Πέμπτη Διανομή Διατακτικών Επιταγών του Προγράμματος «Μέριμνα για την Τρίτη Ηλικία IV» | Στήριξη και Ευαισθητοποίηση για την Ανακύκλωση

Την Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, πραγματοποιήθηκε η πέμπτη διανομή διατακτικών επιταγών σε πενήντα ωφελούμενους του προγράμματος «Μέριμνα για την Τρίτη Ηλικία IV». Οι ωφελούμενοι, ηλικιωμένοι άνω των εξήντα ετών, προσήλθαν στα γραφεία του φορέα για να παραλάβουν τις επιταγές τους, οι οποίες καλύπτουν βασικές ανάγκες σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης.

Η διανομή συνοδεύτηκε από ενημερωτική ομιλία με θέμα «Η σημασία της Ανακύκλωσης», που πραγματοποιήθηκε από τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου Δράμας, κ. Εφραιμίδη Ιωάννη, και την αναπληρώτρια επόπτρια καθαριότητας, κα. Σοφία Γαϊτανίδου. Στην ομιλία τονίστηκε η ανάγκη προώθησης της ανακύκλωσης για την προστασία του περιβάλλοντος και τη μείωση του κόστους των δημοτικών τελών.

Οι ομιλητές εξήγησαν στους παρευρισκόμενους τη σωστή διαδικασία διαχωρισμού των ανακυκλώσιμων υλικών στους αντίστοιχους κάδους, ενώ έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στην ανακύκλωση ρούχων, επισημαίνοντας τόσο τα περιβαλλοντικά όσο και τα οικονομικά οφέλη που προκύπτουν από αυτήν. Στο τέλος της εκδήλωσης, οι συμμετέχοντες έλαβαν υφασμάτινες τσάντες ανακύκλωσης, ενισχύοντας την προσπάθεια για μια βιώσιμη καθημερινότητα.

Το πρόγραμμα «Μέριμνα για την Τρίτη Ηλικία IV» δεν περιορίζεται μόνο στην παροχή επιταγών. Μέσω της διοργάνωσης ενημερωτικών ομιλιών, φροντίζει για την ευαισθητοποίηση των ηλικιωμένων σε θέματα που αφορούν την υγεία, το περιβάλλον και την καθημερινή τους ζωή. Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το ΤΙΜΑ Κοινωφελές Ίδρυμα, το οποίο στηρίζει τους ηλικιωμένους μέσω της παροχής απαραίτητων αγαθών.

Παράλληλα, την ίδια ημέρα, πραγματοποιήθηκε και η διανομή 13 διατακτικών επιταγών σε ισάριθμους ωφελούμενους στο πλαίσιο του προγράμματος «Αγάπη για την Τρίτη Ηλικία», που χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης, με στόχο την ενίσχυση της ποιότητας ζωής των ηλικιωμένων.

Η Ένωση Κυριών Δράμας-Σ.Α.Φ., μέσα από δράσεις σαν αυτές, συνεχίζει να στηρίζει με συνέπεια τους ηλικιωμένους της περιοχής, προάγοντας παράλληλα την ευαισθητοποίηση σε θέματα που αφορούν την τρίτη ηλικία.




Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Κεραμωτής | ευαισθητοποίηση αρμόδιων αρχών και φορέων για την λύση της κυκλοφοριακής συμφόρησης

Σε συνέντευξη Τύπου στα μέσα ενημέρωσης της Καβάλας, ο πρόεδρος του συλλόγου Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών Κεραμωτής, κ. Ανδρόνικος Σινιώρης, ενημέρωσε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Κεραμωτή λόγω της κίνησης επιβατών και εμπορευμάτων με οχήματα στον οικισμό. Η κίνηση αυτή αφορά τη φόρτωση προς το Λιμένα της Θάσου μέσω του πορθμείου. Στόχος του συλλόγου είναι να ευαισθητοποιήσει τις αρμόδιες αρχές και φορείς για την εξεύρεση λύσης μέχρι την ολοκλήρωση των κατασκευών λιμενικών εγκαταστάσεων εκτός οικισμού, στη Βόρεια πλευρά του κόλπου. Αυτή θεωρείται η μόνη βιώσιμη λύση.Ο κ. Σινιώρης τόνισε ότι ο οικισμός επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την κίνηση των οχημάτων, τόσο από τον θόρυβο όσο και από την ατμοσφαιρική ρύπανση. Τέλος, ζητήθηκε η δρομολόγηση έκτακτων δρομολογίων στη γραμμή Κεραμωτή – Λιμένας τις ημέρες του Δεκαπενταύγουστου, για την αποσυμφόρηση του οικισμού.




Ερυθρός Σταυρός Αλεξανδρούπολης: Δράση με σκοπό την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού

Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός συμπληρώνει 147 έτη συνεχούς πορείας και προσφοράς προς την Ελληνική κοινωνία, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι είναι στενά συνυφασμένος με την ιστορία του Έθνους μας.

Στο πλαίσιο αυτό το Περιφερειακό Τμήμα του Ε. Ε.Σ. Αλεξανδρούπολης θα διοργανώσει, στις 14 Ιουνίου 2024 και ώρα 8.00 μ.μ στην παραλιακή οδό, έμπροσθεν του Νομαρχείου Αλεξανδρούπολης Διαδραστικές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών σε θέματα που αφορούν –ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΟΛΥΜΠΙ- ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΥΣΩΝΑ διανέμοντας παράλληλα έντυπο ενημερωτικό υλικό.

Μικροί και μεγάλοί επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν στην πυραμίδα υγιεινής διατροφής, στην ατομική υγιεινή καθώς αποτελούν οδηγίες για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην υγεία. Υπεύθυνες δράσης οι Νοσηλεύτριες- Εκπαιδεύτριες του τμήματος πλαισιωμένες από τους Εθελοντές του Τομέα Υγείας.