Απορρίφθηκε από την Επιτροπή του Άρθρου 153 η μείωση των δημοτικών τελών του Αγίου Νικολάου

Απορρίφθηκε από την Επιτροπή του Άρθρου 153 της Αποκεντρωμένης για την μείωση των τελών κατά 95% στις επιχειρήσεις του Αγίου Νικολάου την φετινή περίοδο που γινόντουσαν οι εργασίες ανάπλασης στην περιοχή.

Για το θέμα μίλησε στο ENA Channel ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Καβάλας Γιάννης Προμούσας.




Ένταση στην εφορευτική επιτροπή μεταξύ των υποψηφίων προέδρων του Επιμελητηρίου Καβάλας

Στην εκλογική αναμέτρηση του Επιμελητηρίου Καβάλας, οι τόνοι φαίνεται πως ανεβαίνουν. Ο συνδυασμός του Γιάννη Σαρρή ζητά την επαναφορά αποκλεισμένων υποψηφίων και τον αποκλεισμό άλλων από τον αντίπαλο συνδυασμό του Γιάννη Παναγιωτίδη, προκαλώντας ένταση στη συνεδρίαση.

Η εφορευτική Επιτροπή του Επιμελητηρίου ζήτησε να αποχωρήσουν οι δύο επικεφαλής, και η απόφαση αναμένεται στις 9 Νοεμβρίου, με στόχο μια ομαλή εκλογική διαδικασία.

Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο σε μία εκλογική διαδικασία ενός φορέα να υπάρχουν τόσο μεγάλες εντάσεις και θα έπρεπε και οι δύο πλευρές να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να συζητήσουν πως μπορεί ομαλά να κυλήσει η διαδικασία για τις εκλογές.




Απόστολος Τζιτζικώστας: Το παρασκήνιο για το ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο στη νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Η ανάθεση του χαρτοφυλακίου των Μεταφορών στον Απόστολο Τζιτζικώστα στη νέα σύνθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ομολογουμένως δεν ήταν έκπληξη. Η προσθήκη και του χαρτοφυλακίου του τουρισμού, όμως, αναβαθμίζει το «πακέτο» του νέου Έλληνας επιτρόπου, με το χαρτοφυλάκιο να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της κυβέρνησης για ένα σημαντικό πόστο, με προϋπολογισμό και γενική διεύθυνση που θα υπόκειται στον νέο Επίτροπο.

Ο κ. Τζιτζικώστας έπαιξε για δύο θέσεις: αυτής του Επιτρόπου Μεταφορών ή της Περιφερειακής Συνοχής, η οποία εν τελεί μπήκε στο πορτφόλιο του προτεινόμενου αντιπροέδρου της Κομισιόν από την Ιταλία, Ρομπέρτο Φίττο. Το τελικό πόστο κλείδωσε πριν από λίγες μέρες, με βάση και τις εσωτερικές ισορροπίες της Κομισιόν, μιας και η κυρία Φον ντερ Λάιεν είχε να διαχειριστεί απρόοπτα της τελευταίας στιγμής με την απόσυρση του επιτρόπου της Σλοβενίας και την αλλαγή προσώπου από τη Γαλλία, μετά την ηχηρή παραίτηση του Τιερί Μπρετόν.

Σε κάθε περίπτωση, ο Κυριάκος Μητσοτάκης που ήταν εκ των βασικών υποστηρικτών της κ. Φον ντερ Λάιεν για μια δεύτερη θητεία στην Επιτροπή είναι ικανοποιημένος από την επιλογή, με δεδομένο ότι αντανακλά, όπως λέει το Μαξίμου,τον αυξημένο γεωπολιτικό ρόλο της Ελλάδας, ενώ παράλληλα αφορά και μια σειρά θεμάτων ελληνικού ενδιαφέροντος, όπως τη ναυτιλία και τις μεταφορές, αλλά και τις υποδομές. Επίσης, ο κ. Τζιτζικώστας καλείται να διαχειριστεί ένα πακέτο ευρωπαϊκών πόρων ύψους 26 δισ. σε βάθος των επόμενων ετών.

Σημειωτέον, η προσθήκη του πόστου του τουρισμού έγινε μετά από διαβουλεύσεις σε υψηλό επίπεδο, ενώ προς τούτο επιστολή είχε στείλει στην κ. Φον ντερ Λάιεν και η επικεφαλής των ευρωβουλευτών της ΝΔ Ελίζα Βόζενμπεργκ.

Βεβαίως, η ανάθεση του χαρτοφυλακίου στον κ. Τζιτζικώστα είναι μόνο η αρχή, καθώς το Ευρωκοινοβούλιο θα σταθεί σκληρά απέναντι στη νέα Κομισιόν και όλοι προεξοφλούν ότι θα υπάρξουν απορρίψεις υποψηφίων επιτρόπων. Ο κ. Τζιτζικώστας έχει το πλεονέκτημα του μη πολωμένου προφίλ, ενώ δεν υπήρξε και κυβερνητικό στέλεχος. Επίσης, έχει πέρασμα στα κόμματα σε όλο το φάσμα, με δεδομένη τη θητεία του στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Περιφερειών και εκτιμάται ότι θα περάσει από τις ακροάσεις χωρίς πρόβλημα. Βεβαίως, θα χρειαστεί λεπτομερής προετοιμασία, καθώς οι ερωτήσεις των ευρωβουλευτών στις ακροάσεις δεν θα είναι «φιλικές».

protothema.gr

 




Αρνητικά γνωμοδότησε η επιτροπή της Περιφέρειας ΑΜΘ για το φωτοβολταϊκό πάρκο στη Λεκάνη

Στη συνεδρίαση της Τετάρτης 24ης Ιουλίου η Επιτροπή Αγροτικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος και Ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜΘ συζήτησε και γνωμοδότησε αρνητικά την καινούργια  πρόταση για το γνωστό φωτοβολταϊκό πάρκο κοντά στη Λεκάνη. Όπως προκύπτει από το σκεπτικό της απόφασης- αρνητικής γνωμοδότησης- δεν πείσθηκαν τα μέλη της επιτροπής. Όπως και οι υπηρεσιακοί παράγοντες. Έτσι η γνωμοδότηση είναι ομόφωνα αρνητική.

Η αρνητική γνωμοδότηση είναι ήδη απόφαση της Επιτροπής ενώ η υπηρεσία θέτει υπόψη κάθε ενδιαφερόμενου το μεγάλο μέγεθος της πρότασης και τα χαρακτηριστικά του. Εν τω μεταξύ 3 άλλοι σταθμοί φωτοβολταϊκών κοντά στη Λεκάνη, έλαβαν τις προβλεπόμενες άδειες.Για την διαφορετική πρόταση της εταιρίας που μας απασχόλησε προ μηνών, η υπηρεσία μεταξύ άλλων σημειών: « Το έργο θα αποτελείται από 114.492 φωτοβολταικά πλαίσια. Γίνεται από την εταιρία CES 2 Ι.Κ.Ε.Προβλέπεται συνολική ισχύ 75 ΜW. Η εγκατάσταση του συγκεκριμένου φωτοβολταϊκού σταθμού προβλέπεται να πραγματοποιηθεί εντός 10 πολυγώνων.Η έκταση είναι μειωμένη κατά 351.690,21 τ.μ. και σε ποσοστό 24%.Η απόσταση από τη Λεκάνη ήταν 30 μέτρα, αυξήθηκε στα 400 μέτρα. Το σύνολο σχεδόν του φ/β σταθμού αναπτύσσεται σε δασικές εκτάσεις, εκ των οποίων ποσοστό 66% είναι χορτολιβαδικές (βοσκότοποι).Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για εγκατάσταση έργων ΑΠΕ στην περιοχή του έργου. Δύο φωτοβολταϊκοί σταθμοί, ισχύος 10 MW έκαστος της εταιρείας DIREEN A.E. στις θέσεις Κρανιά Λύκου και Πηγάδι, έχουν λάβει πλέον άδεια παραγωγής από τη ΡΑΕ.Τα πολύγωνα των δύο φ/β σταθμών είναι σε επαφή με ορισμένα από τα πολύγωνα του εξεταζόμενου έργου. Νότια του οικισμού Λεκάνης στη θέση Καστανιές έχει πλέον λάβει άδεια παραγωγής αιολικός σταθμός 9 MW της εταιρείας ΕΥΡΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΙΚΕ, αποτελούμενος». Μέλη της επιτροπής που γνωμοδότησε αρνητικά είναι οι Ιωσηφίδης Αλέξανδρος, Δαλκίτζης Χάρης και Σεϊτανίδης Χάρης.




Στον Δήμο Νέστου η Επιτροπή Παρακολούθησης του ΕΣΠΑ της Περιφέρειας ΑΜΘ

Η Επιτροπή Παρακολούθησης του ΕΣΠΑ  της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΑΜΘ) επισκέφθηκε τον Δήμο Νέστου για να εξετάσει την πρόοδο των έργων που χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ στην περιοχή.

Η επίσκεψη αυτή είχε ως στόχο να διαπιστώσει την πορεία υλοποίησης των προγραμμάτων και να εξασφαλίσει ότι οι πόροι αξιοποιούνται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την ανάπτυξη και την ευημερία της τοπικής κοινωνίας.

Η Επιτροπή Παρακολούθησης συναντήθηκε με τον δήμαρχο του Δήμου Νέστου ενώ επισκέφτηκαν δομές όπως το κέντρο κοινότητας με παράρτημα ΡΟΜΑ, την δομή σίτισης καθώς και το κέντρο ημερήσιας φροντίδας ηλικιωμένων.




Κάλπη και εφορευτική επιτροπή σε περιοδεία με βαν για τις εκλογές συνταξιούχων της ΔΕΗ

Διαφορετική η εκλογική διαδικασία για τους συνταξιούχους της ΔΕΗ. Δεύτερη συνεχόμενη φορά.

Μέσα σε όχημα (βαν) η εφορευτική επιτροπή και η κάλπη, περιοδεύει από χθες στην ΑΜΘ. Στην Καβάλα το αυτοκίνητο στάθμευσε στο πεζοδρόμιο της Χρ. Σμύρνης. Εκεί προσήλθαν και ψήφισαν 30 περίπου συνταξιούχοι της ΔΕΗ Καβάλας.

«Το μόνο που δεν έχουμε είναι παραβάν» σχολίασαν οι υπεύθυνοι της διαδικασίας. Εξήγησαν ότι υποχρεώνονται να περιοδεύουν ανά την Ελλάδα επειδή «… από τότε που ο ΔΕΔΔΗΕ έγινε ιδιωτική επιχείρηση δεν μας παραχωρεί την αίθουσα συνελεύσεων των εν ενεργεία συναδέλφων για να κάνουμε τις εκλογές μας». Πρόκειται για τα μέλη του Πανελληνίου Συλλόγου Αλληλεγγύης Συνταξιούχων ΔΕΗ.




Δήλωση – απάντηση Μ. Λαζαρίδη στην Νομαρχιακή Επιτροπή Καβάλας του ΠΑΣΟΚ

Σε απάντηση της ανακοίνωσης της Νομαρχιακής Επιτροπής Καβάλας του ΠΑΣΟΚ Κινήματος Αλλαγής, ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, έκανε την εξής δήλωση:

«Θα ήθελα να εκφράσω την ικανοποίησή μου, επειδή με αφορμή την ομιλία μου στη Βουλή για την ενίσχυση της δημόσιας υγείας, η Νομαρχιακή Επιτροπή Καβάλας του ΠΑΣΟΚ μας υπενθύμισε την ύπαρξη της! Διαπιστώνοντας από τις δημοσκοπήσεις, αλλά και τον σφυγμό της κοινωνίας, ότι έχουν πάρει την κατιούσα και αδυνατούν να πείσουν τους πολίτες για το ανύπαρκτο

  • είναι η αλήθεια – αφήγημά τους, τα μέλη της Επιτροπής επιδίδονται σε ένα κρεσέντο αντιπολιτευτικού οίστρου, με τη γνωστή συνταγή του μηδενισμού και του “όχι σε όλα”.

Χρειάστηκαν βέβαια πέντε ημέρες και 463 λέξεις για να απαντήσουν!

Επιμένοντας, όμως, στα ίδια λάθη, τα οποία έφεραν το κόμμα τους να “φλερτάρει” με μονοψήφια ποσοστά. Και όμως συνεχίζουν.

Κατηγορούν την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για το θεσμό των απογευματινών χειρουργείων, ξεχνώντας – ή κάνοντας ότι δεν θυμούνται – πως το ΠΑΣΟΚ ήταν αυτό που με νόμο της Κυβέρνησης Σημίτη, το 2001, καθιέρωνε τα απογευματινά επ αμοιβή ιατρεία και τα απογευματινά χειρουργεία, τα οποία δεν κατάφερε να λειτουργήσει.

Πόση υποκρισία πια!

Λες και οι πολίτες δεν βλέπουν και δεν αντιλαμβάνονται τις προσπάθειες της Πολιτείας, σε συνεργασία με το προσωπικό των Νοσοκομείων και των Κέντρων Υγείας για τη βελτίωση του Εθνικού Συστήματος Υγείας.

Αυτού του Συστήματος που στην περίοδο της πανδημίας, με τη συμβολή όλων, άντεξε, την ίδια ώρα που Συστήματα Υγείας άλλων, ανεπτυγμένων ευρωπαϊκών χωρών κατέρρεαν.

Όσο για τα fake news περί ιδιωτικοποίησης του Ε.Σ.Υ., ας το πάρουν απόφαση. Το Εθνικό Σύστημα Υγείας μέρα με τη μέρα ισχυροποιείται και ο δημόσιος χαρακτήρας
του ενισχύεται διαρκώς. Κανείς δεν είπε ότι όλα είναι τέλεια, αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από πριν. Και η προσπάθεια συνεχίζεται σε όλη την Ελλάδα και ασφαλώς και στην Καβάλα.

Η χώρα και οι άνθρωποί της προχωρούν μπροστά, προσπερνώντας τα εμπόδια που προκύπτουν στην πορεία και παρά την επιθυμία ορισμένων περί του αντιθέτου. Όσο για το ΠΑΣΟΚ, το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη.

Υ.Γ. Κάτι τελευταίο. Επειδή με προσκαλούν – προκαλούν να επισκεφθώ το Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, τους υπενθυμίζω ότι όσες φορές έχω πάει εγώ σε αυτό για να
προσπαθήσουμε να λύσουμε προβλήματα, όλα μαζί τα στελέχη της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ δεν έχουν πάει».




Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή: Στις 16 Απριλίου η Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας για το Παρίσι 2024

Την Τρίτη 16 Απριλίου θα γίνει η Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, με την ανακοίνωση που εξέδωσε η ΕΟΕ προς ενημέρωση να αναφέρει τα ακόλουθα:

«Η Ολυμπιακή Φλόγα θα γεννηθεί και πάλι στην Ιερή Γη της Αρχαίας Ολυμπίας στις 16 Απριλίου 2024, για να ξεκινήσει το ταξίδι της προς τη γαλλική πρωτεύουσα, για τους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024.

Η Τελετή Αφής θα αρχίσει στις 11:30, παρουσία της Α.Ε. Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.

Η Ολυμπιακή Φλόγα θα γεννηθεί στα χέρια της Πρωθιέρειας Μαίρης Μηνά ενώ τη χορογραφία έχει εμπνευστεί και σκηνοθετήσει η χορογράφος Άρτεμις Ιγνατίου, σε μουσική σύνθεση Δημήτρη Παπαδημητρίου και θα την εκτελέσουν 35 Ιέρειες και 15 Κούροι. Τις ενδυμασίες των συντελεστών του χορού έχει δημιουργήσει η διεθνούς φήμη σχεδιάστρια Μαίρη Κατράντζου.

Ο Ολυμπιακός Ύμνος θα ερμηνευτεί από την κορυφαία Mezzo – Soprano Joyce Di Donato και Master of Ceremonies θα είναι ο καταξιωμένος δημοσιογράφος Νίκος Αλιάγας.

Την Ολυμπιακή Φλόγα θα παραλάβει από τα χέρια της Πρωθιέρειας Μαίρης Μηνά, ο χρυσός Ολυμπιονίκης Στέφανος Ντούσκος για να ξεκινήσει η Λαμπαδηδρομία επί ελληνικού εδάφους που θα διαρκέσει 11 ημέρες, έως τις 26 Απριλίου.

Στην Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας που διοργανώνει η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, θα παραβρεθεί ο Πρόεδρος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής Δρ. Τόμας Μπαχ, ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Παρίσι 2024 Tony Estanguet , η Υπουργός Αθλητισμού της Γαλλίας Amélie Oudéa-Castéra, η Ελληνικής καταγωγής Yφυπουργός Eξωτερικών της Γαλλίας Χρυσούλα Ζαχαροπούλου και η δήμαρχος Παρισιού Anne Hidalgo τους οποίους θα υποδεχθεί ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Πρόεδρος των Ευρωπαϊκών Ολυμπιακών Επιτροπών και Μέλος της ΔΟΕ Σπύρος Καπράλος.

Υπεύθυνος για τις Τελετής της Ολυμπιακής Φλόγας είναι ο Πρόεδρος της Επιτροπής Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας Θανάσης Βασιλειάδης και Τελετάρχης ο Γιάννης Παπαδημητρίου




Πρόεδρος της επιτροπής εκλογικού αγώνα για τις ευρωεκλογές ο Νίκος Παναγιωτόπουλος

Τα μέλη της επιτροπής Επιτροπής Εκλογικού Αγώνα για τις προσεχείς Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Δημοκρατία. Πρόεδρος της επιτροπής με απόφαση του πρωθυπουργού και προέδρου της ΝΔ, Κυριάκου Μητσοτάκη, ορίστηκε ο πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας και βουλευτής Καβάλας, Νίκος Παναγιωτόπουλος.

Όπως έγραφε το πρωί το protothema.gr o κ. Παναγιώτοπουλος θα πάρει τη θέση του παραιτηθέντος Γιάννη Μπρατάκου, είναι έμπειρος, έχει ειδικό βάρος λόγω της πρότερης θητείας του στο Πεντάγωνο, είναι βουλευτής νομού της βορείου Ελλάδος και ξέρει καλά πώς να απευθυνθεί σε κοινά με «πατριωτικές ανησυχίες».

Δείτε τα μέλη της επιτροπής εκλογικού αγώνα της ΝΔ

  • Νίκος Παναγιωτόπουλος, Βουλευτής Καβάλας, ως Πρόεδρος της Επιτροπής
  • Παύλος Μαρινάκης, Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό & Κυβερνητικός Εκπρόσωπος
  • Μαρία Συρεγγέλα, Γραμματέας Πολιτικής Επιτροπής ΝΔ
  • Γιάννης Σμυρλής, Γενικός Διευθυντής ΝΔ
  • Στέλιος Κονταδάκης, Γραμματέας Οργανωτικού ΝΔ
  • Χριστόφορος Μπουτσικάκης, Αναπλ. Γραμματέας Πολιτικής Επιτροπής ΝΔ
  • Κύρα Κάπη, Διευθύντρια Επικοινωνίας Πρωθυπουργού
  • Ορφέας Γεωργίου, Πρόεδρος ΟΝΝΕΔ
  • Νίκος Ρωμανός, Εκπρόσωπος Τύπου ΝΔ
  • Χάρης Χατζηχαραλάμπους, Διευθυντής Γραφείου Τύπου ΝΔ
  • Αντώνης Σγαρδέλης, πρώην Γενικός Διευθυντής ΝΔ
  • Θανάσης Νέζης, Σύμβουλος Πρωθυπουργού
  • Μιχάλης Μπεκίρης, Διευθυντής Γραφείου Πρωθυπουργού στη Βουλή
  • Βασίλης Φεύγας, Γραμματέας Στρατηγικού Σχεδιασμού & Επικοινωνίας ΝΔ
  • Τάσος Γαϊτάνης, τέως Εκπρόσωπος Τύπου ΝΔ
  • Κατερίνα Χρυσοπούλου, Γραμματέας Οικογενειακής Πολιτικής ΝΔ
  • Τάκης Σκανδαλάκης, πρώην Γραμματέας Απόδημου Ελληνισμού ΝΔ
  • Κατερίνα Παπακώστα, Βουλευτής Τρικάλων & Γραμματέας Προγράμματος ΝΔ
  • Μίκα Ιατρίδη, Βουλευτής Δωδεκανήσου
  • Μαρία Αντωνίου, Βουλευτής Καστοριάς
  • Γιάννης Ανδριανός, Βουλευτής Αργολίδας
  • Κώστας Κατσαφάδος, Βουλευτής Α’ Πειραιά
  • Βασίλης Γιόγιακας, Βουλευτής Θεσπρωτίας
  • Μακάριος Λαζαρίδης, Βουλευτής Καβάλας
  • Σέβη Βολουδάκη, Βουλευτής Χανίων
  • Ζωή Ράπτη, Βουλευτής Β1 Βόρειου Τομέα Αθηνών
  • Μαριλένα Σούκουλη, Βουλευτής Κορινθίας
  • Χρυσαυγή Ατσιδάκου, τέως Γραμματέας Οικογενειακής Πολιτικής ΝΔ
  • Χρήστος Ζωγράφος, Αναπλ. Διευθυντής Γραφείου Τύπου Πρωθυπουργού
  • Γιώργος Καλαντζής, Σύμβουλος Προέδρου, Οργ. Γραμματέας τ. βουλευτών-ευρωβουλευτών-πολιτευτών ΝΔ
  • Βίκυ Συροπούλου Μπασιάκου, Τομεάρχης Εθνικής Άμυνας ΝΔ
  • Ελπιδοφόρος Παπανικολόπουλος, τέως Μέλος ΠΕ ΝΔ

Ως Συντονιστής προεκλογικών κλιμακίων ορίζεται ο Γιώργος Κατσαούνος, Σύμβουλος Προέδρου και ως Οργανωτικός Γραμματέας προεκλογικών κλιμακίων ο Σάκης Ιωαννίδης, τ. Πρόεδρος ΟΝΝΕΔ, μέλος ΠΕ ΝΔ.

 

ΠΗΓΗ | protothema.gr




ΚΕΔΕ | Εξελέγη η Εκτελεστική Επιτροπή

Νέος πρόεδρος της ΚΕΔΕ εξελέγη ο δήμαρχος Αμπελοκήπων Μενεμένης Λάζαρος Κυρίζογλου, επικεφαλής της αυτοδιοικητικής παράταξης «Σύγχρονοι Ισχυροί Δήμοι», κατά την ειδική συνεδρίαση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Στη θέση του Α΄ αντιπροέδρου εξελέγη ­­­­o Γρηγόρης Κωνσταντέλλος δήμαρχος Βάρης- Βούλας- Βουλιαγμένης, στη θέση του Β΄ αντιπροέδρου ο Γεώργιος Παπαναστασίου δήμαρχος Αγρινίου και στη θέση του γενικού γραμματέα ο Δημήτρης Καφαντάρης, δημοτικός Σύμβουλος Πύλου -Νέστορος.

Επίσης κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης εξελέγησαν και τα επιπλέον επτά αιρετά μέλη – πέραν του Προεδρείου – που απαρτίζουν την 11μελή Εκτελεστική Επιτροπή.

Συγκεκριμένα εξελέγησαν οι:

Ελευθέριος Ραβιόλος, δήμαρχος Καρύστου

Βασίλειος Τσιάκος, δήμαρχος Καρδίτσας
Θεόδωρος Αμπατζόγλου, δήμαρχος Αμαρουσίου

Χρήστος Τεντόμας, δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων

Ευάγγελος Μπαρμπάκος, δημοτικός Σύμβουλος Καλλιθέας

Σίμος Δανιηλίδης, δήμαρχος Νεάπολης -Συκεών

protothema.gr




Η Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος Ανατολικής Μακεδονίας του ΓΕΩΤΕΕ στον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας

Τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρο Μαρκόπουλο επισκέφθηκε σήμερα Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου στο γραφείο του, η Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος Ανατολικής Μακεδονίας του ΓΕΩΤΕΕ. Στη συνάντηση που έλαβε χώρα συμμετείχαν ο Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής κ. Ζαφείρης Μυστακίδης και τα μέλη κ.κ. Χρήστος Λαγούδας, Αλέξανδρος Τσιάμης, Μαρία Σιδηρέλη, καθώς και ο Διευθυντής της Δ/νσης Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής ΠΕ Καβάλας κ. Λεωνίδας Καστανάς.

Η συνάντηση εξελίχθηκε σε εξαιρετικό κλίμα καθώς ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας είναι μέλος του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και  διετέλεσε πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής τόσο του Παραρτήματος Ανατολικής Μακεδονίας του ΓΕΩΤΕΕ, αλλά και του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, πανελλήνια.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα γεωτεχνικού ενδιαφέροντος που άπτονται της περιοχής καθώς και προβλήματα που αφορούν τον πρωτογενή τομέα. Επίσης, συζητήθηκε το θέμα της στελέχωσης των γεωτεχνικών υπηρεσιών της Περιφέρειας, η καταβολή των κοινοτικών ενισχύσεων στα πλαίσια της ΚΑΠ και η πορεία έγκρισης και υλοποίησης των σχεδίων βελτίωσης από τους γεωργούς της ΑΜΘ.




Αγρότες | Ανακοινώθηκε η 15μελής επιτροπή που θα συναντηθεί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Οι αγρότες συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους και συγκροτήθηκε η 15μελης επιτροπή που θα συναντηθεί με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη την Τρίτη (13/02/2024).

Η αντιπροσωπεία που ανακοίνωσαν οι αγρότες πως θα συναντηθεί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη αποτελείται από 15 μέλη που είναι τα ακόλουθα: Σωκράτης Αλειφτήρας (εκπρόσωπος Τύπου της Αγροτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Λάρισας), Διαμαντής Διαμαντόπουλος (πρόεδρος του Πανσεραϊκού Αγροτικού Συλλόγου), Κωνσταντίνος Καναβίδης (Έβρος), Σάββας Κεφαλάς (πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Λιβαδειάς), Νίκος Κούτρας, Χρήστος Λυγδής (Φθιώτιδα), Ρίζος Μαρούδας (πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Λάρισας), Γιάννης Παναγής (αντιπρόεδρος Πανσεραϊκού Αγροτικού Συλλόγου), Χρήστος Πάντζιος (Αλμυρός), Ευάγγελος Παπαγιαννούλης (Κιλελέρ), Γιάννης Σδράλης (Τρίκαλα), Γιώργος Σιδηρόπουλος (Πέλλα), Κώστας Τζέλλας (Καρδίτσα), Χρήστος Τσιπέλης (Ορμύλια Χαλκιδικής), Κώστας Χατζηπαραδείσης (Λαγκαδάς).

Την Τρίτη στις 12:00 το μεσημέρι, 15μελής αντιπροσωπεία των αγροτών θα περάσει το κατώφλι του Μεγάρου Μαξίμου για να συναντηθεί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, σε ένα ραντεβού που θα κρίνει πολλά για τη συνέχιση των αγροτικών κινητοποιήσεων.

newsit.gr




Έκθεση ντόπιων δημιουργών από την επιτροπή για τα 100 χρόνια της Νέας Ορεστιάδας

Η Επιτροπή «1923-2023: 100 χρόνια Νέα Ορεστιάδα»  σας ενημερώνει ότι θα  πραγματοποιηθεί  έκθεση με έργα από το ντόπιους δημιουργούς και καλλιτέχνες με σκοπό να προβάλλει και να τιμήσει τον κάθε καλλιτέχνη ξεχωριστά, ο οποίος μέσα από το δικό του πρίσμα όχι μόνο αναδεικνύει τις δεξιότητες του αλλά ταυτόχρονα εκφράζει τη δίκη του κοσμοθεωρία  και τη δίκη του φιλοσοφία για τη ζωή. 

Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί από 21-31 Δεκεμβρίου στην Πλατεία Δασίου (πρώην  SWEET ART) και ώρες 11:00-14:00  και 18:00-21:00  με είσοδο ελεύθερη  Καλλιτέχνες που θα μας τιμήσουν με την παρουσία τους:

Αθανασιάδης Σωτήριος– Αγιογράφος 

Απότα Χρυσή– Ζωγράφος 

Βασιλειάδης Δημήτριος– Ξυλογλύπτης

Δαλάκογλου Ρένα– Χειροποίητα

Δημητριάδου Μαρία– Ζωγράφος

Καδοπούλου Λεμονιά – Ζωγράφος

Καραγιάννη Γιούλη – Ζωγράφος

Κιουγλού Δέσποινα –Ζωγράφος

Λιάπη Ελένη – Ζωγράφος

Λιάπης Χρήστος – Ζωγράφος

Σουργουτσίδου Ανθή – Ζωγράφος

Σταματοπούλου Όλγα– Omnis art that inspires

Σταμπολίδης Μιχάλης – Ξυλογλύπτης

Τσακμακλής Ιωάννης – Ζωγράφος

Τσιάκα Νικολέτα – Χειροποίητα

Τσιτουρίδου Άντζελα – Ζωγράφος

 

Με εκτίμηση

 

Ζήνα Ζάχαρη

Πρόεδρος της Επιτροπής




Με ένταση και απειλές στους διαφωνούντες η ομιλία του Κασσελάκη στην Κεντρική Επιτροπή

Έφτασε η ώρα της Κεντρικής Επιτροπής για τον ΣΥΡΙΖΑ – Πώς θα κινηθούν τα εσωκομματικά «στρατόπεδα» – Τι είπε ο Στέφανος Κασσελάκης στην εισηγητική του ομιλία

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην Κουμουνδούρου καθώς ξεκίνησε η κρίσιμη συνεδριάση της Κεντρικής Επιτροπής, με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανο Κασσελάκη να ολοκληρώνει την εισηγητική του ομιλία η οποία σημαδεύτηκε από εντάσει και αποδοκιμασίες

Από τα πρώτα λεπτά της ομιλίας του κ. Κασσελάκη αποτυπώθηκε το τεταμένο κλίμα στον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς ακούστηκαν αποδοκιμασίες με αποτέλεσμα να υπάρξει διακοπή και παρέμβαση από τον Παναγιώτη Ρήγα.

Όλα αυτά στη σκιά των αποχωρήσαν ιστορικών στελεχών αλλά και της πρότασης του Στέφανου Κασσελάκη για δημοψήφισμα που θα κρίνει τις τέσσερις διαγραφές, για το οποίο μάλιστα υπήρξαν αντιδράσεις ακόμα και ανάμεσα στους προεδρικούς.

Την ίδια ώρα ψηφοφορία εδώ και τώρα για το διάγγελμα και το δημοψήφισμα Κασσελακη ζητά η ομάδα της Έφης Αχτσιόγλου, με την «Ομπρέλα» να συντάσσεται με την παραπάνω πρόταση.

Σύμφωνα με το περιεχόμενο της πρότασης ζητείται να αποσυρθεί το δημοψήφισμα, αλλά σημείο – κλειδί που θα κρίνει τη διαδικασία θα είναι το πόσοι τελικά από όσους στηρίζουν τον νέο Πρόεδρο, Στέφανο Κασσελάκη, θα συνταχθούν μαζί τους.

Μάλιστα, στην εισήγησή της η ομάδα της Έφης Αχτσιόγλου αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «το διάγγελμα για διαγραφές μέσω δημοψηφίσματος ξεπέρασε οποιοδήποτε όριο δημοκρατικής λειτουργίας», τονίζοντας ότι ο Στέφανος Κασσελάκης επενδύει στη διάλυση του κόμματος.




ΣΥΡΙΖΑ: Κεντρική Επιτροπή και νέες αποχωρήσεις – Ποια είναι τα «στρατόπεδα»

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ με νέες αποχωρήσεις – Το κλίμα πριν την Κεντρική Επιτροπή

Κρίσιμη είναι η σημερινή ημέρα στον ΣΥΡΙΖΑ λόγω της συνεδριάσης της Κεντρικής Επιτροπής, που αναμένεται να πυροδοτήσει και νέα ένταση στο εσωτερικό του κόμματος.

Η «Ομπρέλα», όπως φαίνεται, έχει ήδη αποφασίσει πως στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ θα ανακοινώσει ότι αποχωρεί από το κόμμα. Πριν την ΚΕ οι συσκέψεις στους κόλπους του ΣΥΡΙΖΑ ήταν πολλές, με ορισμένες τάσεις να φαίνεται να ψάχνουν τρόπους ώστε να βρεθεί κοινή συνισταμένη μετά την μεγάλη ένταση που προκλήθηκε το πρωί της Παρασκευής με την αποχώρηση δυο ιστορικών στελεχών, του Νίκου Βούτση και του Πάνου Σκουρλέτη, που άφησαν αιχμές κατά του Στέφανου Κασσελάκη.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, πάντως, δεν κάνει πίσω για το δημοψήφισμακαι δεν αλλάζει… ούτε λέξη από τα όσα είπε το πρωί της Παρασκευής στο διάγγελμά του.

«Γι’ αυτόν τον λόγο αύριο θα ζητήσω από την Κεντρική Επιτροπή να αποφασίσει τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος απευθείας από τα μέλη και τους φίλους του κόμματος για την αποπομπή των τεσσάρων στελεχών που προσέβαλαν βάναυσα όλους μας. Εάν η Κεντρική Επιτροπή αρνηθεί, θα προχωρήσω στη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος με αίτημα του 15% των μελών του ΣΥΡΙΖΑ, ακριβώς όπως προβλέπει το καταστατικό μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Έρχεται ρήξη στον ΣΥΡΙΖΑ;

Κάποιοι πάντως λένε ότι ακόμη και τώρα ζητούμενο είναι να βρεθεί μια κοινή γραμμή για να αποφευχθεί η ρήξη στον ΣΥΡΙΖΑ. Ο Στέφανος Κασσελάκης πάντως επιμένει για το δημοψήφισμα.

Πάντως, η πλευρά της Έφης Αχτσιόγλου και οι «6+6», όπως αναφέρουν οι ίδιοι πληροφορίες, θα πάει στη συνεδρίαση με δικό της κείμενο.

Σε αυτό θα διαφωνεί με την πρόταση του προέδρου του κόμματος, Στέφανου Κασσελάκη, για δημοψήφισμα για τις διαγραφές. Ακόμη, κάποιοι υποστηρίζουν ότι θα τεθεί θέμα στην Κεντρική Επιτροπή να καταψηφιστεί η πρόταση για δημοψήφισμα.

Μάλιστα, και ο Διονύσης Τεμπονέρας έχει την ίδια άποψη. Κι αυτό γιατί τόνισε σε πρόσφατες δηλώσεις του: «Καταψηφίζουμε το δημοψήφισμα και ζητούμε αλλαγή του οδικού χάρτη για το συνέδριο».

Απέναντι στην απόφαση του Στέφανου Κασσελάκη να προχωρήσει σε δημοψήφισμα για τις διαγραφές των 4 (Σκουρλέτη, Τζουμάκα, Φίλη, Βίτσα) θα σταθούν κορυφαία στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Νίκος Παππάς, Όλγα Γεροβασίλη, Θανάσης Θεοχαρόπουλος και Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου.

Τα πρόσωπα αυτά φέρονται να ζήτησαν από τον Στέφανο Κασσελάκη να αποσύρει την πρότασή του για δημοψήφισμα με το επιχείρημα ότι δημιουργεί διαλυτικές διαδικασίες στο κόμμα.

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ αποστάσεις από την πρόταση Κασσελάκη έχουν πάρει και ο Νίκος Παππάς, Κώστας Ζαχαριάδης, Γιάννης Ραγκούσης και Αλέκος Φλαμπουράρης.

Ενοχλημένος εμφανίζεται ο Τσίπρας

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Mega υπάρχει μεγάλη ενόχληση κι από την πλευρά του Αλέξη Τσίπρα, καθώς ο κ. Κασσελάκης είχε στο πλευρό του τον διπλωματικό σύμβουλο που είχε ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, ώστε να τον βοηθήσει στα πρώτα του βήματα κι αυτή η κίνηση δεν «διαβάστηκε».




ΚΕΕΕ :  Διευρυμένη Διοικητική Επιτροπή με Εγκαίνια SEREXPO 2023

Σε κλίμα αισιοδοξίας πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του κορυφαίου επιχειρηματικού γεγονότος των Σερρών, της επιχειρηματικής έκθεσης SEREXPO, με εκατοντάδες συμμετέχουσες επιχειρήσεις. Κατά τα εγκαίνια και τη συνεδρίαση της διευρυμένης διοικητικής επιτροπής της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, κ. Ιωάννης Μασούτης,  αφού ευχαρίστησε τον πρόεδρο του επιμελητηρίου Σερρών, κ. Αθανάσιο Μαλλιαρά, για την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στην έκθεση, επεσήμανε την άριστη πρακτική του Επιμελητηρίου για την αξιοποίηση ενός χώρου, ο οποίος μετά από αγώνα αποδόθηκε στην κοινωνία και την  επιχειρηματικότητα.

«Εντυπωσιάστηκα με το μέγεθος της έκθεσης, τους εκθέτες και την οργάνωση. Πρέπει να αξιοποιηθούν τα υφιστάμενα κτήρια και οι υποδομές σε όλες τις πόλεις. Συνδυάζονται όλες οι επιχειρηματικές δραστηριότητες, το εμπόριο και η διασκέδαση» πρόσθεσε και δήλωσε: «Συζητάμε όλα τα θέματα που απασχολούν τον τόπο και θα μεταφέρουμε στην κυβέρνηση τα ζητήματα προς επίλυση».

Ο υφυπουργός Ανάπτυξης, κ. Μάξιμος Σενετάκης, στο χαιρετισμό του, υπογράμμισε: «Αποτελεί ισχυρή βούληση του υπουργείου Ανάπτυξης  μια δυναμική συνεργασία με τα Επιμελητήρια. Τα μέτρα για την ακρίβεια, την ενίσχυση των  πολιτών  και την αντιμετώπιση καταστροφών περνούν μέσα από τα Επιμελητήρια και αναζητούμε τις προτάσεις των Επιμελητήριων» .

«Για άλλη μια χρονιά υλοποιούμε όλοι μαζί το όραμα του Χρήστου Μέγκλα με την SEREXPO. Τα Επιμελητήρια δίνουν συμβουλές στους πολιτικούς και αποτελούν ένα ισχυρό κοινωνικό πρόσωπο. Η επενδυτική βαθμίδα θα τονώσει την επιχειρηματικότητα και την εξωστρέφεια» ανέφερε από το βήμα της διευρυμένη διοικητικής, ο βουλευτής του νομού Σερρών, κ. Τάσος Χατζηβασιλείου.

«Είναι τιμή μας που έχουμε τον πρόεδρο της ΚΕΕΕ, κ. Γιάννη Μασούτη, και τη διευρυμένη διοικητική στις Σέρρες» δήλωσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σερρών, κ. Αθανάσιος Μαλλιαράς  ενώ μιλώντας για το επιχειρηματικό κέντρο  είπε ότι στόχος είναι η ανακαίνιση όλων των υποδομών, ώστε να φιλοξενούν την επιχειρηματική κοινότητα των Βαλκανίων. Την ανοιχτή συνεδρίαση διεύθυνε ο γενικός γραμματέας της ΚΕΕΕ, κ. Παναγιώτης Αγνιάδης, ο οποίος δήλωσε ότι η ΚΕΕΕ είναι δίπλα στις επιχειρήσεις του Επιμελητηρίου Σερρών.

«Τα Επιμελητήρια συνεχίζουν να στηρίζουν την επιχειρηματικότητα. Αλλάζουν την παροχή υπηρεσιών την τελευταία 20ετια. Η ΚΕΕΕ με συναντήσεις με αρμόδιους υπουργούς πετυχαίνει πολλά ζητήματα που απασχολούν το επιχειρείν» δήλωσε ο Α’ αντιπρόεδρος, κ. Ιορδάνης Τσώτσος και συμπλήρωσε ότι τα 250 στρέμματα που κατάφερε να αξιοποιήσει το επιμελητήριο Σερρών είναι παράδειγμα για κάθε πόλη σε κάθε νομό. «Ανοίγει πόρτα και για άλλες περιοχές. Πρέπει να ανοίξει η πολιτεία τα αυτιά της και να παραχωρήσει τους χώρους στην επιχειρηματική κοινότητα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Χρειάζονται κοινές πολιτικές στις υποδομές και στην ανάπτυξη από τα Επιμελητήρια» τόνισε ο υπεύθυνος Εξωστρέφειας & Διεθνών Σχέσεων, κ. Στέφανος Γεωργιάδης και αναφέρθηκε στη δράση και το φεστιβάλ γαστρονομίας της Δράμας που είναι αφιερωμένο στους πληγέντες της Θεσσαλίας και του Έβρου. Μέρος από τα έσοδα  θα διατεθούν σε αυτές τις περιοχές.

«Τα όσα βιώνουμε στην Θεσσαλία είναι δύσκολα. Σε αυτή τη συγκυρία, το μόνο αισιόδοξο είναι ότι υπάρχει αλληλεγγύη από τον επιχειρηματικό κόσμο. Πέρασε η μπόρα αλλά οι πληγές τώρα φαίνονται στις επιχειρήσεις μας. Θα το παλέψουμε και θα το καταφέρουμε» δήλωσε ο οικονομικός επόπτης της ΚΕΕΕ, κ. Βασίλης Γιαγιάκος.

«Δύσκολη εποχή για εκθέσεις αλλά η SEREXPO απευθύνεται στην κοινωνία, σιγουρά βοηθάει την επιχειρηματικότητα και αποτελεί παράδειγμα για τα υπόλοιπα Επιμελητήρια» ανέφερε από την πλευρά του, ο υπεύθυνος ΓΕΜΗ & Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων, κ. Εμμανουήλ Αλιφιεράκης.

«Εντάσσουμε αμιγώς γυναικείες ομάδες επιχειρηματιών που καταφέρνουν να αποσπάσουν βραβεία» δήλωσε η πρόεδρος του ΕΒΕΑ, κ. Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου. «Ευχαριστούμε όλα τα επιμελητήρια της χωράς για την ανταπόκριση στην έκκληση για εμφιαλωμένο νερό και βασικά ήδη ανάγκης»  δήλωσε πρόεδρος του επιμελητηρίου Μαγνησίας, κ. Τέλης Μπασδάνης.

«Ελπίζουμε να είναι το ελάχιστο δυνατό πλήγμα και να είναι μικρός ο αριθμός των επιχειρήσεων που χάθηκαν στη Θεσσαλία» ανέφερε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Μάρκος Δέμπας.

Τα εγκαίνια της SEREXPO 2023 πραγματοποίησε ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Απόστολος Τζιτζικώστας.




Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Προτείνει αξιολόγηση και εξετάσεις κάθε 5 χρόνια για ηλικιωμένους οδηγούς

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θέλει αξιολόγηση και εξετάσεις για τους ηλικιωμένους οδηγούς κάθε 5 χρόνια

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, είναι πρωτοπόρος στον αγώνα για την εξάλειψη των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων στους δρόμους έως το 2050, προτείνοντας μια σειρά καινοτομιών στην έκδοση άδειας οδήγησης.

Οι προτάσεις της Επιτροπής περιλαμβάνουν μέτρα για την εκπαίδευση νέων οδηγών, έτσι ώστε να είναι έτοιμοι για την αποδοχή των οχημάτων μηδενικών εκπομπών που είναι στο ορίζοντα.

Ταυτόχρονα, η πρόταση αποσκοπεί στην προώθηση της ασφαλούς συνύπαρξης αυτών των οχημάτων με τους πιο ευάλωτους χρήστες των δρόμων, όπως πεζοί, ποδηλάτες και αναβάτες μοτοσικλέτας, ιδίως στο αστικό περιβάλλον.

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, εξετάζεται επίσης η ανανέωση των αδειών οδήγησης για τους ηλικιωμένους οδηγούς, ένα θέμα που θέτει προκλήσεις λόγω των διαφορετικών νομοθεσιών στα κράτη μέλη.

Η Επιτροπή προτείνει τη θέσπιση ενιαίας πολιτικής για την ανανέωση των αδειών οδήγησης για ηλικιωμένους οδηγούς, με κοινά κριτήρια αξιολόγησης και εξετάσεις κάθε 5 χρόνια.

Η πρόταση αυτή δημιουργεί συζητήσεις σε πολλά κράτη μέλη.

Για παράδειγμα, στη Γερμανία, η άδεια οδήγησης έχει διά βίου ισχύ, ανεξάρτητα από την ηλικία.

Στη Μεγάλη Βρετανία συζητήθηκε ακόμη και η υποχρεωτική κατάθεση της άδειας μετά τα 70.

Στην Ελλάδα, η ανανέωση της άδειας οδήγησης γίνεται ανά τριετία μετά τα 65 έτη, ανεξαρτήτως του τύπου διπλώματος.

Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι ηλικιωμένοι οδηγοί συμμορφώνονται με τις ασφαλείς πρακτικές οδήγησης και αποτελούν λιγότερο κίνδυνο για τα ατυχήματα σε σύγκριση με τους νεαρούς οδηγούς.

Οι προτάσεις της Επιτροπής αναμένεται να προκαλέσουν συζητήσεις και αντιπαραθέσεις στα εθνικά κοινοβούλια και τις αρχές, καθώς επιδιώκουν την εύρεση ισορροπίας μεταξύ ασφάλειας στους δρόμους και των δικαιωμάτων των οδηγών.

kavalanews.gr