Καιρός: Πτώση της θερμοκρασίας την ερχόμενη εβδομάδα

Σχεδόν αίθριος θα είναι ο καιρός το Σάββατο με αραιές νεφώσεις κατά τόπους και κατά διαστήματα πιο πυκνές. Η ορατότητα τις πρωινές και βραδινές ώρες θα είναι κατά τόπους περιορισμένη και θα σχηματιστούν ομίχλες στα ηπειρωτικά.

Οι άνεμοι θα πνέουν στα δυτικά μεταβλητοί 3 με 4 και στο Ιόνιο νοτιοανατολικοί έως 5 μποφόρ και στα ανατολικά από βόρειες διευθύνσεις 3 με 4 και πρόσκαιρα στο Αιγαίο 5 μποφόρ.

Η θερμοκρασία δεν θα σημειώσει αξιόλογη μεταβολή. Θα φτάσει στα βόρεια τους 15 με 17 βαθμούς, στην υπόλοιπη χώρα τους 17 με 18 και τοπικά στη νότια νησιωτική χώρα τους 19 βαθμούς Κελσίου.




Όλα καλά στην Ονειρούπολη | Την ερχόμενη εβδομάδα στήνεται το χριστουγεννιάτικο δέντρο

“Η φετινή Ονειρούπολη προχωρά με εντατικούς ρυθμούς και η μέχρι τώρα πορεία των εργασιών δείχνει ότι όλα θα είναι έτοιμα νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά” αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Δήμος Δράμας.

Σημειώνει δε ότι την  ερχόμενη εβδομάδα θα τοποθετηθεί το μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντρο στην κεντρική Πλατεία, γύρω από το οποίο θα εγκατασταθεί το παγοδρόμιο και όλα προχωρούν  βάσει του σχεδιασμού.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρει:

Όλοι οι οικίσκοι έχουν ήδη τοποθετηθεί στον Δημοτικό Κήπο, πολλοί νέοι και οι παλαιοί ανακατασκευασμένοι, βαμμένοι, δημιουργώντας μια νέα αισθητική στην όλη διοργάνωση. Αμέσως μετά ακολουθεί η τοποθέτηση των παιχνιδιών και στη συνέχεια θα γίνουν τα δρομάκια και οι πλατείες. Την  ερχόμενη εβδομάδα θα τοποθετηθεί το μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντρο στην κεντρική Πλατεία, γύρω από το οποίο θα εγκατασταθεί το παγοδρόμιο και όλα προχωρούν  βάσει του σχεδιασμού.

Παράλληλα είναι σχεδόν έτοιμο το πρόγραμμα της Ονειρούπολης το οποίο θα ανακοινωθεί άμεσα, με πλούσιες εκδηλώσεις, πρωτότυπες δραστηριότητες και μεγάλη συμμετοχή.

Ο Χρήστος Μαυρίδης, υπεύθυνος για την Ονειρούπολη, εκφράζει  την ικανοποίησή του για την πορεία των εργασιών και δήλωσε: «Με υψηλό αίσθημα ευθύνης για τη βαρύτητα του ρόλου που ανέλαβα ως υπεύθυνος της Ονειρούπολης, εκφράζω την ικανοποίησή μου για την πορεία της προετοιμασίας της διοργάνωσης, γεγονός που οφείλεται σε όλους όσους εργάζονται γι΄αυτήν. Είμαστε έτοιμοι να ζήσουμε τη μεγαλύτερη Χριστουγεννιάτικη γιορτή, την Ονειρούπολη της Δράμας. Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, είναι σχεδόν όλα έτοιμα και αυτό οφείλεται στην κατάλληλη προετοιμασία που είχαμε ώστε να γίνουν όλα στην ώρα  τους. Ο στόχος μας ήταν ομολογουμένως υψηλός και δύσκολος , γιατί η κατάσταση στην οποία αναλάβαμε την Ονειρούπολη ήταν απογοητευτική. Έχουμε θέσει ένα τριετές σχέδιο ανάκαμψης του θεσμού και μέχρι στιγμής καταφέραμε με σύστημα και με σειρά να βρισκόμαστε στο επιθυμητό σημείο».

Ο Δήμαρχος, Γιώργος Παπαδόπουλος, παρακολουθώντας με ικανοποίηση την πορεία προετοιμασίας της Ονειρούπολης, δήλωσε: «Αναθέτοντας την ευθύνη διοργάνωσης της Ονειρούπολης στο Χρήστο Μαυρίδη, θεωρούσα δεδομένο  ότι θα πνεύσει αέρας ανανέωσης στη μεγάλη μας Χριστουγεννιάτικη Γιορτή, και αυτό αποδεικνύεται στην πορεία. Οι εργασίες προχωρούν γρηγορότερα και από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις μας, αποδεικνύοντας ότι υπάρχει σωστός συντονισμός και συνεργασία. Τα όσα θα απολαύσουν  οι επισκέπτες φέτος, θα δώσουν το στίγμα της νέας εποχής για την Ονειρούπολη καθιστώντας τη Δράμα Πρωτεύουσα των Χριστουγέννων.»

Η φετινή Ονειρούπολη υπόσχεται μια νέα αναβαθμισμένη εμπειρία, έτοιμη να καλωσορίσει μικρούς και μεγάλους στην πιο ξεχωριστή Χριστουγεννιάτικη Γιορτή.

Πηγή :alpha-news.gr




Επίσκεψη του Νίκου Ανδρουλάκη στην Καβάλα την ερχόμενη Κυριακή

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και υποψήφιος στις φθινοπωρινές εσωκομματικές εκλογές, κ. Νίκος Ανδρουλάκης, θα επισκεφθεί την Καβάλα.

Η επίσκεψή του έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη Κυριακή το πρωί.

Το αναλυτικό πρόγραμμα της επίσκεψης θα ανακοινωθεί σύντομα.




Στη Βουλή την ερχόμενη εβδομάδα το νέο φορολογικό νομοσχέδιο

Το νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα έχει ψηφισθεί έως τις 20 Απριλίου, τονίζει ο υπουργός Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης

Για την επανένταξη των φορολογούμενων στις 120 δόσεις και το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στην Βουλή την ερχόμενη εβδομάδα, μίλησε στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης.

Ο υπουργός τόνισε ότι: «Επειδή είχε υπάρξει ένα σύστημα εξαιρετικά αυστηρό την περίοδο που ήταν εδώ η τρόικα, κάποιοι φορολογούμενοι συμπολίτες μας, οι οποίοι εξακολουθούν να πληρώνουν μέχρι σήμερα, δεν έχουν αντιληφθεί ότι έχασαν τις δόσεις τους. Είναι μέσα στο σύστημα και κινδυνεύουν να βγουν. Ερχόμαστε και τακτοποιούμε αυτή την εκκρεμότητα. Δίνουμε τη δυνατότητα σε αυτούς τους 230.000 οφειλέτες να πληρώσουν αυτά που χρωστούν και να κλείσει αυτή η εκκρεμότητα οριστικά».

Ταυτόχρονα, διευκρίνισε: «Πρόκειται για εκκρεμότητες όπως τις περιέγραψα και όχι επανεκκίνηση των δόσεων».

Εκπτώσεις σε πρόστιμα και προσαυξήσεις

Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών επιβεβαίωσε το δημοσίευμα της εφημερίδας «Καθημερινή», σύμφωνα με το οποίο φορολογούμενοι που δεν αμφισβητούν το αποτέλεσμα των ελέγχων και αποδέχονται τον επιπλέον φόρο που τους έχει προσδιοριστεί θα έχουν εκπτώσεις σε πρόστιμα και προσαυξήσεις.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Χατζηδάκη στον ΣΚΑΙ αν «ο φορολογούμενος αποδεχθεί την οφειλή στην αρχή της διαδικασίας θα έχει έκπτωση 50%, ενώ όσο καθυστερεί θα περιορίζεται η έκπτωση του προστίμου. Αν δεν ομολογήσει, θα πάει στο δικαστήριο και θα αποφανθεί η δικαιοσύνη».

«Το νομοσχέδιο είναι σε διαβούλευση μέχρι την επόμενη εβδομάδα. Θα λάβουμε υπόψιν όλες τις απόψεις», ανέφερε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, και επισήμανε ότι «το φορολογικό νομοσχέδιο αναμένεται να κατατεθεί την ερχόμενη εβδομάδα στη Βουλή, ενώ θα έχει ψηφιστεί μέχρι τις 20 Απριλίου».

Αναφερόμενος στον εξωδικαστικό μηχανισμό τόνισε ότι «τους τελευταίους μήνες λειτουργεί πάρα πολύ καλά» και «μέχρι τώρα έχουν κλείσει υποθέσεις για χρέη 29 δισ. ευρώ και σχεδόν 30.000 συμπολίτες μας έχουν καλυφθεί από τις ρυθμίσεις του εξωδικαστικού».

ΠΗΓΗ | newsbomb.gr




Την ερχόμενη εβδομάδα τα πρώτα απογευματινά χειρουργεία στα Νοσοκομεία Καβάλας-Αλεξανδρούπολης

Τηλεδιάσκεψη με τους διοικητές όλων των νοσοκομείων του ΕΣΥ της χώρας μας είχε το μεσημέρι ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, με κύριο αντικείμενο τα απογευματινά χειρουργεία επί πληρωμή.

Κατά τη διάρκεια της, οι Διοικητές νοσοκομείων ενημέρωσαν τον υπουργό Υγείας και τον υφυπουργό υγείας μεταξύ άλλων και για το βαθμό ετοιμότητας τους, ώστε να προχωρήσουν στο νέο εγχείρημα.

Σύμφωνα με πληροφορίες περίπου 7 με 8 Διοικητές μικρών νοσοκομείων δήλωσαν αδυναμία να κάνουν επεμβάσεις το απόγευμα επί πληρωμή λόγω έλλειψης προσωπικού. Όλα τα υπόλοιπα νοσοκομεία της χώρας θα συμμετάσχουν κανονικά στα απογευματινά χειρουργεία μόλις αυτά οργανωθούν.

Μάλιστα την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να πραγματοποιηθούν απογευματινά χειρουργεία σε  επτά νοσοκομεία τα οποία είναι τα εξής:

-Παπαγεωργίου Θεσσαλονίκη

-Άγιος Παύλος Θεσσαλονίκη

-ΑΧΕΠΑ

-Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

-Νοσοκομείο Καβάλας

-Γεννηματάς Αθήνα

-Σωτηρία Αθήνα

healthreport.gr




Το ουγγρικό κοινοβούλιο αποφασίζει την ερχόμενη Δευτέρα για την ένταξη της Σουηδίας στο ΝΑΤΟ

Η Ουγγαρία, η τελευταία χώρα μέλος του ΝΑΤΟ που δεν έχει επικυρώσει την ένταξη της Σουηδίας στη συμμαχία, ετοιμάζεται να προχωρήσει τη Δευτέρα στη σχετική ψηφοφορία στο κοινοβούλιό της, σύμφωνα με αίτημα που διατυπώθηκε σήμερα από το κυβερνών κόμμα

«Ζητώ από τον πρόεδρο του κοινοβουλίου να περιλάβει στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης της 26ης Φεβρουαρίου την τελική ψηφοφορία για το πρωτόκολλο ένταξης της Σουηδίας στη συνθήκη της Ατλαντικής συμμαχίας, το οποίο σκοπεύουμε να υποστηρίξουμε», ανέφερε σε καταχώρισή του στο Facebook ο πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος Fidesz ,Μάτε Κότσις.

Στη Στοκχόλμη, ο σουηδός υπουργός Άμυνας Παλ Γιόνσον δήλωσε πως καλωσορίζει την είδηση.

«Φυσικά το καλωσορίζουμε αυτό», δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου αναφερόμενος στην ανακοίνωση της κοινοβουλευτικής ομάδας του ουγγρικού Fidesz.

Πηγή: Newsbeast.gr




Στις επιτροπές της Βουλής το νομοσχέδιο για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών | Την ερχόμενη εβδομάδα η ψήφισή του

Ευρύτατη συναίνεση φέρεται να καταγράφεται στις αρμόδιες επιτροπές της Βουλής για το νομοσχέδιο που αφορά τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών. Το σχέδιο νόμου αναμένεται να συζητηθεί, αλλά και να ψηφιστεί από την Ολομέλεια την ερχόμενη εβδομάδα.

Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, το ενδιαφέρον, πλέον, στρέφεται στο εάν διαφωνούντες βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας θα επιλέξουν τελικά την αποχή ή την καταψήφιση, ενώ την ίδια στιγμή αρκετές επιφυλάξεις διατυπώνονται και στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ.

Η πρώτη τοποθέτηση για το επίμαχο νομοσχέδιο, που αφορά τον γάμο των ατόμων ιδίου φύλου, πραγματοποιήθηκε από την εισηγήτρια της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, η οποία σημείωσε ότι με το παρόν νομοσχέδιο η Ελλάδα καθίσταται η 37η χώρα που εισάγει στο εθνικό δίκαιο την επέκταση του γάμου στα ομόφυλα ζευγάρια, ενώ απλώνει «δίχτυ» προστασίας για τα παιδιά.

Όπως υπογράμμισε η Μαρία Συρεγγέλα, «με το παρόν νομοσχέδιο ρυθμίζουμε μια υπάρχουσα κατάσταση. Θέτουμε ένα πλαίσιο, ένα προστατευτικό δίχτυ κυρίως για τα παιδιά. Εμείς τώρα σηκώνουμε το χαλί, βγάζουμε αυτήν τη θολή κατάσταση στην επιφάνεια και θεσμοθετούμε, έχοντας ως θεμέλια της συζήτησης την ισότητα των πολιτών και την προστασία των παιδιών».

«Το σημαντικότερο στη συζήτηση είναι να ανταποκριθούμε στα αιτήματα των συνανθρώπων μας για ισότητα και να δημιουργήσουμε συνθήκες συμπερίληψης και άρσης διακρίσεων και ρατσιστικών συμπεριφορών. Στα ανθρώπινα δικαιώματα δεν υπάρχει αντίθετη άποψη, δεν υπάρχει αντίθετη γνώμη» σημείωσε από την πλευρά του ο ΣΥΡΙΖΑ, με τη βουλευτή Έλενα Ακρίτα.

Τις θέσεις και τους προβληματισμούς τους κατέθεσαν και τα κόμματα της ελάσσονος αντιπολίτευσης.

πηγη: Newsbeast.gr




Πρώτος σε σταυρούς αλλά προέχει η νίκη Μέτιου την ερχόμενη Κυριακή

Ο Αλέξης Πολίτης ήταν πρώτος σε σταυρούς στην ΠΕ Καβάλας, στο ψηφοδέλτιο Μέτιου. Χάρηκε αλλά όχι όσο θα ήθελε. Περιμένει να χαρεί διπλά με το αποτέλεσμα της επαναληπτικής ψηφοφορίας την ερχόμενη Κυριακή

Η συνέντευξη Αλέξη Πολίτη

Ερ: Περιμένετε να δεχτείτε τα συγχαρητήρια για την πρωτιά σας στους σταυρούς από το βράδυ της ερχόμενης Κυριακής και μετά; 

Απ: Έτσι ακριβώς. Είναι σαφέστατη η χαρά μου μετά το αποτέλεσμα της σταυροδοσίας την Κυριακή που μας πέρασε. Κράτησε όμως λίγο η χαρά. Αυτήν τη στιγμή αυτό που προέχει δεν είναι η προσωπική επιτυχία στους σταυρούς αλλά η απόλυτη επιτυχία του συνδυασμού μας που ελπίζω ότι θα γίνει πράξη την ερχόμενη Κυριακή. Είμαι πολύ αισιόδοξος.

 Ερ: Έγινε μια μεγάλη ανατροπή στην ΠΕ Καβάλας. 

Απ: Σαφώς. Μη ξεχνάτε ότι το 2019 είχαμε πάρει 21%, τώρα φτάσαμε στο 40%. Φαίνεται ότι κάτι κάναμε καλά αυτό το διάστημα. Πάντα είναι ομαδική η δουλειά. Το αποτέλεσμα το καλό έρχεται σαν ομάδα και όχι μεμονωμένα. Φτάσαμε από το 2019 όπου η Καβάλα ήταν το μελανό σημείο της παράταξης μας, το 2023 δεν ήταν ο βασικός πυλώνας. Τα μηνύματα είναι πολύ αισιόδοξα για την ερχόμενη Κυριακή. Βέβαια δεν πρέπει να υπάρχει εφησυχασμός. Χρειάζεται αγώνας, χρειάζεται κινητοποίηση. Δεν χρειάζεται να θεωρήσουμε τίποτα δεδομένο, πρέπει να τρέξουμε για να δημιουργήσουμε το όραμα, το σχέδιο που έχουμε για την επόμενη πενταετία. Ο κόσμος το ξέρεις για αυτό και μας ψήφισε.

 Ερ: Θα πάει ο κόσμος να ψηφίσει; Υπάρχει προβληματισμός για την προσέλευση και για την πρώτη Κυριακή αλλά πολύ περισσότερο για τη δεύτερη.

 Απ: Παραδοσιακά, σταθερά, διαχρονικά υπάρχει μεγάλη αποχή από τις κάλπες τη δεύτερη Κυριακή. Κάποιοι έχουν απογοητευτεί από το αποτέλεσμα, κάποιοι έχουν κουραστεί από τις συνεχόμενες αναμετρήσεις. 

Ωστόσο την ιστορία της γράφουν οι παρόντες. Για μας θα είναι πολύ καλό να προσέλθεις ο κόσμος, να μην υπάρχει μεγάλη αποχή. Βέβαια πρέπει να σταθούμε στην πραγματικότητα που μάλλον λέει ότι θα έχουμε μεγάλη αποχή. Αυτοί που θα κρίνουν το αποτέλεσμα. Εμείς καλούμε τον κόσμο να πάει να ψηφίσει, να κάνει το καθήκον του. 

Ερ: Πως πήγε η έκδοση και η διαδικασία των αποτελεσμάτων που είναι μια αρμοδιότητα της ΠΕ Καβάλας; 

Απ: Πολύ καλά τα πήγαμε. Όλα κύλησαν πολύ καλά. Το τελευταίο διήμερο αν βάλουμε μέσα και το Σάββατο, ήταν από τα καλύτερα διήμερα που έχουμε ως ΠΕ Καβάλας. 

Δεν υπήρξαν παρατράγουδα, δεν υπήρξαν προβλήματα του συστήματος. Δεν υπήρξαν εντάσεις, δεν υπήρξαν αναφορές. Ούτε καταγγελίες. Ήταν ένα πολύ ήσυχο διήμερο. Ειδικά την Κυριακή. Όλα κύλησαν πάρα πολύ καλά. Θέλω να συγχαρώ όλους τους υπαλλήλους μας. 

Έγινε σπουδαία δουλειά, τους συγχαίρω όλους. Με την είσοδο της τεχνολογίας στη ζωή μας αλλά και βέβαια στη μετάδοση των αποτελεσμάτων, όλα γίνονται πιο εύκολα και πολύ πιο βατά.

 




ΕΦΚΑ-ΔΥΠΑ: Πληρωμές 2,26 δισ. ευρώ την ερχόμενη εβδομάδα – Ποιους αφορούν

Την καταβολή 2,26 δισ. ευρώ σε 4.160.170 δικαιούχους προβλέπει ο προγραμματισμός του ΕΦΚΑ και της ΔΥΠΑ για την ερχόμενη εβδομάδα

Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εργασίας, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e-ΕΦΚΑ και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, θα γίνουν οι εξής πληρωμές:

Από τον e-ΕΦΚΑ θα γίνουν την περίοδο 25 έως 29 Σεπτεμβρίου οι εξής καταβολές, στο πλαίσιο των τακτικών πληρωμών του Φορέα:

  • Από τις 25 έως τις 29 Σεπτεμβρίου θα καταβληθούν 21,3 εκατ. ευρώ σε 930 δικαιούχους σε συνέχεια έκδοσης αποφάσεων για εφάπαξ
  • Στις 29 Σεπτεμβρίου θα καταβληθούν 5,6 εκατ. ευρώ για πληρωμή προκαταβολών συντάξεων (του ν.4778/21) μηνός Οκτωβρίου 2023 σε 15.000 συνταξιούχους
  • Στις 26 και 28 Σεπτεμβρίου θα καταβληθούν 2,18 δις ευρώ για 4.064.914 κύριες και επικουρικές συντάξεις
  • Στις 26 Σεπτεμβρίου θα καταβληθούν 2.023.034 ευρώ σε 18.126 δικαιούχους για παροχές του  τ. ΤΑΥΤΕΚΩ.

Από τη ΔΥΠΑ  θα γίνουν οι εξής καταβολές:

  • 16 εκατ. ευρώ σε 37.000 δικαιούχους για καταβολή επιδομάτων ανεργίας και λοιπών επιδομάτων
  • 18 εκατ. ευρώ σε 19.000 δικαιούχους στο πλαίσιο επιδοτούμενων προγραμμάτων απασχόλησης
  • 10 εκατ. ευρώ σε 5.000 μητέρες για επιδοτούμενη άδεια μητρότητας
  • 4 εκατ. ευρώ σε 200 φορείς για πληρωμή εισφορών στο πλαίσιο προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας