Αλεξανδρούπολη | Νέο επεισόδιο ενδοοικογενειακής βίας με εμπλεκόμενο αστυνομικό
Στην Αλεξανδρούπολη συνελήφθη 41χρονος αστυνομικός μετά από καταγγελία της πρώην συζύγου του για ενδοοικογενειακή βία.
Σύμφωνα με την καταγγελία, ο αστυνομικός ακολούθησε με το όχημά του την ίδια και τα ανήλικα παιδιά τους, παραβιάζοντας την απόσταση ασφαλείας και βιντεοσκοπώντας τη σκηνή. Η Αντιεισαγγελέας διέταξε τη σύλληψή του, ενώ παραπέμφθηκε σε δικάσιμο στις 2 Ιανουαρίου, αφότου αφέθηκε ελεύθερος.
Πηγη:ertnews.gr
Άγριο επεισόδιο ενδοοικογενειακής βίας στην Αλεξανδρούπολη
Ακόμη ένα περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας ήρθε στο φως της δημοσιότητας: Στην Αλεξανδρούπολη, μία 50χρονη κατήγγειλε το σύντροφό της για ξυλοδαρμό και απειλές με αποτέλεσμα ο δράστης να συλληφθεί και να οδηγηθεί στη δικαιοσύνη.
Το νέο περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας στην οδό Ψαρών. Το θύμα, ανέφερε στους αξιωματικούς του Αστυνομικού Τμήματος Αλεξανδρούπολης, ότι ενώ βρίσκονταν στο σπίτι τους, σημειώθηκε μεταξύ τους επεισόδιο για προσωπικές διαφορές.
Αρχικά ο δράστης της επιτέθηκε φραστικά και στη συνέχεια την χτύπησε με γροθιές και σφαλιάρες, επανειλημμένα στο πρόσωπο και στο σώμα. Η κατάσταση ξέφυγε όταν ο 57χρονος την έπιασε από το λαιμό, άνοιξε το παράθυρο, την έσπρωξε και ενώ το μισό της σώμα κρέμονταν έξω από το παράθυρο, συνέχισε να την πιέζει στο κεφάλι, να την απειλεί και να την βρίζει με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς.
Αστυνομικοί μετέφεραν την γυναίκα στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, υποβλήθηκε στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και παρέμεινε για νοσηλεία και ιατρική παρακολούθηση. Ο κατηγορούμενος οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Αλεξανδρούπολης.
Πηγή: ertnews.gr
Καταδίκη για Επεισόδιο Ενδοοικογενειακής Βίας στο Κέντρο της Καβάλας
Τον Σεπτέμβριο του 2023, στο κέντρο της Καβάλας, σημειώθηκε ένα σοβαρό επεισόδιο ενδοοικογενειακής βίας ανάμεσα σε ένα ζευγάρι αλλοδαπών, το οποίο διατηρούσε κοινή επιχείρηση.
Σύμφωνα με τις μαρτυρίες, ο άνδρας, ενώ βρισκόταν σε κατάσταση μέθης, εκτόξευσε κουτιά μπύρας προς τη σύντροφό του, προκαλώντας της τραυματισμούς. Στη συνέχεια, τη στόλισε με ύβρεις και απειλές.
Η υπόθεση εκδικάστηκε χθες στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο, όπου ο κατηγορούμενος απουσίαζε και δεν εκπροσωπήθηκε από δικηγόρο. Στην κατάθεσή της, η παθούσα περιέγραψε λεπτομερώς το επεισόδιο, τονίζοντας ότι ο πρώην σύντροφός της συνεχίζει να την παρενοχλεί, αποστέλλοντας απειλητικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με παρόμοιες συμπεριφορές να καταγράφονται ακόμη και το περασμένο καλοκαίρι.
Με τη σύμφωνη γνώμη της εισαγγελέως, το δικαστήριο έκρινε τον κατηγορούμενο ένοχο για:
Επικίνδυνη σωματική βλάβη σε βάρος της συντρόφου του.
Απειλή κατά τη διάρκεια της συμβίωσης.
Εξύβριση.
Φθορά ξένης περιουσίας.
Η ποινή που επιβλήθηκε ήταν φυλάκιση 34 μηνών χωρίς αναστολή, χωρίς δυνατότητα μετατροπής και χωρίς ανασταλτικό αποτέλεσμα στην έφεση. Αυτό σημαίνει ότι, μόλις καθαρογραφεί η απόφαση, ο κατηγορούμενος θα αναζητηθεί από τις αρχές προκειμένου να εκτελεστεί η ποινή του.
Υποθέσεις ενδοοικογενειακής βίας
Τρεις υποθέσεις ενδοοικογενειακής βίας ή απειλής, απασχόλησαν στη συνεδρίαση της Δευτέρας 7 Οκτώβρη το Μονομελές Καβάλας. Δεν συμβαίνει συχνά, προχθές έγινε και για τις τρεις υποθέσεις.
Είχαν αίσιο τέλος κι έτσι άπαντες οι κατηγορούμενοι αθωώθηκαν. Ειδικότερα σε επεισόδιο μεταξύ αδελφών, αθωώθηκε ο κατηγορούμενος. Αντικείμενο της τότε διαφωνίας τους η κατάσταση υγείας στην οποία βρίσκονταν ο πατέρας τους.
Υπόθεση δεύτερη, μεταξύ ενός νέου ζευγαριού. Είχαν καυγάδες, για δύο από τους οποίους υπήρξε καταγγελία και στην Αστυνομία. Κατηγορούμενοι και οι δύο. Στο μεταξύ υπήρξε αποκατάσταση σχέσεων αν και το διαζύγιο βγήκε και δεν είναι πλέον μαζί. Και οι δύο αθωώθηκαν.
Τρίτη υπόθεση ανάμεσα σε συντρόφους. Η γυναίκα κατήγγειλε τον άνδρα αλλά τελικά δεν ήταν κάτι σοβαρό. Αυτό κατέθεσε η καταγγέλλουσα κι ο κατηγορούμενος αθωώθηκε. Στο μεταξύ συνεχίζουν να είναι ζευγάρι, ζουν και δουλεύουν μαζί χωρίς κανένα πρόβλημα.
www.proininews.gr
Καβάλα | Αθώωση Κατηγορουμένων σε Τρεις Υποθέσεις Ενδοοικογενειακής Βίας στο Μονομελές
Τρεις υποθέσεις ενδοοικογενειακής βίας ή απειλής εκδικάστηκαν στη συνεδρίαση της Δευτέρας, 7 Οκτωβρίου, στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Καβάλας. Παρόλο που τέτοιες υποθέσεις δεν εμφανίζονται συχνά, και στις τρεις περιπτώσεις οι κατηγορούμενοι αθωώθηκαν.
Στην πρώτη υπόθεση, αθωώθηκε ένας κατηγορούμενος που είχε εμπλακεί σε επεισόδιο με τον αδελφό του. Αφορμή της διαφωνίας τους ήταν η κατάσταση υγείας του πατέρα τους.
Η δεύτερη υπόθεση αφορούσε ένα νεαρό ζευγάρι που είχε καταγγελθεί για καυγάδες, δύο εκ των οποίων είχαν αναφερθεί και στην Αστυνομία. Αν και πλέον έχουν πάρει διαζύγιο, οι σχέσεις τους αποκαταστάθηκαν, και το δικαστήριο αθώωσε και τους δύο.
Στην τρίτη υπόθεση, η γυναίκα κατήγγειλε τον σύντροφό της, αλλά κατά την εκδίκαση προέκυψε πως το συμβάν δεν ήταν σοβαρό. Το ζευγάρι παραμένει μαζί, ζουν και εργάζονται χωρίς προβλήματα, και ο κατηγορούμενος αθωώθηκε.
Σοκ στη Νικήσιανη Καβάλας | Δολοφονία 50χρονης από τον Σύζυγό της στη Γερμανία – Θύμα Ενδοοικογενειακής Βίας
Μια τραγωδία με διεθνείς διαστάσεις έχει προκαλέσει αναστάτωση στην τοπική κοινωνία της Νικήσιανης Καβάλας, μετά τη δολοφονία της 50χρονης Λ.Α. στην πόλη Kunzelsau της Γερμανίας. Το φρικτό περιστατικό συνέβη την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2024, όταν η άτυχη γυναίκα έπεσε νεκρή από τα χέρια του ίδιου του συζύγου της, ο οποίος καταγόταν επίσης από την περιοχή του Παγγαίου.
Η τραγωδία εκτυλίχθηκε στη μικρή γερμανική πόλη Kunzelsau, όπου το ζευγάρι διέμενε τα τελευταία χρόνια. Η 50χρονη γυναίκα δολοφονήθηκε από τον ίδιο της τον σύζυγο, υπό συνθήκες που ερευνώνται ακόμη από τις γερμανικές αρχές. Μέχρι στιγμής, δεν έχουν γίνει γνωστά περισσότερα στοιχεία σχετικά με τα κίνητρα του δράστη.
Μέλη της ελληνικής κοινότητας της πόλης Kunzelsau κάνουν λόγο για ένα ήρεμο ζευγάρι, το οποίο δεν είχε δώσει δείγματα τέτοιας συμπεριφοράς. Την ίδια στιγμή η μικρή κοινότητα της Νικήσιανης βρίσκεται σε κατάσταση σοκ και πένθους. Κάτοικοι της περιοχής δηλώσαν πως δεν γνώριζαν ιδιαίτερα το ζευγάρι, καθώς η διαμονή τους στην περιοχή συχνά ήταν μικρής χρονικής διάρκειας.
Η τραγωδία αυτή φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της ενδοοικογενειακής βίας, που μαστίζει πολλές κοινωνίες σε όλο τον κόσμο. Η περίπτωση της 50χρονης Λ.Α πρέπει να λειτουργήσει ως μια ακόμα υπενθύμιση της ανάγκης για αυξημένη ευαισθητοποίηση και δράση γύρω από το θέμα της ενδοοικογενειακής βίας.
Από την Καβάλα η 32χρονη που κατήγγειλε περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας στο Διδυμότειχο
Νέα στοιχεία είδαν το φως της δημοσιότητας για την καταγγελία που υπέβαλε 32χρονη, σύμφωνα με την οποία τη φυλάκισε και βίαζε ο σύντροφός της στο Διδυμότειχο, κρατώντας στο ίδιο σπίτι και τα 5 παιδιά της.
Πιο αναλυτικά, η γυναίκα κατάγεται από την Καβάλα και έχει αποκτήσει 5 παιδιά από άλλον σύντροφο. Πριν από ένα μήνα γνώρισε μέσω διαδικτύου τον 35χρονο κατηγορούμενο και συμφώνησε να συναντηθούν από κοντά.
Τότε, εκείνος τη φυλάκισε σπίτι του μαζί με τα παιδιά της, σύμφωνα με την ΕΡΤ, ενώ τη βίαζε και κακοποιούσε, μέχρι που γείτονες άκουσαν τις φωνές της και κάλεσαν την αστυνομία.
Μόλις οι αστυνομικοί έφτασαν σπίτι, είδαν τα σημάδια στο σώμα της και τη μετέφεραν στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμότειχου, μαζί τα παιδιά της, όπου κρατούνται για φύλαξη.
Το θύμα, φέρεται να είπε στους αστυνομικούς πως δεν μπορεί να αποκτήσει την εφαρμογή panic button, καθώς δεν έχει κινητό και δεν έχει και χρήματα για να αγοράσει, ενώ ο 35χρονος φέρεται να είχε προφυλακιστεί στο παρελθόν για ενδοοικογενειακή βία.