Τοψίδης : Νέο Δ.Σ στο Βιοτεχνικό Πάρκο Καβάλας – Σύντομα εξελίξεις με την Εργοανάπτυξη
Ο ορισμός της νέας διοίκησης του ΒΙΟΠΑ και η διαπίστωση της άρτιας συνεργασίας της Περιφέρειας ΑΜΘ με τους κυριότερους εταίρους, δηλαδή τον Δήμο Καβάλας και το Επιμελητήριο Καβάλας, ήταν οι θετικές εξελίξεις που προέκυψαν από την Έκτακτη Γενική Συνέλευσης της εταιρίας που συγκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 27/05, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλου Τοψίδη.
Μετά την ολοκλήρωση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης του ΒΙΟΠΑ Καβάλας και τον ορισμό νέου Διοικητικού Συμβουλίου, ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης γνωστοποίησε την πρότασή του για τα νέα μέλη του Δ.Σ. και εξέφρασε την ικανοποίηση του για την καλή συνεργασία με τους άλλους εταίρους, με σκοπό την καλύτερη διαχείριση των ζητημάτων που απασχολούν το χώρο της μεταποίησης και τα οποία είναι στις προτεραιότητες της Διοίκησης της Περιφέρειας ΑΜΘ. Συγκεκριμένα ο κ. Τοψίδης υπογράμμισε ότι «σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση, οι τρεις εταίροι του ΒΙΟΠΑ Καβάλας να έχουμε ορίσει τους εκπροσώπους μας για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο θα λειτουργήσει το ΒΙΟΠΑ για το επόμενο χρονικό διάστημα.
Από πλευράς Περιφέρειας προτείναμε:
- τον κ. Δημήτριο Τριανταφύλλου, ως Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο
-
τον κ. Δημήτριο Κλειτσιώτη και
-
τον κ. Δημήτριο Στεργιόπουλο.
Την ίδια ώρα τίτλοι τέλους, τουλάχιστον υπό τη σημερινή της μορφή, θα πάρει η ΕΡΓΟΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΕ, η οποία είχε συνδεθεί με την λειτουργία, ή μάλλον την μη λειτουργία, των Λουτρών των Ελευθερών. Να θυμίσουμε πως η εταιρεία, και η λειτουργία της, είχε δημιουργήσει πολλές φορές συγκρούσεις εντός του Περιφερειακού Συμβουλίου, κυρίως μεταξύ Περιφερειακών Συμβούλων από την Καβάλα, όπου έχει την έδρα της.
https://youtu.be/5qAtPv99zmQ