Δεν προχωρούν οι εργασίες στην πλατεία Καπνεργάτη λόγω της πιάτσας ταξί ισχυρίζεται ο εργολάβος!
Οι εργασίες στην Πλατεία Καπνεργάτη φαίνεται πως έχουν σταματήσει εδώ και περίπου έναν μήνα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται απορίες και ερωτηματικά από πλευράς των πολιτών αλλά και των επαγγελματιών της περιοχής στο πότε θα τελειώσει επιτέλους το έργο.
Σύμφωνα με δηλώσεις του Δημάρχου Καβάλας Θόδωρου Μουριάδη στο Radio ENA 90,5 ο εργολάβος φαίνεται πως ισχυρίζεται ότι λόγω κολλήματος που υπάρχει με την πιάτσα ταξί στο νότιο μέρος της πλατείας δεν μπορεί να προχωρήσουν οι εργασίες (!)
Το αξιοπερίεργο είναι ότι και στο βόρειο τμήμα της πλατείας υπάρχουν ακόμα εργασίες που πρέπει να γίνουν οι οποίες ωστόσο έχουν μείνει στάσιμες.
Όσον αφορά την πιάτσα ταξί οι οδηγοί έχουν ήδη δηλώσει την πρόθεση τους να κινηθούν νομικά κατά του Δήμου επειδή όπως αναφέρουν δεν έχουν εισακουστεί τα αιτήματα τους.