«H Ελλάδα είναι πιο μπροστά από εμάς στα δικαιώματα των πολιτών», γράφει το ιταλικό περιοδικό L’Espresso

«Η Ελλάδα είναι πιο μπροστά από εμάς, σε ό,τι αφορά στα δικαιώματα των πολιτών. Η Ιταλία θα είναι η μόνη χώρα χωρίς ισότιμο γάμο για τα ομόφυλα ζευγάρια», τιτλοφορεί άρθρο του το ιταλικό εβδομαδιαίο περιοδικό L’Espresso.

Με αφορμή τον νόμο για την ισότητα στον πολιτικό γάμο, ο οποίος αναμένεται να εγκριθεί σήμερα από το ελληνικό κοινοβούλιο, το γνωστό ιταλικό περιοδικό, που απευθύνεται στον ευρύτερο χώρο της κεντροαριστεράς, υπογραμμίζει:

«Η Ελλάδα, παρά το ότι έχει συντηρητική κυβέρνηση, τα τελευταία χρόνια αποδείχθηκε ικανή να εγκρίνει σημαντικές μεταρρυθμίσεις υπέρ της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, όπως την κατάργηση του κανόνα που απαγόρευε στους ομοφυλόφιλους να είναι αιμοδότες, αλλά και την κατάργηση των χειρουργικών επεμβάσεων για την λεγόμενη κανονικοποίηση φύλου των παιδιών. Με την έγκριση του νόμου για το δικαίωμα των ομόφυλων ζευγαριών στον γάμο, η Ιταλία -η οποία στο μεταξύ περιορίζει τα δικαιώματα των οικογενειών Ουράνιο Τόξο- θα είναι η μόνη χώρα της δυτικής Ευρώπης που δεν παρέχει το δικαίωμα σε πολιτικό γάμο, μαζί με κράτη που κάποτε ανήκαν στην Σοβιετική Ένωση και κάποιες μικρές χώρες, όπως τον ‘Αγιο Μαρίνο και το Βατικανό».

Το L’Espresso προσθέτει ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, χαρακτήρισε τον νόμο που ψηφίζεται σήμερα «ένα βήμα που οδηγεί σε μεγαλύτερη κοινωνική δικαιοσύνη» και υπογραμμίζει ότι η ελληνική ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα θα ήθελε να επιτραπεί και η παρένθετη μητρότητα, ενώ η Ορθόδοξη Εκκλησία δήλωσε αντίθετη στην έγκριση του συγκεκριμένου νόμου.




Αντώνης Γραβάνης: «Δυνατά» για να μη γίνεται τίποτα για εμάς χωρίς εμάς, για ένα Δήμο ανοιχτό και με διαφάνεια

Η συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων και η διαμόρφωση της κοινωνίας μας από εμάς τους ίδιους είναι ο δήμος Κομοτηνής που θέλουμε. Ένας δήμος για όλους, που θα διοικείται δημοκρατικά και με διαφάνεια

Η παράταξη ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΔΥΝΑΤΑ με επικεφαλής τον Αντώνη Γραβάνη βάζει στο κέντρο κάθε δράσης και κάθε έργου δύο κύριες αρχές μας. Συμμετοχικότητα και Διαφάνεια.

Στοχεύουμε στη διοικητική και διαχειριστική επάρκεια του Δήμου μας, αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό του, και τα σύγχρονα οργανωτικά και τεχνολογικά συστήματα. Στο σχέδιο μας, έχουν ρόλο και μπορούν να προσφέρουν όλοι.

Δημιουργούμε ένα Δήμο Κομοτηνής ανοιχτό σε διαβουλεύσεις και συμμετοχική ανάπτυξη με σεβασμό στη διαφορετικότητα και τις ανάγκες της κοινωνίας.

Αναλυτικά:

  1. Διοικητική αναδιοργάνωση και επαναπροσδιορισμός των αναγκών και των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού για την σωστή και δίκαιη αξιοποίηση του, με διαρκή παροχή εκπαίδευσης και επιμόρφωσης.
  2. Αναβάθμιση των υλικοτεχνικών υποδομών των υπηρεσιών του Δήμου
  3. Δημιουργία συνοικιακών συμβουλίων και ηλεκτρονικής πλατφόρμας για διαβούλευση και ανταλλαγή απόψεων.
  4. Αναβάθμιση επιτροπής διαβούλευσης — με τη συμμετοχή  εκπροσώπων κοινωνικών φορέων, συλλόγων, εμπορικών και επαγγελματικών συλλόγων και εκπροσώπων των συνοικιακών συμβουλίων.
  5. Δημόσια Αξιολόγηση δημοτικών πολιτικών με συστηματικό απολογισμό, με μηνιαίο newsletter.
  6. Δημιουργία πρωτοκόλλου Προμηθευτών και Συνεργατών του Δήμου με τη συμμετοχή Τοπικών Επιχειρήσεων και Επαγγελματιών με τους οποίους θα συνεργάζεται ο Δήμος στηρίζοντας την Τοπική Επιχειρηματικότητα με Διαφάνεια, ίσες Ευκαιρίες.
  7. Διαφανής ενημέρωση με livestreaming – αναμετάδοση σε πραγματικό χρόνο των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.

 




Κάτοικοι στο Μάτι μετά την μετακίνηση 19.000 ατόμων στη Ρόδο: «Για εμάς δεν έγινε καμία επιχείρηση διάσωσης»

«Καλύτερα να σιωπούν από ντροπή όσοι εύκολα απαξιώνουν την τακτική των εκκενώσεων» το μήνυμά τους με αφορμή την εκκένωση των 19.000 ανθρώπων στη Ρόδο
Η θλιβερή επέτειος των πέντε χρόνων από την ανείπωτη τραγωδία της φονικής φωτιάς στο Μάτι, φέτος συνέπεσε με το ξέσπασμα τρομερών πυρκαγιών σε όλη τη χώρα. Η τεράστια επιχείρηση απομάκρυνσης 19.000 ανθρώπων στη Ρόδο το Σάββατο το βράδυ, ξύπνησε μνήμες στους κατοίκους στο Μάτι.

Άνθρωποι που επέζησαν της τραγωδίας του 2018 ξέσπασαν το πρωί της Δευτέρας λέγοντας ότι «για εμάς δεν έγινε καμία επιχείρηση διάσωσης».

Αν είχε δοθεί εντολή εκκένωσης θα είχαν σωθεί ζωές
«Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ αυτούς τους ανθρώπους, που έφυγαν άδικα. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τους εγκαυματίες που ζουν αυτή τη στιγμή και ταλαιπωρούνται, έχουν σημάδια στο κορμί τους, και τους υπολοίπους τραυματίες ψυχικά και σωματικά που πέρασαν όλα αυτά», είπε αρχικά ο κ. Πέτρος Δεμέναγας, μέλος της συντονιστικής επιτροπής κατοίκων Ματιού που μίλησε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» για την «μαύρη επέτειο».

«Εμάς εδώ μας άφησαν στο έλεος, δεν έγινε καμία διάσωση»
«Βλέπουμε 19.000 εκκενώθηκαν στη Ρόδο, οι 16.000 με αυτοκίνητα και 3.000 από τη θάλασσα. Εμάς εδώ μας άφησαν στο έλεος, δεν ήρθε κανένα Λιμενικό, δεν ήρθε καμία αστυνομία, δεν βοήθησε δεν έγινε καμία διάσωση. Διάσωση την οποία όφειλε να κάνει η πυροσβεστική και η αστυνομία, πόρτα-πόρτα. Αυτό που ζητάμε όλοι εμείς που επιζήσαμε και πρωτίστως οι συγγενείς των θυμάτων και οι εγκαυματίες, είναι η δικαίωση στη δίκη που τρέχει. Για να προχωρήσουμε σαν κοινωνία πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να κάνουν έστω και λίγο φυλακή. Κάποια στιγμή επιτέλους οι υπεύθυνοι για 104 θανάτους να μπουν σε ένα κελί. Δεν γίνεται να είναι πλημμέλημα αυτό και να κυκλοφορούν αύριο μεθαύριο ανάμεσά μας. η ηθική δικαίωση όλων είναι να τους δούμε όλους τους υπεύθυνους στη φυλακή», συμπλήρωσε ο κ. Δεμέναγας.

«Ζητάμε να αναβαθμιστεί σε κακούργημα αυτό. Έκθεση σε κίνδυνο με ενδεχόμενο δόλο. Δεν υπήρχε έκθεση σε κίνδυνο σε όλους αυτούς που ήταν στη θάλασσα και δεν ήρθε κάνεις να τους βοηθήσει; Σε όλους εμάς που ήμασταν στα σπίτια μας και δεν ξέραμε τι συμβαίνει, δεν ήρθε κάνεις να μας πει τι να κάνουμε, τι συμβαίνει , δεν ακούστηκε ούτε μία σειρήνα. Δεν πρέπει να μένουν ατιμώρητα τέτοια εγκλήματα», τόνισε κλείνοντας.

SOS για τα ελάφια στη Ρόδο – Αναζητούν τροφή στις αυλές των σπιτιών
Twitter: Το «X» είναι και επίσημα το νέο λογότυπο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Το «X» είναι και επίσημα το νέο λογότυπο του Twitter
Από την πλευρά τους τα μέλη της Επιτροπής Πληγέντων Κόκκινο Λιμανάκι Ραφήνας σε αναρτήσεις τους στο Twitter αναφέρουν: «Οι 104 νεκροί της πυρκαγιάς στο Κόκκινο Λιμανάκι & στο Μάτι,καθώς & οι συγγενείς τους, πολύ θα ήθελαν να υπήρχε το 112 & μια έγκαιρη εκκένωση.Δεν τους έδωσε, όμως, κανείς αυτήν την ευκαιρία,την ευκαιρία να επιβιώσουν».

«Επομένως,καλύτερα να σιωπούν από ντροπή όσοι εύκολα απαξιώνουν την τακτική των εκκενώσεων» καταλήγει το μήνυμα των μελών της επιτροπής