Ανοιχτή επιστολή για τη μετακίνηση του 2ου Νηπιαγωγείου Καβάλας

Με αφορμή την ενημέρωση γονέων του 2ου Νηπιαγωγείου Καβάλας για την επικείμενη μεταφορά του σχολείου από το επόμενο σχολικό έτος, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας εκφράζει δημόσια τις ανησυχίες του και ζητά άμεσες και ξεκάθαρες απαντήσεις από τον Δήμαρχο Καβάλας.

Σύμφωνα με την επιστολή, η μετακίνηση του 2ου Δημοτικού και 2ου Νηπιαγωγείου Καβάλας γίνεται στο πλαίσιο εργασιών ανακαίνισης και ενεργειακής αναβάθμισης του κτιρίου. Παρότι οι εργασίες κρίνονται αναγκαίες, η μετάβαση σε προσωρινή σχολική στέγη προκαλεί ανησυχίες σχετικά με την οργάνωση και την πρακτική υλοποίηση της διαδικασίας.

Καίρια ερωτήματα από τους εκπαιδευτικούς

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών θέτει εύλογα ερωτήματα που παραμένουν αναπάντητα:

  • Έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και έχει οριστεί ανάδοχος για την εκτέλεση του έργου;

  • Έχει προβλεφθεί χώρος για την ασφαλή αποθήκευση του εξοπλισμού των σχολείων (θρανία, πίνακες, κ.λπ.);

  • Έχει εξασφαλιστεί η απαραίτητη χρηματοδότηση;

  • Υπάρχει συνεργείο για τη μετακόμιση και τρόπος μεταφοράς των μαθητών, όπου απαιτείται;

Ο Σύλλογος επισημαίνει ότι η μετεγκατάσταση χωρίς την εξασφάλιση όλων των παραπάνω, ενέχει σοβαρούς κινδύνους για την ομαλή λειτουργία των σχολείων. Υπάρχει φόβος πως μπορεί να ξεκινήσει το σχολικό έτος, να έχει πραγματοποιηθεί η μετακόμιση, αλλά οι εργασίες να μην έχουν αρχίσει ακόμη, αφήνοντας το σχολείο εκτός λειτουργίας για άγνωστο χρονικό διάστημα.

Απαίτηση για σαφές χρονοδιάγραμμα

Η επιστολή καταλήγει με την απαίτηση η μετακίνηση των σχολικών μονάδων να ξεκινήσει μόνο όταν υπάρχουν σαφείς εγγυήσεις για την έναρξη και ολοκλήρωση του έργου, ώστε να αποφευχθεί «άσκοπη ταλαιπωρία μαθητών και γονέων».

Ο Σύλλογος καλεί τον Δήμαρχο να απαντήσει άμεσα και δημόσια στα ερωτήματα, διασφαλίζοντας τη διαφάνεια και την υπευθυνότητα σε ένα θέμα που αφορά την καθημερινότητα δεκάδων παιδιών και οικογενειών στην Καβάλα.




Οι επόμενες ημέρες μετά την ομιλία Τραμπ και την επιστολή Ζελένσκι

Μετά την ομιλία του Αμερικανού προέδρου στο Κογκρέσο, ο κόσμος θα πρέπει να προετοιμάζεται ότι οι επόμενες ημέρες, οι επόμενες εβδομάδες, οι επόμενοι μήνες θα αναδείξουν μια νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων που έχει πολυεπίπεδες αναγνώσεις.

Καταρχήν το μείζον, το επίκαιρο, ο πόλεμος στην Ουκρανία. Δεν πέρασαν λίγα 24ωρα από τις δηλώσεις του Ντόναλντ Τραμπ ότι θα σταματήσει να χρηματοδοτεί το Κίεβο κάτι που το είπε ευθέως στον Ζελένσκι μέσα στο Λευκό Οίκο και ο πρόεδρος της Ουκρανίας έσπευσε να στείλει επιστολή λέγοντας ότι είναι έτοιμοι να υπογράψουν συμφωνία για τα ορυκτά, αλλά και να διαπραγματευτούν για να τερματίσουν τον πόλεμο.

«Έλαβα μια σημαντική επιστολή από τον Ουκρανό πρόεδρο Ζελένσκι. Η επιστολή λέει ότι η Ουκρανία είναι έτοιμη να καθίσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων το συντομότερο δυνατόν για να φέρουμε πιο κοντά διαρκή ειρήνη», είπε ο Αμερικανός πρόεδρος και αυτό σημαίνει ότι η αντίστροφη μέτρηση για μια εκεχειρία δρομολογείται, έστω και αν είναι με δυσκολίες έστω και αν πάρει χρόνο για να πέσουν οι υπογραφές. Είναι όμως μια πρώτη νίκη όχι μόνο για τον ίδιο τον Τραμπ αλλά και όλη τη διεθνή κοινότητα που θα βιώσει τον τερματισμό του πολέμου. Και ποιός μπορεί να διαφωνήσει όταν είπε ότι «εκατομμύρια Ουκρανοί και Ρώσοι έχουν σκοτωθεί ή τραυματιστεί άδικα σε αυτήν τη φρικτή και άγρια σύγκρουση, χωρίς τέλος στον ορίζοντα» και ότι «οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν στείλει εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια για να υποστηρίξουν την άμυνα της Ουκρανίας, χωρίς ασφάλεια, χωρίς τίποτα».

Η μερική κατάπαυση του πυρός είναι πλέον στο τραπέζι αφού ο Ζελένσκι παραδέχτηκε ότι ο τρόπος που εξελίχθηκε η συνάντηση στο Λευκό Οίκο ήταν «λυπηρός» και ότι «είναι καιρός να διορθωθούν τα πράγματα. Θα θέλαμε η μελλοντική συνεργασία και επικοινωνία να είναι εποικοδομητική», ανέφερε. Τα πρώτα στάδια για τον τερματισμό του πολέμου θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν «την απελευθέρωση αιχμαλώτων και εκεχειρία στον ουρανό – απαγόρευση πυραύλων, drones μεγάλου βεληνεκούς, βομβαρδισμών σε υποδομές ενέργειας και άλλες μη στρατιωτικές υποδομές – καθώς και εκεχειρία στη θάλασσα άμεσα, εάν η Ρωσία κάνει το ίδιο» είναι από τις φράσεις του Ζελένσκι που δίνουν το σήμα για το τι θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες.

Ερχόμαστε τώρα στο δεύτερο επίπεδο της ανάγνωσης της νέας τάξης πραγμάτων που αφορά στην Ευρωπαική Ενωση η οποία αποδείχτηκε για άλλη μια φορά κατώτερη των περιστάσεων. Την ώρα που ο Τραμπ εξαγγέλει ότι θέλει τον τερματισμό του πολέμου και κινείται προς αυτη την κατεύθυνση, η Κομισιόν ανακοινώνει νέα μέτρα για να ενισχύσουν εξοπλιστικά το Κίεβο. Και η σύνοδος κουρφής αύριο θα έχει ακριβώς αυτό το αντικείμενο, όταν ο Τραμπ πηγαίνει ακριβώς στην αντίθεση κατεύθυνση. Και το χειρότερο είναι ότι οι Ευρωπαίοι δεν έχουν ενιαία φωνή, αφού, άλλα λέει η φορ ντερ Λαιεν και άλλα η Ουγγαρία. Αλλα λέει η Γαλλία και άλλα η Μ. Βρετανία η οποία ενώ αποχώρησε από την Ευρωπαική Ενωση διεκδικεί να έχει λόγο στις αποφάσεις της ευρωπαικής οικογένειας. Επίσης οι Ευρωπαίοι ηγέτες συνεχίζουν να συζητούν για την αποστολή ειρηνευτικής δύναμης στην Ουκρανία, ενώ η Μόσχα επαναλαμβάνει πως δεν θα αποδεχθεί κάτι τέτοιο. Και για την ώρα συνεπής στο ραντεβού με την Ιστορία είναι μόνο ο Τραμπ.

Πηγή:newsbomb.gr




Η επιστολή του Σερ Ισαάκ Νεύτωνα το 1704 που προβλέπει πότε θα έρθει το τέλος του κόσμου

ΟΣερ Ισαάκ Νεύτων, διάσημος επιστήμονας, γνωστός για τη διατύπωση των νόμων της κίνησης και της βαρύτητας, προέβλεψε ότι ο κόσμος όπως τον ξέρουμε θα τελειώσει το 2060.

Ο Νεύτωνας έγραψε αυτή τη δυσοίωνη προειδοποίηση σε ένα επιστολόχαρτο πάνω από μια σειρά μαθηματικών υπολογισμών πριν από περισσότερα από 300 χρόνια.
Πίστευε στα βιβλικά οράματα της Αποκάλυψης -συγκεκριμένα στη μάχη του Αρμαγεδδώνα- και στήριξε την πρόβλεψή του στην προτεσταντική ερμηνεία της Βίβλου και στα γεγονότα που ακολούθησαν τη βιβλική ιστορία.

Αυτός ο προφητευμένος πόλεμος περιγράφεται στο τελευταίο κεφάλαιο του βιβλίου της Αποκάλυψης και φέρνει αντιμέτωπες τις δυνάμεις του καλού (με επικεφαλής τον Θεό) με τις δυνάμεις του κακού (με επικεφαλής τους βασιλιάδες της Γης).

Οι Γραφές αναφέρουν ότι αυτή η μάχη θα σηματοδοτήσει το τέλος του κόσμου, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή ειρήνης που θα φέρει ο Θεός.

 

Ο Νεύτωνας χρησιμοποίησε μαθηματικά και ημερομηνίες της βιβλικής ιστορίας για να προσγειωθεί στην αποκάλυψη, χρησιμοποιώντας τις ημέρες που αναφέρονται στις γραφές ως έτη για να ερμηνεύσει την προφητεία.

Γι’ αυτόν, αυτές οι χρονικές περίοδοι (ειδικά τα 1260 χρόνια) αντιπροσώπευαν το χρονικό διάστημα της εγκατάλειψης της Εκκλησίας και της ανόδου των «διεφθαρμένων» τριαδικών θρησκειών, κυρίως του καθολικισμού, τον οποίο ορισμένοι προτεστάντες θεωρούν λατρεία.

Ο Νεύτωνας μελέτησε την ιστορία για να προσδιορίσει την ακριβή ημερομηνία κατά την οποία άρχισε επίσημα αυτή η εγκατάλειψη και κατέληξε στο 800 μ.Χ.: το έτος ίδρυσης της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Το έτος 800 μ.Χ. συν 1.260 έδωσε στον Νεύτωνα το έτος 2060.

«Έτσι λοιπόν ο χρόνος και ο μισός χρόνος είναι 42 μήνες ή 1260 ημέρες ή τρία χρόνια και μισό, αναλογίζοντας δώδεκα μήνες σε ένα έτος και 30 ημέρες σε ένα μήνα, όπως γινόταν στο ημερολόγιο του πρωτόγονου έτους», αναφέρεται στην επιστολή του 1704.
‘Και αφού οι ημέρες των βραχύβιων θηρίων τοποθετούνται για τα έτη των ζωντανών [sic] βασιλείων, η περίοδος των 1260 ημερών, αν χρονολογηθεί από την πλήρη κατάκτηση των τριών βασιλέων το 800 μ.Χ., θα τελειώσει το 2060 μ.Χ.. Μπορεί να τελειώσει αργότερα, αλλά δεν βλέπω κανένα λόγο να τελειώσει νωρίτερα».

Ο Stephen D. Snobelen, καθηγητής ιστορίας της επιστήμης και της τεχνολογίας στο Πανεπιστήμιο King’s College στο Halifax, δήλωσε ότι η πρόβλεψη του Νεύτωνα «δεν περιελάμβανε τη χρήση κάτι τόσο περίπλοκου όσο ο λογισμός, τον οποίο εφηύρε, αλλά μάλλον απλή αριθμητική που θα μπορούσε να εκτελεστεί από ένα παιδί».

Ο Νεύτωνας χρησιμοποίησε τις 1260, 1290, 1335 και 2300 ημέρες που βρίσκονται στο βιβλίο του Δανιήλ και στην Αποκάλυψη, οι οποίες συζητούν το τέλος και την αρχή ορισμένων εποχών.

Ωστόσο, αντί να τις δει ως έτη, χρησιμοποίησε την «αρχή της ημέρας για ένα έτος», μια μέθοδο που χρησιμοποιείται για την ερμηνεία των βιβλικών προφητειών, η οποία δηλώνει ότι η λέξη «ημέρα» συμβολίζει ένα έτος.

Στο βιβλίο της Αποκάλυψης, ο Χριστός και οι άγιοι θα επέμβουν για να εγκαθιδρύσουν μια παγκόσμια Βασιλεία του Θεού που θα βασιλεύσει για 1.000 χρόνια στη Γη, σύμφωνα με τον Snobelen.

Ο Νεύτωνας πίστευε επίσης ότι γύρω από αυτή τη χρονική περίοδο θα έπεφταν τα διεφθαρμένα παρακλάδια του Χριστιανισμού και το αληθινό Ευαγγέλιο θα κηρύσσονταν ανοιχτά.

Πριν από τη δεύτερη έλευση του Χριστού, οι Εβραίοι θα επέστρεφαν στο Ισραήλ, σύμφωνα με τη βιβλική προφητεία, και θα ανοικοδομούσαν τον Ναό.

Όμως, παρά τις προσπάθειές του να προβλέψει το τέλος του κόσμου, ο Νεύτων ήταν «επιφυλακτικός απέναντι στον προφητικό προσδιορισμό ημερομηνιών» και «ανησυχούσε ότι η αποτυχία των λανθασμένων ανθρώπινων προβλέψεων που βασίζονται στη θεία προφητεία θα έφερνε τη Βίβλο σε δυσφήμιση», έγραψε ο Snobelen.

Ο Νεύτωνας αμφισβήτησε ακόμη και τη δική του πρόβλεψη ότι η τρέχουσα εποχή θα τελείωνε το 2060.

«Μπορεί να τελειώσει αργότερα, αλλά δεν βλέπω κανένα λόγο να τελειώσει νωρίτερα», έγραψε.

Σε μια άλλη πρόβλεψη που αναφέρεται στην ημερομηνία 2060, ο Νεύτωνας δήλωσε: «Αυτό το αναφέρω όχι για να βεβαιώσω πότε θα έρθει ο καιρός του τέλους, αλλά για να βάλω ένα τέλος στις βιαστικές εικασίες των φανταστικών ανθρώπων που συχνά προβλέπουν τον καιρό του τέλους, [και] με τον τρόπο αυτό δυσφημίζουν τις ιερές προφητείες όσο συχνά αποτυγχάνουν οι προβλέψεις τους.

‘Ο Χριστός έρχεται σαν κλέφτης μέσα στη νύχτα, [και] δεν είναι σε μας να γνωρίζουμε τους καιρούς [και] τις εποχές [που] ο Θεός έχει βάλει στο στήθος του’.

Σήμερα, μπορεί να φαίνεται αντιφατικό για έναν επιστήμονα να ασχολείται τόσο πολύ με τις βιβλικές προφητείες.

Αλλά σύμφωνα με τον Snobelen: «Ο Νεύτων δεν ήταν “επιστήμονας” με τη [σύγχρονη] έννοια του όρου αυτού. Αντίθετα, ήταν ένας «φυσικός φιλόσοφος».
‘Η φυσική φιλοσοφία, που ασκήθηκε από τον Μεσαίωνα έως τον δέκατο όγδοο αιώνα, περιελάμβανε όχι μόνο τη μελέτη της φύσης, αλλά και τη μελέτη του χεριού του Θεού που εργάζεται στη φύση’, πρόσθεσε.

‘Για τον Νεύτωνα, δεν υπήρχε αδιαπέραστο φράγμα μεταξύ της θρησκείας και αυτού που σήμερα αποκαλούμε επιστήμη. Καθ’ όλη τη διάρκεια της μακράς ζωής του, ο Νεύτων εργαζόταν για να ανακαλύψει την αλήθεια του Θεού – είτε στη Φύση είτε στις Γραφές.

 

Πηγή:newsbomb.gr




Επιστολή στον Πρωθυπουργό για την απόδοση στην κοινωνία της Καβάλας του στρατοπέδου Ασημακοπούλου

Ακολουθεί η επιστολή :

Κύριε Πρόεδρε,

Η Καβάλα τα τελευταία τουλάχιστον 20 χρόνια, βιώνει ανεξέλεγκτα τις συνέπειες της υπανάπτυξης.

Αυτό έχει σαν συνέπεια να την καταστήσει ουραγό στην περιφέρεια, με τα αποτελέσματα της υπανάπτυξης και δημογραφικής γήρανσης, να είναι πλέον κάτι περισσότερο από προφανή.

Μια περιοχή η οποία θα μπορούσε να δώσει μια διαφορετική προο- πτική στην Καβάλα βρίσκεται στα ανατολικά της, ενσωματώνοντας ότι ορίζεται ως Περιγιάλι, τμήμα της οποίας είναι και τα πρώην στρα-τόπεδα Ασημακοπούλου και Κωτσάλου. Σε αυτήν την περιοχή από το 2016 εγκαταστάθηκε και λειτουργεί έκ- τοτε, μια ανοιχτή δομή φιλοξενίας μεταναστών προσωρινά.

Οι κάτοικοι της Καβάλας αντιλαμβανόμενοι την πολυπλοκότητα της διαχείρισης του μεταναστευτικού, βάζουν πλάτη αγόγγυστα 9 χρόνια τώρα.

Η Καβάλα είναι η μόνη πόλη ίσως στην επικράτεια, στην οποία λειτουργεί δομή φιλοξενίας μεταναστών εντός του αστικού της ιστού.

Η πίεση που βιώνουν οι κάτοικοι της περιοχής έχει ξεπεράσει προ πολλού τα όρια της αντοχής τους. Αλλά δεν είναι μόνο αυτές οι συνέπειες για την περιοχή. Σύμφωνα με δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού και τοπικού βουλευτή Νίκου Παναγιωτόπουλου, η λειτουργία της δομής έχει σαν συνέπεια να παρεμποδίζεται η ανάπτυξη της περιοχής.

Το ίδιο επαναλαμβάνει με δηλώσεις του και ο δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης.

Το δημοτικό συμβούλιο Καβάλας με απόφασή του της 22-04-2021 έ- λαβε σχετική απόφαση για απομάκρυνση της δομής φιλοξενίας από το στρατόπεδο Ασημακοπούλου.

Ως Επιτροπή Πρωτοβουλίας για την ανάπτυξη της περιοχής του Περι- γιαλίου και την διεκδίκηση των στρατοπέδων ζητάμε:

  1. Την άμεση και χωρίς άλλες προφάσεις περί του αντιθέτου, με- ταφορά της ανοιχτής δομής φιλοξενίας μεταναστών από το πρώην στρατόπεδο Ασημακοπούλου.
  2. Την απόδοση στην τοπική κοινωνία του συνόλου των εκτάσεων των πρώην στρατοπέδων Ασημακοπούλου και Κωτσάλου.

  3. Την μεταφορά των δικτύων υψηλής τάσης ρεύματος, καθώς και του υποσταθμού της ΔΕΗ από την περιοχή του Περιγιαλίου.

  4. Την επίσπευση υλοποίησης της πράξης εφαρμογής σχεδίου πόλης στο Περιγιάλη.

  5. Την παρέμβαση σας για την επίλυση χρονιζόντων αγκυλώσεων στο Περιγιάλη, που έχουν σαν συνέπεια μια προνομιακή περιοχή στα ανατολικά της Καβάλας να μην αναπτύσσεται.

Βέβαιοι ότι σε εσάς θα βρούμε ευήκοα ώτα βρισκόμαστε ενώπιων σας με σκοπό κάνοντας σας κοινωνό του προβλήματος που μας καταδυναστεύει, να ζητήσουμε την επίλυση του.

https://youtu.be/qNKviC5ALWs




Δεν προχωρά η δημιουργία βάσης ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ στην Καβάλα – Επιστολή Τοψίδη σε Κικίλια

Δεν προχωρά από πλευράς του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας η δημιουργία βάσης ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ για επείγουσες αεροδιακομιδές στο Αεροδρόμιο της Καβάλας.

Το συγκεκριμένο γεγονός έχει προκαλέσει εύλογα την ανησυχία των φορέων της Καβάλας και όχι μόνο καθώς για μία ακόμα φορά υποβαθμίζεται η περιοχή.




Eπιστολή του Συλλόγου Μηχανικών Ξάνθης σε Σκυλακάκη για τα προβλήματα του νόμου για τα αυθαίρετα

Σας αποστέλλουμε συνημμένα την επιστολή του ΣΜΜΙΔΕ Ν. ΞΑΝΘΗΣ σχετικά με τα σοβαρά προβλήματα που έχουν προκύψει από τις προθεσμίες του Ν. 4495/2017, που αφορά -μεταξύ άλλων- στις ρυμθμίσεις αυθαιρέτων κτισμάτων.

Όπως αναφέρουν οι  Μηχανικοί της Ξάνθης η  παράταση της προθεσμίας ανάρτησης δικαιολογητικών έχει καταστεί απαραίτητη επανειλημμένως από την έναρξη ισχύος του νόμου, αποδεικνύοντας τη μη ρεαλιστικότητα της εφαρμογής της. Παράλληλα, η κατάργηση της Κατηγορίας 5 για τη ρύθμιση αυθαιρέτων έχει δημιουργήσει έντονες ανισότητες, οδηγώντας σε αδικίες και αδιέξοδα για πολλούς πολίτες και επαγγελματίες μηχανικούς.

Xanti travel guide

Με την επιστολή του ο ΣΜΜΙΔΕ Ξάνθης:

  1. Ζητά την αντικατάσταση της προθεσμίας ανάρτησης δικαιολογητικών με την υποχρέωση ολοκλήρωσης της διαδικασίας έως την έκδοση της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίου.
  2. Προτείνει την επαναφορά της Κατηγορίας 5 για να αποκατασταθούν οι ανισότητες που έχουν δημιουργηθεί.

Η άμεση αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων είναι αναγκαία για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης και την αποτελεσματική λειτουργία του θεσμικού πλαισίου. αναφέρουν σχετικά.

Αναλυτικά:

Θέμα: “Αδιέξοδα και αδικίες από την υφιστάμενη προθεσμία ανάρτησης
δικαιολογητικών του Ν. 4495/2017 – Αίτημα επαναφοράς της Κατηγορίας 5”

Με την επικείμενη λήξη της προθεσμίας ανάρτησης δικαιολογητικών στο πλαίσιο του Ν. 4495/2017, ο Σύλλογος Μηχανικών Μελετητών Ιδιωτικών Έργων Ν. Ξάνθης αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει την έντονη ανησυχία και δυσαρέσκειά του για τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί από τις συχνές, αλλά προσωρινές, παρατάσεις που έχουν δοθεί από την έναρξη ισχύος του.

Είναι προφανές ότι η υφιστάμενη προθεσμία ανάρτησης δεν είναι ρεαλιστική και έχει παραταθεί ήδη αρκετές φορές, αποδεικνύοντας ότι η μη παράτασή της θα οδηγούσε σε αδιέξοδο. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει ότι η ίδια η νομοθεσία δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας, των μηχανικών και των πολιτών. Η συνεχής εξάρτηση από παρατάσεις δημιουργεί ανασφάλεια, ενώ η προσωρινότητα αυτών των λύσεων υπονομεύει την αξιοπιστία του θεσμικού πλαισίου.

Περαιτέρω, η κατάργηση της Κατηγορίας 5 για τη ρύθμιση αυθαιρέτων έχει δημιουργήσει σοβαρές αδικίες και ανισότητες. Συγκεκριμένα:
• Αυθαίρετα που εντάσσονται στην Κατηγορία 5 έχουν ήδη τακτοποιηθεί, ενώ άλλα, της
ίδιας κατηγορίας, δεν μπορούν πλέον να υπαχθούν στη ρύθμιση, με εξαίρεση τα ακίνητα των τραπεζών και των πρόσφατων κληρονόμων.
• Η διάκριση αυτή δεν δικαιολογείται, καθώς τα αυθαίρετα αυτής της κατηγορίας
βρίσκονται σε παρόμοιες συνθήκες και χρήζουν ισότιμης μεταχείρισης.

Ζητούμε:

  1. Την αντικατάσταση της αυθαίρετης προθεσμίας ανάρτησης δικαιολογητικών με
    τη ρεαλιστική υποχρέωση ολοκλήρωσής τους έως την έκδοση της Ηλεκτρονικής Ταυτότητας
    Κτιρίου. Αυτό θα επιτρέψει τη μεθοδική και ολοκληρωμένη προσέγγιση στη συλλογή και ανάρτηση των απαιτούμενων εγγράφων, εξαλείφοντας τη διαρκή ανάγκη για παρατάσεις.
  2. Την επαναφορά της Κατηγορίας 5, ώστε να αποκατασταθεί η αδικία που έχει
    προκληθεί και να επιτραπεί η ρύθμιση αυθαιρέτων που βρίσκονται σε παρόμοια κατάσταση με αυτά που ήδη έχουν τακτοποιηθεί. Η εξαίρεση μόνο για ακίνητα τραπεζών και κληρονόμων είναι άδικη και καταδεικνύει την ασυνέπεια του νομοθετικού πλαισίου.

Η τρέχουσα κατάσταση δεν εξυπηρετεί κανέναν/καμιά:
• Οι μηχανικοί επιβαρύνονται με μη ρεαλιστικές απαιτήσεις και χρονοβόρες διαδικασίες,
που θα μπορούσαν να απλοποιηθούν με τη σύνδεση της ανάρτησης δικαιολογητικών με την
Ηλεκτρονική Ταυτότητα Κτιρίου.
• Οι πολίτες βρίσκονται σε ένα διαρκές καθεστώς ανασφάλειας και ανισοτήτων,
βλέποντας την αντιμετώπιση του ακινήτου τους να εξαρτάται από το πότε έγινε η υποβολή της αίτησης.

Η Πολιτεία καλείται να αποδείξει ότι λαμβάνει υπόψη της τις πραγματικές συνθήκες εργασίας και τις ανάγκες τόσο των μηχανικών όσο και των πολιτών, προσφέροντας λύσεις που δεν είναι μόνο προσωρινές, αλλά δίκαιες και ουσιαστικές.

Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.

Πηγή: xanthinews