μπει και ο άλλοτε «οικονομικός» Πειραιάς.

Όπως εξηγεί στο iefimerida.gr ο πρόεδρος του Πανελλαδικού Κτηματομεσιτικού Δικτύου E Real Estates, Θεμιστοκλής Μπάκας, στις υψηλές ζητούμενες τιμές μίσθωσης συντελεί η μικρή διαθεσιμότητα ακινήτων προς μίσθωση σε συνάρτηση με την αυξανόμενη ανάγκη για ανεύρεση ακινήτων, καθώς και το γεγονός ότι τα ακίνητα που διατίθενται είναι επί των πλείστων πλήρως ανακαινισμένα, επιπλωμένα και με το σύνολο των οικοσυσκευών.

«Θεωρούμε ότι αν οι ιδιοκτήτες επιθυμούν πραγματικά να επιστρέψουν στις μακροχρόνιες – παραδοσιακές μισθώσεις, μισθώνοντας το ακίνητό τους και όχι να παραμείνει ξενοίκιαστο για μεγάλο χρονικό διάστημα και να μην εισπράττουν “σίγουρα” το μηνιαίο τους μίσθωμα, θα πρέπει να εξετάσουν από την αρχή τις ζητούμενες τιμές ενοικίασης ιδιαίτερα όταν στοχεύουν να το εκμισθώσουν σε φοιτητή», αναφέρει ο κ. Μπάκας.

Αυξητικές τάσεις και στον Πειραιά
Την αυξητική τάση ακολουθεί και ο Πειραιάς που τα προηγούμενα χρόνια αποτελούσε μια οικονομική λύση για πολλούς φοιτητές. Οι τιμές σε πολλές περιπτώσεις καταγράφονται ραγδαίες αυξήσεις των ζητούμενων τιμών ενοικίασης σε σχέση με το 2020.

Συγκεκριμένα, στην περιοχή Αγία Σοφία κατοικία 30τμ-40τμ είχε ζητούμενο μίσθωμα 250€/μήνα, πλέον, επιπλωμένο διαμέρισμα 30τμ-40τμ στην ίδια περιοχή έχει ζητούμενο μίσθωμα 500€/μήνα. Παρόμοια η εικόνα σε μικρότερα διαμερίσματα 30τ.μ.-40 τ.μ. στο κέντρο του Πειραιά, όπου η ζητούμενη τιμή μίσθωσης το 2020 ήταν 240€/μήνα και πλέον διαμορφώνεται στα 390€/μήνα.

 

Ενδεχόμενη αποκλιμάκωση των ενοικίων από τα τέλη Σεπτεμβρίου
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του E- Real Estates, «αποκλιμάκωση των ζητούμενων μισθωμάτων, ευελπιστούμε ότι θα καταγραφεί μετά το πέρας της καλοκαιρινής σεζόν και ενδεχόμενης επιστροφής ακινήτων από τις βραχυχρόνιας μισθώσεις, στις μακροχρόνιες – συμβατικές».

Τη δεδομένη χρονική στιγμή, πάντως, καταγράφεται ραγδαία αύξηση εγγραφών νέων ακινήτων σε πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης λόγω της υψηλής ζήτησης τη φετινή χρονιά. Είναι ενδεικτικό ότι η δυναμική των βραχυχρόνιων μισθώσεων στον Δήμο Αθηναίων αριθμούσε 9.521 αυτοτελή ακίνητα/διαμερίσματα (όχι δωμάτια) στα τέλη του Ιουνίου και σήμερα φτάνει τα 10.225, σύμφωνα με στοιχεία που προκύπτουν από την AirDNA.

Πηγή:  iefimerida.gr




Εξαπάτησαν ηλικιωμένη στην Καβάλα – Πήραν 30.000 ευρώ

Με τη γνωστή μέθοδο της τηλεφωνικής απάτης ενός δήθεν ατυχήματος που είχε συγγενικό της πρόσωπο, σπείρα αγνώστων εξαπάτησε χθες στην Καβάλα ηλικιωμένη

Η οποία τους πίστεψε και τους έδωσε 30.000 ευρώ. 

Για τη δήθεν χειρουργική επέμβαση που έπρεπε να γίνει. Αρχικά της ζήτησαν διπλάσιο ποσό! Η 80χρονη γυναίκα ζει στην Καβάλα μαζί με τον 85χρονο σύζυγό της. 

Το περιστατικό που έγινε χθες το μεσημέρι, καταγγέλθηκε εκ των υστέρων και ερευνήθηκε από την Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας.




Σήμερα καταβάλλεται το «μπόνους» 300 ευρώ σε επιπλέον 2.434 μακροχρόνια ανέργους που κατάρτισαν Ψηφιακό Ατομικό Σχέδιο Δράσης

Σήμερα, Τετάρτη 9 Αυγούστου 2023, καταβάλλεται από τη ΔΥΠΑ η εφάπαξ παροχή 300 ευρώ σε επιπλέον 2.434 μη επιδοτούμενους μακροχρόνια ανέργους που κατάρτισαν Ψηφιακό Ατομικό Σχέδιο Δράσης (Ψηφιακό ΑΣΔ)

Συνολικά, έως τώρα η παροχή έχει καταβληθεί σε 71.173  δικαιούχους.Οι πληρωμές εμφανίζονται στους λογαριασμούς των δικαιούχων εντός 1-2 εργάσιμων ημερών μετά την καταβολή τους.

Το «μπόνους» θεσμοθετήθηκε με τον νόμο «Δουλειές Ξανά» (ν. 4921/2022), με στόχο την ενεργοποίηση των μακροχρόνια ανέργων μέσω της δημιουργίας επικαιροποιημένου Ψηφιακού ΑΣΔ, βάσει του οποίου θα μπορούν να κατευθυνθούν σε δράσεις ανάπτυξης της απασχολησιμότητάς τους και εύρεσης εργασίας.

Υπενθυμίζεται ότι δικαιούχοι της νέας παροχής είναι οι μακροχρόνια άνεργοι που:

  • Έχουν συμπληρώσει συνεχόμενη εγγεγραμμένη ανεργία άνω των 5 ετών και κατόπιν καταρτίζουν Ψηφιακό ΑΣΔ και
  • Έχουν εισόδημα έως 16.000 ευρώ οι άγαμοι, 24.000 ευρώ οι έγγαμοι (προσαυξανόμενο κατά 3.000 ευρώ ανά τέκνο) ή 27.000 ευρώ οι μονογονεϊκές οικογένειες (προσαυξανόμενο κατά 3.000 ευρώ ανά τέκνο).

Η διαδικασία για την καταβολή της παροχής έχει ως εξής:

  • Οι δυνητικά δικαιούχοι εισέρχονται στην πλατφόρμα με κωδικούς TaxisNet:

https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/anergia/ephapax-khrematike-parokhe-gia-anergous

  • Καταχωρούν ή επικαιροποιούν τα στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού (IBAN) για την καταβολή της παροχής, καθώς και την οικογενειακή τους κατάσταση
  • Η ΔΥΠΑ ελέγχει την πλήρωση των προϋποθέσεων αυτεπάγγελτα (διάστημα ανεργίας και Ψηφιακό ΑΣΔ), καθώς και μέσω διασταύρωσης με τα στοιχεία αρμόδιων φορέων (ΑΑΔΕ, ΗΔΙΚΑ)
  • Η καταβολή γίνεται αυτόματα στους λογαριασμούς των δικαιούχων
  • Επισημαίνεται ότι μόνο όσοι είναι μακροχρόνια άνεργοι πάνω από 5 έτη και καταρτίσουν Ψηφιακό ΑΣΔ μπορούν να εισέλθουν στην πλατφόρμα και να καταχωρίσουν ΙΒΑΝ.

Όσοι άνεργοι έχουν ήδη καταρτίσει Ατομικό Σχέδιο Δράσης (ΑΣΔ) θα πρέπει να το μετατρέψουν σε Ψηφιακό ΑΣΔ. Συγκεκριμένα, εισέρχονται με κωδικούς TaxisNet στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες (eservices) της ΔΥΠΑ και επιβεβαιώνουν ή επικαιροποιούν τα στοιχεία του ΑΣΔ, ώστε να μετατραπεί σε Ψηφιακό ΑΣΔ.

Όσοι άνεργοι δεν έχουν ήδη καταρτίσει ΑΣΔ θα πρέπει να κλείσουν ραντεβού με εργασιακό σύμβουλο στο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) της περιοχής τους, είτε μέσω τηλεδιάσκεψης (MyDYPAlive) είτε δια ζώσης.

Για να κλείσουν ραντεβού μέσω τηλεδιάσκεψης, οι άνεργοι θα πρέπει να επισκεφτούν την ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-ton-organismo-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed

Για να κλείσουν ραντεβού δια ζώσης, οι άνεργοι θα πρέπει να επισκεφτούν την ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-organismou-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε:

https://www.dypa.gov.gr/




Τα 7 «ανοιχτά» προγράμματα της ΔΥΠΑ – 26.000 διαθέσιμες επιδοτούμενες θέσεις εργασίας με επιχορήγηση έως 17.000 ευρώ ανά θέση

Η ΔΥΠΑ ενημερώνει ότι αυτό το χρονικό διάστημα υλοποιούνται 7 προγράμματα επιδότησης της εργασίας για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, που καλύπτουν όλες τις ηλικιακές ομάδες ανέργων και όλη την επικράτεια, με ποσοστά επιχορήγησης έως 100% και συνολική επιδότηση έως 17.000 ευρώ ανά θέση. Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή υπάρχουν 38.500 διαθέσιμες θέσεις στις εξής δράσεις:

  1. Πρόγραμμα δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας για την πρόσληψη ανέργων που αντιμετωπίζουν σημαντικά εμπόδια στην ένταξη ή επανένταξή τους στην αγορά εργασίας. Η επιχορήγηση καλύπτει έως το 75% του μισθού και των εισφορών για 12-24 μήνες, έως 16.800 ευρώ ανά νέα θέση εργασίας. Οι διαθέσιμες θέσεις ανέρχονται στις 8.000.
  2. Πρόγραμμα δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας για την πρόσληψη μακροχρόνια ανέργων 45 ετών και άνω. Η επιχορήγηση καλύπτει έως το 80% του μισθού και των εισφορών για 18 μήνες, έως 13.709 ευρώ ανά νέα θέση εργασίας. Οι διαθέσιμες θέσεις ανέρχονται στις 7.000.
  3. Πρόγραμμα δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, με έμφαση στον τομέα της πράσινης οικονομίας και τις γυναίκες, για την πρόσληψη ανέργων όλων των ηλικιών. Η επιχορήγηση καλύπτει έως το 80% του μισθού και των εισφορών για 15 μήνες, έως 12.264 ευρώ ανά νέα θέση εργασίας. Οι διαθέσιμες θέσεις ανέρχονται στις 4.000.
  4. Πρόγραμμα απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας για άνεργους νέους έως 29 ετών, στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, με 100% επιδότηση. Η ΔΥΠΑ καταβάλλει απευθείας στους ωφελούμενους μηνιαία αποζημίωση ίση με τον κατώτατο μισθό (με πλήρεις ασφαλιστικές εισφορές) για 7 μήνες. Οι διαθέσιμες θέσεις ανέρχονται στις 3.000.
  5. Πρόγραμμα δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας για την πρόσληψη ανέργων ηλικίας 56 ετών και άνω, που ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα επιχορήγησης για την απασχόληση μακροχρόνια ανέργων, ηλικίας 55 ετών και άνω. Η επιχορήγηση μισθού και εισφορών ανέρχεται σε 715 ευρώ μηνιαία για 15 μήνες, έως 8.580 ευρώ ανά νέα θέση εργασίας. Οι διαθέσιμες θέσεις ανέρχονται στις 3.000.
  6. Πρόγραμμα δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας για την πρόσληψη ανέργων 30-66 ετών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η επιχορήγηση καλύπτει έως το 70% του μισθού και των εισφορών για 12 μήνες με δυνατότητα επέκτασης για άλλους 12, έως 17.170 ευρώ ανά θέση εργασίας. Οι διαθέσιμες θέσεις ανέρχονται στις 700.
  7. Πρόγραμμα απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας για άνεργους νέους, 18-30 ετών,στη Βόρεια Εύβοια, με 100% επιδότηση. Η ΔΥΠΑ καταβάλλει απευθείας στους ωφελούμενους μηνιαία αποζημίωση ίση με τον κατώτατο μισθό (με πλήρεις ασφαλιστικές εισφορές) για 7 μήνες. Οι διαθέσιμες θέσεις ανέρχονται στις 300.

Η διαδικασία συμμετοχής για τις επιχειρήσεις είναι απλή:

  1. Οι επιχειρήσεις υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση μέσωgov.gr

https://www.gov.gr/ipiresies/epikheirematike-drasterioteta/apaskholese-prosopikou/summetokhe-epikheireseon-ergodoton-se-programmata-katartises-anergon

  1. Οι επιχειρήσεις προσδιορίζουν τον αριθμό των θέσεων, τις ειδικότητες και τα απαιτούμενα προσόντα
  2. H ΔΥΠΑ επιβεβαιώνει ότι η επιχείρηση πληροί τις προϋποθέσεις
  3. Οι εργασιακοί σύμβουλοι της ΔΥΠΑ υποδεικνύουν στην επιχείρηση υποψηφίους σύμφωνα με τααπαιτούμενα προσόντα της θέσης
  4. Η επιχείρηση επιλέγει μεταξύ των υποψηφίων και κάνει πρόσληψη

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τον ιστότοπο της ΔΥΠΑ

https://www.dypa.gov.gr/proghrammata-anoikhta

 




Σαρωτικοί έλεγχοι σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες – Λουκέτα και πρόστιμα έως και 500.000 ευρώ σε όσους φοροδιαφεύγουν

Ηλεκτρονικό δίχτυ απλώνουν οι υπηρεσίες της ΑΑΔΕ προκειμένου να εντοπίσουν μέρος της φοροδιαφυγής, η οποία και ακολουθεί συγκεκριμένες οδούς. Έτσι λοιπόν στήνονται παγίδες τόσο σε ελληνικές, όσο και σε ξένες ηλεκτρονικές πλατφόρμες προκειμένου να εντοπιστούν αδήλωτα εισοδήματα

Στο στόχαστρο των ελεγκτικών αρχών είναι οι πλατφόρμες που εκμισθώνουν ακίνητα τύπου Airbnb, που πωλούν αγαθά (ρούχα, παπούτσια, καλλυντικά) ή προσωπικές υπηρεσίες και οι οποίες αποφεύγουν συστηματικά να εκδώσουν αποδείξεις και ως εκ τούτου να δηλώσουν τα πραγματικά τους εισοδήματα στην Εφορία.

Έτσι λοιπόν όλες οι ψηφιακές πλατφόρμες από την Airbnb μέχρι την Amazon μέχρι το Skroutz, το efood και το douleutaras θα είναι πλέον υποχρεωμένες να διαβιβάζουν στην ΑΑΔΕ τα δεδομένα των συναλλαγών που πραγματοποιούν οι χρήστες τους.

Στη συνέχεια ο φοροελεγκτικός μηχανισμός και αφού θα έχει στα χέρια ένα τεράστιο αρχείο με πληροφορίες, θα διενεργεί διασταυρώσεις στοιχείων, ενώ προβλέπονται κοινοί και ταυτόχρονοι έλεγχοι με τις φορολογικές αρχές των άλλων κρατών – μελών της ΕΕ.

Με βάση τις διατάξεις του νομοσχεδίου του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση θεσπίζονται πρόστιμα – φωτιά για όσους δεν συνεργάζονται με την ελληνική φορολογική διοίκηση.

Οι πλατφόρμες οι οποίες δεν θα δίνουν στοιχεία στην ΑΑΔΕ θα βρίσκονται αντιμέτωπες με βαριές καμπάνες έως 500.000 ευρώ και αναστολή λειτουργίας, ενώ οι χρήστες που αρνούνται να δηλώσουν τα στοιχεία στις πλατφόρμες θα βλέπουν τον λογαριασμό τους να κλείνει και τις πληρωμές που έχουν γίνει να παρακρατούνται από τις φορολογικές αρχές.

Πρόστιμα έρχονται και για όσους δεν θα συμμορφωθούν με τη διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με τα POS ή χρησιμοποιούν ακατάλληλα POS για να κρύβουν συναλλαγές και να φοροδιαφεύγουν. Συγκεκριμένα θεσπίζεται υποχρέωση των παρόχων υπηρεσιών πληρωμών μέσω κάρτας να συμμορφώνονται προς τις απαιτήσεις λειτουργίας και διασύνδεσης των POS με την ΑΑΔΕ και, αντίστοιχα, των επιχειρήσεων να χρησιμοποιούν POS που πληρούν τις προϋποθέσεις αυτές.

Τα πρόστιμα φθάνουν έως 200.000 ευρώ για παρόχους και επιχειρήσεις που δεν συμμορφώνονται και έως 10.000 ευρώ για τις επιχειρήσεις που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν ακατάλληλα POS.

Οι νέες ρυθμίσεις αφορούν το εισόδημα που αποκτάται από διασυνοριακές και μη δραστηριότητες στους εξής κλάδους:

  • Μίσθωση ακίνητης περιουσίας, συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων κατοικίας και εμπορικών ακινήτων, καθώς και κάθε άλλης ακίνητης περιουσίας και χώρων στάθμευσης.
  • Προσωπική Υπηρεσία.
  • Πώληση Αγαθών.
  • Μίσθωση οποιουδήποτε μέσου μεταφοράς.

Οι νέες διατάξεις προβλέπουν, επιπλέον:

  • Αυτόματη ανταλλαγή δεδομένων για τις συναλλαγές αυτές με τις φορολογικές αρχές των χωρών της ΕΕ, προκειμένου να διασταυρώνονται με τις δηλώσεις που υποβάλλουν οι φορολογούμενοι ως προς το εισόδημα από τις πλατφόρμες. Τα δεδομένα περιλαμβάνουν όνομα, διεύθυνση, ΑΦΜ, ΙΒΑΝ τραπεζικού λογαριασμού του πωλητή, το εισόδημα που εισπράχθηκε, προμήθειες, αμοιβές και φόροι που καταβλήθηκαν, διεύθυνση ακινήτου, ημέρες μίσθωσης κ.α.
  • Δυνατότητα κοινών ή / και ταυτόχρονων ελέγχων από περισσότερες φορολογικές αρχές. Ρητά παρέχεται το δικαίωμα σε υπαλλήλους ξένων φορολογικών αρχών να εξετάζουν φακέλους και να κάνουν συνεντεύξεις στην Ελλάδα και αντίστοιχα δικαιώματα για τους ελεγκτές της ΑΑΔΕ στο εξωτερικό.

Από τις νέες ρυθμίσεις εξαιρούνται:

  • Οι επιχειρήσεις / πωλητές που διεξάγουν λιγότερες από 30 συναλλαγές ετησίως μέσω της πλατφόρμας, από τις οποίες εισέπραξαν λιγότερα από 2.000 ευρώ.
  • Στον τομέα της μίσθωσης ακίνητης περιουσίας, οι επιχειρήσεις που διεξάγουν περισσότερες από 2.000 συναλλαγές ετησίως μέσω της πλατφόρμας προκειμένου, όπως αναφέρεται στο κείμενο της Οδηγίας, να αποφευχθούν περιττές δαπάνες συμμόρφωσης των πωλητών που ασχολούνται με την ενοικίαση ακινήτων, όπως οι αλυσίδες ξενοδοχείων ή οι ταξιδιωτικοί πράκτορες.



Στις 500.000 ευρώ το όριο επένδυσης για «χρυσή βίζα»

Σε τροχιά προσαρμογής στα νέα δεδομένα που δημιουργούν οι αλλαγές στο πλαίσιο του προγράμματος επενδυτικής μετανάστευσης «χρυσή βίζα» βρίσκεται από χθες η αγορά κατοικίας

Η μη χορήγηση νέας παράτασης σημαίνει πως έχει πλέον αλλάξει άρδην η λειτουργία του δημοφιλούς προγράμματος, το οποίο έχει προσελκύσει κεφάλαια ύψους άνω των 5 δισ. ευρώ από τότε που ξεκίνησε να ισχύει, στα μέσα του 2014.

Ειδικότερα, με δεδομένη την πρόθεση του κυβερνητικού επιτελείου να καταστήσει ευκολότερη την πρόσβαση των νέων νοικοκυριών στην αγορά κατοικίας, διπλασιάζεται το ελάχιστο ύψος επένδυσης για τους ξένους επενδυτές τρίτων χωρών, που αποκτούν άδεια παραμονής μέσω της αγοράς ακινήτου.

Συγκεκριμένα, από τα 250.000 ευρώ αυξάνεται πλέον σε 500.000 ευρώ και μάλιστα αυτό θα ισχύσει στις δημοφιλέστερες περιοχές επένδυσης για τους ξένους, δηλαδή στον κεντρικό, βόρειο και νότιο τομέα της Αττικής, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη και τον Δήμο Θεσσαλονίκης. Επίσης, σε αντίθεση με ό,τι ίσχυε μέχρι πρότινος στις παραπάνω περιοχές, δεν θα μπορεί κανείς να αποκτά π.χ. δύο ή και τρία ακίνητα χαμηλότερης αξίας προκειμένου να καλύπτει το ελάχιστο όριο των 500.000 ευρώ.

Μέχρι σήμερα μπορούσε κάποιος να αποκτήσει π.χ. δύο ακίνητα των 125.000 ευρώ, ώστε να αγγίξει το όριο των 250.000 ευρώ

Από το 2014 το πρόγραμμα της «χρυσής βίζας» έχει φέρει στην αγορά κεφάλαια άνω των 5 δισ. ευρώ.

Αρχικά, οι αλλαγές αυτές επρόκειτο να ισχύσουν από την 1η Μαΐου, ωστόσο δόθηκε παράταση τριών ακόμη μηνών, έως την 31η Ιουλίου, προκειμένου να παρασχεθεί ο απαιτούμενος χρόνος, λόγω της τεράστιας αύξησης της ζήτησης που προκλήθηκε από τις αρχές του έτους, όταν δηλαδή επισημοποιήθηκε η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου.

«Τους προηγούμενους μήνες γίναμε αποδέκτες μιας πολύ μεγάλης ζήτησης από ξένους επενδυτές, που επιθυμούσαν να προλάβουν την προθεσμία και να εξασφαλίσουν άδεια παραμονής με το πρότερο καθεστώς των 250.000 ευρώ», αναφέρει ο Αλέξανδρος Ρισβάς, επικεφαλής του δικηγορικού γραφείου «Ρισβάς & Συνεργάτες», που ειδικεύεται σε προγράμματα επενδυτικής μετανάστευσης. Ωστόσο, κατά τον κ. Ρισβά, η εκτόξευση της ζήτησης έφερε και στρεβλώσεις στην αγορά ακινήτων, όπως επίσης και υπερβολές.

«Το θετικό πλέον είναι ότι θα υπάρξει εξορθολογισμός στην αγορά και εκτιμώ και στις ζητούμενες τιμές από κάποιους ιδιοκτήτες, που δεν πρόλαβαν να πουλήσουν το ακίνητό τους σε κάποιον ενδιαφερόμενο επενδυτή. Η εξέλιξη αυτή θα δώσει τη δυνατότητα σε νέα ζευγάρια και οικογένειες να αναζητήσουν με μεγαλύτερη άνεση ακίνητο προς αγορά, καθώς θα πρέπει να υπάρξει αποκλιμάκωση των τιμών, ιδίως π.χ. στο κέντρο της Αθήνας», επισημαίνει ο κ. Ρισβάς.

Υπενθυμίζεται ότι κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2023 υποβλήθηκαν 3.324 αιτήματα για τη χορήγηση νέας άδειας μόνιμου επενδυτή.

Αυτό μεταφράζεται σε ελάχιστο ύψος αγοραπωλησιών ακινήτων της τάξεως των 831 εκατ. ευρώ, μια αύξηση 130% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, όταν το σχετικό ποσό υπολογίζεται ότι είχε διαμορφωθεί σε 360 εκατ. ευρώ. Συνολικά το 2022 τα αιτήματα αρχικής άδειας ανήλθαν σε 4.365, κάτι που σημαίνει επενδύσεις αγοράς ακινήτων αξίας 1,1 δισ. ευρώ.

Φαίνεται λοιπόν πως το ποσό αυτό θα επιτευχθεί φέτος ήδη από το πρώτο εξάμηνο, με αποτέλεσμα να προβλέπεται επίδοση «ρεκόρ» για το σύνολο του 2023.

Τα νέα δεδομένα και η ευκαιρία του Πειραιά

Τους επόμενους μήνες θα πρέπει να αναμένεται επιβράδυνση των νέων αδειών, καθώς η αγορά θα χρειαστεί κάποιον χρόνο προσαρμογής στις νέες αλλαγές. Για παράδειγμα, δεν θα είναι πλέον εφικτή η αγορά παλιών αλλά ανακαινισμένων διαμερισμάτων στο κέντρο της Αθήνας, τα οποία προτιμούσαν ιδίως οι Κινέζοι επενδυτές (αλλά και οι Τούρκοι και οι Ισραηλινοί) για να τα αξιοποιούν τουριστικά, μέσω των ψηφιακών πλατφορμών βραχυχρόνιας μίσθωσης.

Ωστόσο, φαίνεται πως μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική θα αποτελέσει η περιοχή του Πειραιά, που δεν επηρεάζεται από τον διπλασιασμό του ελάχιστου ύψους επένδυσης, δηλαδή προσφέρει την εξασφάλιση άδειας με επένδυση 250.000 ευρώ.

Το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας εμφανίζει ιδιαίτερα θετικές προοπτικές, μετά τη λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 3 του μετρό, αλλά και νέων επενδύσεων που έχουν γίνει στην αγορά γραφείων κι έχουν μεταφέρει σημαντικό αριθμό εργαζομένων, αρκετοί εκ των οποίων βρίσκονται σε αναζήτηση κατοικίας προς ενοικίαση.

kathimerini.gr

 




Επί πλέον 10 εκ. ευρώ για την ενίσχυση του Ταμείου Μικρών Δανείων Αγροτικής Επιχειρηματικότητας

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης  και  ο αρμόδιος Υφυπουργός, Διονύσης Σταμενίτης σε συνεργασία με τον Γενικό Γραμματέα Ενωσιακών Πόρων και Υποδομών, Δημήτρη Παπαγιαννίδη, αξιολογώντας το μεγάλο ενδιαφέρον της αγοράς για το Ταμείο Μικρών Δανείων Αγροτικής Επιχειρηματικότητας (ΤαΜιΔΑΕ) που έχει ως αποτέλεσμα τον υψηλό ρυθμό απορρόφησης των διαθέσιμων πόρων του και προκειμένου να διατηρηθεί αυτή η δυναμική και να συνεχισθεί απρόσκοπτα η στήριξη των γεωργών και των μεταποιητικών επιχειρήσεων, εξασφάλισαν  επιπλέον πόρους ύψους 10 εκ. € για την ενίσχυση του Ταμείου.

Οι ωφελούμενοι του Ταμείου Μικρών Δανείων Αγροτικής Επιχειρηματικότητας (ΤαΜιΔΑΕ) είναι επαγγελματίες αγρότες, νομικά πρόσωπα με κύρια δραστηριότητα την γεωργία, νέοι γεωργοί ενταγμένοι στην δράση 6.1,αναγνωρισμένα συλλογικά σχήματα αγροτών και μικρομεσαίες μεταποιητικές επιχειρήσεις με τελικό προϊόν γεωργικό.

Το ύψος του δανείου κυμαίνεται από 3.000 € έως 25.000 € και ο χρόνος αποπληρωμής του από 2 έως 5 έτη. Σε κάθε δάνειο το 50% χορηγείται από το ΠΑΑ μέσω του Ταμείου και είναι άτοκο και το υπόλοιπο 50% από την τράπεζα. Επιπλέον, το ΠΑΑ μέσω του Ταμείου παρέχει επιδότηση επιτοκίου για το υπόλοιπο μισό δάνειο της τράπεζας για τα πρώτα δύο έτη αυτό.

Τα ανωτέρω έχουν σαν αποτέλεσμα οι ωφελούμενοι να έχουν μηδενικό επιτόκιο για τα δυο πρώτα χρόνια αποπληρωμής του δανείου τους και για το υπόλοιπο διάστημα να έχουν επιτόκιο μόνο για το 50% του συνολικού τους δανείου δηλαδή για εκείνο το μέρος του στο οποίο συμμετέχει η τράπεζα.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του Ταμείου Μικρών Δανείων Αγροτικής Επιχειρηματικότητας (ΤαΜιΔΑΕ) στο επόμενο διάστημα θα ανέλθει στα 31,5 εκ. € από 21,5 εκ. € που είναι σήμερα.

 




Κίνηση Πολιτών για Ελεύθερες Παραλίες: Σωματοφύλακες στις παραλίες – 120 ευρώ οι ξαπλώστρες

Επιπλέον κατήγγειλε, πως ο ίδιος έχει εκδιωχθεί από παραλία που έχει καταληφθεί από ξαπλώστρες

«Ήδη περιμένουμε τον εισαγγελέα. Αυτό αλλάζει τα δεδομένα γιατί μαζεύονται λιγάκι. Ορισμένοι είναι θρασύτατοι» ανέφερε ο Χρήστος Γεωργούσης, εκπρόσωπος της πρωτοβουλίας της Κίνησης Πολιτών για Ελεύθερες Παραλίες, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8, για τις παραλίες της Πάρου και την «εξάπλωση της ξαπλώστρας».

Όπως είπε χαρακτηριστικά, ορισμένο ι«έχουν νοικιάσει 20 τετραγωνικά και έχουν 200-300».

«Και κάποιοι από αυτούς ομολογούν ότι δεν έχουν άδεια. Ας έρθει η αστυνομία να μας συλλάβει είπε κάποιος στη Σάντα Μαρία και πήγε η αστυνομία μετά από τρεις μέρες και τον συνέλαβε. Δεν έχουν άδεια. Απλώς στηριζόμαστε στην μεγάλη ανοχή του Δήμου, στον οποίο δήμαρχο έστειλα ένα γράμμα ότι όλες οι παραλίες είναι κατειλημμένες και αυτές που λέει ελεύθερες είναι υπό κατάληψη, γιατί σχεδιάζουν διάφορα για μια καντίνα όπου θα φέρουν θηριώδη φορτηγά με θηριώδεις πολυθρόνες και θα τις απλώσουν, αφού δεν τους κάνει κανείς έλεγχο» προσέθεσε.

«Ο δήμαρχος απαντά “δεν έχουμε αρμοδιότητα” το οποίο το θεωρώ επικίνδυνο για όλη την αυτοδιοίκηση» επισήμανε ο κ. Γεωργούσης, καταγγέλλοντας πως «είναι ένα κράτος ανυπόληπτο που καταδέχεται με τέτοιο τρόπο να περιφρονείται κάθε νομιμότητα και να λέει ο άλλος ας έρθει η αστυνομία να με συλλάβει και απλώνει τις πολυθρόνες, εκεί φτάσαμε».

Ο κ. Γεωργούσης υποστήριξε πως δύο χρόνια τα επιτελεία του Δήμου της Πάρου δεν έχουν κάνει έλεγχο σε καμιά παραλία.

Επιπλέον κατήγγειλε, πως ο ίδιος έχει εκδιωχθεί από παραλία που έχει καταληφθεί από ξαπλώστρες, έχοντας πάει να κολυμπήσει, με αποτέλεσμα να καταλήξει να καθίσει στα βράχια, σε μια παραλία, μάλιστα, σημείωσε, που δεν πληροί τις προϋποθέσεις να νοικιάζεται γιατί είναι δύο μέτρα, ενώ ανέφερε πως υπάρχουν σωματοφύλακες σε ορισμένες επιχειρήσεις.

Όσο για το κόστος της ξαπλώστρας, ερωτηθείς ο κ. Γεωργούσης σε ποιο είναι το αντίτιμο για τους λουόμενους που θα επιλέξουν να νοικιάσουν ένα σετ, όπως είπε, στη Σάντα Μαρία οι πρώτες θέσεις που είναι κοντά στο κύμα είναι στα 120 ευρώ και οι πίσω στα 40 ευρώ. «Βέβαια ο νόμος μιλάει για πέντε μέτρα απόσταση το οποίο δεν τηρείται φυσικά» προσέθεσε.

Ως προς τη στάση των αρχών στο όλο ζήτημα ο κ. Γεωργούσης ανέφερε τα εξής. «Η αστυνομία, οι αρχές συνεργάζονται, απλά για κάποια πράγματα, θέλουν την ώθηση της εισαγγελικής αρχής ή την ενθάρρυνση του Δήμου. (…) Ο δήμος αδιαφορεί. Του έγραψα και γράμμα σήμερα του δημάρχου, τους δώσαμε τη δυνατότητα να ενδιαφερθούν, να ηγηθούν».

Σήμερα είναι προγραμματισμένη συνάντηση της Οικολογικής Ομάδας το απόγευμα, ανέφερε ο κ. Γεωργούσης, οι οποίοι θα αποφασίσουν τις επόμενες κινήσεις τους.

newsbomb.gr

 

 

 

 




Πρόστιμο έως 3.000 ευρώ για 5 στους 10 οδηγούς – Ποια συνήθεια θα σου κοστίσει ακριβά

Πολλαπλές και σε κάθε περίπτωση οδυνηρές συνέπειες έχει η κακή συνήθεια του καπνίσματος και μάλιστα σε χώρους όπως το αυτοκίνητο, με τα πρόστιμα να φτάνουν ακόμα και τα 3.000 ευρώ

Ακριβά είναι πολύ πιθανόν να πληρώσουν τη συνήθεια του καπνίσματος εκείνοι που επιλέγουν να ανάψουν ένα τσιγάρο κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Μια φαινομενικά «αθώα» ή αν προτιμάτε κοινή συνήθεια, καθώς το κάπνισμα ποτέ δεν ήταν αθώο, μπορεί να έχει οδυνηρές συνέπειες όχι μόνο στη δική μας υγεία και των γύρω μας αλλά και στην τσέπη μας, καθώς υπό προϋποθέσεις το πρόστιμο για το κάπνισμα στο αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 3.000 ευρώ.

Σύμφωνα με τον αντικαπνιστικό Νόμο (4633/2019) απαγορεύεται πλήρως το κάπνισμα και η κατανάλωση προϊόντων καπνού σε όλα τα οχήματα ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, όταν σε αυτά επιβαίνουν ανήλικοι κάτω των 12 ετών.

Το πρόστιμο ορίζεται στα 1.500 αφορά και δεν αφορά μόνο τον οδηγό του οχήματος αλλά οποιοδήποτε επιβάτη καπνίσει εντός του οχήματος.

Μάλιστα στην περίπτωση που πρόκειται για όχημα δημόσιας χρήσης, το πρόστιμο διπλασιάζεται και φτάνει τα 3.000 ευρώ.

Το πρόστιμο των 3.000 ευρώ συνοδεύεται και από την αφαίρεση της άδειας οδήγησης για έναν μήνα ανά διαπιστωθείσα παράβαση, κάτι που σημαίνει ότι αν εντοπιστούν, για παράδειγμα, δύο επιβάτες που καπνίζουν, το διάστημα αφαίρεσης του διπλώματος διπλασιάζεται

Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να σημειώσουμε ότι η απαγόρευση καπνίσματος και το πρόστιμο των 1.500 ή των 3.000 ευρώ δεν συνδέεται με εκείνο της απόρριψης του τσιγάρου από το αυτοκίνητο.

Η ρίψη του τσιγάρου στο περιβάλλον τιμωρείται με πρόστιμο 200 ευρώ, με την Πυροσβεστική Διάταξη να προβλέπει κλιμακούμενα πρόστιμα ανάλογα με την κατηγορία κινδύνου (ανάλογα την περιοχή που πετάξατε την “γόπα” και την επικινδυνότητα εκδήλωσης πυρκαγιάς).

carandmotor.gr

 

 




Θεσσαλονίκη: Άρπαξαν από 83χρονη τσάντα που περιείχε πάνω από 16.000 ευρώ

Σε μια σειρά από εξιχνιάσεις κλοπών προχώρησε το τμήμα Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης

Η πρώτη περίπτωση κλοπής αφορά σε περιστατικό που έγινε το Δεκέμβριο του 2020 στην περιοχή της Καλαμαριάς. Συγκεκριμένα τρία άτομα αφαίρεσαν από 83χρονη μια τσάντα με 16.075 ευρώ σε υπόγειο χώρο στάθμευσης σούπερ μάρκετ.

Μετά την εξιχνίασή του από αστυνομικούς του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης σχηματίστηκαν δικογραφίες κατά των τριών ημεδαπών, ηλικίας 31, 34 και 27 ετών.

Εξιχνιάστηκαν επίσης τρεις περιπτώσεις διακεκριμένης κλοπής και μία διάρρηξη καταστήματος. Πρόκειται για την υπόθεση 24χρονου αλλοδαπού, ο οποίος σε τρεις περιπτώσεις, τον Ιούνιο και Ιούλιο του 2022, στο κέντρο της πόλης, διέρρηξε τρία αυτοκίνητα και αφαίρεσε από το εσωτερικό τους κοσμήματα αξίας 5.900 ευρώ και προσωπικά αντικείμενα των ιδιοκτητών.

Ο δράστης βρίσκεται προσωρινά κρατούμενος για διακεκριμένες κλοπές που αφορούν σε διαρρήξεις οχημάτων.

Επίσης, εξιχνιάστηκε διάρρηξη καταστήματος στην περιοχή του Ευόσμου τον Μάιο του 2022. Δράστης ήταν 35χρονος αλλοδαπός, ο οποίος αφαίρεσε το χρηματικό ποσό των 55 ευρώ.

Οι σχηματισθείσες δικογραφίες για όλες τις παραπάνω υποθέσεις θα υποβληθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

newsit.gr