Η ΕΣΠΕΑΜ-Θ ”γέμισε με χρώμα” την Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Καβάλας

Αντιπροσωπεία της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΕΣΠΕΑΜ/Θ), συμβάλλοντας στην προσπάθεια να συνεχίσουμε να εμπνέουμε ελπίδα και αισιοδοξία στα μικρά παιδιά και τις οικογένειές τους, επισκέφθηκε την Παιδιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας και σε συνεργασία με τη Διεύθυνση της κλινικής προχώρησε στη δωρεά του απαραίτητου εξοπλισμού και υλικών εσωτερικής διακόσμησης (ταπετσαρίες παιδικών παραστάσεων) προκειμένου να διακοσμήσουμε όλους τους θαλάμους νοσηλείας της παιδιατρικής κλινικής, δίνοντας χρώμα και μία νότα χαράς στους μικρούς ασθενείς. Επισημαίνεται ότι η επιλογή των υλικών έγινε αποκλειστικά από το υγειονομικό προσωπικό της Κλινικής το οποίο και συμμετείχε ενεργά στη διακόσμηση των χώρων.

Την αντιπροσωπεία της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Ε.Σ.ΠΕ.Α.Μ/Θ), υποδέχθηκαν ο Διευθυντής της Παιδιατρικής Κλινικής κ. Αλμανίδης Θωμάς και η Προισταμένη κα Πιπίνα Μουμτζή. Εκ μέρους της Ένωσης στη συνάντηση παραυρέθηκε ο Πρόεδρος της Ένωσης, Νικόλαος Παναγιωτίδης και ο Αντιπρόσωπος της ΕΣΠΕΑΜ/Θ στην ΠΟΜΕΝΣ και αναπληρωματικό Μέλος του Διοικητικού της Συμβουλίου, Νικόλαος Μωυσίδης.

 

Ως Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Ε.Σ.ΠΕ.Α.Μ/Θ), κρατάμε με πολύ αγάπη τα χαμόγελα και τα ευχαριστώ του προσωπικού της κλινικής και των μικρών παιδιών και ευχόμαστε με την πράξη μας αυτή να συμβάλλαμε έστω και στο ελάχιστο να γίνει πιο εύκολο το έργο που καθημερινά καλούνται να φέρουν εις πέρας προσφέροντας υψηλού επιπέδου παροχές νοσηλείας στα παιδιά.




Συνάντηση ΕΣΠΕΑΜ/Θ με τον Δήμαρχο Μαρωνείας – Σαπών

Αντιπροσωπεία της Ένωσης Στρατιωτικών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Ε.Σ.ΠΕ.Α.Μ/Θ), συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Μαρωνείας-Σαπών κ. Ντίνο Χαριτόπουλο, στο πλαίσιο των επαφών της Ένωσης με τους θεσμικούς παράγοντες της Περιφέρειας, για την ανάδειξη των προβλημάτων που απασχολούν τους Έλληνες Στρατιωτικούς.

Ο κ. Χαριτόπουλος  καλωσόρισε εγκάρδια τον Πρόεδρο και τα Μέλη της Ένωσης  και τόνισε τον σημαντικό ρόλο των Ενόπλων Δυνάμεων στην διατήρηση της Εθνικής μας κυριαρχίας  και ομοψυχίας και αναφέρθηκε στη συνεχή κοινωνική προσφορά τους, στον καιρό της ειρήνης διαβεβαιώνοντας δε ότι η τοπική κοινωνία και οι αρχές που την εκπροσωπούν, τιμούν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων.

Ο Πρόεδρος και τα  Μέλη του Δ.Σ., ενημέρωσαν αναλυτικά τον κύριο Δήμαρχο, για τα προβλήματα του Κλάδου των Στρατιωτικών και διατύπωσαν τις θέσεις και προτάσεις της Ε.Σ.ΠΕ.Α.Μ/Θ, σε θέματα που άπτονται κοινού ενδιαφέροντος και ταλανίζουν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων.

Ο κύριος Χαριτόπουλος χαρακτήρισε ως ρεαλιστικές τις προτάσεις της ΕΣΠΕΑΜ/Θ και  δεσμεύθηκε ότι θα τις στηρίξει σθεναρά  κατά τις συναντήσεις του, τόσο με τους πολιτικούς όσο και με τους Στρατιωτικούς φορείς  της περιοχής μας. Τόνισε δε ότι το Γραφείο του, θα είναι πάντοτε ανοιχτό για έναν γόνιμο και εποικοδομητικό διάλογο για τα προβλήματα που απασχολούν τα στελέχη που υπηρετούν στην περιοχή.

Κλείνοντας  ο Πρόεδρος της ΕΣΠΕΑΜ/Θ ευχαρίστησε τον Δήμαρχο για το κλίμα  άριστης συνεργασία των δύο πλευρών επισημαίνοντας ως πολύ θετικό το γεγονός ότι ο κύριος Χαριτόπουλος έχει εμπεστευθεί σημαντικές θέσεις του Δήμου σε συναδέλφους μας στρατιωτικούς οι οποίοι έχουν εκλεγεί ως Δημοτικοί Σύμβουλοι στο Δήμο Μαρωνείας-Σαπών.

Στην συνάντηση εκ μέρους της Ένωσης παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος της Ε.Σ.ΠΕ.Α.Μ/Θ, Νικόλαος Παναγιωτίδης, ο Αντιπρόσωπος της Ένωσης στην ΠΟΜΕΝΣ Χρήστος Μαργαρίτης και η εκπρόσωπος της Ένωσης στο Νομό Ροδόπης, Χρύσα Σκερλετίδου, Στη συζήτηση επιπλέον παραυρέθηκε ο Εντεταλμένος σύμβουλος αθλητισμού, αθλητικών εγκαταστάσεων και υποδομών και Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Μαρωνείας-Σαπών κύριος Ηλίας Εμιρζάς.

 




Δικαστική δικαίωση για την αποζημίωση νυχτερινής απασχόλησης των στρατιωτικών

Η Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΕΣΠΕΑΜ/Θ), ανακοινώνει στα μέλη της ότι εκδόθηκαν οι πρώτες δικαστικές αποφάσεις που δικαιώνουν όσους στρατιωτικούς από την Περιφέρεια μας, εμπιστεύτηκαν την ΕΣΠΕΑΜ/Θ και την ΠΟΜΕΝΣ καθώς και το Νομικό μας Σύμβουλο για την διεκδίκηση των αποζημιώσεων Νυχτερινής Απασχόλησης

Σύντομα λοιπόν θα πιστωθούν στους τραπεζικούς λογαριασμούς των εν λόγω στελεχών τα ποσά των νυχτερινών που δικαιούνται για τα έτη 2017 και 2018, και μάλιστα εντόκως, όπως διατάσσουν οι δικαστικές αποφάσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες μεταβείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://espeamth.gr/%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%af%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b5%cf%83%cf%80%ce%b5%ce%b1%ce%bc-%ce%b8-%cf%80%ce%bf%ce%bc%ce%b5%ce%bd%cf%83-%ce%b3%ce%b9/