Απο την νέα σχολική χρονία θα επιστρέψουν οι μαθητές στο σχολείο των Κρηνίδων
Kαι επίσημα μετά την ανακοίνωση που έγινε απο τον αντιδήμαρχο Παιδείας αλλά και τις τελευταίες συζητήσεις και συναντήσεις το σχολείο των Κρηνίδων, πρόκειται να υποδεχτεί πίσω τους μαθητές του τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και με την έναρξη της νέας σχολίκης χρονιάς καθώς οι εργασίας ανακαίνησης δέν έχουν ολοκλήρωθει ακόμα.
Παρά την αναστάστωση που υπήρχε τους τελευταίους μήνες λόγω της μετακίνσης, οι μαθητές δεν έμειναν λεπτό πίσω στο προγραμμά τους και μάλιστα συμμετείχαν σε αρκετά προγράμματα.