Το θρίλερ με τα παιδιά της οικογένειας παλαιοχριστιανών στην Κορινθία | Ο πατέρας έπαιρνε μισθό 1.018 ευρώ

Πολλά είναι τα ερωτηματικά που προκύπτουν διαρκώς για την υπόθεση της οικογένειας των παλαιοχριστιανών στην Κορινθία. Ο 45χρονος πατέρας, ο οποίος αυτοαποκαλείται παλαιοχριστιανός, ζήτησε χθες και πήρε τριήμερη προθεσμία για να εκδικαστεί η υπόθεσή του στο αυτόφωρο. Έως τότε θα κρατείται στην αστυνομία της Κορίνθου.

Την ίδια ώρα ένα θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη σχετικά με την «εξαφάνιση» των ανήλικων παιδιών του ζευγαριού, όπως και του μωρού της 22χρονης κόρης τους. Οι έρευνες των Aρχών στρέφονται σε συγγενικά πρόσωπα, που ενδέχεται να ζουν σε κάποια άλλη παλαιοχριστιανική κοινότητα.

Ο γαμπρός του 45χρονου υποστήριξε, πάντως, μιλώντας στην κάμερα του Star: «Παίζανε με τα παιχνίδια τους, την μπάλα τους, τα διαβάζανε οι μεγάλες αδελφές τους. Μαθαίνανε τα βασικά».

Όσον αφορά το αν έχει εικόνα πού βρίσκονται, απάντησε: «Σίγουρα είναι σε ασφαλές σημείο, γιατί φοβούνται μην τους πάρουν τα παιδιά».

Τα παιδιά έχουν εξαφανιστεί από την Κυριακή, μαζί με τη μητέρα τους, ενώ οι αστυνομικές αρχές ερευνούν για ποιους λόγους εξαφανίστηκαν τα τρία αυτά παιδιά και όχι και τα πέντε παιδιά που βρίσκονταν εκεί, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού. Τα άλλα δύο παιδιά εντοπίστηκαν την Κυριακή στη «στοά» που είχαν σκάψει οι παλαιοχριστιανοί στην Κορινθία. Να σημειωθεί ότι η 45χρονη μητέρα τους, όταν ρωτήθηκε από τους αστυνομικούς για τον πατέρα τους είχε απαντήσει: «Δεν σας λέω ποιος είναι».

Στο μεταξύ, στη δημοσιότητα δόθηκε ένα έγγραφο που δείχνει τη μισθοδοσία του 45χρονου πατέρα. Το έγγραφο προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star και προέρχεται από τον δήμο Ερέτριας, στον οποίο θεωρητικά εργαζόταν ο 45χρονος και μέσω τηλεργασίας. Ο μηνιαίος μισθός που λάμβανε ήταν 1.018 ευρώ.

Ο δήμαρχος Ερέτριας-Αμαρύνθου δήλωσε για τον άνδρα πως «παρείχε υπηρεσίες εξ αποστάσεως, όπως μου είπαν από την προηγούμενη διοίκηση» και ότι «μέσα στις υπηρεσίες είπαν ότι τις δουλειές που του είχαν αναθέσει, τις είχε κάνει» χωρίς, ωστόσο, να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για το τι ακριβώς ήταν αυτές οι εργασίες.

Πρόσθεσε, επίσης, ότι έχει στείλει δύο φορές έγγραφο στον 45χρονο. «Έστειλα έγγραφα στον εν λόγω κύριο, δεν παρουσιάστηκε. Και δεύτερο έγγραφο στις 13 του μηνός που τον καλώ σε απολογία, γιατί δεν παρουσιαζόταν. Τον έχουμε καλέσει από τις 16-17 Ιανουαρίου, μια νέα δημοτική αρχή, να οργανωθούμε, να δούμε το νομικό πλαίσιο, ποια καθήκοντα εκτελεί, αν μπορεί να τα κάνει».

Το ενδεχόμενο αιμομιξίας εξετάζει η αστυνομία

Ο 45χρονος παλαιοχριστιανός που ζούσε μαζί με άλλα μέλη της οικογένειας σε «λαγούμι» στην ορεινή Κορινθία, συνελήφθη κατά τη διάρκεια επιχείρησης της αστυνομίας παρουσία εισαγγελέα και οδηγήθηκε στα δικαστήρια Κορίνθου, προκειμένου να απολογηθεί. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο, απείθεια, αλλά και για παράβαση του νόμου περί υποχρεωτικής φοίτησης των παιδιών σε σχολείο.

«Το ένα παιδί της οικογένειας είναι έγκυος και δεν είπε ποιος είναι ο πατέρας. Η αστυνομία ζήτησε να γίνει έλεγχος DNA. Δεν ξέρουμε εάν υπάρχει αιμομιξία, πρέπει να ερευνηθεί», δήλωσε στο Mega o πρόεδρος των Αστυνομικών Υπαλλήλων Νότιας και Ανατολικής Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης.

Πηγή: Newsbeast.gr




Τι συνέβη στο 9χρονο κορίτσι που πέθανε από στρεπτόκοκκο | Έπαιρνε ήδη αντιβίωση, αλλά παρουσίασε επιδείνωση

Σοκ έχει προκαλέσει ο θάνατος ενός μόλις 9 ετών κοριτσιού από στρεπτόκοκκο. Το ανήλικο παιδί άφησε την τελευταία του πνοή τη Δευτέρα (5/2). Σύμφωνα με τους γονείς, έπαιρνε ήδη αντιβίωση, ωστόσο η κατάστασή του παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση και λίγη ώρα μετά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο κατέρρευσε.

«Παρά το ότι έπαιρνε κάποια προφύλαξη από παιδίατρο ιδιώτη, από την Παρασκευή παρουσίασε επιδείνωση, γι’ αυτό και το μετέφεραν στα εξωτερικά ιατρεία της παιδιατρικής. Το είδε αμέσως παιδίατρος, έκανε το τεστ το οποίο βγήκε θετικό, κάναμε μια ακτινογραφία θώρακος την οποία είδα εγώ προσωπικά, και είδα ότι είχε μια πολύ βαριά πνευμονία, βρογχοπνευμονία, διάσπαρτη», επεσήμανε ο διευθυντής της ιατρικής υπηρεσίας του νοσοκομείου Διδυμοτείχου, Κωνσταντίνος Βαφειάδης.

Πώς κατέρρευσε το κορίτσι

Όπως μετέδωσε το πρωί της Τρίτης 6/2 η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, ζητήθηκε άμεσα διακομιδή του κοριτσιού στην Αλεξανδρούπολη, ωστόσο το παιδί ξαφνικά κατέρρευσε και, παρά τις προσπάθειες των γιατρών, κατέληξε.

Η σορός του κοριτσιού θα διακομιστεί στην Αλεξανδρούπολη για νεκροψία – νεκροτομή.

Συναγερμός για την ιλαρά

Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι υγειονομικές αρχές, καθώς δύο κρούσματα ιλαράς σε ενήλικες εμφανίστηκαν και στη χώρα μας, σε Κρήτη και βόρεια Ελλάδα.

Τα δύο αυτά άτομα είχαν έρθει σε επαφή με άτομα που διαμένουν σε Ρωσία και Ρουμανία, όπου παρατηρείται έξαρση της ασθένειας.

Άλλα δύο κρούσματα, που ανήκουν σε ιατρονοσηλευτικό προσωπικό, διερευνώνται, με τους ασθενείς και τις άμεσες επαφές τους να έχουν απομονωθεί.

Ο ΕΟΔΥ προχώρησε σε σύσταση ομάδας ειδικών που θα παρατηρούν την εξέλιξη των κρουσμάτων, ενώ θα ξεκινήσει και εκστρατεία ενημέρωσης για τη νόσο και κυρίως για τον εμβολιασμό, καθώς υπάρχουν περιοχές στη χώρα που παρουσιάζουν χαμηλή εμβολιαστική κάλυψη.

πηγή: Newsbeast.gr