Επίσκεψη Περιφερειάρχη Α.Μ.Θ στα Τενάγη των Φιλίππων

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, συνοδευόμενος από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, κ. Θεόδωρο Μαρκόπουλο, επισκέφτηκε τη Λυδία Καβάλας. Κατά την επίσκεψη, οι δυο τους βρέθηκαν στη γεώτρηση που ήταν ανενεργή και μόλις πρόσφατα τέθηκε σε λειτουργία για την ύδρευση της περιοχής, χάρη στις ενέργειες του Περιφερειάρχη και τις δαπάνες της περιφέρειας.

Στην επίσκεψη συμμετείχαν επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας, κ. Μιχάλης Μουρβετίδης, και ο Πρόεδρος του ΤΟΕΒ Βοϊράνης, κ. Σωτήρης Παπαδόπουλος. Ο σκοπός της επίσκεψης ήταν η αντιμετώπιση των σοβαρών προβλημάτων λειψυδρίας που πλήττουν την περιοχή Τενάγη και την περιοχή των Φιλίππων και ποιες θα είναι λύσεις που πρέπει να βρεθούν.




Επίσκεψη της Έλενας Σώκου, συντονίστριας του Γραφείου του Πρωθυπουργού στην Θεσσαλονίκη στον δήμαρχο Καβάλας και αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Καβάλας.

Η συνάντηση της συντονίστριας του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Έλενας Σώκου, με το Δήμαρχο Καβάλας, Θόδωρο Μουριάδη, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουλίου στο Δημαρχιακό Μέγαρο. Η κ. Σώκου συνοδευόταν από τον Πρόεδρο, τον Αντιπρόεδρο και τη Γραμματέα της ΔΕΕΠ ΝΔ Καβάλας, Μπάμπη Δράκο, Ιορδάνη Παπαντίδη και Στέλλα Παπαδοπούλου αντίστοιχα.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η κ. Σώκου δεσμεύτηκε να επισκεφθεί εκ νέου το Δημαρχείο Καβάλας στο προσεχές διάστημα, με στόχο την αναψηλάφηση θεμάτων που αφορούν την πρόοδο και την ευημερία των κατοίκων της περιοχής.

Η συνάντηση εργασίας με τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας κ. Θεόδωρο Μαρκόπουλο περιλάμβανε επίσης τον Αναπληρωτή Περιφερειάρχη κ. Νικόλαο Ευκαρπίδη και τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης και Καινοτομίας Αλέξανδρο Ιωσηφίδη. Ο πρόεδρος της ΔΕΕΠ κ. Χαράλαμπος Δράκος και το μέλος της ΔΕΕΠ κ. Ιορδάνης Παπαντίδης ήταν επίσης παρόντες. Συζητήθηκαν τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν την Καβάλα και τη Θάσο, ενώ υπήρξαν συμφωνίες για κοινές δράσεις και δρομολόγηση λύσεων σε ορισμένα από τα προβλήματα. Η συνεργασία ανανεώθηκε με προγραμματισμό νέας συνάντησης στο εγγύς μέλλον. Ο κ. Μαρκόπουλος δώρισε στην κ. Σώκου ένα αντίγραφο αρχαίου ειδωλίου της «Νύμφης της Νεαπόλεως» και ένα λεύκωμα με την ιστορία της Ανατολικής Μακεδονίας.




Επίσκεψη του συλλόγου των ΑμεΑ στο αρχαίο θέατρο Θάσου.

Την Τετάρτη 10 Ιουλίου 2024 κλιμάκιο αποτελούμενο από μέλη του Νομαρχιακού Συλλόγου Α.μεΑ. Ν. Καβάλας και της Περιφερειακής Ένωσης Τυφλών ανατολικής Μακεδονίας επισκέφθηκε το αρχαίο θέατρο Θάσου προκειμένου να υπάρξει ενημέρωση σχετικά με την προσβασιμότητα των ΑμεΑ. Η συνάντηση του Νομαρχιακού Συλλόγου Α.μεΑ. Ν. Καβάλας πραγματοποιήθηκε με στόχο την αποτύπωση του χώρου και των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν στο αρχαίο θέατρο Θάσου.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στην εξεύρεση των καλύτερων δυνατών λύσεων για τη δημιουργία προσβασιμότητας για όλες τις κατηγορίες αναπηρίας, με σκοπό να καταστεί το θέατρο προσβάσιμο για όλους τους πολίτες. Στη συνάντηση συμμετείχαν η κα Σταυρούλα Δαδάκη, ΠΕ Αρχαιολόγος, προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Καβάλας, η κα Πανούση Κωνσταντίνα, ΠΕ Αρχαιολόγος, επιβλέπουσα του έργου, υπάλληλος της Εφορείας Αρχαιοτήτων Καβάλας, η κα Σκιπετάρη Ανυσία ΠΕ Πολιτικός Μηχανικός, υπάλληλος της Εφορείας Αρχαιοτήτων Καβάλας και η κα Ευγενία Φάκα, Πε Αρχιτέκτων Μηχανικός, υπάλληλος της Υπηρεσίας Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Έργων περιφέρειας Α.Μ.Θ.

Ιδιαίτερα ικανοποιημένος είναι ο πρόεδρος του συλλόγου ΑμεΑ Καβάλας κ. Σμαραγδός Κρεμμύδας για το γεγονός ότι όλος ο νομός έχουν  το νέο αναβαθμισμένο σύστημα seatrac, το οποίο θα δώσει τη δυνατότητα πρόσβασης στη θάλασσα στα άτομα με αναπηρία και ιδιαίτερα στα άτομα με βαριές κινητικές αναπηρίες.




Επίσκεψη του Περιφερειάρχη ΑΜΘ και της Υπουργού Πολιτισμού στον Ταφικό Τύμβο Μ. Δοξιπάρας – Ζώνης

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης, συνόδευσε την Υπουργό Πολιτισμού, κ. Λίνα Μενδώνη, κατά την περιοδεία της στον Έβρο την Τρίτη 9 Ιουλίου. Κατά την επίσκεψή τους, επισκέφθηκαν τον Ταφικό Τύμβο της Μ. Δοξιπάρας – Ζώνης, όπου ενημερώθηκαν για την επικείμενη έναρξη των εργασιών κατασκευής βοηθητικών κτιρίων και θόλου που θα προστατεύει τα ευρήματα και θα καθιστά τον αρχαιολογικό χώρο επισκέψιμο.

Πριν από την άφιξή τους στον Τύμβο, επισκέφθηκαν το τέμενος Βαγιαζήτ στο Διδυμότειχο και άλλα σημεία πολιτιστικού ενδιαφέροντος της περιοχής. Ο Περιφερειάρχης ανακοίνωσε την υπογραφή της δεύτερης φάσης του έργου, ύψους 12,6 εκατομμυρίων ευρώ, χαρακτηρίζοντας το έργο ως «εμβληματικό» και σημειώνοντας την προτεραιότητα που αποδίδεται στη διοίκησή του και στην τοπική κοινωνία.

Ο κ. Τοψίδης δήλωσε:

«Είναι ένα έργο που αποτελεί προτεραιότητα για τη διοίκησή μας αλλά και για την τοπική κοινωνία της περιοχής, ένα έργο που θα δώσει άλλο αναπτυξιακό προορισμό και χαρακτήρα εδώ στην περιοχή. Υπάρχει μία άριστη συνεργασία τόσο με την Υπουργό όσο και με όλες τις υπηρεσίες του Υπουργείου. Είμαστε συντονισμένοι για να υλοποιηθούν όλα τα έργα στο χρονικό ορίζοντα που έχουν προσδιοριστεί από τις προδιαγραφές τους και επαναλαμβάνω ότι για μας αποτελεί προτεραιότητα και το βόρειο τμήμα του Έβρου, το οποίο αυτό το κομμάτι είναι η ναυαρχίδα που θα αποτελέσει προορισμό στο βόρειο τμήμα του Νομού Έβρου.»

Η ολοκλήρωση των έργων στον Ταφικό Τύμβο της Μ. Δοξιπάρας – Ζώνης αναμένεται μέχρι το τέλος του 2026. Παράλληλα, γίνονται ενέργειες για την εξεύρεση χρηματοδότησης για την υλοποίηση έργων οδοποιίας που θα βελτιώσουν την πρόσβαση και την επισκεψιμότητα του χώρου.

Η Υπουργός Πολιτισμού, κ. Μενδώνη, ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη και τις υπηρεσίες για τη συνεργασία και δήλωσε:

«Σήμερα είμαστε πιο κοντά από ποτέ στην υλοποίηση του έργου. Υπάρχει ο ανάδοχος, είναι στην έκδοση οικοδομικής άδειας για να ξεκινήσει η αποκατάσταση της γεωμετρίας του τύμβου έτσι όπως ήταν πριν την ανασκαφή και να δημιουργηθεί ένας πολιτιστικός χώρος κι ένας πολιτιστικός πόλος πάρα πολύ σημαντικός για την περιοχή αυτή του βορείου Έβρου που θα λειτουργήσει συγχρόνως και ως αναπτυξιακός πόρος για την περιοχή, διότι το συγκεκριμένο εύρημα και η περιοχή ευρύτερα έχει όλες τις προϋποθέσεις για να αναδειχθεί σε μείζονα χώρο επίσκεψης και μεγάλης μάλιστα επισκεψιμότητας.»

 




Επίσκεψη του Πρύτανη του Πανεπιστημίου του Gabrovo στον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας

Στο πλαίσιο του Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου, που διοργανώνει το Τμήμα Φυσικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, σήμερα Τετάρτη 19 Ιουνίου, ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος δέχθηκε στο γραφείο του τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου του Gabrovo Dr. Iliya Zhelezarov και τους συνεργάτες του, τους οποίους συνόδευε ο Δρ. Νικόλαος Βορδός, Πρόεδρος του Τμήματος Φυσικής του ΔΠΘ και ο Eπικ. Kαθ. Παναγιώτης Κόγιας, επιστημονικός υπεύθυνος του Συνεδρίου.

https://youtu.be/4rBkM-pjURk




Επίσκεψη του Πρύτανη του Πανεπιστημίου του Gabrovo στον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας

Στο πλαίσιο του Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου, που διοργανώνει το Τμήμα Φυσικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, σήμερα Τετάρτη 19 Ιουνίου, ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος δέχθηκε στο γραφείο του τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου του Gabrovo Dr. Iliya Zhelezarov και τους συνεργάτες του, τους οποίους συνόδευε ο Δρ. Νικόλαος Βορδός, Πρόεδρος του Τμήματος Φυσικής του ΔΠΘ και ο Eπικ. Kαθ. Παναγιώτης Κόγιας, επιστημονικός υπεύθυνος του Συνεδρίου.

Υποδεχόμενος ο κ. Μαρκόπουλος την ξένη αποστολή σημείωσε ότι «Καλωσορίζω στην Καβάλα τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου του Gabrovo την Βουλγαρίας, Dr. Iliya Zhelezarov και τους συνεργάτες του. Είναι ιδιαίτερη τιμή η επίσκεψή σας στην Καβάλα και στο κτήριο της Περιφέρειας ΑΜΘ. Μας ενδιαφέρει η συνεργασία τόσο σε επίπεδο χωρικό, καθώς οι Βουλγαρία και η Ελλάδα είναι πλέον σύμμαχες χώρες στα πλαίσια της Ε.Ε. και οπωσδήποτε μας ενδιαφέρει η συνεργασία σε πανεπιστημιακό και ακαδημαϊκό επίπεδο. Είμαστε ικανοποιημένοι που το Πανεπιστήμιο στην Καβάλα ανήκει στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πιστεύουμε ότι τόσο το τμήμα Φυσικής – του οποίου παρίσταται ο πρόεδρος του κ.Βορδός- αλλά και το Πανεπιστήμιο του Gabrovo θα συνεχίσουν να έχουν μια παραγωγική διαδικασία σε όλους τους τομείς».

Στην αντιφώνηση του ο κ. Zhelezarov ευχαρίστησε για την πρόσκληση και μίλησε με θερμά λόγια για την συνεργασία που υπάρχει ανάμεσα στα πανεπιστήμια, σε επίπεδο φοιτητών,  μάλιστα όπως είπε, στην συνάντηση παρίσταται και ο πρώτος φοιτητής τους, από αυτή την συνεργασία. Μάλιστα ο κ. Zhelezarov επισήμανε ότι παρίσταται στην συνάντηση και ο πρώην πρύτανης ο οποίος τώρα έχει αναλάβει την οργάνωση ενός τεχνολογικού πάρκου. Στην Βουλγαρία υπάρχουν δυο τεχνολογικά πάρκα το ένα στην Σόφια και το άλλο στο Gabrovo. Τέλος κάλεσε τον κ. Μαρκόπουλο να επισκεφτεί το Gabrovo ανταποδίδοντας την επίσκεψη.

Επίσης σε δηλώσεις του ο κ. Βορδός, μίλησε για την συνεργασία των δυο πανεπιστημίων, αλλά και για συνέδριο στο οποίο υπάρχουν πολλές συμμετοχές όπως από ΗΠΑ, Κίνα κ.α.

Ο κ. Μαρκόπουλος δώρισε στον κ. Zhelezarov ένα αντίγραφο ειδωλίου από τις ανασκαφές της αρχαίας Νεάπολης και ένα φωτογραφικό λεύκωμα με τα όμορφα τοπία της Ανατολικής Μακεδονίας, με προσωπική αφιέρωση, ως ανάμνηση της επίσκεψης. Ο κ. Zhelezarov πρόσφερε στον κ. Μαρκόπουλο ένα κρασί, ξεχωριστής ποιότητας από την περιοχή τους και ένα ημερολόγιο του πανεπιστημίου του Gabrovo.




Επίσκεψη του ΥΜΑΘ Στάθη Κωνσταντινίδη στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας «ΝΟΗΣΙΣ» για τα 20 χρόνια λειτουργίας του

Το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας «ΝΟΗΣΙΣ» επισκέφθηκε ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης, Στάθης Κωνσταντινίδης.

Συνοδευόμενος από την Πρόεδρο του Δ.Σ. κα. Στέλλα Μπεζεργιάννη και τον Διευθυντή κ. Ευάγγελο Αφθονίδη, ο Υφυπουργός ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις, όπου ενημερώθηκε για την 20ετή λειτουργία του ΝΟΗΣΙΣ, τα εκπαιδευτικά προγράμματα, τις διδακτικές δραστηριότητες, τις δράσεις εξωστρέφειας που υλοποιεί και τις περιοδικές εκθέσεις που παρουσιάζει, ενώ συνομίλησε με μαθητές που επισκέφθηκαν το χώρο.

Ο κ. Κωνσταντινίδης αναφέρθηκε στο σημαντικό έργο που παράγεται στο Ίδρυμα για την προαγωγή της γνώσης, της καινοτομίας, του πολιτισμού και την εξοικείωση με την τεχνολογία.

 Όπως τόνισε χαρακτηριστικά: «Το Κέντρο Διάδοσης και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ είναι η απόδειξη ότι η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στην καινοτομία και διαθέτει όλα τα εφόδια να μετασχηματιστεί σε ένα ψηφιακό κράτος προς όφελος των πολιτών».

 




Σέρρες | Εκπαιδευτική επίσκεψη 30 μαθητών και μαθητριών στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης «Πινακοθήκη Κωνσταντίνος Ξενάκης»

Μαθητές και μαθήτριες της Δ΄ τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών πραγματοποίησαν το πρωί της Δευτέρας 3 Ιουνίου 2024, εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης «Πινακοθήκη Κωνσταντίνος Ξενάκης».

Οι 30 μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του Μουσείου, έμαθαν για την ζωή του καλλιτέχνη και μελέτησαν τα έργα του διεθνούς φήμης Έλληνα εικαστικού Κωνσταντίνου Ξενάκη.

Μετά την ξενάγηση δόθηκε στους μαθητές και τις μαθήτριες η δυνατότητα να  αποτυπώσουν στο χαρτί με τη φαντασία τους τις εντυπώσεις που αποκόμισαν κατά τη διάρκεια της επίσκεψης τους στο Μουσείο, δημιουργώντας τα δικά τους έργα.

Η δημιουργία του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης «Πινακοθήκη Κωνσταντίνος Ξενάκης» χρηματοδοτήθηκε στο πλαίσιο του έργου «Δημιουργία πολιτιστικού διπόλου στη διασυνοριακή περιοχή – CULTURAL DIPOLE»  του προγράμματος  INTERREG V-A «Ελλάδα – Βουλγαρία 2014-2020». 

Από την αρχή της λειτουργίας του, το Μουσείο προσελκύει πλήθος επισκεπτών κάθε ηλικίας.




«Επίσκεψη της Υπουργού Πολιτισμού κας Λίνας Μενδώνη στη Θάσο»

Την Κυριακή 2 Ιούνιου 2024, επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο, κατόπιν πρόσκλησης του Δημάρχου Θάσου κ. Ελευθέριου Κυριακίδη, η Υπουργός Πολιτισμού κα. Λίνα Μενδώνη.

Η Υπουργός Πολιτισμού κατά την επίσκεψή της συνοδευόταν από τους Βουλευτές Καβάλας κ. Ιωάννη Πασχαλίδη και κα. Αγγελική Δεληκάρη, την Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Καβάλας κα. Σταυρούλα Δάδακη και τον Προϊστάμενο της Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Έργων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Θεόδωρο Πριγγόπουλο.

Την κα. Μενδώνη υποδέχθηκαν, εκ μέρους του Δήμου Θάσου, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννης Γεωργίου, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Σταύρος Τσολάκης, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Γεώργιος Κουτσουμανής, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Ιωάννης Μαρκιανός, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου κ. Δημήτριος Μανίτσας και η Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου κα. Λαμπρινή Φωκά.

Εκ μέρους της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, την Υπουργό υποδέχθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Περιφερειακός Σύμβουλος της ΠΕ Θάσου κ. Παναγιώτης Αρχοντής.

Η κα. Υπουργός στα πλαίσια της επίσκεψής της, αρχικά επισκέφτηκε το Αρχαίο Θέατρο της Θάσου, όπου ξεναγήθηκε στο χώρο από την Προϊσταμένη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Καβάλας και Αρχαιολόγους της Υπηρεσίας και ενημερώθηκε για την πορεία ολοκλήρωσης του συνόλου των εργασιών, ώστε να είναι δυνατή και η λειτουργική χρήση του για την πραγματοποίηση θεατρικών παραστάσεων.

Στην συνέχεια η κα. Μενδώνη επισκέφτηκε και τον οικισμό των Λιμεναρίων, όπου σχημάτισε ιδία άποψη για την υφιστάμενη κατάσταση του εμβληματικού κτηρίου «Παλατάκι» και του μεταλλευτικού συγκροτήματος, ενώ παράλληλα ενημερώθηκε για την πολυδιάστατη σημασία του για τους κατοίκους της περιοχής και της Θάσου.

Μετά το πέρας της επισκέψεως της κας. Υπουργού, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Ευχαριστώ θερμά την κα. Μενδώνη για την αποδοχή της πρόσκλησής μας και την επίσκεψή της στον τόπο μας.Επρόκειτο για μια ιστορική επίσκεψη Υπουργού Πολιτισμού στη Θάσο που επιβεβαιώνει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για τον τόπο μας.

Είχαμε την δυνατότητα από κοινού να σχηματίσουμε ακριβή εικόνα για το μέγεθος της αναστήλωσης του Αρχαίου Θεάτρου της Θάσου αλλά και για την κατάσταση του μεταλλευτικού συγκροτήματος και του κηρίου «Παλατάκι» στα Λιμενάρια.

Η κα. Υπουργός δεσμεύτηκε αφενός για την ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωση των εργασιών στο Αρχαίο Θέατρο, ώστε αυτό να καταστεί λειτουργικό και αφετέρου για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του μεταλλευτικού συγκροτήματος και του κτηρίου «Παλατάκι» στα Λιμενάρια, προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών του τόπου μας».    




Η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη στην Θάσο: Επίσκεψη στο Αρχαίο Θέατρο και στο εμβληματικό “Παλατάκι”

Η Υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη, πραγματοποίησε την Κυριακή 2 Ιουνίου 2024 επίσκεψη στην Θάσο, με σκοπό την προώθηση και την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού.

Στο πλαίσιο της επίσκεψής της, η κ. Μενδώνη επισκέφθηκε το Αρχαίο Θέατρο της Θάσου και το εμβληματικό κτίριο “Παλατάκι” στα Λιμενάρια.

Το Αρχαίο Θέατρο της Θάσου αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους του νησιού και συγχρόνως ένα σημαντικό μνημείο της αρχαίας ελληνικής θεατρικής παράδοσης. Κατά την διάρκεια της επίσκεψής της, η Υπουργός ξεναγήθηκε στον χώρο και ενημερώθηκε για τα πρόσφατα ανασκαφικά ευρήματα, καθώς και για τα σχέδια συντήρησης και αναστήλωσης του θεάτρου.

Η κ. Μενδώνη επεσήμανε τη σημασία της διατήρησης και της προώθησης της πολιτιστικής κληρονομιάς και υποσχέθηκε την αδιάλειπτη στήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού για την αναβάθμιση του χώρου, ώστε να μπορεί να φιλοξενεί πολιτιστικές εκδηλώσεις υψηλού επιπέδου.

Στη συνέχεια, η Υπουργός επισκέφθηκε το “Παλατάκι” στα Λιμενάρια, ένα κτίριο με μεγάλη ιστορική και αρχιτεκτονική αξία.

Η κ. Μενδώνη ξεναγήθηκε στο κτίριο και ενημερώθηκε για την ιστορία του και την κατάστασή του. Αναγνώρισε την ανάγκη για άμεση συντήρηση και αποκατάσταση του κτιρίου, τονίζοντας ότι το “Παλατάκι” μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό πόλο έλξης για τους επισκέπτες και ένα ζωντανό κομμάτι της πολιτιστικής κληρονομιάς του νησιού.




Επίσκεψη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών και του Γενικού Διευθυντή στην Π.Ε. Καβάλας

Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης συνόδευσε τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σταϊκούρα και τον Γενικό Διευθυντή Υδραυλικών Λιμενικών και Κτιριακών Υποδομών κ. Αντώνη Κοτσώνη κατά τη διάρκεια της επίσκεψης τους  στην Π.Ε. Καβάλας.

Αρχικά, ο Υπουργός επισκέφθηκε τις Κρηνίδες και τη λαϊκή αγορά της περιοχής, όπου  συνομίλησε με πολίτες. Στη συνέχεια, παρουσία και του Δημάρχου του Δήμου Παγγαίου κ. Φίλιππου Αναστασιάδη, επισκέφτηκαν, εκτός προγράμματος, το σημείο που είχε σχεδιαστεί η έξοδος της παραλίας Οφρυνίου προς την Εγνατία Οδό για Θεσσαλονίκη, Σέρρες και Δράμα.

Ο Υπουργός έδειξε ενδιαφέρον για την υλοποίηση του εν λόγω έργου και ακολούθησε η επίσκεψή τους στην παραλία Οφρυνίου, κατά τη διάρκεια της οποίας συζήτησε με επιχειρηματίες και πολίτες της περιοχής. Σημειώνεται ότι ο Βουλευτής, κατά τη διάρκεια της συνάντησης, έθεσε εκ νέου στον Υπουργό την ανάγκη για επέκταση της χρηματοδότησης του καθαρισμού των Τεναγών Φιλίππων με 2 εκ. ευρώ ακόμα, όπως είχε κάνει και στην από 10.5.2024 επίσκεψη του Υπουργού.

Εν συνεχεία, ο Βουλευτής συνόδευσε τον Γενικό Διευθυντή στο Φράγμα του Μαρμαρά, έργο για το οποίο ο Υπουργός διαβεβαίωσε ότι πρόκειται να ολοκληρωθεί σε ένα έτος και θα ακολουθήσει η έναρξη των έργων για τα δίκτυα.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε: «Θερμές ευχαριστίες τόσο προς τον Υπουργό όσο και προς τον Γενικό Διευθυντή για το έμπρακτο ενδιαφέρον  που επέδειξαν για όλα τα ζητήματα της Π.Ε. Καβάλας. Σήμερα δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά την πρόοδο διαφόρων έργων, αλλά και να συζητήσουν για διάφορα ακόμη προβλήματα της περιοχής μας, που είμαι βέβαιος ότι γρήγορα θα βρουν τη λύση τους».




Επίσκεψη Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σταϊκούρα στην έδρα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σταϊκούρα υποδέχτηκε στην έδρα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο Περιφερειάρχης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης.

Ο κ. Σταϊκούρας συμμετείχε σε τεχνική σύσκεψη που έγινε στην έδρα της ΠΑΜΘ με τη συμμετοχή και του Γενικού Διευθυντή Υδραυλικών Λιμενικών και Κτιριακών Υποδομών κ. Αντώνη Κοτσώνη και βασικό αντικείμενο το έργο για την κατασκευή του Φράγματος Ιάσμου στην ΠΕ Ροδόπης. Στην ίδια σύσκεψη όμως, συζητήθηκαν και άλλα έργα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου και αφορούν φυσικά την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης καλωσόρισε τον Υπουργό στην έδρα της Περιφέρειας και τον ευχαρίστησε για το ενδιαφέρον και την αποτελεσματικότητα του. Μετά το πέρας της σύσκεψης ο Υπουργός παρουσίασε αναλυτικά μία δέσμη 34 έργων υποδομής που αφορούν σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της ΠΑΜΘ εξηγώντας την πρόοδο του καθενός και δίνοντας λεπτομέρειες και χρονοδιαγράμματα.

Ο κ. Περιφερειάρχης εξήρε την διάθεση συνεργασίας του Υπουργείου Υποδομών και των στελεχών του και επεσήμανε το έμπρακτο ενδιαφέρον για την περιοχή το οποίο εκφράζεται τόσο από τα έργα τα οποία παρουσίασε ο κ. Σταϊκούρας, όσο όμως και από την πρόθεσή του να συνδράμει στην υλοποίηση ή την πρόοδο έργων που μπορεί να σχετίζονται έμμεσα με το Υπουργείο, αλλά αφορούν σημαντικά την ΠΑΜΘ.

Σε ό,τι αφορά τα Φράγματα, ο κ. Κοτσώνης συνοδευόμενος από στελέχη της Διοίκησης της ΠΑΜΘ προγραμμάτισε αυτοψίες στο ολοκληρωμένο πλέον φράγμα του Ιασίου στην ΠΕ Ροδόπης, στο φράγμα του Μαρμαρά στην ΠΕ Καβάλας, αλλά και στο σημείο που προορίζεται για την κατασκευή του Φράγματος του Ιάσμου για το οποίο όμως πρέπει να προηγηθεί σειρά ενεργειών τις οποίες εκτελούν υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφέρειας ΑΜΘ σε συνεργασία με υπηρεσιακά στελέχη των αρμόδιων Υπουργείων.

Στη σύσκεψη με τον κ. Σταϊκούρα συμμετείχαν επίσης ο χωρικός αντιπεριφερειάρχης Ροδόπης κ. Μανώλης Ταπατζάς, ο Αναπληρωτής Περιφερειάρχη κ. Νίκος Ευκαρπίδης, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολιτικής Γης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Ριτβάν Μολλά Ισά, ο Περιφερειακός Σύμβουλος ΠΕ Ροδόπης κ. Αχμέτ Οσμάν Πεχλιβάν, ο Εκτελεστικός Γραμματέας της ΠΑΜΘ κ. Παναγιώτης Χαλβατζής και υπηρεσιακά στελέχη της ΠΑΜΘ. Στη σύσκεψη ήταν παρών και ο Δήμαρχος Ιάσμου κ. Ιμάμ Τζανέρ.




Επίσκεψη Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ στο νέο αεροδρόμιο ΛΥΔΙΑ

Τις νέες εγκαταστάσεις της EGNATIA AVIATION και το αεροδρόμιο ΛΥΔΙΑ,επισκέφτηκε το πρωί του Σαββάτου 25 Μαϊού ο Περιφερείάρχης ΑΜ-Θ, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης μαζί, με τον αντιπεριφέρειάρχη Καβάλας, κ. Θόδωρο Μαρκόπουλο, τον αντιπεριφέρειάρχη Ανάπτυξης, κ, Αλέξανδρο Ιωσηφίδη αλλα και άλλα μέλη της παράταξης τους. Στο σημείο ξεναγήθηκαν απο τον ιδιοκτήτη της σχολής, κ. Δημήτρη Λυμπεράκη και ενημέρώθηκαν για την εξέλιξη των έργων στο νέο αεροδρόμιο.




Επίσκεψη του Βουλευτή Καβάλας Νίκου Παναγιωτόπουλου στον Δήμαρχο Θάσου

Σήμερα, Τετάρτη 22 Μαΐου 2024, επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, ο Βουλευτής Καβάλας και πρώην Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Νίκος Παναγιωτόπουλος, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο της ΔΕΕΠ ΝΔ Καβάλας κ. Μπάμπη Δράκο.

Στην συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου, συμμετείχαν επίσης ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννης Γεωργίου, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Σταύρος Τσολάκης, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πολιτικής Προστασίας κ. Ευστράτιος Πυρήνας, ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Ιωάννης Μαρκιανός και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου κ. Δημήτριος Μανίτσας.

Ο Δήμαρχος Θάσου ενημέρωσε αναλυτικά τον κ. Νίκο Παναγιωτόπουλο τόσο για τα ζητήματα που απασχολούν το Δήμο Θάσου όσο και το Νησί Θάσου, ενώ ζητήθηκε η παρέμβαση και συνδρομή του για την επίλυση τους.

Επίσης, ο Δήμαρχος Θάσου υπογράμμισε την άριστη και αγαστή πολυετή συνεργασία με τον κ. Νίκο Παναγιωτόπουλο, τόσο από την θέση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας όσο και από την θέση του Βουλευτή Καβάλας και τον ευχαρίστησε θερμά για το συνεχές ενδιαφέρον του για την Θάσο και τις συνεχείς παρεμβάσεις του προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών της.




Επίσκεψη της Βουλευτή Καβάλας κας. Αγγελικής Δεληκάρη στον Δήμαρχο Θάσου

Την Τρίτη 21 Μαΐου 2024, επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Βουλευτής Καβάλας κα. Αγγελική Δεληκάρη.

Στην συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου, παρουσία του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννη Γεωργίου, ο Δήμαρχος Θάσου ενημέρωσε αναλυτικά την κα. Αγγελική Δεληκάρη τόσο για τα ζητήματα που απασχολούν το Δήμο Θάσου όσο και το Νησί Θάσου, ενώ ζητήθηκε η παρέμβαση και συνδρομή της για την επίλυση τους.

Επίσης, ο Δήμαρχος Θάσου υπογράμμισε την άριστη και αγαστή συνεργασία με την κα. Βουλευτή από την ανάληψη των καθηκόντων της και την ευχαρίστησε θερμά για το συνεχές ενδιαφέρον της για την Θάσο και τις παρεμβάσεις της προς όφελος των κατοίκων και των επισκεπτών της.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την προσφορά από τον κ. Ελευθέριο Κυριακίδη στην κα. Αγγελική Δεληκάρη ενός αντίγραφου αρχαίου νομίσματος της Θάσου σε ανάμνηση της επισκέψεώς της.



Θάσος | Επίσκεψη της Γενικής Πρόξενου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη στον Δήμαρχο

Την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024, επισκέφθηκε τη Νήσο Θάσο και τον Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, η Γενική Πρόξενος της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη κα. Carmen Ileana Mihalcescu, συνοδευόμενη από τον Οικονομικό Ακόλουθο του Προξενείου κ. Silviu Mihai Zeleniuc.

Στην εθιμοτυπική συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου, συμμετείχαν επίσης ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Ιωάννης Μαρκιανός, ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Ιωάννης Γεωργίου και η Αντιπρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου κα. Λαμπρινή Φωκά.

Συζητήθηκαν αναλυτικά θέματα που αφορούν, τόσο το μεγάλο ενδιαφέρον των Ρουμάνων πολιτών να επισκεφτούν τη Θάσο, όσο και την επίλυση τυχόν προβλημάτων που αντιμετωπίζουν κατά την διαμονή τους στη Νήσο.

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης ευχαρίστησε την Γενική Πρόξενο για την επίσκεψή της στη Θάσο και, διά της ιδίας, όλους τους Ρουμάνους πολίτες που επιλέγουν τη Νήσο για τις διακοπές τους.

Επίσης, ο Δήμαρχος υπογράμμισε την άριστη και εξαιρετική συνεργασία μεταξύ του Δήμου Θάσου και του Προξενείου της Ρουμανίας στη Θεσσαλονίκη, σε όσες περιπτώσεις απαιτήθηκε να αντιμετωπιστούν θέματα που αφορούσαν Ρουμάνους και διαβεβαίωσε την Γενική Πρόξενο ότι ο Δήμος της Θάσου, διά των αρμοδίων υπηρεσιών του, θα συνεχίζει να εργάζεται προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με την ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων.




Επίσκεψη Γ.Πασχαλίδη στον ΕΛΓΑ Αθήνας για τις πληγείσες καλλιέργειες του Ορφανίου του Δήμου Παγγαίου

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης επισκέφτηκε χθες το Ορφάνι του Δήμου Παγγαίου προκειμένου να δει τις ζημίες που προκλήθηκαν στις καλλιέργειες από το χαλάζι και για να συναντηθεί με παραγωγούς της περιοχής, οι οποίοι τον ενημέρωσαν για το μέγεθος της ζημίας που έχουν υποστεί οι καλλιέργειες τους.

Ο Βουλευτής προχώρησε τάχιστα στις κατάλληλες ενέργειες και επισκέφτηκε σήμερα τον ΕΛΓΑ Αθήνας για να ενημερώσει τους αρμοδίους, προσκομίζοντας αντίστοιχο οπτικοαστικό υλικό.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης, βρισκόμενος σε διαρκή επαφή με τους ανθρώπους της γης συμμερίζεται την αγωνία τους, γνωρίζει καλά τα ζητήματα που προκύπτουν και ενημερώνει καθημερινά τους αρμόδιους, ώστε να επιλύονται όσο το δυνατόν πιο άμεσα τα ζητήματα που προκύπτουν.




Επέστρεψε στην Καβάλα ο Δήμαρχος Θόδωρος Μουριάδης μετά την επίσκεψη του στην Αθήνα

Μια εβδομάδα διήρκησε η επίσκεψη του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη στην Αθήνα όπου βρέθηκε με σκοπό να συζητήσει για διάφορα θέματα που ζητούν λύσεις στην πόλη.




Επίσκεψη Στέλιου Κυμπουρόπουλου στον Δήμαρχο Νέστου

Τον Δήμαρχο Νέστου επισκέφτηκε το πρωί της Πέμπτης 28 Μαρτίου ο ευρωβουλευτής της ΝΔ, κ. Στέλιος Κυπουρόπουός, ο οποίος άκουσε και συζήτησε μαζί με τον κ. Σάββα Μιχαηλίδη το γεωπολιτικό ανάγλυφο της περιοχής ενώ ακουσέ και μερικά απο τα ζητήματα που απασχλούν τον Δήμο Νέστου.




Επίσκεψη του Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας στον Δήμαρχο Καβάλας

Ο δήμαρχος Καβάλας υποδέχτηκε στο γραφείο του το πρωί της πέμπτης 28 Μαρτίου, τον Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας κ. JUNG ILLEE. 

Η τριήμερη επίσκεψη του Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας στην Ελλάδα, στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ξεκίνησε από τον Έβρο καθώς ο κ. ΓιουνγκΙλΛη, επισκέπτεται για πρώτη φορά την Περιφέρεια, μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, προκειμένου να τη γνωρίσει εκ του σύνεγγυς και να διαπιστώσει τις αναπτυξιακές της προοπτικές, ώστε να δημιουργηθούν προϋποθέσεις διακρατικής συνεργασίας.




Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης | Επίσκεψη του Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας

Από τον Έβρο ξεκίνησε η τριήμερη επίσκεψη του Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κορέας στην Ελλάδα, στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Ο κ. ΓιουνγκΙλΛη, επισκέπτεται για πρώτη φορά την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, προκειμένου να τη γνωρίσει εκ του σύνεγγυς και να διαπιστώσει τις αναπτυξιακές της προοπτικές, ώστε να δημιουργηθούν προϋποθέσεις διακρατικής συνεργασίας.

Τον Νοτιοκορεάτη Διπλωμάτη, υποδέχτηκαν στο αεροδρόμιο «Δημόκριτος» της Αλεξανδρούπολης ο χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Έβρου κ. Βαγγέλης Πουλιλιός και ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Διεθνών Σχέσεων, Διαπεριφερειακών Συνεργασιών και Εξωστρέφειας κ. Χάρης Δαλκίτζης.

Αφού πραγματοποίησε επίσκεψη στον Σταθμό Μεταφόρτωσης του Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (FSRU) στην Αλεξανδρούπολη, ο κ. ΙλΛη επισκέφθηκε την Κομοτηνή και το γραφείο του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλου Τοψίδη.

Ο κ. Περιφερειάρχης τον ενημέρωσε για την αναπτυξιακή στόχευση της Διοίκησης, για την έμφαση που δίνει στον τομέα της Ενέργειας, αλλά και την δυνατότητα φιλοξενίας τουριστών από την Νότια Κορέα, δεδομένου μάλιστα ότι ο συγκεκριμένος ασιατικός λαός μελετάει συστηματικά την αρχαία ελληνική γραμματεία.

Ο Πρέσβης της Δημοκρατίας της Κορέας, υπογράμμισε το ενδιαφέρον της χώρας του για την Ελλάδα, σημειώνοντας μάλιστα και τις επαφές των δύο χωρών που έχουν γίνει σε κυβερνητικό επίπεδο και δήλωσε την προθυμία του να ενισχύσει τις διακρατικές σχέσεις σε όσους τομείς είναι αυτό εφικτό.

Ο κ. ΓιουνγκΙλΛη συνοδεύεται στην περιοδεία του από την σύζυγό του και μία ακόμη Διπλωμάτη και θα επισκεφτούν την Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης και την Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας, ενώ η αποχώρησή τους είναι προγραμματισμένη για την Παρασκευή 29/03.




Εθιμοτυπική επίσκεψη του Διοικητή της 20ης Τεθωρακισμένης Μεραρχίας στο Δήμαρχο Θάσου

Την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024, πραγματοποιήθηκε εθιμοτυπική επίσκεψη του Διοικητή της 20ης Τεθωρακισμένης Μεραρχίας, Υποστρατήγου Ηλία Κωστάκη, στο Δήμαρχο Θάσου κ. Ελευθέριο Κυριακίδη.

Η παρούσα επίσκεψη ήταν η πρώτη επίσκεψη του νέου Διοικητή της 20ης Τεθωρακισμένης Μεραρχίας μετά την ανάληψη των καθηκόντων του και η πρώτη συνάντηση με τον Δήμαρχο Θάσου.

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, σε ανάμνηση της επισκέψεως του Διοικητή της 20ης Τεθωρακισμένης Μεραρχίας στο Δήμο της Θάσου, του πρόσφερε ένα αντίγραφο αρχαίου νομίσματος της Θάσου. Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε τα εξής:

«Η συνεργασία μεταξύ του Δήμου Θάσου και των Ενόπλων Δυνάμεων, είναι και θα συνεχίσει να είναι άριστη και διαρκής. Ευχαριστούμε τον Στρατηγό για την επίσκεψή του στη Θάσο και για το έντονο ενδιαφέρον του για τον τόπο μας. Του ευχόμαστε από καρδιάς καλή δύναμη στην επιτέλεση των νέων του καθηκόντων».




Επίσκεψη Μακάριου Λαζαρίδη στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας

Επίσκεψη στο Γενικό Νοσοκομείο της Καβάλας, πραγματοποιήσε την Τρίτη 19 Μαρτίου ο Βουλευτής Καβάλας ΝΔ, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, ο οποίος συναντήθηκε με και συζήτησε τόσο με την διοίκηση του Νοσοκομείου όσο και με ιατρούς,νοσηλευτές αλλά και ασθένεις για να ακούσει απο τους ίδιους για την λειτουρία του νοσοκομείου και τα προβλήματα που υπάρχουν αυτή την στιγμή. Ο ίδιος μάλιστα μετα την συζήτηση που είχε με το προσωπικό ανέφερε στ Μ.Μ.Ε. την έλλειψη προσωπικού που υπάρχει στο Ε.Σ.Υ. αλλά και τις προσπάθειες που γίνονται απο την πλευρά της κυβέρνησης για να καλυφθούν αυτές οι θέσεις. Ο ίδιος μάλιστα ανέφερε και τα απογευματινά χειρουργία τα οποία ξεκίνσαν πριν απο λίγες ημέρες για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπρέτηση των ασθενών.




Θεοδωρικάκος | Επίσκεψη στον Καναδά

Επίσημη επίσκεψη στον Καναδά – προσκεκλημένος των οργανώσεων της ελληνικής ομογένειας, ως εκπρόσωπος της Βουλής ενόψει του εορτασμού της Εθνικής Επετείου – πραγματοποιεί ο πρώην υπουργός και βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Τάκης Θεοδωρικάκος.

Ο κ. Θεοδωρικάκος θα ενημερώσει αναλυτικά τους Έλληνες ομογενείς για τη διαδικασία της επιστολικής ψήφου – που πραγματοποιείται για πρώτη φορά – απευθύνοντας κάλεσμα συμμετοχής.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του στον Καναδά, από το Σάββατο 16 Μαρτίου έως και την Τρίτη 26 Μαρτίου, ο κ. Θεοδωρικάκος θα πραγματοποιήσει συναντήσεις με σημαντικούς παράγοντες της ομογένειας, καθώς και επτά ανοιχτές ομιλίες.

Πρώτος σταθμός της περιοδείας είναι το Μόντρεαλ, όπου το Σάββατο 16 Μαρτίου, ο κ. Θεοδωρικάκος θα πραγματοποιήσει  επίσκεψη στα Ελληνικά Σχολεία της Κοινότητας, θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου και το βράδυ θα απευθύνει ομιλία στην τοπική Παλλακωνική Αδελφότητα Μόντρεαλ. Την Κυριακή 17 Μαρτίου θα παραστεί στη Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Τιμίου Σταυρού, στη συνέχεια θα μιλήσει σε εκδήλωση της Ελληνικής Κοινότητας και το βράδυ και συμμετάσχει σε δείπνο με τοπικούς φορείς της πόλης του Μόντρεαλ.

Δεύτερη πόλη που θα επισκεφτεί είναι η Οττάβα, όπου τη Δευτέρα 18 Μαρτίου θα επισκεφτεί της Καναδική Βουλή, θα συναντηθεί με τον Γερουσιαστή και πρώην Πρόεδρο της Γερουσίας του Καναδά κ. Λεωνίδα Χρουσάκο και με τις συμπροέδρους της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Φιλίας Καναδά-Ελλάδος. Το βράδυ θα απευθύνει ανοιχτή ομιλία στην Ελληνική κοινότητα. Την Τρίτη θα παραστεί σε γεύμα στην Πρεσβευτική κατοικία του Πρέσβη της Ελλάδος στον Καναδά.

Τελευταίος σταθμός της περιοδείας του κ. Θεοδωριλακου είναι το Τορόντο, όπου την Τετάρτη θα επισκεφθεί το ημερήσιο σχολείο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής και τη Θεολογική Ακαδημία. Στο πλαίσιο αυτό, θα έχει συνάντηση με τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Καναδά κ. Σωτήριο και στη συνέχεια θα επισκεφθεί  την Παμμακεδονική Ομοσπονδία Καναδά. Την Πέμπτη 21 Μαρτίου θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στην Ελληνική Κοινότητα  Αγίας Αικατερίνης- Οντάριο και ομιλία στην Ελληνική Κοινότητα. Την Παρασκευή θα βρίσκεται στο Δημαρχείο, όπου θα συναντηθεί με Βουλευτές και το απόγευμα θα επισκεφτεί τον Ιερό Ναό Αγ. Νικολάου Τορόντο.

Το Σάββατο 23 Μαρτίου έχει προγραμματιστεί Συνέντευξη Τύπου της ΠαμμακεδονικήςΟμοσπονδίας Καναδά και το βράδυ θα συμμετάσχει στην επίσημη εκδήλωση της Ελληνικής Κοινότητας του Τορόντο. Την Κυριακή  θα παρακολουθήσει τη Θεία Λειτουργία στον  Ιερό Ναό Αγίου ΝικολάουΤορόντο όπου και θα μιλήσει στους πιστούς.

Την ημέρα της Εθνικής Επετείου, θα παραστεί στις εορταστικές εκδηλώσεις της Ελληνικής κοινότητας, στο Τορόντο.

protothema.gr



Καβάλα | Επίσκεψη Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου Δημήτρη Καιρίδη στη δομή φιλοξενίας προσφύγων

Οι επισκέψεις του Υπουργού Μεταναστευτικής Πολιτικής Δημήτρη Καιρίδη στις δομές φιλοξενίας μεταναστών σε Καβάλα, Δράμα και Σέρρες επισημαίνουν τη σημασία που αποδίδεται στην οργάνωση και λειτουργία των αντίστοιχων δομών.

Στην Καβάλα, επισκέφθηκε την ανοιχτή δομή φιλοξενίας στο πρώην στρατόπεδο Ασημακοπούλου, επισημαίνοντας το μεγάλο ποσοστό μεταναστών που εργάζονται στον πρωτογενή τομέα, στην εστίαση, τον τουρισμό και σε βιομηχανικές μονάδες.

Έμφαση δόθηκε στο γεγονός ότι οι μετανάστες εργάζονται νόμιμα και συμβάλλουν στην εθνική οικονομία. Επίσης, αναφέρθηκε στη σημασία της εκπαίδευσης των παιδιών τους στην ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό. Τέλος, υπογραμμίστηκε η ησυχία και η τάξη που επικρατεί στη δομή φιλοξενίας.




Επίσκεψη Τριαντόπουλου στον Έβρο | «Η δημοσιονομική επίπτωση του σχεδίου στήριξης και αποκατάστασης ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ»

Τον Έβρο επισκέφθηκε χθες και προχθές (Τετάρτη, 13 Μαρτίου και Πέμπτη, 14 Μαρτίου) ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, αρμόδιος για την αποκατάσταση από φυσικές καταστροφές και την κρατική αρωγή, Χρήστος Τριαντόπουλος, στο πλαίσιο του κυβερνητικού έργου, που υλοποιείται μετά την καταστροφική πυρκαγιά του καλοκαιριού του 2023.

Συγκεκριμένα, το μεσημέρι της Τετάρτης, ο κ. Τριαντόπουλος συμμετείχε στο δεύτερο East Macedonia & Thrace Forum, στην Αλεξανδρούπολη, και δη στο πάνελ «Rising Phoenix: Social and Economic Strategies to rebuild Evros», όπου και παρουσιάστηκε η πορεία υλοποίησης του σχεδίου στήριξης και αποκατάστασης της περιοχής, το οποίο και τέθηκε σε εφαρμογή αμέσως μετά τη μεγάλη φυσική καταστροφή.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, που αφορά τόσο την αποκατάσταση του πολύτιμου φυσικού περιβάλλοντος, όσο και την ενίσχυση όσων επλήγησαν από την πυρκαγιά. Η δημοσιονομική επίπτωση του σχεδίου, όπως έχει διαμορφωθεί μέχρι τώρα, ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ και συνεχίζεται, καθώς προχωρά η υλοποίησή του. Συγκεκριμένα, το σχέδιο στήριξης και αποκατάστασης του Έβρου, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει (α) την παροχή πρώτης αρωγής έναντι στεγαστικής συνδρομής και έναντι επιχορήγησης κρατικής αρωγής προς πληγείσες επιχειρήσεις, αγροτικές εκμεταλλεύσεις και κτηνοτροφικές μονάδες ύψους 0,7 εκατ. ευρώ, (β) την παροχή προκαταβολής του 50% της κρατικής αρωγής προς πληγείσες επιχειρήσεις, αγροτικές εκμεταλλεύσεις και κτηνοτροφικές μονάδες ύψους 1,1 εκατ. ευρώ μέχρι τώρα, (γ) την καταβολή αποζημιώσεων ΕΛΓΑ – κυρίως για ζωικό κεφάλαιο – ύψους 0,3 εκατ. ευρώ, (δ) τη δρομολόγηση – σε συνεργασία με τον ΕΛΓΑ – της παροχής της προκαταβολής του 50% της κρατικής αρωγής για την αποκατάσταση των απωλειών σε φυτικό κεφάλαιο ύψους 7,4 εκατ. ευρώ, (ε) τη δρομολόγηση – μετά από έγκριση της Κυβερνητικής Επιτροπής Κρατικής Αρωγής – έκτακτης χρηματοδότησης προς τους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης, πρώτου και δευτέρου βαθμού, συνολικού ύψους περίπου 16 εκατ. ευρώ μέχρι τώρα, και (ζ) τις δράσεις και τα έργα αναβάθμισης και αποκατάστασης των δασικών οικοσυστημάτων -υπό το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας- συνολικού ύψους 74 εκατ. ευρώ.

Στη συνέχεια, το απόγευμα της ίδιας ημέρας, πραγματοποιήθηκε στη Δαδιά η 4η συνεδρίαση της ειδικής ομάδας για την Ανασυγκρότηση και Ανάπτυξη του Έβρου, όπου παρουσιάστηκε η πρόοδος που έχει πραγματοποιηθεί όσον αφορά την προεργασία και την προετοιμασία του master plan για την Ανάπτυξη του Έβρου, σε ένα πλαίσιο συνεργασίας με όλα τα εμπλεκόμενα υπουργεία, την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, τους δήμους του Έβρου, το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, τους ενεργούς πολίτες και φορείς της περιοχής, και το Σωματείο «Διάζωμα». Πρόκειται για ένα έργο, το οποίο προχωρά και αποτυπώνεται στον διαδικτυακό τόπο «evrosmeta.gr».

Χθες το πρωί, ο υφυπουργός, Χρήστος Τριαντόπουλος, μαζί με τον δήμαρχο Σουφλίου, Παναγιώτη Καλακίκο, επισκέφθηκαν ορεινά χωριά του δήμου, όπως το Μεγάλο Δέρειο και η Σιδηρώ, όπου συζήτησαν με τους κατοίκους για τις παρεμβάσεις που δρομολογούνται κατόπιν νέας έκτακτης χρηματοδότησης προς τον δήμο, αλλά και για μια σειρά από άλλα ζητήματα, που σχετίζονται με ανάγκες αποκατάστασης και στήριξης σε συνέχεια ακραίων καιρικών φαινομένων και φυσικών καταστροφών, που έπληξαν την περιοχή.

πηγή: newsbeast.gr

 




Επίσκεψη του Δ.Σ. του Σκοπευτικού Συλλόγου στον Δήμαρχο Δράμας

Τον Δήμαρχος Δράμας, Γιώργο Παπαδόπουλο, επισκέφθηκε το Δ.Σ. του Σκοπευτικού Συλλόγου Δράμας-στον οποίο ο Δήμαρχος είναι μέλος-, ο Πρόεδρος, Ι. Στρατήρος, ο Αντιπρόεδρος, Ευ. Κατσαϊτης και ο Αναπλ. Γρ. Π. Παπαδόπουλος μεταφέροντας ευχές για καλή δύναμη στα νέα του καθήκοντα. Η επίσκεψη ήταν εθιμοτυπική αλλά με την ευκαιρία αυτή έγινε αναφορά στο πάγιο αίτημά του Σκοπευτικού για τη δημιουργία ενός σκοπευτηρίου κοντά στην πόλη, αίτημα για το οποία ζήτησαν και έλαβαν υπόσχεση για τη συνδρομή του Δήμου προκειμένου να υλοποιηθεί.




Επίσκεψη του Δ.Σ. του ΣΥ.Κ.Π.Ε. Ν. Δράμας στον Δήμαρχο

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, δέχθηκε στο γραφείο του το Προεδρείο του Δ.Σ. του Συλλόγου Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Δράμας, αποτελούμενο από τον Πρόεδρο Γ. Ιωαννίδη, Αντιπρόεδρο Αν. Παυλίδη και τη Γεν. Γραμματέα Δ. Αναστασιάσου. Εκτός από τις ευχές όλων των μελών του ΣΥ.Κ.Π.Ε. ν. Δράμας, το Προεδρείο υπέβαλε στο Δήμαρχο Δράμας μια σειρά αιτημάτων και προτάσεων για τη βελτίωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Δράμα τις οποίες ο Δήμαρχος δέχθηκε με ενδιαφέρον.




Επίσκεψη αντιπροσωπείας του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. στον Περιφερειάρχη Α.Μ.Θ

Πραγματοποιήθηκε μετά από αίτημα, συνάντηση αντιπροσωπείας της Διοικούσας Επιτροπής του παραρτήματός μας στο γραφείο του Περιφερειάρχη Α.Μ.Θ. κ. Χριστόδουλου Τοψίδη. Πρόκειται για την πρώτη συνάντηση γνωριμίας της ΔΕ του Παραρτήματος με τον νέο Περιφερειάρχη Α.Μ.Θ. μετά την ανάληψη των καθηκόντων του.

Στη συνάντηση αυτή πέραν των συγχαρητηρίων μας επί της ανάληψης των νέων καθηκόντων του κ. Τοψίδη, καταθέσαμε και αναλυτικό υπόμνημα προβλημάτων, θέσεων
και προτάσεων του Παραρτήματος μας για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας και στενά οι εξαρτώμενοι από αυτόν Δευτερογενής και
Τριτογενής τομείς της οικονομίας της Περιφέρειας Α.Μ.Θ..

Στην κουβέντα που ακολούθησε και η οποία έγινε σε πολύ καλό κλίμα, συζητήθηκαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος, Γεωτεχνικά και Αγροτικά ζητήματα και προβλήματα. Όπως
για παράδειγμα το θέμα της στελέχωσης των γεωτεχνικών υπηρεσιών της Περιφέρειας, η καταβολή των κοινοτικών ενισχύσεων στα πλαίσια της ΚΑΠ, η πορεία έγκρισης και
υλοποίησης των σχεδίων βελτίωσης από τους γεωργούς της ΑΜΘ, κ.α. θέματα. Ο Περιφερειάρχης από την πλευρά του μας τόνισε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του για τα θέματα
που απασχολούν τον πρωτογενή τομέα της Περιφέρειας Α.Μ.Θ. και προσβλέπει σε μια συνεχή συνεργασία με τα 2 Παραρτήματα του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. που καλύπτουν χωροταξικά την
Περιφέρεια Α.Μ.Θ..

Το Παράρτημα Ανατολικής Μακεδονίας του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. υπηρετώντας το θεσμοθετημένο ρόλο του επιστημονικού συμβούλου της Πολιτείας σε θέματα πρωτογενούς παραγωγής και προστασίας του περιβάλλοντος, είναι πάντοτε στη διάθεση της Περιφέρειας για να προσφέρει τη συνδρομή του, έχοντας ως μέλη του όλους τους Γεωτεχνικούς επιστήμονες
των Ν. Δράμας , Καβάλας και Σερρών.




Καβάλα | Εθιμοτυπική επίσκεψη του “θείου Σάκη” στον Χρήστο Τσιτσιλικάκη

Στα γραφεία του εντεταλμένου δημοτικού συμβούλου Δημοτικής Αστυνομίας και Προστασίας Ζώων Συντροφιάς του Δήμου Καβάλας, Χρήστου Τσιτσιλικάκη, βρέθηκε ο “θείος Σάκης” το πρωί της Δευτέρας.

Η συνάντηση των δυο αντρών ήτανε η πρώτη από τότε που ο κ. Τσιτσιλικάκης ανέλαβε τα νέα του καθήκοντα και είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί κατ’ ιδίαν από τον κ. Τσίρο για όλες τις δράσεις που είχε πραγματοποιήσει με τον προκάτοχο του κ. Απόστολο Μουμτσάκη και καθ’ όλη την συνεργασία του με την Δήμο Καβάλας.

Ο κ. Τσιτσιλάκης έμεινε ιδιαίτερα ευχαριστημένος απ’ όλες τις δραστηριότητες του “θείου Σάκη” και των ανθρώπων που τον στηρίζουν, ενώ δεν παρέλειψε να τον ευχαριστήσει για το έργο που προσφέρει στην κοινωνία της Καβάλας και στις δεκάδες αδέσποτες γατούλες της πόλης.