Σέρρες: Μεγάλη ανταπόκριση στην εθελοντική αιμοδοσία του Δήμου

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε ο Δήμος Σερρών, σε συνεργασία με τοπικούς συλλόγους και φορείς, στο φουαγιέ του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Σερρών «Αστέρια».

Ισχυρό μήνυμα αλληλεγγύης

Πλήθος Σερραίων κάθε ηλικίας προσήλθαν για να προσφέρουν αίμα, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της Τράπεζας Αίματος του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών και στην κάλυψη των αυξημένων αναγκών του.

Ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας και Υγείας, Αθανάσιος Παπαδόπουλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συμμετοχή, τονίζοντας:

«Η προσφορά αίματος είναι πράξη ζωής και κοινωνικής ευθύνης. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τόσο τη Δημοτική όσο και τη Νοσοκομειακή Τράπεζα Αίματος και να καλλιεργήσουμε αιμοδοτική συνείδηση. Ο Δήμος θα συνεχίσει να προωθεί δράσεις, ακόμη και με επισκέψεις σε σχολεία για την ευαισθητοποίηση των μαθητών».

Συνεργασίες και νέες δράσεις

Η αιμοδοσία πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του Τμήματος Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών, του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, επαγγελματικών και εμπορικών φορέων της πόλης, αλλά και του Συνδέσμου Φίλων της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ “Οι Πελαργοί”.

Παράλληλα, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να εγγραφούν ως δότες μυελού των οστών, μέσω απλής δειγματοληψίας στοματικού επιχρίσματος, υπό την επίβλεψη εξειδικευμένου προσωπικού του Γενικού Νοσοκομείου.




Όταν ο εθελοντισμός είναι συνειδητή επιλογή !

Σας συστήνουμε τον Κωνσταντίνο: Έναν από τους συνειδητοποιημένους εθελοντές μας αλλά και ένας από τους χιλιάδες ανθρώπους-στήριξη για το «Χαμόγελο». Πάντα εκεί για τον Οργανισμό, πρόθυμος, συνεπής, με ήθος και ευγένεια, μεταδίδοντας όπου κι αν πηγαίνει Χαμόγελα! Παρακάτω μας έγραψε δύο λόγια για το πώς εκείνος βιώνει το ταξίδι του εθελοντισμού…

«Ονομάζομαι Κωνσταντίνος,  είμαι 23 ετών, φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του  Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και εν δυνάμει απόφοιτος. Μεγάλωσα στην Κορινθία πηγαίνοντας σχολείο στο Χιλιομόδι.

Στο σχολείο αλλά και από το οικογενειακό μου περιβάλλον μεγαλώνοντας με δύο γονείς εκπαιδευτικούς, είχα την ευκαιρία από μικρή ηλικία να συμμετάσχω σε δράσεις για “Το Χαμόγελο του Παιδιού” , όπως συγκέντρωση ρούχων και τροφίμων.

Χαρακτηριστικά, δε θα ξεχάσω πόσο συγκινημένος ήταν ο πατέρας μου όταν είχε επισκεφθεί το σπίτι του Οργανισμού στην Αρχαία Κόρινθο για να προσφέρει τα είδη πρώτης ανάγκης που είχαμε μαζέψει με το σχολείο και ένα παιδάκι μία σταλιά όταν τον είδε έτρεξε και τον αγκάλιασε. Όλα αυτά μπορεί ως έναν βαθμό να με ευαισθητοποίησαν αλλά δεν πιστεύω ότι θα ήμουν 3 χρόνια  εθελοντής στον Οργανισμό ”Το Χαμόγελο του Παιδιού” αν δεν πίστευα στη σημαντικότητα του έργου του.

Νιώθω πολύ ευγνώμων που έγινα εθελοντής, καθώς μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχω σε πολλές δράσεις, όπως καλύπτοντας ανάγκες στο Επιχειρησιακό Κέντρο “Ανδρέας Γιαννόπουλος”, σε Bazaar, στο Δημιουργικό Εργαστήρι, στην Κινητό Πολυϊατρείο “Ιπποκράτης”, στον πολυχώρο του Κορωπίου, στη διαλογή ρούχων για τα κέντρα Στήριξης Ευάλωτων Οικογενειών κ.α. Μπορεί σε κάποιον αυτές οι δράσεις να ακούγονται κουραστικές ή βαρετές, αλλά προσωπικά ένιωθα παραγωγικός, ευχαρίστηση, ικανοποίηση χωρίς να προλαβαίνω να κουραστώ καθόλου, καθώς οι υπεύθυνοι του “Χαμόγελου” ήταν πάντοτε μαζί μας και μας πρόσεχαν σαν τα παιδιά τους.

Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να αναφέρω ονομαστικά όλους τους ανθρώπους του Οργανισμού αλλά δε θα με άφηναν. Θέλω όμως να αναφέρω πως όλοι τους είναι υπέροχοι άνθρωποι, δίνουν τον καλύτερο εαυτόν τους σε οποιαδήποτε κατάσταση και αν βρεθούν και τους ευχαριστώ όλους για την αγάπη και την στοργή τους και προς εμάς τους εθελοντές.

Φυσικά δε θα μπορούσα να παραλείψω ότι χωρίς τον μικρό Ανδρέα δε θα υπήρχε σήμερα μια τόσο σημαντική οργάνωση που ακούει, σέβεται και δίνει μια οικογένεια, μια αγκαλιά σε όλα τα παιδιά που το χρειάζονται.

Εύχομαι, “Το Χαμόγελο του Παιδιού” και όλοι μαζί να συνεχίσουμε έτσι, μέχρι να δημιουργηθεί, ευελπιστώ, μια όχι και τόσο ουτοπική κοινωνία που δε θα χρειαζόταν αυτόν τον Οργανισμό».

Κωνσταντίνος Μ.

Εθελοντής στο Οργανισμό

«Το Χαμόγελο του Παιδιού»

www.hamogelo.gr




Ανθρώπινα δικαιώματα και εθελοντισμός με το 15 ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας

Οι μαθητές/τριες του 15ου ΔΣ Καβάλας σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικός συμμετείχαν την Τρίτη 26 Μαρτίου στη δράση που συνδιοργάνωσαν το 15 ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας και το Europe Direct ΑΜ-Θ με θέμα τα ανθρώπινα δικαιώματα και τον εθελοντισμό.

Μαθητές και μαθήτριες πραγματοποίησαν πληθώρα δραστηριοτήτων: ενημερώσεις, κολλάζ για τα δικαιώματα, ενώ η Δ’ Δημοτικού πρωτοτύπησε εφαρμόζοντας τη διδακτικτική CLIL στο δικό της κολλάζ.

Υπεύθυνες για την οργάνωση και την υλοποίηση των δράσεων ήταν η διευθύντρια, κα. Κυριακή Ραφτοπούλου και οι εκπαιδευτικοί, κα. Κατερινή Ισαακίδου, κα. Στυλιανή – Ελένη
Καραπανάγου, κα. Ευανθία Κράλη, κα. Λυμπεράκη Ελευθερία, η κα. Μαρίνα Κοτανίδου και η κα. Βίκυ Γιαννοπούλου.




Εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού «Εθελοντισμός: Παρελθόν – Παρόν – Μέλλον»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού (5 Δεκεμβρίου), η δημοτική παράταξη Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ διοργανώνει εκδήλωση – αφιέρωμα στον Εθελοντισμό, με σκοπό να αναδείξει την αξία και την χρησιμότητα του Εθελοντισμού στην κοινωνία μας και να τιμήσει φορείς και πρόσωπα της Τοπικής μας Κοινωνίας που έχουν αποδεδειγμένο και καταξιωμένο έργο στον τομέα της εθελοντικής δράσης.

Ομιλητές θα είναι:

  • Ξενοφών Κροκίδης (Διευθυντής Β’ Παθολογικής Κλινικής Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας, Πρόεδρος Ιατρικής Εταιρείας Καβάλας)
  • Γιάννης Κανίογλου (Ζωγράφος)

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023, στις 6.00 το απόγευμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας.

 




Αρχίζει το πρόγραμμα περιφρούρησης και φύλαξης δασυλλίων στην Π.Ε Δράμας

Σύμφωνα με απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Γρηγόριου Παπαεμμανουήλ, συγκροτήθηκαν ομάδες περιφρούρησης και προστασίας των ευαίσθητων περιαστικών δασυλλίων του Νομού μας από τις εθελοντικές ομάδες που είναι ενταγμένες στην Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και της Οικολογικής Κίνησης και καταρτίστηκε Πρόγραμμα
Περιφρούρησης, προκειμένου για την πρόληψη και αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών για την θερινή περίοδο του έτους 2023.

Στην περιφρούρηση θα συμμετέχουν εθελοντικές οργανώσεις ενταγμένες στην Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και άλλοι φορείς.

Επιπλέον, οι κατά τόπους Δήμοι, έχουν τη δυνατότητα με τις εθελοντικές ομάδες που πιθανόν έχουν οργανώσει και σε συνεργασία με άλλους φορείς των περιοχών, να προβούν σε παρόμοιες δράσεις για την φύλαξη των ευαίσθητων
περιοχών (αλσυλλίων, χώρων αναψυχής κλπ) των διοικητικών ορίων των Δήμων τους.

Το Πρόγραμμα φύλαξης θα ισχύσει από 1 η Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου.