Γ’ Εθνική | Άνετη επικράτηση για τον ΑΟΚ – 5-0 τον Αετό Αγίας Βαρβάρας

Ο ΑΟΚ ήταν κυρίαρχος απέναντι στον Αετό Βαρβάρας και επικράτησε άνετα με 5-0 των πρωταθλητών Χαλκιδικής για το εξ αναβολής παιχνίδι της 3ης αγωνιστικής της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας.

Τα γκολ: Γκέκας 27′, 37′, Αλτιντζής 54′, Παπαδόπουλος 82′, Γιαγτζίδης 87′




Σέρρες: Τροχαίο με νταλίκα που έσπασε τα προστατευτικά κιγκλιδώματα στην εθνική οδό

To τροχαίο έξω από τις Σέρρες προκάλεσε αναστάτωση και κινητοποίησε την αστυνομία που έσπευσε στο σημείο του ατυχήματος

Το τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας 25 Σεπτεμβρίου του 2023, στο 40ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Σερρών – Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Infonews24, μία νταλίκα, κινούμενη στη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας, χτύπησε στα διαχωριστικά, προστατευτικά κιγκλιδώματα, με αποτέλεσμα αυτά να σπάσουν και να βρεθούν στη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας του αντίθετου ρεύματος.

Διερχόμενο οδηγοί ειδοποίησαν τις αρχές και συγκεκριμένα την αστυνομία, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μέχρι να φτάσουν στο σημείο, ο οδηγός με το όχημα είχε εγκαταλείψει τον τόπο του ατυχήματος.

Ωστόσο, εντοπίστηκε λίγη ώρα αργότερα. Στο σημείο του ατυχήματος βρέθηκαν δυνάμεις της αστυνομίας, αλλά και συνεργείο της Εγνατίας Οδού Α.Ε

 

newsit.gr

 

 




Εθνική Οδός: Έως τα μέσα της επόμενης εβδομάδας θα ανοίξει στο σύνολό της -Ποια διόδια παραμένουν ελεύθερα

Σύμφωνα με την ενημέρωση το Σάββατο από τον υφυπουργό Υποδομών Νίκο Ταχιάο για την κατάσταση στο οδικό δίκτυο μετά τις πλημμύρες που προκάλεσε η κακοκαιρία Daniel στην Εθνική Οδός Αθηνών-Θεσσαλονίκης στη Λάρισα η κυκλοφορία θα διεξάγεται μόνο για τα οχήματα έως 3,5 τόνους και μόνο στις αριστερές λωρίδες και στα δύο ρεύματα.

Όπως ενέφερε ο ΠΑΘΕ έχει αποδοθεί στα οχήματα έως 3,5 τόνους, μόνο στις αριστερές λωρίδες και στα δύο ρεύματα γιατί πρέπει να μεσολαβήσει έλεγχος πρανών του δρόμου ώστε να διαπιστωθεί η στατικότητά του. Αυτό αναμένεται να τελειώσει στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας, ίσως και νωρίτερα, οπότε και θα αποδοθεί ο δρόμος στην κυκλοφορία στο σύνολο του και για τα βαρέα οχήματα, είπε ο υφυπουργός Υποδομών κατά τη ενημέρωση του Συντονιστικού Κέντρου Επιχειρήσεων από τη Λάρισα.

Ποια διόδια είναι ανοιχτά
Δεν θα πληρώνουν διόδια τα οχήματα άνω των 3,5 τόνων στην Ιονία Οδό, στη γέφυρα του Ρίο και στην Εγνατία Οδό από τη σύνδεση με την Ιονία μέχρι τη Θεσσαλονίκη.
Παραμένουν ελεύθερα τα διόδια στον Ε65 και στον αυτοκινητόδρομο του Αιγαίου.
Θα ξεκινήσει σύντομα η αποκατάσταση των παράπλευρων οδών του ΠΑΘΕ ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση σε κοινότητες και αγροτικές εκτάσεις.
Σε ό,τι αφορά τον σιδηρόδρομο, για ένα σημαντικό χρονικό διάστημα θα είναι πλήρως διακεκομμένη η επικοινωνία της Αθήνας με τη Θεσσαλονίκη.




Βορίδης για Θεσσαλία: Έχουν μαζευτεί έως 40.000 πνιγμένα ζώα – Πότε θα αποκατασταθεί η κυκλοφορία στην Εθνική Οδό

Τα άμεσα προβλήματα που απασχολούν τους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας τέθηκαν κατά τη διάρκεια συνέντευξης του υπουργού Επικρατείας, Μάκη Βορίδη, στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1.

Ξεκινώντας από το ρεπορτάζ του σταθμού, σύμφωνα με το οποίο δέκα κάτοικοι του Βλοχού Καρδίτσας ζουν δίπλα στο νεκροταφείο, ο κ. Βορίδης διαβεβαίωσε πως «θα το δούμε αμέσως», προσθέτοντας: «Η γενικότερη εικόνα που έχω είναι ότι όποιος έχει ζητήσει να μετακινηθεί, να του βρεθεί κατάλυμα να μείνει, αυτά έχουν τακτοποιηθεί».

Εχουν μαζευτεί 40.000 ζώα, λέει ο Μ. Βορίδης

Όσον αφορά τα πνιγμένα ζώα, έως σήμερα «έχουν μαζευτεί 35.000 ως 40.000 ζώα», ενώ μέχρι στιγμής «τα δηλωμένα στον ΕΛΓΑ είναι 75.000, αυτά θέλουν και μία διασταύρωση». Υπογράμμισε, πάντως, τη δυσκολία πρόσβασης σε κάποια μαντριά. Από αυτά για τα οποία υπάρχει η δυνατότητα περισυλλογής, «ίσως υπάρχουν ακόμη 2.000 ζώα, αλλά θα μαζευτούν και αυτά σήμερα».

Boρίδης για Εθνικη Οδο

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο υπουργός διαφώνησε με την παρατήρηση ότι δεν υπάρχει συντονισμός την επόμενη ημέρα. Η πραγματικότητα είναι, αντέτεινε, ότι «είναι πολύ μεγάλο το πρόβλημα και πολύ μεγάλες οι καταστροφές». Για την Εθνική Οδό φερ’ ειπείν, «το πλημμυρικό φαινόμενο είναι ακόμη εν εξελίξει και δεν μπορεί να γίνει κάτι», δήλωσε.

Σε ερώτηση εάν η πολιτεία ήταν έτοιμη, εάν αντί του «Daniel», την περιοχή έπληττε μία κακοκαιρία μεγέθους «Ιανού», ο κ. Βορίδης απάντησε: «Ναι ήμασταν, δεν θα είχαμε αυτές τις καταστροφές». Εξαιτίας, μάλιστα, των μέτρων που είχαν ληφθεί, «η Καρδίτσα επλήγη λιγότερο», σημείωσε. Σε αυτό το σημείο απέρριψε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο να έσπασαν σκοπίμως αναχώματα, ώστε να διοχετευθεί το νερό στον κάμπο, σώζοντας, έτσι, την πόλη της Καρδίτσας. Σε κάθε περίπτωση, «η κυρία εισαγγελεύς θα κάνει το έργο της», συμπλήρωσε.

Απαντώντας στο ερώτημα εάν η Νέα Δημοκρατία θα στηρίξει υποψηφίους στη Θεσσαλία, οι οποίοι ελέγχονται από τη δικαιοσύνη, ανέφερε πως άλλο πράγμα η εισαγγελική παραγγελία και άλλο η κατηγορία. Εάν και όταν φθάσουμε σε αυτό το επίπεδο, «βεβαίως και υπάρχουν ζητήματα για τα πολιτικά πρόσωπα, τα οποία βαρύνονται με τέτοιου είδους κατηγορίες», τόνισε.

Σε σχέση με τις λεγόμενες «κίτρινες κάρτες» της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα αντιπλημμυρικά έργα, ο υπουργός Επικρατείας διευκρίνισε: «Μας εγκαλούσαν όχι για απουσία αντιπλημμυρικών έργων αλλά για μια καθυστέρηση επικαιροποίησης σχεδίων. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αντιπλημμυρικά έργα». Ειδικά για τη γέφυρα του Ξηριά, που κατασκευάσθηκε εκ νέου αλλά κατέρρευσε ξανά, επεσήμανε ότι θα πρέπει να δει κανείς τις προδιαγραφές της γέφυρας, για ποια φορτία, δηλαδή, ήταν φτιαγμένη.

iefimerida.gr

 

 




Κακοκαιρία: Και όμως έτσι είναι σήμερα η εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Λάρισας

Μια απέραντη λίμνη έχει γίνει η εθνική οδός Θεσσαλονίκης – Λάρισας μετά τα Τέμπη μετά την κακοκαιρία. Η εικόνες που έδωσε στην δημοσιότητα ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου είναι αποκαλυπτικές.

Η εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου που διαχειρίζεται το συγκεκριμένο κομμάτι έδωσε στην δημοσιότητα το βιντεο που θα δείτε παρακάτω και προκαλούν σοκ και δέος.

Όπως αναφέρουν στην ανακοίνωση: «Εξακολουθεί να ισχύει η απαγόρευση κυκλοφορίας επί του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου λόγω εκτεταμένων πλημμυρικών φαινομένων στην περιοχή Γυρτώνης-Συκουρίου (Χ.Θ. 366). Η κυκλοφορία είναι εφικτή στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Λεπτοκαρυά και από κόμβο Νίκαιας Λάρισας έως Αθήνα και το αντίστροφο».




Οριστικά στην Γ’ Εθνική ο ΑΟΚ

Δεν αλλάζει κατηγορία τελικά ο Α.Ο Καβάλα, καθώς η ΕΠΟ αποφάσισε πως δεν θα καλυφθούν τα κενά που θα αφήσουν οι ΠΑΕ που δηλώνουν αδυναμία στη Super League 2.

Έτσι λοιπόν το νέο πρωτάθλημα της SL2 θα διεξαχθεί με λιγότερες ομάδες.

Πλέον ο ΑΟΚ στρέφει την προσοχή του στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.




Ελλάδα-Νέα Ζηλανδία 83-74: Παλικαρίσια πρόκριση για την Εθνική

Η Ελλάδα σε μία τρομερή ανατροπή από τα παλιά επικράτησε της Νέας Ζηλανδίας με 83-74 και προκρίθηκε στις 16 καλύτερες ομάδες του κόσμου. Οι διεθνείς μας κατέθεσαν ψυχή, συσπειρώθηκαν μετά το κακό πρώτο ημίχρονο και από το τρίτο δεκάλεπτο κι ύστερα έκαναν ό,τι ήθελαν τον αντίπαλό τους. Με φοβερούς Παπαπέτρου και Λαρεντζάκη, με τον Παπανικολάου να παίζει σέντερ και τον Παπαγιάννη να κρύβει το καλάθι, η Ελλάδα πανηγύρισε μία σπουδαία νίκη.

Τα δεκάλεπτα: 15-20, 32-43, 50-54, 83-74

Η κατάταξη του νέου ομίλου της Εθνικής
1. ΗΠΑ 3-0
2. Λιθουανία 3-0
3. Ελλάδα 2-1
4. Μαυροβούνιο 2-1




Μουντομπάσκετ: Ιορδανία-Ελλάδα 71-92 – Νίκη στην πρεμιέρα για την Εθνική

Μουντομπάσκετ: Παρακολουθήστε την εξέλιξη της πρεμιέρας της Εθνικής Ελλάδας κόντρα στην Ιορδανία

Η Μανίλα γίνεται το επίκεντρο του ελληνικού ενδιαφέροντος για δύο ώρες. Στις 11:45 η Εθνική ομάδα μπάσκετ αρχίζει τις υποχρεώσεις της στο Μουντομπάσκετ 2023. Δεύτερη μέρα της διοργάνωσης και πρώτη «μάχη» για το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα που ακόμη προσπαθεί να συνέλθει απ’ το σοκ του τραυματισμού του Ντίνου Μήτογλου, ο οποίος χάνει το τουρνουά.

Η επίσημη αγαπημένη ξεκινά στη διοργάνωση θέλοντας να φτάσει όσο ψηλότερα μπορεί. Ιδιαίτερα υψηλές βλέψεις δεν μπορούν να υπάρχουν, παρά μόνο αν η Εθνική μας εκπλήξει ευχάριστα. Για διάφορους λόγους στην ομάδα του Δημήτρη Ιτούδη δεν βρίσκονται οι Γιάννης Αντετοκούνμπο, Κώστας Σλούκας, Νικ Καλάθης, Τάιλερ Ντόρσεϊ, απουσίες που προφανώς αλλάζουν τη δυναμική της Ελλάδας. Ήρθε και η κακοδαιμονία με τον τραυματισμό του Μήτογλου που ήταν εκ των κορυφαίων στα φιλικά προετοιμασίας, τη στιγμή μάλιστα που ο Αγραβάνης είχε θέσει εαυτόν εκτός ομάδας πριν αναχωρήσει η αποστολή για το Άμπου Ντάμπι ακόμη.

Πρώτη αντίπαλος για την… 11άδα της Ελλάδας, θα είναι η Ιορδανία. Στον όμιλο που υπάρχουν επίσης οι ΗΠΑ και η Νέα Ζηλανδία, η επικράτηση στο ματς αυτό είναι προαπαιτούμενο για την Εθνική. Παρά τα προβλήματα, η μπασκετική λογική δίνει το ρόλο του ξεκάθαρου φαβορί στην Εθνική μας. Η οποία πρέπει να αποδείξει στο παρκέ την ποιοτική ανωτερότητά της, λύνοντας ταυτόχρονα και τα επιθετικά της προβλήματα που έχουν φανερωθεί απ’ τα φιλικά. Όπως και το δυνατό της σημείο, που είναι η ένταση και η ενέργεια στην άμυνα κατά διαστήματα.

Την Ιορδανία η Ελλάδα την έχει αντιμετωπίσει άλλες δύο φορές στην ιστορία της σε επίπεδο ανδρών. Η πρώτη ήταν στο Προολυμπιακό του Καράκας το 2012, όταν και νικήσαμε 107-63. Η δεύτερη σε φιλικό που είχε γίνει πάλι στην Ασία πριν το Μουντομπάσκετ του 2019 και επικρατήσαμε 92-65.

Ιδιαίτερο είναι το σημερινό ματς για τον Κώστα Παπανικολάου, καθώς θα πρόκειται για την 139η συμμετοχή του με την Εθνική και θα γίνει ο πρώτος εν ενεργεία διεθνής σε αγώνες με την επίσημη αγαπημένη. Ξεπερνά τον Νικ Καλάθη κι ανεβαίνει στην 18η θέση, στοχεύοντας πλέον τον Βασίλη Σπανούλη που είχε 146. Πρώτοι είναι οι Γιαννάκης, Φασούλας και Χριστοδούλου, με 351, 244 και 220 αντίστοιχα.

newsbomb.gr

 

 

 

 

 




Γ’ Εθνική | 10 Σεπτεμβρίου η σέντρα του πρωταθλήματος

Η κλήρωση του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής για τη σεζόν 2023-2024, έγινε το πρωί της Παρασκευής (04/08).   Την πρώτη αγωνιστική ο ΑΟΚ θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας την Αναγέννηση Επανομής, ενώ ο Νέστος Χρυσούπολης θα αγωνιστεί επίσης εκτός έδρας με τον Αετό Βαρβάρας στη Χαλκιδική.




ΓΣΕΕ: Απολύσεις εργαζομένων στην Κερδοφόρα Εθνική Ασφαλιστική

Η ΓΣΕΕ καταδικάζει την απόφαση της εταιρίας «ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» να διακόψει τη σύμβαση εργασίας 33 ενοικιαζόμενων-ομήρων εργαζομένων με πρόφαση τη λήξη της συνεργασίας με συγκεκριμένες εταιρείες ενοικίασης ανθρώπινου δυναμικού.

Χωρίς καμία ουσιαστική δικαιολογία πετιούνται στο δρόμο εργαζόμενοι με υπερδεκαετή προϋπηρεσία, μεταξύ των οποίων και άτομα με ειδικές ανάγκες, καθώς και άνθρωποι λίγο πριν τη συνταξιοδότησή τους.

Καλούμε τη Διοίκηση της εταιρείας να ανακαλέσει άμεσα αυτή την απαράδεκτη και παντελώς αδικαιολόγητη απόφαση που καταδικάζει δεκάδες εξειδικευμένους και παραγωγικούς εργαζόμενους σε μακροχρόνια ανεργία.

Αυτονόητη δε θεωρείται από εμάς η ουσιαστική παρέμβαση της πολιτείας και του αρμόδιου Υπουργείου Εργασίας, σε ένα ζήτημα με συλλογικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά.

Η Συνομοσπονδία εκφράζει τη συμπαράστασή της στους εργαζόμενους και στη συνδικαλιστική τους οργάνωση, ενώ καλεί τις οργανώσεις μέλη της να καταδικάσουν με τη σειρά τους αυτή την απαράδεκτη και ανάλγητη εργοδοτική συμπεριφορά.

 




Ογδοη θέση στον κόσμο για την Εθνική ομάδα σπάθης

Αλλη μία σπουδαία εμφάνιση πρόσθεσε στο ενεργητικό της η Εθνική ομάδα σπάθης γυναικών, η οποία πήρε όγδοη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, την καλύτερη που έχει πάρει ποτέ ελληνική ομάδα στο θεσμό

Το Σάββατο 29/7 οι Δέσποινα Γεωργιάδου, Δώρα Γκουντούρα, Μαρίνα Παΐζη και Κλαίρη Μπένου επικράτησαν στο πρώτο κρίσιμο παιχνίδι κόντρα στην ομάδα της Ισπανίας με 45-44 και πέρασαν στις οκτώ καλύτερες ομάδες του κόσμου.

Την επόμενη μέρα, την Κυριακή 30/7, αναμετρήθηκαν για την είσοδο στην τετράδα με την παγκόσμια πρωταθλήτρια Ουγγαρία, από την οποία ηττήθηκαν με 45-35. Στη συνέχεια η Ουγγαρία προχώρησε στην υπεράσπιση του περσινού της τίτλου. Οι Ελληνίδες συνέχισαν την προσπάθειά τους στους αγώνες κατάταξης για τις θέσεις 5-8. Εκεί σημείωσαν δύο ήττες, αρχικά από το Αζερμπαϊτζάν με 45-42 και στη συνέχεια από τις ΗΠΑ με 45-32.

Η όγδοη θέση στον κόσμο που κατέκτησε η συγκεκριμένη τετράδα είναι η καλύτερη θέση από ελληνική ομάδα σε παγκόσμιο πρωτάθλημα στην ιστορία της ελληνικής ξιφασκίας. Η προηγούμενη ήταν η δέκατη θέση που είχε κατακτήσει η ίδια τετράδα το 2022 στο Κάιρο.

Με αυτή την εμφάνιση η Εθνική ομάδα εξασφάλισε πολύτιμους βαθμούς  Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στις ίδιες, στον ομοσπονδιακό προπονητή σπάθης Θανάση Δελενίκα και στον προπονητή Χρήστο Σαΐνη. Στο βάθρο των νικητών την Ουγγαρία ακολούθησαν η Γαλλία και η Κορέα με αργυρό και χάλκινο μετάλλιο αντίστοιχα




Περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας στην Εθνική Οδό Καβάλας – Ξάνθης

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εθνική Οδό Καβάλας – Ξάνθης

Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας

Έχοντας υπόψη:
1.- Τις διατάξεις των άρθρων 52 του Ν.2696/1999 «Περί κύρωσης Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροπ. με αριθ. 48 Ν.4313/2014 και άρθρο 109 του Ν.2696/1999
2.- Την υπ’ αριθ. 4420/23/1466114 από 24-07-2023 αναφορά του Τ.Τ. Καβάλας.
3.- Το υπ’ αριθ. 225543/6932 από 21-07-2023 έγγραφο του Τμήματος Συγκοινωνιακών Έργων της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας μετά των συνημμένων σε αυτό εγγράφων, και αποβλέποντας στην πρόληψη ατυχημάτων, στην αποφυγή της άσκοπης ταλαιπωρίας του κοινού και προκειμένου να διευκολυνθούν τα έργα που θα εκτελεστούν στην παραπάνω περιοχή.

Σύμφωνα με απόφαση:

1.- Τη λήψη προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην Ε.Ο. Καβάλας – Ξάνθης, από την χ/θ 21+865 ( 235 μέτρα μετά τον Ισόπεδο Κόμβο – Φωτεινοί σηματοδότες για αεροδρόμιο
Χρυσούπολης) έως την χ/θ 23+365 (255 μέτρα μετά τον Ισόπεδο Κόμβο – Φωτεινοί σηματοδότες δ/σης Πέρνης), λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, εκ περιτροπής, συνολικού μήκους χιλίων πεντακοσίων (1.500) μέτρων, κατά το χρονικό διάστημα από 26-07-2023 έως και 05-08-2023, εκτός της Κυριακής (30-07-2023).

-Κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται από το ελεύθεροτμήμα του οδοστρώματος, με ελάχιστο πλάτος λωρίδας ανά κατεύθυνση τα 2,75μ.

-Οι εργασίες θα εκτελούνται μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας και η οδός θα παραδίδεται ανεμπόδιστα στην κυκλοφορία κατά τη διάρκεια της νύχτας με την τοποθέτηση κατάλληλης σήμανσης, διαχωρισμού λωρίδων αντίθετης κυκλοφορίας .

2.- Με ευθύνη του αρμόδιου φορέα για την εκτέλεση των εργασιών αποκατάστασης να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή πρόκλησης κινδύνου στους χρήστες της οδού, ενώ η σήμανση να τοποθετηθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.2696/1999 «Περί κυρώσεως του Κ.Ο.Κ.», όπως τροποποιήθηκε με το Ν.3542/2007 «Τροποποιήσεις διατάξεων του Κ.Ο.Κ.» και την υπ’ αριθ. ΔΜΕΟ/0/613 από 16-02-2011 Απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (φεκ950 τΒ).

3.- Το πιο πάνω μέτρο είναι προσωρινό και παύει να ισχύει μετά το πέρας των εργασιών.

4.- Οι παραβάτες της παρούσας, τιμωρούνται σύμφωνα με τις ποινές που ορίζονται από το Ν.2696/1999 «Περί Κ.Ο.Κ.», όπως τροποποιήθηκε – αντικαταστάθηκε και ισχύει, καθώς και με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.




Ξεκίνησε για μια βουτιά στους Αμμόλοφους της Καβάλας και κατέληξε με καταγγελία στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας

ΟΒασίλης Τσαουσίδης καθηγητής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, με θητεία στο MIT πήγε να κάνει ένα μπάνιο στους Αμμόλοφους στη Νέα Πέραμο Καβάλας. Διαπίστωσε ότι δεν υπήρχε χιλιοστό ελεύθερο παραλίας από τις ξαπλώστρες συγκεκριμένης επιχείρησης που είχαν κατακλύσει τον χώρο.

Σύμφωνα με την καταγγελία του και όπως περιγράφει αναλυτικά και στην ανάρτησή του στο Facebook όταν η παρέα του βρήκε εν τέλει ελεύθερο σημείο να ακουμπήσει τα πράγματά της «κοντά στα βράχια» και να κάνει μια βουτιά στη θάλασσα, οι υπάλληλοι της επιχείρησης τους πλησίασαν και τους ζήτησαν να απομακρυνθούν, αν δεν κάτσουν στις ξαπλώστρες με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά.

Ο καθηγητής αποφάσισε καθώς η επιχείρηση υποστήριζε πως έχει άδεια από τον δήμο για τις ξαπλώστρες να απευθυνθεί στην Κτηματολογική Υπηρεσία Καβάλας και στον δήμο Παγγαίου. Εκεί αντίκρισε, σύμφωνα με την ανάρτηση, την αδιαφορία των δημόσιων υπαλλήλων για το εν λόγω ζήτημα, με αποτέλεσμα να κινηθεί νομικά.

Η ανάρτηση του καθηγητή για το περιστατικό με τις ξαπλώστρες στην παραλία

«Από μια βουτιά, στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας. Στη διαδρομή μας χθες το απόγευμα για Δράμα, με την Ανθή και την Αγγελική, αποφασίσαμε να κάνουμε μια σύντομη μικρή παράκαμψη και να θυμηθούμε τους αμμόλοφους στη Νέα Πέραμο της Καβάλας. Σκοπός μας ήταν μια γρήγορη βουτιά, μισή-μια ώρα, το πολύ» γράφει αρχικά ο κ. Τσαουσίδης.

«Το μπαρ στο οποίο πήγαμε, το πρώτο στη σειρά, δεν είχε αφήσει καθόλου χώρο για ελεύθερους λουόμενους. Αν και σχεδόν όλες οι ξαπλώστρες ήταν άδειες, είχε δεσμευτεί ολόκληρος ο χώρος της παραλίας από άδειες ξαπλώστρες – όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία. Το ίδιο συνέβαινε και στη συνέχεια, στα επόμενα μπαρ. Η αναγραφόμενη τιμή για τη χρήση του χώρου 7 ευρώ το άτομο. Αναγκαστήκαμε να βολευτούμε στη μοναδική ελεύθερη γωνιά, κοντά στα βράχια. Σύντομα, λίγο μετά τη βουτιά μας, εμφανίστηκε ο πρώτος εργαζόμενος που μας ζήτησε (με σπαστά ελληνικά) να φύγουμε. Του εξήγησα ευγενικά ότι δεν επιτρέπεται να μας παρενοχλεί και έφυγε. Σε λίγο, εμφανίστηκε ο δεύτερος υπάλληλος, ο οποίος μάζευε αποτσίγαρα· όταν έφτασε στο μέρος μας, μας ζήτησε να αποχωρήσουμε. Του εξήγησα ότι εφόσον το επιθυμεί μπορεί να φωνάξει την αστυνομία ή να μας κάνει μήνυση – αυτός αποχώρησε πιο εξοργισμένος. Στη συνέχεια, εμφανίστηκε μια κυρία· μας ενημέρωσε ότι δεν είναι το αφεντικό, αλλά το κατάστημα έχει άδεια από το δήμο, πληρώνει ένα κάρο λεφτά και πρέπει ή να πληρώσουμε ή να αποχωρήσουμε διότι αδικούμε τους πελάτες που πλήρωσαν. Αποχωρήσαμε λίγο μετά, όταν η καθυστέρησή μας άρχισε ήδη να μας βγάζει εκτός προγράμματος για το ταξίδι μας στη Δράμα» συνεχίζει.

«Το πρωί πήρα τηλέφωνο στον δήμο Παγγαίου. Ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι δεν έχει εκδώσει ο δήμος καμία άδεια μέχρι να παραχωρήσει την αρμοδιότητα της αδειοδότησης για χρήση του αιγιαλού στην Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας. Η Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας με ενημέρωσε ότι δεν απαντάει σε “πολίτες”, όταν δήλωσα ότι την πληροφορία σχετικά με την παραχώρηση άδειας χρήσης αιγιαλού την ζητώ ως απλός πολίτης. Τελικά, μου έκλεισε το τηλέφωνο. Στο επόμενο τηλεφώνημα, μετά την επιμονή μου, με παρέπεμψε στην αρμόδια υπάλληλο. Η αρμόδια υπάλληλος, αφού μου είπε ότι η προηγούμενη (σ.σ. η διπλανή της) μπορεί και να μη μου έκλεισε το τηλέφωνο και πώς ξέρω ότι μου το έκλεισε και ότι δεν έπεσε η γραμμή, αρνήθηκε να με εξυπηρετήσει. Αρνήθηκε να μου πει αν έχει εκδώσει η υπηρεσία της άδεια χρήσης του αιγιαλού, αρνήθηκε να μου πει γιατί δεν υπάρχει καμία άδεια στη Διαύγεια, με παρέπεμψε στον δήμο Παγγαίου, στη συνέχεια δέχτηκε ότι δεν είναι αρμόδιος πλέον ο δήμος Παγγαίου και μου είπε να κάνω αν θέλω καταγγελία ώστε να έχω έννομο συμφέρον. Ότι τα πράγματα είναι μπερδεμένα και μπορεί να μην έχει άδεια κάποιος αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει ζητηθεί άδεια ή ότι δεν εμπλέκονται πολλοί φορείς – ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ βέβαια, οι επιχειρήσεις λειτουργούν. Όταν της εξήγησα ότι για να κάνω καταγγελία πρέπει να γνωρίζω αν και πού ακριβώς έγινε η παράβαση, ποιος την έκανε (θα μπορούσε π.χ. να την έχει κάνει η κτηματική υπηρεσία) αν δηλ. έχει δοθεί άδεια και ποιον χώρο ακριβώς αφορά, μου απάντησε ότι δεν θα απαντήσει σε καμία άλλη ερώτησή μου. Επέμενε να κάνω καταγγελία, αν θέλω στοιχεία. Και έκανα» εξηγεί ο καθηγητής.

Στη συνέχεια διευκρινίζει πως η «καταγγελία μου αφορά την Κτηματική Υπηρεσία Καβάλας, η οποία αρνείται επίμονα να εξυπηρετήσει τους πολίτες, των οποίων τα δικαιώματα είναι αρμόδια να προστατεύει. Περιέγραψα το ιστορικό με τον αιγιαλό, τον εκφοβισμό στον αιγιαλό, την άρνηση εξυπηρέτησης από την Κτηματική Υπηρεσία – στην Αρχή Διαφάνειας.

Είναι πραγματικά κατάντια αυτό που συμβαίνει πλέον με τις ξαπλώστρες, και τις άπειρες κακόγουστες κατασκευές και είναι ντροπή για τις υπηρεσίες που το επιτρέπουν – και στην πράξη το υπερασπίζονται. Άλλο πράγμα η υγιής επιχειρηματικότητα και άλλο η παντελής έλλειψη αισθητικής και η παραβίαση ακόμα και των στοιχειωδών δικαιωμάτων των πολιτών» καταλήγει.