Οικογενειακή τραγωδία στην Κατεχάκη: «Μάλλον έπαθε κάτι παθολογικό και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου» λέει η αδερφή του 56χρονου που οδηγούσε

«Μάλλον έπαθε κάτι ο αδελφός μου και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου», λέει η κόρη των ηλικιωμένων που σκοτώθηκαν μαζί με το γιο τους στο τροχαίο της Κατεχάκη.

Μια ανείπωτη τραγωδία στην άσφαλτο γράφτηκε χθες το μεσημέρι στην Λεωφόρο Κατεχάκη όπου μια οικογένεια ξεκληρίστηκε καθώς το ΙΧ, το οποίο οδηγούσε ένας 56χρονος και στο οποίο επέβαιναν οι ηλικιωμένοι γονείς του, συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα με αποτέλεσμα και οι τρεις να χάσουν τη ζωή τους.

Το δυστύχημα συνέβη λίγο μετά τις 3.30 το μεσημέρι της Καθαράς Δευτέρας όταν ο 56χρονος, κινούμενος με το λευκό αμάξι επί της λεωφόρου Κατεχάκη, στο ρεύμα προς λεωφόρο Μεσογείων, έχασε -για άγνωστο λόγο μέχρι στιγμής- τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με ένα προπορευόμενο, μαύρο ΙΧ το οποίο είχε σταματήσει στο φανάρι, στη διασταύρωση με την οδό Πίνδου.

Λόγω της σφοδρότητας της σύγκρουσης το δεύτερο, εμπλεκόμενο αυτοκίνητο έπεσε σε ένα ταξί που ήταν μπροστά του ενώ από τη φονική καραμπόλα προκλήθηκαν υλικές ζημιές σε δύο ακόμη ΙΧ.

Οι Πυροσβέστες που επιχείρησαν στο σημείο ανέσυραν νεκρούς από το λευκό ΙΧ τον 56χρονο οδηγό, τον 91χρονο πατέρα του και την 83 μητέρα του.

Από το δυστύχημα τραυματίστηκαν ελαφρά ο οδηγός και η συνοδηγός του δεύτερου ΙΧ καθώς και οι δύο επιβάτες του ταξί οι οποίοι διεκομίσθησαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Γεννηματάς.

Οι Αστυνομικοί της Τροχαίας διενεργούν προανάκριση για τις ακριβείς συνθήκες της τραγωδίας και τα δύο σενάρια που εξετάζονται είναι είτε ο 56χρονος να μην είδε ότι το φανάρι μπροστά του είναι κόκκινο είτε να εμφάνισε κάποιο,ξαφνικό πρόβλημα υγείας με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Τη δεύτερη εκδοχή ενισχύει η μαρτυρία της αδελφής του 56χρονου και κόρης των δύο ηλικιωμένων η οποία, μιλώντας στο protothema.gr, κάνει λόγο για ένα προσεκτικό οδηγό ο οποίος ενδεχομένως να παρουσίασε κάποιο, παθολογικό πρόβλημα πάνω στο τιμόνι.

«Οι γονείς μου μένουν στην Αθήνα εδώ και χρόνια. Πρέπει να είχαν πάει βόλτα με τον αδελφό μου και να επέστρεφαν εκείνη την ώρα.  Είναι μια τραγωδία, μια ανείπωτη τραγωδία. Δεν ξέρουμε πολλά περισσότερα για το πώς έγινε. Θεωρούν ότι κάτι έπαθε ο οδηγός, παθολογικό, και έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Οι πρώτες ενδείξεις αυτό λένε αλλά περιμένουμε να μάθουμε πως ακριβώς συνέβη. Γιατί ήταν πολύ προσεκτικός οδηγός ο αδελφός μου», λέει η ίδια.

 

Πηγή:protothema.gr

 




Βόλος | Επανέφεραν στη ζωή 5χρονο κορίτσι που έπαθε ανακοπή καρδιάς μπροστά στους γονείς του

O Βόλος στο επίκεντρο για την περιπέτεια ενός πεντάχρονου παιδιού. Το κορίτσι μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο χωρίς τις αισθήσεις του, μετά από την ανακοπή καρδιάς που υπέστη…

Ο Βόλος προσεύχεται για τη ζωή ενός πεντάχρονου παιδιού που κινδυνεύει. Το μικρό κορίτσι παραμένει διασωληνωμένο σε νοσοκομείο της πόλης και αναμένεται να μεταφερθεί στην Αθήνα, για να συνεχιστεί η νοσηλεία του. Οι γιατροί στο νοσοκομείο της πόλης έδωσαν τον καλύτερό τους ευατό και κατάφεραν να επαναφέρουν την ανήλικη, που είχε υποστεί ανακοπή καρδιάς, στο σπίτι που έμενε με τους γονείς της.

Όλα ξεκίνησαν το μεσημέρι της Πέμπτης 29 Φεβρουαρίου του 2024, όταν η 5χρονη υπέστη ανακοπή καρδιάς, μέσα στο σπίτι της. Το μικρό κοριτσάκι που αντιμετωπίζει χρόνια προβλήματα υγείας, οδήγησαν χωρίς τις αισθήσεις του οι γονείς του, στο νοσοκομείο. Εκεί οι γιατροί για αρκετή ώρα στην παιδιατρική κλινική προσπαθούσαν με ανάνηψη να επαναφέρουν τις αισθήσεις του. Τα κατάφεραν και το κορίτσι διασωληνώθηκε. Σύμφωνα με το taxydromos.gr, αναμένεται να διακομιστεί με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Παίδων της Αθήνας.

 




Αλεξανδρούπολη | Απάντηση του νοσοκομείου για τον 61χρονο που έπαθε εγκεφαλικό στο προαύλιο και περίμενε ασθενοφόρο

Απάντηση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης για τον 61χρονο που έπαθε εγκεφαλικό στον προαύλιο χώρο και του είπαν πως θα πρέπει να περιμένει ασθενοφόρο.

Η διοίκηση του νοσοκομείου αναφέρει πως ο προαύλιος χώρος είναι 200 στρέμματα και η μεταφορά του ασθενή από γιατρούς και όχι απο ασθενοφόρο εντός του κτιρίου θα ήταν πιο χρονοβόρα.

«Δεδομένου ότι η απόσταση του συμβάντος από το ΤΕΠ υπερβαίνει τα 500 μέτρα, η επί τόπου αξιολόγηση της κατάστασης του ασθενούς και διακομιδή του απευθείας με φορείο στο ΤΕΠ, ήταν εξαιρετικά επισφαλής και με απόλυτη βεβαιότητα θα απαιτούσε περισσότερο χρόνο. Αντιθέτως, η παραλαβή και μεταφορά του με το ασθενοφόρο, διήρκεσε μόλις 2,5 λεπτά, όπως φαίνεται και από το βιβλίο εισερχομένων του ΤΕΠ» αναφέρεται.

Η ανακοίνωση

«Ο Διοικητής και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, Ευάγγελος Ρούφος, ενημερώνει αναφορικά με περιστατικό υπαλλήλου της καθαριότητας του δήμου Αλεξανδρούπολης ο οποίος κατέρρευσε λόγω εγκεφαλικού επεισοδίου ενώ βρισκόταν στον περιβάλλοντα χώρο του ΠΓΝΑ, ότι:

 

Το ΕΚΑΒ κλήθηκε από συνάδελφο του εν λόγω υπαλλήλου και ενημερώθηκε για το περιστατικό, στις 05:42 το πρωί της Τρίτης 02 Ιανουαρίου. Πράγματι, ειδοποιήθηκε ασθενοφόρο που βρισκόταν στην πόλη, ώστε να μεταβεί αμέσως στο σημείο. Το πλήρωμα του ασθενοφόρου, καθ’ οδόν προς το ΠΓΝΑ, ειδοποίησε το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών προκειμένου οι εφημερεύοντες, αν είναι δυνατόν, να μεταφέρουν τον παθόντα εντός του νοσοκομείου. Χωρίς χρονοτριβή, η εφημερεύουσα Παθολόγος ειδοποίησε Νευροχειρουργό και Αναισθησιολόγο, να κατευθυνθούν στο ΤΕΠ για να επιληφθούν του περιστατικού και η ίδια κίνησε προκειμένου να μεταβεί επί τόπου. Κατευθυνόμενη προς το σημείο, είδε το ασθενοφόρο ήδη να καταφθάνει. Η ώρα ήταν 05:55. Δηλαδή, μεταξύ της πρώτης κλήσης που δέχθηκε το ΕΚΑΒ μέχρι την άφιξη του ασθενοφόρου, μεσολάβησαν 13 λεπτά. Μεταξύ της κλήσης που δέχθηκε το ΤΕΠ του ΠΓΝΑ (η οποία ακολούθησε) και της άφιξης του ασθενοφόρου, μεσολάβησε ακόμη λιγότερο.

Επισημαίνουμε ότι το ΠΓΝΑ στεγάζεται μέσα σε ένα οικόπεδο 200 στρεμμάτων περιβάλλοντα χώρο. Δεδομένου ότι η απόσταση του συμβάντος από το ΤΕΠ υπερβαίνει τα 500 μέτρα, η επί τόπου αξιολόγηση της κατάστασης του ασθενούς και διακομιδή του απευθείας με φορείο στο ΤΕΠ, ήταν εξαιρετικά επισφαλής και με απόλυτη βεβαιότητα θα απαιτούσε περισσότερο χρόνο. Αντιθέτως, η παραλαβή και μεταφορά του με το ασθενοφόρο, διήρκεσε μόλις 2,5 λεπτά, όπως φαίνεται και από το βιβλίο εισερχομένων του ΤΕΠ (άφιξη στις 05:58).

Επιπροσθέτως, η μεταφορά του ασθενούς με συμβατικό φορείο διανύοντας όλη τη διαδρομή των 500 μέτρων μέχρι το ΤΕΠ, επί ανωμάλου και ανηφορικού εδάφους, θα έθετε σε άμεσο και απόλυτο κίνδυνο τη ζωή του ασθενούς. Αντιθέτως, τα ασθενοφόρα διαθέτουν ειδικά φορεία (σπαστά, με ιμάντες κ.λ.π.) καθώς και τον λοιπό απαιτούμενο εξοπλισμό για διακομιδή ασθενών, ώστε αυτή να γίνεται με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.

Εν κατακλείδι, κάθε ενέργεια που έγινε από το προσωπικό του ΠΓΝΑ ήταν ενδεδειγμένη και έγινε αποκλειστικά και μόνον με γνώμονα τη διαφύλαξη της ζωής του ασθενούς και της απρόσκοπτης (και συντομότερης) διακομιδής του στο ΤΕΠ και σύμφωνα με τα πρωτόκολλα».

ethnos.gr