Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Ζελένσκι: «Η Ελλάδα θα συνεχίσει να στηρίζει την Ουκρανία»
Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε σήμερα (04/03) τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε σήμερα (04/03) τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Οι τιμές του ευρωπαϊκού αερίου και αυτές του πετρελαίου μειώνονται σημαντικά σήμερα μετά την τηλεφωνική επικοινωνία ανάμεσα στον Ντόναλντ Τραμπ και τον Βλαντίμιρ Πούτιν με στόχο την «άμεση» έναρξη διαπραγματεύσεων για την Ουκρανία.
Γύρω στις 12:05 (ώρα Ελλάδας), η τιμή του προθεσμιακού συμβολαίου του ολλανδικού TTF, που θεωρείται η ευρωπαϊκή τιμή αναφοράς για το φυσικό αέριο, μειώθηκε κατά σχεδόν 4,78% στα 53 ευρώ η μεγαβατώρα (MWh).
Η Ρωσία, δεύτερος στον κόσμο παραγωγός φυσικού αερίου, και οι Ηνωμένες Πολιτείες θα αρχίσουν «αμέσως» να διαπραγματεύονται με προοπτική να βάλουν τέλος στη σύγκρουση, ανακοίνωσε ο Αμερικανός πρόεδρος μέσω του δικτύου του, του Truth Social, κάνοντας λόγο για μια «πολύ παραγωγική» συνομιλία με τον Ρώσο ομόλογό του.
Ο Βλαντίμιρ Πούτιν δήλωσε από την πλευρά του στον Ντόναλντ Τραμπ ότι θέλει να βρει μια «μακροπρόθεσμη λύση» στην ουκρανική σύγκρουση μέσω «ειρηνευτικών συνομιλιών», ανακοίνωσε το Κρεμλίνο, κάνοντας λόγο για μια τηλεφωνική συνομιλία σχεδόν μιάμισης ώρας.
«Η επιστροφή σημαντικών όγκων ρωσικού αερίου στην Ευρώπη σε περίπτωση ειρηνευτικής συμφωνίας στην Ουκρανία» θεωρείται σημαντικός παράγοντας για τη μείωση των τιμών, λέει ο Λι Χάρντμαν, αναλυτής στη MUFG.
«Οποιαδήποτε συμφωνία οφείλει, κατά την άποψη της Ρωσίας, να συνοδεύεται από χαλάρωση των κυρώσεων» των ΗΠΑ που έχουν αυτή τη στιγμή στόχο τις ρωσικές εξαγωγές πετρελαίου, λέει ο Τζον Έβανς, αναλυτής στην PVM.
Η τιμή του βαρελιού του Μπρεντ της Βόρειας Θάλασσας για παράδοση τον Απρίλιο μειώθηκε κατά 1,17% στα 74,30 δολάρια.
Η τιμή του αμερικανικού αντιστοίχου του, του βαρελιού του West Texas Intermediate, για παράδοση το Μάρτιο, μειώθηκε κατά 1,28% στα 70,46 δολάρια.
Πηγή:protothema.gr
Συνέντευξη στη Σίσσυ Χρηστίδου και την εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι», που τον ακολούθησε μάλιστα στην πρόσφατη περιοδεία του στη Χαλκίδα, παραχώρησε ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης.
«Δεν υπάρχουν αυτή την στιγμή επίσημα υποψήφιοι για την ηγεσία του κόμματος. Το συνέδριο θα αποφασίσει για όλα» δήλωσε, μεταξύ άλλων, ενώ, ερωτηθείς για τον πρώην πρωθυπουργό και πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, είπε: «Δεν είμαστε σε επικοινωνία αυτή την στιγμή, το οποίο με λυπεί».
Ξεκαθάρισε, δε: «Επειδή υπάρχουν πολλές συζητήσεις περί νέου φορέα, έχω υπάρξει ξεκάθαρος ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να μείνει αυτόνομος». Στο πλαίσιο αυτό, ανέφερε για τον προκάτοχό του πως, «σε περίπτωση που ή εκείνος ή κάποιος άλλος κάνει κάτι για νέο φορέα της Κεντροαριστεράς, θα είμαι απέναντι».
«Θα αποχωρήσει μαζικά ο κόσμος»
Για το ενδεχόμενο δημιουργίας προσωποπαγούς κόμματος, απάντησε: «Δεν έχουμε ανάγκη να κάνουμε δικό μου κόμμα. Έχουμε κόμμα». Και συνέχισε: «Αν με αποκλείσουν, θα είναι ακόμη μια αντιδημοκρατική επιλογή», εκτιμώντας πως «δεν θα υπάρχει ΣΥΡΙΖΑ την επόμενη ημέρα, θεωρώ ότι θα αποχωρήσει μαζικά ο κόσμος». «Είναι πολιτικό το ζήτημα. Αν δεν είναι δημοκρατικές οι διαδικασίες, πολύ απλά αυτό το κόμμα θα έχει φτάσει όντως στο τέλος του» συμπλήρωσε.
«Επικρατεί μια αναστάτωση για τις λίστες» περιέγραψε ακόμη για τις σημερινές εκλογικές διαδικασίες και συμπλήρωσε πως «πρέπει να λυθεί άμεσα, ώστε κάθε μέλος του ΣΥΡΙΖΑ να έχει το δημοκρατικό του δικαίωμα». «Εάν δεν δοθεί η ευκαιρία να είμαι στην κάλπη στα τέλη του Νοέμβρη, θεωρώ ότι θα ρευστοποιηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ μέχρι τότε», καθώς «πολύ απλά θα χάσει τη βάση του, δεν θα υπάρχει κόμμα» δήλωσε ο κ. Κασσελάκης, απευθύνοντας κάλεσμα στα μέλη του κόμματος και ιδίως «στον νέο κόσμο» να προσέλθει στις κάλπες.
Αναφερόμενος στην υποδομή του γραφείου του, είπε: «Έχουμε 35 γραμμές και είναι όλες κατειλημμένες», συμπληρώνοντας ότι «υπάρχει τεράστια δίψα στον κόσμο να διορθώσει όλα όσα έχουν γίνει τους τελευταίους δύο μήνες». Για τα μέλη που δεν μπορούν να εντοπίσουν το όνομά τους λίστες, τόνισε πως «πρέπει να πάρουν τηλέφωνο στο κόμμα ως πρώτη αντίδραση» για να μην αποκλειστούν, όπως και ακολούθως να καταγγείλουν το περιστατικό.
Αναφορικά με την έκβαση της διαδικασίας τη χθεσινή ημέρα, υπογράμμισε: «Είμαι ικανοποιημένος και είμαι αισιόδοξος, αλλά δεν μου αρέσει γενικά η όλη αυτή η αντιμετώπιση των δύο στρατοπέδων», για να προσθέσει: «Δεν θεωρώ τους συνέδρους, κομπάρσους. Δεν μου αρέσει ότι τους θεωρούμε όλους ότι ακολουθούν μια γραμμή». «Το λυπηρό της υπόθεσης είναι ότι κάνουμε ένα ολόκληρο συνέδριο για να αποκλειστεί ένας άνθρωπος» δήλωσε, λέγοντας για τους εσωκομματικούς αντιπάλους του πως «προφανώς ξέρουν πάρα πολύ καλά τι θα δουν στην κάλπη. Πλέον είμαι πεπεισμένος ότι θα το δούμε από την πρώτη Κυριακή και με μεγάλη διαφορά από όλους τους υπόλοιπους».
Ερωτηθείς για την πρόταση μομφής, ο Στέφανος Κασσελάκης υποστήριξε πως «δεν την προκάλεσα καθόλου». Στον αντίποδα, «από την πρώτη βδομάδα αμφισβητήθηκα» ισχυρίστηκε, κάνοντας λόγο για «προειλημμένη απόφαση». «Ο μόνος ο οποίος ανέλαβε την ευθύνη πέρυσι ήταν ο Αλέξης Τσίπρας» υποστήριξε ο κ. Κασσελάκης, για να συμπληρώσει πως «κανείς από αυτούς που επικαλούνται τις αριστερές αξίες για τον αποκλεισμό μου δεν ανέλαβε την ευθύνη».
Πιέσεις για «κεντροαριστερό χυλό»
«Θα πηγαίναμε σε Καταστατικό Συνέδριο» τόνισε επιπλέον ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και περιέγραψε αυτήν του την απόφαση ως καταλυτική, λέγοντας πως «υπάρχουν πιέσεις να συγχωνευτεί ο ΣΥΡΙΖΑ σε έναν κεντροαριστερό χυλό».
«Ναι, υπάρχει ένας ευρύτερος προοδευτικός κόσμος, αλλά δεν μπορούμε να πιεστούμε σε καταστάσεις που ρευστοποιούν τα κόμματα» συνέχισε. «Πιέσεις βγάλτε τον Κασσελάκη να βάλουμε άλλον για να τα ενώσει, δεν πρόκειται να γίνουν αυτά».
Ο ίδιος εμφανίστηκε «πολύ ικανοποιημένος από τη διαδικασία που ακολουθήσαμε, για να αναδείξουμε το ψηφοδέλτιο» στις ευρωεκλογές και παρατήρησε με νόημα ότι «αφήσαμε πλεόνασμα στο κόμμα από την εκλογική αποζημίωση που πήραμε».
«Λάθη πάντα υπάρχουν» δήλωσε για το προηγούμενο χρονικό διάστημα, παρατηρώντας ότι «θα πήγαινα για εκλογές τον Φεβρουάριο, όταν προκλήθηκα και θα έπρεπε να είχαμε προβεί άμεσα σε εκλογή νέας Κεντρικής Επιτροπής». «Ένα κόμμα πρέπει να τραβάει κουπί στην ίδια κατεύθυνση. Δεν μπορείς να έχεις μια καθημερινή εσωστρέφεια» επισήμανε ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, για να υποστηρίξει πως «φυσικά και θα πάω στο συνέδριο, φυσικά θα καταγγέλλουμε τις ελλείψεις που υπάρχουν».
«Στρώσαμε το κρεβάτι για την κυβέρνηση της ΝΔ» απάντησε ακόμη για το «μαξιλάρι» των 37 δισ., ενώ ανταπάντησε στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, να αφήσει τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ να αποφασίσουν για τον εαυτό τους τι θέλουν, διερωτώμενος με νόημα: «Ποιανού είναι η ΝΔ;». Για την επόμενη μέρα, κατέληξε: «Θα προχωρήσουμε σε εκλογές, για να μπορεί η βάση να αποφανθεί».
protothema.gr
*Γράφει ο Γιώργος Τσακίρης
Μεγάλος ο θόρυβος και πολλές συζητήσεις-παρεμβάσεις για τη μη προβολή τελικά του ντοκιμαντέρ «Αδέσποτα κορμιά» της, παντελώς άγνωστης μέχρι πριν λίγες ημέρες στην πλειοψηφία των καβαλιωτών, σκηνοθέτιδος Ελίνας Ψύκου.
Ο θόρυβος και οι συζητήσεις προκλήθηκαν -με δυο λόγια- τόσο λόγω της αφίσας που προωθούσε την προβολή του ντοκιμαντέρ, αλλά και σε ορισμένους κύκλους λόγω του θέματός του, όσο κι από την απόφαση της Αντιπεριφέρειας Καβάλας για την επέκταση των κατασκευαστικών εργασιών που εκτελούνται αυτή την περίοδο στο διπλανό κτίριο-αμφιθέατρο της Νομαρχίας, προς την πλευρά του θερινού κινηματογράφου «Ζέφυρος», στον οποίο είχε προγραμματιστεί και η προβολή του. Μία απόφαση που ουσιαστικά και τυπικά ακύρωνε αυτή την προγραμματισμένη προβολή.
Χωρίς να κρίνω το, όντως αμφιλεγόμενο όσο και ενδιαφέρον διαλογικά, θέμα του ντοκιμαντέρ που αφορά στα «… δικαιώματα των γυναικών στην άμβλωση, την εξωσωματική γονιμοποίηση και την ευθανασία» στο κείμενο αυτό θα σταθώ στην αφίσα η οποία επιλέχθηκε για να το προωθήσει και μάλλον ήταν αυτή που -δικαίως κατά τη γνώμη μου- προκάλεσε και τις περισσότερες αντιδράσεις.
Η αφίσα λοιπόν του ντοκιμαντέρ απεικονίζει μία ημίγυμνη σε προχωρημένο μάλλον στάδιο εγκυμοσύνης γυναικεία μορφή, με σαφή όμως χριστιανικά θρησκευτικά χαρακτηριστικά, καθώς προσομοιάζει στην Παρθένο Μαρία, η οποία μάλιστα παρουσιάζεται ως εσταυρωμένη, με φόντο τα αστέρια της σημαίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο λόγος επιλογής της συγκεκριμένης αφίσας, προφανής. Δεν θα είναι άλλωστε η πρώτη φορά που στο όνομα της συνταγματικά κατοχυρωμένης ελευθερίας (και) της καλλιτεχνικής έκφρασης, επιλέγεται ένα θέμα που προκαλεί εντυπώσεις και γιατί όχι, σοκάρει.
Γεννούνται λοιπόν τα ερωτήματα. Σχετική ή όχι η αφίσα με το θέμα του ντοκιμαντέρ; Προσπαθεί να περάσει κάποιο μήνυμα κι αν ναι ποιο; Θα μπορούσε να έχει επιλεγεί κάποια άλλη;
Ξεκινώντας από το τελευταίο, γνώμη μου είναι πως σαφώς και ναι. Άνετα θα μπορούσε να έχει επιλεγεί η δημιουργία μιας οποιασδήποτε άλλης αφίσας, πιο σχετικής ίσως με το θέμα του ντοκιμαντέρ, η οποία παράλληλα θα περνούσε τα μηνύματα που θέλει η δημιουργός της. Μηνύματα τα οποία, σύμφωνα με τις αναφορές της ίδιας της σκηνοθέτιδος σε συνέντευξή της στο διαδικτυακό «Βήμα» τον Μάρτιο του 2024 (σύνδεσμος https://www.tovima.gr/2024/03/17/culture/elina-psykou-ti-anazitas-me-ta-adespota-kormia/) αφορούν στο «πώς τοποθετούμαστε ως “κορμιά” απέναντι σε αυτούς που διεκδικούν το κορμί μας…». Μεταφέροντας αυτούσια τα λόγια της κας Ψύκου, το θέμα του ντοκιμαντέρ είναι «… με το βλέμμα στραμμένο στην κοινωνία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τις αντιφάσεις της, τους τρόπους με τους οποίους η αυτοδιάθεση και η ελευθερία του σώματος, της ανθρώπινης ύπαρξης δεν είναι δεδομένη ακόμα και στις ευνομούμενες χώρες της Ευρώπης». Ιδιαίτερα δε για την αφίσα και τα μηνύματα που αυτή προσπαθεί να περάσει, αναφέρει πως «συμπυκνώνει εικαστικά την αντίφαση του σύγχρονου δυτικού κόσμου ως προς την αντιμετώπιση βασικών ατομικών δικαιωμάτων» σημειώνοντας παράλληλα πως δεν αποτελεί «πρόκληση» ή «βλασφημία» αλλά μόνο μία «… ανάγκη προάσπισης έκφρασης, αυτονομίας και αυτοδιάθεσης». Και η κα Ψύκου δεν έμεινε εδώ. Αναφερόμενη στις οξείες αντιδράσεις που προκάλεσε η προβολή του ντοκιμαντέρ της στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, αντιδράσεις που προκάλεσαν την απόφαση του διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Θεσσαλονίκης για την απαγόρευση κάθε υπαίθριας δημόσιας συνάθροισης την ημέρα και ώρες της προβολής του, αντιδράσεις που χαρακτήρισε ως προσπάθεια λογοκρισίας, «άνοιξε την βεντάλια» των συλλογισμών της αναφέροντας πως η συζήτηση που η ίδια ήθελε να ανοίξει με τη δημιουργία του, έχει να κάνει με το «…πώς τοποθετούμαστε ως “κορμιά” απέναντι σε αυτούς που διεκδικούν το κορμί μας είτε είναι η πολιτεία, είτε είναι η θρησκεία, οι ίδιοι οι θεσμοί. Γιατί όλοι οι θεσμοί θέλουν ένα κομμάτι μας, διεκδικούν ένα κομμάτι από το σώμα μας, από τη σκέψη μας, ένα κομμάτι ελέγχου». Μάλιστα.
Αν και το θέμα μπορεί να γίνει αντικείμενο μιας πολύ μεγαλύτερης ανάλυσης, ας μου επιτραπεί εδώ και σε σχέση με τα ερωτήματα που τέθηκαν προηγουμένως, να συμπεράνω ότι, τελικά και γι’ άλλη μια φορά, μια σειρά από ενδιαφέροντα όσο και αμφιλεγόμενα ζητήματα, όπως ο θεσμικός όσο και κοινωνικός διάλογος που αφορά στις σχέσεις του τρίπτυχου άτομο-κράτος-εκκλησία, «θυσιάστηκαν» στον βωμό του εντυπωσιασμού και της επικοινωνίας.
Η αφίσα λοιπόν, πέτυχε το σκοπό της. Όχι αυτόν της επικοινωνίας ενός ενδιαφέροντος ίσως ντοκιμαντέρ, αλλά αυτόν της πρόκλησης και του σοκ. Της ολοένα και αυξανόμενης τάσης των σύγχρονων καλλιτεχνών να προβάλλουν το έργο τους θίγοντας το θρησκευτικό -κυρίως- συναίσθημα του κοινού τους, έχοντας εκ των προτέρων σίγουρες τις αντιδράσεις που, αναλόγως της έκτασής τους, θα διαφημίσουν -έστω και αρνητικά- κάνοντας γνωστούς τόσο τους ίδιους, όσο και τις δημιουργίες τους.
Τίθεται όμως κι ένα άλλο, παράλληλο ζήτημα. Αυτό της «προσχηματικής και με στοιχεία λογοκρισίας» όπως αναφέρεται απόφασης της Αντιπεριφέρειας Καβάλας να επεκτείνει τις κατασκευαστικές εργασίες στο διπλανό κτίριο του αμφιθεάτρου. Μία απόφαση που, για λόγους ασφαλείας όπως κρίθηκε και δικαστικά, προκάλεσε και το πρόωρο κλείσιμο του θερινού κινηματογράφου «Ζέφυρος» με αποτέλεσμα την μη προβολή τελικά του συγκεκριμένου ντοκιμαντέρ.
Κι αν η συνταγματική προστασία της ελεύθερης (και) καλλιτεχνικής έκφρασης αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο μιας ευνομούμενης δημοκρατικής πολιτείας, τότε και παράλληλα η έκδοση μιας κανονιστικής διοικητικής απόφασης, η οποία μάλιστα έχει ελεγχθεί και δικαστικά, θα πρέπει επίσης να εκλαμβάνεται ως τέτοιο. Γιατί στο τέλος, τόσο η ελευθερία της έκφρασης των καλλιτεχνών, όσο και οι διοικητικές αποφάσεις, κρίνονται από το κοινό-πολίτες τους οποίους αφορά,
Ας πρυτανεύσει λοιπόν η λογική, η σύνεση και κυρίως ας πιέσουμε τους εαυτούς μας να ξεπεράσουν την επιφάνεια της επικοινωνίας, εμβαθύνοντας στην ουσία των πραγμάτων.
Ο Δήμος Δοξάτου προχωρά σε ένα σημαντικό βήμα εκσυγχρονισμού και βελτίωσης της ποιότητας ζωής των δημοτών του με την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Novoville». Αυτή η καινοτόμος πλατφόρμα στοχεύει στη διευκόλυνση της επικοινωνίας και στη βελτιστοποίηση της διαχείρισης αιτημάτων που αφορούν ζητήματα της καθημερινότητας των πολιτών.
Η πλατφόρμα «Novoville» προσφέρει στους δημότες και τους επισκέπτες του Δήμου τη δυνατότητα να καταγράφουν και να υποβάλλουν αιτήματα για ζητήματα που επηρεάζουν την καθημερινότητά τους, όπως θέματα καθαριότητας, ηλεκτροφωτισμού, κατάστασης οδοστρώματος, καθώς και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την άμεση επέμβαση των δημοτικών υπηρεσιών. Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και προσβάσιμη σε όλους, μέσω μιας δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα που υποστηρίζουν λογισμικό iOS και Android. Ο πολίτης μπορεί να δηλώνει την ακριβή τοποθεσία του προβλήματος, να επιλέγει την κατηγορία του αιτήματος, να προσθέτει φωτογραφία και να αποστέλλει το αίτημα στο Δήμο μέσα σε λίγα μόλις λεπτά.
Μετά την υποβολή του αιτήματος, η αρμόδια δημοτική υπηρεσία το παραλαμβάνει και ξεκινά τη διαδικασία επίλυσης. Ο πολίτης λαμβάνει σε πραγματικό χρόνο ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματος, από την αρχική καταχώριση μέχρι την τελική του διευθέτηση. Αυτή η διαδικασία όχι μόνο ενισχύει την αμεσότητα της επικοινωνίας μεταξύ Δήμου και δημοτών, αλλά και αυξάνει τη διαφάνεια και τη λογοδοσία των δημοτικών υπηρεσιών.
Η πλατφόρμα, πέρα από τη διαχείριση αιτημάτων, επιτρέπει επίσης στο Δήμο να ενημερώνει τους πολίτες για τα δρώμενα της περιοχής, να αποστέλλει ανακοινώσεις και να διεξάγει σύντομες διαβουλεύσεις για θέματα ποικίλου ενδιαφέροντος. Με αυτόν τον τρόπο, οι δημότες έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν ενεργά στη λήψη αποφάσεων και στη διαμόρφωση της τοπικής πολιτικής.
Ο Δήμαρχος Δοξάτου, κ. Γιώργος Βογιατζής, δήλωσε ότι η πλατφόρμα «Novoville» αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τον εκσυγχρονισμό των δημοτικών υπηρεσιών και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στον Δήμο. Μέσω της άμεσης και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους πολίτες, η δημοτική αρχή ενισχύει την ενεργή συμμετοχή τους στην τοπική διακυβέρνηση και διασφαλίζει την πιο αποτελεσματική διαχείριση των ζητημάτων της πόλης.
Συνολικά, η εφαρμογή «Novoville» αναδεικνύεται σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο για την επικοινωνία και ενημέρωση των δημοτών, καθιστώντας την καθημερινή τους αλληλεπίδραση με τον Δήμο πιο απλή, γρήγορη και αποτελεσματική. Πρόκειται για ένα ουσιαστικό βήμα προς τη δημιουργία ενός πιο λειτουργικού, σύγχρονου και ευέλικτου δημοτικού συστήματος που ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των πολιτών.
Στη στενή συνεργασία μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής και της Ελλάδας στην αντιμετώπιση των διευρυμένων προκλήσεων στην Ερυθρά Θάλασσα εστίασαν ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Άντονι Μπλίνκεν με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής τους επικοινωνίας.
Όπως επισημαίνει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων επικαλούμενο ανακοίνωση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, «ο υπουργός (Εξωτερικών των ΗΠΑ Άντονι Μπλίνκεν) και ο πρωθυπουργός (Κυριάκος Μητσοτάκης) υπογράμμισαν τη βαθιά και διαρκή διμερή σχέση μεταξύ των ΗΠΑ και της Ελλάδας, τις κοινές αξίες που έχουν ως σύμμαχοι στο ΝΑΤΟ και την ουσιαστική συνεργασία της Ελλάδας στην αντιμετώπιση ευρέος φάσματος θεμάτων».
«Επίσης, ο υπουργός και ο πρωθυπουργός μίλησαν για τη σημασία της προστασίας των δικαιωμάτων διέλευσης και ναυτικών ελευθεριών στην Ερυθρά Θάλασσα και τη συμμετοχή της Ελλάδας στην Επιχείρηση Prosperity Guardian» επισημαίνει το Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
Πόλεμος στη Μέση Ανατολή: Συλληπητήρια στον ισραηλινό λαό και τον αποτροπιασμό του για τις τρομοκρατικές επιθέσεις της Χαμάς, εξέφρασε στον Ισραηλινό πρωθυπουργό ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρωθυπουργό του Ισραήλ Benjamin Netanyahu.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε τα συλληπητήριά του στον ισραηλινό λαό και τον αποτροπιασμό του για τις τρομοκρατικές επιθέσεις της Χαμάς.
Ο Πρωθυπουργός επαναβεβαίωσε τη στήριξή του στο δικαίωμα του Ισραήλ στην αυτοάμυνα.
Υπογράμμισε ακόμα την ανάγκη να προστατευθούν οι άμαχοι στη Λωρίδα της Γάζας.
Ως άνθρωπος και ως υποψήφια Δήμαρχος έχω την αρχή να μη αναλώνομαι σε μικρότητες και πολιτικό λαϊκισμό. Δυστυχώς όμως έρχομαι διαρκώς αντιμέτωπη με μικροπολιτικές παραπληροφόρησης και δεν μπορώ παρά να τοποθετηθώ επ’ αυτών
Την ώρα που, στις καθημερινές επισκέψεις μας στα χωριά του Δήμου Παγγαίου, μαθαίνουμε ότι πολλά νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία ξεκίνησαν την σχολική τους χρόνια, χωρίς να έχουν καν τα βασικά, όπως το τηλέφωνο και η σύνδεση σε διαδίκτυο, κυκλοφορεί ανάρτηση ότι ο δήμος μας ‘χαίρει επενδύσεων’ άνω των 16 εκ. ευρώ – κι αυτά μόνο για την Παιδεία.
Από αυτά (τα έργα των εκατομμυρίων), το 60% που χαρακτηρίζονται ως ‘ώριμα’, είναι απλά μελέτες… που δεν έχουν καν εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Όταν αναφερόμαστε σε έργα, τώρα και στο μέλλον, αυτά θα πρέπει να συνοδεύονται με τις ημερομηνίες δημοπράτησης και σύμβασης με τον αντίστοιχο αριθμό Διαύγειας στην δημοσίευσή τους, για την εμπεριστατωμένη ενημέρωση όλων των πολιτών.
Η επικοινωνία του εντυπωσιασμού πέρασε πια… ο κόσμος ζητάει έργο και το ζητάει τώρα!