Πραγματοποιήθηκε Εσπερινός Κοιμήσεως της Θεοτόκου στον Ι.Ν Παναγίας στην Καβάλα

Παρουσία πλήθους πιστών πραγματοποιήθηκε ο Εσπερινός της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στον Ιερό Ναό της Παναγίας στην Καβάλα το απόγευμα της Δευτέρας 14 Αυγούστου. Ωστόσο το πρωί της Τρίτης 15 Αυγούστου πραγματοποιήθηκε και η Όρθος – Θεία Λειτουργία με πολλούς πιστούς να βρίσκονται στον Ιερό Ναό για να κοινωνήσουν και να προσκυνήσουν την εικόνα Της.