Σέρρες: Μεγάλη ανταπόκριση στην εθελοντική αιμοδοσία του Δήμου
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε ο Δήμος Σερρών, σε συνεργασία με τοπικούς συλλόγους και φορείς, στο φουαγιέ του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Σερρών «Αστέρια».
Ισχυρό μήνυμα αλληλεγγύης
Πλήθος Σερραίων κάθε ηλικίας προσήλθαν για να προσφέρουν αίμα, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της Τράπεζας Αίματος του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών και στην κάλυψη των αυξημένων αναγκών του.
Ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας και Υγείας, Αθανάσιος Παπαδόπουλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συμμετοχή, τονίζοντας:
«Η προσφορά αίματος είναι πράξη ζωής και κοινωνικής ευθύνης. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τόσο τη Δημοτική όσο και τη Νοσοκομειακή Τράπεζα Αίματος και να καλλιεργήσουμε αιμοδοτική συνείδηση. Ο Δήμος θα συνεχίσει να προωθεί δράσεις, ακόμη και με επισκέψεις σε σχολεία για την ευαισθητοποίηση των μαθητών».
Συνεργασίες και νέες δράσεις
Η αιμοδοσία πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του Τμήματος Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών, του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, επαγγελματικών και εμπορικών φορέων της πόλης, αλλά και του Συνδέσμου Φίλων της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ “Οι Πελαργοί”.
Παράλληλα, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να εγγραφούν ως δότες μυελού των οστών, μέσω απλής δειγματοληψίας στοματικού επιχρίσματος, υπό την επίβλεψη εξειδικευμένου προσωπικού του Γενικού Νοσοκομείου.



