Λιβύη: «Της φάνηκε περίεργο που προσγειώθηκαν αλλού» υποστηρίζει ο σύζυγος της επισμηναγού Εύης Ανδρεαδάκη

Ο σύζυγος της επισμηναγού Εύης Ανδρεαδάκη, η οποία σκοτώθηκε την περασμένη Κυριακή (17.09.2023) σε τροχαίο στη Λιβύη, ενώ μετείχε στην ελληνική αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στους πληγέντες της κακοκαιρίας, μίλησε στην εκπομπή “Χαμογέλα και Πάλι” για τις τελευταίες τους στιγμές, πριν το μοιραίο ταξίδι

«Το αποτέλεσμα για εμένα δεν θα αλλάξει. Τι να σχολιάσω; Να σχολιάσω ότι θα γίνει εισαγγελική έρευνα; Ας γίνει. Και άλλες φορές έχουν γίνει εισαγγελικές έρευνες και δεν έχει διορθωθεί τίποτα σε αυτή τη χώρα», λέει χαρακτηριστικά.

Και συνεχίζει: «Εγώ μιλούσα με την Εύη και που μπήκε στο λεωφορείο. Όλα τα μηνύματα που μου έστειλε η Εύη ήταν μέσα από το whats app. Δεν μίλησα τηλεφωνικά με την Εύη από την στιγμή που έφτασε στη Βεγγάζη. Και η Εύη έμαθε ότι θα φτάσει στη Βεγγάζη όταν προσγειώθηκαν. Η Εύη και εγώ, όταν μου είπε πού θα πάει, ξέραμε άλλο αεροδρόμιο».

Σύμφωνα με τον σύζυγο της επισμηναγού Εύης Ανδρεαδάκη, «της φάνηκε περίεργο που προσγειώθηκαν αλλού γι΄ αλλού. Το λέω κατηγορηματικά ότι η Εύη δεν πήγε εθελοντικά εκεί πέρα. Τους υποχρέωσαν, τους έβαλαν σε μία λίστα από την Υπηρεσία και την έθεσαν σε δίωρη αναμονή από την Πέμπτη. Η Εύη περνούσε σχολείο στα ελικόπτερα στον Μαραθώνα, και εκεί την ενημέρωσαν ότι είναι σε δίωρη αναμονή για να φύγει για τη Λιβύη. Δεν μπήκε εθελοντικά, το λέω κατηγορηματικά».

Για το πώς ενημέρωσαν την άτυχη επισμηναγό για το ότι θα πάει στη Λιβύη, ο σύζυγός της αποκάλυψε πως, «εάν βγει κάποιος από το ΓΕΑ και πει ότι μπήκε εθελοντικά, εγώ έχω και το όνομα αυτού που την έβαλε στη λίστα. Την πήραν 8 τηλέφωνα να της πουν ότι είναι σε 2ωρη αναμονή, τους απάντησε κάποια στιγμή γιατί ήταν στην πισίνα, για να κάνουν αυτά που πρέπει να κάνουν, και εκεί βρήκε 8 τηλεφωνήματα από τον συγκεκριμένο άνθρωπο. Τον πήρε τηλέφωνο και της είπε: “Εύη είσαι σε δίωρη αναμονή για Λιβύη” και της το έκλεισε».

Και συμπλήρωσε: «Εγώ την πήρα τηλέφωνο δύο φορές εξέφρασα τις βαρύτατες αντιρρήσεις μου, δηλαδή σφοδρές αντιρρήσεις σε αυτό το κομμάτι, σε φάση που να μου λέει “δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, στήριξέ με σε αυτό”. Πήγε σε εμπόλεμη ζώνη γιατί της το επέβαλαν».

«Όταν πήρε τηλέφωνο, της το έκλεισαν και μετά πήρε τηλέφωνο να του πει, “τι κάνεις εδώ πέρα, δεν με ρώτησες, έχω τον άντρα μου, δεν θέλω να φύγω από εδώ πέρα”, και δεν της σήκωνε το τηλέφωνο. Εξέφρασε τις φοβίες της, γιατί μέχρι την Πέμπτη ήξερε ότι θα πάνε 5μελη μόνο, από το Υγειονομικό μόνο. Και συγκεκριμένα της λέω: καλά, εσείς του Υγειονομικού που δεν έχετε ρίξει ούτε μία σφαίρα στη ζωή σας, θα πάτε σε εμπόλεμη ζώνη;

Και μου λέει: “τι να σου πω, μάλλον θα πάμε εκεί πέρα, θα αφήσουμε το υγειονομικό υλικό και θα σηκωθούμε να φύγουμε. Τι να πάμε να κάνουμε εμείς εκεί πέρα;”. Αυτό μου είπε και η ίδια.

Την Παρασκευή όταν πήγε στο γραφείο, γιατί σας λέω την ελλιπής η ενημέρωση της Εύης, με παίρνει κάποια στιγμή τηλέφωνο και μου λέει: “εντάξει, μπορείς να ηρεμήσεις, θα έρθουν και τα παιδιά από την ΕΤΑ μαζί μας”. Εγώ της είπα ότι θα κάνω κάτι να μην πάει. Της είχα πει την Πέμπτη το βράδυ και την Παρασκευή το πρωί που σηκωθήκαμε να κάνει κάτι για να μην πάει. Έφτασα σε σημείο να της πω να φύγει από το στράτευμα. Δεν ήθελα με τίποτα να πάει εκεί πέρα», υπογράμμισε ο σύζυγος της Εύης Ανδρεαδάκη.

newsit.gr

 

 




Λιβύη: «Ήμουν προορισμένη να υπηρετήσω την Αεροπορία πριν γεννηθώ» – Το τελευταίο story της Εύης Ανδρεαδάκη

«Στην ερώτηση γιατί διάλεξα την Αεροπορία πάντα απαντώ ότι ήμουν προορισμένη να την υπηρετήσω πριν ακόμα γεννηθώ» έγραφε σε ανάρτηση της στην προσωπική της σελίδα στο Facebook το 2020 η Εύη Ανδρεαδάκη που μαζί με τους τέσσερις ακόμα Έλληνες συμπληρώνουν την τραγική λίστα των νεκρών του αυτοκινητιστικού δυστυχήματος στη Λιβύη.

Η ίδια λίγες ώρες πριν την πτήση της ελληνικής ανθρωπιστικής αποστολής από την Αθήνα με προορισμό την Λιβύη, είχε μοιραστεί σε story την εμπειρία της αυτή –  με τους φίλους της να της εύχονται τα καλύτερα.

Παντρεμένη μόλις τον περασμένο Ιανουάριο στο Παρίσι με τον εκλεκτό της καρδιάς της, η 40χρονη Σμηναγός (ΝΥ) και νοσηλεύτρια στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας, ζούσε τις πιο ευτυχισμένες στιγμές τις ζωής της, καθώς μετά από προσωπικό αγώνα τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο είχε φτάσει στο σημείο που ονειρευόταν.

Με το χαμόγελο πάντα στα χείλη και την καλή κουβέντα ακόμα και στα δύσκολα, η Εύη Ανδρεαδάκη, για όποιον την γνώριζε, θεωρούνταν πρότυπο γυναίκας κι επαγγελματία κι αυτό αρκεί να διαβάσει κάποιος τα αμέτρητα σχόλια που υπάρχουν κάτω από τις φωτογραφίες της.

Το ίδιο συνέβη και όταν αποφάσισε να μοιραστεί μια στιγμή από την ημέρα του γάμου της στις 16 Ιανουαρίου στο Παρίσι, όπου κρατώντας σφικτά της νυφική της ανθοδέσμη φιλά τον σύζυγο της με θέα τον πύργο του Άιφελ κι εκείνη να γράφει: «Όταν η αγάπη σε καλεί, ακολούθησέ την…Κι όταν τα φτερά της σε αγκαλιάσουν, παραδώσου… Η αγάπη δεν είναι καμιά άλλη επιτυχία εκτός από την εκπλήρωση της…».

Ο θείος της, Βασίλης Ανδρεαδάκης σκοτώθηκε την 23η Μαΐου του 1980, όταν πετώντας πάνω από την περιοχή της Λαμίας, το αεροσκάφος του ένα RF-5A της 349 Μοίρας Τακτικής Αναγνωρίσεως της 111 Πτέρυγας Μάχης (Νέα Αγχίαλος), παρουσίασε βλάβη.  Η εντολή από τον πύργο ελέγχου ήταν να εγκαταλείψει το αεροσκάφος. Όμως αν το έκανε αυτό θα έπεφτε μέσα στην πόλη της Λαμίας. Ο ηρωικός πιλότος το οδήγησε έξω από την πόλη, αλλά δεν πρόλαβε να το εγκαταλείψει, με αποτέλεσμα η πτώση του να τον παρασύρει στο θάνατο!