Από την Καβάλα στους ουρανούς: Η Χρυσάνθη Νικολοπούλου γράφει ιστορία ως η πρώτη ελληνίδα πιλότος F-16

Η υποσμηναγός (Ι) Χρυσάνθη Νικολοπούλου, με καταγωγή από τις Πηγές Καβάλας, είναι η πρώτη Ελληνίδα πιλότος μαχητικού αεροσκάφους F-16, γράφοντας ιστορία στην Πολεμική Αεροπορία.

Μεγαλωμένη σε έναν τόπο με πλούσια ιστορία και δυναμικούς ανθρώπους, η ίδια απέδειξε πως με αποφασιστικότητα και σκληρή δουλειά, ακόμα και τα πιο φιλόδοξα όνειρα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα.

Από μικρή ηλικία ονειρευόταν να πετάξει στους ουρανούς, παρά το γεγονός ότι δεν είχε οικογενειακά ερεθίσματα από τον χώρο της αεροπορίας. Η πορεία της ξεκίνησε με απαιτητική εκπαίδευση στη Σχολή Ικάρων, όπου ξεχώρισε για το πάθος και την αφοσίωσή της. Αφού απέκτησε πολύτιμη εμπειρία σε εκπαιδευτικά αεροσκάφη, έκανε το μεγάλο βήμα και πέταξε μόνη της με το πανίσχυρο F-16, συμμετέχοντας ενεργά σε επιχειρήσεις αναχαίτισης και επιτήρησης στο Αιγαίο.

Η πρώτη της πτήση με το μαχητικό αεροσκάφος ήταν μια στιγμή που δεν θα ξεχάσει ποτέ, καθώς σηματοδότησε την εκπλήρωση του ονείρου της. Σε δηλώσεις της έχει αναφέρει ότι κάθε πτήση είναι μοναδική και απαιτεί απόλυτη συγκέντρωση, καθώς το περιβάλλον των μαχητικών αεροσκαφών δεν επιτρέπει λάθη.

Η επιτυχία της δεν αποτελεί μόνο μια προσωπική διάκριση, αλλά και μια πηγή έμπνευσης για τις νέες γενιές, ειδικά για τα νέα κορίτσια της Καβάλας και όλης της Ελλάδας, που ονειρεύονται να κατακτήσουν τους ουρανούς. Με το παράδειγμά της, αποδεικνύει πως τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο όταν υπάρχει θέληση, επιμονή και σκληρή δουλειά.




Η Ελληνίδα στον Πόλεμο»: Φωτογραφική Έκθεση στη Λέσχη Αξιωματικών Καβάλας από τη ΧΧ Τεθωρακισμένη Μεραρχία

Η ΧΧ Τεθωρακισμένη Μεραρχία ανακοινώνει τη διοργάνωση φωτογραφικής έκθεσης με τίτλο «Η Ελληνίδα στον Πόλεμο», η οποία φιλοξενείται στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Καβάλας. Η έκθεση άνοιξε τις πόρτες της στο κοινό την Παρασκευή 23 Αυγούστου 2024 και θα παραμείνει ανοιχτή έως το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2024.

Η εν λόγω έκθεση δημιουργήθηκε το 2019 από το Υπουργείο Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας και Θράκης) ως φόρος τιμής στις γυναίκες που συνέβαλαν στους αγώνες του Έθνους, αναδεικνύοντας τον ρόλο τους ως φύλακες των ηθικών αξιών της Ελλάδας.Η έκθεση δημιουργήθηκε το 2019 από το Υπουργείο Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας – Θράκης), προκειμένου να απονεμηθεί η οφειλόμενη τιμή στις γυναίκες που έλαβαν μέρος στους αγώνες του Έθνους μας